Het zal echt niet advies zijn van artsen om te stoppen met behandelen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat de instanties en artsen , team wel kunnen bepalen en diagnosticeren wat het precies is.
Er staat ook dat een vriend zelfmoord heeft gepleegd en dat hij daar van ontdaan is, niet zo gek toch als iemand al kampt met ptss.
Ik denk dat de combinatie ptss en verslaving enorm complex is. Het is gewoon een heel verdrietige situatie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik hoop vooral voor Jeroen, Tamara en het gezin dat er een behandeling is die wel aanslaat en hij weer redelijk kan gaan functioneren.
Ook met ptss is dit natuurlijk een soort vluchtgedrag. Toen ik behandeling had voor mijn ptss wilde ik ook niks liever dan wegrennen, helemaal als er iets gebeurde wat de ptss nog meer triggerde.
Maar ik hoop dus vooral dat er iets komt wat hem helpt.
En als ik iemand beledig dan daarvoor mijn excuses dat is niet mijn bedoeling, zijn (of iemand anders) situatie is niet zoals die van mij was en daar ben ik me van bewust.
Haha echt he? Sinds half juni 2025. Ben benieuwd hoeveel topics we over 3 maanden hebben, na 1 jaar.quote:
Dat kan hier, we zijn allemaal lieve vrienden 🥰quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tja, we moeten al die jaloezie ergens kwijt 😉
Op ons roddelforum! 🥂 Maxine wil graag wat liefde en aandacht 🙃quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tja, we moeten al die jaloezie ergens kwijt 😉
Als Debbie terug komt zal het wel weer snel oplopen 😆 en als AM en MW zo door blijven gaan ookquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha echt he? Sinds half juni 2025. Ben benieuwd hoeveel topics we over 3 maanden hebben, na 1 jaar.
Er is geen goed of fout, ieder doet het op zijn eigen manier 🥰quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat kan hier, we zijn allemaal lieve vrienden 🥰
Lieve gerda's he!quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat kan hier, we zijn allemaal lieve vrienden 🥰
You do you!quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:23 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Er is geen goed of fout, ieder doet het op zijn eigen manier 🥰
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:24 schreef IlseMarije het volgende:
Dus de zoon van DBM heeft een hoog iq maar trage verwerkingssnelheid, kan DBM weer even genieten van een extra labeltje. De zoon weet het waarschijnlijk nog niet eens want meestal zijn jonge kinderen niet bij dit soort gesprekken aanwezig en moeders gooit het al op insta. Maar DBM is blij met een extra labeltje.
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:24 schreef Henrike het volgende:
En dan misschien nog even in het kader van mijn post van gisteren dat ik het hier soms zo ontzettend negatief vind.
Tamara doet het allemaal wel in haar eentje, haar man steunen waar ze kan, zodat hun kinderen contact met hem kunnen houden.
Iedere dag de zorg voor de kinderen, koken , ziekenhuisbezoekjes het huishouden.
Ik zie altijd leuke filmpjes , gezelligheid onder de kinderen, lekker smullen van een maaltijd.
Petje af voor haar ,ik weet niet of ik me zo goed staande zou houden.
Dit was ook wel mijn gedachte. Zo’n berg kinderen komt niet vanzelf.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
Wat het precies is, is allang gediagnosticeerd. Dat heeft Tamara uitgebreid gedeeld. Ik roep niets in het luchtledige ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat de instanties en artsen , team wel kunnen bepalen en diagnosticeren wat het precies is.
Er staat ook dat een vriend zelfmoord heeft gepleegd en dat hij daar van ontdaan is, niet zo gek toch als iemand al kampt met ptss.
Ik weet niet wat de situatie toen wasquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...
Gelukkig is hoog IQ niet direct HB... maar die sticker komt vast nog wel... maar ze knalt er nog een red bulletje in 👌
Ik manifesteer taart bij het jubileum!quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha echt he? Sinds half juni 2025. Ben benieuwd hoeveel topics we over 3 maanden hebben, na 1 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |