Ik vind haar toch ook minder leuk worden. Ze geeft echt niet altijd goede adviezen. En het lijkt wel alsof ze steeds meer zichzelf zo bloot mogelijk weergeeft.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Vetfitmama viel een aantal maanden geleden terug in oude patronen maar dat mochten haar volgers niet weten. Nu ze maanden later weer on track is vertelt ze het ‘eerlijke’ verhaal zodat ze haar volgers goed advies kan geven. Je leeft toch niet voor de socials?!
Ik heb ze niks anders zien doen als rust nemen. En volgens mij is Dion ook enkele maanden bij haar geweest omdat het met hem ook niet lekker ging in het begin. 😅quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke (en Dion) twijfelen over een tweede. Eén van de dingen die ze dan anders zou willen doen in de eerste week/tijd is ‘meer rust pakken’.
Ik kan me niet herinneren dat ze het heel druk heeft gehad toen? Ze klaagde dat er vrijwel geen kraambezoek kwam, dus dat kan het ook niet geweest zijn?
Ik vind dat ook positief.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Oke, het is misschien niet hoe jullie je leven inrichten, maar laten we ook eventjes positief zijn dat Sanneke nu wel dagelijks buiten komt bij winkels (en dus met M de deur uit gaat) en vanmorgen ook op kraambezoek is geweest.
Dat vind ik al een hele vooruitgang! Heb het idee dat ze ook wat blijer kijkt.
Denk ik ook... dion staat nu niet op de achtergrond te mompelen maar eerder leek hij niet dol enthousiast over het idee van een 2e..quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik denk dat de tweede zeker komt bij Sanneke, sneller dan we denken
Ja Dion die ziet de bui al hangen natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Volgens mij zei Dion vorige week nog dat er geen 2e zou komen omdat Sanneke dat toch niet aan kon. Ik hoop dat ze daaraan blijven denken.
Nooit leuk gevonden. Heel ongezond bezig, en bij kritiek wordt ze serieus agressief. Geen aanrader.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:52 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik vind haar toch ook minder leuk worden. Ze geeft echt niet altijd goede adviezen. En het lijkt wel alsof ze steeds meer zichzelf zo bloot mogelijk weergeeft.
Dit is exact de reden waarom ik de gedachte aan nog een kind zorgelijk vind. Bij Sanneke heb ik het gevoel dat ze de verantwoordelijkheid voor haar eigen leven en gezondheid niet eens aankan. Laat staan voor een kind. Ze heeft er al één maar laat het daar dan ajb. bij of ga eerst met jezelf aan de slag.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:20 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben zo iemand die wel zegt als ik vind dat iemand niet aan (nog meer) kinderen moet beginnen.
Net zoals bij de Nagelkerkjes, die hadden er na 2 ook wel mee mogen ophouden. De rest is allemaal ballast waar opa en oma voor opdraaien.
AM vindt er ook niks meer aan bij die jonkies, pas geleden begon het gezeur al over de zwemlessen die nog moeten beginnen bij Lot. Dat zijn kleine dingen die je echt wel van te voren had kunnen bedenken.
En Sanneke: eigenlijk vind ik haar zelfs ongeschikt voor een hond, die moet je nl ook uitlaten en dingen mee ondernemen. Zelfs met 1 kind lukt het haar niet dus waarom nog een kind op de wereld zetten om daar naar te kijken vanaf de bank? Zet dan een film op met babies op de tv of zo.
Hardop gelachen hierom.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:20 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben zo iemand die wel zegt als ik vind dat iemand niet aan (nog meer) kinderen moet beginnen.
Net zoals bij de Nagelkerkjes, die hadden er na 2 ook wel mee mogen ophouden. De rest is allemaal ballast waar opa en oma voor opdraaien.
AM vindt er ook niks meer aan bij die jonkies, pas geleden begon het gezeur al over de zwemlessen die nog moeten beginnen bij Lot. Dat zijn kleine dingen die je echt wel van te voren had kunnen bedenken.
En Sanneke: eigenlijk vind ik haar zelfs ongeschikt voor een hond, die moet je nl ook uitlaten en dingen mee ondernemen. Zelfs met 1 kind lukt het haar niet dus waarom nog een kind op de wereld zetten om daar naar te kijken vanaf de bank? Zet dan een film op met babies op de tv of zo.
Had ze wel gekookt voor de kraamvrouw?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Oke, het is misschien niet hoe jullie je leven inrichten, maar laten we ook eventjes positief zijn dat Sanneke nu wel dagelijks buiten komt bij winkels (en dus met M de deur uit gaat) en vanmorgen ook op kraambezoek is geweest.
Ik hoop dat ze verstandig genoeg is om in te zien dat een tweede geen goed idee isquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke (en Dion) twijfelen over een tweede. Eén van de dingen die ze dan anders zou willen doen in de eerste week/tijd is ‘meer rust pakken’.
Ik kan me niet herinneren dat ze het heel druk heeft gehad toen? Ze klaagde dat er vrijwel geen kraambezoek kwam, dus dat kan het ook niet geweest zijn?
Dit ja. Ze heeft al moeite met 1 kind. Laat staan 2. Dat gaat zij echt mentaal niet trekken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze verstandig genoeg is om in te zien dat een tweede geen goed idee is
Maar heeft ze ook eten meegenomen voor het gezin waar ze op kraamvisite was? Dat moest toch van haar?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:21 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik denk dat de combinatie ptss en verslaving enorm complex is. Het is gewoon een heel verdrietige situatie.
Het zijn een hele hoop kinderen en enorm snel achter elkaar. Toch normaal om je verantwoordelijkheid daarin te nemen. Daarnaast heeft ze geen stress van moeten werken omdat de samenleving al haar keuzes vergoed.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
Ik snap niet helemaal wat je punt is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Het zijn een hele hoop kinderen en enorm snel achter elkaar. Toch normaal om je verantwoordelijkheid daarin te nemen. Daarnaast heeft ze geen stress van moeten werken omdat de samenleving al haar keuzes vergoed.
Dit idd. Het lijkt heel ruim met 3 slaapkamers maar er is volgens mij niet eens een vliering. Dus dat wordt creatief omgaan met de bestaande ruimtes. Of hun gaan zelf op de grootste kamer en maken daar een hoekje als content kamer in.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:27 schreef Missinglink24 het volgende:
Denk dat iedereen hier het er wel over eens is dat een 2e kind bij Sanneke niet perse aan te bevelen is.
Maar hoe ze er over praat, zou ik niet raar staan te kijken als er ergens volgend jaar een tweede onderweg is.
Kan ze weer klagen over te weinig ruimte, want geen zolder dus de content kamer moet opgeofferd dan 😅
Huh? Alweer de bank schrobben? Wat dóen die Gerdsen op zo'n bank joh? Of is het apparaat gewoon flut?quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM had gister eind van de middag haar bankschrobapparaat uitgedeeld aan de oppas en die moest ze vanochtend in vliegende vaart terugbrengen want er moest weer reclame gemaakt worden (want stond in de planner).
Of zijn het weer recycle filmpjes?
Denk niet dat ik wil weten wat er daar op de bank gebeurt. En volgens is het niet het meest praktische stofje met zo'n groot gezin. Meeste mensen hebben weliswaar minder kinderen maar reinigen misschien 1 x in de zoveel jaar hun bank. En dan denk ik dat er dan zelfs minder bagger vanaf komt🤔quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Huh? Alweer de bank schrobben? Wat dóen die Gerdsen op zo'n bank joh? Of is het apparaat gewoon flut?
Ze zitten met een man of 8/10 opgepropt voor de wekelijkse borrel waar alles op dat kleine tafeltje staat dus er zal wel flink geknoeid wordenquote:Op donderdag 26 maart 2026 15:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Huh? Alweer de bank schrobben? Wat dóen die Gerdsen op zo'n bank joh? Of is het apparaat gewoon flut?
Ja, ik woonde in een vergelijkbare woning ooit en de komst van de 2e was de reden om naar een woning met zolder en vaste trap te verhuizen. De 3e slaapkamer was ramvol met de droger, kledingkasten, wasrek, kerstspullen en weet ik wat voor meer dingen allemaal.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dit idd. Het lijkt heel ruim met 3 slaapkamers maar er is volgens mij niet eens een vliering. Dus dat wordt creatief omgaan met de bestaande ruimtes. Of hun gaan zelf op de grootste kamer en maken daar een hoekje als content kamer in.
Ze had toch scones gekocht voor het kraambezoekquote:Op donderdag 26 maart 2026 15:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar heeft ze ook eten meegenomen voor het gezin waar ze op kraamvisite was? Dat moest toch van haar?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Het zijn een hele hoop kinderen en enorm snel achter elkaar. Toch normaal om je verantwoordelijkheid daarin te nemen. Daarnaast heeft ze geen stress van moeten werken omdat de samenleving al haar keuzes vergoed.
Gisteren nog een post daarover, wat ze deed en dat ze nog oppas/de vader van hun kinderen heeft en dat dat niet meer nodig is als de jongste straks op de psz zit.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je punt is.
Volgens mij werkt ze tegenwoordig wel trouwens.
Want koken op de inductieplaat wil misschien nog niet zo lukken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had toch scones gekocht voor het kraambezoek
Sanneke's wil is wetquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Terwijl ik laatst nog dacht dat Dion goed inzicht had in de situatie door te zeggen dat Sanneke een tweede niet aan kan, schijnt hij nu al anders te redeneren. Sanneke heeft vreselijke herinneringen aan de 1e week na de geboorte van Mijan maar volgens Sanneke zegt Dion: ja maar dat gaat nu niet gebeuren. Hoe dan????
Voor mijn gevoel is de kogel al door de kerk wat betreft een tweede kind. Sanneke zal vast haar zin doorgedrukt hebben. En ook vind ik dat ze straalt met die baby op schoot. Ze lijkt al helemaal in de babymood.
Voor mij is een reclame dan juist minder overtuigend. Of de fluflu is enorm smerig of het apparaat werkt niet goed. Ik ga vooral van het laatste uit.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:22 schreef Harper het volgende:
Soms vraag ik me af hoe de influencers alles zo smerig krijgen.
De bank bij AM (al staat dat ding tegen de keuken aan dus logisch dat het vuil wordt) maar nu ook de oven van Bzzonder Jeanine. Die van de Geertsen ziet er ook altijd zo smerig uit. Hoe dan?
Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen zodat de reclame overtuigend is.
Je doet nu alsof ze dit al maanden doet. Ze is gewoon grotendeels nog steeds afhankelijk van inkomen, toeslagen en extra’s van anderen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gisteren nog een post daarover, wat ze deed en dat ze nog oppas/de vader van hun kinderen heeft en dat dat niet meer nodig is als de jongste straks op de psz zit.
Misschien kunnen HVK, S en DBM daar een voorbeeld aan nemen.
Huh? Iemand vraagt of ze nu (inderdaad) werkt en daar gaf ik antwoord op. Juist omdat ze er gisteren nog een post over maakte.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:36 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Je doet nu alsof ze dit al maanden doet. Ze is gewoon grotendeels nog steeds afhankelijk van inkomen, toeslagen en extra’s van anderen.
Ik denk dat Dion het sarcastisch bedoelde, omdat de gemene volgers dat over haar zeggen. Mijn idee blijft nog steeds dat ze al zwanger is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Terwijl ik laatst nog dacht dat Dion goed inzicht had in de situatie door te zeggen dat Sanneke een tweede niet aan kan, schijnt hij nu al anders te redeneren. Sanneke heeft vreselijke herinneringen aan de 1e week na de geboorte van Mijan maar volgens Sanneke zegt Dion: ja maar dat gaat nu niet gebeuren. Hoe dan????
Voor mijn gevoel is de kogel al door de kerk wat betreft een tweede kind. Sanneke zal vast haar zin doorgedrukt hebben. En ook vind ik dat ze straalt met die baby op schoot. Ze lijkt al helemaal in de babymood.
Ja, dat idee heb ik ook al een paar weken. Het zou me niet verbazen in ieder geval.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:43 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik denk dat Dion het sarcastisch bedoelde, omdat de gemene volgers dat over haar zeggen. Mijn idee blijft nog steeds dat ze al zwanger is.
Er zaten geen kussens op de bank aan de linkerkant. Ze heeft alleen die 2 schoongemaakt lijkt het.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bijzonder, je ziet Jim (en er staat een tweede bordje met taart en drinken) op de bank zitten en taart eten.
En een uur ofzo later: ‘de kussens zijn bijna droog. We hebben ze nu buiten gelegd’
Dus dan hebben ze dus op natte kussens gezeten met het koffie/limo/taartmoment?
Je snapt er echt niets van hè? Het moet allemaal live. En echt elke dag min of meer dezelfde content met een zooi reclame ertussen want dat is belangrijk! Dat hebben de trouwe volgers nodig. Zo’n groot voorbeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:50 schreef Donna het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom AM niet gewoon 1x per week content schiet, dat door de week heen plaatst en de rest van de week gewoon lekker zit te cashen.
Juist. L. moet nu ook nog even in beeld spelen met speelgoed van de overconsumerendemamas, daar moet vast ook vandaag of morgen weer reclame voor gemaakt worden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je snapt er echt niets van hè? Het moet allemaal live. En echt elke dag min of meer dezelfde content met een zooi reclame ertussen want dat is belangrijk! Dat hebben de trouwe volgers nodig. Zo’n groot voorbeeld.
Altijd op donderdag inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2026 17:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
Juist. L. moet nu ook nog even in beeld spelen met speelgoed van de overconsumerendemamas, daar moet vast ook vandaag of morgen weer reclame voor gemaakt worden.
Niet alleen vanwege zij verslavingsproblematiek vermoed ik, vooral vanwege triggers en herbelevingen mbt zijn PTSS en daar niet altijd adequaat mee om kunnen gaan. Ik denk dat de oplossing die ze nu hebben, het meeste rust geeft. Papa woont er niet, maar is er op bepaalde momenten wel voor de kinderen, hoe moeilijk hij het ook heeft. Verdrietig dat dan net een maatje suïcide pleegt tijdens zijn behandeling en dat waarschijnlijk weer een enorme trigger is geweest. In combinatie met verslaving gaat hij, als ik het zo lees, de vermijding in.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.
Voor de kinderen wel fijn dat ze hun vader kunnen zien. Maar lijkt mij wel verwarrend.
Probleem met verslaafden is dat er altijd wel een excuus is. In dit geval kan het te verklaren zijn door trauma’s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |