abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220461233
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik ook ik ben alleen gezegend met een man die je de oren van de kop lult haha
Haha, die van mij ook. Ook nog eens langdradig 🤦🏼♀ get to the point zeg ik geregeld hihi. Maar al 20 jaar samen hoor *;
pi_220461248
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze hebben platte plinten zo te zien, kan ook prima
Die zie ik bij het behang wel, bij de gele muur niet.
pi_220461249
Echt leuk dat kamertje van Mijan! Maar … Felgeel in de slaapkamer zorgt voor een energieke, vrolijke en stimulerende sfeer, maar kan door de hoge energie de nachtrust verstoren. Het is een uitstekende kleur om de dag positief te beginnen, maar intens geel kan ervoor zorgen dat je brein actief blijft en moeilijker in slaap komt.

Maar het is een peuter dus het zal wel los lopen.
pi_220461262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:31 schreef Applepony het volgende:
Ma Walk zien we wel regelmatig langskomen. Pa daarentegen alleen laatst op een afstandje op het voetbalveld...
Dat was pa niet, dat was " opa ".
pi_220461289
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:04 schreef IlseMarije het volgende:
Bob van Judith gisteren atletiek wedstrijden vandaag tenniswedstrijden, waneer kan het jochie spelen? Morgen weer te laat op school natuurlijk 🙁

DBM is naar het strand geweest met haar dochter die niks eet en toch een bord patat at 🥴 Zoonlief is niet mee want “die houdt niet van onverwachte uitstapjes” (of zoiets), nog niet zo lang terug ging ze op zondagmiddag met haar zoon spontaan naar Groningen naar een of andere winkel met knuffels. (Maar ja autisme he, daar wordt hij nu voor getest en dus ineens heeft hij net als moeders zelf allemaal kenmerken van)

Mijn keuken is helemaal schoon, kon toch niet op het forum dus ben maar van de bank gekomen 😆
Nee hij was er op getest maar daar kwam niets uit toen.. dat weerhoudt haar niet om te zeggen dat hij het heeft he...
Vlak word nu getest op van alles.. niet perse autisme volgens mij.. moet zeggen dat de onzin die ze laatst uitkraamde er over mij niet echt beeld gaven waar ze op getest werd en of het überhaupt bij een bepaalde sticker behoorde
pi_220461290
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef proud_mami het volgende:
Echt leuk dat kamertje van Mijan! Maar … Felgeel in de slaapkamer zorgt voor een energieke, vrolijke en stimulerende sfeer, maar kan door de hoge energie de nachtrust verstoren. Het is een uitstekende kleur om de dag positief te beginnen, maar intens geel kan ervoor zorgen dat je brein actief blijft en moeilijker in slaap komt.

Serieus? Over een kinderkamer? Echt wie heeft er naast pimpelpaars nagedacht over de betekenis van een kleur van een kinderkamer?
pi_220461318
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:09 schreef Weerikier het volgende:
AM die haar eigen foto ziet staan voor die winkel... Mijn god, echt plaatsvervangende schaamte. "Ieee, kijk nou, dat ben ik! Ieeeee, kijk nou! Zo leuk, dat ben ik! Ieee!"
Die Mirjam is ook wel een kleurloos type zeg. Hoe ze zo samen met Julia vooruit sjokt, Julia totaal verveeld en met een postuur van een orang-oetan en die Mirjam ernaast met dat rugzakje. En natuurlijk AM filmend en kirrend erachteraan terwijl ze haar prachtig beplakte trolley meesleept. Wat een troosteloze parade.
🙈🙈klopt precies oeran oetan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220461356
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:55 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Serieus? Over een kinderkamer? Echt wie heeft er naast pimpelpaars nagedacht over de betekenis van een kleur van een kinderkamer?
Dat zegt oa VT Wonen. Maar ik heb er toch bijgezet dat het wel zou los lopen met een peuter?
pi_220461360
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef proud_mami het volgende:

Ze kunnen daar in huis allemaal wel wat energie gebruiken. Prima kleur dus.
pi_220461366
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee hij was er op getest maar daar kwam niets uit toen.. dat weerhoudt haar niet om te zeggen dat hij het heeft he...
Vlak word nu getest op van alles.. niet perse autisme volgens mij.. moet zeggen dat de onzin die ze laatst uitkraamde er over mij niet echt beeld gaven waar ze op getest werd en of het überhaupt bij een bepaalde sticker behoorde
Ik moet maar een notitieboekje gaan bijhouden, ze verwarrend dat flip en flap gedoe 🤣
pi_220461398
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De superlatieven vliegen ons weer om de oren in alle stories, ik word er ook een beetje murw van ofzo. Alweer fantastisch maximaal janken all time fav borden vol eten creamy shapewear met de besties humble bragging maar verdriet mag er zijn pffff hou op schei uit.
Ik denk dat MCW bang is voor gewoon en normaal. Want is ze dan nog wel relevant?
pi_220461417
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat MCW bang is voor gewoon en normaal. Want is ze dan nog wel relevant?
Ze is nu alleen relevant omdat iedereen zich verwonderd (positief én negatief) over haar content en (zogenaamde) levensstijl.

Interessant dat Tim sinds 1 november in de boerderij woont. Op 1 september trokken Koen en Jacqueline ieder in een eigen huis. Volgens Michelle werd het rond het ontslag van Tim officieel tussen hen. Dat was in oktober. En krap een maand later wonen ze al samen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220461429
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die zie ik bij het behang wel, bij de gele muur niet.
Nee bij de wand waar zijn bedje staat niet inderdaad
pi_220461483
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:08 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze is nu alleen relevant omdat iedereen zich verwonderd (positief én negatief) over haar content en (zogenaamde) levensstijl.

Interessant dat Tim sinds 1 november in de boerderij woont. Op 1 september trokken Koen en Jacqueline ieder in een eigen huis. Volgens Michelle werd het rond het ontslag van Tim officieel tussen hen. Dat was in oktober. En krap een maand later wonen ze al samen.
Ik hoorde haar ook zeggen dat ze eindelijk samen konden zijn. Zegt m.i. toch echt dat er al veel langer iets speelde. Maar zo snel samenwonen terwijl er kinderen zijn vind ik echt koekoek.
pi_220461525
quote:

[..]

Bizar
pi_220461535
quote:

[..]

Ja maar ze kennen elkaar al 20 jaar!!!
pi_220461543
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Blijkbaar moesten er nog dingen opgehangen worden en daar was Dion de hele dag mee bezig omdat hij dat niet goed kan. Aldus Sanneke. Had ze dan ook zelf kunnen proberen.
Ik zie ook geen plinten.
Zo dit viel me ook gelijk op weer. Die sneren naar Dion toe. Zo zo ondankbaar. Doe het dan zelf, maar dat kan en wil prinses niet.
pi_220461556
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik moet maar een notitieboekje gaan bijhouden, ze verwarrend dat flip en flap gedoe 🤣
😅 ach moet zeggen dat ik normaal best goed ben in dat soort linkjes leggen maar aangezien dbm zelf ook niet meer weet wat ze vertelt en op insta en threads ook nog eens 2 volledig andere levens heeft 🤣 dus ik denk dat zelfs met notities je de draad kwijt raakt
pi_220461576
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja maar ze kennen elkaar al 20 jaar!!!
Oh ja, helemaal vergeten!

Ook grappig is dat ze tegen Iris zegt: 'Je weet hoe ik ben. 1 seconde even een fotootje maken. Daar worden dan fotoshoots gehouden daar word je bang van. Ik laat de ober gewoon een fotootje maken. Ik kijk niet eens. Het interesseert me niet hoe ik erop sta'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220461578
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zo dit viel me ook gelijk op weer. Die sneren naar Dion toe. Zo zo ondankbaar. Doe het dan zelf, maar dat kan en wil prinses niet.
Dan gebeurt er sowieso niks. Nadat ze vorige week zondag wat jurken op hangers heeft gedaan hebben we niet meer gezien dat zij iets heeft gedaan.
  zondag 29 maart 2026 @ 20:32:36 #296
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220461623
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik ook ik ben alleen gezegend met een man die je de oren van de kop lult haha
Ik ook, ben juist blij als ie even stil is _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220461637
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:25 schreef Cyan het volgende:

[..]
Oh ja, helemaal vergeten!

Ook grappig is dat ze tegen Iris zegt: 'Je weet hoe ik ben. 1 seconde even een fotootje maken. Daar worden dan fotoshoots gehouden daar word je bang van. Ik laat de ober gewoon een fotootje maken. Ik kijk niet eens. Het interesseert me niet hoe ik erop sta'.
Yeah right _O-
pi_220461638
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:47 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Weet niet of ze nog workshop geeft. Dat deed ze ook zonder AM. Als ik weet hoe ik een pb kan sturen dan stuur ik je de link
Eerder gebruikte AM de flow-agenda. Samen met Anne Maartje heeft ze een keer een planeorkshop en meet&groet gedaan.
pi_220461658
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:34 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Yeah right _O-
Ja het is toch wat he, al die mensen die overal foto’s van maken. Belachelijk!

Oh wacht… is dit dezelfde meid die 624 picture perfect foto’s van zichzelf en haar aanhangsel heeft gedeeld?
pi_220461709
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:02 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Dat zegt oa VT Wonen. Maar ik heb er toch bijgezet dat het wel zou los lopen met een peuter?
Ja VT wonen zegt dat maar je kan toch zelf nade
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')