Even serieus, die outfit die ze aanheeft terwijl ze die shoplog filmt 🫣 zo slonzig, doet me aan Debbie denkenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:58 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke doet even een shoplog.. Ze strooit flink met geld
Ook hoe ze erbij zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Even serieus, die outfit die ze aanheeft terwijl ze die shoplog filmt 🫣 zo slonzig, doet me aan Debbie denken
Ja eens hoor. Hahah Sanneke heeft altijd alleen maar haar gedachtes op t geld 🤑quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:31 schreef Utopica het volgende:
[..]
Maar zoiets kan je toch ook toelichten van: we bezoeken dit en dit en D is hier geïnteresseerd…
Nu vul je het zelf in (denk dat het ook wel klopt), geen idee waar ze zijn (misschien ook wel een speciale dag ofzo?) en natuurlijk kan je altijd kijken. Maar nu zien we enkel en alleen D rondlopen, zonder context en Sanneke prijzen inzoomen.
Geen goede hoek om vanuit te filmen inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ook hoe ze erbij zit.
Nou vind ik Sanneke vaak ook ontzettend onverzorgd.
Ik wilde er nooit over beginnen, maar jaaa ik bedoel ze wilt blijkbaar lange nagels, maar waarom zien ze er zo wittig en viezig uit?!?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Moet ergens lachen om het ontspullen.
Maar wel 20 dozen voor Vinted meenemen naar je nieuwe huis. 🫣
En sorry dat ik het zeg maar wat zien die nagels van haar er toch ook altijd onbezorgd uit. Allemaal verschillend in hoogtes.🥲
Kijkt zij nooit haar eigen stories terug?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Geen goede hoek om vanuit te filmen inderdaad
AM gebruikt de planner als agenda waar ze een paar dingen inzet. Degene van wie ze de opzet heeft gejat, heeft het echt totaal anders uitgelegd. Maar ja dat was te lastig. Dat was echt een nuttige workshop, waar ik echt iets aan had en nog steeds heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet per sé hoor. De lancering van de doos was tegelijkertijd met de lezing in weet-ik-niet-meer, en dat had de plangoeroe niet goed geregeld. Ondanks de planner, ondanks de stempels.
De vriendinnen van Debbie zijn een weekendje weg. Naar Epe. Niet heel ver van Barneveld. Zullen ze proberen hun vroegere vriendinnetje te spotten? 😂 (onder andere Miniliefde en Sharonsenna zijn op pad).quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Even serieus, die outfit die ze aanheeft terwijl ze die shoplog filmt 🫣 zo slonzig, doet me aan Debbie denken
Maar dr content kamer is nog niet klaar. Dus ze geeft geen andere optie dan vanuit deze hoek te filmen😉quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:37 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Kijkt zij nooit haar eigen stories terug?
Maakt niet uit wat voor postuur je hebt, zo’n hoek is sws verschrikkelijk om uit te filmen
Ik zag het ook ja. Waar ze ook ooit die trouwshoot mee deed. En eens mee ging naar een festival. Echt helemaal over is dat met die meidenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:43 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
De vriendinnen van Debbie zijn een weekendje weg. Naar Epe. Niet heel ver van Barneveld. Zullen ze proberen hun vroegere vriendinnetje te spotten? 😂 (onder andere Miniliefde en Sharonsenna zijn op pad).
To infinity and beyondquote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:48 schreef Miepje77 het volgende:
Kun je eigenlijk fluflu zijn tot aan je pensioen?
Ze bouwen zelf geen pensioen op denk ik. Dus dat wordt, als het nog bestaat,een AOW ontvangenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:48 schreef Miepje77 het volgende:
Kun je eigenlijk fluflu zijn tot aan je pensioen?
Zeker geen gordel om! Maar hoeveel keer is ze nu in Moraira geweest? Altijd zo gruwelijk blij om er te zijn, alsof ze er iedere week is. Gevalletje maximaal overdrijven.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:15 schreef Loveischocolala het volgende:
Heeft Mies nou geen gordel om tijdens het rijden? Sowieso al die nutteloze dingen doen als lipgloss ect waarom
Daarvan weet ze vast ook niet meer dat het er was, of in welke doos/ tas het zit. Dus dan moet je nieuw kopen, ipv eerst uitzoeken wat je wel of niet hebt. Ze moet en zal dagelijks spullen kopen, echt geen idee welk gat ze wil opvullen, of waarom dat is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft geshopt voor haar zoon. Ze rekent in elk geval op een mooie zomer. Maar zou er in al die vuilniszakken niet al genoeg kleding op de groei zitten? Ik kan me herinneren dat ze via Vinted regelmatig kleding op de groei kocht.
Dat wordt aankomende zomer vast geen wekenlang zicht op de betonnen muur op Mallorca.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:23 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Zeker geen gordel om! Maar hoeveel keer is ze nu in Moraira geweest? Altijd zo gruwelijk blij om er te zijn, alsof ze er iedere week is. Gevalletje maximaal overdrijven.
Pure verveling. Wat ik helemaal snap, want ik raak al verveeld van haar story’s. Het zal je leven zijn…quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:25 schreef papierentas het volgende:
[..]
Daarvan weet ze vast ook niet meer dat het er was, of in welke doos/ tas het zit. Dus dan moet je nieuw kopen, ipv eerst uitzoeken wat je wel of niet hebt. Ze moet en zal dagelijks spullen kopen, echt geen idee welk gat ze wil opvullen, of waarom dat is.
Koopziek. Ze heeft altijd wel een reden om geld uit te geven.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:25 schreef papierentas het volgende:
[..]
Daarvan weet ze vast ook niet meer dat het er was, of in welke doos/ tas het zit. Dus dan moet je nieuw kopen, ipv eerst uitzoeken wat je wel of niet hebt. Ze moet en zal dagelijks spullen kopen, echt geen idee welk gat ze wil opvullen, of waarom dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |