abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220460333
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Leuk die kamer van Mijan, dat heeft Dion goed gedaan.
Gelukkig gratis behang wat overal aan alle influencerts uitgedeeld wordt. Want die 150¤ had ze ook echt niet zelf kunnen betalen en ze is echt zo’n goede influencer dat ze iedereen wel verleidt tot een aankoop bij die toko!
pi_220460377
We kunnen weer🎉

Sanneke: de kinderkamer is leuk!
Op Vinted reageert iemand op de shoplog van Sanneke, haar kind is een jaar ouder dan Sanneke haar zoon. Maar nu ze heeft gezien dat de zoon van Sanneke een grotere maat heeft dan haar kind gaat ze Sanneke haar Vinted in de gaten houden. Sanneke heeft alles gewoon op de groei gekocht dus het zou mij niet verbazen dat de zomerkleren in de winter passen. Maar dat mag de pret niet drukken, er is gekocht!

Judith is weer eens op zoek naar goedkoop. Deze keer kaartjes voor de Efteling.

J&V waren toe aan vakantie, gelukkig konden ze weer gratis op reis.

Janneke laat tegenwoordig steeds zien dat ze graag kauwgom kauwt🤮

De podcast van I&M: wat een leeghoofden. Ik zou met beiden geen gesprek kunnen voeren. Er is geen zin die afgemaakt wordt en ze lijken steeds voller van zichzelf te worden en materialisme voert in alles de boventoon. En de boerderij is dus gekocht toen het al niet meer goed ging in de poly, in elk geval met MCW niet. Daarmee wordt het toneelstuk nog groter en hun geweldige bestaan nog nepper.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 29-03-2026 19:01:57 ]
pi_220460383
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:42 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Gelukkig gratis behang wat overal aan alle influencerts uitgedeeld wordt. Want die 150¤ had ze ook echt niet zelf kunnen betalen en ze is echt zo’n goede influencer dat ze iedereen wel verleidt tot een aankoop bij die toko!
Ja kijk, ik snap best dat Sanneke het aanneemt, ik snap alleen niet zo goed waarom bedrijven met haar in zee willen gaan? Heeft ze eigenlijk veel volgers, nooit op gelet.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220460393
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:38 schreef JeOmaJa het volgende:
Er gebeurde mij vandaag zoiets geks… ik ging naar een evenement en ik zie daar een man waarvan ik denk ‘hey ik ken deze man’ maar kon de vinger er niet op leggen…
Na een moment wist ik het, het was Roy (met 1 van de kinderen) maar zonder Debbie.
Oh joh. Ergens hoop ik vooral dat het goed met hun allemaal gaat, nu Debbie niet meer constant met social media bezig is.
pi_220460418
MCW over mensen op het terras in Parijs: die mensen zitten gewoon naast elkaar en praten niet. Zou zij echt denken dat iedereen altijd maar met elkaar in gesprek is? Mensen kunnen het ook gewoon naar hun zin hebben zonder dat ze heel overdreven laten zien hoe geweldig ze het hebben. Die mensen hoeven namelijk niks te bewijzen naar zichzelf, hun gezelschap en de rest. Zou ze ook eens moeten proberen.
pi_220460460
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:51 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW over mensen op het terras in Parijs: die mensen zitten gewoon naast elkaar en praten niet. Zou zij echt denken dat iedereen altijd maar met elkaar in gesprek is? Mensen kunnen het ook gewoon naar hun zin hebben zonder dat ze heel overdreven laten zien hoe geweldig ze het hebben. Die mensen hoeven namelijk niks te bewijzen naar zichzelf, hun gezelschap en de rest. Zou ze ook eens moeten proberen.
Ik vind juist samen stil kunnen zijn met een goede sfeer een van de beste uitingen van liefde. Maar goed, ieder z’n ding
pi_220460510
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:51 schreef JaNeeDan het volgende:
De superlatieven vliegen ons weer om de oren in alle stories, ik word er ook een beetje murw van ofzo. Alweer fantastisch maximaal janken all time fav borden vol eten creamy shapewear met de besties humble bragging maar verdriet mag er zijn pffff hou op schei uit.
pi_220460515
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:56 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik vind juist samen stil kunnen zijn met een goede sfeer een van de beste uitingen van liefde. Maar goed, ieder z’n ding
Eens.
pi_220460530
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:56 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik ook ik ben alleen gezegend met een man die je de oren van de kop lult haha
pi_220460543
Bob van Judith gisteren atletiek wedstrijden vandaag tenniswedstrijden, waneer kan het jochie spelen? Morgen weer te laat op school natuurlijk 🙁

DBM is naar het strand geweest met haar dochter die niks eet en toch een bord patat at 🥴 Zoonlief is niet mee want “die houdt niet van onverwachte uitstapjes” (of zoiets), nog niet zo lang terug ging ze op zondagmiddag met haar zoon spontaan naar Groningen naar een of andere winkel met knuffels. (Maar ja autisme he, daar wordt hij nu voor getest en dus ineens heeft hij net als moeders zelf allemaal kenmerken van)

Mijn keuken is helemaal schoon, kon toch niet op het forum dus ben maar van de bank gekomen 😆
pi_220460560
In Frankrijk is het heel normaal om gewoon aan tafel te zitten en weinig te spreken, gewoon genieten.

Daarentegen heb ik er een hekel aan als je in een restaurant zit en er wordt heel druk of overdreven gedaan (aandacht vragen) of men zit continu met zijn telefoon in de handen.
pi_220460614
AM die haar eigen foto ziet staan voor die winkel... Mijn god, echt plaatsvervangende schaamte. "Ieee, kijk nou, dat ben ik! Ieeeee, kijk nou! Zo leuk, dat ben ik! Ieee!"
Die Mirjam is ook wel een kleurloos type zeg. Hoe ze zo samen met Julia vooruit sjokt, Julia totaal verveeld en met een postuur van een orang-oetan en die Mirjam ernaast met dat rugzakje. En natuurlijk AM filmend en kirrend erachteraan terwijl ze haar prachtig beplakte trolley meesleept. Wat een troosteloze parade.
pi_220460741
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:38 schreef JeOmaJa het volgende:
Er gebeurde mij vandaag zoiets geks… ik ging naar een evenement en ik zie daar een man waarvan ik denk ‘hey ik ken deze man’ maar kon de vinger er niet op leggen…
Na een moment wist ik het, het was Roy (met 1 van de kinderen) maar zonder Debbie.
Herkende je hem aan zijn skinny jeans?
pi_220460768
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
We kunnen weer🎉

Sanneke: de kinderkamer is leuk!
Op Vinted reageert iemand op de shoplog van Sanneke, haar kind is een jaar ouder dan Sanneke haar zoon. Maar nu ze heeft gezien dat de zoon van Sanneke een grotere maat heeft dan haar kind gaat ze Sanneke haar Vinted in de gaten houden. Sanneke heeft alles gewoon op de groei gekocht dus het zou mij niet verbazen dat de zomerkleren in de winter passen. Maar dat mag de pret niet drukken, er is gekocht!

Judith is weer eens op zoek naar goedkoop. Deze keer kaartjes voor de Efteling.

J&V waren toe aan vakantie, gelukkig konden ze weer gratis op reis.

Janneke laat tegenwoordig steeds zien dat ze graag kauwgom kauwt🤮

De podcast van I&M: wat een leeghoofden. Ik zou met beiden geen gesprek kunnen voeren. Er is geen zin die afgemaakt wordt en ze lijken steeds voller van zichzelf te worden en materialisme voert in alles de boventoon. En de boerderij is dus gekocht toen het al niet meer goed ging in de poly, in elk geval met MCW niet. Daarmee wordt het toneelstuk nog groter en hun geweldige bestaan nog nepper.
En dan ook nog vragen of iemand die een abonnement heeft kaarten wil verkopen. Ze hoopt gewoon op gratis kaarten
pi_220460889
We zijn er weer!
pi_220460920
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:04 schreef IlseMarije het volgende:
Bob van Judith gisteren atletiek wedstrijden vandaag tenniswedstrijden, waneer kan het jochie spelen? Morgen weer te laat op school natuurlijk 🙁

DBM is naar het strand geweest met haar dochter die niks eet en toch een bord patat at 🥴 Zoonlief is niet mee want “die houdt niet van onverwachte uitstapjes” (of zoiets), nog niet zo lang terug ging ze op zondagmiddag met haar zoon spontaan naar Groningen naar een of andere winkel met knuffels. (Maar ja autisme he, daar wordt hij nu voor getest en dus ineens heeft hij net als moeders zelf allemaal kenmerken van)

Mijn keuken is helemaal schoon, kon toch niet op het forum dus ben maar van de bank gekomen 😆
Grappig. Denk dat het voor Sanneke precies de reden was om op de bank te blijven vandaag 🤣
pi_220461001
En de man van milou fiets op een gekregen fiets van de Lidl. Van de week kreeg ze ook al zo'n rotan hangstoel van de Action. Dat zijn leuke dingen om te krijgen. ( met dank aan de gekochte volgers🥳🥳🥳)
pi_220461002
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Grappig. Denk dat het voor Sanneke precies de reden was om op de bank te blijven vandaag 🤣
Neeeee! Ze zijn juist aan de slag gegaan in huis. De kinderkamer hebben ze gedaan.
pi_220461016
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Lalaland79 het volgende:
En de man van milou fiets op een gekregen fiets van de Lidl. Van de week kreeg ze ook al zo'n rotan hangstoel van de Action. Dat zijn leuke dingen om te krijgen. ( met dank aan de gekochte volgers🥳🥳🥳)
Ik zag net dat mijn_geldzaken ook een fiets van de Lidl krijgt.
pi_220461050
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Neeeee! Ze zijn juist aan de slag gegaan in huis. De kinderkamer hebben ze gedaan.
Oh? Ik zag alleen een reel van z’n kamertje, maar die was al klaar toch? Ontbreken er bij die gele muur nou plinten of zie ik dat verkeerd?
pi_220461088
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:33 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Oh? Ik zag alleen een reel van z’n kamertje, maar die was al klaar toch? Ontbreken er bij die gele muur nou plinten of zie ik dat verkeerd?
Blijkbaar moesten er nog dingen opgehangen worden en daar was Dion de hele dag mee bezig omdat hij dat niet goed kan. Aldus Sanneke. Had ze dan ook zelf kunnen proberen.
Ik zie ook geen plinten.
pi_220461127
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Blijkbaar moesten er nog dingen opgehangen worden en daar was Dion de hele dag mee bezig omdat hij dat niet goed kan. Aldus Sanneke. Had ze dan ook zelf kunnen proberen.
Ik zie ook geen plinten.
Als ze niet zo druk zou zijn met bankzaken… 🤪
pi_220461224
MCW over creamy/cfab: als je een corrigerende body wil koop 1 maat groter, wil je het comfortabeler doe 2-3 maten groter. "Ik draag maat XS".

Nu is ze buitengewoon slank, maar óf ze koopt hem dan dus expres corrigerend terwijl er niks te corrigeren valt, of ze heeft normaal maat XXXXS wat ook niet helemaal realistisch is. Wat een maximaal gezwets weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220461225
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 10:03 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Wat is de naam van de echte plangoeroe? Geeft die nog workshops? Daar zou ik interesse in hebben. Niet dat houtje-touwtje agendavulgetut van AM.
Weet niet of ze nog workshop geeft. Dat deed ze ook zonder AM. Als ik weet hoe ik een pb kan sturen dan stuur ik je de link
pi_220461230
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:33 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ze hebben platte plinten zo te zien, kan ook prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')