Pff echt he wat een drama Queen.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Nu DBM weer met een dramatisch verhaal over het missen van de golden hour. Ze heeft “maar” 10 minuten op de borst mogen liggen na de geboorte. En daarom is ze onveilig gehecht.
Ik kan hier zo slecht tegen. Mijn kind heeft maar 2 minuten op mijn borst kunnen liggen en moest toen aan de beademing (prematuur). Er is hier geen sprake van een onveilige hechting.
Het was niet serieus bedoeld, zal er voortaan een niet serieuze emoji bijzetten.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:55 schreef Wiepje het volgende:
Sorry wist niet hoe ik een nieuwe moest openen! Maar blijf er bij dat je niet aan "kleuren" een mening kan hangen
Afgekeken van Mies en d’r schoothondje.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:00 schreef Henrike het volgende:
Jvp en Koen weekendje weg aan zee, ze gooien er ff een Frans liedje onder, met de titel love story .
Same hier, de inmiddels puber is veilig gehecht. Maar fijn voor DBM heeft ze weer een labeltje erbij. Hoeveel heeft ze er inmiddels alquote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Nu DBM weer met een dramatisch verhaal over het missen van de golden hour. Ze heeft “maar” 10 minuten op de borst mogen liggen na de geboorte. En daarom is ze onveilig gehecht.
Ik kan hier zo slecht tegen. Mijn kind heeft maar 2 minuten op mijn borst kunnen liggen en moest toen aan de beademing (prematuur). Er is hier geen sprake van een onveilige hechting.
Sowieso wordt er door flu flus vaak veel te dramatisch gedaan over alles rondom de bevalling, kraamtijd etc.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Je kan beter vragen welke labels ze nog niet heeftquote:Op zondag 29 maart 2026 21:18 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Same hier, de inmiddels puber is veilig gehecht. Maar fijn voor DBM heeft ze weer een labeltje erbij. Hoeveel heeft ze er inmiddels al
Sorry notitieboekje is vol dus heb niet alles kunnen noteren 🤣quote:Op zondag 29 maart 2026 21:18 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Same hier, de inmiddels puber is veilig gehecht. Maar fijn voor DBM heeft ze weer een labeltje erbij. Hoeveel heeft ze er inmiddels al
Ik heb vandaag een label maker bij Action gekocht, zal Dbm deze ook hebben zien liggen🫣😂quote:Op zondag 29 maart 2026 21:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je kan beter vragen welke labels ze nog niet heeft
Inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Onveilige hechting gaat over veel meer dan the golden hour. En gelukkig maar, anders zouden er wel erg veel kinderen al vanaf 10min na de geboorte een label en hechtingsproblematiek hebben.
Sorry, even off-topic, maar is het wat?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een label maker bij Action gekocht, zal Dbm deze ook hebben zien liggen🫣😂
DBM laat maar weer zien dat ze overal net niks vanaf weet. Hopelijk heeft haar kind geen onveilige hechting, maar als het wel zo is op deze leeftijd is de kans aanzienlijk dat dit door haarzelf + partner komt. En heel eerlijk.. dat is ook niet zo gek met een moeder die continu aandacht nodig heeft uit alle hoeken. En die je waarschijnlijk (deels) om die reden elke week weer meesleept naar de HAP. De kans op een onveilige hechting lijkt me helaas nogal reëel in dat gezin.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Pff echt hoor. Als Kyra al iets positiefs deelt is het ALTIJD met iets negatiefs erbij. Heeft ze een goede dag? Ho ho, het is "één stap vooruit, twee stappen achteruit" of "met een lach en een traan". Al was vandaag goed, ze moet benoemen dat het gisteren wel slecht was, en misschien morgen ook wel weer. Mensen zouden toch maar denken dat het even wel goed met je gaat...quote:Op zondag 29 maart 2026 21:20 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Sowieso wordt er door flu flus vaak veel te dramatisch gedaan over alles rondom de bevalling, kraamtijd etc.
Het is bij heel veel mensen klote, pittig, tegenvallers, misschien complicaties, huilbaby etc etc.
Maar daar nog jaren over doorgaan, alsjeblieft zeg. Kyra die moet ook alleen maar janken en bij elke post het er weer over hebben.
Ik heb mijn laatste kind de eerste 72 uur niet gezien omdat ik zelf kritiek lag... kan toch echt zeggen dat hij prima gehecht is (mijn man heeft het wel echt fantastisch opgevangen en was de perfecte vervang kraamvrouw... maar nu is het echt een mama's kindje hoor 😅🤣 en echt een hele leuke)quote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Ja voor het geld echt welquote:Op zondag 29 maart 2026 21:54 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Sorry, even off-topic, maar is het wat?
Kyra_elgersmaquote:Op zondag 29 maart 2026 22:41 schreef proud_mami het volgende:
Wat is de insta van Kyra ook alweer? Kan haar niet meer vinden.
Schoothondje 😂quote:Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Afgekeken van Mies en d’r schoothondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |