quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:30 schreef proud_mami het volgende:
Hoe heet bbzonder op insta? Want bbzonder kan ik niet vinden, bbijzonder ook niet.
Het komt niet over dat ze het hilarisch vindt, het lijkt meer dat ze haar frustratie online wil delen. Alsof ze boos is op haar kind en het daarom maar met iedereen en zijn moeder deelt. Ik vind haar altijd bitcherig over komen naar haar kinderen toe. Alles met een zucht. En dan kan je wel roepen dat je dochter niet bij de aanstekers kan, ze heeft er toch eentje te pakken.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:50 schreef Harper het volgende:
Sorry hoor, maar zo kan je echt je kind niet neerzetten. Ook niet als je het stiekem hilarisch vindt.
En misschien kan ze eens beginnen met haar makeup op een niet bereikbare plek te leggen.
Ik denk dat het een mix is. Ze laat heel graag zien dat haar dochter net zo ondeugend is als de jongens.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het komt niet over dat ze het hilarisch vindt, het lijkt meer dat ze haar frustratie online wil delen. Alsof ze boos is op haar kind en het daarom maar met iedereen en zijn moeder deelt. Ik vind haar altijd bitcherig over komen naar haar kinderen toe. Alles met een zucht. En dan kan je wel roepen dat je dochter niet bij de aanstekers kan, ze heeft er toch eentje te pakken.
Ja maar zij is na al die jaren nog niet uitgepraat met Tim he? Het is niet dat zij een gewóón stel zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
Michelle urenlang onafgebroken de slappe lach op een terras in Parijs. Gelooft ze dit nou echt zelf?
Ochnee je hebt gelijk, ze kennen elkaar al 20 jaar!! It’s amaaaaaazingquote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ja maar zij is na al die jaren nog niet uitgepraat met Tim he? Het is niet dat zij een gewóón stel zijn.
De slappe lach kreeg ik ook. Maar dan van hun fitcheck.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
Michelle urenlang onafgebroken de slappe lach op een terras in Parijs. Gelooft ze dit nou echt zelf?
Daar zat ik ook naar te kijken. Is mij niet eerder opgevallen dat haar gebit zo groot is. Maar nu lacht ze natuurlijk veel. Verliefd enzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:12 schreef lila01 het volgende:
MCW
Het was wel lachen daar op dat terras, zeg! En gelukkig werd er steeds net een foto van gemaakt.
Heeft MCW nou een kunstgebit of zijn het van die facings?
Dat zijn toch niet haar echte tanden?
Die kinderen krijgen ook wel heel veel ruimte voor dit soort streken. Joas die zelf ijs tapt, niemand die het door had. Joas die er regelmatig vandoor gaat. Juup die van top tot teen onder de sudocreme zat, er gebeuren vaak dingen als wat ze hier laat zien. En gooit het allemaal online. Zij lijkt het moederen echt beu te zijn. En toch kregen ze 4 knd en is die man veel weg. Ik vind dat bzzzondere keuzes.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat het een mix is. Ze laat heel graag zien dat haar dochter net zo ondeugend is als de jongens.
Maar tegelijkertijd is ze vaak écht niet leuk naar haar kinderen.
Ze wilde oh zo graag een dochter maar toch zijn de kinderen altijd teveel. Behalve als haar man er is.
Volgens AM verstopt L altijd van alles in haar onderbroek. Dat is gelogen volgens mij. Als het wel zo is:heel raar.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het toch wel zorgelijk worden met dat meisje bij bzzonder... als ze nu ook iets getjapt heeft wat moeders niet herkend als iets wat van hun zelf is heeft ze dus ergens anders lopen pikken 🤔 ik zou me echt zorgen gaan maken als 1 van mijn kinderen zoveel zou pikken... een keertje een lippenstift ofzo zou ik niet wakker van liggen maar dagelijks rare dingen? De fietssleutel? Why? Laatst had ze ook allerlei spullen uit een tasje gevist wat van iemand anders was... zorgelijk 🤯
Ik zit nog eens naar de stories te kijken. Zou MW nou in die grote tas extra schoenen hebben en voor de foto's een schoenwissel doen? Ik zie haar eerst op sneakers, maar in dezelfde outfit daarna op haar hoge palen, alsof ze 'heel Parijs' daarop rondloopt. En het zijn maar foto's en filmpjes waar ik naar kijk, maar het blijft iets ongemakkelijks hebben. Het moet het meer dan gelukkig, happy in love, blabla uitstralen, en op één of andere manier doet het dat niet. Het is te gemaakt, te veel in scène gezet om maar een goede foto te hebben. Zo zonde van je tijd in Parijs en het echt genieten van elkaar en deze geweldige stad.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De slappe lach kreeg ik ook. Maar dan van hun fitcheck.
Die heb ik ook gezien, maar ging ervan uit dat ze dat besteld had 🤪quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:56 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb aankopen gezien de afgelopen dagen
Dat is wel anders.. lot probeert op die manier speelgoed mee naar school te smokkelen... ze steelt niet via haar onderbroek van andere mensen... of het waar is weet ik niet maar dat kinderen dat doen heb ik wel vaker gezien in mijn jaren kleuter juf zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:18 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Volgens AM verstopt L altijd van alles in haar onderbroek. Dat is gelogen volgens mij. Als het wel zo is:heel raar.
Het is soms juist heerlijk om in stilte samen op een terras mensen te kijken. Zou het heel storend vinden als Mies dan met haar marktstem naast me zit te tetteren. En steeds die camera neerzetten voor het perfecte plaatje. Zoals iemand hier laatst al zei: als je zo verliefd bent, heb je daar helemaal geen behoefte aan. Echt niet normaal zoveel als zij met 'het plaatje' bezig is ipv met de liefde. Ook nog even noemen dat ze niets anders doen dan eten. Het is haar niet aan te zien. Het stralen ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ja maar zij is na al die jaren nog niet uitgepraat met Tim he? Het is niet dat zij een gewóón stel zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |