abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220444808
Op threads is de boze mama boos dat ze maar weinig reacties krijgt.. 🤔 tja als ik zou reageren word ik geblokt 🤷 wat wilt ze nou.... ze gaat wel alvast avond eten... en dan vanavond nog een keer 👌👍 tot zover haar afvalplan
pi_220444814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Voor een sociale huurwoning vind ik het een nette badkamer. Het is dat ze het zelf weer vol gooit en er zo'n zooi van maakt. Maar twee weken je was niet doen, hoe dan...
Vind ik ook, het ziet er netjes uit.
pi_220444825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Het beeld van Mijans handje bij het doucheputje en de haren die hij dan meetrekt. Ik heb gegeten en gedronken voor de rest van het weekend
Haha, niet gezien. Ook beter van niet.
pi_220444849
- verwijderd -

[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 27-03-2026 16:04:27 (pot verwijt de ketel) ]
pi_220444867
- verwijderd -

[ Bericht 94% gewijzigd door Deisyy op 27-03-2026 16:07:50 ]
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 16:08:09 #281
184769 crew  Deisyy
pi_220444888
Kappuh nah!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220444926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:05 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM kan niet met 2 kinderen (5 en 7?)boodschappen doen zonder dat ze moeten worden omgekocht met iets lekkers. Nee is ook een antwoord. Zo leren ze het nooit.
Ze zijn het gewend, bij alles wat gebeuren moet een kadootje mogen uitzoeken. Zij is echt te zacht vind ik, die kinderen maken daar straks misbruik van.
pi_220444957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zijn het gewend, bij alles wat gebeuren moet een kadootje mogen uitzoeken. Zij is echt te zacht vind ik, die kinderen maken daar straks misbruik van.
Maar ze zijn doodziek, dus zielig he?
pi_220444958
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Kappuh nah!
Excuses, je had gelijk.
pi_220444964
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
En gelukkig ook weer iets te zeuren over de badkamer. Wat had ze verwacht? Inloopdouche, dubbele wastafel, tweede toilet (liefst apart) en een mooi badmeubel?
Echt he, altijd wat vinden om te zeiken
pi_220444968
AM: die boekhandel zit wel in een prachtig pand. Daarin word ik dan wel geinfluenced, want ik ben gek op boekenwinkels.
pi_220444970
quote:

[..]
Voor een sociale huurwoning vind ik het een nette badkamer. Het is dat ze het zelf weer vol gooit en er zo'n zooi van maakt. Maar twee weken je was niet doen, hoe dan...
Kon ze niet een was draaien bij haar moeder? Haar schoonouders?

Gelukkig hebben ze kleding genoeg. Het zit misschien nog in een doos/zak, maar een mooie gelegenheid om het uit te pakken.
pi_220444989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef Harper het volgende:
Onze plangoeroe is weer lekker op tijd he?
Ik snap niks van dat steeds zo krap van tevoren aankomen.
En dan zegt ze ‘je kan toch niet 2 uur van te voren weg gaan?’

Jahoor, dat kan prima. Als je verwacht dat er mensen op je wachten, dan zorg je dat je op tijd bent om je spullen uit te pakken en je stempeldoos neer te zetten. En als er geen file staat neem je ergens iets te drinken of ga je wél even bij Dille en Kamille naar binnen.
pi_220445386
quote:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
En gelukkig ook weer iets te zeuren over de badkamer. Wat had ze verwacht? Inloopdouche, dubbele wastafel, tweede toilet (liefst apart) en een mooi badmeubel?
Huh, maar ze woont toch dicht bij haar moeder? Of vraag desnoods even aan je nieuwe buren? Die zouden dat toch ook wel begrijpen (of ik zou dat tenminste wel bij mijn buren doen...??)
pi_220445395
quote:

[..]
Ze loopt toch altijd maar rond in gekreukelde zooi. Zal vast niet fris ruiken ook.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220445405
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef Utopica het volgende:

[..]
Huh, maar ze woont toch dicht bij haar moeder? Of vraag desnoods even aan je nieuwe buren? Die zouden dat toch ook wel begrijpen (of ik zou dat tenminste wel bij mijn buren doen...??)
In 2 minuten heb je het snoer van de wasmachine aan de trekschakelaar bevestigd. Ik zie het hele probleem niet.
pi_220445411
Nav wat berichten hier heb ik eens gekeken bij Wiline. Ookal is het totaal niet mijn type, ik vind haar (tot nu toe) niet zo pretentieus en fake als veel influs. Ze lijkt zich niet een houding aan te meten, ik kan er naast zitten. Voor mij geen irritainment dus nog.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220445414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze loopt toch altijd maar rond in gekreukelde zooi. Zal vast niet fris ruiken ook.
Dag 3 van de rode trui vandaag. Het zal aan mij liggen maar ik houd daar niet van.
pi_220446027
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:07 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Heb een zoon van inmiddels 2,5 en wij hebben besloten het hierbij te laten. Ik zou mijn zoon graag een broertje of zusje geven maar wij zijn het erover eens dat we dat mentaal niet aankunnen. Ik gun mijn kind liever de kans op een stabiele basis met stabiele ouders dan dat ik de gok neem met een tweede kind en wij er aan onderdoor gaan, wat geem stabiele basis oplevert. Somsnis die keuze best moeilijk: ik zie mensen die al klagen en huilen bij één kind aan een tweede beginnen en dan denk ik: ben ik nu zo streng voor mezelf? Of types zoals Sanneke waarbij ik ook zie dat één eigenlijk al teveel is.

Het is stom maar dat veroorzaakt bij mij best een steek en een soort boosheid van: ben ik nu te verantwoordelijk of denken mensen er zo makkelijk over?
Wauw! Je bent nu meer influencer dan je zelf wellicht doorhebt! Want wat ben jij een krachtig voorbeeld voor anderen! Dank dat je dit hier deelt.
pi_220446064
Vooruitblik voor uitzending van komende maandag bij de Jelies. Janneke die op Carolien inpraat wat ze wil worden en dat ze dan wel langer naar school moet. Dat dat misschien wel te lastig is in Spanje...ze rekent alleen bij zichzelf en de oudste meiden. 🙈
Carolien ziet gelukkig het probleem niet waarom dat moeilijker zou zijn in Spanje.
pi_220446080
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
pi_220446344
MB plaatst: we deden stom tegen elkaar want veel te druk en veel van alles dus maximaal afreageren.
Oei, trouble in paradise?
En druk? Met wat dan? Lekker een paar dagen naar Parijs?
pi_220446530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Henrike het volgende:
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
Nee, dat valt me niet op.
pi_220446584
quote:
Dat laatste had gekund. Als ze er samen met Dion hard voor had gewerkt en beide hadden gewerkt.
pi_220446632
Toch snap ik Sanneke wel met de douche. Een gordijnrails of een scherm is veel handiger en logischer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')