Hmmm voor de eerste keer neig ik naar kopen want de twee boeken alleen al en de desemstarter zijn goedkoper in de box dan los.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik kijk naar die aansmeerboxmetgebakkenlucht van AM. Met maar liefst een waarde van ¤255 terwijl die maar ¤50 kost. WOW!!!
Ze geven aan dat de waarde van de online workshop van AM met de zuurdesemdame ¤39,95 is. Stel dat die box 500 maal verkocht wordt dan is die workshop volgens hen dus ¤20.000 waard! Toppunt van creatief rekenen/boekhouden.
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er weer in gaan trappen dit keer
Ingebonden blaadjes kosten ¤ 24,95 en digitale versie ¤ 14,95 dus het klopt niet eens wat ze post.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Aan veel dingen geven ze een willekeurig prijs. Benieuwd wat dat potje crème van 15 ml zou moeten kosten en die ingebonden blaadjes van dat bakkertje (..).
Maar de volgmoekes zullen wel zitten te wachten zodat ze de hihi-cursus piemelkleien kunnen doen en ondertissennvrafen kan stellen aan de opperkleier. Maar geen kritische, want die beantwoord ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij adviseerde ze ook om met een steelstofzuiger alleen vooruit te zuigen/ lopen. Achteruit trekken is tegen het rol mechanisme in. Zo gaat hij eerder stuk.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:04 schreef Earring het volgende:
Sanneke met een klaagzang pfffff
En dat stofzuigen en de spullen gewoon laten staan ipv even opzij zetten en dan zuigen
Dat is heel wat dommer dan met een winkelwagentje in de weg staan!
Dan heeft ze weer wat te zeikenquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:33 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Bij mij adviseerde ze ook om met een steelstofzuiger alleen vooruit te zuigen/ lopen. Achteruit trekken is tegen het rol mechanisme in. Zo gaat hij eerder stuk.
Ze miste een extra hand want moest filmen. En schreeuwen tegen haar kind.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:04 schreef Earring het volgende:
Sanneke met een klaagzang pfffff
En dat stofzuigen en de spullen gewoon laten staan ipv even opzij zetten en dan zuigen
Dat is heel wat dommer dan met een winkelwagentje in de weg staan!
Ze maakt ook nog reclame voor een robot dweil. Die zie ik haar wel kopen, dan hoeft ze het niet zelf te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze miste een extra hand want moest filmen. En schreeuwen tegen haar kind.
Ja, die workshops zijn altijd een compleet uit de lucht gegrepen bedrag. Meestal zitten er 2 workshops in de box, ja zo kom je wel aan 250 euro 'waarde'quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik kijk naar die aansmeerboxmetgebakkenlucht van AM. Met maar liefst een waarde van ¤255 terwijl die maar ¤50 kost. WOW!!!
Ze geven aan dat de waarde van de online workshop van AM met de zuurdesemdame ¤39,95 is. Stel dat die box 500 maal verkocht wordt dan is die workshop volgens hen dus ¤20.000 waard! Toppunt van creatief rekenen/boekhouden.
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er weer in gaan trappen dit keer
Hahaha plannen is anders dan uitvoeren he 🤣quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Sorry off-topic maar ik heb als adhd’er ook een vaardigheden cursus gevolgd waarbij de nadruk op plannen lag. Kan inmiddels plannen als een pro maar ja, de uitvoering he? Queen uitstellen hier
2 boeken? 1 en de andere is een online bestandje met 15 recepten die je overal kan vinden. Net zoals een desemstarter.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hmmm voor de eerste keer neig ik naar kopen want de twee boeken alleen al en de desemstarter zijn goedkoper in de box dan los.
Maar ik gun haar ook geen omzet dussssss lastig. Kan ik anders hier een tikkie plaatsen voor de losse dingen?
Truequote:Op woensdag 25 maart 2026 15:57 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
2 boeken? 1 en de andere is een online bestandje met 15 recepten die je overal kan vinden. Net zoals een desemstarter.
Ah joh je hebt dat boek echt niet nodig hoor vraag het gewoon aan chat gptquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hmmm voor de eerste keer neig ik naar kopen want de twee boeken alleen al en de desemstarter zijn goedkoper in de box dan los.
Maar ik gun haar ook geen omzet dussssss lastig. Kan ik anders hier een tikkie plaatsen voor de losse dingen?
Heb je dat sowieso niet met iedereen die een eerste echo laat zien? Ik unsubscribe per direct. Je krijgt jaren aan content wat wellicht nog leuk is voor de oma's maar verder... Ughquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:15 schreef Utopica het volgende:
[..]
Toen Sanneke zei dat ze zwanger was, was het eerste dat ik dacht van: “oh god, nu gaat alles om het kind draaien”.
Klopt ook, naast de linkjes. Maar vind haar zoekende naar wat haar ding is. Ze zal wel politiek en autisme zelf noemen, maar beide vind ik dat wel heel zwak qua content (en interesse, behalve dan dat ze met verkiezingen linkjes deelt). En dan is een kind ineens iets wat je kan laten zien aan de wereld.
Dit wordt off-label ook veel voorgeschreven aan mensen met ASS en/of ADHD, wel met ander doel en andere dosering dan bij psychose.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Toch wel interessant waarom de psychiater Risperdal (anti psychoticum) wilde voorschrijven aan DBM. Zou hij doorhebben dat deze vrouw alles enorm overdrijft/verzint/projecteert/aandikt?
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:12 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dit wordt off-label ook veel voorgeschreven aan mensen met ASS en/of ADHD, wel met ander doel en andere dosering dan bij psychose.
Een rondje op Insta en er gaat al een zuurdesemwereld voor je open. En er zijn zoveel filmpjes op youtube te vinden. Je eigen starter maken is veel leuker, en het zelf uitvogelen (soms met behulp van chat) dan komen je broodjes er echt niet als keiharde, platte pannenkoeken uit. Bespaar je het geld! (ik lijk Judith wel, maar van mij uit positief bedoeldquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ah joh je hebt dat boek echt niet nodig hoor vraag het gewoon aan chat gpt
AM maakt het allemaal wel heel spannend en ingewikkeld met haar sterke verhalen, als je bakken leuk vindt is het echt geen hogere wiskunde
ik snap het ook niet, wij geven ook workshops aan groepjes van minimaal 4 personen en max 8, dat kost dan wel 395 euro ex btw maar is inclusief drankjes en duurt 4 -5 uur. (horeca gerelateerd en als mensen willen kunnen ze daarna een geaccrediteerd certificaat halen) In mijn ervaring zijn al die hobbyisten workshops per definitie zonde van het geld, sta je dan met je droge starter en een pdf.... dat mag echt niks kosten en het doet ook te kort aan de mensen die wel op een gedegen manier workshops geven overigens.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, die workshops zijn altijd een compleet uit de lucht gegrepen bedrag. Meestal zitten er 2 workshops in de box, ja zo kom je wel aan 250 euro 'waarde'
Maar begreep ik nou goed dat de psychiater de combinatie van ASS en ADHD niet kende? Dat is nou juist het meest complexe. Ondanks alle bagger, drama en TMI wat ze online gooit, had ik haar wel een psychiater gegund die hier wel kennis van had. Want dat maakt de medicatiepuzzel extra ingewikkeld.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Het werkt ook angstremmend, wat DBM toch wel kan gebruiken lijkt mij.
Maargoed, ze gaat het niet doen, haar goed recht uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |