.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ik vind haar best kwetsbaar en afhankelijk. Gisteren was ze ineens heel boos 🫣. Denkt ze echt dat ze zo’n groot bereik heeft? Wie wil zich zo nog kleden… Maar goed, wel knap hoe weinig ze uitgeeft en hoe snel ze tevreden is.
Ja zwaar gereformeerd. Ze werkt niet en is moeder en huisvrouw. Man verdient ook geen heel goed inkomen. Ik vind het een sneue vrouw. En ze had een groene jurk omdat wit haar niet staat vertelde ze.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:07 schreef Snaky het volgende:
[..]
.
Is ze gereformeerd? Ze is ook in het groen getrouwd. Waarom hebben ze weinig geld, werkt zij niet?
Het zou me niks verbazen als die kinderen in de toekomst issues krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:49 schreef Hope88 het volgende:
[..]
En natuurlijk weer een groot tranendal bij de kindjes toen Iris weg ging.
Ik denk dat zij wel gelukkig is met het leven zoals zij dat leven.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja zwaar gereformeerd. Ze werkt niet en is moeder en huisvrouw. Man verdient ook geen heel goed inkomen. Ik vind het een sneue vrouw. En ze had een groene jurk omdat wit haar niet staat vertelde ze.
Ze zit ook in de oliehandel van YL. Ik heb het idee dat ze het account heeft om daar af en toe zieltjes voor te winnen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja zwaar gereformeerd. Ze werkt niet en is moeder en huisvrouw. Man verdient ook geen heel goed inkomen. Ik vind het een sneue vrouw. En ze had een groene jurk omdat wit haar niet staat vertelde ze.
Die vrouw zal wel mee moeten in de grillen van dochter om de band te behoudenquote:Op woensdag 25 maart 2026 23:43 schreef lila01 het volgende:
MCW
Mama Walk heeft Iris ook in haar armen gesloten.
Collega's (van de podcast) blijken ook ineens vrienden van MCW te zijn.
MCW eet taartjes.
Iedereen moet met de kinderen knuffelen.
Dit was de samenvatting van vandaag.
Mijn vader leeft niet meer maar ik zou het echt heel, heel erg raar vinden als mijn beste vriendin ineens papa tegen hem zou gaan zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2026 23:56 schreef Snaky het volgende:
Michelle noemt de vader van Iris ook papa zei ze in de podcast.
Ja niet alleen deze kinderen, er zijn nog een hele rij flu flu kids waar ik m'n hart voor vasthouquote:Op donderdag 26 maart 2026 08:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die kinderen in de toekomst issues krijgen
Niks nieuws, ze was altijd al druk met swifferen. Het vervelende was dat het soms even duurde voordat de reacties weg waren omdat ze in het vliegtuig zat of op date night was. Ik denk dat de socials tegenwoordig een groot aandeel van hun inkomsten zijn. En er zijn waarschijnlijk ook nog genoeg echte fans die alles mooi vinden wat ze doen dus daar kunnen ze de nodige complimenten van krijgen als ze hun lege materialistische bestaan etaleren. Ik ben blij voor Helm en Sandraquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:39 schreef FluVo67 het volgende:
Omdat de kinderen, familie en vrienden de negatieve reacties op de schone schijn familie Nagelkerke ook lezen duldt Sofie geen negatieve reacties meer. Misschien zou de juiste oplossing dan zijn om niet alles van je gezin op socials te gooien. Maar blijkbaar kan ze niet zonder de aandacht op haar materialistische rijke maar emotioneel arme leven te showen. Of ze hebben het geld nodig.
Ja dat YL staat op een laag pitje dus daar zal ze amper iets aan verdienen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zit ook in de oliehandel van YL. Ik heb het idee dat ze het account heeft om daar af en toe zieltjes voor te winnen.
En om zichtbaar te blijven post ze shoplogs, OOTD en hoe ze taarten bakt.
Bij wie zagen we dit eerder?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:28 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Je ziet ook nooit iets van zijn leven/hobby's/vrienden/familie.
Het is Michelle haar wereld en Timmie mag daar bij.
Uiteraard. Maar je moet toch wat verzinnen om uit te leggen waarom de reacties bij de dagverslagen en vlogs uit stonden. Als je de echte reden niet wil noemen is dit iets waar je je niet al te snuggere volgers wel mee af kunt schepen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:39 schreef Giddie het volgende:
[..]
Niks nieuws, ze was altijd al druk met swifferen. Het vervelende was dat het soms even duurde voordat de reacties weg waren omdat ze in het vliegtuig zat of op date night was. Ik denk dat de socials tegenwoordig een groot aandeel van hun inkomsten zijn. En er zijn waarschijnlijk ook nog genoeg echte fans die alles mooi vinden wat ze doen dus daar kunnen ze de nodige complimenten van krijgen als ze hun lege materialistische bestaan etaleren. Ik ben blij voor Helm en Sandra
Ze had laatst ook een stuk of 5 verspakketten waarvan de tht nog dezelfde dag verliep, wat moet je ermee? Natuurlijk kun je zoiets een dag later ook nog prima eten maar 5 pakketten krijg je met 2 volwassene en 1 peuter niet opgegeten. Sowieso vind ik het enorm aso en egoïstisch om alles met korting op te kopen, niet echt vroom gedrag van een bedreven Christen. Haar moeder kwam laatst ook met tig producten uit de Jumbo afprijsbak en wat was ze toch dankbaar! Die vriezer daar moet toch van ellende uitpuilen?? Daarnaast wordt niet alles er beter/lekkerder van als het ingevroren is geweest.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:10 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal! Ook dat ze zegt dat ze alles in huis had tm volgende week zaterdag, dat is voor 10 dagen! Eet ze dan vaak groente uit blik/pot?
En zelfs áls het waar zou zijn, dan plaats je dit niet!!quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:20 schreef Harper het volgende:
S&S kwamen eerder thuis van het schoolfeest omdat het stonk naar zweet.
Ik geloof er weinig van. Ja pubers kunnen stinken maar het lijkt me dat de meeste pubers wel even douchen/schone kleren aantrekken voor een schoolfeest.
AM heeft nogal een obsessie met zweet. En dat terwijl ik heb idee heb dat ze daar niet altijd even schoon zijn.
Ook dat. Maar dat vind ik van het hele schoolfeest-gebeuren.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:29 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En zelfs áls het waar zou zijn, dan plaats je dit niet!!
🤣🤣quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Michelle zal t niet van een vreemde hebben 😅
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij zegt dat haar diagnoses niet kloppen en daarna een keuze lijst geeft aan medicatie 🤷 zo van je hebt het niet maar ik geef er wel pillen voor... het verhaal is echt weer onzinquote:Op donderdag 26 maart 2026 09:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
DBM verwacht wonderen van medicatie geloof ik. Je gaat het leven niet leuker vinden, je vindt dingen die je normaliter niet interessant vindt ineens wel interessant. Dan ga je van een koude kermis thuis komen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat een psychiater, die haar diagnoses al bullsh*t vindt, dit tegen haar gezegd heeft.
Die YL oliën🙈 Ik volgde een tijd dekliekvanlies. Ook zo'n goeroe. Kinderen en zijzelf mankeren continu van alles, ik vind het nou niet bepaald reclame voor de producten die ze probeert aan te smeren.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zit ook in de oliehandel van YL. Ik heb het idee dat ze het account heeft om daar af en toe zieltjes voor te winnen.
En om zichtbaar te blijven post ze shoplogs, OOTD en hoe ze taarten bakt.
maar zij overlegt altijd eerst met de kinderen wat ze plaatst.....ja sure...quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:31 schreef Harper het volgende:
[..]
Ook dat. Maar dat vind ik van het hele schoolfeest-gebeuren.
Dit zijn kinderen van 12 en 13. Alsof die naar zweet stinken tijdens een schoolfeestje.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:20 schreef Harper het volgende:
Ik geloof er weinig van. Ja pubers kunnen stinken maar het lijkt me dat de meeste pubers wel even douchen/schone kleren aantrekken voor een schoolfeest.
AM heeft nogal een obsessie met zweet. En dat terwijl ik heb idee heb dat ze daar niet altijd even schoon zijn.
Dat vind ik nou ook bij de kliek inderdaad. Dat jongste meisje is zo vaak ziek. En maar dat rode sapje drinken wat mega duur is. Ik zie daar weinig positiefs in. Liesbeth verkoopt goed want er worden veel reisjes naar binnen geharkt door haar goede resultaten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:36 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Die YL oliën🙈 Ik volgde een tijd dekliekvanlies. Ook zo'n goeroe. Kinderen en zijzelf mankeren continu van alles, ik vind het nou niet bepaald reclame voor de producten die ze probeert aan te smeren.
Ze heeft ook veel mensen onder zich in het pyramidesysteem die verkopen, waar zij dan ook weer aan verdient.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:47 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook bij de kliek inderdaad. Dat jongste meisje is zo vaak ziek. En maar dat rode sapje drinken wat mega duur is. Ik zie daar weinig positiefs in. Liesbeth verkoopt goed want er worden veel reisjes naar binnen geharkt door haar goede resultaten.
Ik snap sowieso niet waarom je je kinderen naar een schoolfeest zou dwingen. Al helemaal als je je pubers, zoals Annemarie zo vaak pretendeert, helemaal loslaat. Een schoolfeest missen lijkt mij nou net een van de minst ter zake doende dingen in het opvoeden van pubers. Maar ja, Annemarie en Maarten (?) zien dat heel anders.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:20 schreef Harper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |