Dat heb ik haar eerder al eens gezegd maar toen kreeg ik de wind van voren want dat was absoluut niet zo en dis hield ik daarna netjes mijn mond 🤪 Eerder plaatste ze wel filmpjes dat ze op avond aan het lopen was maar nu niet meer, maar misschien komt dat weer in het voorjaar/zomer.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:58 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Afvallen met gewichtheffen/powerliften lijkt mij ook vrij lastig, dan moet je toch ook eens wat cardio doen: wandelen, fietsen, rennen, zwemmen
Maar als ze dit elke dag blijft doen, zal het gauw beter gaan. Ik juich het toe 👍quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:59 schreef SophiaLoren het volgende:
Goed dat Sanne lekker wandelt met M. Ze is flink buiten adem. 😶
Ik weet het ook niet. Maar ik zit in een openbare gelegenheid dus durf niet te googelen 😜quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:54 schreef Iris2.0 het volgende:
Haahah DBM die een everything shower heeft gehad. Zou ze weten wat Iris Z. haar betekenis daarvan is? 🤣🤣🤣
En waarom zijn ze niet op school? 😅 (misschien heeft ze het gezegd, ik kijk 9 van de 10x zonder geluid).quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:05 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM kan niet met 2 kinderen (5 en 7?)boodschappen doen zonder dat ze moeten worden omgekocht met iets lekkers. Nee is ook een antwoord. Zo leren ze het nooit.
Volgens mij zijn ze 14u uit elke dag en voor die tijd had mw geen tijd want sporten. Volgens mij beweerde ze eerder dat ze op zondag de weekboodschappen deed?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En waarom zijn ze niet op school? 😅 (misschien heeft ze het gezegd, ik kijk 9 van de 10x zonder geluid).
Volgens mij is die school om 12 uur klaar op vrijdag 🤔 ze haalt ze vaker vrijdag om 12 uur... ik ken andere scholen die dit tot groep 4 doen 🤔 dus zou haar hoog intelligente flip nog in groep 3 zitten?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En waarom zijn ze niet op school? 😅 (misschien heeft ze het gezegd, ik kijk 9 van de 10x zonder geluid).
Ze zegt "het is 14:00 en ik heb alles weg gewerkt ...." dus om 2 uur had ze gewinkeld en alles opgeruimd... dus denk echt dat ze om 12 uur uit warenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:18 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze 14u uit elke dag en voor die tijd had mw geen tijd want sporten. Volgens mij beweerde ze eerder dat ze op zondag de weekboodschappen deed?
Ik denk dat je de gemiddelde volgmoeke onderschat..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:32 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid aan staan, maar de waaauuw is toch wel op lage nasale toon? Die hoor ik standaard als één van de kinderen weer een kunstje doet.
Lees ik het goed dat die Ijsland-vrouw mee gaat op tournee? Wie zit er in godsnaam te wachten op een totaal onbekend vrouwmens? En superlief van J, natuurlijk, maar die tekeningen van haar wil toch ook niemand. Ik weet uit goed fatsoen al niet waar ik met al die tekeningen van mijn eigen kinderen heen moet. Laat staan dat van een ander onbekend kind. AM leidt wel een beetje aan hoogmoed.
🤣 dit was mijn gedachte 🤣 ze kreeg het zelf ook bijna haar mond niet uit 🤣quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:25 schreef Earring het volgende:
DBM die weekboodschappen doet
De week die bij haar hooguit 2 dagen duurt want dan gaat ze weer
Voor haar doen kort dus zo goed als schoon 👌quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die vieze pillige trui van Judith 🫣 inmiddels alweer 3 dagen aan
🤢quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Voor haar doen kort dus zo goed als schoon 👌
Ik kijk nooit naar de tijd dat er gepost wordt maar 12u ook primaquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt "het is 14:00 en ik heb alles weg gewerkt ...." dus om 2 uur had ze gewinkeld en alles opgeruimd... dus denk echt dat ze om 12 uur uit waren
Voor een sociale huurwoning vind ik het een nette badkamer. Het is dat ze het zelf weer vol gooit en er zo'n zooi van maakt. Maar twee weken je was niet doen, hoe dan...quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden toch gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
En gelukkig ook weer iets te zeuren over de badkamer. Wat had ze verwacht? Inloopdouche, dubbele wastafel, tweede toilet (liefst apart) en een mooi badmeubel?
Ik ook niet.. maar dat typte ze erbij 🤣quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:45 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tijd dat er gepost wordt maar 12u ook prima
Het beeld van Mijans handje bij het doucheputje en de haren die hij dan meetrekt. Ik heb gegeten en gedronken voor de rest van het weekendquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
En gelukkig ook weer iets te zeuren over de badkamer. Wat had ze verwacht? Inloopdouche, dubbele wastafel, tweede toilet (liefst apart) en een mooi badmeubel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |