abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220429838
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke reageert onder een story van AM met 'zin in!'. Die heeft dus ook zo'n onzinbox gekocht.
Zie je Sanneke al broden bakken? 😂
Ik zie het haar wél bestellen, lekker vanaf de bank en geen mensen in de buurt die haar irriteren.
pi_220429840
quote:
Sanneke reageert onder een story van AM met 'zin in!'. Die heeft dus ook zo'n onzinbox gekocht.
Als ze maar zooi kan kopen. Of zou ze een box gratis hebben gekregen van AM? (Er stond laatst ‘Sanneke’ in de planner?)
pi_220429863
quote:
Ja, dat gaat ze doen. Toen ze nog in de keet woonde keek ze er al naar uit dat ze in het huis brood kon gaan bakken.
pi_220429873
Die gaat liever p..mel kleien denk ik. Samen met Mijan. Klei is goed voor de motorische ontwikkeling🙃
pi_220429922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als ze maar zooi kan kopen. Of zou ze een box gratis hebben gekregen van AM? (Er stond laatst ‘Sanneke’ in de planner?)
FYI: Volgens ChatGPT zijn er zo´n 300-400 volwassen vrouwen met de naam Sanneke in Nederland :)
pi_220429949
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze heet toch officieel Sanne?

Maar ze zal ongetwijfeld zo’n doos hebben gekregen in ruil voor lovende berichten, posts-met-tags en hartjes.
pi_220429950
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
Lekker warme handen dus😉
Ik stel een vraag wanneer ik dat wil .

@Deisy selectief reageren?

[ Bericht % gewijzigd door Deisyy op 25-03-2026 21:18:29 ]
pi_220430143
De laatste box van AM is nog niet uit toch? Zelfs nog niet in de "voorverkoop".
Wat ik sowieso een rare term vind. Je koopt ´m. En moet vervolgens 6 weken ofzo wachten tot het geleverd wordt. Moeten ze bij Bol.com eens proberen ;)
pi_220430159
Is Sanneke nu live gegaan om te laten zien dat ze aan het koken is?
pi_220430173
Hangt Tieschelle nog steeds in Parijs om? Dag 4 op rij al dat telkens die neppe blije bakkes in lalaland met Eiffeltoren voorbij komt 🫩
pi_220430183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:58 schreef JeOmaJa het volgende:
Is Sanneke nu live gegaan om te laten zien dat ze aan het koken is?
Ik zag het net, ben binnen een minuut weer afgehaakt. Hangen over het aanrecht en dan klagen dat het eten 'opeens overkookt'. Natuurlijk meid.
pi_220430264
Er mocht toch geen koek/snoep mee in de trommels van de Geertsen-kinderen?
Nu wordt er een snelle Jelle ingestopt?
pi_220430304
Suikerfeest is geweest, toch?
Of was dat niet tijdens vastenperiode?
pi_220430326
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:42 schreef Lynnyl het volgende:
De Nagelkerkjes: minstens een uur in de auto voor een kinderfeestje en een aantal MT voorbij rijden, want deze is van lieve vrienden. Ik voelde me met kinderen van een ander in de auto altijd zo verantwoordelijk dat ik blij was dat sportwedstrijden en kinderfeestjes niet te ver van huis waren. Ik hoop echt dat Junior het leuk heeft. Hij kijkt altijd met zo'n sneue blik.
Dat is geen sneue blik van Junior maar zijn stoere look voor op de foto's. Aldus Sofie. Dat is het voordeel van niet zo snugger zijn: dan denk je niet zo na over allerlei gevaren en verantwoordelijkheid. Vandaag weer een bijzondere vlog om te verbloemen dat ze vorige week woensdag nog niet thuis waren. Alleen Eline en Floor in de vlog die maar 5 minuten duurt en dan tot 8 minuten en 2 seconden zwart beeld omdat het anders geen geld oplevert. Geldwolven zijn het.
pi_220430350
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:16 schreef AnnArt het volgende:
Suikerfeest is geweest, toch?
Of was dat niet tijdens vastenperiode?
Het gaat om de vastenperiode van Aswoensdag tot Pasen.
pi_220430386
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:26 schreef proud_mami het volgende:

[..]
@:Deisy selectief reageren?
Wie kaatst kan de bal terug verwachten toch, waarom zou ik niet mogen reageren op jouw reactie.
Houd gewoon op met provoceren.
Jij hebt een andere mening, prima maar respecteer de mijne ook gewoon.
Maar ik zal de wijste wel zijn, ga verder niet met je in discussie.
pi_220430556
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:12 schreef Noek het volgende:

[..]
Heb je dat sowieso niet met iedereen die een eerste echo laat zien? Ik unsubscribe per direct. Je krijgt jaren aan content wat wellicht nog leuk is voor de oma's maar verder... Ugh
"Ik hou van je tot aan de maan en terug!" en dat schrijven ze naar hun baby van 872 weken en 2 dagen plus 14 uur terwijl die net zn laatste melk over zichzelf aan het kotsen is.
Waarom doen moeders dat?? Je kind kan precies niks, laat staan zn insta app openen.
Haha, nou om eerlijk te zijn.. volg ik volgens mij ook niet veel “influencers”. Sanneke komt nog uit een tijd van heel lang geleden. Dat was ook in eerste instantie waarom ik haar nog een lange tijd volgde.
pi_220430572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:24 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Het gaat om de vastenperiode van Aswoensdag tot Pasen.
Och, dat klopt, idd. Het is een christelijke school. #vergeten #ofnietgoedopgelet
pi_220430702
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wie kaatst kan de bal terug verwachten toch, waarom zou ik niet mogen reageren op jouw reactie.
Beter lezen Henrike
pi_220430775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Een rondje op Insta en er gaat al een zuurdesemwereld voor je open. En er zijn zoveel filmpjes op youtube te vinden. Je eigen starter maken is veel leuker, en het zelf uitvogelen (soms met behulp van chat) dan komen je broodjes er echt niet als keiharde, platte pannenkoeken uit. Bespaar je het geld! (ik lijk Judith wel, maar van mij uit positief bedoeld ;) )
Kimberley-sophie op Insta heeft een dagelijkse challenge gepost. Ze legt precies uit hoe je een starter maakt.
pi_220430850
De meiden moeten van AM verplicht naar het schoolfeest? Mijn hemel, als ze toch niet willen laat ze dan lekker thuis joh.

Morgen zijn AM en MG 25 jaar getrouwd, al 25 jaar onder de plak die Maarten
pi_220431201
Sofie heeft de reacties weer aan, maar er is alweer geswifferd 🫣
pi_220431314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wellicht een idee je eigen advies te lezen en de rest eens respecteren in hún mening en kijk op t leven van MCW?
Ik open dit topic, zie de reacties en tel gewoon 3, 2, 1 en jaaaaa daar ben je weer to the rescue én aanval voor MCW.

Boven op elke (negatieve/kritische) reactie zit je en dan onder het mom van "tegengeluid geven", hou op met me zeg.

Als ik haar een losgeslagen del zou vinden, dan is dat oke. Vind jij haar fantastisch ook oke. Doe dan ook echt "you do you" reageer op wat jij ziet en daarvan vind ipv van op wat anderen vinden en daar iets van te vinden. Wij zijn niet de influencers he
pi_220431317
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:50 schreef Earring het volgende:
Sanneke heeft in ieder geval zin in de box van AM zag ik. Die zien we binnenkort dus ook brood en crackers bakken 🤭
Dat wordt één groot drama op dat overvolle aanrecht 😂
pi_220431322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sofie heeft de reacties weer aan, maar er is alweer geswifferd 🫣
Ach ja ook Sofie heeft blijkbaar veel vrije tijd om constant reacties te verwijderen 🤣
Dat hele epistel ook onder de post met uitleg wat wel en niet mag op hun pagina.
Meit dan moet je niets online zetten, daar kan en mag iedereen een mening hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')