abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220434006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 09:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft ook veel mensen onder zich in het pyramidesysteem die verkopen, waar zij dan ook weer aan verdient.
Die olie gaat zo enorm vaak over de kop.. maar die dure reizen voor de ‘members’ moeten ergens vandaan komen he?
Ja zo ook met de pillen van de Jelies, ook zo lekker christelijk |:(
pi_220434008
Die YL ja, 1 keer bij die Liesbeth gekeken, maar dat was echt niets voor mij. Het woord oliën alleen al, dan heb ik al gegeten en gedronken.Ik heb echt niets met die MLM marketing goeroes, die dan allemaal heel gezellig en harmonisch feest gaan vieren tijdens een reisje (zo'n reis lijkt mij echt hell op aarde).
pi_220434166
De ex van Tamara is wederom gestopt met zijn behandeling. Verrassend. Er is elke keer wel weer een excuus waardoor stoppen ‘noodzakelijk’ is. Dit is typisch verslavingsgedrag.
pi_220434207
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De ex van Tamara is wederom gestopt met zijn behandeling. Verrassend. Er is elke keer wel weer een excuus waardoor stoppen ‘noodzakelijk’ is. Dit is typisch verslavingsgedrag.
Het is niet haar ex. Ze zijn nog (of weer) samen vertelde ze laatst.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220434259
Minibelle met dr top-down kinderen? Ik vind haar nog wel een type voor thuisonderwijs.
pi_220434359
Ik denk dat DBM hoopte op methylfenidaat om lekker snel af te kunnen vallen. Het eerste wat ze noemt over risperidon is ‘aankomen’. Terwijl met haar diagnose ass en klacht overprikkeling, risperidon echt logisch is.
  donderdag 26 maart 2026 @ 10:49:42 #282
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220434362
Elise met haar "baddiesoet" 🤣🤣🤣
pi_220434369
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het is niet haar ex. Ze zijn nog (of weer) samen vertelde ze laatst.
Vind ik verwarrend haha. Ze heeft ook wel eens gezegd dat ze niet meer bij hem terug zou gaan als ie steeds zou stoppen met zijn behandeling.

Ik denk dat het vooral goed is dat ze nog niet in Spanje zaten. Dat hele project leek me maximaal struisvogelpolitiek.
pi_220434521
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:49 schreef Keesie123 het volgende:
Ik denk dat DBM hoopte op methylfenidaat om lekker snel af te kunnen vallen. Het eerste wat ze noemt over risperidon is ‘aankomen’. Terwijl met haar diagnose ass en klacht overprikkeling, risperidon echt logisch is.
Opzich snap ik wel dat aankomen van medicatie een ding is wat haar tegenhoudt.
Ach ritalin en aanverwanten kan je heel makkelijk aankomen op de zwarte markt zonder recept @vriendinvanDBM geef je het door? 😉
pi_220434561
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vind ik verwarrend haha. Ze heeft ook wel eens gezegd dat ze niet meer bij hem terug zou gaan als ie steeds zou stoppen met zijn behandeling.

Ik denk dat het vooral goed is dat ze nog niet in Spanje zaten. Dat hele project leek me maximaal struisvogelpolitiek.
Ze gingen samen verder maar niet samen wonen.

Inderdaad een geluk bij een ongeluk dat ze niet in Spanje zitten met een hele rits aan kleintjes
pi_220434576
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 09:55 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik snap sowieso niet waarom je je kinderen naar een schoolfeest zou dwingen. Al helemaal als je je pubers, zoals Annemarie zo vaak pretendeert, helemaal loslaat. Een schoolfeest missen lijkt mij nou net een van de minst ter zake doende dingen in het opvoeden van pubers. Maar ja, Annemarie en Maarten (?) zien dat heel anders.

Ja het is niet echt consequent he? De pubers worden losgelaten op de middelbare maar ze moeten wel naar het schoolfeest van papa en mama...
pi_220434586
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor haarzelf ook best verwarrend is ;)
Maar je hebt gelijk. De "druk" van scheiden/uit elkaar gaan lijkt niet te helpen. Maar wat moet je dan? Het blijft de vader van je kinderen. Ik hoop maar dat de kinderen niet teveel "last" van de situatie hebben.
Ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta.

Spanje was inderdaad geen goed plan. Alleen al denkend aan de extra zorg die de kinderen nodig hebben.
Ik zou zeggen: verkoop die hut en je kunt flink wat jaren met de kinderen op vakantie.
pi_220434594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle met dr top-down kinderen? Ik vind haar nog wel een type voor thuisonderwijs.
Gewoon zielig hoe de oudste VWO niet voor elkaar krijgt. Ze doet haar best maar het is te hoog gegrepen. Dat kan de conclusie zijn en is niks om je voor te schamen. Maar doordat moeder (en volgens mij ook vader) daar al jaren hameren op ‘je bent hb maar je denkt gewoon anders!!!’ lijkt het meisje dit niet meer los te kunnen laten en voelt dit natuurlijk enorm als falen…
pi_220434602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:49 schreef Rimboequeen het volgende:
Elise met haar "baddiesoet" 🤣🤣🤣
Misschien vindt ze zichzelf wel een baddie in haar suit 😁
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 11:15:20 #290
382129 crew  Donna
pi_220434622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:13 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat het voor haarzelf ook best verwarrend is ;)
Maar je hebt gelijk. De "druk" van scheiden/uit elkaar gaan lijkt niet te helpen. Maar wat moet je dan? Het blijft de vader van je kinderen. Ik hoop maar dat de kinderen niet teveel "last" van de situatie hebben.
Ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta.

Spanje was inderdaad geen goed plan. Alleen al denkend aan de extra zorg die de kinderen nodig hebben.
Ik zou zeggen: verkoop die hut en je kunt flink wat jaren met de kinderen op vakantie.
En iemand waar je ondanks alles heel veel van houdt. Overduidelijk.

Ben ook blij dat ik niet in haar schoenen sta idd.
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 11:16:29 #291
382129 crew  Donna
pi_220434638
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 09:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft ook veel mensen onder zich in het pyramidesysteem die verkopen, waar zij dan ook weer aan verdient.
Die olie gaat zo enorm vaak over de kop.. maar die dure reizen voor de ‘members’ moeten ergens vandaan komen he?
Het lijkt me heerlijk om eens met zulke figuren mee te gaan op zo'n cruise ofzo.
Dan wel met m'n beste vriendin en een hoop cocktails erbij. Hier in het dorp zijn ook 2-3 vrouwen met YL bezig. Zijn echt types hoor.
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 11:24:36 #292
382129 crew  Donna
pi_220434713
Zo. mijn_geldzaken heeft haar huis te koop. Ze deelt later alle in's en out's. Bold move, wel.
pi_220434735
quote:
Het is geen ex. Het is gewoon dr partner hoor. Ze latten een soort van
pi_220434755
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 08:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat zij wel gelukkig is met het leven zoals zij dat leven.
Zij zijn vaak van huis uit gewend om sober te leven, die weten niet anders.
Ik moest er niet aan denken maar heb wel respect dat ze tevreden kan zijn met weinig luxe.
Lukt mij echt niet , helaas
Ik vind sober leven echt geen hoger doel. Veel meer respect voor mensen die lekker durven te genieten O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220434768
Misschien moet minibelle eens naar haar eigen opvoeding kijken. Het ligt niet altijd aan een ander.
pi_220434781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:25 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Het is geen ex. Het is gewoon dr partner hoor. Ze latten een soort van
Whatever het nu ook is.. het verandert niets aan de inhoud van mijn bericht 😉
pi_220434822
quote:
Dat heeft ze toch ook aangegeven?
Wat zou jouw oplossing zijn? Heb je (in)direct ervaring met verslavingen/verslavingszorg?
pi_220434941
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat heeft ze toch ook aangegeven?
Wat zou jouw oplossing zijn? Heb je (in)direct ervaring met verslavingen/verslavingszorg?
Ik geef een reactie op haar bericht van gisteren. Ik constateer alleen iets. Dit benoemt ze zelf niet in dat bericht hoor. Al weet ik wel dat ze heeft gezegd dat die problematiek er is. En ja ik heb in mijn directe omgeving te maken gehad met verslavingsproblematiek en daarom reageer ik keihard.
pi_220435118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:24 schreef Donna het volgende:
Zo. mijn_geldzaken heeft haar huis te koop. Ze deelt later alle in's en out's. Bold move, wel.
Niet echt verrassend. Ben benieuwd naar het volgende huis.
pi_220435129
quote:
Denk dat de instanties en artsen , team wel kunnen bepalen en diagnosticeren wat het precies is.
Er staat ook dat een vriend zelfmoord heeft gepleegd en dat hij daar van ontdaan is, niet zo gek toch als iemand al kampt met ptss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')