abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220450801
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:46 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Geen idee, denk dat ik mij kapot zou schamen. Gisteren kon ik er 5 bestellen en nu nog steeds. Dus nog niet uitverkocht. Zou alleen voor de crème gaan en die koop ik in een grote pot bij het bedrijfje zelf. Dat bedrijf wil zeker geen samenwerking met AM.
Getyourgift zegt dat er minder dan 100 boxen zijn. Het loopt dus niet echt goed.
pi_220450874
AM: waar kunnen we hier lekker eten?

Pfff, dat geschooi om gratis is hemeltergend.
pi_220451001
Damn, als ik het allemaal zo lees hier gun ik al die influencers een portie gezond zelfinzicht en vooral een goeie therapeut. Dat is kut, maar niet kutter als de klap die ze gaan krijgen door te doen alsof alles zo geweldig, fantastisch , maximaal en meer van dat soort dingen is. De klap van iemand die eraan onderdoor gaat is uiteindelijk vele malen harder dan de klap van aan je issues werken.
pi_220451025
Michelle, die net terug is uit Parijs, is alweer voor 24 uur naar Spanje gevlogen.
Tjonge, die maakt onderhand meer vlieguren dan een stewardess.
pi_220451072
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:46 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ja en toch doet zo'n opmerking meer dan wij denken, denk. Het is natuurlijk een grote hunkering naar gezien worden. Het feit dat ze het nu gaat uitleggen, zegt genoeg.
pi_220451136
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:46 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ja en toch doet zo'n opmerking meer dan wij denken, denk ik. Het feit dat ze nu gaat uitleggen dat ze juist WEL zichzelf is nu, zegt toch genoeg?

Dat zegt inderdaad genoeg. Ik denk dat zij in een hele ongezonde (zelf gecreëerde) situatie zit. De opmerking van deze volger benadrukt waarschijnlijk precies datgene waar ze over twijfelt of bevestigt wat ze zelf ook wel weet.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220451200
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:32 schreef lila01 het volgende:
Michelle, die net terug is uit Parijs, is alweer voor 24 uur naar Spanje gevlogen.
Tjonge, die maakt onderhand meer vlieguren dan een stewardess.
Ze ziet zelf niet dat dat volslagen idioot is toch?

Om over het milieu maar niet te beginnen...
pi_220451300
Als je denkt dat het niet erger kan... Pascalle ziet er zo vermagerd uit :-(
pi_220451381
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien bedoelde diegene uit de tijd dat haar kinderen klein waren ofzo, ik kende haar toen ook nog niet. Heb wel wat beelden gezien en dat leek toen vooral meer kneuterig. Minder maximaal leven.

Ik begrijp best dat een mens groeit en ontwikkeld. Ik ben ook niet hetzelfde als 10jaar geleden, ik durf me uit te spreken en ben niet meer zo snel 'bang' om 'te veel' te zijn. Ik heb mezelf vroeger geleerd om geen aandacht te trekken, om altijd maar een stap terug te doen omwille van anderen. Dus daarin snap haar deels wel.

Michelle alleen lijkt compleet omgeslagen t.o.v. toen haar oudste klein waren. Ik vind het lijken alsof ze steeds meer de goedkeuring van haar ouders (en anderen?) moet hebben, dat ze constant maar moet laten zien hoe goed ze het wel niet heeft met haar merktassen etc en dat ze daarvoor heel veel meer moet zijn dan zichzelf.
Zij is zelf degene dievzo snel ging he, omdat plaatje van haar ouders te kopieren. Niemand verwachtte van haar dat ze zwanger moest zijn tijdens het afstuderen en niks meer deed of kon omdat ze perse een koophuis wou. Alles moest picture perfect (ja ik heb veel vlogs gezien). Dus ja al nu pas de echte Mies naar boven komt snap ik. Die andere moest altijd vanalles. Het is sneu en irritant tegelijk...
pi_220451392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:37 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ja precies. Daarom snap ik die hoge prijzen laten zien ook niet zo! Maar waarom is ze er dan?
Ik denk datDion vooral geinteresseerd is, en in principe kijken kan altijd.
Alleen persoonlijk vind ik wel dat Sanneke graag boven haar stand wil leven dmv handje hoog houden.
pi_220451469
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:08 schreef AnnArt het volgende:
AM: waar kunnen we hier lekker eten?

Pfff, dat geschooi om gratis is hemeltergend.
En dat geprinte draaiboek gisteren.. om 14.06 parkeergarage X, dan snel lopen naar plek Y en om 22.00 weer terug naar het hotel.
pi_220451543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat geprinte draaiboek gisteren.. om 14.06 parkeergarage X, dan snel lopen naar plek Y en om 22.00 weer terug naar het hotel.
Is dat dan ipv de planner? Ze leest mee want gisteren stond er iets over mevrouw de plangoeroe.
pi_220451623
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Geen 1 fluflu geeft om het milieu volgens mij
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:46:50 #114
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220452135
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

En de hardwerkende mens die 1x per jaar op vliegvakantie gaat wordt er op aangekeken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220452334
AM: bij de boekwinkel in Zwolle stond niet eens een echte rij. Een paar volgmoekes, sommige zelfs met partner, maar de rest van de klanten leek meer op zoek naar een boek en niet naar de plangoeroe. En als je op zaterdagmiddag nog moet melden dat er voor vandaag nog kaartjes voor je lezing beschikbaar zijn, dan lijkt er in Groningen toch niet veel animo.
pi_220452366
MW: de oude Mies was niet de echte Mies. Ik vind dat nogal een uitspraak. Daarmee zeg je eigenlijk dat je altijd voor iedereen, voor je ouders, je familie, je (ex-)man, en je kinderen een toneelstuk hebt opgevoerd. En nu, met maximaal janken en lachen, en nog maximaler als rugjumper zien we de echte Mies die zichzelf durft te zijn. En toch, als ik er naar kijk, ik zie het niet. Ik zie een poging tot het 'perfecte plaatje'. Net iets te vaak roepen dat je zo gelukkig bent, dit de ware liefde is, blabla... Als dat zo was, dan hoefde ze zichzelf niet zo te verdedigen, dan zou het van de foto's afstralen zonder die 'ondertiteling.'
pi_220452399
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:55 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Is dat dan ipv de planner? Ze leest mee want gisteren stond er iets over mevrouw de plangoeroe.
Niet per sé hoor. De lancering van de doos was tegelijkertijd met de lezing in weet-ik-niet-meer, en dat had de plangoeroe niet goed geregeld. Ondanks de planner, ondanks de stempels.
pi_220452436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:29 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik denk datDion vooral geinteresseerd is, en in principe kijken kan altijd.
Alleen persoonlijk vind ik wel dat Sanneke graag boven haar stand wil leven dmv handje hoog houden.
Maar zoiets kan je toch ook toelichten van: we bezoeken dit en dit en D is hier geïnteresseerd…

Nu vul je het zelf in (denk dat het ook wel klopt), geen idee waar ze zijn (misschien ook wel een speciale dag ofzo?) en natuurlijk kan je altijd kijken. Maar nu zien we enkel en alleen D rondlopen, zonder context en Sanneke prijzen inzoomen.
pi_220452456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:13 schreef Lynnyl het volgende:
MW: de oude Mies was niet de echte Mies. Ik vind dat nogal een uitspraak. Daarmee zeg je eigenlijk dat je altijd voor iedereen, voor je ouders, je familie, je (ex-)man, en je kinderen een toneelstuk hebt opgevoerd. En nu, met maximaal janken en lachen, en nog maximaler als rugjumper zien we de echte Mies die zichzelf durft te zijn. En toch, als ik er naar kijk, ik zie het niet. Ik zie een poging tot het 'perfecte plaatje'. Net iets te vaak roepen dat je zo gelukkig bent, dit de ware liefde is, blabla... Als dat zo was, dan hoefde ze zichzelf niet zo te verdedigen, dan zou het van de foto's afstralen zonder die 'ondertiteling.'
Klopt volgens mij.

Ze lijkt te denken ( mogelijk ook door hoe ze is opgevoed) dat geluk is: veel geld verdienen, succesvol zijn in je werk en een leuke vent naast je hebben. Maar dat is natuurlijk niet zo, en ik denk dat ze daar steeds meer achterkomt.

Ze lijkt steeds op zoek naar echt geluk en vooral tevredenheid. Als kind al, dat zag en hoorde je in het tv programma ook duidelijk terug.

Toen ze net kinderen had zat ze waarschijnlijk meer in een fase die haar gelukkig maakte, zo leek het in ieder geval.

Nu is ze vooral bezig met het plaatje waarvan zij denkt dat je daarmee iemand bent. Bezig met lelijke, kermiskleding promoten , ordinaire tripjes maken, drinken en een mooi huis en gestylde kindjes.

Maar ik zie daarachter toch vooral onrust en onvrede.

Michelle is een vrouw die zo duidelijk laat zien hoe je het vooral níet moet willen in je leven.
pi_220452560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:01 schreef Livaes het volgende:
Fijn om te zien dat Sanneke actiever is! Wel bekruipt mij daarbij het gevoel dat Dion heeft gezegd "jij wil een tweede? Laat maar zien dan dat je dat aan zou kunnen.'
Ik geloof niet dat Dion dat durft te zeggen.
pi_220452929
Sanneke wilt graag nieuwe make-up mensen!
Hoe dom ben je dat je denkt "o dat kastje kan weg dus laat ik daar al mijn make-up in doen!!" 😵‍💫 En ze heeft toen gefilmd tijdens het uitzoeken wat echt niet heel veel was en ze zegt dat ze een vuilniszak weg gegooid had 🤦‍♂️ zoveel was het niet eens... enige wat ze zat te vertellen toen was dat ze het nooit gebruikte 🤷 en het was allemaal budget spul... (not judging als mensen dat ook gebruiken... maar ze loopt nu te doen of ze haar ¤60,- lipstick heeft weg gegooid)
pi_220453043
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Klopt volgens mij.

Ze lijkt te denken ( mogelijk ook door hoe ze is opgevoed) dat geluk is: veel geld verdienen, succesvol zijn in je werk en een leuke vent naast je hebben. Maar dat is natuurlijk niet zo, en ik denk dat ze daar steeds meer achterkomt.

Ze lijkt steeds op zoek naar echt geluk en vooral tevredenheid. Als kind al, dat zag en hoorde je in het tv programma ook duidelijk terug.

Toen ze net kinderen had zat ze waarschijnlijk meer in een fase die haar gelukkig maakte, zo leek het in ieder geval.

Nu is ze vooral bezig met het plaatje waarvan zij denkt dat je daarmee iemand bent. Bezig met lelijke, kermiskleding promoten , ordinaire tripjes maken, drinken en een mooi huis en gestylde kindjes.

Maar ik zie daarachter toch vooral onrust en onvrede.

Michelle is een vrouw die zo duidelijk laat zien hoe je het vooral níet moet willen in je leven.
Ik heb ook eindelijk die aflevering bekeken. En eigenlijk heb ik vooral medelijden met haar gekregen. Zo duidelijk dat ze heel veel issues heeft. En dat ze nog steeds enorm die bevestiging zoekt. Ik denk dat dat minder was toen ze net kinderen kreeg, want voor die kinderen ben jij de wereld, en kreeg ze bevestiging.
En wat ze haar toewensen aan het einde: tevreden zijn met wat je hebt, niet altijd meer willen, en meer rust, niet meer in de 6e versnelling leven. En nu? Moet het meer, meer, meer, en leeft ze in de 10e versnelling.
Maar zolang haar kernovertuiging is dat ze er niet toe doet zal ze op deze manier blijven leven en die aandacht blijven zoeken.
pi_220453056
Geen medelijden met Sanneke mvt de make up. Eigen schuld, had je maar beter moeten communiceren en eerder alles moeten uitzoeken denk ik.
pi_220453078
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:42 schreef brilduiker1973 het volgende:
Geen medelijden met Sanneke mvt de make up. Eigen schuld, had je maar beter moeten communiceren en eerder alles moeten uitzoeken denk ik.
Moet ergens lachen om het ontspullen.

Maar wel 20 dozen voor Vinted meenemen naar je nieuwe huis. 🫣

En sorry dat ik het zeg maar wat zien die nagels van haar er toch ook altijd onbezorgd uit. Allemaal verschillend in hoogtes.🥲
pi_220453153
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Moet ergens lachen om het ontspullen.

Maar wel 20 dozen voor Vinted meenemen naar je nieuwe huis. 🫣

En sorry dat ik het zeg maar wat zien die nagels van haar er toch ook altijd onbezorgd uit. Allemaal verschillend in hoogtes.🥲
Die nagels, ik word er bijna misselijk van. Wilvantien heeft dat ook een tijd gehad. Zo onverzorgd en lelijk. Je houdt ze kort of je laat ze wat langer groeien maar dan houd je ze netjes bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')