abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220457316
AM die liet kinderen toch niet werken door ze verplicht setjes kleding aan te trekken en te showen? Toch alleen op een natuurlijke manier, dus ze iets aantrekken wat ze die dag gaan dragen en dan wat spontane foto's maken?
Wat doet ze nu met Lot dan?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220457347
AM: hoe ze reageert op dat bord op de stoep bij de boekhandel, het is net een klein kind te gillen.

Had gisteravond geen zin om er even langs te rijden hoeveel er voor de deur stonden te wachten, maar ze laat niet veel zien van hoeveel mensen erin de zaal zitten, maar zal vast niet veel zijn geweest.
pi_220457377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke die er weer een eurootje of 90 tegenaan klapt voor nieuwe kleding. Oh wat is ze toch voorstander van tweedehands! Hoeveel procent van Mijan zijn kleding was ook alweer tweedehands volgens haar? 🤔 Dat percentage wordt in ieder geval met de dag minder. Zij moet zich echt kapot schamen met haar koopgedrag. En straks weer janken dat ze Mijan niet het leven kan geven die ze hem zo gunt want geldgebrek 😭😭 Of we weer even met z'n allen haar bankrekening willen spekken 🤑🤮
Maar M. past de shirts en korte broeken niet meer van vorig jaar.. wat moet ze dan? Hem in zijn romper laten lopen? Ik heb namelijk ook een stapel kleding gekocht voor mijn zoontje deze week, die past ook niks meer.
pi_220457692
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 01:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nou beste mensen, tot na de Fok verhuizing! ( Even nieuws lezen ) Op social media houden ze ons up to date.
Waar kan ik ze vinden? Welke naam?
pi_220457732
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 08:36 schreef Guusje5 het volgende:
AM: hoe ze reageert op dat bord op de stoep bij de boekhandel, het is net een klein kind te gillen.

Had gisteravond geen zin om er even langs te rijden hoeveel er voor de deur stonden te wachten, maar ze laat niet veel zien van hoeveel mensen erin de zaal zitten, maar zal vast niet veel zijn geweest.
Ze komt in april bij mij in de buurt. Heb de datum genoteerd. Misschien dat ik even ga kijken… misschien.
pi_220457834
Tot snel!
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 09:00:37 #232
184769 crew  Deisyy
pi_220457868
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220458378
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 08:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Maar M. past de shirts en korte broeken niet meer van vorig jaar.. wat moet ze dan? Hem in zijn romper laten lopen? Ik heb namelijk ook een stapel kleding gekocht voor mijn zoontje deze week, die past ook niks meer.
Ja natuurlijk heeft het kind nieuwe kleding nodig. Sanneke vergeet alleen wat ze allemaal eerder gezegd heeft over alles tweedehands etc.
pi_220458608
Hopelijk gaat de Fok verhuizing soepeler als die van Sanneke 😂
pi_220458787
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja natuurlijk heeft het kind nieuwe kleding nodig. Sanneke vergeet alleen wat ze allemaal eerder gezegd heeft over alles tweedehands etc.
Plus alle kleding die al op de groei gekocht is. Ik denk dat zij geen idee heeft of daar zomerkleding tussen zit. Het is al vaker duidelijk geworden dat zij geen idee heeft wat zij aan spullen heeft. En er komt dagelijks nieuwe zooi bij.
pi_220458838
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 08:33 schreef Missinglink24 het volgende:
AM die liet kinderen toch niet werken door ze verplicht setjes kleding aan te trekken en te showen? Toch alleen op een natuurlijke manier, dus ze iets aantrekken wat ze die dag gaan dragen en dan wat spontane foto's maken?
Wat doet ze nu met Lot dan?
Kleding passen.
"Net als in gewone gezinnen", aldus Anne.
(Maar dan zonder uitgebreide fotosessie 😉)
pi_220458924
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Precies dit. En dan koopt ze korte broeken maat 98?? Daar verzuipt hij toch in? Zij koopt echt om het kopen, bezigheidstherapie en een kortdurende dopamine shot.
pi_220458999
Sofie reageert op suggestie dat Eline in het leegstaande appartement boven de zaak kan gaan wonen met dat Eline nog liever poosje thuis blijft wonen of in Spanje gaat wonen. Gaat ze dan van daaruit de bakkerij managen? Of heeft die haar schaapjes al op het droge?
pi_220459398
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:36 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie reageert op suggestie dat Eline in het leegstaande appartement boven de zaak kan gaan wonen met dat Eline nog liever poosje thuis blijft wonen of in Spanje gaat wonen. Gaat ze dan van daaruit de bakkerij managen? Of heeft die haar schaapjes al op het droge?
In Spanje wonen en een huis in Dubai, ze werkt veel maar dit is toch niet normaal wat zij kan/wil voor een 19? jarige? Ik bedoel de meeste jongeren in NL mogen blij zijn als ze in aanmerking komen voor een huurwoning of samen met een partner een huis kunnen kopen. Neem niet aan dat J &S haar in goud uitbetalen.

Mijn oudste werk vanaf 15jr ook al en sinds een jaar zit hij niet meer op school (nu 21jr) het bedrijf waar hij werkt betaalt goed maar een huis kopen dat gaat echt nog niet. Bijzonder allemaal
pi_220459495
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:36 schreef FluVo67 het volgende:
Merel gaat toch boven een zaak wonen als ze terug is in NL? Of is dat weer een ander pand? Misschien waar Stan woonde, moest die weer plek maken voor zijn zus.
pi_220459496
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:42 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja verschrikkelijk.

Net doen alsof je google kapot is en hup je krijgt weer wat gratis als (zogenaamde) influencer.
...die ook nog eens bovenmodaal verdient.

AM is al niet gezellig, maar Ijslandvrouwmens lijkt mij ook geen aanwinst voor de gezelligheid. Wat een treurigheid.
pi_220459587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:41 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
AM gebruikt de planner als agenda waar ze een paar dingen inzet. Degene van wie ze de opzet heeft gejat, heeft het echt totaal anders uitgelegd. Maar ja dat was te lastig. Dat was echt een nuttige workshop, waar ik echt iets aan had en nog steeds heb.
Wat is de naam van de echte plangoeroe? Geeft die nog workshops? Daar zou ik interesse in hebben. Niet dat houtje-touwtje agendavulgetut van AM.
pi_220459795
J&V zijn net uitgepakt van hun zelf betaalde reis en ze mochten meteen weer op gesponsorde vakantie 😱
pi_220459846
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 10:00 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Merel gaat toch boven een zaak wonen als ze terug is in NL? Of is dat weer een ander pand? Misschien waar Stan woonde, moest die weer plek maken voor zijn zus.
Merel gaat daar wonen, Stan woont daar al, tijdelijk weer even in Essen, en dus een leegstaand appartement. Blijkbaar 3 appartementen boven de zaken in Oudenbosch. Het geld klotst daar tegen de plinten omhoog lijkt het wel.
pi_220459995
Leuk die kamer van Mijan, dat heeft Dion goed gedaan.
  zondag 29 maart 2026 @ 18:18:01 #246
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220460070
🎉🎉🎉🎉 we zijn er weer 🎉🎉🎉🎉
pi_220460169
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hopelijk gaat de Fok verhuizing soepeler als die van Sanneke 😂
Deze verhuizing is goed gelukt *O*
pi_220460244
We zijn er weer!!!
pi_220460285
Hoe vaak hebben jullie de site geprobeerd vandaag? 🤭
pi_220460290
Er gebeurde mij vandaag zoiets geks… ik ging naar een evenement en ik zie daar een man waarvan ik denk ‘hey ik ken deze man’ maar kon de vinger er niet op leggen…
Na een moment wist ik het, het was Roy (met 1 van de kinderen) maar zonder Debbie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')