Ze kan dan beter een netje manderijnen kopen. Echt belachelijk die prijs. Dat je dat eraan uit kan en wil geven. Maar geen geld hebben voor de kapper. Prioriteiten!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:37 schreef Utopica het volgende:
Gezonde snoepjes van ¤1,79 per 50 gram??? Ja, gek dat je steeds zoveel geld kwijt bent aan boodschappen
Belachelijk hoe duur het soms is en snoepen moet, met mate, gewoon kunnen natuurlijk. Ik had gewone snoep gekocht, vind dit altijd zo'n geldklopperij 🙈quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gezond eten is nou eenmaal duur.
Gezond snoepen blijkbaar nog duurder.
Dit soort dingen zijn vaak ook helemaal niet gezond omdat ze weer vol zitten met andere zooi.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Belachelijk hoe duur het soms is en snoepen moet, met mate, gewoon kunnen natuurlijk. Ik had gewone snoep gekocht, vind dit altijd zo'n geldklopperij 🙈
Ze wilt intelligent overkomenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Utopica het volgende:
Sanneke die aan het uitleggen wat "laxerend" betekentHoe laag schat je je kijkers in..
En als je al niet eens een zakje kan leeg eten vanwege laxerend effect.. koop dan gewone snoep in
Waarschijnlijk heeft ze net zelf een feestje op de wc gehad en wil ze een ander daarvoor behoeden.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Utopica het volgende:
Sanneke die aan het uitleggen wat "laxerend" betekentHoe laag schat je je kijkers in..
En als je al niet eens een zakje kan leeg eten vanwege laxerend effect.. koop dan gewone snoep in
Behoeden is wat anders dan ook uitleggen wat dat woord betekentquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze net zelf een feestje op de wc gehad en wil ze een ander daarvoor behoeden.
Dat bedoel ik. Kind erkennen en gezag regelen. Meer is er niet nodig. Trouwen kan, maar hoeft echt niet (hele utzonderlijke gevallen, zoals wonen in het buitenland, uitgezonderd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt! Heb zelfs in de omgeving gehad dat moeder van kleuter overleed en uit huis geplaatst werd en er een strijd tussen de vader (die gewoon in huis bij moeder woonde terwijl ze een relatie hadden) en de oma (moeder van moeder) ontstond waar het kind terug mocht ... je kunt het wel gewoon vast laten leggen (erkennen + gezag of samenlevings contract of huwelijk)
Dat jezelf verwennen zou ik dan weer niet met een gekleide aubergine doen 😄. Of heb ik iets gemist bij Annemarie? Misschien moet ze dat er nog even bij vermelden voor de volgers.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:48 schreef Lynnyl het volgende:
Dus als ik de box koop dan kan ik EN brood bakken EN aubergines kleien. En volgens AM is dat vooral om jezelf lekker te verwennen
Dat is waar. Maar wie weet kent zij het niveau van haar volgers😉quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:52 schreef Utopica het volgende:
[..]
Behoeden is wat anders dan ook uitleggen wat dat woord betekent![]()
Er is, denk ik, in het promofilmpje geknipt, en daardoor gaat ze over van de aubergine - knip - naar om jezelf lekker te verwennen. Ik zou dat ook niet met een aubergine en zeker niet met een desembrood doenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:55 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat jezelf verwennen zou ik dan weer niet met een gekleide aubergine doen 😄. Of heb ik iets gemist bij Annemarie? Misschien moet ze dat er nog even bij vermelden voor de volgers.
Dat wauuuuwwww.. is haar standaard ‘ik moet met goed fatsoen wat zeggen maar het interesseert me niet en ik moet kijken of ik wel het juiste film’quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:34 schreef poohenzo het volgende:
Am roept "wowwww" terwijl MG zich in een groene overal hijst hahahaha. Nou ja goed dat ze hem na 25 jaar nog altijd graag ziet zullen we dan maar zeggen.
"Wooooowwww" is een stopwoord van Annemarie. Een dag geen "Wow" gezegd is een dag niet geleefd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:34 schreef poohenzo het volgende:
Am roept "wowwww" terwijl MG zich in een groene overal hijst hahahaha. Nou ja goed dat ze hem na 25 jaar nog altijd graag ziet zullen we dan maar zeggen.
Van 400 stappen naar 4000(ofzo) is natuurlijk ook een flinke stap ineensquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:59 schreef SophiaLoren het volgende:
Goed dat Sanne lekker wandelt met M. Ze is flink buiten adem. 😶
Ze raakt al buiten adem van praten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Van 400 stappen naar 4000(ofzo) is natuurlijk ook een flinke stap ineens
Zeker! 👍 nu volhoudenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze raakt al buiten adem van praten.
Maar wel goed om te zien dat ze in beweging is.
Ik heb geen geluid aan staan, maar de waaauuw is toch wel op lage nasale toon? Die hoor ik standaard als één van de kinderen weer een kunstje doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat wauuuuwwww.. is haar standaard ‘ik moet met goed fatsoen wat zeggen maar het interesseert me niet en ik moet kijken of ik wel het juiste film’
Doet ze ook vaak bij de kinderen. En je kunt het voor heel veel situaties gebruiken, van verontwaardiging tot erg mooi
Dit wilde ik ook niet wetenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:54 schreef Iris2.0 het volgende:
Haahah DBM die een everything shower heeft gehad. Zou ze weten wat Iris Z. haar betekenis daarvan is? 🤣🤣🤣
Mijn kind is iets ouder dan M. en vrij temperamentvol, wij zeggen nu al tegen elkaar (op de dagen dat ze naar het kdv moet): dit wordt wat als ze naar school gaatquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |