Alles aan Mies is nep.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:26 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik zit nog eens naar de stories te kijken. Zou MW nou in die grote tas extra schoenen hebben en voor de foto's een schoenwissel doen? Ik zie haar eerst op sneakers, maar in dezelfde outfit daarna op haar hoge palen, alsof ze 'heel Parijs' daarop rondloopt. En het zijn maar foto's en filmpjes waar ik naar kijk, maar het blijft iets ongemakkelijks hebben. Het moet het meer dan gelukkig, happy in love, blabla uitstralen, en op één of andere manier doet het dat niet. Het is te gemaakt, te veel in scène gezet om maar een goede foto te hebben. Zo zonde van je tijd in Parijs en het echt genieten van elkaar en deze geweldige stad.
Het is wel zorgelijk hoor . Waarom ga je doen alsof je al 20 jaar een relatie hebt terwijl je 2 jaar geleden nog hopeloos verliefd was in de poly. Vriendinne kwijt , familie contact minimaal .. zij is zichzelf door het insta perfect plaatje echt kwijtgeraakt en vind dat heel heftig denk dat de gevolgen echt groot zijnquote:
Dat zijn twee van de trouwste fans en worden door Sofie compleet genegeerd. Dat laat zien wat voor egoïstische trut het is.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:29 schreef Lynnyl het volgende:
Hoeveel stress zouden Sandra en Helma hebben nu ze niet dagelijks op de insta van de Nagelkerkjes kunnen reageren? Zo trouw elke dag een berichtje, altijd positief, en moeder Nagelkerke die daar zelden tot eigenlijk nooit op reageert. En nu kan er al meer dan een week niet gereageerd worden.
Ja ik snap ook niet dat je dat opgeeft om de tassendrager van Michelle te worden.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:01 schreef Hope88 het volgende:
Ik snap zo'n Tim ook gewoon niet.
Dan ben je trainer in het betaald voetbal, daar heb je keihard voor gewerkt. En vervolgens, als je ontslagen word, ga je maar bij je vriendin wonen en word je 100 keer per dag op haar instagram gegooid. En is dat blijkbaar het enige nog wat hij doet..
Zo'n jongen komt toch nooit meer aan de bak in het betaalde voetbal nu?
Haha ik dus ook. En zij gebruikt zoveel onzinwoorden dus tja de dag vullen met haar lege praat kan ze wel.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:10 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat je dat opgeeft om de tassendrager van Michelle te worden.
Sowieso als Michelle het heeft over nooit uitgepraat etc. (dat mag ik hopen na 3 dagen relatie) dan zie ik vooral voor me dat zij lekker zit te tetteren en dat hij een beetje ja en amen knikt.
Niet gedragen in mijn buik, maar wel in het hart.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:39 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW
niks toe te voegen aan alles wat hier al gezegd is over het gemaakte plaatje..aangezien ze op alle hotspots hebben gegeten en gedronken zal het wel loslopen met het spontane dat is waarschijnlijk gewoon allemaal gereserveerd.
Verder gaat timmie er steeds meer als een natte vaatdoek uitzien en zit er helemaal niks mannelijks aan als je hem zo ziet rond flaneren met de tas van Mies.
Dat er troubles zijn in familie walk lijkt mij ook overduidelijk, want broer/schoonzus zijn ook nooit meer in beeld (het huis wat klaar is,zwangerschap) normaal had Mies daar weer een post over gemaakt waar het voornamelijk om Mies draait maar ze wel vermeld dat ze weer tante word.
Ik denk dat er wijn in zit.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Sinds wanneer sleept MCW waterflessen mee? Zelfs de reclame die Debbie voor Waterdrop maakte was geloofwaardiger.
Mijn eerste gevoel toen ik dat filmpje zag was dat negatieve aandacht ook aandacht is. Een moeder die haar kinderen vooral lastig lijkt te vinden en liever wijnTJES drinkt, 3 broers, vader elke keer lange tijd weg. Schreeuwt dit meisje niet gewoon om gezien te worden? En dan niet door mama’s telefoon heen als ze wat heeft gedaan óf in de zeik wordt genomen door haar moeder.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het toch wel zorgelijk worden met dat meisje bij bzzonder... als ze nu ook iets getjapt heeft wat moeders niet herkend als iets wat van hun zelf is heeft ze dus ergens anders lopen pikken 🤔 ik zou me echt zorgen gaan maken als 1 van mijn kinderen zoveel zou pikken... een keertje een lippenstift ofzo zou ik niet wakker van liggen maar dagelijks rare dingen? De fietssleutel? Why? Laatst had ze ook allerlei spullen uit een tasje gevist wat van iemand anders was... zorgelijk 🤯
Dit!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:26 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik zit nog eens naar de stories te kijken. Zou MW nou in die grote tas extra schoenen hebben en voor de foto's een schoenwissel doen? Ik zie haar eerst op sneakers, maar in dezelfde outfit daarna op haar hoge palen, alsof ze 'heel Parijs' daarop rondloopt. En het zijn maar foto's en filmpjes waar ik naar kijk, maar het blijft iets ongemakkelijks hebben. Het moet het meer dan gelukkig, happy in love, blabla uitstralen, en op één of andere manier doet het dat niet. Het is te gemaakt, te veel in scène gezet om maar een goede foto te hebben. Zo zonde van je tijd in Parijs en het echt genieten van elkaar en deze geweldige stad.
MCW is op dit moment de grootste grap van Insta. Geen idee wat ze wil bewijzen maar ze faalt. De verzinsels volgen elkaar steeds sneller op.quote:Op woensdag 25 maart 2026 08:55 schreef QuintyQ het volgende:
Wat een cringe lords zijn het ook die Tim en Michelle. Tim verliest ook beetje bij beetje al zn mannelijkheid naast haar. En dan stoer doen dat slapen voor later is. Thuis zogenaamd altijd slecht slapen. Binnenkort weer maximaal aan het infuus bij de ambulancemevrouw.
Diep triest dat zoveel mensen haar volgen? Nou wat mij verbaast is dat zoveel mensen haar volgen die alles aan haar negatief vinden, want niks is blijkbaar goed. Volgen die haar dan om negatief commentaar te leveren ?quote:Op woensdag 25 maart 2026 08:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dit!
En ik vind het ook echt diep triest dat er dus nog zoveel mensen zijn die haar echt serieus volgen. Waarom? Wat is er in hemelsnaam leuk of interessant aan het trieste nepleven van een Brabants leeghoofdje?
AM spoort ook voor geen meter, maar ik kán me voorstellen wat mensen er leuk aan vinden, zeker als je gelooft dat wat zij deelt allemaal echt is. We weten inmiddels dat ze een enorme duim heeft en een beeld van haar gezin neerzet wat niet helemaal klopt met de werkelijkheid, maar het is toch wel herkenbaar voor de doorsnee moeke denk ik.
Bij MW kún je toch niet serieus geloven dat wat je ziet echt is, tenzij je zelf ook niet heel slim bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |