abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick dinsdag 24 maart 2026 @ 21:42:47 #1
382129 crew  Donna
pi_220424474
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator / Colorchick dinsdag 24 maart 2026 @ 21:42:59 #2
382129 crew  Donna
pi_220424476
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:30 schreef proud_mami het volgende:
Hoe heet bbzonder op insta? Want bbzonder kan ik niet vinden, bbijzonder ook niet.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:43:48 #3
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220424480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:42 schreef Donna het volgende:

[..]

Het is bzzonder
Dank Donna!
pi_220424490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is bzzonder
Dank Donna!
Ja dank je Donna *O*
pi_220424507
Wat erg dat filmpje van Bzzonder |:(
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:49:31 #6
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220424512
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:48 schreef proud_mami het volgende:
Wat erg dat filmpje van Bzzonder |:(
Ja die vrouw vind ik zo niet leuk!
pi_220424522
Sorry hoor, maar zo kan je echt je kind niet neerzetten. Ook niet als je het stiekem hilarisch vindt.
En misschien kan ze eens beginnen met haar makeup op een niet bereikbare plek te leggen.
pi_220424548
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:50 schreef Harper het volgende:
Sorry hoor, maar zo kan je echt je kind niet neerzetten. Ook niet als je het stiekem hilarisch vindt.
En misschien kan ze eens beginnen met haar makeup op een niet bereikbare plek te leggen.
Het komt niet over dat ze het hilarisch vindt, het lijkt meer dat ze haar frustratie online wil delen. Alsof ze boos is op haar kind en het daarom maar met iedereen en zijn moeder deelt. Ik vind haar altijd bitcherig over komen naar haar kinderen toe. Alles met een zucht. En dan kan je wel roepen dat je dochter niet bij de aanstekers kan, ze heeft er toch eentje te pakken.
pi_220424559
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het komt niet over dat ze het hilarisch vindt, het lijkt meer dat ze haar frustratie online wil delen. Alsof ze boos is op haar kind en het daarom maar met iedereen en zijn moeder deelt. Ik vind haar altijd bitcherig over komen naar haar kinderen toe. Alles met een zucht. En dan kan je wel roepen dat je dochter niet bij de aanstekers kan, ze heeft er toch eentje te pakken.
Ik denk dat het een mix is. Ze laat heel graag zien dat haar dochter net zo ondeugend is als de jongens.
Maar tegelijkertijd is ze vaak écht niet leuk naar haar kinderen.
Ze wilde oh zo graag een dochter maar toch zijn de kinderen altijd teveel. Behalve als haar man er is.
pi_220424563
Michelle urenlang onafgebroken de slappe lach op een terras in Parijs. Gelooft ze dit nou echt zelf?
pi_220424591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
Michelle urenlang onafgebroken de slappe lach op een terras in Parijs. Gelooft ze dit nou echt zelf?
Ja maar zij is na al die jaren nog niet uitgepraat met Tim he? Het is niet dat zij een gewóón stel zijn.
pi_220424599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ja maar zij is na al die jaren nog niet uitgepraat met Tim he? Het is niet dat zij een gewóón stel zijn.
Ochnee je hebt gelijk, ze kennen elkaar al 20 jaar!! It’s amaaaaaazing
pi_220424605
Ik vind het toch wel zorgelijk worden met dat meisje bij bzzonder... als ze nu ook iets getjapt heeft wat moeders niet herkend als iets wat van hun zelf is heeft ze dus ergens anders lopen pikken 🤔 ik zou me echt zorgen gaan maken als 1 van mijn kinderen zoveel zou pikken... een keertje een lippenstift ofzo zou ik niet wakker van liggen maar dagelijks rare dingen? De fietssleutel? Why? Laatst had ze ook allerlei spullen uit een tasje gevist wat van iemand anders was... zorgelijk 🤯
pi_220424612
MCW
Het was wel lachen daar op dat terras, zeg! En gelukkig werd er steeds net een foto van gemaakt.
Heeft MCW nou een kunstgebit of zijn het van die facings?
Dat zijn toch niet haar echte tanden?
pi_220424617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
De slappe lach kreeg ik ook. Maar dan van hun fitcheck.
pi_220424622
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:12 schreef lila01 het volgende:
MCW
Het was wel lachen daar op dat terras, zeg! En gelukkig werd er steeds net een foto van gemaakt.
Heeft MCW nou een kunstgebit of zijn het van die facings?
Dat zijn toch niet haar echte tanden?
Daar zat ik ook naar te kijken. Is mij niet eerder opgevallen dat haar gebit zo groot is. Maar nu lacht ze natuurlijk veel. Verliefd enzo.
pi_220424629
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat het een mix is. Ze laat heel graag zien dat haar dochter net zo ondeugend is als de jongens.
Maar tegelijkertijd is ze vaak écht niet leuk naar haar kinderen.
Ze wilde oh zo graag een dochter maar toch zijn de kinderen altijd teveel. Behalve als haar man er is.
Die kinderen krijgen ook wel heel veel ruimte voor dit soort streken. Joas die zelf ijs tapt, niemand die het door had. Joas die er regelmatig vandoor gaat. Juup die van top tot teen onder de sudocreme zat, er gebeuren vaak dingen als wat ze hier laat zien. En gooit het allemaal online. Zij lijkt het moederen echt beu te zijn. En toch kregen ze 4 knd en is die man veel weg. Ik vind dat bzzzondere keuzes.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220424636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het toch wel zorgelijk worden met dat meisje bij bzzonder... als ze nu ook iets getjapt heeft wat moeders niet herkend als iets wat van hun zelf is heeft ze dus ergens anders lopen pikken 🤔 ik zou me echt zorgen gaan maken als 1 van mijn kinderen zoveel zou pikken... een keertje een lippenstift ofzo zou ik niet wakker van liggen maar dagelijks rare dingen? De fietssleutel? Why? Laatst had ze ook allerlei spullen uit een tasje gevist wat van iemand anders was... zorgelijk 🤯
Volgens AM verstopt L altijd van alles in haar onderbroek. Dat is gelogen volgens mij. Als het wel zo is:heel raar.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220424672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De slappe lach kreeg ik ook. Maar dan van hun fitcheck.
Ik zit nog eens naar de stories te kijken. Zou MW nou in die grote tas extra schoenen hebben en voor de foto's een schoenwissel doen? Ik zie haar eerst op sneakers, maar in dezelfde outfit daarna op haar hoge palen, alsof ze 'heel Parijs' daarop rondloopt. En het zijn maar foto's en filmpjes waar ik naar kijk, maar het blijft iets ongemakkelijks hebben. Het moet het meer dan gelukkig, happy in love, blabla uitstralen, en op één of andere manier doet het dat niet. Het is te gemaakt, te veel in scène gezet om maar een goede foto te hebben. Zo zonde van je tijd in Parijs en het echt genieten van elkaar en deze geweldige stad.
pi_220424683
Hoeveel stress zouden Sandra en Helma hebben nu ze niet dagelijks op de insta van de Nagelkerkjes kunnen reageren? Zo trouw elke dag een berichtje, altijd positief, en moeder Nagelkerke die daar zelden tot eigenlijk nooit op reageert. En nu kan er al meer dan een week niet gereageerd worden.
pi_220424716
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:56 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb aankopen gezien de afgelopen dagen _O-
Die heb ik ook gezien, maar ging ervan uit dat ze dat besteld had 🤪
pi_220424718
En Judith gooit nog maar eens andermans kinderen online 🤦♀
pi_220424728
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:18 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Volgens AM verstopt L altijd van alles in haar onderbroek. Dat is gelogen volgens mij. Als het wel zo is:heel raar.
Dat is wel anders.. lot probeert op die manier speelgoed mee naar school te smokkelen... ze steelt niet via haar onderbroek van andere mensen... of het waar is weet ik niet maar dat kinderen dat doen heb ik wel vaker gezien in mijn jaren kleuter juf zijn...
pi_220424788
Vraag mezelf af hoeveel de stappenteller nu dagelijks aangeeft bij Sanneke, nu ze vrijwel dagelijks winkels afgaat voor rotzooi boodschappen.
pi_220424798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef Clavis het volgende:

[..]
Het is soms juist heerlijk om in stilte samen op een terras mensen te kijken. Zou het heel storend vinden als Mies dan met haar marktstem naast me zit te tetteren. En steeds die camera neerzetten voor het perfecte plaatje. Zoals iemand hier laatst al zei: als je zo verliefd bent, heb je daar helemaal geen behoefte aan. Echt niet normaal zoveel als zij met 'het plaatje' bezig is ipv met de liefde. Ook nog even noemen dat ze niets anders doen dan eten. Het is haar niet aan te zien. Het stralen ook niet.
pi_220424804
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:26 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik zit nog eens naar de stories te kijken. Zou MW nou in die grote tas extra schoenen hebben en voor de foto's een schoenwissel doen? Ik zie haar eerst op sneakers, maar in dezelfde outfit daarna op haar hoge palen, alsof ze 'heel Parijs' daarop rondloopt. En het zijn maar foto's en filmpjes waar ik naar kijk, maar het blijft iets ongemakkelijks hebben. Het moet het meer dan gelukkig, happy in love, blabla uitstralen, en op één of andere manier doet het dat niet. Het is te gemaakt, te veel in scène gezet om maar een goede foto te hebben. Zo zonde van je tijd in Parijs en het echt genieten van elkaar en deze geweldige stad.
Alles aan Mies is nep.
pi_220424878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:06 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Alles aan Mies is nep.
Het is wel zorgelijk hoor . Waarom ga je doen alsof je al 20 jaar een relatie hebt terwijl je 2 jaar geleden nog hopeloos verliefd was in de poly. Vriendinne kwijt , familie contact minimaal .. zij is zichzelf door het insta perfect plaatje echt kwijtgeraakt en vind dat heel heftig denk dat de gevolgen echt groot zijn
pi_220424928
MCW lijkt echt volledig de weg kwijt te zijn. Het zal mij niet verbazen als dat een reden is dat JVP en KB verder zijn gegaan zonder MCW. Zoiets is toch niet vol te houden? De omgeving van MCW zal hier toch ook met opgetrokken wenkbrauwen naar kijken?
pi_220424952
MCW
Het irritainment viert weer hoogtij. Ik houd van Parijs en van m'n man maar als ik alle uitspattingen van haar van afgelopen week bekijk, dan tolt het me gewoon. Helemaal als ik denk aan de verantwoording die ze heeft met een eigen bedrijf & personeel en co-ouderschap van jonge 4 kinderen - dan kun je dat "een dag niet in de overdrive, is een dag niet geleefd" motto toch helemaal niet vol te houden?

MCW rijdt "spontaan" (met een 20kilo koffer) naar Parijs na een rotdag, in gezelschap van iemand die braaf 30x per dag poseert voor de perfecte plaatjes en minstens zo vaak als een labrador naast haar in de camera kijkt, om vervolgens zonder extra overleg MCW door de stad te volgen want hij heeft precies dezelfde ideeen bij een citytrip als zij, met 3x per dag seks en het liefst minstens een uur want dan verbrand je pas goed calorieen (snippet uit de podcast - echt hi ha ho humor), van de ene hotspot naar het andere luxe restaurants hoppen en voor 1000en euro's per maand uit eten gaan en maximaal in de lampen hangen want slapen kan altijd nog.

Heel duidelijk wel dat KB en JvP veel te saai voor haar waren (geworden). Van die mensen waar je niets meer aan te melden hebt als je eens op een terrasje in Parijs zit. Al komt Tim ook een beetje over alsof hij niet weet wat hem overkomt. Soort fanboy. Meegezogen door manische Mies.
pi_220425098
Zouden ze de rekening voor die ‘spontane’ tripjes delen?

Duur hotel, vervoer er heen, uitgebreid meerdere keren luxe eten, roomservice, borrelen naast de Eiffeltoren, shoppen..

Tim staat nu op de loonlijst bij het bedrijf van MCW? Want hij zal érgens zijn geld voor kinderalimentatie moeten verdienen. Wat zal zijn functie zijn? Accessoire?
pi_220425223
Denk mies en tim al langer wat samen hebben dan wij denken
pi_220425241
Mw: 'zo blij dat we na al die jaren nog niet uitgepraat zijn'.
Je bent 3 dagen samen 🙄 ja je kent elkaar al 20jaar, maar ik geloof nooit dat hun gesprekken verder gingen dan wst kroegpraat.
En de hele dag eten en onafgebroken de slappe lach.

Wie houd je voor de gek?
pi_220425245
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:29 schreef Lynnyl het volgende:
Hoeveel stress zouden Sandra en Helma hebben nu ze niet dagelijks op de insta van de Nagelkerkjes kunnen reageren? Zo trouw elke dag een berichtje, altijd positief, en moeder Nagelkerke die daar zelden tot eigenlijk nooit op reageert. En nu kan er al meer dan een week niet gereageerd worden.
Dat zijn twee van de trouwste fans en worden door Sofie compleet genegeerd. Dat laat zien wat voor egoïstische trut het is.
pi_220425271
Ik snap zo'n Tim ook gewoon niet.
Dan ben je trainer in het betaald voetbal, daar heb je keihard voor gewerkt. En vervolgens, als je ontslagen word, ga je maar bij je vriendin wonen en word je 100 keer per dag op haar instagram gegooid. En is dat blijkbaar het enige nog wat hij doet..
Zo'n jongen komt toch nooit meer aan de bak in het betaalde voetbal nu?
pi_220425301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:01 schreef Hope88 het volgende:
Ik snap zo'n Tim ook gewoon niet.
Dan ben je trainer in het betaald voetbal, daar heb je keihard voor gewerkt. En vervolgens, als je ontslagen word, ga je maar bij je vriendin wonen en word je 100 keer per dag op haar instagram gegooid. En is dat blijkbaar het enige nog wat hij doet..
Zo'n jongen komt toch nooit meer aan de bak in het betaalde voetbal nu?
Ja ik snap ook niet dat je dat opgeeft om de tassendrager van Michelle te worden.

Sowieso als Michelle het heeft over nooit uitgepraat etc. (dat mag ik hopen na 3 dagen relatie) dan zie ik vooral voor me dat zij lekker zit te tetteren en dat hij een beetje ja en amen knikt.
pi_220425305
Mies komt inderdaad manisch over
pi_220425306
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:10 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja ik snap ook niet dat je dat opgeeft om de tassendrager van Michelle te worden.

Sowieso als Michelle het heeft over nooit uitgepraat etc. (dat mag ik hopen na 3 dagen relatie) dan zie ik vooral voor me dat zij lekker zit te tetteren en dat hij een beetje ja en amen knikt.
Haha ik dus ook. En zij gebruikt zoveel onzinwoorden dus tja de dag vullen met haar lege praat kan ze wel.
pi_220425430
MCW
niks toe te voegen aan alles wat hier al gezegd is over het gemaakte plaatje..aangezien ze op alle hotspots hebben gegeten en gedronken zal het wel loslopen met het spontane dat is waarschijnlijk gewoon allemaal gereserveerd.
Verder gaat timmie er steeds meer als een natte vaatdoek uitzien en zit er helemaal niks mannelijks aan als je hem zo ziet rond flaneren met de tas van Mies.
Dat er troubles zijn in familie walk lijkt mij ook overduidelijk, want broer/schoonzus zijn ook nooit meer in beeld (het huis wat klaar is,zwangerschap) normaal had Mies daar weer een post over gemaakt waar het voornamelijk om Mies draait maar ze wel vermeld dat ze weer tante word.
pi_220425466
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:39 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW
niks toe te voegen aan alles wat hier al gezegd is over het gemaakte plaatje..aangezien ze op alle hotspots hebben gegeten en gedronken zal het wel loslopen met het spontane dat is waarschijnlijk gewoon allemaal gereserveerd.
Verder gaat timmie er steeds meer als een natte vaatdoek uitzien en zit er helemaal niks mannelijks aan als je hem zo ziet rond flaneren met de tas van Mies.
Dat er troubles zijn in familie walk lijkt mij ook overduidelijk, want broer/schoonzus zijn ook nooit meer in beeld (het huis wat klaar is,zwangerschap) normaal had Mies daar weer een post over gemaakt waar het voornamelijk om Mies draait maar ze wel vermeld dat ze weer tante word.
Niet gedragen in mijn buik, maar wel in het hart.

Zoiets?
pi_220425502
Sinds wanneer sleept MCW waterflessen mee? Zelfs de reclame die Debbie voor Waterdrop maakte was geloofwaardiger.
pi_220425508
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Sinds wanneer sleept MCW waterflessen mee? Zelfs de reclame die Debbie voor Waterdrop maakte was geloofwaardiger.
Ik denk dat er wijn in zit.
pi_220425589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mijn eerste gevoel toen ik dat filmpje zag was dat negatieve aandacht ook aandacht is. Een moeder die haar kinderen vooral lastig lijkt te vinden en liever wijnTJES drinkt, 3 broers, vader elke keer lange tijd weg. Schreeuwt dit meisje niet gewoon om gezien te worden? En dan niet door mama’s telefoon heen als ze wat heeft gedaan óf in de zeik wordt genomen door haar moeder.
pi_220425626
Mies lijkt idd zo manisch als de pest. Heel ongezond dat je dingen zegt als: na 20 jaar nog niet uitgepraat. Heb in de jaren dat ik haar volg toch heel wat allerliefsten en besties voorbij zien komen, maar Tim echt nog nooit.
Ben benieuwd wanneer hij het zat is om als foto schoothondje te fungeren, en gewoon weer een normale baan zoekt. Ik denk dat hij ondertussen het lachertje van de voetbalwereld is met al dit geposeer etc.

Dan die bzzzonder. Ik vind dat je sowieso af bent als je je kinderen in ondergoed filmt. En hoe achterlijk dat je meteen je telefoon pakt op het moment dat je ziet dat ze wat uitgevreten heeft. Ze is af. Wat mij betreft net zo af als de rest van de club mislukte fluflu’s.
pi_220425629
AM heeft ook een zwaar levuh, zeg. Echtpaar Geerts doet alletwee de kinderen, waarvan één bijna 10, samen in de ochtend, tot aan de koffie toe. Dan heb je een uur rust midden op de dag wel nodig.
pi_220425660
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:26 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dit!

En ik vind het ook echt diep triest dat er dus nog zoveel mensen zijn die haar echt serieus volgen. Waarom? Wat is er in hemelsnaam leuk of interessant aan het trieste nepleven van een Brabants leeghoofdje?

AM spoort ook voor geen meter, maar ik kán me voorstellen wat mensen er leuk aan vinden, zeker als je gelooft dat wat zij deelt allemaal echt is. We weten inmiddels dat ze een enorme duim heeft en een beeld van haar gezin neerzet wat niet helemaal klopt met de werkelijkheid, maar het is toch wel herkenbaar voor de doorsnee moeke denk ik.

Bij MW kún je toch niet serieus geloven dat wat je ziet echt is, tenzij je zelf ook niet heel slim bent.
pi_220425679
Michelle schrijft ook dat ze altijd op zoek gaan naar een club met Latin en rnb, alsof ze al 20 jaar een getrouwd koppeltje zijn.
Wat een nep plaatje zet zij neer.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220425703
Wat een cringe lords zijn het ook die Tim en Michelle. Tim verliest ook beetje bij beetje al zn mannelijkheid naast haar. En dan stoer doen dat slapen voor later is. Thuis zogenaamd altijd slecht slapen. Binnenkort weer maximaal aan het infuus bij de ambulancemevrouw.
pi_220425717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:55 schreef QuintyQ het volgende:
Wat een cringe lords zijn het ook die Tim en Michelle. Tim verliest ook beetje bij beetje al zn mannelijkheid naast haar. En dan stoer doen dat slapen voor later is. Thuis zogenaamd altijd slecht slapen. Binnenkort weer maximaal aan het infuus bij de ambulancemevrouw.
MCW is op dit moment de grootste grap van Insta. Geen idee wat ze wil bewijzen maar ze faalt. De verzinsels volgen elkaar steeds sneller op.
pi_220425737
Zullen we eventuele diagnoses overlaten aan de personen waar ze horen? Een psycholoog of psychiater. Ik verwonder me ook over enkele van MW haar uitspraken maar haar een diagnose toedichten vind ik eerlijk gezegd onnodig
pi_220425815
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dit!

En ik vind het ook echt diep triest dat er dus nog zoveel mensen zijn die haar echt serieus volgen. Waarom? Wat is er in hemelsnaam leuk of interessant aan het trieste nepleven van een Brabants leeghoofdje?

AM spoort ook voor geen meter, maar ik kán me voorstellen wat mensen er leuk aan vinden, zeker als je gelooft dat wat zij deelt allemaal echt is. We weten inmiddels dat ze een enorme duim heeft en een beeld van haar gezin neerzet wat niet helemaal klopt met de werkelijkheid, maar het is toch wel herkenbaar voor de doorsnee moeke denk ik.

Bij MW kún je toch niet serieus geloven dat wat je ziet echt is, tenzij je zelf ook niet heel slim bent.
Diep triest dat zoveel mensen haar volgen? Nou wat mij verbaast is dat zoveel mensen haar volgen die alles aan haar negatief vinden, want niks is blijkbaar goed. Volgen die haar dan om negatief commentaar te leveren ?
Over triest gesproken.
Als je serieus de berichten terugleest is het soms pure haat naar haar toe, sorry maar ik vind dat niet gezond.
Dat mensen daar de energie in kunnen stoppen om aandacht en tijd te stoppen in iemand waar ze zich zo aan ergeren.
En nee, ik keur ook niet alles goed wat mcw laat zien en wat ze doet.
In mijn ogen kan ze ook soms verstandigere beslissingen nemen.
Maar het is niet mijn leven, want als ik alles laat zien zal ik ook commentaar krijgen( daarom ben ik geen influencer😉)
Er zitten hier echt leuke Posts tussen vind ik, soms ook leuke discussies .
De humor van sommige users hier ga ik echt om stuk.
Maar ik stoor mij soms echt wel aan de manier waarop sommigen hier hun reactie plaatsen, het kan toch wel iets genuanceerder?
Ik scroll soms extra door omdat het mij als buitenstaander soms echt te ver gaat over hoe wij volwassenen een ander zo naar beneden kunnen halen.
En ik zal wel
Commentaar krijgen( ook altijd van dezelfde users)maar dat maakt mij niet uit, ik wil gewoon even een tegengeluid laten horen, laten we gewoon iets vriendelijker zijn in hoe we iets posten.
Ik wens iedereen een fijne dag ( ondanks het slechte weer)😉
pi_220425816
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:36 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft ook een zwaar levuh, zeg. Echtpaar Geerts doet alletwee de kinderen, waarvan één bijna 10, samen in de ochtend, tot aan de koffie toe. Dan heb je een uur rust midden op de dag wel nodig.
ik heb vanochtend de katten eten gegeven en koffie gedronken. Even mijn baas bellen dat ik vanmiddag een uur moet rusten ;)
pi_220425844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:14 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
En Sanneke die haar kind niet gebruikt voor inkomsten maar alles draait weer om hem… kind weet ook echt niet beter dan dat er een telefoon op z’n hoofd gericht staat
Toen Sanneke zei dat ze zwanger was, was het eerste dat ik dacht van: “oh god, nu gaat alles om het kind draaien”.

Klopt ook, naast de linkjes. Maar vind haar zoekende naar wat haar ding is. Ze zal wel politiek en autisme zelf noemen, maar beide vind ik dat wel heel zwak qua content (en interesse, behalve dan dat ze met verkiezingen linkjes deelt). En dan is een kind ineens iets wat je kan laten zien aan de wereld.
pi_220426106
quote:
😂
pi_220426125
Kan de vriendin van de boze mama even doorgeven dat dat geen tijdsbesef prima onderdeel kan zijn van adhd idd... maar dat het gross van "ons" het niet als smoes gebruikt maar er mee leert leven zodat het werkt? Niet iedereen heeft tijd om naast een wekker te wachten tot de volgende actie weer vereist is... stop met je luie leven te verantwoorden door je verzamelde stickers! En red bull en adhd is ook echt een top combi 👌 straks pilletjes en red bull 👍
pi_220426181
HAHA heerlijk jullie humor over mies en accessoire Timmie.. echt uren lang de slappe lach van gehad.

Het is lachen als een boer met kiespijn want het is toch eigenlijk heel triest.
'Na 20 jaar niet uitgepraat', hallo Mies, hoe oud ben je? 20 jaar geleden was je 13, in hoeverre kun je dan een volwassen gesprek voeren.
(ik volg haar al heeeel lang en toen ze nog normaal deed in de bijzonderkleinwondertijd gaf ze vaak aan dat ze op jonge leeftijd niet echt geïnteresseerd te zijn in jongens maar liever voetbalde, buiten speelde en kind zijn. Oh ja, behalve dat ze Koen op die jonge leeftijd al had 'ontdekt' maar dat niks kon worden want leeftijdsverschil, trainer van haar broertje etc. Nooit in al die jaren is Tim naar voren gekomen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 25-03-2026 10:19:32 (geen bijnamen) ]
pi_220426257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan de vriendin van de boze mama even doorgeven dat dat geen tijdsbesef prima onderdeel kan zijn van adhd idd... maar dat het gross van "ons" het niet als smoes gebruikt maar er mee leert leven zodat het werkt? Niet iedereen heeft tijd om naast een wekker te wachten tot de volgende actie weer vereist is... stop met je luie leven te verantwoorden door je verzamelde stickers! En red bull en adhd is ook echt een top combi 👌 straks pilletjes en red bull 👍
Precies dit. En super super super moe, das toch elke dag bij haar??? Ze houdt niet bij waar ze een afspraak heeft, schrijft psycholoog maar zegt psychiater? Ze tilde (?) beide kinderen met het verkeerde been uit bed, maar hey ze zijn wel naar school? Die vrouw moet iets gaan doen met haar leven of stoppen met insta, al dat kommer en kwel wordt niemand perse blij van 🙃
pi_220426306
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Diep triest dat zoveel mensen haar volgen? Nou wat mij verbaast is dat zoveel mensen haar volgen die alles aan haar negatief vinden, want niks is blijkbaar goed. Volgen die haar dan om negatief commentaar te leveren ?
Over triest gesproken.
Als je serieus de berichten terugleest is het soms pure haat naar haar toe, sorry maar ik vind dat niet gezond.
Dat mensen daar de energie in kunnen stoppen om aandacht en tijd te stoppen in iemand waar ze zich zo aan ergeren.
Maar het is niet mijn leven, want als ik alles laat zien zal ik ook commentaar krijgen( daarom ben ik geen influencer😉)
Maar ik stoor mij soms echt wel aan de manier waarop sommigen hier hun reactie plaatsen, het kan toch wel iets genuanceerder?
Ik scroll soms extra door omdat het mij als buitenstaander soms echt te ver gaat over hoe wij volwassenen een ander zo naar beneden kunnen halen.
En ik zal wel
Commentaar krijgen( ook altijd van dezelfde users)maar dat maakt mij niet uit, ik wil gewoon even een tegengeluid laten horen, laten we gewoon iets vriendelijker zijn in hoe we iets posten.
Influencers hebben enorm veel negatieve invloed. Allereerst op mensen ( ook mentaal) , en met hun aanzetten tot kopen kopen kopen indirect ook op onze leefomgeving. Dat vind ik oprecht zorgelijk, en ik ben het station " dan kijk je toch niet" al even gepasseerd eerlijk gezegd.

Heeft het zin om het hier op deze manier te bespreken? Misschien niet, maar ik ben in ieder geval heel blij om hier te lezen dat er meer mensen zijn die grote vraagtekens hebben bij dit soort grote influencers. En dat het op een negatieve toon gebeurt zal komen door de frustratie dat dit gewoon allemaal maar normaal gevonden wordt, en kritiek wordt weggezet als " dan kijk je toch niet"?

Wanneer je echt ontdekt hoe schadelijk dit allemaal echt is wordt je vanzelf wat minder genuanceerd.

En uiteindelijk zijn de bedrijven achter deze idioterie natuurlijk het meest schuldig!
pi_220426381
Zoon van DBM kwam gisteren doodziek uit bed en is nu weer beter genoeg om naar school te gaan?
pi_220426391
quote:
Precies dit! Bij haar is alles een excuus, ook als je adhd hebt kan je leren plannen, zij schuift alles af op haar diagnose.
En dan idd die redbull erbij 🤣
pi_220426454
Ik vind AM toch zo een raar vrouwtje om te zien. Ze filmt natuurlijk altijd anderen dus zo vaak zie je haar niet spontaan en ongepland op beeld. Ik zag dat filmpje dat ze met die mensen van Kookpunt op dat terras zitten. Dan zit AM zo helemaal voorover gebogen mét telefoon natuurlijk dat biertje te filmen, klein knotje op dr hoofd, vlassig haar eronderuit en die schots en scheve tandjes. Ze heeft wat muizig-achtig vind ik. En dan zo half in adoratie naar Rens kijkend. Los van wat ik vind van haar instagram carrière, zou ik haar verder niet kennen en zou ik haar zo zien zitten naast me op het terras zou ik echt denken; wat een vreemd vrouwtje.
pi_220426477
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zoon van DBM kwam gisteren doodziek uit bed en is nu weer beter genoeg om naar school te gaan?
Maandag was hij doodziek... vandaag leeft hij weer 🥳 it's a miracle!!!
Mis wel wat vriendinnie nou weer voor meuk heeft gekregen voor haar sticker onderzoek
pi_220426483
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Influencers hebben enorm veel negatieve invloed. Allereerst op mensen ( ook mentaal) , en met hun aanzetten tot kopen kopen kopen indirect ook op onze leefomgeving. Dat vind ik oprecht zorgelijk, en ik ben het station " dan kijk je toch niet" al even gepasseerd eerlijk gezegd.

Heeft het zin om het hier op deze manier te bespreken? Misschien niet, maar ik ben in ieder geval heel blij om hier te lezen dat er meer mensen zijn die grote vraagtekens hebben bij dit soort grote influencers. En dat het op een negatieve toon gebeurt zal komen door de frustratie dat dit gewoon allemaal maar normaal gevonden wordt, en kritiek wordt weggezet als " dan kijk je toch niet"?

Wanneer je echt ontdekt hoe schadelijk dit allemaal echt is wordt je vanzelf wat minder genuanceerd.

En uiteindelijk zijn de bedrijven achter deze idioterie natuurlijk het meest schuldig!
Hier op aanhakend: ik volg een aantal fluflu's gewoon voor mijn eigen portie irritainment. Daarnaast houdt het me ook scherp want ik heb 'in den beginne' ook wel eens gedacht een product aan te schaffen omdat een fluflu daar zo enthousiast over was. Er zijn zoveel leuke accounts totdat ze 'geld ruiken' en dingen gesponsord gaan krijgen. Daarna gaat het hard en zie je in de stories alleen nog maar reclame. Zo'n voorbeeld is Dide Evers. Supergaaf huis, verbouwen alles zelf, tegenslagen, altijd humor. Maar inmiddels 30.000 volgers, bedelen om een samenwerking omdat ze haar geld al bij de kapper heeft uitgegeven. En haar stories die altijd zo authentiek waren nu ramvol reclame. Vind ik iets van, maar het blijft een leuk account.

Daarnaast heb je fluflu's die voorheen nog huisjeboompjebeestjegezinnetje waren, nu lijken te denken dat als je met een LV tas of sjaal loopt, een Hermès riem of slippers, in sterrenrestaurants gaat eten, overal gaat wijnen, en veel vakanties hebt, dat je dan een soort status hebt??? Dat het gewone klootjesvolk dan tegen je opkijkt omdat je 'posh' uitstraalt. Maar ondertussen alleen maar bezig bent met wat anderen van je denken en van je zien, met maar één doel ...omdat dat de kassa laat rinkelen. Als Mies niet zo maximaal overdreven zou doen, gewoon puur zichzelf zou laten zien, dan zou ze veel minder kritiek krijgen. Maar bij haar, en bij vele anderen, is het één grote nepvertoning. En dat mogen we hier best bespreken, want kijken doen we toch wel.
pi_220426515
Demammavan: de kinderen zijn wakker gebleven totdat ik thuis kwam. "Laat het de juf niet weten".
Wat heeft de juf te maken met kinderen die een keer later naar bed gaan? Echt, soms schrijft ze ook maar wat om het schrijven (Dit is de vrouw die keer op benadrukt dat school niets met opvoeding en thuis te maken heeft, de vrouw die het verschrikkelijk vond dat de kinderen een paar weken geen koek mee naar school mochten nemen, de vrouw die ontzettend boos was dat haar kinderen een jas aan moesten enzovoorts).

En screenshots van whatsapp-gesprekken: ze doet het er gewoon om. Hoe zou dat nou lopen. Zou ze haar dochter terugschrijven dat ze haar vraag (Hoe kom ik thuis met een natte jas) hilarisch vond en dat ze een screenshot op haar story's ging plaatsen en of dat oké was? (Nee, natuurlijk niet).
Met andere woorden, als kind moet je er altijd rekening mee houden dat whatsapp-gesprekken met je moeder gepubliceerd worden. Als je het nu over onveiligheid hebt...
pi_220426517
Dat je in de 30 bent en voor het eerst voor de wekker klaar bent ... dit is dan het moment dat je blij moet zijn dat weinig mensen je geloven... want hier trots op zijn is redelijk sneu...

En waarom film je jezelf tijdens het haar borstelen? Wie word hier blij van? (Of word hierdoor geinfluenced?.. ik had mijn haar al geborsteld voor ik kinderen naar school deed.. dus niet rond 10 uur)
pi_220426572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:32 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind AM toch zo een raar vrouwtje om te zien. Ze filmt natuurlijk altijd anderen dus zo vaak zie je haar niet spontaan en ongepland op beeld. Ik zag dat filmpje dat ze met die mensen van Kookpunt op dat terras zitten. Dan zit AM zo helemaal voorover gebogen mét telefoon natuurlijk dat biertje te filmen, klein knotje op dr hoofd, vlassig haar eronderuit en die schots en scheve tandjes. Ze heeft wat muizig-achtig vind ik. En dan zo half in adoratie naar Rens kijkend. Los van wat ik vind van haar instagram carrière, zou ik haar verder niet kennen en zou ik haar zo zien zitten naast me op het terras zou ik echt denken; wat een vreemd vrouwtje.
ik probeer om mensen niet te beoordelen op hun uiterlijk maar ik moet toegeven dat ik het met je eens bent dat AM er wel bijzonder bijloopt. Laat ik het zo maar noemen. Wat ik gewoon echt niet begrijp is dat als je echt 20K per maand binnen harkt met je socials waarom je niet naar een goede kapper gaat en je zelf gewoon netjes verzorgd. Ik kan er niets anders van maken dan dat het haar gewoon niet interesseert .
pi_220426587
Ik vind het echt hilarisch hoe sommigen hier een Michelle blijven verdedigen. Die is zo nep als iets. Kinderlijk zelfs.
pi_220426602
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Over triest gesproken.
En ik zal wel
Dat is bij andere influencers ook zo hoor niet alleen bij MCW...
pi_220426650
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat je in de 30 bent en voor het eerst voor de wekker klaar bent ... dit is dan het moment dat je blij moet zijn dat weinig mensen je geloven... want hier trots op zijn is redelijk sneu...

En waarom film je jezelf tijdens het haar borstelen? Wie word hier blij van? (Of word hierdoor geinfluenced?.. ik had mijn haar al geborsteld voor ik kinderen naar school deed.. dus niet rond 10 uur)
Het doet mij al bijna pijn als ik er naar kijk, dat ze nog haren in dr hoofd heeft. Wat rost ze die borstel door haar haar.
pi_220426661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:57 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik probeer om mensen niet te beoordelen op hun uiterlijk maar ik moet toegeven dat ik het met je eens bent dat AM er wel bijzonder bijloopt. Laat ik het zo maar noemen. Wat ik gewoon echt niet begrijp is dat als je echt 20K per maand binnen harkt met je socials waarom je niet naar een goede kapper gaat en je zelf gewoon netjes verzorgd. Ik kan er niets anders van maken dan dat het haar gewoon niet interesseert .
Imago....stoer en ongeïnteresseerd. (En ze zijn voornemens hun hypotheek binnen een paar jaar af te lossen.)
pi_220426672
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:13 schreef Applepony het volgende:

[..]
Het doet mij al bijna pijn als ik er naar kijk, dat ze nog haren in dr hoofd heeft. Wat rost ze die borstel door haar haar.
En ze had dr haar toch zo laten knippen ( wat geen kapper wilde doen qua model?) dat ze het los kon dragen? Ik heb het volgens mij alleen maar in een staart gezien. Ook prima daar niet van, maar verkondig het dan niet zo groots en dramatisch. Maar dat laatste os typisch fluflu
pi_220426674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:13 schreef Applepony het volgende:

[..]
En hoezo film je dit? Alleen om te laten zien dat je voor de wekker klaar bent ofzo.
pi_220426692
En gister had DBM voor dr vriendinnie nieuwe kleding gekocht omdat alles te kort was. De broek van vanmorgen vond ik ook net aan qua lengte. 1 maat groter en het kan aan tot aan het najaar. Vond het model wel erg leuk. Zonde als ze er dan weer zo snel uit zijn.
pi_220426697
Lekker om 11.00 aan de friet en frikandellen bij hvk.
pi_220426701
Lekker frikadelletje om 11 uur 's ochtends bij hvk..... Wel een gevarieerd dieet krijgen ze daar aangeboden zeg. Gelukkig krijgt Louay al 2 jaar borstvoeding 😅😜😂
pi_220426727
Ik blijf er over dooremmeren; ik moet er niet aan denken dat ik iets aan mijn man schrijf en dat hij dat dan zou posten op een plek waar 100.000 wildvreemden dat kunnen zien en er een mening over zullen hebben. Toch is dat in huize Geerts doodnormaal. En als kind kun je er weinig aan doen: als je zegt dat je het niet leuk vindt (als je er al ùberhaupt achterkomt), dan wordt het waarschijnlijk weggelachen en wordt er door je broers en zussen gezegd dat je niet zo moeilijk moet doen en dat er toch niets aan de hand is.

Gelukkig wordt er over Guus meer weinig gedeeld, misschien doet hij ook wel zijn best uit beeld te blijven (ik hoop dat zijn ouders hem gewoon de ruimte gunnen).

Qua houding: zowel Annemarie als Julia staan vaak met hun hoofd naar voren gebogen. Jammer vind ik dat, een andere houding zou hen meer recht doen, maar ik denk dat ze het mooi vinden.
pi_220426749
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:25 schreef WildeTuinen het volgende:
Lekker frikadelletje om 11 uur 's ochtends bij hvk..... Wel een gevarieerd dieet krijgen ze daar aangeboden zeg. Gelukkig krijgt Louay al 2 jaar borstvoeding 😅😜😂
Misschien kan ze de overige kinderen ook weer borstvoeding gaan geven, afwisseling van de kale pasta, pizza en patat.
pi_220426761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef Nooomi het volgende:
Weer eens wat anders dan chips of een afbak stokbrood met kruidenboter🤪
pi_220426778
Bzzonder (promotie kunstgras): Schermen uit en buiten spelen aan.
Want binnen staat gelijk aan schermen? Binnen spelen is geen optie tegenwoordig?
:wtf:
pi_220426806
Als mensen je kind negeren is het niet goed, als zij ze aanraken is het niet goed( wat ik snap)
Je hebt toch zo’n grote mond altijd, en dan durf je er nu niets van te zeggen 🤔

Sorry maar zo’n rode trui accentueert ze wel heel erg haar oneffenheden..
pi_220426836
quote:
Misschien kan die vriendin ook nog doorgeven dat ze misschien beter vanuit een andere hoek kan filmen
pi_220426845
Oke Sanneke, let jij even wat meer op jezelf?
  woensdag 25 maart 2026 @ 11:36:07 #82
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220426898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:31 schreef Jippiejappie het volgende:
Als mensen je kind negeren is het niet goed, als zij ze aanraken is het niet goed( wat ik snap)
Je hebt toch zo’n grote mond altijd, en dan durf je er nu niets van te zeggen 🤔

Sorry maar zo’n rode trui accentueert ze wel heel erg haar oneffenheden..
Sanneke haar leven en instelling is van 's morgens vroeg tot 's avonds laat een aaneenschakeling van gezeik, commentaar, kritiek, moeilijk. Ik heb in mijn omgeving meerdere autisten maar dit gedrag Sanneke spant wel de kroon hoor.
pi_220426900
quote:
Misschien was dat nog het ontbijt
pi_220426990
Tekenen dat je helemaal niets meemaakt in je leven: boodschappen doen wordt een life event.
pi_220427003
Sanneke heeft gewoon te veel tijd. Voor haar zou een dagbesteding (vrijwilligerswerk, betaalde baan etc) zo ontzettend goed zijn.
Ze komt nu nergens toe, zit de hele dag thuis alles te overdenken, en er komt niets uit haar handen.
Ik denk echt dat zij gebaat zou zijn bij goede hulp, en iets om handen hebben (behalve vinted vol plempen met zooi, zooi kopen en bovenop haar kind zitten).
pi_220427007
Heel boeiend; winkelwagengebruik van de medemens. Dan maak je ècht niks mee op een dag.
pi_220427009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:26 schreef Tarantelle het volgende:
Qua houding: zowel Annemarie als Julia staan vaak met hun hoofd naar voren gebogen. Jammer vind ik dat, een andere houding zou hen meer recht doen, maar ik denk dat ze het mooi vinden.
Dat heet een ‘telefoonnek’ en komt doordat mensen heel vaak voorover hangen om op hun telefoon/tablet te kijken.

(Geen onzin)
pi_220427014
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:33 schreef Jippiejappie het volgende:
Oke Sanneke, let jij even wat meer op jezelf?
Ach ik begrijp het ergens ook wel.. kind is bijna 2 jaar van de bank af.. af en toe werd ze gelucht dan mocht ze mee in de auto en bleef ze in de auto wachten terwijl dion boodschappen deed.. dus er gaat nu gewoon een hele wereld aan nieuwe ervaringen voor haar open 🥳 en tja het blijft Sanneke die gewoon erg graag zeurt.. over niets het liefst!
Lijkt me heerlijk als de dingen waar zij over zeurt je problemen zijn
pi_220427035
Sanneke vind zichzelf gelukkig wel hilarisch 🥴 hahaha ik ga volgende week een betere planning maken... 🤔 hoezo pas volgende week? Ze gaat bijna dagelijks naar de supermarkt nu 😂 wat is het met die flu's die 4x in de week minimaal week boodschappen doen??
  woensdag 25 maart 2026 @ 11:54:13 #90
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220427038
Zou bij AM het schoonmaken van koffiebekers niet ergens in de planner staan? 🤢
pi_220427039
En nu ze elke dag boodschappen doet merkt ze dat het geld eruit vliegt (na 1 april gaat het ook niet veranderen Sanneke).
pi_220427042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:00 schreef Totallloss het volgende:
Ik vind het echt hilarisch hoe sommigen hier een Michelle blijven verdedigen. Die is zo nep als iets. Kinderlijk zelfs.
Gaat niet om Michelle, gaat mij erom dat ik het niet gezond vind hoe obsessief en negatief er door sommigen wordt gereageerd incl bijnamen en diagnoses .
Of dat nu over een Sanneke, een Am of een Michelle gaat.
Zoals ik zei, ik begrijp de keuzes van Michelle ook niet, maar daarom hoef ik haar en Tim niet af te kraken.
Ze doen er niemand kwaad mee door verliefd door Parijs te lopen en foto's te maken, nep of niet.
En zo denk ik erover.
pi_220427050
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke vind zichzelf gelukkig wel hilarisch 🥴 hahaha ik ga volgende week een betere planning maken... 🤔 hoezo pas volgende week? Ze gaat bijna dagelijks naar de supermarkt nu 😂 wat is het met die flu's die 4x in de week minimaal week boodschappen doen??
Sanne heeft voor de rest niks te doen. Boodschappen doen is een uitje voor haar, jammer dat dit geld kost.
pi_220427062
Ik ga me vandaag ook maar gedragen als Sanneke. Wasmachine is vanmorgen kapot gegaan en morgen komt er pas een nieuwe. Dus verplicht bankrust. 🤪
pi_220427065
quote:
#natuurlijkouderschap
I can't help it, if I'm lucky
pi_220427072
Ik vind, naast het eindeloze geklaag, die blik van Sanneke zo irritant. Alsof zij zelf alles beter weet en begrijpt en andere mensen imbeciel zijn 🤣
pi_220427081
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:01 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik vind, naast het eindeloze geklaag, die blik van Sanneke zo irritant. Alsof zij zelf alles beter weet en begrijpt en andere mensen imbeciel zijn 🤣
Ja dat lachen ook erbij... alsof ze iedereen dom vind 😂 zo sneu
pi_220427085
Ik zie anders ook behoorlijk wat commentaar op andere fluflu's, Henrike.
Daar lijk je je niet aan te storen. Maar zodra het over Michelle gaat...

Herinner je je Debbie nog? Wat daar over geschreven werd. ..
pi_220427086
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Gaat niet om Michelle, gaat mij erom dat ik het niet gezond vind hoe obsessief en negatief er door sommigen wordt gereageerd incl bijnamen en diagnoses .
Zoals ik zei, ik begrijp de keuzes van Michelle ook niet, maar daarom hoef ik haar en Tim niet af te kraken.
Ze doen er niemand kwaad mee door verliefd door Parijs te lopen en foto's te maken, nep of niet.
En zo denk ik erover.
Maar wat jij afkraken vindt, vindt iemand anders ‘een ongezouten mening geven over hetgeen er getoond wordt’
pi_220427094
Er ligt bezigheidstherapie klaar voor L, want J heeft een feestje. ‘Dis ik ga (moet) vanmiddag met haar aan de slag’

Waarom nou weer zo negatief? Is het een Ontzettende Opgave om met je jongste dochter iets te doen? Waarom laat ze dat woordje (moet) niet weg?
pi_220427111
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:01 schreef JeOmaJa het volgende:
Klopt, iedereen is gek behalve zij.
pi_220427117
quote:
Cringe lords _O-
  woensdag 25 maart 2026 @ 12:15:43 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220427119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt, iedereen is gek behalve zij.
Het ergste is dat het lijkt alsof Mijan al een beetje hetzelfde kijkt :X
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220427130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:06 schreef lila01 het volgende:
Ik zie anders ook behoorlijk wat commentaar op andere fluflu's, Henrike.
Daar lijk je je niet aan te storen. Maar zodra het over Michelle gaat...

Herinner je je Debbie nog? Wat daar over geschreven werd. ..
Lezen.... gaat niet alleen om Michelle. En ik vind commentaar ook niet erg. Wat ik triest vind is de manier waarop er commentaar wordt geleverd. Dit is gewoon soms puur pestgedrag , maar goed, you do you.
Diegene zullen zich er wel goed bij voelen.
pi_220427139
quote:

[..]
En zo denk ik erover.
We weten inmiddels wel hoe je er over denkt. En wij mogen ook vinden wat we vinden toch?
pi_220427149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:59 schreef Nooomi het volgende:
Ik ga me vandaag ook maar gedragen als Sanneke. Wasmachine is vanmorgen kapot gegaan en morgen komt er pas een nieuwe. Dus verplicht bankrust. 🤪
😱 geen was omdraaien vandaag?
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 12:22:08 #107
184769 crew  Deisyy
pi_220427156
Afzeiken om het afzeiken, ik denk dat henrike dat bedoelt, want dat is wel waar dit topic vooral om gaat. Er zijn users die proberen af en toe nog eens iets positiefs te posten, maar daar wordt amper op gereageerd en sneeuwen onder door alle negatieve drek.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220427235
AM zit te lunchen met 3 kinderen, ziet op de app/hoort Jim aankomen, spoedt zich naar de deur om hem te filmen en ‘jaaaah!’ te zeggen. Jim trekt het gas nog even open.

Waarom, keer 2?
Is zijn aankomst zo uniek dat ze dat iedere keer weer moet filmen? Hij is geen 7 maanden naar midden-Afrika geweest ofzo.
pi_220427242
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:21 schreef AnnArt het volgende:

[..]
😱 geen was omdraaien vandaag?
Haha Nee helaas. Sterker nog, ik heb alles zelf, met de hand!! uit moeten wringen. Want hij ging stuk tijdens het wassen.
pi_220427244
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Afzeiken om het afzeiken, ik denk dat henrike dat bedoelt, want dat is wel waar dit topic vooral om gaat. Er zijn users die proberen af en toe nog eens iets positiefs te posten, maar daar wordt amper op gereageerd en sneeuwen onder door alle negatieve drek.
Precies dit, ik heb 3 keer aangegeven dat het niet alleen om mcw ging maar over het algemeen.
Het gaat van kwaad tot erger, jammer vind ik dat.
pi_220427308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:34 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Haha Nee helaas. Sterker nog, ik heb alles zelf, met de hand!! uit moeten wringen. Want hij ging stuk tijdens het wassen.
Zag ooit de tip bij een voor ons wel bekende flu dat je het prima in bad kan laten weken! Scheelt toch weer wringen 😉
pi_220427359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Mensen reageren op de vaak bijzondere dingen van fluflus, die van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten posten per dag om maar in the picture te blijven, hartjes te scoren en positieve comments krijgen van hun volgers (want de negatieve worden verwijderd)

De Zhou family bijvoorbeeld plaatst ook vaak meerdere stories per dag, niemand die commentaar heeft dat ze weer een uur buiten heeft gelopen.
Pris verkoopt nu doe-het-zelf macramé kruizen: niemand die dat een belachelijke actie vindt.

En dat positive berichten ondergesneeuwd raken: moeten mensen dan gaan zeggen en van elkaar herhalen ‘wat goed dat ze meer dan een uur heeft gewandeld op de loopband! Of ‘ja, zeker leuk, die kruizen’

Over de rare acties valt nou eenmaal veel meer te vinden dan over de niet-rare dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 25-03-2026 13:00:46 ]
pi_220427371
AM heeft al zoveel uit het boek gebakken.
Zal een dun boekje zijn dan met zaadcrackers (ik hoop dat ze echt zo heten in het boek), cinnamon rolls en brood.
pi_220427378
quote:

[..]
En zo denk ik erover.
Daar doet ze dus wel veel kwaad mee. Is al meerdere keren aan je uitgelegd, maar dat negeer je. Prima ,dat is jouw keuze, maar jouw visie is nu inmiddels ook duidelijk.
pi_220427392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Mensen reageren op de vaak bijzondere dingen van Flickrs, die van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten posten per dag om maar in the picture te blijven, hartjes te scoren en positieve comments krijgen van hun volgers (want de negatieve worden verwijderd)

De Zhou family bijvoorbeeld plaatst ook vaak meerdere stories per dag, niemand die commentaar heeft dat ze weer een uur buiten heeft gelopen.
Pris verkoopt nu doe-het-zelf macramé kruizen: niemand die dat een belachelijke actie vindt.

En dat positive berichten ondergesneeuwd raken: moeten mensen dan gaan zeggen en van elkaar herhalen ‘wat goed dat ze meer dan een uur heeft gewandeld op de loopband! Of ‘ja, zeker leuk, die kruizen’

Over de rare acties valt nou eenmaal veel meer te vinden dan over de niet-rare dingen.
Bovendien kan je bij jolien bv prima je ei kwijt dat je het zo leuk vind dat ze Coco laat helpen... (voorbeeld) maar je bij de rare actie flu's niet kan reageren op wat je ziet en we daar deze uitlaatklep voor gebruiken
pi_220427418
Wat ziet Jim eruit trouwens 😱 zou toch iets meer verzorging verwachten nu hij flink aan het daten is.. zou me zorgen maken als mijn date zo langs kwam
pi_220427433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat ziet Jim eruit trouwens 😱 zou toch iets meer verzorging verwachten nu hij flink aan het daten is.. zou me zorgen maken als mijn date zo langs kwam
er speelt veel meer bij die jongen volgens mij. En nee ik weet niet wat en ik ga ook niet gokken.

wel is het zo dat over het algemeen moeder AM ook slecht verzorgd is dus wat dat betreft is dat daar wel normaal. Net zoals paardrijlaarzen op tafel
pi_220427443
quote:
Persoonlijke verzorging krijgen de kinderen daar niet van huis uit mee.

Wat schreeuwt AM daar trouwens afschuwelijk (ik keek eens een keer met geluid).
pi_220427463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:53 schreef Juulia het volgende:

[..]
Persoonlijke verzorging krijgen de kinderen daar niet van huis uit mee.

Wat schreeuwt AM daar trouwens afschuwelijk (ik keek eens een keer met geluid).
Tja maar toen hij nog gewoon een vriendin had zag hij er wel gewoon gezond en verzorgd uit 🤔 nu ziet het eruit alsof hij een week op de bank met een voorraad bier heeft gelegen
pi_220427477
quote:
Valt wel mee toch? Gewoon zoals de gemiddelde studenten er in mijn colleges ook uitzien.
  woensdag 25 maart 2026 @ 13:03:18 #121
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220427489
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Mensen reageren op de vaak bijzondere dingen van fluflus, die van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten posten per dag om maar in the picture te blijven, hartjes te scoren en positieve comments krijgen van hun volgers (want de negatieve worden verwijderd)

Dit! En bovendien zouden we geen commentaar op elkaar meer geven en toch blijft dat steeds een ding. Iets met respect enzo.....

AM is niet van de hygiëne, ook te zien aan het op bed smijten van de regenlaarzen.
pi_220427520
Wat voor onzin kraamt de boze mama nou weer uit over bijwerkingen?
🤣 de tandjes... neem nog een red bull ofzo

Maar... ineens bedacht ik me... had zij even terug niet al beweert dat ze al begonnen was met medicijnen? En vonden we haar overdreven hysterisch? Of ben ik ik even in de war?
pi_220427609
Dat commentaar geven op elkaar is een van de redenen dat ik maanden dit forum heb gemeden.
Toch lijken hier nog steeds dezelfde personen commentaar te leveren op forumleden in plaats van de fluflu’s. Trouwens: ik vond “the godfather” wel grappig!
Hier nog even mijn laatste commentaar op wat fluflu’s en dan ben ik er weer weg van. Met dank aan…

Sanneke: het enige wat die echt mankeert, is dat ze aartslui is.

Milou: haar kledingadvies kan ik net zo serieus nemen als dat van Wiline. Ze doet echt niks goeds voor haar figuur.

MCW: ben benieuwd hoelang ze dit leventje zo volhoudt.

Dag hoor ✌🏻 bedankt voor de leuke dagen
pi_220427655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:18 schreef tulpje19 het volgende:
Dat commentaar geven op elkaar is een van de redenen dat ik maanden dit forum heb gemeden.
Toch lijken hier nog steeds dezelfde personen commentaar te leveren op forumleden in plaats van de fluflu’s. Trouwens: ik vond “the godfather” wel grappig!
Hier nog even mijn laatste commentaar op wat fluflu’s en dan ben ik er weer weg van. Met dank aan…

Sanneke: het enige wat die echt mankeert, is dat ze aartslui is.

Milou: haar kledingadvies kan ik net zo serieus nemen als dat van Wiline. Ze doet echt niks goeds voor haar figuur.

MCW: ben benieuwd hoelang ze dit leventje zo volhoudt.

Dag hoor ✌🏻 bedankt voor de leuke dagen
🤣🤣
pi_220427668
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Hele goede reactie! Plus dat veel fluflu’s de waarheid verdraaien als het ze uitkomt, hun kids constant voor de bus flikkeren, met alle winden (vooral de gesponsorde) winden mee draaien etc. En zelf hebben ze ook een sterkte mening die niet onder stoelen of banken worden gestoken en exposen is ze ook niet vreemd.

En ook nog kritiek bestempelen als pesten of haat.

You reap what you sow …

[ Bericht 3% gewijzigd door proud_mami op 25-03-2026 14:05:03 ]
pi_220427693
DBM wil medicatie die haar helpt om te concentreren als ze dingen oninteressant vindt...
Daar hebben de meeste mensen toch moeite mee, om de aandacht erbij te houden als het je niet interesseert?
pi_220427698

[ Bericht 100% gewijzigd door proud_mami op 25-03-2026 14:05:55 (Dubbel ) ]
  woensdag 25 maart 2026 @ 13:45:20 #128
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220427746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat voor onzin kraamt de boze mama nou weer uit over bijwerkingen?
🤣 de tandjes... neem nog een red bull ofzo

Maar... ineens bedacht ik me... had zij even terug niet al beweert dat ze al begonnen was met medicijnen? En vonden we haar overdreven hysterisch? Of ben ik ik even in de war?
Ja ze was al begonnen met iets beweerde ze onlangs! Ik snap niks van die vrouw
pi_220427895
Is Judith’s haar nu weer zo vet 😱
pi_220427930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:16 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Precies dit! Bij haar is alles een excuus, ook als je adhd hebt kan je leren plannen, zij schuift alles af op haar diagnose.
En dan idd die redbull erbij 🤣
Sorry off-topic maar ik heb als adhd’er ook een vaardigheden cursus gevolgd waarbij de nadruk op plannen lag. Kan inmiddels plannen als een pro maar ja, de uitvoering he? Queen uitstellen hier :W
pi_220427943
Sanneke heeft de supermarkt ondekt hoor. Weer een heerlijke bron van zeur inspiratie voor haar. Mensen geven Mijan een handje, niet goed, mensen negeren Mijan, niet goed, mensen herkennen Mijan, niet goed. Nog niet te spreken over hoe irritant alle andere mensen zijn met hun winkelwagentje. Sanneke zelf is waarschijnlijk wel het toonbeeld van de beleefde en goed gemanierde supermarktganger. 🙄 En dan met dat spottende lachje en die minachtende blik erbij als ze alles zit te vertellen. Hoe onsympathiek wil je overkomen hey.

DBM, wat gebeurd daar nou weer.. Iedereen in dat huis heeft echt van alles, zowel lichamelijk als geestelijk. Zijzelf heeft het over speed die ze moet nemen? Maar dat wil ze niet en dan gaat ze het leven wel "raw doggen " of zoiets? Hoe ze die verhalen ook aan het vertellen is, is niet goed hoor. Ik ben heel erg blij voor dat gezin dat die moeder onder behandeling staat van een psychiater.

[ Bericht 7% gewijzigd door Weerikier op 25-03-2026 14:19:58 (Aanvulling) ]
pi_220427951
Arme boze mama, tig wekkers gezet en dan niet krijgen wat ze wil.
pi_220427955
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:03 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke heeft de supermarkt ondekt hoor. Weer een heerlijke bron van zeur inspiratie voor haar. Mensen geven Mijan een handje, niet goed, mensen negeren Mijan, niet goed, mensen herkennen Mijan, niet goed. Nog niet te spreken over hoe irritant alle andere mensen zijn met hun winkelwagentje. Sanneke zelf is waarschijnlijk wel het toonbeeld van de beleefde en goed gemanierde supermarktganger. 🙄
Behalve als ze hebben gedúrfd om de kraskaartenspullen niet bij elkaar te zetten 😁

En de 60+ ers zitten aan haar kind. 3x per supermarktronde. Ik zie dat nooit in de supermarkt gebeuren?
pi_220427991
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:28 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Weer eens wat anders dan chips of een afbak stokbrood met kruidenboter🤪
Dat eet mijn puber in de schoolpauze, halen ze stokbroden en een fles knoflooksaus. En meuren wat ze doen _O-
pi_220428031
Nog nooit gehoord/gezien dan de tomotobase crème een van de favorieten van AM is. Maar natuurlijk duurt ‘een van mijn favorieten’ zolang er een samenwerking is.
pi_220428057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:03 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
... En bovendien zouden we geen commentaar op elkaar meer geven en toch blijft dat steeds een ding.
Dit! Dit is hier nu al zo vaak aangehaald. Focus op de fluflu's, niet op de users hier. Lees er gewoon overheen als iets je niet aanstaat, zaken die tegen de huisregels van FOK! schuren, kun je natuurlijk wel altijd melden.

Vroegah (ca 10/15 jaar geleden) kwam ik veeeel in SHO! Ik volgde alle gates en heb zo vaak tranen gelachen. Daar werd iedere BN'er de maat genomen (Pwtwies, braadkip Sabia, Ruud met z'n golftas) en daar werd puur op speculaties gepost of dat wat gemeld werd bij Boulevard of in de Story stond (heel soms was er een insider, ik kan me nog iemand uit Volendam herinneren). Ik kan echt iedereen met teveel tijd (DBM, Sanneke: lezen jullie mee..) aanraden die oude topics door te lezen. Zoveel humor zat daar in, en ja, wel over de ellende (meestal scheidingen) van een ander. Maar is dat niet compleet mens-eigen (ik bedoel: RTL Boulevard, de Story/Prive, Help mijn man is klusser, ik vertrek, enz)? En mensen die daar geen plezier aan beleefden die kwamen niet in die topics. Net zoals ik niet in een topic over koken kom, want niet mijn ding.

Toen waren we denkbeeldige vliegen op de muur maar nu met Instagram&co zitten we er "live" bij. Ik ben niet dom, ik weet ook dat (in mijn geval MCW) dat laat zien wat ze wil laten zien. Dit is haar werk en hier zal met de SocialAgency (of hoe heet dat bureau?) vast een hele strategie voor bedacht zijn. Prima, haar leven.

Ik heb echter de afgelopen uren een paar keer hardop gelachen over posts hier en ben blij dat er meer mensen deze 'hobby' met mij delen. Daarnaast heb ik ook echt niet de intentie om iemand met een andere mening dan de mijne op andere gedachten te moeten brengen (zowel users hier, als de diverse fluflu's) maar ik zou het ook waarderen als een ander mij dan in rust mijn 10minuten pleziertje laat hebben (en echt; uitspraken die in strijd zijn met de forumregels moeten gemeld worden). Dit is gewoon mijn guilty pleasure, zoals dat vroeger de SHO-gates waren. Dank.

#ditwasmijnspreekbeurt,zijnernogvragen?
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:35:47 #137
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220428112
Ik kijk naar die aansmeerboxmetgebakkenlucht van AM. Met maar liefst een waarde van ¤255 terwijl die maar ¤50 kost. WOW!!!
Ze geven aan dat de waarde van de online workshop van AM met de zuurdesemdame ¤39,95 is. Stel dat die box 500 maal verkocht wordt dan is die workshop volgens hen dus ¤20.000 waard! Toppunt van creatief rekenen/boekhouden.
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er weer in gaan trappen dit keer
pi_220428145
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Daar doet ze dus wel veel kwaad mee. Is al meerdere keren aan je uitgelegd, maar dat negeer je. Prima ,dat is jouw keuze, maar jouw visie is nu inmiddels ook duidelijk.
Ok wie heeft daar last van? Ik zeg letterlijk dat ze er niemand kwaad mee doen door verliefd door Paris te lopen,.Als ik van iedereen die verliefd door Parijs loopt last heb heb ik een zwaar leven.🤣😂
pi_220428149
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik kijk naar die aansmeerboxmetgebakkenlucht van AM. Met maar liefst een waarde van ¤255 terwijl die maar ¤50 kost. WOW!!!
Ze geven aan dat de waarde van de online workshop van AM met de zuurdesemdame ¤39,95 is. Stel dat die box 500 maal verkocht wordt dan is die workshop volgens hen dus ¤20.000 waard! Toppunt van creatief rekenen/boekhouden.
Aan veel dingen geven ze een willekeurig prijs. Benieuwd wat dat potje crème van 15 ml zou moeten kosten en die ingebonden blaadjes van dat bakkertje (..).

Maar de volgmoekes zullen wel zitten te wachten zodat ze de hihi-cursus piemelkleien kunnen doen en ondertissennvrafen kan stellen aan de opperkleier. Maar geen kritische, want die beantwoord ze niet.
pi_220428155
Als de box verkocht is, zie je Am nooit meer een cracker bakken.

We zien haar ook nooit meer hardlopen, ze heeft het nooit meer over mental load, ze komt nooit meer in een tuincentrum enz.

Ik snap influencers en hun verdienmodel. Maar Am past daadwerkelijk haar leven/hobbies aan op haar samenwerkingen en neemt haar gezin daarin mee.

Dat vind ik wat anders dan een influencer die make up/kleding/crème/stofzuiger promoot in een paar stories en er gesponserd bij zet. Am is zoveel sluwer.
pi_220428167
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Aan veel dingen geven ze een willekeurig prijs. Benieuwd wat dat potje crème van 15 ml zou moeten kosten en die ingebonden blaadjes van dat bakkertje (..).

Maar de volgmoekes zullen wel zitten te wachten zodat ze de hihi-cursus piemelkleien kunnen doen en ondertissennvrafen kan stellen aan de opperkleier. Maar geen kritische, want die beantwoord ze niet.
die creme kost 39,95 bij de eerste de beste webshop die ik zocht via google (https://www.foodforskin.c(...)9rlXpYU3NOR4gX59BWew)

dus mocht iemand fan zijn van dat spul dan krijg je de rest van de box er bijna gratis bij hahaha
pi_220428176
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:27 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Dit! Dit is hier nu al zo vaak aangehaald. Focus op de fluflu's, niet op de users hier. Lees er gewoon overheen als iets je niet aanstaat, zaken die tegen de huisregels van FOK! schuren, kun je natuurlijk wel altijd melden.

Vroegah (ca 10/15 jaar geleden) kwam ik veeeel in SHO! Ik volgde alle gates en heb zo vaak tranen gelachen. Daar werd iedere BN'er de maat genomen (Pwtwies, braadkip Sabia, Ruud met z'n golftas) en daar werd puur op speculaties gepost of dat wat gemeld werd bij Boulevard of in de Story stond (heel soms was er een insider, ik kan me nog iemand uit Volendam herinneren). Ik kan echt iedereen met teveel tijd (DBM, Sanneke: lezen jullie mee..) aanraden die oude topics door te lezen. Zoveel humor zat daar in, en ja, wel over de ellende (meestal scheidingen) van een ander. Maar is dat niet compleet mens-eigen (ik bedoel: RTL Boulevard, de Story/Prive, Help mijn man is klusser, ik vertrek, enz)? En mensen die daar geen plezier aan beleefden die kwamen niet in die topics. Net zoals ik niet in een topic over koken kom, want niet mijn ding.

Toen waren we denkbeeldige vliegen op de muur maar nu met Instagram&co zitten we er "live" bij. Ik ben niet dom, ik weet ook dat (in mijn geval MCW) dat laat zien wat ze wil laten zien. Dit is haar werk en hier zal met de SocialAgency (of hoe heet dat bureau?) vast een hele strategie voor bedacht zijn. Prima, haar leven.

Ik heb echter de afgelopen uren een paar keer hardop gelachen over posts hier en ben blij dat er meer mensen deze 'hobby' met mij delen. Daarnaast heb ik ook echt niet de intentie om iemand met een andere mening dan de mijne op andere gedachten te moeten brengen (zowel users hier, als de diverse fluflu's) maar ik zou het ook waarderen als een ander mij dan in rust mijn 10minuten pleziertje laat hebben (en echt; uitspraken die in strijd zijn met de forumregels moeten gemeld worden). Dit is gewoon mijn guilty pleasure, zoals dat vroeger de SHO-gates waren. Dank.

#ditwasmijnspreekbeurt,zijnernogvragen?
De regels zijn versoepeld, bijnamen en kwetsende opmerkingen kun je melden via een tr maar word niet veel
Mee gedaan.
pi_220428202
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:45 schreef poohenzo het volgende:

[..]
die creme kost 39,95 bij de eerste de beste webshop die ik zocht via google (https://www.foodforskin.care/products/tomato-base-cream?variant=50697634218248&country=NL¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&srsltid=AfmBOopidsnE_TBBTgiCpwApfIixZs8PB3uCRJG9rlXpYU3NOR4gX59BWew)

dus mocht iemand fan zijn van dat spul dan krijg je de rest van de box er bijna gratis bij hahaha
Voor 50 ml.
Het potje in de box is maar 15 ml.
pi_220428203
Ik heb geen zin om naar de spreekbeurt van DBM te luisteren, wat heeft de psychiater fout?
pi_220428205
(Al gecorrigeerd)
pi_220428206
En die volger die geïnspireerd door AM's zaadkrekkers zelf spulletjes kocht en nu aan haar flufluvriendin een tip vraagt, krijgt deze niet, maar wel de opmerking dat ze dan beter de verwenbox had kunnen kopen.
Sluw, weet ik niet. Onaardig is ze wel, onze moedervanacht
pi_220428223
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik spiekte even op haar site. Het is een hobbybakker, en die vraagt 8,95 voor een gedroogde starter (en daar komen nog verzendkosten bij), terwijl alleen al op insta er zoveel adressen zijn te vinden waar je - gratis en voor niets - een werkende starter kan halen. Digitaal boek, gewoon een PDF met info die je overal gratis kan vinden, voor 14,95.
pi_220428297
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Voor 50 ml.
Het potje in de box is maar 15 ml.
joh je hebt gelijk!!!

dan zijn dit gewoon de testers die ze in de box gegooid hebben..
pi_220428392
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb geen zin om naar de spreekbeurt van DBM te luisteren, wat heeft de psychiater fout?
Hij kende de combinatie adhd en...niet. Dat was een combinatie die niet kon. Stelde verschillende soorten medicatie voor maar alles had zoveel bijwerkingen dat dat hem ook niet werd.
pi_220428406
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:59 schreef poohenzo het volgende:

[..]
joh je hebt gelijk!!!

dan zijn dit gewoon de testers die ze in de box gegooid hebben..
Of het een tester is weet ik niet maar de foto´s van AM met het mini-potje zijn een beetje lachwekkend.
pi_220428455
Sanneke met een klaagzang pfffff
En dat stofzuigen en de spullen gewoon laten staan ipv even opzij zetten en dan zuigen
Dat is heel wat dommer dan met een winkelwagentje in de weg staan!
  woensdag 25 maart 2026 @ 15:15:07 #152
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220428540
Judith "ik mag toch Netflixen". Alsof B de baas is thuis 🧐
pi_220428580
quote:
Hmmm voor de eerste keer neig ik naar kopen want de twee boeken alleen al en de desemstarter zijn goedkoper in de box dan los.

Maar ik gun haar ook geen omzet dussssss lastig. Kan ik anders hier een tikkie plaatsen voor de losse dingen? *O*
pi_220428585
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ingebonden blaadjes kosten ¤ 24,95 en digitale versie ¤ 14,95 dus het klopt niet eens wat ze post.
pi_220428600
Ik vind dat dbm heel zwart wit denkt over adhd medicatie. En ze heeft zich veel te veel ingelezen in de bijwerkingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220428640
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:04 schreef Earring het volgende:
En dat stofzuigen en de spullen gewoon laten staan ipv even opzij zetten en dan zuigen
Bij mij adviseerde ze ook om met een steelstofzuiger alleen vooruit te zuigen/ lopen. Achteruit trekken is tegen het rol mechanisme in. Zo gaat hij eerder stuk.
pi_220428650
Junior heeft zijn kinderfeestje bij de lieve vrienden van Monkey Town. Madelief was 14 februari jarig maar ouders vonden carnavallen belangrijker dan haar verjaardag. Blijkbaar heeft zij nog steeds geen kinderfeestje gehad. Vreschil moet er zijn zullen we maar zeggen.
pi_220428690
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:33 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Bij mij adviseerde ze ook om met een steelstofzuiger alleen vooruit te zuigen/ lopen. Achteruit trekken is tegen het rol mechanisme in. Zo gaat hij eerder stuk.
Dan heeft ze weer wat te zeiken
pi_220428691
Het ding met influencers is dat ze al snel irritainment worden zodra het gaat rieken naar niet meer authentiek. Zo jammer. Ik volg best wat leuke accounts die ook steeds meer volgers krijgen, hoop zo dat die niet ook voor het grote geld gaan maar is natuurlijk ijdele hoop.
pi_220428704
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:04 schreef Earring het volgende:
Ze miste een extra hand want moest filmen. En schreeuwen tegen haar kind.
pi_220428736
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze miste een extra hand want moest filmen. En schreeuwen tegen haar kind.
Ze maakt ook nog reclame voor een robot dweil. Die zie ik haar wel kopen, dan hoeft ze het niet zelf te doen.
pi_220428753
quote:
Ja, die workshops zijn altijd een compleet uit de lucht gegrepen bedrag. Meestal zitten er 2 workshops in de box, ja zo kom je wel aan 250 euro 'waarde'
pi_220428754
Sanneke heeft in ieder geval zin in de box van AM zag ik. Die zien we binnenkort dus ook brood en crackers bakken 🤭
pi_220428817
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Sorry off-topic maar ik heb als adhd’er ook een vaardigheden cursus gevolgd waarbij de nadruk op plannen lag. Kan inmiddels plannen als een pro maar ja, de uitvoering he? Queen uitstellen hier :W
Hahaha plannen is anders dan uitvoeren he 🤣

Nee ik kan wel gewoon de dagelijkse dingen doen, maar de extra dingen zijn vaak moeilijk
  woensdag 25 maart 2026 @ 15:57:10 #165
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220428819
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:21 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Hmmm voor de eerste keer neig ik naar kopen want de twee boeken alleen al en de desemstarter zijn goedkoper in de box dan los.

Maar ik gun haar ook geen omzet dussssss lastig. Kan ik anders hier een tikkie plaatsen voor de losse dingen? *O*
2 boeken? 1 en de andere is een online bestandje met 15 recepten die je overal kan vinden. Net zoals een desemstarter.
pi_220428871
Toch wel interessant waarom de psychiater Risperdal (anti psychoticum) wilde voorschrijven aan DBM. Zou hij doorhebben dat deze vrouw alles enorm overdrijft/verzint/projecteert/aandikt?
pi_220429013
Bijsannethuis maakt een yoghurt ontbijtje (ad). 2 happen dan heb ik dat op hoor 😅
pi_220429031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:57 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
2 boeken? 1 en de andere is een online bestandje met 15 recepten die je overal kan vinden. Net zoals een desemstarter.
True
pi_220429033
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:21 schreef proud_mami het volgende:

[..]

Ah joh je hebt dat boek echt niet nodig hoor vraag het gewoon aan chat gpt
AM maakt het allemaal wel heel spannend en ingewikkeld met haar sterke verhalen, als je bakken leuk vindt is het echt geen hogere wiskunde
pi_220429039
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:15 schreef Utopica het volgende:

[..]
Toen Sanneke zei dat ze zwanger was, was het eerste dat ik dacht van: “oh god, nu gaat alles om het kind draaien”.

Klopt ook, naast de linkjes. Maar vind haar zoekende naar wat haar ding is. Ze zal wel politiek en autisme zelf noemen, maar beide vind ik dat wel heel zwak qua content (en interesse, behalve dan dat ze met verkiezingen linkjes deelt). En dan is een kind ineens iets wat je kan laten zien aan de wereld.
Heb je dat sowieso niet met iedereen die een eerste echo laat zien? Ik unsubscribe per direct. Je krijgt jaren aan content wat wellicht nog leuk is voor de oma's maar verder... Ugh
"Ik hou van je tot aan de maan en terug!" en dat schrijven ze naar hun baby van 872 weken en 2 dagen plus 14 uur terwijl die net zn laatste melk over zichzelf aan het kotsen is.
Waarom doen moeders dat?? Je kind kan precies niks, laat staan zn insta app openen.
Go hard or go home
pi_220429040
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Toch wel interessant waarom de psychiater Risperdal (anti psychoticum) wilde voorschrijven aan DBM. Zou hij doorhebben dat deze vrouw alles enorm overdrijft/verzint/projecteert/aandikt?
Dit wordt off-label ook veel voorgeschreven aan mensen met ASS en/of ADHD, wel met ander doel en andere dosering dan bij psychose.
pi_220429099
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:12 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dit wordt off-label ook veel voorgeschreven aan mensen met ASS en/of ADHD, wel met ander doel en andere dosering dan bij psychose.
Ja, dat weet ik.
Het werkt ook angstremmend, wat DBM toch wel kan gebruiken lijkt mij.
Maargoed, ze gaat het niet doen, haar goed recht uiteraard.
pi_220429137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ah joh je hebt dat boek echt niet nodig hoor vraag het gewoon aan chat gpt
AM maakt het allemaal wel heel spannend en ingewikkeld met haar sterke verhalen, als je bakken leuk vindt is het echt geen hogere wiskunde
Een rondje op Insta en er gaat al een zuurdesemwereld voor je open. En er zijn zoveel filmpjes op youtube te vinden. Je eigen starter maken is veel leuker, en het zelf uitvogelen (soms met behulp van chat) dan komen je broodjes er echt niet als keiharde, platte pannenkoeken uit. Bespaar je het geld! (ik lijk Judith wel, maar van mij uit positief bedoeld ;) )
pi_220429147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, die workshops zijn altijd een compleet uit de lucht gegrepen bedrag. Meestal zitten er 2 workshops in de box, ja zo kom je wel aan 250 euro 'waarde'
ik snap het ook niet, wij geven ook workshops aan groepjes van minimaal 4 personen en max 8, dat kost dan wel 395 euro ex btw maar is inclusief drankjes en duurt 4 -5 uur. (horeca gerelateerd en als mensen willen kunnen ze daarna een geaccrediteerd certificaat halen) In mijn ervaring zijn al die hobbyisten workshops per definitie zonde van het geld, sta je dan met je droge starter en een pdf.... dat mag echt niks kosten en het doet ook te kort aan de mensen die wel op een gedegen manier workshops geven overigens.
pi_220429169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik.
Het werkt ook angstremmend, wat DBM toch wel kan gebruiken lijkt mij.
Maargoed, ze gaat het niet doen, haar goed recht uiteraard.
Maar begreep ik nou goed dat de psychiater de combinatie van ASS en ADHD niet kende? Dat is nou juist het meest complexe. Ondanks alle bagger, drama en TMI wat ze online gooit, had ik haar wel een psychiater gegund die hier wel kennis van had. Want dat maakt de medicatiepuzzel extra ingewikkeld.
pi_220429171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:20 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik snap het ook niet, wij geven ook workshops aan groepjes van minimaal 4 personen en max 8, dat kost dan wel 395 euro ex btw maar is inclusief drankjes en duurt 4 -5 uur. (horeca gerelateerd en als mensen willen kunnen ze daarna een geaccrediteerd certificaat halen) In mijn ervaring zijn al die hobbyisten workshops per definitie zonde van het geld, sta je dan met je droge starter en een pdf.... dat mag echt niks kosten en het doet ook te kort aan de mensen die wel op een gedegen manier workshops geven overigens.
Ja maar jij doet een echte workshop face to face.
Die van hun zijn online en kunnen wel 10000 mensen tegelijk meekijken als ze zouden willen. Dat is lekker geld verdienen en maakt het bedrag compleet fictief. Maar aan de andere kant zullen maar weinig mensen echt los 40 euro voor een online workshop betalen denk ik
pi_220429175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:23 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Maar begreep ik nou goed dat de psychiater de combinatie van ASS en ADHD niet kende? Dat is nou juist het meest complexe. Ondanks alle bagger, drama en TMF wat ze online gooit, had ik haar wel een psychiater gegund die hier wel kennis van had. Want dat maakt de medicatiepuzzel extra ingewikkeld.
Ja dat zegt ze idd.
Maar DBM is echt heel goed in dingen vedraaien, liegen, aandikken, overdrijven. Dus we zullen waarschijnlijk nooit weten wat er echt gezegd is.
pi_220429197
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Een rondje op Insta en er gaat al een zuurdesemwereld voor je open. En er zijn zoveel filmpjes op youtube te vinden. Je eigen starter maken is veel leuker, en het zelf uitvogelen (soms met behulp van chat) dan komen je broodjes er echt niet als keiharde, platte pannenkoeken uit. Bespaar je het geld! (ik lijk Judith wel, maar van mij uit positief bedoeld ;) )
Thanx, ik trek filmpjes kijken alleen echt niet, geen geduld voor want adhd 😂 ik heb ook geen tijdsbesef. Nee hoor, dat wel en ook nooit vergeten mijn kinderen op te halen. Ben juist altijd te vroeg.
pi_220429239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:23 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja maar jij doet een echte workshop face to face.
Die van hun zijn online en kunnen wel 10000 mensen tegelijk meekijken als ze zouden willen. Dat is lekker geld verdienen en maakt het bedrag compleet fictief. Maar aan de andere kant zullen maar weinig mensen echt los 40 euro voor een online workshop betalen denk ik
Een online workshop? Dan hoop je dat je starter actief is, maar dat weet je nog niet, want je werkt er voor het eerst mee. Dan heb je meer aan gratis filmpjes waarin je stap voor stap meegenomen wordt in wat wanneer te doen. Lekker cashen zo...
pi_220429249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 15:57 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En het boek van Pascalle Naessend is er eentje uit 2022 en is inmiddels echt wel voor een habbekrats te krijgen. Uitleg over zuurdesem...Youtube social media enz.
Trap er niet in mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')