Ze heeft al eens gezegd dat dit een neefje en nichtje zijn... voor een relatie zijn ze te licht.. ze zijn er soms ook door de weeksquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Henrike het volgende:
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
O echt?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft al eens gezegd dat dit een neefje en nichtje zijn... voor een relatie zijn ze te licht.. ze zijn er soms ook door de weeks
En zéker als het je werk is, zoals ze altijd claimt!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:22 schreef Huisopdehoek het volgende: [..] En dan zegt ze ‘je kan toch niet 2 uur van te voren weg gaan?’ Jahoor, dat kan prima. Als je verwacht dat er mensen op je wachten, dan zorg je dat je op tijd bent om je spullen uit te pakken en je stempeldoos neer te zetten. En als er geen file staat neem je ergens iets te drinken of ga je wél even bij Dille en Kamille naar binnen.
Komt ook niet echt over alsof je er dan echt zin in hebt. Maar steeds te laat op de vrijdagen, je weet toch inmiddels dat de vrijdagmiddag filerijden is en dan dus eerder weggaan ipv star na de lunch.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:02 schreef Shuri het volgende:
[..]
En zéker als het je werk is, zoals ze altijd claimt!
Misschien denkt ze dat door het laxerend effect van de snoepjes, de stroopwafels en opschuim melk niet wordt opgenomen in haar lichaam.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Sanneke en haar snoepjes, in het kader van 'gezond'. En dan de stroopwafels en opgeschuimde melk. Laat die gezonde snoepjes maar zitten dan, want je snapt het duidelijk niet. Maar misschien kan ze via/of net als AM nog reclame gaan maken voor dat geweldige gezonde reep- en snoepmerk. Net als de reclame van die gezonde maaltijdvervangers in fles, was ook voor een blauwe maandag.
Nou ja hvk heeft zelf gezegd dat ze alleen gekleurde mannen wilt... dus blanke blonde kinderen passen in mijn visie niet bij een gekleurde manquote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt?
Ik snapte m ff niet, te licht😂
T is wat hè, wat je maar belangrijk vind denk ik danquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja hvk heeft zelf gezegd dat ze alleen gekleurde mannen wilt... dus blanke blonde kinderen passen in mijn visie niet bij een gekleurde man
Ja ze heeft (oa) lipoedeem.. en ze sport vooral met zware gewichten.. geen cardio ofzo en eet gezond (zegt ze.. maar laat zeer vaak iets anders zien)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:27 schreef Hannah12345 het volgende:
Over DBM en het afvalplan: ik volg haar te weinig om te weten hoe het zit met haar sport- en eetgedrag, maar heeft zij niet last van lipoedeem?
Kirsten (mijngelukje) heeft hier veel over gedeeld. Als je kijkt naar de stadia van lipoedeem op bijv. de benen, lijkt DBM wel in dat plaatje te passen. Dan kan ze een hoop sporten, maar gaat het er niet (allemaal) af.
Alle lekkere ongezonde dingen zijn van Dion. En zij betrapt Dion elke keer met wat lekkers snaaien..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Sanneke zei toch dat dion de stroopwafels lekker vind dat ze voor hem waren?
Wil net zeggen. Vind dat zo'n bullshit als je naar Sanneke kijkt. Sorry maar je ziet duidelijk dat zij niet alleen gezond eet. Duidelijk. En nee dat zeg ik niet om haar te fatshamen. Ook haar huid verteld het verhaal. Nooit is haar huid zo vreselijk geweest als in de afgelopen 2,5 - 3 jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:49 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Alle lekkere ongezonde dingen zijn van Dion. En zij betrapt Dion elke keer met wat lekkers snaaien..
Denk dat ze ook veel eerder aan de bel had moeten trekken, na 4 jaar zie je toch zelf ook wel dat je kind achterloopt? Zayn is haar vierde kind.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef opwegnaar het volgende:
Nou HVK, ik kan je vertellen geen enkele 'normale' basisschool gaat Zayn toelaten. Dit vind ik echt weer verwaarlozing, het erop aan laten komen en dan verbaast en boos zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |