ik heb vanochtend de katten eten gegeven en koffie gedronken. Even mijn baas bellen dat ik vanmiddag een uur moet rustenquote:Op woensdag 25 maart 2026 08:36 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft ook een zwaar levuh, zeg. Echtpaar Geerts doet alletwee de kinderen, waarvan één bijna 10, samen in de ochtend, tot aan de koffie toe. Dan heb je een uur rust midden op de dag wel nodig.
Toen Sanneke zei dat ze zwanger was, was het eerste dat ik dacht van: “oh god, nu gaat alles om het kind draaien”.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:14 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
En Sanneke die haar kind niet gebruikt voor inkomsten maar alles draait weer om hem… kind weet ook echt niet beter dan dat er een telefoon op z’n hoofd gericht staat
😂quote:Op woensdag 25 maart 2026 08:55 schreef QuintyQ het volgende:
Wat een cringe lords zijn het ook die Tim en Michelle. Tim verliest ook beetje bij beetje al zn mannelijkheid naast haar. En dan stoer doen dat slapen voor later is. Thuis zogenaamd altijd slecht slapen. Binnenkort weer maximaal aan het infuus bij de ambulancemevrouw.
Precies dit. En super super super moe, das toch elke dag bij haar??? Ze houdt niet bij waar ze een afspraak heeft, schrijft psycholoog maar zegt psychiater? Ze tilde (?) beide kinderen met het verkeerde been uit bed, maar hey ze zijn wel naar school? Die vrouw moet iets gaan doen met haar leven of stoppen met insta, al dat kommer en kwel wordt niemand perse blij van 🙃quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan de vriendin van de boze mama even doorgeven dat dat geen tijdsbesef prima onderdeel kan zijn van adhd idd... maar dat het gross van "ons" het niet als smoes gebruikt maar er mee leert leven zodat het werkt? Niet iedereen heeft tijd om naast een wekker te wachten tot de volgende actie weer vereist is... stop met je luie leven te verantwoorden door je verzamelde stickers! En red bull en adhd is ook echt een top combi 👌 straks pilletjes en red bull 👍
Influencers hebben enorm veel negatieve invloed. Allereerst op mensen ( ook mentaal) , en met hun aanzetten tot kopen kopen kopen indirect ook op onze leefomgeving. Dat vind ik oprecht zorgelijk, en ik ben het station " dan kijk je toch niet" al even gepasseerd eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Diep triest dat zoveel mensen haar volgen? Nou wat mij verbaast is dat zoveel mensen haar volgen die alles aan haar negatief vinden, want niks is blijkbaar goed. Volgen die haar dan om negatief commentaar te leveren ?
Over triest gesproken.
Als je serieus de berichten terugleest is het soms pure haat naar haar toe, sorry maar ik vind dat niet gezond.
Dat mensen daar de energie in kunnen stoppen om aandacht en tijd te stoppen in iemand waar ze zich zo aan ergeren.
En nee, ik keur ook niet alles goed wat mcw laat zien en wat ze doet.
In mijn ogen kan ze ook soms verstandigere beslissingen nemen.
Maar het is niet mijn leven, want als ik alles laat zien zal ik ook commentaar krijgen( daarom ben ik geen influencer😉)
Er zitten hier echt leuke Posts tussen vind ik, soms ook leuke discussies .
De humor van sommige users hier ga ik echt om stuk.
Maar ik stoor mij soms echt wel aan de manier waarop sommigen hier hun reactie plaatsen, het kan toch wel iets genuanceerder?
Ik scroll soms extra door omdat het mij als buitenstaander soms echt te ver gaat over hoe wij volwassenen een ander zo naar beneden kunnen halen.
En ik zal wel
Commentaar krijgen( ook altijd van dezelfde users)maar dat maakt mij niet uit, ik wil gewoon even een tegengeluid laten horen, laten we gewoon iets vriendelijker zijn in hoe we iets posten.
Ik wens iedereen een fijne dag ( ondanks het slechte weer)😉
Precies dit! Bij haar is alles een excuus, ook als je adhd hebt kan je leren plannen, zij schuift alles af op haar diagnose.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan de vriendin van de boze mama even doorgeven dat dat geen tijdsbesef prima onderdeel kan zijn van adhd idd... maar dat het gross van "ons" het niet als smoes gebruikt maar er mee leert leven zodat het werkt? Niet iedereen heeft tijd om naast een wekker te wachten tot de volgende actie weer vereist is... stop met je luie leven te verantwoorden door je verzamelde stickers! En red bull en adhd is ook echt een top combi 👌 straks pilletjes en red bull 👍
Maandag was hij doodziek... vandaag leeft hij weer 🥳 it's a miracle!!!quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zoon van DBM kwam gisteren doodziek uit bed en is nu weer beter genoeg om naar school te gaan?
Hier op aanhakend: ik volg een aantal fluflu's gewoon voor mijn eigen portie irritainment. Daarnaast houdt het me ook scherp want ik heb 'in den beginne' ook wel eens gedacht een product aan te schaffen omdat een fluflu daar zo enthousiast over was. Er zijn zoveel leuke accounts totdat ze 'geld ruiken' en dingen gesponsord gaan krijgen. Daarna gaat het hard en zie je in de stories alleen nog maar reclame. Zo'n voorbeeld is Dide Evers. Supergaaf huis, verbouwen alles zelf, tegenslagen, altijd humor. Maar inmiddels 30.000 volgers, bedelen om een samenwerking omdat ze haar geld al bij de kapper heeft uitgegeven. En haar stories die altijd zo authentiek waren nu ramvol reclame. Vind ik iets van, maar het blijft een leuk account.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Influencers hebben enorm veel negatieve invloed. Allereerst op mensen ( ook mentaal) , en met hun aanzetten tot kopen kopen kopen indirect ook op onze leefomgeving. Dat vind ik oprecht zorgelijk, en ik ben het station " dan kijk je toch niet" al even gepasseerd eerlijk gezegd.
Heeft het zin om het hier op deze manier te bespreken? Misschien niet, maar ik ben in ieder geval heel blij om hier te lezen dat er meer mensen zijn die grote vraagtekens hebben bij dit soort grote influencers. En dat het op een negatieve toon gebeurt zal komen door de frustratie dat dit gewoon allemaal maar normaal gevonden wordt, en kritiek wordt weggezet als " dan kijk je toch niet"?
Wanneer je echt ontdekt hoe schadelijk dit allemaal echt is wordt je vanzelf wat minder genuanceerd.
En uiteindelijk zijn de bedrijven achter deze idioterie natuurlijk het meest schuldig!
ik probeer om mensen niet te beoordelen op hun uiterlijk maar ik moet toegeven dat ik het met je eens bent dat AM er wel bijzonder bijloopt. Laat ik het zo maar noemen. Wat ik gewoon echt niet begrijp is dat als je echt 20K per maand binnen harkt met je socials waarom je niet naar een goede kapper gaat en je zelf gewoon netjes verzorgd. Ik kan er niets anders van maken dan dat het haar gewoon niet interesseert .quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:32 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind AM toch zo een raar vrouwtje om te zien. Ze filmt natuurlijk altijd anderen dus zo vaak zie je haar niet spontaan en ongepland op beeld. Ik zag dat filmpje dat ze met die mensen van Kookpunt op dat terras zitten. Dan zit AM zo helemaal voorover gebogen mét telefoon natuurlijk dat biertje te filmen, klein knotje op dr hoofd, vlassig haar eronderuit en die schots en scheve tandjes. Ze heeft wat muizig-achtig vind ik. En dan zo half in adoratie naar Rens kijkend. Los van wat ik vind van haar instagram carrière, zou ik haar verder niet kennen en zou ik haar zo zien zitten naast me op het terras zou ik echt denken; wat een vreemd vrouwtje.
Dat is bij andere influencers ook zo hoor niet alleen bij MCW...quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Diep triest dat zoveel mensen haar volgen? Nou wat mij verbaast is dat zoveel mensen haar volgen die alles aan haar negatief vinden, want niks is blijkbaar goed. Volgen die haar dan om negatief commentaar te leveren ?
Over triest gesproken.
Als je serieus de berichten terugleest is het soms pure haat naar haar toe, sorry maar ik vind dat niet gezond.
Dat mensen daar de energie in kunnen stoppen om aandacht en tijd te stoppen in iemand waar ze zich zo aan ergeren.
En nee, ik keur ook niet alles goed wat mcw laat zien en wat ze doet.
In mijn ogen kan ze ook soms verstandigere beslissingen nemen.
Maar het is niet mijn leven, want als ik alles laat zien zal ik ook commentaar krijgen( daarom ben ik geen influencer😉)
Er zitten hier echt leuke Posts tussen vind ik, soms ook leuke discussies .
De humor van sommige users hier ga ik echt om stuk.
Maar ik stoor mij soms echt wel aan de manier waarop sommigen hier hun reactie plaatsen, het kan toch wel iets genuanceerder?
Ik scroll soms extra door omdat het mij als buitenstaander soms echt te ver gaat over hoe wij volwassenen een ander zo naar beneden kunnen halen.
En ik zal wel
Commentaar krijgen( ook altijd van dezelfde users)maar dat maakt mij niet uit, ik wil gewoon even een tegengeluid laten horen, laten we gewoon iets vriendelijker zijn in hoe we iets posten.
Ik wens iedereen een fijne dag ( ondanks het slechte weer)😉
Het doet mij al bijna pijn als ik er naar kijk, dat ze nog haren in dr hoofd heeft. Wat rost ze die borstel door haar haar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat je in de 30 bent en voor het eerst voor de wekker klaar bent ... dit is dan het moment dat je blij moet zijn dat weinig mensen je geloven... want hier trots op zijn is redelijk sneu...
En waarom film je jezelf tijdens het haar borstelen? Wie word hier blij van? (Of word hierdoor geinfluenced?.. ik had mijn haar al geborsteld voor ik kinderen naar school deed.. dus niet rond 10 uur)
Imago....stoer en ongeïnteresseerd. (En ze zijn voornemens hun hypotheek binnen een paar jaar af te lossen.)quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:57 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik probeer om mensen niet te beoordelen op hun uiterlijk maar ik moet toegeven dat ik het met je eens bent dat AM er wel bijzonder bijloopt. Laat ik het zo maar noemen. Wat ik gewoon echt niet begrijp is dat als je echt 20K per maand binnen harkt met je socials waarom je niet naar een goede kapper gaat en je zelf gewoon netjes verzorgd. Ik kan er niets anders van maken dan dat het haar gewoon niet interesseert .
En ze had dr haar toch zo laten knippen ( wat geen kapper wilde doen qua model?) dat ze het los kon dragen? Ik heb het volgens mij alleen maar in een staart gezien. Ook prima daar niet van, maar verkondig het dan niet zo groots en dramatisch. Maar dat laatste os typisch flufluquote:Op woensdag 25 maart 2026 11:13 schreef Applepony het volgende:
[..]
Het doet mij al bijna pijn als ik er naar kijk, dat ze nog haren in dr hoofd heeft. Wat rost ze die borstel door haar haar.
En hoezo film je dit? Alleen om te laten zien dat je voor de wekker klaar bent ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:13 schreef Applepony het volgende:
[..]
Het doet mij al bijna pijn als ik er naar kijk, dat ze nog haren in dr hoofd heeft. Wat rost ze die borstel door haar haar.
Misschien kan ze de overige kinderen ook weer borstvoeding gaan geven, afwisseling van de kale pasta, pizza en patat.quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:25 schreef WildeTuinen het volgende:
Lekker frikadelletje om 11 uur 's ochtends bij hvk..... Wel een gevarieerd dieet krijgen ze daar aangeboden zeg. Gelukkig krijgt Louay al 2 jaar borstvoeding 😅😜😂
Weer eens wat anders dan chips of een afbak stokbrood met kruidenboter🤪quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef Nooomi het volgende:
Lekker om 11.00 aan de friet en frikandellen bij hvk.
Misschien kan die vriendin ook nog doorgeven dat ze misschien beter vanuit een andere hoek kan filmenquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke haar leven en instelling is van 's morgens vroeg tot 's avonds laat een aaneenschakeling van gezeik, commentaar, kritiek, moeilijk. Ik heb in mijn omgeving meerdere autisten maar dit gedrag Sanneke spant wel de kroon hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:31 schreef Jippiejappie het volgende:
Als mensen je kind negeren is het niet goed, als zij ze aanraken is het niet goed( wat ik snap)
Je hebt toch zo’n grote mond altijd, en dan durf je er nu niets van te zeggen 🤔
Sorry maar zo’n rode trui accentueert ze wel heel erg haar oneffenheden..
Misschien was dat nog het ontbijtquote:Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef Nooomi het volgende:
Dat heet een ‘telefoonnek’ en komt doordat mensen heel vaak voorover hangen om op hun telefoon/tablet te kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:26 schreef Tarantelle het volgende:
Qua houding: zowel Annemarie als Julia staan vaak met hun hoofd naar voren gebogen. Jammer vind ik dat, een andere houding zou hen meer recht doen, maar ik denk dat ze het mooi vinden.
Ach ik begrijp het ergens ook wel.. kind is bijna 2 jaar van de bank af.. af en toe werd ze gelucht dan mocht ze mee in de auto en bleef ze in de auto wachten terwijl dion boodschappen deed.. dus er gaat nu gewoon een hele wereld aan nieuwe ervaringen voor haar open 🥳 en tja het blijft Sanneke die gewoon erg graag zeurt.. over niets het liefst!quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:33 schreef Jippiejappie het volgende:
Oke Sanneke, let jij even wat meer op jezelf?
Gaat niet om Michelle, gaat mij erom dat ik het niet gezond vind hoe obsessief en negatief er door sommigen wordt gereageerd incl bijnamen en diagnoses .quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:00 schreef Totallloss het volgende:
Ik vind het echt hilarisch hoe sommigen hier een Michelle blijven verdedigen. Die is zo nep als iets. Kinderlijk zelfs.
Sanne heeft voor de rest niks te doen. Boodschappen doen is een uitje voor haar, jammer dat dit geld kost.quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke vind zichzelf gelukkig wel hilarisch 🥴 hahaha ik ga volgende week een betere planning maken... 🤔 hoezo pas volgende week? Ze gaat bijna dagelijks naar de supermarkt nu 😂 wat is het met die flu's die 4x in de week minimaal week boodschappen doen??
#natuurlijkouderschapquote:Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef Nooomi het volgende:
Ja dat lachen ook erbij... alsof ze iedereen dom vind 😂 zo sneuquote:Op woensdag 25 maart 2026 12:01 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik vind, naast het eindeloze geklaag, die blik van Sanneke zo irritant. Alsof zij zelf alles beter weet en begrijpt en andere mensen imbeciel zijn 🤣
Maar wat jij afkraken vindt, vindt iemand anders ‘een ongezouten mening geven over hetgeen er getoond wordt’quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Gaat niet om Michelle, gaat mij erom dat ik het niet gezond vind hoe obsessief en negatief er door sommigen wordt gereageerd incl bijnamen en diagnoses .
Of dat nu over een Sanneke, een Am of een Michelle gaat.
Zoals ik zei, ik begrijp de keuzes van Michelle ook niet, maar daarom hoef ik haar en Tim niet af te kraken.
Ze doen er niemand kwaad mee door verliefd door Parijs te lopen en foto's te maken, nep of niet.
En zo denk ik erover.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |