abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220446689
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220446712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Henrike het volgende:
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
Ze heeft al eens gezegd dat dit een neefje en nichtje zijn... voor een relatie zijn ze te licht.. ze zijn er soms ook door de weeks
pi_220446848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft al eens gezegd dat dit een neefje en nichtje zijn... voor een relatie zijn ze te licht.. ze zijn er soms ook door de weeks
O echt?
Ik snapte m ff niet, te licht😂
pi_220446857
Sanneke en haar snoepjes, in het kader van 'gezond'. En dan de stroopwafels en opgeschuimde melk. Laat die gezonde snoepjes maar zitten dan, want je snapt het duidelijk niet. Maar misschien kan ze via/of net als AM nog reclame gaan maken voor dat geweldige gezonde reep- en snoepmerk. Net als de reclame van die gezonde maaltijdvervangers in fles, was ook voor een blauwe maandag.
pi_220446905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:22 schreef Huisopdehoek het volgende: [..] En dan zegt ze ‘je kan toch niet 2 uur van te voren weg gaan?’ Jahoor, dat kan prima. Als je verwacht dat er mensen op je wachten, dan zorg je dat je op tijd bent om je spullen uit te pakken en je stempeldoos neer te zetten. En als er geen file staat neem je ergens iets te drinken of ga je wél even bij Dille en Kamille naar binnen.
En zéker als het je werk is, zoals ze altijd claimt!
pi_220446941
Volgens Sanneke kan er geen douchegordijn, nou kan prima, als je op de juiste hoogte zoekt. En wat smerig die put na 2 weken al. Gadver en daar laat je je kind dan in peuren met zijn vingers.
pi_220446944
Kon helaas niet weg van mijn werk om de hoek, anders was ik bij AM gaan kijken in mijn woonplaats vandaag. Op de filmpjes leek er nauwelijks publiek 😅
Als mensen die hier meelezen een keer in Zwolle zijn, die boekwinkel is wel een aanrader!
pi_220446984
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:02 schreef Shuri het volgende:

[..]
En zéker als het je werk is, zoals ze altijd claimt!
Komt ook niet echt over alsof je er dan echt zin in hebt. Maar steeds te laat op de vrijdagen, je weet toch inmiddels dat de vrijdagmiddag filerijden is en dan dus eerder weggaan ipv star na de lunch.
pi_220447005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Sanneke en haar snoepjes, in het kader van 'gezond'. En dan de stroopwafels en opgeschuimde melk. Laat die gezonde snoepjes maar zitten dan, want je snapt het duidelijk niet. Maar misschien kan ze via/of net als AM nog reclame gaan maken voor dat geweldige gezonde reep- en snoepmerk. Net als de reclame van die gezonde maaltijdvervangers in fles, was ook voor een blauwe maandag.
Misschien denkt ze dat door het laxerend effect van de snoepjes, de stroopwafels en opschuim melk niet wordt opgenomen in haar lichaam.
pi_220447029
Julia fungeert gewoon als een soort manager voor haar moeder. Als je in de rij staat en er is iets dan mag je Julia aanschieten want zij "loopt los" voor dat soort dingen.. AM voelt zich echt weer een belangrijke BN-er 😆
pi_220447074
Over DBM en het afvalplan: ik volg haar te weinig om te weten hoe het zit met haar sport- en eetgedrag, maar heeft zij niet last van lipoedeem?

Kirsten (mijngelukje) heeft hier veel over gedeeld. Als je kijkt naar de stadia van lipoedeem op bijv. de benen, lijkt DBM wel in dat plaatje te passen. Dan kan ze een hoop sporten, maar gaat het er niet (allemaal) af.
pi_220447092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
O echt?
Ik snapte m ff niet, te licht😂
Nou ja hvk heeft zelf gezegd dat ze alleen gekleurde mannen wilt... dus blanke blonde kinderen passen in mijn visie niet bij een gekleurde man
pi_220447117
Sanneke zei toch dat dion de stroopwafels lekker vind dat ze voor hem waren?
pi_220447130
Ik las net de post van hvk over Zayn.
Ik ben er niet zo in thuis
Maar waarom zou er geen toelaatbaarhwidsverklaring af worden gegeven zodat z kan starten op speciaal onderwijs
Als het toch getest en bewezen is lijkt me dat toch vreemd?
Nogmaals, ik ben hier niet in thuis .
pi_220447132
AM neemt zichzelf dus zelf ook niet echt serieus, als je vindt dat je overal gewoon te laat kunt komen.
pi_220447135
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja hvk heeft zelf gezegd dat ze alleen gekleurde mannen wilt... dus blanke blonde kinderen passen in mijn visie niet bij een gekleurde man
T is wat hè, wat je maar belangrijk vind denk ik dan
pi_220447149
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:27 schreef Hannah12345 het volgende:
Over DBM en het afvalplan: ik volg haar te weinig om te weten hoe het zit met haar sport- en eetgedrag, maar heeft zij niet last van lipoedeem?

Kirsten (mijngelukje) heeft hier veel over gedeeld. Als je kijkt naar de stadia van lipoedeem op bijv. de benen, lijkt DBM wel in dat plaatje te passen. Dan kan ze een hoop sporten, maar gaat het er niet (allemaal) af.
Ja ze heeft (oa) lipoedeem.. en ze sport vooral met zware gewichten.. geen cardio ofzo en eet gezond (zegt ze.. maar laat zeer vaak iets anders zien)
pi_220447160
Ik zou eigenlijk wel een keer naar een signeer sessie of lezing van AM willen gaan om haar eens door te zagen over dat de kids elke dag veelvuldig online worden gepleurd.

Maar denk dat ik dan a. met mijn snufferd op d’r insta sta en b. ik word denk ik de winkel/zaak uitgezet oid

Aanvulling:

En Sanneke waarom ze altijd op haar zuignap zit en alleen maar zucht, met haar ogen rolt en klaagt?

DBM of ze een poëziealbum heeft voor al die diagnoses van iedereen?

Minibelle zou ik zeggen dat ze haar kids niet zo moet pushen en gewoon normaal moet doen.

MCW dat ze tja wat eigenlijk precies? Help me even dames …

En wie ben ik nog vergeten?

[ Bericht 41% gewijzigd door proud_mami op 27-03-2026 20:42:58 ]
pi_220447245
Nou HVK, ik kan je vertellen geen enkele 'normale' basisschool gaat Zayn toelaten. Dit vind ik echt weer verwaarlozing, het erop aan laten komen en dan verbaast en boos zijn...
pi_220447261
Die story van Lotte met Bonjoeri erachter in de badkamerspiegel 🥲. Die had ik liever niet willen zien.

Elke keer wanneer ik denk dat ze niet nog meer over de top en nepper kan worden, komt er weer een theatrale advertentie langs. Sommige influencers delen nog wel eens iets interessants of grappigs, maar ik vind haar precies niks toevoegen.
pi_220447297
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Sanneke zei toch dat dion de stroopwafels lekker vind dat ze voor hem waren?
Alle lekkere ongezonde dingen zijn van Dion. En zij betrapt Dion elke keer met wat lekkers snaaien..
pi_220447338
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:49 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Alle lekkere ongezonde dingen zijn van Dion. En zij betrapt Dion elke keer met wat lekkers snaaien..
Wil net zeggen. Vind dat zo'n bullshit als je naar Sanneke kijkt. Sorry maar je ziet duidelijk dat zij niet alleen gezond eet. Duidelijk. En nee dat zeg ik niet om haar te fatshamen. Ook haar huid verteld het verhaal. Nooit is haar huid zo vreselijk geweest als in de afgelopen 2,5 - 3 jaar.
En ook zij is flink wat aangekomen. En dat kan he, die omstandigheden zijn er soms. Maar als je niet beweegt en troep naar binnen werkt is 1+1=2

Als je alleen al kijkt hoe ze die snoepjes open maakte. Ze wist van gekkigheid niet hoe snel ze het zakje open moest krijgen. :')
pi_220447343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef opwegnaar het volgende:
Nou HVK, ik kan je vertellen geen enkele 'normale' basisschool gaat Zayn toelaten. Dit vind ik echt weer verwaarlozing, het erop aan laten komen en dan verbaast en boos zijn...
Denk dat ze ook veel eerder aan de bel had moeten trekken, na 4 jaar zie je toch zelf ook wel dat je kind achterloopt? Zayn is haar vierde kind.
En nu heeft ze het een ander op kop lijkt wel
pi_220447346
Als er in die snoepjes zo weinig suiker zit en je proeft het verschil niet, dan is dat vaak vervangen door een hoop E-nummers. En als je dan wordt gewaarschuwd voor de laxerende werking...
Ik hou het wel bij een "gewoon" snoepje af en toe.
pi_220447369

Is die al gesignaleerd in Hellevoetsluis?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220447377
quote:
Ze geeft zelf in de reacties aan dat er ook een optie MKD is. Volgens mij is haar dat al lang en breed aangeboden maar vond ze dat teveel moeite. Zit niet in haar woonplaats, ze kan hem zelf niet brengen/halen en wil niet afhankelijk zijn van vervoer. Tja dan houdt het gewoon op voor jouw kind.. Ze had om te beginnen al veel eerder aan de bel moeten trekken bij instanties ipv jarenlang op social media klagen dat er "iets" met haar zoon is. Helaas is dat arme ventje er de dupe van.
pi_220447397
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Als je alleen al kijkt hoe ze die snoepjes open maakte. Ze wist van gekkigheid niet hoe snel ze het zakje open moest krijgen. :')
Hahahaha gretig.
“ jUh mOedErrrRR” had zin ja
pi_220447438
Sofie heeft altijd drukke werkdagen. Waarop ze tijd heeft om op 45 minuten rijden ergens te gaan lunchen. En dan belt juf over een ziek kind. Dan is het toch maar handig dat je andere kinderen de taken van de niet zo betrokken ouders over nemen.
pi_220447440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja ze heeft (oa) lipoedeem.. en ze sport vooral met zware gewichten.. geen cardio ofzo en eet gezond (zegt ze.. maar laat zeer vaak iets anders zien)
Het is maar hoe het haar uitkomt,
De ene keer is haar schildklier waarom ze niet kan afvallen, dan weer is het de PCOS en dan weer de lipoedeem..
pi_220447451
Er is toch niks mis met taxi busje wat dan hem komt ophalen om na school te gaan?
pi_220447525

[ Bericht 100% gewijzigd door Hocuspocus2 op 27-03-2026 21:12:22 ]
pi_220447538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:03 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie heeft altijd drukke werkdagen. Waarop ze tijd heeft om op 45 minuten rijden ergens te gaan lunchen. En dan belt juf over een ziek kind. Dan is het toch maar handig dat je andere kinderen de taken van de niet zo betrokken ouders over nemen.
Hier verbaasde ik me ook over. Dan heb je geluk dat je zelf gebaarde oppas/ kind je andere kind kan ophalen.
pi_220447549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Er is toch niks mis met taxi busje wat dan hem komt ophalen om na school te gaan?
Nee absoluut niet, maar dan is ze afhankelijk of dat busje wel komt en of het busje op tijd komt. Hetzelfde met thuis brengen. Als ze later zijn is haar planning in de war. Kan ze bv niet naar het strandje😅
pi_220447705
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]

Dr Naz HELD _O_
pi_220447732
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:34 schreef Henrike het volgende:
Ik las net de post van hvk over Zayn.
Ik ben er niet zo in thuis
Maar waarom zou er geen toelaatbaarhwidsverklaring af worden gegeven zodat z kan starten op speciaal onderwijs
Als het toch getest en bewezen is lijkt me dat toch vreemd?
Nogmaals, ik ben hier niet in thuis .
Wellicht heeft het mkd een advies gegeven waar ze het niet mee eens is? Als zij zeggen advies is so cluster 4, en hvk zegt ik ga inschrijven op een sbo dan zal er geen tlv afgegeven worden. Het moet wel passend zijn.
Ik heb verder niet gekeken naar wat ze erover schrijft, maar ik kan me bij haar zo voorstellen dat het vooral voor haar gemak moet worden geregeld en niet de beste zorg voor Z.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220447741
quote:
Heeft ze wel weer wat anders om over te zeiken, want er gaat nog wel is wat mis met die busjes
pi_220447754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:03 schreef FluVo67 het volgende:
Haha, loedermoeder hier! Ik was lekker aan het shoppen toen juf belde over ziek kind. Een vd zelfgebaarde oppassers heeft kind toen van school gehaald 😆
pi_220447884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:29 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Heeft ze wel weer wat anders om over te zeiken, want er gaat nog wel is wat mis met die busjes
Dan brengt ze hem toch, ze kan ook voor een shoot naar weet ik veel waar en naar het stand gaat ze vast niet lopend.
pi_220448006
of hvk heeft het niet begrepen of ze verdraait het hele verhaal zodat maar niet naar buiten komt dat ze het allemaal te lastig en te veel gedoe vindt.
Maar een advies voor een mkd en regulier onderwijs gaat toch niet samen?

Eerst mkd en daarna eventueel sbo of so cluster 3 lijkt me passender voor Z. En misschien gaat hij wel zo vooruit dat regulier alsnog kan. Als je al ziet met hoeveel sprongen hij vooruit gaat met maar 3 keer 2.5 uur in de week een beetje meer begeleiding.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220448102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ze geeft zelf in de reacties aan dat er ook een optie MKD is. Volgens mij is haar dat al lang en breed aangeboden maar vond ze dat teveel moeite. Zit niet in haar woonplaats, ze kan hem zelf niet brengen/halen en wil niet afhankelijk zijn van vervoer. Tja dan houdt het gewoon op voor jouw kind.. Ze had om te beginnen al veel eerder aan de bel moeten trekken bij instanties ipv jarenlang op social media klagen dat er "iets" met haar zoon is. Helaas is dat arme ventje er de dupe van.
Exact dit, lekker makkelijk ook afschuiven op de instanties.
pi_220448139
quote:
Kinderen moeten eerst aangemeld worden op een reguliere basisschool voordat ze een toelaatbaarheidsverklaring voor het s(b)o krijgen. Zij legt het weer zo negatief uit. Zelf heeft ze geen enkele poging gedaan om de ontwikkeling van het kind op tijd te (laten) stimuleren.
pi_220448150
O wacht, wat? Hii zit niet op een MKD?
Hoe oud is hij?
pi_220448169
Misschien kan hvk nog keertje vaker naar de bieb, daar wordt hij meer uitgedaagd dan thuis voor de tablet
pi_220448213
quote:
[ afbeelding ]

Als Sanneke zo doorgaat kan ze wel in zijn programma. Werkelijk waar. En dan al die quotes van hem zijn zo van toepassing op haar. :')

Deze is vanwege die keren dat ze elke keer zei dat ze veel te weinig at.

[ Bericht 11% gewijzigd door Beertjeteddy op 27-03-2026 22:22:29 ]
pi_220448276
Mijan die plukken haar uit dat doucheputje trekt 🤢

Verder complimenten voor Sanneke! Ze is aan het wandelen, rommelt in huis en heeft een fijne interactie met Mijan. Ze oogt daardoor ook veel gelukkiger. Hopelijk pakt ze dit door.
pi_220448309
En als hvk haar kind naar een psz had gedaan dan waren ze er daar ook achter gekomen dat hij een achterstand heeft( of misschien hadden ze hem daar nog bij kunnen spijkeren)
Maar nee , mevrouw is tegen het schoolsysteem.
Ze heeft al een dochter met problematiek en Zayn is de vierde , dan ben je toch alert?
En eerlijk, hij wordt thuis ook niet uitgedaagd en gestimuleerd, altijd die tablet voor zijn neus.
Enige educatie is de bieb
pi_220448323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:09 schreef Geertje_G het volgende:
Hoe oud is hij?
Hij is 4 geweest toch? En nee hij zit op zo'n speciale ontwikkelingsgroep volgens mij
3 keer 2,5 uur
pi_220448333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:24 schreef Kaatjepuk het volgende:
Mijan die plukken haar uit dat doucheputje trekt 🤢

Verder complimenten voor Sanneke! Ze is aan het wandelen, rommelt in huis en heeft een fijne interactie met Mijan. Ze oogt daardoor ook veel gelukkiger. Hopelijk pakt ze dit door.
Dat zeker. Geen bankzit stories meer. Dus dat is al een plusje.
pi_220448346
Maar dat waar Z nu heengaat wat is dat dan?
pi_220448368
quote:
Hoe oud is hij?
Hij is 4 en gaat 3 korte dagdelen naar een ontwikkelgroep.
pi_220448377
quote:
Dat kwam niet uit want ze moest ook de tweeling en hun zus naar school brengen om die tijd.
pi_220448381
Weten jullie om welk account ik ook altijd moet lachen op Instagram? @_howcanimakethisaboutme_ :')
pi_220448385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Toch snap ik Sanneke wel met de douche. Een gordijnrails of een scherm is veel handiger en logischer.
Dan wordt de klacht dat het douchegordijn tegen haar aan komt/waait.
pi_220448406
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:27 schreef Henrike het volgende:
En als hvk haar kind naar een psz had gedaan dan waren ze er daar ook achter gekomen dat hij een achterstand heeft( of misschien hadden ze hem daar nog bij kunnen spijkeren)
Ze heeft al een dochter met problematiek en Zayn is de vierde , dan ben je toch alert?
En eerlijk, hij wordt thuis ook niet uitgedaagd en gestimuleerd, altijd die tablet voor zijn neus.
Zayn is haar 5e kind
Ze was al zo laks met hem überhaupt laten onderzoeken, allemaal moeilijk lastig. Kind gaat idd met sprongen vooruit nu hij eindelijk beetje gestimuleerd wordt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220448640
quote:
[ afbeelding ]

You don't look like you're s picky eater😂😂
pi_220448648
Michelle schiet weer overal van vol en is maximaal dankbaar.
Ik zal wel een harteloze troela zijn, maar waarom schiet je vol van je kinderen aan de touredos aan de salontafel?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:57:25 #57
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220449179
AM hosseklost met haar klompen op de stalen trap, leuk voor de andere hotelgasten, vervolgens gaat ze fluisterend praten 🤣. Die beelden van haar signeertour, ja dat waren echte diehardvolgmoekes!
pi_220449205
Sofie over de buikpijn van Madelief. Het meisje is 12 zou ze geen idee hebben dat ze tegen menstrueren aan zit? En dat je moeder dat dan nodig vindt in het dagverslag te typen. Fijn joh die privacy!En die lunch: 2 keer 45 minuten rijden en 1 uur lunch? Als je op je werkdag zo een kleine 3 uur er tussen uit kunt heb je niet echt een drukke baan denk ik.
pi_220449214
Er was tussen de signeersessie en de lezing van AM geen tijd om te eten?
Geweldige planning :wtf:
En met zn drieën verblijven in een kamer met open douche.
Hoe verzinnen ze het.
pi_220449258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:04 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie over de buikpijn van Madelief. Het meisje is 12 zou ze geen idee hebben dat ze tegen menstrueren aan zit? En dat je moeder dat dan nodig vindt in het dagverslag te typen. Fijn joh die privacy!En die lunch: 2 keer 45 minuten rijden en 1 uur lunch? Als je op je werkdag zo een kleine 3 uur er tussen uit kunt heb je niet echt een drukke baan denk ik.
Zij is totaal geen moeder. Kon ook de buurvrouw zijn. Koud mens.
pi_220449269
Ik vind Wiline een leuk mens. Anders dan andere influencers maar ik vind er niets mis mee. Zij is wel liefdevol. Kun je niet van iedereen zeggen.

Maar nu is dat jongetje jarig en vertelt ze dat ie net kan lopen aan hand sinds gisteren, is dat niet vreemd met 2?
pi_220449292
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle schiet weer overal van vol en is maximaal dankbaar.
Ik zal wel een harteloze troela zijn, maar waarom schiet je vol van je kinderen aan de touredos aan de salontafel?
Ik zou wel vol schieten als die kom jus over mijn lichte vloerkleed zou gaan.
pi_220449325
MCW heeft een dm gekregen van iemand die haar niet meer volgt omdat ze niet meer echt is. MCW zegt juist dat ze nu is wie ze is.
Daarmee geeft ze dus toe dat de poly een groot toneelstuk was? JvP die tijdens de poly een compleet ander persoon was, MCW die nu pas is wie ze is. Gezellige boel zeg. En dat allemaal voor de aandacht. Triest bestaan.
Ik zie trouwens weinig verschil tussen MCW nu en eerder. Het was en is de grote MCW show. Uit de tijd dat haar twee oudsten klein waren ken ik haar niet.
pi_220449390
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:05 schreef Harper het volgende:
Hoe verzinnen ze het.
Gratis kamer, dus niks te kiezen denk ik.

Die opmerking ook met excuses voor de rij die ontstond🤣. Er zaten een halve man en een paardenkop in de zaal, en de helft was zelfbenoemd influencer of familie van een zelfbenoemde influencer.Maar het was heel cool. Tuurlijk AM, tuurlijk🙈🙈

Wat een wereld!

Ik had het account van AM even in de kast gezet, maar nu met het voorjaar weer even gelucht. Helaas nog altijd dezelfde bullshit. Mag definitief naar de kringloop .
pi_220449410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Gratis kamer, dus niks te kiezen denk ik.

Die opmerking ook met excuses voor de rij die ontstond🤣. Er zaten een halve man en een paardenkop in de zaal, en de helft was zelfbenoemd influencer of familie van een zelfbenoemde influencer.Maar het was heel cool. Tuurlijk AM, tuurlijk🙈🙈

Wat een wereld!
Ik vond er nog aardig wat man vrouw zitten. Blijkbaar hebben ze er geld voor over.
pi_220449415
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW heeft een dm gekregen van iemand die haar niet meer volgt omdat ze niet meer echt is. MCW zegt juist dat ze nu is wie ze is.
Daarmee geeft ze dus toe dat de poly een groot toneelstuk was? JvP die tijdens de poly een compleet ander persoon was, MCW die nu pas is wie ze is. Gezellige boel zeg. En dat allemaal voor de aandacht. Triest bestaan.
Ik zie trouwens weinig verschil tussen MCW nu en eerder. Het was en is de grote MCW show. Uit de tijd dat haar twee oudsten klein waren ken ik haar niet.
Inderdaad het probleem is dat ze zelf niet weet wie ze is … soort kameleon en zo onzeker
pi_220449426
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vond er nog aardig wat man vrouw zitten. Blijkbaar hebben ze er geld voor over.
Het verbaasde me inderdaad dat er iemand zat, naast de mede
" influencers". Gelukkig was Miirjam van IJsland ook mee als vulling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 28-03-2026 07:57:33 ]
pi_220449457
Was er ook iemand van hier geweest?
En is de box al uitverkocht? 🎁
pi_220449490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:54 schreef Johanna38 het volgende:
Ik doe vaak dingen buiten mn comfortzone, maar daar tussen de fens gaan zitten om naar het gezwets van een vrouw in een tuinbroek te luisteren? Dat is voor mij toch een brug te ver.
pi_220449512
Ik heb de reclame met snoepjes van Frisia bovenaan mn pagina, een blije gorilla met snoepjes in z’n mond. Moest gelijk aan Sanneke denken, op basis van jullie reacties want ik heb de beelden niet gezien. En ik ga niet kijken ook, wil dat doucheputje niet tegenkomen 🤮.
pi_220449546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:20 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind Wiline een leuk mens. Anders dan andere influencers maar ik vind er niets mis mee. Zij is wel liefdevol. Kun je niet van iedereen zeggen.

Maar nu is dat jongetje jarig en vertelt ze dat ie net kan lopen aan hand sinds gisteren, is dat niet vreemd met 2?
Ze is zeker liefdevol. Ik denk dat als ze een bril met een ander model en een sprekender kleurtje heeft ze er veel energieker uitziet. Ze komt nu heel "mat" over.
pi_220449550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat kwam niet uit want ze moest ook de tweeling en hun zus naar school brengen om die tijd.
En heel eerlijk ik denk dat daar het probleem zit. Zij kreeg destijds het advies al om Zayn naar een mkd te doen, wou ze niet en ze hield hem thuis.
Daarna is ze gestart met de opvang voor 3 ochtenden.
Wat ik in haar post lees is dat dit geen officieel onderwijs/ opvang is.
Als zij alle adviezen die ze haar hebben gegeven voor Zayn heeft genegeerd moet ze nu niet verwachten dat ze alles alsnog voor haar gaan regelen.
Ze is inmiddels een paar jaar verder terwijl al heel vroeg duidelijk was dat Zayn een achterstand had.
Ze heeft hem tekort gedaan door het steeds te negeren( en ik snap dat accepteren niet makkelijk is)
Daarbij is ze duidelijk tegen het schoolsysteem, dat kan maar ze had eerder naar de adviezen moeten luisteren en niet nu het te laat is gaan lopen klagen.
Ineens werd er vaart gezet achter onderzoeken voor Zayn om hem op so te krijgen.
pi_220449552
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:05 schreef Harper het volgende:
Hoe verzinnen ze het.
De Geersten gaan toch op een bepaalde leeftijd naar de sauna met pa of ma? Dus een open douche zou geen probleem moeten zijn
pi_220449560
En MCW die even heel subtiel moet laten zien dat mama Walk en Timmie helemaal oké zijn.
Als ik Tim zo tussen die kinderen zie zitten vraag ik me af hoe lang hij het nog volhoudt.
pi_220449564
quote:
Hoe oud is hij?
Ze geeft in haar post op een reactie aan dat waar hij nu zit geen officieel onderwijs is.
pi_220449571
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik ook gelijk toen ik het zag, die bank, dat kleed
pi_220449583
quote:

Want?
Is een stuk later dan gemiddeld, maar niet vreemd.
Mijn jongste was ook al bijna 2 toen ze ging lopen.
pi_220449605
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😂😂

Dan heeft ze binnen no time een nieuw gesponsord vloerkleed 🙈
pi_220449620
quote:
Ik neem mn woorden terug, had nog niet alles gezien blijkbaar

[ Bericht 27% gewijzigd door Fietsbel26 op 28-03-2026 08:38:08 ]
pi_220449640
Ma Walk zien we wel regelmatig langskomen. Pa daarentegen alleen laatst op een afstandje op het voetbalveld...
pi_220449645
quote:
Misschien bedoelde diegene uit de tijd dat haar kinderen klein waren ofzo, ik kende haar toen ook nog niet. Heb wel wat beelden gezien en dat leek toen vooral meer kneuterig. Minder maximaal leven.

Ik begrijp best dat een mens groeit en ontwikkeld. Ik ben ook niet hetzelfde als 10jaar geleden, ik durf me uit te spreken en ben niet meer zo snel 'bang' om 'te veel' te zijn. Ik heb mezelf vroeger geleerd om geen aandacht te trekken, om altijd maar een stap terug te doen omwille van anderen. Dus daarin snap haar deels wel.

Michelle alleen lijkt compleet omgeslagen t.o.v. toen haar oudste klein waren. Ik vind het lijken alsof ze steeds meer de goedkeuring van haar ouders (en anderen?) moet hebben, dat ze constant maar moet laten zien hoe goed ze het wel niet heeft met haar merktassen etc en dat ze daarvoor heel veel meer moet zijn dan zichzelf.
pi_220449704
De kat van MCW wil aandacht. Dat doen katten nu eenmaal. Zodra ze hem in de houdgreep houdt gaan die oren plat. En maar door aaien voor het schattige filmpje. De kat is verplicht, Tim wordt verplicht en de kinderen idem.
Ik vind het bij AM erg maar volgens mij is MCW nog veel dwingender.
pi_220450033
Iemand heeft Michelle ontvolgt want diegene vond de oude Michelle leuker. Ik zou dan , als was ik een influencer met meer dan 200.000 volgers, denken; prima, fijne dag verder.
Michelle gaat er een hele story aan wijden opdat wij maar wel allemaal weten dat de oude Michelle niet echt was, allemaal nep die grote happy family met the ten of us. Alle verliefde plaatjes op tropische bestemmingen in kleine bikinitjes bovenop elkaar. Alle kindjes samen, iedereen dol op elkaars kinderen, grote boerderij om allemaal samen te wonen als één groot gelukkig gezin. Allemaal nep.
Hoe het nú is, dat is echt. Kijk maar naar die fotos dat ze schaterlacht en kijk naar alle fotos dat ze met haar nieuwe vriend en de kinderen aan het knuffelen is. En luister naar haar podcast hoe veel sex ze hebben. En zie alle stories waarop grote borden met eten voorbij komen wat zij allemaal opeet.
Ja hoor, helemaal duidelijk dat deze nieuwe Michelle de échte Michelle is want zo gelukkig en verliefd hadden we haar nog nooit gezien. Oh wacht...
pi_220450092
quote:

De Kinderfysiotherapeut van mijn zoon gaf aan dat de gemiddelde leeftijd van lopen in Nederland op 18 maanden ligt. Dus dan is net voor 2 jaar niet extreem laat, maar gewoon iets later dan gemiddeld.
Ouders maken elkaar helemaal gek met alle mijlpalen die maar zo vroeg mogelijk behaald moeten worden. Daardoor denken we allemaal dat 18 maanden/2 jaar voor lopen extreem laat is.
pi_220450172
Fijn om te zien dat Sanneke actiever is! Wel bekruipt mij daarbij het gevoel dat Dion heeft gezegd "jij wil een tweede? Laat maar zien dan dat je dat aan zou kunnen.'
pi_220450192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:27 schreef Henrike het volgende:
Wat ontzettend sneu dat de groep van Z niet officieel is, nu kan ze niks en zal hij eerst naar een medisch kinderdagverblijf of regulier school moeten. Zo zonde van de tijd (en geld), ze was al zo laat met hulp zoeken, arm kereltje die is de dupe. Je zag van ver al aankomen dat hij iets van autisme zou kunnen hebben en dat zn ontwikkeling achter liep en moeders deed niks.
pi_220450291
quote:
Volgens mij zegt ze niet dat de poly een toneelstuk was maar wel hoe zij zichzelf deed voorkomen. Ik denk dat ze online nog steeds vasthoudt aan dat perfecte plaatje en we weten allemaal dat dat niet bestaat. Dus ik heb nog steeds het idee dat ik naar een soort geperfectioneerde versie van haarzelf zit te kijken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220450367
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:14 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij zegt ze niet dat de poly een toneelstuk was maar wel hoe zij zichzelf deed voorkomen. Ik denk dat ze online nog steeds vasthoudt aan dat perfecte plaatje en we weten allemaal dat dat niet bestaat. Dus ik heb nog steeds het idee dat ik naar een soort geperfectioneerde versie van haarzelf zit te kijken.
Wanneer binnen een relatie twee mensen een rol aannemen vind ik dat een toneelstuk. Het perfecte plaatje kan ze loslaten, haar leven is verre van perfect. Ik denk dat geen enkel leven perfect is.
pi_220450429
quote:

[..]
Ik heb niet het idee dat ze zich zo anders voor doet als toen.
Alles is mogelijk steeds maximaal. De liefde vieren, stralende ogen, kleffigheid. Het is nu alleen met een ander persoon.
Ik vind het alles behalve overkomen als t perfecte plaatje, ik vind het nog steeds vluchtgedrag en schone schijn.
pi_220450469
quote:

[..]
Ja absoluut. Het is totaal niet realistisch dat je op elke foto schaterlachend staat, of al die spontane op rug spring filmpjes/foto's. En dat ze steeds maar loopt te janken als ze naar haar kinderen kijkt lijkt me ook schromelijk overdreven. Net als iedereen hier hou ik heel veel van mijn kinderen maar er moet wel iets bijzonders aan de hand zijn wil ik een traan eruit persen als ik naar ze kijk.
pi_220450544
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:54 schreef Johanna38 het volgende:
Geen idee, denk dat ik mij kapot zou schamen. Gisteren kon ik er 5 bestellen en nu nog steeds. Dus nog niet uitverkocht. Zou alleen voor de crème gaan en die koop ik in een grote pot bij het bedrijfje zelf. Dat bedrijf wil zeker geen samenwerking met AM.
pi_220450547
HVK. Ze plaatst: aanrecht redelijk netjes en schoon. Ik zie nog vaat in de gootsteen en aanrecht.Waarom niet doorpakken en alles afwassen en afdrogen en in de kast zetten? Dan is het aanrecht vrij en opgeruimd, ruimte in je hoofd.
pi_220450596
Moet je als influencer ook niet een beetje je kijkt meenemen in wat je doet? Goed dat Sanneke op pad gaat, maar we zitten ineens in een tuincentrum? Specialistische Japanse tuincentrum? Waarom zijn ze daar? Enige wat ik zie is dat ze laat zien hoe duur het daar is.. Ja, oké.
pi_220450662
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:02 schreef Utopica het volgende:
Moet je als influencer ook niet een beetje je kijkt meenemen in wat je doet? Goed dat Sanneke op pad gaat, maar we zitten ineens in een tuincentrum? Specialistische Japanse tuincentrum? Waarom zijn ze daar? Enige wat ik zie is dat ze laat zien hoe duur het daar is.. Ja, oké.
Ze weet volgens mij niet eens wat voor boom ze aanwijst. Een Bonsai is erg duur.
En dan haar argument: ik vind de kleur leuk🙃. Er zijn meer bomen en struiken in het rood die een stuk leuker geprijsd zijn.
pi_220450696
Sofie maakt veel en lange kantoordagen. Ze gooit nu weer wat reclame voor de kaaswinkel op FB maar reageert niet op vragen of opmerkingen. Volgens mij kijkt ze er niet eens naar. En dat noemt zich ondernemers die het gemaakt hebben. Geen idee waar ze hun geld mee hebben verdiend maar niet door goede ondernemers te zijn.
pi_220450734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja absoluut. Het is totaal niet realistisch dat je op elke foto schaterlachend staat, of al die spontane op rug spring filmpjes/foto's. En dat ze steeds maar loopt te janken als ze naar haar kinderen kijkt lijkt me ook schromelijk overdreven. Net als iedereen hier hou ik heel veel van mijn kinderen maar er moet wel iets bijzonders aan de hand zijn wil ik een traan eruit persen als ik naar ze kijk.
Zo viel het mij wel op dat ze in Parijs de kinderen niet leek te missen, of dat in ieder geval niet benoemde terwijl ze dat eerder wel deed toch? Sorry, maximaal missen natuurlijk. Ik ga wel steeds beter dat foute filmpje van JvP en KB snappen over die therapist. Die heeft MCW echt heel hard nodig.
pi_220450739
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:14 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze weet volgens mij niet eens wat voor boom ze aanwijst. Een Bonsai is erg duur.
En dan haar argument: ik vind de kleur leuk🙃. Er zijn meer bomen en struiken in het rood die een stuk leuker geprijsd zijn.
Echt dit..
Wat doe je daar als je geen idee hebt waar je naar zit te kijken? Alsof ze überhaupt na die verhuizing budget over hebben voor een bonsai boompje 🤷🤦‍♂️
Weten we nog dat dion een plant op tafel had voor de verhuizing die eigenlijk al even dood was? En dan zou je een paar 100 neer leggen voor een bonsai om dood te laten gaan?
pi_220450746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:21 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie maakt veel en lange kantoordagen. Ze gooit nu weer wat reclame voor de kaaswinkel op FB maar reageert niet op vragen of opmerkingen. Volgens mij kijkt ze er niet eens naar. En dat noemt zich ondernemers die het gemaakt hebben. Geen idee waar ze hun geld mee hebben verdiend maar niet door goede ondernemers te zijn.
Ze heeft wel weer lekker geswiffert. Van de 62 reacties op ista staan er nu nog maar 8.
Hun verdienen een hoop geld met hun vlogs en misschien met de samenwerkingen die ze doen.
pi_220450754
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:14 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ja precies. Daarom snap ik die hoge prijzen laten zien ook niet zo! Maar waarom is ze er dan?
pi_220450779
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:39 schreef Weerikier het volgende:
Iemand heeft Michelle ontvolgt want diegene vond de oude Michelle leuker. Ik zou dan , als was ik een influencer met meer dan 200.000 volgers, denken; prima, fijne dag verder.
Michelle gaat er een hele story aan wijden opdat wij maar wel allemaal weten dat de oude Michelle niet echt was, allemaal nep die grote happy family met the ten of us. Alle verliefde plaatjes op tropische bestemmingen in kleine bikinitjes bovenop elkaar. Alle kindjes samen, iedereen dol op elkaars kinderen, grote boerderij om allemaal samen te wonen als één groot gelukkig gezin. Allemaal nep.
Hoe het nú is, dat is echt. Kijk maar naar die fotos dat ze schaterlacht en kijk naar alle fotos dat ze met haar nieuwe vriend en de kinderen aan het knuffelen is. En luister naar haar podcast hoe veel sex ze hebben. En zie alle stories waarop grote borden met eten voorbij komen wat zij allemaal opeet.
Ja hoor, helemaal duidelijk dat deze nieuwe Michelle de échte Michelle is want zo gelukkig en verliefd hadden we haar nog nooit gezien. Oh wacht...
Ja en toch doet zo'n opmerking meer dan wij denken, denk ik. Het feit dat ze nu gaat uitleggen dat ze juist WEL zichzelf is nu, zegt toch genoeg?

[ Bericht 2% gewijzigd door SterreKaatje op 28-03-2026 12:43:10 ]
pi_220450801
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:46 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Geen idee, denk dat ik mij kapot zou schamen. Gisteren kon ik er 5 bestellen en nu nog steeds. Dus nog niet uitverkocht. Zou alleen voor de crème gaan en die koop ik in een grote pot bij het bedrijfje zelf. Dat bedrijf wil zeker geen samenwerking met AM.
Getyourgift zegt dat er minder dan 100 boxen zijn. Het loopt dus niet echt goed.
pi_220450874
AM: waar kunnen we hier lekker eten?

Pfff, dat geschooi om gratis is hemeltergend.
pi_220451001
Damn, als ik het allemaal zo lees hier gun ik al die influencers een portie gezond zelfinzicht en vooral een goeie therapeut. Dat is kut, maar niet kutter als de klap die ze gaan krijgen door te doen alsof alles zo geweldig, fantastisch , maximaal en meer van dat soort dingen is. De klap van iemand die eraan onderdoor gaat is uiteindelijk vele malen harder dan de klap van aan je issues werken.
pi_220451025
Michelle, die net terug is uit Parijs, is alweer voor 24 uur naar Spanje gevlogen.
Tjonge, die maakt onderhand meer vlieguren dan een stewardess.
pi_220451072
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:46 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ja en toch doet zo'n opmerking meer dan wij denken, denk. Het is natuurlijk een grote hunkering naar gezien worden. Het feit dat ze het nu gaat uitleggen, zegt genoeg.
pi_220451136
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:46 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ja en toch doet zo'n opmerking meer dan wij denken, denk ik. Het feit dat ze nu gaat uitleggen dat ze juist WEL zichzelf is nu, zegt toch genoeg?

Dat zegt inderdaad genoeg. Ik denk dat zij in een hele ongezonde (zelf gecreëerde) situatie zit. De opmerking van deze volger benadrukt waarschijnlijk precies datgene waar ze over twijfelt of bevestigt wat ze zelf ook wel weet.
pi_220451200
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:32 schreef lila01 het volgende:
Michelle, die net terug is uit Parijs, is alweer voor 24 uur naar Spanje gevlogen.
Tjonge, die maakt onderhand meer vlieguren dan een stewardess.
Ze ziet zelf niet dat dat volslagen idioot is toch?

Om over het milieu maar niet te beginnen...
pi_220451300
Als je denkt dat het niet erger kan... Pascalle ziet er zo vermagerd uit :-(
pi_220451381
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien bedoelde diegene uit de tijd dat haar kinderen klein waren ofzo, ik kende haar toen ook nog niet. Heb wel wat beelden gezien en dat leek toen vooral meer kneuterig. Minder maximaal leven.

Ik begrijp best dat een mens groeit en ontwikkeld. Ik ben ook niet hetzelfde als 10jaar geleden, ik durf me uit te spreken en ben niet meer zo snel 'bang' om 'te veel' te zijn. Ik heb mezelf vroeger geleerd om geen aandacht te trekken, om altijd maar een stap terug te doen omwille van anderen. Dus daarin snap haar deels wel.

Michelle alleen lijkt compleet omgeslagen t.o.v. toen haar oudste klein waren. Ik vind het lijken alsof ze steeds meer de goedkeuring van haar ouders (en anderen?) moet hebben, dat ze constant maar moet laten zien hoe goed ze het wel niet heeft met haar merktassen etc en dat ze daarvoor heel veel meer moet zijn dan zichzelf.
Zij is zelf degene dievzo snel ging he, omdat plaatje van haar ouders te kopieren. Niemand verwachtte van haar dat ze zwanger moest zijn tijdens het afstuderen en niks meer deed of kon omdat ze perse een koophuis wou. Alles moest picture perfect (ja ik heb veel vlogs gezien). Dus ja al nu pas de echte Mies naar boven komt snap ik. Die andere moest altijd vanalles. Het is sneu en irritant tegelijk...
pi_220451392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:37 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ja precies. Daarom snap ik die hoge prijzen laten zien ook niet zo! Maar waarom is ze er dan?
Ik denk datDion vooral geinteresseerd is, en in principe kijken kan altijd.
Alleen persoonlijk vind ik wel dat Sanneke graag boven haar stand wil leven dmv handje hoog houden.
pi_220451469
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:08 schreef AnnArt het volgende:

En dat geprinte draaiboek gisteren.. om 14.06 parkeergarage X, dan snel lopen naar plek Y en om 22.00 weer terug naar het hotel.
pi_220451543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat geprinte draaiboek gisteren.. om 14.06 parkeergarage X, dan snel lopen naar plek Y en om 22.00 weer terug naar het hotel.
Is dat dan ipv de planner? Ze leest mee want gisteren stond er iets over mevrouw de plangoeroe.
pi_220451623
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Geen 1 fluflu geeft om het milieu volgens mij
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:46:50 #114
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220452135
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

En de hardwerkende mens die 1x per jaar op vliegvakantie gaat wordt er op aangekeken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220452334
AM: bij de boekwinkel in Zwolle stond niet eens een echte rij. Een paar volgmoekes, sommige zelfs met partner, maar de rest van de klanten leek meer op zoek naar een boek en niet naar de plangoeroe. En als je op zaterdagmiddag nog moet melden dat er voor vandaag nog kaartjes voor je lezing beschikbaar zijn, dan lijkt er in Groningen toch niet veel animo.
pi_220452366
MW: de oude Mies was niet de echte Mies. Ik vind dat nogal een uitspraak. Daarmee zeg je eigenlijk dat je altijd voor iedereen, voor je ouders, je familie, je (ex-)man, en je kinderen een toneelstuk hebt opgevoerd. En nu, met maximaal janken en lachen, en nog maximaler als rugjumper zien we de echte Mies die zichzelf durft te zijn. En toch, als ik er naar kijk, ik zie het niet. Ik zie een poging tot het 'perfecte plaatje'. Net iets te vaak roepen dat je zo gelukkig bent, dit de ware liefde is, blabla... Als dat zo was, dan hoefde ze zichzelf niet zo te verdedigen, dan zou het van de foto's afstralen zonder die 'ondertiteling.'
pi_220452399
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:55 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Is dat dan ipv de planner? Ze leest mee want gisteren stond er iets over mevrouw de plangoeroe.
Niet per sé hoor. De lancering van de doos was tegelijkertijd met de lezing in weet-ik-niet-meer, en dat had de plangoeroe niet goed geregeld. Ondanks de planner, ondanks de stempels.
pi_220452436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:29 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Alleen persoonlijk vind ik wel dat Sanneke graag boven haar stand wil leven dmv handje hoog houden.
Maar zoiets kan je toch ook toelichten van: we bezoeken dit en dit en D is hier geïnteresseerd…

Nu vul je het zelf in (denk dat het ook wel klopt), geen idee waar ze zijn (misschien ook wel een speciale dag ofzo?) en natuurlijk kan je altijd kijken. Maar nu zien we enkel en alleen D rondlopen, zonder context en Sanneke prijzen inzoomen.
pi_220452456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:13 schreef Lynnyl het volgende:
MW: de oude Mies was niet de echte Mies. Ik vind dat nogal een uitspraak. Daarmee zeg je eigenlijk dat je altijd voor iedereen, voor je ouders, je familie, je (ex-)man, en je kinderen een toneelstuk hebt opgevoerd. En nu, met maximaal janken en lachen, en nog maximaler als rugjumper zien we de echte Mies die zichzelf durft te zijn. En toch, als ik er naar kijk, ik zie het niet. Ik zie een poging tot het 'perfecte plaatje'. Net iets te vaak roepen dat je zo gelukkig bent, dit de ware liefde is, blabla... Als dat zo was, dan hoefde ze zichzelf niet zo te verdedigen, dan zou het van de foto's afstralen zonder die 'ondertiteling.'
Klopt volgens mij.

Ze lijkt te denken ( mogelijk ook door hoe ze is opgevoed) dat geluk is: veel geld verdienen, succesvol zijn in je werk en een leuke vent naast je hebben. Maar dat is natuurlijk niet zo, en ik denk dat ze daar steeds meer achterkomt.

Ze lijkt steeds op zoek naar echt geluk en vooral tevredenheid. Als kind al, dat zag en hoorde je in het tv programma ook duidelijk terug.

Toen ze net kinderen had zat ze waarschijnlijk meer in een fase die haar gelukkig maakte, zo leek het in ieder geval.

Nu is ze vooral bezig met het plaatje waarvan zij denkt dat je daarmee iemand bent. Bezig met lelijke, kermiskleding promoten , ordinaire tripjes maken, drinken en een mooi huis en gestylde kindjes.

Maar ik zie daarachter toch vooral onrust en onvrede.

Michelle is een vrouw die zo duidelijk laat zien hoe je het vooral níet moet willen in je leven.
pi_220452560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:01 schreef Livaes het volgende:
Fijn om te zien dat Sanneke actiever is! Wel bekruipt mij daarbij het gevoel dat Dion heeft gezegd "jij wil een tweede? Laat maar zien dan dat je dat aan zou kunnen.'
Ik geloof niet dat Dion dat durft te zeggen.
pi_220452929
Sanneke wilt graag nieuwe make-up mensen!
Hoe dom ben je dat je denkt "o dat kastje kan weg dus laat ik daar al mijn make-up in doen!!" 😵‍💫 En ze heeft toen gefilmd tijdens het uitzoeken wat echt niet heel veel was en ze zegt dat ze een vuilniszak weg gegooid had 🤦‍♂️ zoveel was het niet eens... enige wat ze zat te vertellen toen was dat ze het nooit gebruikte 🤷 en het was allemaal budget spul... (not judging als mensen dat ook gebruiken... maar ze loopt nu te doen of ze haar ¤60,- lipstick heeft weg gegooid)
pi_220453043
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Klopt volgens mij.

Ze lijkt te denken ( mogelijk ook door hoe ze is opgevoed) dat geluk is: veel geld verdienen, succesvol zijn in je werk en een leuke vent naast je hebben. Maar dat is natuurlijk niet zo, en ik denk dat ze daar steeds meer achterkomt.

Ze lijkt steeds op zoek naar echt geluk en vooral tevredenheid. Als kind al, dat zag en hoorde je in het tv programma ook duidelijk terug.

Toen ze net kinderen had zat ze waarschijnlijk meer in een fase die haar gelukkig maakte, zo leek het in ieder geval.

Nu is ze vooral bezig met het plaatje waarvan zij denkt dat je daarmee iemand bent. Bezig met lelijke, kermiskleding promoten , ordinaire tripjes maken, drinken en een mooi huis en gestylde kindjes.

Maar ik zie daarachter toch vooral onrust en onvrede.

Michelle is een vrouw die zo duidelijk laat zien hoe je het vooral níet moet willen in je leven.
Ik heb ook eindelijk die aflevering bekeken. En eigenlijk heb ik vooral medelijden met haar gekregen. Zo duidelijk dat ze heel veel issues heeft. En dat ze nog steeds enorm die bevestiging zoekt. Ik denk dat dat minder was toen ze net kinderen kreeg, want voor die kinderen ben jij de wereld, en kreeg ze bevestiging.
En wat ze haar toewensen aan het einde: tevreden zijn met wat je hebt, niet altijd meer willen, en meer rust, niet meer in de 6e versnelling leven. En nu? Moet het meer, meer, meer, en leeft ze in de 10e versnelling.
Maar zolang haar kernovertuiging is dat ze er niet toe doet zal ze op deze manier blijven leven en die aandacht blijven zoeken.
pi_220453056
Geen medelijden met Sanneke mvt de make up. Eigen schuld, had je maar beter moeten communiceren en eerder alles moeten uitzoeken denk ik.
pi_220453078
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:42 schreef brilduiker1973 het volgende:
Geen medelijden met Sanneke mvt de make up. Eigen schuld, had je maar beter moeten communiceren en eerder alles moeten uitzoeken denk ik.
Moet ergens lachen om het ontspullen.

Maar wel 20 dozen voor Vinted meenemen naar je nieuwe huis. 🫣

En sorry dat ik het zeg maar wat zien die nagels van haar er toch ook altijd onbezorgd uit. Allemaal verschillend in hoogtes.🥲
pi_220453153
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

En sorry dat ik het zeg maar wat zien die nagels van haar er toch ook altijd onbezorgd uit. Allemaal verschillend in hoogtes.🥲
Die nagels, ik word er bijna misselijk van. Wilvantien heeft dat ook een tijd gehad. Zo onverzorgd en lelijk. Je houdt ze kort of je laat ze wat langer groeien maar dan houd je ze netjes bij.
pi_220453216
Wat heeft die mevrouw Mirjamvanijsland toch een schattig handtasje bij zich. 🙈
pi_220453236
Kunnen we even een momentje stilte van verwondering inlassen voor de fantastische prestaties van bob? Geen idee of hij het leuk heeft gehad... of het gezellig was 🤷 maar hij heeft alles gewonnen en pr op pr verbroken 🥳 wooptiedoo!
pi_220453281
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:29 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik vond eigenlijk gisteren wel het toppunt, waarbij ze ging klagen over de karige badkamer in haar sociale huurwoning. Te beroerd om te werken voor je luxe en dan maar verwachten dat anderen dat voor je doen.
Ja, mijn badkamer is luxe en nee, ik zou geen genoegen willen nemen met haar badkamer, maar dat heb ik eerst wel een paar jaar moeten doen en toen hard gespaard om een andere te kunnen plaatsen.
Zij lijkt gewoon niet te beseffen dat mensen werken voor dit soort dingen 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220453293
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:13 schreef Lynnyl het volgende:
En ook alsof ze dit soort teksten en plaatjes nooit plaatste bij de poly. Toen moest ze ook steeds janken als ze haar 2 partners zag, #teamBWvdP, wij tienen tegen de rest.

Krijg bij Lotte ook dezelfde gevoelens een beetje.
pi_220453302
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:26 schreef LeSage het volgende:

[..]
En ook alsof ze dit soort teksten en plaatjes nooit plaatste bij de poly. Toen moest ze ook steeds janken als ze haar 2 partners zag, #teamBWvdP, wij tienen tegen de rest.

Krijg bij Lotte ook dezelfde gevoelens een beetje.
Ja daar zit, om in de woorden van Bonjoeri te blijven, mijn huil ook in vast als ik haar stories kijk.
pi_220453314
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die nagels, ik word er bijna misselijk van. Wilvantien heeft dat ook een tijd gehad. Zo onverzorgd en lelijk. Je houdt ze kort of je laat ze wat langer groeien maar dan houd je ze netjes bij.
Precies. En je nagels vijlen kost ook niet achterlijk veel energie.

Ze heeft overigens weer flink lopen shoppen. Geen geld tekort hoor. Lang leven de tikkies.
pi_220453315
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:28 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ja daar zit, om in de woorden van Bonjoeri te blijven, mijn huil ook in vast als ik haar stories kijk.
_O- _O_
pi_220453363
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kunnen we even een momentje stilte van verwondering inlassen voor de fantastische prestaties van bob? Geen idee of hij het leuk heeft gehad... of het gezellig was 🤷 maar hij heeft alles gewonnen en pr op pr verbroken 🥳 wooptiedoo!
Wat een scherpe PR's allemaal en wat heeft ie vaak gewonnen. Had ze al gezegd dat ie allemaal PR's gehaald heeft? En dat ie gewonnen heeft?

Idd geen idee of ie t naar zijn zin heeft gehad, maar heeft ie nou een PR gehaald?
pi_220453365
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:30 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Precies. En je nagels vijlen kost ook niet achterlijk veel energie.

Ze heeft overigens weer flink lopen shoppen. Geen geld tekort hoor. Lang leven de tikkies.
De kinderbijslag is al uitgegeven😉

Maar heel even, ik heb het idee dat het gezonde leven Sanneke geen goed doet.
pi_220453375
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En toch wel alle losers gefilmd hè?
pi_220453384
In mijn ogen leven al die fluflu’s in een enorme confirmation bias.
In de comments worden ze bejubeld over hoe leuk, lief, mooi ze wel niet zijn.
Hier op het forum wordt soms een goede reality check gegeven, maar dan heb je er weer een tussen die meent het voor een fluflu op te moeten nemen. Wat trouwens een enorme parasociale relatie is, maar dat terzijde.
Fluflu’s omringen zich met ja-knikkers en noemen dat “lieve mensen” of zelfs “besties”. En zodra een ja-knikker een nee-schudder wordt, wordt die vakkundig verbannen door de fluflu’s.
En zo, lieve mensen, blijft dat gedrag in stand en zal het nooit minder worden en wellicht alleen maar erger.

[ Bericht 0% gewijzigd door tulpje19 op 28-03-2026 17:47:19 (Typfout ) ]
pi_220453387
Had Sanneke van de week geen makeup op toen ze op kraamvisite ging?
pi_220453408
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:45 schreef IlseMarije het volgende:
Had Sanneke van de week geen makeup op toen ze op kraamvisite ging?
Wat ik begreep is dat ze een paar dingen voor dagelijks heeft en dat wat ze heeft weggegooid de dingen waren die ze gebruikte als ze wilde uitpakken met het dragen van make-up. Zoals de wenkbrauw serum om ze in vorm te houden?
pi_220453414
B van Judith moet bijna elk weekend wedstrijden doen, is dat voor de hele groep of geef je je individueel op.
pi_220453460
Sanneke heeft wel leuke outfits voor M gekocht, vind ik!
pi_220453466
Sanneke doet even een shoplog.. Ze strooit flink met geld
pi_220453509
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De kinderbijslag is al uitgegeven😉

Maar heel even, ik heb het idee dat het gezonde leven Sanneke geen goed doet.
Ze gaf natuurlijk altijd al flink geld uit, ook toen ze nog in de caravan woonde.

Maar nu kan ze letterlijk alles tot de deur laten komen en overal heen lopen om te shoppen.

Voor haar is dat 2e deel heel gevaarlijk, financieel gezien.
pi_220453531
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:45 schreef tulpje19 het volgende:
In mijn ogen leven al die fluflu’s in een enorme confirmation bias.
In de comments worden ze bejubeld over hoe leuk, lief, mooi ze wel niet zijn.
Hier op het forum wordt soms een goede reality check gegeven, maar dan heb je er weer een tussen die meent het voor een fluflu op te moeten nemen. Wat trouwens een enorme parasociale relatie is, maar dat terzijde.
Fluflu’s omringen zich met ja-knikkers en noemen dat “lieve mensen” of zelfs “besties”. En zodra een ja-knikker een nee-schudder wordt, wordt die vakkundig verbannen door de fluflu’s.
En zo, lieve mensen, blijft dat gedrag in stand en zal het nooit minder worden en wellicht alleen maar erger.
Maar ik blijf me verbazen over accounts die altijd leuk waren, totdat ze veel volgers krijgen en de eurootjes ruiken. Dan zit hun hele stories vol reclame. Ben je de hele dag bezig met content maken, view-aantallen bekijken. Miepen dat je je story of bericht te laat geplaatst hebt en dat dat iets doet voor je engagement. En of jij, lieve volger, alsjeblieft wil liken of reposten, want verdorie toch... dat algoritme. Neeee, je omzet, zeg dat dan eerlijk!
En zijn ze niet meer leuk. Het stopt pas als bedrijven weer andere manier van marketing/sponsoring in gaan zetten zonder fluflu's. Dan stort hun hele ja-knikkende, kijk mij eens fantastisch zijn, imperium in. Tot die tijd (als dat ooit komt) hebben we hier nog meer dan genoeg irritainment om te bespreken ;)
pi_220453540
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:11 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Maar ik blijf me verbazen over accounts die altijd leuk waren, totdat ze veel volgers krijgen en de eurootjes ruiken. Dan zit hun hele stories vol reclame. Ben je de hele dag bezig met content maken, view-aantallen bekijken. Miepen dat je je story of bericht te laat geplaatst hebt en dat dat iets doet voor je engagement. En of jij, lieve volger, alsjeblieft wil liken of reposten, want verdorie toch... dat algoritme. Neeee, je omzet, zeg dat dan eerlijk!
En zijn ze niet meer leuk. Het stopt pas als bedrijven weer andere manier van marketing/sponsoring in gaan zetten zonder fluflu's. Dan stort hun hele ja-knikkende, kijk mij eens fantastisch zijn, imperium in. Tot die tijd (als dat ooit komt) hebben we hier nog meer dan genoeg irritainment om te bespreken ;)
Wel een beetje het bewijs dat geld mensen niet per se leuker maakt. Wat een luchtkastelen overal
pi_220453663
Misschien kan B. eens een wedstrijdje tennissen tegen het wonderkind van Minibelle.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sstt1993 op 28-03-2026 18:40:15 (Typefoutje) ]
  zaterdag 28 maart 2026 @ 18:42:21 #146
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220453682
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:08 schreef AnnArt het volgende:

Ja verschrikkelijk.

Net doen alsof je google kapot is en hup je krijgt weer wat gratis als (zogenaamde) influencer.
pi_220453709
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:38 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik heb ook eindelijk die aflevering bekeken. En eigenlijk heb ik vooral medelijden met haar gekregen. Zo duidelijk dat ze heel veel issues heeft. En dat ze nog steeds enorm die bevestiging zoekt. Ik denk dat dat minder was toen ze net kinderen kreeg, want voor die kinderen ben jij de wereld, en kreeg ze bevestiging.
En wat ze haar toewensen aan het einde: tevreden zijn met wat je hebt, niet altijd meer willen, en meer rust, niet meer in de 6e versnelling leven. En nu? Moet het meer, meer, meer, en leeft ze in de 10e versnelling.
Maar zolang haar kernovertuiging is dat ze er niet toe doet zal ze op deze manier blijven leven en die aandacht blijven zoeken.
Dit!
pi_220453738
Heerlijk zo'n camping seizoen plek van Milou. Groot gelijk. Stalling kost ook geld. Dit is voor de jongens ook heerlijk
  zaterdag 28 maart 2026 @ 18:58:43 #149
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220453750
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:11 schreef MissBaksel het volgende:
Wat heeft die mevrouw Mirjamvanijsland toch een schattig handtasje bij zich. 🙈
Ik zie niks geks?
pi_220453904
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Heerlijk zo'n camping seizoen plek van Milou. Groot gelijk. Stalling kost ook geld. Dit is voor de jongens ook heerlijk
Oooh, ik krijg er gewoon campingzin van!
pi_220453919
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:58 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke doet even een shoplog.. Ze strooit flink met geld
Even serieus, die outfit die ze aanheeft terwijl ze die shoplog filmt 🫣 zo slonzig, doet me aan Debbie denken
pi_220453998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Even serieus, die outfit die ze aanheeft terwijl ze die shoplog filmt 🫣 zo slonzig, doet me aan Debbie denken
Ook hoe ze erbij zit.

Nou vind ik Sanneke vaak ook ontzettend onverzorgd.
pi_220454016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik zie niks geks?
Sarcasme denk ik want zal over de rugtas gaan die wel erg vaak in beeld is
pi_220454023
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:31 schreef Utopica het volgende:

[..]
Maar zoiets kan je toch ook toelichten van: we bezoeken dit en dit en D is hier geïnteresseerd…

Nu vul je het zelf in (denk dat het ook wel klopt), geen idee waar ze zijn (misschien ook wel een speciale dag ofzo?) en natuurlijk kan je altijd kijken. Maar nu zien we enkel en alleen D rondlopen, zonder context en Sanneke prijzen inzoomen.
Ja eens hoor. Hahah Sanneke heeft altijd alleen maar haar gedachtes op t geld 🤑
pi_220454029
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:28 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ook hoe ze erbij zit.

Nou vind ik Sanneke vaak ook ontzettend onverzorgd.
Geen goede hoek om vanuit te filmen inderdaad
pi_220454039
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Ik wilde er nooit over beginnen, maar jaaa ik bedoel ze wilt blijkbaar lange nagels, maar waarom zien ze er zo wittig en viezig uit?!?
pi_220454074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen goede hoek om vanuit te filmen inderdaad
Kijkt zij nooit haar eigen stories terug?
Maakt niet uit wat voor postuur je hebt, zo’n hoek is sws verschrikkelijk om uit te filmen
pi_220454133
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niet per sé hoor. De lancering van de doos was tegelijkertijd met de lezing in weet-ik-niet-meer, en dat had de plangoeroe niet goed geregeld. Ondanks de planner, ondanks de stempels.
AM gebruikt de planner als agenda waar ze een paar dingen inzet. Degene van wie ze de opzet heeft gejat, heeft het echt totaal anders uitgelegd. Maar ja dat was te lastig. Dat was echt een nuttige workshop, waar ik echt iets aan had en nog steeds heb.
pi_220454144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
De vriendinnen van Debbie zijn een weekendje weg. Naar Epe. Niet heel ver van Barneveld. Zullen ze proberen hun vroegere vriendinnetje te spotten? 😂 (onder andere Miniliefde en Sharonsenna zijn op pad).
pi_220454152
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:37 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Kijkt zij nooit haar eigen stories terug?
Maakt niet uit wat voor postuur je hebt, zo’n hoek is sws verschrikkelijk om uit te filmen
Maar dr content kamer is nog niet klaar. Dus ze geeft geen andere optie dan vanuit deze hoek te filmen😉
pi_220454170
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
De vriendinnen van Debbie zijn een weekendje weg. Naar Epe. Niet heel ver van Barneveld. Zullen ze proberen hun vroegere vriendinnetje te spotten? 😂 (onder andere Miniliefde en Sharonsenna zijn op pad).
Ik zag het ook ja. Waar ze ook ooit die trouwshoot mee deed. En eens mee ging naar een festival. Echt helemaal over is dat met die meiden
pi_220454185
Sanneke heeft geshopt voor haar zoon. Ze rekent in elk geval op een mooie zomer. Maar zou er in al die vuilniszakken niet al genoeg kleding op de groei zitten? Ik kan me herinneren dat ze via Vinted regelmatig kleding op de groei kocht.
pi_220454187
Kun je eigenlijk fluflu zijn tot aan je pensioen?
pi_220454281
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:48 schreef Miepje77 het volgende:
To infinity and beyond
pi_220454402
Je ziet de hallux valgus van AM gewoon door haar schoen heen. Dat is echt niet goed hoor.
pi_220454421
Lijkt me heerlijk, die vaste plek op de camping van Milou. En dan maar 40 minuten rijden, echt ideaal!
pi_220454430
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:48 schreef Miepje77 het volgende:
Ze bouwen zelf geen pensioen op denk ik. Dus dat wordt, als het nog bestaat,een AOW ontvangen
pi_220454447
AM: de lezing was vanmiddag og niet uitverkocht. En als ik nu kijk, zie ik maar 3 volgmoekes zitten. Er zullen vast nog wat meer bezoekers zijn, maar dit lijkt op een wel hele kleine bijeenkomst. Niet het 'ik trek volle zalen' idee.
pi_220454486
Heeft Mies nou geen gordel om tijdens het rijden? Sowieso al die nutteloze dingen doen als lipgloss ect waarom
pi_220454501
Dus MCW vond Iris per ongeluk op het vliegveld en in het vliegtuig zaten ze heel toevallig naast elkaar? Dat die vrouw zichzelf gelooft is tot daar aan toe maar haar volgers zijn toch niet achterlijk?
pi_220454587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:15 schreef Loveischocolala het volgende:
Heeft Mies nou geen gordel om tijdens het rijden? Sowieso al die nutteloze dingen doen als lipgloss ect waarom
Zeker geen gordel om! Maar hoeveel keer is ze nu in Moraira geweest? Altijd zo gruwelijk blij om er te zijn, alsof ze er iedere week is. Gevalletje maximaal overdrijven.
pi_220454607
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft geshopt voor haar zoon. Ze rekent in elk geval op een mooie zomer. Maar zou er in al die vuilniszakken niet al genoeg kleding op de groei zitten? Ik kan me herinneren dat ze via Vinted regelmatig kleding op de groei kocht.
Daarvan weet ze vast ook niet meer dat het er was, of in welke doos/ tas het zit. Dus dan moet je nieuw kopen, ipv eerst uitzoeken wat je wel of niet hebt. Ze moet en zal dagelijks spullen kopen, echt geen idee welk gat ze wil opvullen, of waarom dat is.
pi_220454615
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:23 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Zeker geen gordel om! Maar hoeveel keer is ze nu in Moraira geweest? Altijd zo gruwelijk blij om er te zijn, alsof ze er iedere week is. Gevalletje maximaal overdrijven.
Dat wordt aankomende zomer vast geen wekenlang zicht op de betonnen muur op Mallorca.
pi_220454618
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:25 schreef papierentas het volgende:

[..]
Daarvan weet ze vast ook niet meer dat het er was, of in welke doos/ tas het zit. Dus dan moet je nieuw kopen, ipv eerst uitzoeken wat je wel of niet hebt. Ze moet en zal dagelijks spullen kopen, echt geen idee welk gat ze wil opvullen, of waarom dat is.
Pure verveling. Wat ik helemaal snap, want ik raak al verveeld van haar story’s. Het zal je leven zijn…
pi_220454626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:25 schreef papierentas het volgende:

[..]
Koopziek. Ze heeft altijd wel een reden om geld uit te geven.
pi_220454628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:17 schreef Miepje77 het volgende:
Als je denkt dat het niet erger kan... Pascalle ziet er zo vermagerd uit :-(
Vind het ook opvallend hoeveel zij met die hond wandelt. Lijkt me niet de bedoeling in haar toestand.
pi_220454637
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:27 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Pure verveling. Wat ik helemaal snap, want ik raak al verveeld van haar story’s. Het zal je leven zijn…
Hoe kan ze zich vervelen als er in dat huis nog zoveel te doen is?

Ze zou het schilderij van Dion bijvoorbeeld kunnen ophangen. In de woonkamer is vast nog wel een stuk vrij.
pi_220454649
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:27 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik kan wel betere dingen bedenken als ik me zou vervelen om te gaan doen, die geen of minder geld kosten en waarbij je toch even buiten de deur bent en waarmee ik niet mijn hele huis vol zou stampen met nog meer zooi. Maar het geeft vast een kortstondig gevoel van blijdschap ofzo. Iets anders kan ik niet bedenken.

Maar geld voor de kapper heeft ze niet. Ach ja, prioriteiten.

[ Bericht 4% gewijzigd door papierentas op 28-03-2026 20:38:18 ]
pi_220454721
MCW

Ik weet dat sommige van jullie JvP (en Koen) saai vinden, maar lieve help, dat lege bestaan van Mies. Normale dingen zijn maximaal en maximale dingen zijn normaal. Tig foto's van korte momenten, altijd plamuur, outfitwissels, megahaar dat er echt niet uitziet, nagels weer bijgewerkt. Handjes vasthouden met Timmie (hij mag niks meer alleen), kinderen maximaal optreden voor de camera alsof het circusaapjes zijn. Personeel dat het werk doet, Timmie die de kinderen naar bed brengt, ma Walk die altijd staande bij is. Maar gelukkig is Mies nu zichzelf. Compleet hysterisch, selfabsorbed en energie vretend van haar omgeving.
pi_220454726
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ze zou het schilderij van Dion bijvoorbeeld kunnen ophangen. In de woonkamer is vast nog wel een stuk vrij.
Die raken die ingepakte dozen nooit meer aan. En dat schilderij kan Dion shaken, mag vast ook in de content kamer, waar je je kont niet kan keren. Dus nee gaat niet gebeuren allemaal ;)
pi_220454771
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Die raken die ingepakte dozen nooit meer aan. En dat schilderij kan Dion shaken, mag vast ook in de content kamer, waar je je kont niet kan keren. Dus nee gaat niet gebeuren allemaal ;)
Content kamer of 2e baby kamer? Ben benieuwd
pi_220454785
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Dus MCW vond Iris per ongeluk op het vliegveld en in het vliegtuig zaten ze heel toevallig naast elkaar? Dat die vrouw zichzelf gelooft is tot daar aan toe maar haar volgers zijn toch niet achterlijk?
Ze hebben geruild van stoel met andere passagier,
pi_220454793
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
👀
pi_220454799
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Tsja, ieder heeft zo zn talenten zullen we maar zeggen 🤣
pi_220454834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat heb ik gemist. Maar ook dan geloof ik het niet. MCW kwam al zwaaiend aanlopend, ze wist dus heel goed dat Iris en zij dezelfde vlucht hadden.
pi_220454903
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat schilderij is niet per ongeluk weggegooid?
En ik denk dat dozen uitpakken voorlopig niet gaat gebeuren. Als Sanneke er geen zin in heeft kan ze dat erg goed negeren
pi_220454914
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heb ik gemist. Maar ook dan geloof ik het niet. MCW kwam al zwaaiend aanlopend, ze wist dus heel goed dat Iris en zij dezelfde vlucht hadden.
Tuurlijk wisten ze dat. Er gaan op donderdag ook vluchten vanaf Eindhoven naar Alicante.
pi_220454930
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij zijn toch bff's? Bellen elkaar meerdere keren per dag enorm vaak?
Dan hadden ze idd gewoon geweten dat ze op dezelfde vlucht zaten.
Maximaal overdrijven weer
pi_220454943
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dit is de echte Michelle! Dat moeten we niet vergeten. 🤪 De echte Michelle vindt het blijkbaar voor haar content beter om dingen hier en daar wat te verdraaien en aan te dikken.
pi_220454947
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daarom. In de podcast van vorige week vertelde MCW nog dat ze naar de opening zou gaan. En MCW wist natuurlijk ook dat Iris in NL was en terug zou vliegen. Maar haar verhalen moeten altijd beter, leuker en interessanter overkomen dan ze zijn.
pi_220454955
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En ik denk dat dozen uitpakken voorlopig niet gaat gebeuren. Als Sanneke er geen zin in heeft kan ze dat erg goed negeren
Het schilderij is in elk geval meeverhuisd. Het stond in de woonkamer tussen de speelhoek en de kast.
pi_220454968
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee, daarom elke dag naar de winkels, haha de berg neemt alleen nog maar toe. De drempel om iets te gaan opruimen ook.
En dan zit Dion maar over die make up, je wilde toch ontspullen, gast zie je wat je vrouw de afgelopen 2 weken gekocht heeft.
pi_220454979
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Ik weet dat sommige van jullie JvP (en Koen) saai vinden, maar lieve help, dat lege bestaan van Mies. Normale dingen zijn maximaal en maximale dingen zijn normaal. Tig foto's van korte momenten, altijd plamuur, outfitwissels, megahaar dat er echt niet uitziet, nagels weer bijgewerkt. Handjes vasthouden met Timmie (hij mag niks meer alleen), kinderen maximaal optreden voor de camera alsof het circusaapjes zijn. Personeel dat het werk doet, Timmie die de kinderen naar bed brengt, ma Walk die altijd staande bij is. Maar gelukkig is Mies nu zichzelf. Compleet hysterisch, selfabsorbed en energie vretend van haar omgeving.
Ik vraag mij soms af of MCW net zo close is met de kinderen van Tim, zoals Timmie zo close is met die van haar...
pi_220454995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Vind het ook opvallend hoeveel zij met die hond wandelt. Lijkt me niet de bedoeling in haar toestand.
Vind ik ook...ze zegt dat ze zo goed voor zichzelf zorgt en er alles aan doet, stop dan eens met het wandelen met die hond de godganse dag....
pi_220455019
Puurleonie maakt ook weer reclame voor Creamy, maar dit zit toch niet lekker? Die bandjes snijden/drukken zo enorm in haar schouders
pi_220455078
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:18 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ik vraag mij soms af of MCW net zo close is met de kinderen van Tim, zoals Timmie zo close is met die van haar...
Ik vraag me af of Tim echt zo close is met haar kinderen. Iets laten zien voor de buitenwereld zegt niet zoveel. Hier ging er in elk geval veel tijd overheen. Heel veel tijd en geduld. Maar wij woonden ook niet direct samen en zagen elkaar lange tijd alleen zonder kinderen.
pi_220455093
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Oei daar schrik ik ook van
pi_220455140
quote:

[..]
Hij is volgens mij niet eens zo close met zijn eigen kids…
pi_220455145
Zegt MCW nou dat ze haar enkel heeft gebroken?
En wandelt later gewoon weer uit het vliegtuig?
Maximaal overdrijven weer.
pi_220455160
quote:

[..]
Vraag me ook af wat haar nieuwe schoonouders van haar vinden.

Vriendinnen zie je ook echt niet meer, hè?
En maar doen alsof ze zo happy is.
pi_220455218
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:39 schreef lila01 het volgende:
Zegt MCW nou dat ze haar enkel heeft gebroken?
En wandelt later gewoon weer uit het vliegtuig?
Maximaal overdrijven weer.
David heeft zijn enkel gebroken, een dag voor de opening.
Hij is vrijdag geopereerd.
pi_220455226
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:23 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ze is er nu ook maar 1 dag, wat een onzin.
En dan foto’s van Tim en haar kinderen mee, want sentimenteel.
Ik zie dan echt voor me dat ze die gisteren thuis zag liggen en dacht: ‘oeeeeh, goeie content dit, meenemen!’
pi_220455252
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:31 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik kan wel betere dingen bedenken als ik me zou vervelen om te gaan doen, die geen of minder geld kosten en waarbij je toch even buiten de deur bent en waarmee ik niet mijn hele huis vol zou stampen met nog meer zooi. Maar het geeft vast een kortstondig gevoel van blijdschap ofzo. Iets anders kan ik niet bedenken.

Maar geld voor de kapper heeft ze niet. Ach ja, prioriteiten.
Ik dacht gisterochtend even dat ze echt zomaar buiten liep, maar toen kwam ze weer met zakken vol thuis. Ik denk echt dat zij niet weet hoe ze buiten moet zijn zonder te winkelen. Of dat ze misschien denkt dat iedereen altijd winkelt of zo.
Anders was ze voorheen ook wel met M. naar zee gewandeld.
pi_220455277
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Michelle die naar eigen zeggen dag en nacht in contact staat met bestie Iris vliegt nu notabene naar Iris toe en weet niet dat zij samen in het vliegtuig zitten? Daar hebben ze niet over gesproken deze week, of geappt?
Sorry, ik geloof het niet.
pi_220455330
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:41 schreef lila01 het volgende:

[..]
Vraag me ook af wat haar nieuwe schoonouders van haar vinden.

Vriendinnen zie je ook echt niet meer, hè?
En maar doen alsof ze zo happy is.
Zo jammer, ik had echt graag geweten wat daar is voorgevallen.
We zagen ze een hele tijd niet, toen nog 1 keertje bij VVAL, maar daar waren de kaartjes natuurlijk al heel lang geleden voor gekocht. Daarna heb ik volgens mij geen enkele ‘mijn forever besties van de hele wereld familie kun je niet kiezen maar ik koos ze toevallig wel zelfde bloedgroep kan nog geen minuut zonder ze in de armen vallen in Mallorca vriendinnen’ meer gezien.
Ik had echt graag het afgelopen jaar daar eens een tijdje willen rondhangen. Wat er in die hele poly speelde, met haar ouders, haar vriendinnen. Er zit volgens mij zoveel meer drama onder die tranen die ze af en toe laat zien.
pi_220455399
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:02 schreef LeSage het volgende:

[..]
Zo jammer, ik had echt graag geweten wat daar is voorgevallen.
We zagen ze een hele tijd niet, toen nog 1 keertje bij VVAL, maar daar waren de kaartjes natuurlijk al heel lang geleden voor gekocht. Daarna heb ik volgens mij geen enkele ‘mijn forever besties van de hele wereld familie kun je niet kiezen maar ik koos ze toevallig wel zelfde bloedgroep kan nog geen minuut zonder ze in de armen vallen in Mallorca vriendinnen’ meer gezien.
Ik had echt graag het afgelopen jaar daar eens een tijdje willen rondhangen. Wat er in die hele poly speelde, met haar ouders, haar vriendinnen. Er zit volgens mij zoveel meer drama onder die tranen die ze af en toe laat zien.
Michelle vloog in die periode na de scheiding met haar kinderen naar Curacao. Daar zag ik al dat er tussen haar en ' haar rots'
Marieke iets niet goed zat. Marieke en gezin kwam aan, Michelle bij haar op schoot, liep nog met Marieke' s zus ( voelt als mijn eigen zus' ) de zee in en daarna zijn ze niet meer samen gezien.

Mijn vermoeden is dat ze Michelle hebben opgevangen tijdens de scheiding en er op een gegeven moment achter zijn gekomen dat het verhaal anders in elkaar zat. Sinds Tim is de boel namelijk opvallend bekoeld.
pi_220455417
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
Michelle vloog in die periode na de scheiding met haar kinderen naar Curacao. Daar zag ik al dat er tussen haar en ' haar rots'
Marieke iets niet goed zat. Marieke en gezin kwam aan, Michelle bij haar op schoot, liep nog met Marieke' s zus ( voelt als mijn eigen zus' ) de zee in en daarna zijn ze niet meer samen gezien.

Mijn vermoeden is dat ze Michelle hebben opgevangen tijdens de scheiding en er op een gegeven moment erachter zijn gekomen dat het verhaal anders in elkaar zat. Sinds Tim is de boel namelijk opvallend bekoeld.
Gelukkig hebben ze hun bff-tattoo nog als aandenken
pi_220455539
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:11 schreef lila01 het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat ze Michelle hebben opgevangen tijdens de scheiding en er op een gegeven moment achter zijn gekomen dat het verhaal anders in elkaar zat. Sinds Tim is de boel namelijk opvallend bekoeld.
Volgens mij waren ze daar heel vaak samen. Uit eten, strand. MCW plaatste teksten alsof ze alleen met haar kinderen was maar had daar een compleet netwerk om zich heen.
pi_220455546
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:48 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ze is er nu ook maar 1 dag, wat een onzin.
En dan foto’s van Tim en haar kinderen mee, want sentimenteel.
Ik zie dan echt voor me dat ze die gisteren thuis zag liggen en dacht: ‘oeeeeh, goeie content dit, meenemen!’
Alsof ze ook niet 1001 foto's op dr telefoon heeft.
Maximaal overdreven weer dit.
pi_220455631
Dion met zijn rugzak op bij die stellingen met rete-dure schaaltjes.. ik zou als de dood zijn dat ik iets om zou gooien als ik me om zou draaien! 🫣😁
pi_220455722
Ik vermoed dat op de geblurde foto in de story van MCW de kinderen van Tim staan
pi_220455790
Sanneke die er weer een eurootje of 90 tegenaan klapt voor nieuwe kleding. Oh wat is ze toch voorstander van tweedehands! Hoeveel procent van Mijan zijn kleding was ook alweer tweedehands volgens haar? 🤔 Dat percentage wordt in ieder geval met de dag minder. Zij moet zich echt kapot schamen met haar koopgedrag. En straks weer janken dat ze Mijan niet het leven kan geven die ze hem zo gunt want geldgebrek 😭😭 Of we weer even met z'n allen haar bankrekening willen spekken 🤑🤮
pi_220456036
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke die er weer een eurootje of 90 tegenaan klapt voor nieuwe kleding. Oh wat is ze toch voorstander van tweedehands! Hoeveel procent van Mijan zijn kleding was ook alweer tweedehands volgens haar? 🤔 Dat percentage wordt in ieder geval met de dag minder. Zij moet zich echt kapot schamen met haar koopgedrag. En straks weer janken dat ze Mijan niet het leven kan geven die ze hem zo gunt want geldgebrek 😭😭 Of we weer even met z'n allen haar bankrekening willen spekken 🤑🤮
Vergeet ook niet dat ze altijd zo zat te beweren dat ze al jaren vegan was... tot ze het ineens niet meer was. Precies zo is zij met tweedehands kleding. Zogenaamd zo goed voor het mileu is ze bezig want vrijwel alleen 2e hands kleding en altijd vegan eten. Echt. Van de eerste leugen is zij nog niet gebarsten. Daarom geloof ik echt niet dat zij dagelijks gezond eet, altijd te weinig eet ( :') ) en ook steeds meer niet dat ze weinig op de bank heeft. Anders blijf je niet zo als een idioot kopen.
En ik geloof er ook niks van dat toen ze nog in de caravan woonde, ze dagelijks met M wandelde. Allemaal onzin en uit haar dikke duim gezogen.
pi_220456261
quote:

[..]
Ik hoop het niet. Ze hebben net 3min verkering. Ik zou daar als moeder een stokje voor proberen te steken, maar ik vrees met grote vrezen. Mies duikt vast met maximale liefde bovenop die kinderen, maar we hebben ook gezien hoe snel er nooit meer over ze gerept wordt zodra de verkering over is. Lekker stabiel voor die kiddo’s.
pi_220456319
MCW is manisch/borderline, zie je toch terug.

Sanneke lekker actief zeg.
pi_220456332
Nou beste mensen, tot na de Fok verhuizing! ( Even nieuws lezen ) Op social media houden ze ons up to date.
pi_220456455
Ai, ga het forum wel missen zèg! Tot later! P
pi_220456502
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 03:29 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ai, ga het forum wel missen zèg! Tot later! P
Wat is er gaande
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 05:22:56 #219
184769 crew  Deisyy
pi_220456536
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 29 maart 2026 @ 06:54:25 #220
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220456598
AM klinkt helemaal hyper in haar laatste stories gisteravond en als ik dat stukje hoor van haar kletspraatje krullen mijn tenen spontaan 🙈🤣🤪
pi_220456614
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:54 schreef Rimboequeen het volgende:
AM klinkt helemaal hyper in haar laatste stories gisteravond en als ik dat stukje hoor van haar kletspraatje krullen mijn tenen spontaan 🙈🤣🤪
Ja, ze glibberde de boekhandel binnen toen ze dat bord buiten zag.
pi_220456669
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:53 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Vergeet ook niet dat ze altijd zo zat te beweren dat ze al jaren vegan was... tot ze het ineens niet meer was. Precies zo is zij met tweedehands kleding. Zogenaamd zo goed voor het mileu is ze bezig want vrijwel alleen 2e hands kleding en altijd vegan eten. Echt. Van de eerste leugen is zij nog niet gebarsten. Daarom geloof ik echt niet dat zij dagelijks gezond eet, altijd te weinig eet ( :') ) en ook steeds meer niet dat ze weinig op de bank heeft. Anders blijf je niet zo als een idioot kopen.
En ik geloof er ook niks van dat toen ze nog in de caravan woonde, ze dagelijks met M wandelde. Allemaal onzin en uit haar dikke duim gezogen.
Sanneke en goed voor het milieu? Ik heb die webshop die ze noemde eens opgezocht, niks duurzaams aan. Zelfde geldt voor haar salontafel en kast. Het kost allemaal niks maar het is ook niks en dan haar uitspraak over de stoffen eetstoelen: als ze vies zijn kopen we wel nieuwe. Sanneke maakt zich net zo schuldig aan overconsumptie als de andere fluflu’s. En pakketjes laten bezorgen is ook niet echt duurzaam.
I.p.v. tig shirtjes en korte broekjes (waarom zoveel, ze kan toch wassen?) kopen had ze haar geld beter uit kunnen geven aan de kapper zodat haar kind weer normaal kan kijken.
  zondag 29 maart 2026 @ 07:30:03 #223
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220456827
Succes met de verhuizing!
pi_220456852
Ik ga vast liggen en dan wacht ik tot ik wakker gekust wordt.

Succes met de verhuizing en tot later allemaal!
pi_220457112
Het kan nog eventjes haha

1 sept was dan officieel bekend gemaakt dat het niet meer werkte en per 1 nov woonde mies samen met tim dat is echt snel
pi_220457316
AM die liet kinderen toch niet werken door ze verplicht setjes kleding aan te trekken en te showen? Toch alleen op een natuurlijke manier, dus ze iets aantrekken wat ze die dag gaan dragen en dan wat spontane foto's maken?
Wat doet ze nu met Lot dan?
pi_220457347
AM: hoe ze reageert op dat bord op de stoep bij de boekhandel, het is net een klein kind te gillen.

Had gisteravond geen zin om er even langs te rijden hoeveel er voor de deur stonden te wachten, maar ze laat niet veel zien van hoeveel mensen erin de zaal zitten, maar zal vast niet veel zijn geweest.
pi_220457377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Maar M. past de shirts en korte broeken niet meer van vorig jaar.. wat moet ze dan? Hem in zijn romper laten lopen? Ik heb namelijk ook een stapel kleding gekocht voor mijn zoontje deze week, die past ook niks meer.
pi_220457692
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 01:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nou beste mensen, tot na de Fok verhuizing! ( Even nieuws lezen ) Op social media houden ze ons up to date.
Waar kan ik ze vinden? Welke naam?
pi_220457732
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 08:36 schreef Guusje5 het volgende:
AM: hoe ze reageert op dat bord op de stoep bij de boekhandel, het is net een klein kind te gillen.

Had gisteravond geen zin om er even langs te rijden hoeveel er voor de deur stonden te wachten, maar ze laat niet veel zien van hoeveel mensen erin de zaal zitten, maar zal vast niet veel zijn geweest.
Ze komt in april bij mij in de buurt. Heb de datum genoteerd. Misschien dat ik even ga kijken… misschien.
pi_220457834
Tot snel!
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 09:00:37 #232
184769 crew  Deisyy
pi_220457868
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220458378
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 08:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Maar M. past de shirts en korte broeken niet meer van vorig jaar.. wat moet ze dan? Hem in zijn romper laten lopen? Ik heb namelijk ook een stapel kleding gekocht voor mijn zoontje deze week, die past ook niks meer.
Ja natuurlijk heeft het kind nieuwe kleding nodig. Sanneke vergeet alleen wat ze allemaal eerder gezegd heeft over alles tweedehands etc.
pi_220458608
Hopelijk gaat de Fok verhuizing soepeler als die van Sanneke 😂
pi_220458787
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja natuurlijk heeft het kind nieuwe kleding nodig. Sanneke vergeet alleen wat ze allemaal eerder gezegd heeft over alles tweedehands etc.
Plus alle kleding die al op de groei gekocht is. Ik denk dat zij geen idee heeft of daar zomerkleding tussen zit. Het is al vaker duidelijk geworden dat zij geen idee heeft wat zij aan spullen heeft. En er komt dagelijks nieuwe zooi bij.
pi_220458838
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 08:33 schreef Missinglink24 het volgende:
AM die liet kinderen toch niet werken door ze verplicht setjes kleding aan te trekken en te showen? Toch alleen op een natuurlijke manier, dus ze iets aantrekken wat ze die dag gaan dragen en dan wat spontane foto's maken?
Wat doet ze nu met Lot dan?
Kleding passen.
"Net als in gewone gezinnen", aldus Anne.
(Maar dan zonder uitgebreide fotosessie 😉)
pi_220458924
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Precies dit. En dan koopt ze korte broeken maat 98?? Daar verzuipt hij toch in? Zij koopt echt om het kopen, bezigheidstherapie en een kortdurende dopamine shot.
pi_220458999
Sofie reageert op suggestie dat Eline in het leegstaande appartement boven de zaak kan gaan wonen met dat Eline nog liever poosje thuis blijft wonen of in Spanje gaat wonen. Gaat ze dan van daaruit de bakkerij managen? Of heeft die haar schaapjes al op het droge?
pi_220459398
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:36 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie reageert op suggestie dat Eline in het leegstaande appartement boven de zaak kan gaan wonen met dat Eline nog liever poosje thuis blijft wonen of in Spanje gaat wonen. Gaat ze dan van daaruit de bakkerij managen? Of heeft die haar schaapjes al op het droge?
In Spanje wonen en een huis in Dubai, ze werkt veel maar dit is toch niet normaal wat zij kan/wil voor een 19? jarige? Ik bedoel de meeste jongeren in NL mogen blij zijn als ze in aanmerking komen voor een huurwoning of samen met een partner een huis kunnen kopen. Neem niet aan dat J &S haar in goud uitbetalen.

Mijn oudste werk vanaf 15jr ook al en sinds een jaar zit hij niet meer op school (nu 21jr) het bedrijf waar hij werkt betaalt goed maar een huis kopen dat gaat echt nog niet. Bijzonder allemaal
pi_220459495
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:36 schreef FluVo67 het volgende:
Merel gaat toch boven een zaak wonen als ze terug is in NL? Of is dat weer een ander pand? Misschien waar Stan woonde, moest die weer plek maken voor zijn zus.
pi_220459496
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:42 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja verschrikkelijk.

Net doen alsof je google kapot is en hup je krijgt weer wat gratis als (zogenaamde) influencer.
...die ook nog eens bovenmodaal verdient.

AM is al niet gezellig, maar Ijslandvrouwmens lijkt mij ook geen aanwinst voor de gezelligheid. Wat een treurigheid.
pi_220459587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:41 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
AM gebruikt de planner als agenda waar ze een paar dingen inzet. Degene van wie ze de opzet heeft gejat, heeft het echt totaal anders uitgelegd. Maar ja dat was te lastig. Dat was echt een nuttige workshop, waar ik echt iets aan had en nog steeds heb.
Wat is de naam van de echte plangoeroe? Geeft die nog workshops? Daar zou ik interesse in hebben. Niet dat houtje-touwtje agendavulgetut van AM.
pi_220459795
J&V zijn net uitgepakt van hun zelf betaalde reis en ze mochten meteen weer op gesponsorde vakantie 😱
pi_220459846
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 10:00 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Merel gaat toch boven een zaak wonen als ze terug is in NL? Of is dat weer een ander pand? Misschien waar Stan woonde, moest die weer plek maken voor zijn zus.
Merel gaat daar wonen, Stan woont daar al, tijdelijk weer even in Essen, en dus een leegstaand appartement. Blijkbaar 3 appartementen boven de zaken in Oudenbosch. Het geld klotst daar tegen de plinten omhoog lijkt het wel.
pi_220459995
Leuk die kamer van Mijan, dat heeft Dion goed gedaan.
  zondag 29 maart 2026 @ 18:18:01 #246
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220460070
🎉🎉🎉🎉 we zijn er weer 🎉🎉🎉🎉
pi_220460169
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hopelijk gaat de Fok verhuizing soepeler als die van Sanneke 😂
Deze verhuizing is goed gelukt *O*
pi_220460244
We zijn er weer!!!
pi_220460285
Hoe vaak hebben jullie de site geprobeerd vandaag? 🤭
pi_220460290
Er gebeurde mij vandaag zoiets geks… ik ging naar een evenement en ik zie daar een man waarvan ik denk ‘hey ik ken deze man’ maar kon de vinger er niet op leggen…
Na een moment wist ik het, het was Roy (met 1 van de kinderen) maar zonder Debbie.
pi_220460333
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Leuk die kamer van Mijan, dat heeft Dion goed gedaan.
Gelukkig gratis behang wat overal aan alle influencerts uitgedeeld wordt. Want die 150¤ had ze ook echt niet zelf kunnen betalen en ze is echt zo’n goede influencer dat ze iedereen wel verleidt tot een aankoop bij die toko!
pi_220460377
We kunnen weer🎉

Sanneke: de kinderkamer is leuk!
Op Vinted reageert iemand op de shoplog van Sanneke, haar kind is een jaar ouder dan Sanneke haar zoon. Maar nu ze heeft gezien dat de zoon van Sanneke een grotere maat heeft dan haar kind gaat ze Sanneke haar Vinted in de gaten houden. Sanneke heeft alles gewoon op de groei gekocht dus het zou mij niet verbazen dat de zomerkleren in de winter passen. Maar dat mag de pret niet drukken, er is gekocht!

Judith is weer eens op zoek naar goedkoop. Deze keer kaartjes voor de Efteling.

J&V waren toe aan vakantie, gelukkig konden ze weer gratis op reis.

Janneke laat tegenwoordig steeds zien dat ze graag kauwgom kauwt🤮

De podcast van I&M: wat een leeghoofden. Ik zou met beiden geen gesprek kunnen voeren. Er is geen zin die afgemaakt wordt en ze lijken steeds voller van zichzelf te worden en materialisme voert in alles de boventoon. En de boerderij is dus gekocht toen het al niet meer goed ging in de poly, in elk geval met MCW niet. Daarmee wordt het toneelstuk nog groter en hun geweldige bestaan nog nepper.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 29-03-2026 19:01:57 ]
pi_220460383
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:42 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Gelukkig gratis behang wat overal aan alle influencerts uitgedeeld wordt. Want die 150¤ had ze ook echt niet zelf kunnen betalen en ze is echt zo’n goede influencer dat ze iedereen wel verleidt tot een aankoop bij die toko!
Ja kijk, ik snap best dat Sanneke het aanneemt, ik snap alleen niet zo goed waarom bedrijven met haar in zee willen gaan? Heeft ze eigenlijk veel volgers, nooit op gelet.
pi_220460393
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:38 schreef JeOmaJa het volgende:
Er gebeurde mij vandaag zoiets geks… ik ging naar een evenement en ik zie daar een man waarvan ik denk ‘hey ik ken deze man’ maar kon de vinger er niet op leggen…
Na een moment wist ik het, het was Roy (met 1 van de kinderen) maar zonder Debbie.
Oh joh. Ergens hoop ik vooral dat het goed met hun allemaal gaat, nu Debbie niet meer constant met social media bezig is.
pi_220460418
MCW over mensen op het terras in Parijs: die mensen zitten gewoon naast elkaar en praten niet. Zou zij echt denken dat iedereen altijd maar met elkaar in gesprek is? Mensen kunnen het ook gewoon naar hun zin hebben zonder dat ze heel overdreven laten zien hoe geweldig ze het hebben. Die mensen hoeven namelijk niks te bewijzen naar zichzelf, hun gezelschap en de rest. Zou ze ook eens moeten proberen.
pi_220460460
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:51 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW over mensen op het terras in Parijs: die mensen zitten gewoon naast elkaar en praten niet. Zou zij echt denken dat iedereen altijd maar met elkaar in gesprek is? Mensen kunnen het ook gewoon naar hun zin hebben zonder dat ze heel overdreven laten zien hoe geweldig ze het hebben. Die mensen hoeven namelijk niks te bewijzen naar zichzelf, hun gezelschap en de rest. Zou ze ook eens moeten proberen.
Ik vind juist samen stil kunnen zijn met een goede sfeer een van de beste uitingen van liefde. Maar goed, ieder z’n ding
pi_220460510
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:51 schreef JaNeeDan het volgende:
De superlatieven vliegen ons weer om de oren in alle stories, ik word er ook een beetje murw van ofzo. Alweer fantastisch maximaal janken all time fav borden vol eten creamy shapewear met de besties humble bragging maar verdriet mag er zijn pffff hou op schei uit.
pi_220460515
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:56 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik vind juist samen stil kunnen zijn met een goede sfeer een van de beste uitingen van liefde. Maar goed, ieder z’n ding
Eens.
pi_220460530
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:56 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik ook ik ben alleen gezegend met een man die je de oren van de kop lult haha
pi_220460543
Bob van Judith gisteren atletiek wedstrijden vandaag tenniswedstrijden, waneer kan het jochie spelen? Morgen weer te laat op school natuurlijk 🙁

DBM is naar het strand geweest met haar dochter die niks eet en toch een bord patat at 🥴 Zoonlief is niet mee want “die houdt niet van onverwachte uitstapjes” (of zoiets), nog niet zo lang terug ging ze op zondagmiddag met haar zoon spontaan naar Groningen naar een of andere winkel met knuffels. (Maar ja autisme he, daar wordt hij nu voor getest en dus ineens heeft hij net als moeders zelf allemaal kenmerken van)

Mijn keuken is helemaal schoon, kon toch niet op het forum dus ben maar van de bank gekomen 😆
pi_220460560
In Frankrijk is het heel normaal om gewoon aan tafel te zitten en weinig te spreken, gewoon genieten.

Daarentegen heb ik er een hekel aan als je in een restaurant zit en er wordt heel druk of overdreven gedaan (aandacht vragen) of men zit continu met zijn telefoon in de handen.
pi_220460614
AM die haar eigen foto ziet staan voor die winkel... Mijn god, echt plaatsvervangende schaamte. "Ieee, kijk nou, dat ben ik! Ieeeee, kijk nou! Zo leuk, dat ben ik! Ieee!"
Die Mirjam is ook wel een kleurloos type zeg. Hoe ze zo samen met Julia vooruit sjokt, Julia totaal verveeld en met een postuur van een orang-oetan en die Mirjam ernaast met dat rugzakje. En natuurlijk AM filmend en kirrend erachteraan terwijl ze haar prachtig beplakte trolley meesleept. Wat een troosteloze parade.
pi_220460741
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:38 schreef JeOmaJa het volgende:
Herkende je hem aan zijn skinny jeans?
pi_220460768
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
We kunnen weer🎉

Sanneke: de kinderkamer is leuk!
Op Vinted reageert iemand op de shoplog van Sanneke, haar kind is een jaar ouder dan Sanneke haar zoon. Maar nu ze heeft gezien dat de zoon van Sanneke een grotere maat heeft dan haar kind gaat ze Sanneke haar Vinted in de gaten houden. Sanneke heeft alles gewoon op de groei gekocht dus het zou mij niet verbazen dat de zomerkleren in de winter passen. Maar dat mag de pret niet drukken, er is gekocht!

Judith is weer eens op zoek naar goedkoop. Deze keer kaartjes voor de Efteling.

J&V waren toe aan vakantie, gelukkig konden ze weer gratis op reis.

Janneke laat tegenwoordig steeds zien dat ze graag kauwgom kauwt🤮

De podcast van I&M: wat een leeghoofden. Ik zou met beiden geen gesprek kunnen voeren. Er is geen zin die afgemaakt wordt en ze lijken steeds voller van zichzelf te worden en materialisme voert in alles de boventoon. En de boerderij is dus gekocht toen het al niet meer goed ging in de poly, in elk geval met MCW niet. Daarmee wordt het toneelstuk nog groter en hun geweldige bestaan nog nepper.
En dan ook nog vragen of iemand die een abonnement heeft kaarten wil verkopen. Ze hoopt gewoon op gratis kaarten
pi_220460889
We zijn er weer!
pi_220460920
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:04 schreef IlseMarije het volgende:
Bob van Judith gisteren atletiek wedstrijden vandaag tenniswedstrijden, waneer kan het jochie spelen? Morgen weer te laat op school natuurlijk 🙁

DBM is naar het strand geweest met haar dochter die niks eet en toch een bord patat at 🥴 Zoonlief is niet mee want “die houdt niet van onverwachte uitstapjes” (of zoiets), nog niet zo lang terug ging ze op zondagmiddag met haar zoon spontaan naar Groningen naar een of andere winkel met knuffels. (Maar ja autisme he, daar wordt hij nu voor getest en dus ineens heeft hij net als moeders zelf allemaal kenmerken van)

Mijn keuken is helemaal schoon, kon toch niet op het forum dus ben maar van de bank gekomen 😆
Grappig. Denk dat het voor Sanneke precies de reden was om op de bank te blijven vandaag 🤣
pi_220461001
En de man van milou fiets op een gekregen fiets van de Lidl. Van de week kreeg ze ook al zo'n rotan hangstoel van de Action. Dat zijn leuke dingen om te krijgen. ( met dank aan de gekochte volgers🥳🥳🥳)
pi_220461002
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Grappig. Denk dat het voor Sanneke precies de reden was om op de bank te blijven vandaag 🤣
Neeeee! Ze zijn juist aan de slag gegaan in huis. De kinderkamer hebben ze gedaan.
pi_220461016
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Lalaland79 het volgende:
En de man van milou fiets op een gekregen fiets van de Lidl. Van de week kreeg ze ook al zo'n rotan hangstoel van de Action. Dat zijn leuke dingen om te krijgen. ( met dank aan de gekochte volgers🥳🥳🥳)
Ik zag net dat mijn_geldzaken ook een fiets van de Lidl krijgt.
pi_220461050
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Neeeee! Ze zijn juist aan de slag gegaan in huis. De kinderkamer hebben ze gedaan.
Oh? Ik zag alleen een reel van z’n kamertje, maar die was al klaar toch? Ontbreken er bij die gele muur nou plinten of zie ik dat verkeerd?
pi_220461088
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:33 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Oh? Ik zag alleen een reel van z’n kamertje, maar die was al klaar toch? Ontbreken er bij die gele muur nou plinten of zie ik dat verkeerd?
Blijkbaar moesten er nog dingen opgehangen worden en daar was Dion de hele dag mee bezig omdat hij dat niet goed kan. Aldus Sanneke. Had ze dan ook zelf kunnen proberen.
Ik zie ook geen plinten.
pi_220461127
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Blijkbaar moesten er nog dingen opgehangen worden en daar was Dion de hele dag mee bezig omdat hij dat niet goed kan. Aldus Sanneke. Had ze dan ook zelf kunnen proberen.
Ik zie ook geen plinten.
Als ze niet zo druk zou zijn met bankzaken… 🤪
pi_220461224
MCW over creamy/cfab: als je een corrigerende body wil koop 1 maat groter, wil je het comfortabeler doe 2-3 maten groter. "Ik draag maat XS".

Nu is ze buitengewoon slank, maar óf ze koopt hem dan dus expres corrigerend terwijl er niks te corrigeren valt, of ze heeft normaal maat XXXXS wat ook niet helemaal realistisch is. Wat een maximaal gezwets weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220461225
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 10:03 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Wat is de naam van de echte plangoeroe? Geeft die nog workshops? Daar zou ik interesse in hebben. Niet dat houtje-touwtje agendavulgetut van AM.
Weet niet of ze nog workshop geeft. Dat deed ze ook zonder AM. Als ik weet hoe ik een pb kan sturen dan stuur ik je de link
pi_220461230
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:33 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ze hebben platte plinten zo te zien, kan ook prima
pi_220461233
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha, die van mij ook. Ook nog eens langdradig 🤦🏼♀ get to the point zeg ik geregeld hihi. Maar al 20 jaar samen hoor *;
pi_220461248
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze hebben platte plinten zo te zien, kan ook prima
Die zie ik bij het behang wel, bij de gele muur niet.
pi_220461249
Echt leuk dat kamertje van Mijan! Maar … Felgeel in de slaapkamer zorgt voor een energieke, vrolijke en stimulerende sfeer, maar kan door de hoge energie de nachtrust verstoren. Het is een uitstekende kleur om de dag positief te beginnen, maar intens geel kan ervoor zorgen dat je brein actief blijft en moeilijker in slaap komt.

Maar het is een peuter dus het zal wel los lopen.
pi_220461262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:31 schreef Applepony het volgende:
Ma Walk zien we wel regelmatig langskomen. Pa daarentegen alleen laatst op een afstandje op het voetbalveld...
Dat was pa niet, dat was " opa ".
pi_220461289
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:04 schreef IlseMarije het volgende:

Nee hij was er op getest maar daar kwam niets uit toen.. dat weerhoudt haar niet om te zeggen dat hij het heeft he...
Vlak word nu getest op van alles.. niet perse autisme volgens mij.. moet zeggen dat de onzin die ze laatst uitkraamde er over mij niet echt beeld gaven waar ze op getest werd en of het überhaupt bij een bepaalde sticker behoorde
pi_220461290
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef proud_mami het volgende:
Echt leuk dat kamertje van Mijan! Maar … Felgeel in de slaapkamer zorgt voor een energieke, vrolijke en stimulerende sfeer, maar kan door de hoge energie de nachtrust verstoren. Het is een uitstekende kleur om de dag positief te beginnen, maar intens geel kan ervoor zorgen dat je brein actief blijft en moeilijker in slaap komt.

Serieus? Over een kinderkamer? Echt wie heeft er naast pimpelpaars nagedacht over de betekenis van een kleur van een kinderkamer?
pi_220461318
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:09 schreef Weerikier het volgende:
AM die haar eigen foto ziet staan voor die winkel... Mijn god, echt plaatsvervangende schaamte. "Ieee, kijk nou, dat ben ik! Ieeeee, kijk nou! Zo leuk, dat ben ik! Ieee!"
Die Mirjam is ook wel een kleurloos type zeg. Hoe ze zo samen met Julia vooruit sjokt, Julia totaal verveeld en met een postuur van een orang-oetan en die Mirjam ernaast met dat rugzakje. En natuurlijk AM filmend en kirrend erachteraan terwijl ze haar prachtig beplakte trolley meesleept. Wat een troosteloze parade.
🙈🙈klopt precies oeran oetan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220461356
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:55 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Serieus? Over een kinderkamer? Echt wie heeft er naast pimpelpaars nagedacht over de betekenis van een kleur van een kinderkamer?
Dat zegt oa VT Wonen. Maar ik heb er toch bijgezet dat het wel zou los lopen met een peuter?
pi_220461360
quote:

Ze kunnen daar in huis allemaal wel wat energie gebruiken. Prima kleur dus.
pi_220461366
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee hij was er op getest maar daar kwam niets uit toen.. dat weerhoudt haar niet om te zeggen dat hij het heeft he...
Vlak word nu getest op van alles.. niet perse autisme volgens mij.. moet zeggen dat de onzin die ze laatst uitkraamde er over mij niet echt beeld gaven waar ze op getest werd en of het überhaupt bij een bepaalde sticker behoorde
Ik moet maar een notitieboekje gaan bijhouden, ze verwarrend dat flip en flap gedoe 🤣
pi_220461398
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De superlatieven vliegen ons weer om de oren in alle stories, ik word er ook een beetje murw van ofzo. Alweer fantastisch maximaal janken all time fav borden vol eten creamy shapewear met de besties humble bragging maar verdriet mag er zijn pffff hou op schei uit.
Ik denk dat MCW bang is voor gewoon en normaal. Want is ze dan nog wel relevant?
pi_220461417
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat MCW bang is voor gewoon en normaal. Want is ze dan nog wel relevant?
Ze is nu alleen relevant omdat iedereen zich verwonderd (positief én negatief) over haar content en (zogenaamde) levensstijl.

Interessant dat Tim sinds 1 november in de boerderij woont. Op 1 september trokken Koen en Jacqueline ieder in een eigen huis. Volgens Michelle werd het rond het ontslag van Tim officieel tussen hen. Dat was in oktober. En krap een maand later wonen ze al samen.
pi_220461429
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die zie ik bij het behang wel, bij de gele muur niet.
Nee bij de wand waar zijn bedje staat niet inderdaad
pi_220461483
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:08 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze is nu alleen relevant omdat iedereen zich verwonderd (positief én negatief) over haar content en (zogenaamde) levensstijl.

Interessant dat Tim sinds 1 november in de boerderij woont. Op 1 september trokken Koen en Jacqueline ieder in een eigen huis. Volgens Michelle werd het rond het ontslag van Tim officieel tussen hen. Dat was in oktober. En krap een maand later wonen ze al samen.
Ik hoorde haar ook zeggen dat ze eindelijk samen konden zijn. Zegt m.i. toch echt dat er al veel langer iets speelde. Maar zo snel samenwonen terwijl er kinderen zijn vind ik echt koekoek.
pi_220461525
quote:

[..]

Bizar
pi_220461535
quote:

[..]

Ja maar ze kennen elkaar al 20 jaar!!!
pi_220461543
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie ook geen plinten.
Zo dit viel me ook gelijk op weer. Die sneren naar Dion toe. Zo zo ondankbaar. Doe het dan zelf, maar dat kan en wil prinses niet.
pi_220461556
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik moet maar een notitieboekje gaan bijhouden, ze verwarrend dat flip en flap gedoe 🤣
😅 ach moet zeggen dat ik normaal best goed ben in dat soort linkjes leggen maar aangezien dbm zelf ook niet meer weet wat ze vertelt en op insta en threads ook nog eens 2 volledig andere levens heeft 🤣 dus ik denk dat zelfs met notities je de draad kwijt raakt
pi_220461576
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja maar ze kennen elkaar al 20 jaar!!!
Oh ja, helemaal vergeten!

Ook grappig is dat ze tegen Iris zegt: 'Je weet hoe ik ben. 1 seconde even een fotootje maken. Daar worden dan fotoshoots gehouden daar word je bang van. Ik laat de ober gewoon een fotootje maken. Ik kijk niet eens. Het interesseert me niet hoe ik erop sta'.
pi_220461578
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zo dit viel me ook gelijk op weer. Die sneren naar Dion toe. Zo zo ondankbaar. Doe het dan zelf, maar dat kan en wil prinses niet.
Dan gebeurt er sowieso niks. Nadat ze vorige week zondag wat jurken op hangers heeft gedaan hebben we niet meer gezien dat zij iets heeft gedaan.
  zondag 29 maart 2026 @ 20:32:36 #296
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220461623
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik ook, ben juist blij als ie even stil is _O-
pi_220461637
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:25 schreef Cyan het volgende:

[..]
Oh ja, helemaal vergeten!

Ook grappig is dat ze tegen Iris zegt: 'Je weet hoe ik ben. 1 seconde even een fotootje maken. Daar worden dan fotoshoots gehouden daar word je bang van. Ik laat de ober gewoon een fotootje maken. Ik kijk niet eens. Het interesseert me niet hoe ik erop sta'.
Yeah right _O-
pi_220461638
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:47 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Weet niet of ze nog workshop geeft. Dat deed ze ook zonder AM. Als ik weet hoe ik een pb kan sturen dan stuur ik je de link
Eerder gebruikte AM de flow-agenda. Samen met Anne Maartje heeft ze een keer een planeorkshop en meet&groet gedaan.
pi_220461658
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:34 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Yeah right _O-
Ja het is toch wat he, al die mensen die overal foto’s van maken. Belachelijk!

Oh wacht… is dit dezelfde meid die 624 picture perfect foto’s van zichzelf en haar aanhangsel heeft gedeeld?
pi_220461709
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:02 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Dat zegt oa VT Wonen. Maar ik heb er toch bijgezet dat het wel zou los lopen met een peuter?
Ja VT wonen zegt dat maar je kan toch zelf nade
pi_220461739
quote:

Nah wat overdreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')