Alleen AM kan dat beoordelen, zoals ze zelf zegt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:21 schreef Danielle_ het volgende:
Wat sneu voor de meiden dat voor hun bepaald wordt dat ze naar een schoolfeest MOETEN. En nog sneuer dat dit maar weer online gegooid wordt door Annemarie. Lekker veilig voor de meiden, goed voor hun privacy enzo. En waarom moeten de meiden verplicht naar een feest, maar is Annemarie zelf altijd de eerste die afhaakt als er iets sociaals moet gebeuren? Verjaardagen in de familie, hulp bieden op school, ik noem zomaar wat dingen hoor…
Dit!quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:21 schreef Danielle_ het volgende:
Wat sneu voor de meiden dat voor hun bepaald wordt dat ze naar een schoolfeest MOETEN. En nog sneuer dat dit maar weer online gegooid wordt door Annemarie. Lekker veilig voor de meiden, goed voor hun privacy enzo. En waarom moeten de meiden verplicht naar een feest, maar is Annemarie zelf altijd de eerste die afhaakt als er iets sociaals moet gebeuren? Verjaardagen in de familie, hulp bieden op school, ik noem zomaar wat dingen hoor…
Mijn hart breekt voor die meiden!quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:21 schreef Danielle_ het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal! Ook dat ze zegt dat ze alles in huis had tm volgende week zaterdag, dat is voor 10 dagen! Eet ze dan vaak groente uit blik/pot?quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:48 schreef Jenn1806 het volgende:
Wie gaat al die producten van het too good to go pakket opeten bij Willine? Zij eet toch lactose en glutenvrij sinds ze bij zo'n figuur is geweest?
Maandag zat er ook al een plastic verpakking met 2 koekjes in elke trommel.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:53 schreef Overrozen14 het volgende:
Die kinderen van am zouden toch geen koek mee krijgen naar school ivm vastentijd. Zit ontbijtkoek in de trommels🙈
Dat blijkt🤣quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Lekker warme handen dus😉
Ik stel een vraag wanneer ik dat wil .
Amen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:09 schreef Celess het volgende:
[..]
Wellicht een idee je eigen advies te lezen en de rest eens respecteren in hún mening en kijk op t leven van MCW?
Ik open dit topic, zie de reacties en tel gewoon 3, 2, 1 en jaaaaa daar ben je weer to the rescue én aanval voor MCW.
Boven op elke (negatieve/kritische) reactie zit je en dan onder het mom van "tegengeluid geven", hou op met me zeg.
Als ik haar een losgeslagen del zou vinden, dan is dat oke. Vind jij haar fantastisch ook oke. Doe dan ook echt "you do you" reageer op wat jij ziet en daarvan vind ipv van op wat anderen vinden en daar iets van te vinden. Wij zijn niet de influencers he
🤣🤣 luistert hij niet beter naar heit? Gr. een friezinquote:Op woensdag 25 maart 2026 23:56 schreef Snaky het volgende:
Michelle noemt de vader van Iris ook papa zei ze in de podcast.
Magisch vooral 🫠quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:43 schreef lila01 het volgende:
MCW
Mama Walk heeft Iris ook in haar armen gesloten.
Collega's (van de podcast) blijken ook ineens vrienden van MCW te zijn.
MCW eet taartjes.
Iedereen moet met de kinderen knuffelen.
Dit was de samenvatting van vandaag.
Michelle zal t niet van een vreemde hebben 😅quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:43 schreef lila01 het volgende:
MCW
MCW eet taartjes.
En natuurlijk weer een groot tranendal bij de kindjes toen Iris weg ging.quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:43 schreef lila01 het volgende:
MCW
MCW eet taartjes.
Ik vind haar best kwetsbaar en afhankelijk. Gisteren was ze ineens heel boos 🫣. Denkt ze echt dat ze zo’n groot bereik heeft? Wie wil zich zo nog kleden… Maar goed, wel knap hoe weinig ze uitgeeft en hoe snel ze tevreden is.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:48 schreef Jenn1806 het volgende:
Wie gaat al die producten van het too good to go pakket opeten bij Willine? Zij eet toch lactose en glutenvrij sinds ze bij zo'n figuur is geweest?
Ik zou bijna denken dat mijn kinderen geen gevoel hebben. Die hebben nog nooit gehuild wanneer iemand wegging.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:49 schreef Hope88 het volgende:
[..]
En natuurlijk weer een groot tranendal bij de kindjes toen Iris weg ging.
Het zou mij niet verbazen, je ziet hem in elk geval altijd achter haar aan huppelen. Goed idee ook om volledig afhankelijk te zijn van je partner. Gelukkig kennen ze elkaar al 20 jaar en weten ze precies wat ze aan elkaar hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:13 schreef QuintyQ het volgende:
Zou Tim nu echt in dienst zijn bij Michelle? Omdat ze zegt dat Tim en Maud een werkoverleg hebben?
Of ze huilen omdat ze achter worden gelaten bij de wandelende camera en de tassendrager die 3x per dag een uur verdwijnen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat mijn kinderen geen gevoel hebben. Die hebben nog nooit gehuild wanneer iemand wegging.
Je ziet ook nooit iets van zijn leven/hobby's/vrienden/familie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen, je ziet hem in elk geval altijd achter haar aan huppelen. Goed idee ook om volledig afhankelijk te zijn van je partner. Gelukkig kennen ze elkaar al 20 jaar en weten ze precies wat ze aan elkaar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |