🫂 Ik snap je laatste alinea heel erg goed. Hier een grote kinderwens, maar ik ben momenteel te ziek om eraan te beginnen en ik vind dit niet te verantwoorden aan een kind of mijn partner.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:07 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Heb een zoon van inmiddels 2,5 en wij hebben besloten het hierbij te laten. Ik zou mijn zoon graag een broertje of zusje geven maar wij zijn het erover eens dat we dat mentaal niet aankunnen. Ik gun mijn kind liever de kans op een stabiele basis met stabiele ouders dan dat ik de gok neem met een tweede kind en wij er aan onderdoor gaan, wat geem stabiele basis oplevert. Somsnis die keuze best moeilijk: ik zie mensen die al klagen en huilen bij één kind aan een tweede beginnen en dan denk ik: ben ik nu zo streng voor mezelf? Of types zoals Sanneke waarbij ik ook zie dat één eigenlijk al teveel is.
Het is stom maar dat veroorzaakt bij mij best een steek en een soort boosheid van: ben ik nu te verantwoordelijk of denken mensen er zo makkelijk over?
Volgens mij gaat ze naar Iris voor de opening van het nieuwe restaurant in Spanje. Ik snapte gisteren de "Pluk"-tag al niet in MCW's stories waarin ze zei dat de kinderen moesten huilen bij het afscheid nemen van Iris, maar MCW niet, want Pluk in Javea wordt deze week geopend. Ik vond het een vergezochte "oorzaak-gevolg" conclusie maar nu MCW op het vliegtuig stapt, begrijp ik denk ik wat ze bedoelde.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies (alweer) met vliegtuig? Heb ik iets gemist?
Ik had 25 jaar geleden wel meer orchideeën op de vensterbank. Ik werkte bij een orchideeën kweker en kon ze voor een prikkie kopen. In de winkel waren ze duur 🙈quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt niet herinneren dat we 25 jaar geleden allemaal 2 orchideeën op de vensterbank hadden. Sterker nog, die heb ik nog nooit in huis gehad. Of dat standaard mijn dekbed uit mijn slaapkamerraam hing. Chat had beter zijn best moeten doen. En eigenlijk best sneu toch dat hun trouwerij nul-komma-nul iets feestelijks had.
Zo dat was ook echt 9 maanden klagen. En ze kon niks meer, helemaal niets. Maar ze is helemaal gezond naar eigen zeggen. Misschien toch eerst even aan je eigen mentale en lichamelijke gezondheid werken, voor je je wellicht toekomstige baby ook in gevaar kan brengen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne heeft het over de eerste traumatische week na de bevalling? Is ze vergeten dat ze een zware zwangerschap heeft gehad? Om die reden zou ik dan 2 keer nadenken mbt een tweede.
Wat een rare conclusie?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:46 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Toen was al duidelijk voor AM dat ze later met ze wilde breken! ❤️🔥
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne heeft het over de eerste traumatische week na de bevalling? Is ze vergeten dat ze een zware zwangerschap heeft gehad? Om die reden zou ik dan 2 keer nadenken mbt een tweede.
Inmiddels is het bijna 16 mnd. na de bevalling en ze klaagt nog steeds.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:55 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zo dat was ook echt 9 maanden klagen. En ze kon niks meer, helemaal niets. Maar ze is helemaal gezond naar eigen zeggen. Misschien toch eerst even aan je eigen mentale en lichamelijke gezondheid werken, voor je je wellicht toekomstige baby ook in gevaar kan brengen.
Mijn twee jongens worden regelmatig als tweeling gezien (en schelen 1,5 jaar) en als je mijn kinderfoto’s ernaast houdt vraag je je af of mijn vriend überhaupt bij de verwekking aanwezig wasquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Ik had het idee dat ze ook dr adem iets inhield om zo dr sixpack beter te showen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het buikshow filmpje met het aantal kilo’s erbij van MCW. Eigenlijk niet zo kunnen in deze tijd. En dan ook nog erbij zetten dat meer aankomen niet haalbaar is nu. Daar spreek je een doelgroep mee aan die je niet wil aanspreken.
Ja, grappig! Ik vind het wel hele mooie kinderen trouwens. Onverzorgd, maar hele leuke koppen. En haar om jaloers op te worden!!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Net als mijn schoonzusje "ja maar jij hebt een baby terwijl je dochter al in groep 2 zit, dat is makkelijker"quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze had het ook over eventueel een 2de als Mijan naar groep 1 gaat. Maar dan heb je idd okk halen en brengen net als bij honger en vieze luier. Dan nog de speel afspraakjes en zwemles of sport. Nee ze ziet het door een iets te roze bril ben ik bang.
Sanneke kan al een hoop dingen van dat lijstje wegstrepenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen
Nee? Waarom vind je dat? Nooit over nagedacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het buikshow filmpje met het aantal kilo’s erbij van MCW. Eigenlijk niet zo kunnen in deze tijd. En dan ook nog erbij zetten dat meer aankomen niet haalbaar is nu. Daar spreek je een doelgroep mee aan die je niet wil aanspreken.
58 is ook nog weinig lijkt me? Of is ze heel klein?quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:17 schreef lila01 het volgende:
Zo zeg, wat ziet Tim er uitgeput uit. Die jongen houdt dit leven echt niet vol.
En MCW weegt nog steeds 50 kg. Ze wil naar 58, maar dat is voorlopig niet haalbaar (geen idee waarom niet).
Ik denk dat dat best meevalt. Ik zit tussen de 58 en 59 en ben 1.71. Ik zie er niet heel dun uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:48 schreef proud_mami het volgende:
[..]
58 is ook nog weinig lijkt me? Of is ze heel klein?
Ik zocht het filmpje even op. Ik ben het met je eens dat ze daar een hele verkeerde doelgroep mee aanspreekt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik MW met haar sixpack zie showen lijkt me dat ze vooral met sporten aan wil komen. Lijkt me niet verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |