Dat zou haar te veel vrije tijd geven, dan wil Maarten zijn vrijdag terugquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:50 schreef Donna het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom AM niet gewoon 1x per week content schiet, dat door de week heen plaatst en de rest van de week gewoon lekker zit te cashen.
Ik denk serieus dat AM dan niet weet wat ze moet doen als ze niet 100 filmpjes per dag live moet uploaden. Die krijgt een bore-out.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:09 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat zou haar te veel vrije tijd geven, dan wil Maarten zijn vrijdag terug
Nou, zou ze van de weeromstuit zo nog aan een 9e kind beginnen 😅quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat AM dan niet weet wat ze moet doen als ze niet 100 filmpjes per dag live moet uploaden. Die krijgt een bore-out.
En ze is verslaafd aan dat apparaat in haar knuist. Ze bekijkt haar hele leven door dat ding.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je snapt er echt niets van hè? Het moet allemaal live. En echt elke dag min of meer dezelfde content met een zooi reclame ertussen want dat is belangrijk! Dat hebben de trouwe volgers nodig. Zo’n groot voorbeeld.
Ze verwoord het misschien gek maar ik zie er echt geen probleem in om knutselspullen te kopen in Pasen thema en dat alvast op tafel te zetten voor als ze thuis komen. Dat doe ik ook. Dar stimuleert mijn dochter veel meer tot spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:13 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft weer knutselspullen gekocht zodat ze geen last heeft van de kinderen, de kinderen zijn toch op een leeftijd dat ze zichzelf wel kunnen vermaken? Ze zet altijd spullen klaar alsof er een peuterklas langskomt. Kinderen kunnen toch heel goed zelf een bak lego of knutselspullen pakken, kijk maar naar de kids bij hvk. Mijn kinderen zijn vroeger veel tekort gekomen, ik stuurde ze gewoon naar buiten maar meestal hoefde ik niet te sturen en zaten ze al bij de buurman. (Stiekem op de playstation 🫣)
Zo is het wel. Tamara is een topper vind ik. Doe het haar niet na. De kinderen krijgen daar in 1 dag meer lekker eten en soepjes dan die van hvk in een maand. Simpel bereid en prima geschikt voor kinderen. Dan nog overal heen met ze.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tamara klaagt tenminste nooit en de kinderen krijgen meer aandacht als in de bibliotheek van HVK 🤣. Ook altijd uitgebreid en lekker eten zelfs na een hele dag met zo’n stel kinderen en alle afspraken die daar bij horen.
Die zal misschien een keertje voor zijn eigen kinderen zorgen deze dagen? En later achterna vliegen voor de maximale content dat ze elkaar in de armen vliegenquote:Op donderdag 26 maart 2026 17:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Zie ik MCW nou zonder Timmie op het vliegveld?
Wil je dit soort insinuaties even lekker bij jezelf houden dank je wel? Hoe breng je roddels de wereld in zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.
Voor de kinderen wel fijn dat ze hun vader kunnen zien. Maar lijkt mij wel verwarrend.
Probleem met verslaafden is dat er altijd wel een excuus is. In dit geval kan het te verklaren zijn door trauma’s.
Ik vraag me dan af waar hij ze ziet. Huurt hij een huisje in de buurt? Een hotelkamer?quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:20 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Die zal misschien een keertje voor zijn eigen kinderen zorgen deze dagen? En later achterna vliegen voor de maximale content dat ze elkaar in de armen vliegen
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik denk dat de tweede zeker komt bij Sanneke, sneller dan we denken
Ik vind dit nogal een aanname. Zullen we daar van wegblijven?quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.
Voor de kinderen wel fijn dat ze hun vader kunnen zien. Maar lijkt mij wel verwarrend.
Probleem met verslaafden is dat er altijd wel een excuus is. In dit geval kan het te verklaren zijn door trauma’s.
Misschien bij zijn ouders ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waar hij ze ziet. Huurt hij een huisje in de buurt? Een hotelkamer?
Want zijn appartement in België hebben ze leeggehaald en hij woont nu toch bij MCW in?
Mijn hemelquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:13 schreef Juulia het volgende:
AM/ Chatgpt schrijft in een ontroerende post ter gelegenheid van hun 25-jarig huwelijksjubileum dat ze destijds gingen trouwen zodat in geval van het overlijden van één van hen de kinderen niet in handen van instanties zouden vallen.
Wat voor wereldbeeld heeft deze vrouw?
Oh wowquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:13 schreef Juulia het volgende:
AM/ Chatgpt schrijft in een ontroerende post ter gelegenheid van hun 25-jarig huwelijksjubileum dat ze destijds gingen trouwen zodat in geval van het overlijden van één van hen de kinderen niet in handen van instanties zouden vallen.
Ze is soms best een beetje dom.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:13 schreef Juulia het volgende:
Goeie! Misschien ook lekker op de boerderij? Die was toch al ingedeeld op 7 kinderen.. kamers zat dusquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waar hij ze ziet. Huurt hij een huisje in de buurt? Een hotelkamer?
Want zijn appartement in België hebben ze leeggehaald en hij woont nu toch bij MCW in?
Zij koopt elke week knutselspul om de kinderen bezig te houden, net als nu voor pasen is gewoon leuk maar elke week is toch ook niet nodig.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:46 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ze verwoord het misschien gek maar ik zie er echt geen probleem in om knutselspullen te kopen in Pasen thema en dat alvast op tafel te zetten voor als ze thuis komen. Dat doe ik ook. Dar stimuleert mijn dochter veel meer tot spelen.
Ik kan me toch echt niet herinneren dat we 25 jaar geleden allemaal 2 orchideeën op de vensterbank hadden. Sterker nog, die heb ik nog nooit in huis gehad. Of dat standaard mijn dekbed uit mijn slaapkamerraam hing. Chat had beter zijn best moeten doen. En eigenlijk best sneu toch dat hun trouwerij nul-komma-nul iets feestelijks had.quote:
Waarom sneu? Bij ons was het met alleen voor beiden een getuige. Precies zoals wij het wilden. Ik ken genoeg mensen die het zo hebben gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt niet herinneren dat we 25 jaar geleden allemaal 2 orchideeën op de vensterbank hadden. Sterker nog, die heb ik nog nooit in huis gehad. Of dat standaard mijn dekbed uit mijn slaapkamerraam hing. Chat had beter zijn best moeten doen. En eigenlijk best sneu toch dat hun trouwerij nul-komma-nul iets feestelijks had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |