Hmmm voor de eerste keer neig ik naar kopen want de twee boeken alleen al en de desemstarter zijn goedkoper in de box dan los.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik kijk naar die aansmeerboxmetgebakkenlucht van AM. Met maar liefst een waarde van ¤255 terwijl die maar ¤50 kost. WOW!!!
Ze geven aan dat de waarde van de online workshop van AM met de zuurdesemdame ¤39,95 is. Stel dat die box 500 maal verkocht wordt dan is die workshop volgens hen dus ¤20.000 waard! Toppunt van creatief rekenen/boekhouden.
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er weer in gaan trappen dit keer
Ingebonden blaadjes kosten ¤ 24,95 en digitale versie ¤ 14,95 dus het klopt niet eens wat ze post.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Aan veel dingen geven ze een willekeurig prijs. Benieuwd wat dat potje crème van 15 ml zou moeten kosten en die ingebonden blaadjes van dat bakkertje (..).
Maar de volgmoekes zullen wel zitten te wachten zodat ze de hihi-cursus piemelkleien kunnen doen en ondertissennvrafen kan stellen aan de opperkleier. Maar geen kritische, want die beantwoord ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij adviseerde ze ook om met een steelstofzuiger alleen vooruit te zuigen/ lopen. Achteruit trekken is tegen het rol mechanisme in. Zo gaat hij eerder stuk.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:04 schreef Earring het volgende:
Sanneke met een klaagzang pfffff
En dat stofzuigen en de spullen gewoon laten staan ipv even opzij zetten en dan zuigen
Dat is heel wat dommer dan met een winkelwagentje in de weg staan!
Dan heeft ze weer wat te zeikenquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:33 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Bij mij adviseerde ze ook om met een steelstofzuiger alleen vooruit te zuigen/ lopen. Achteruit trekken is tegen het rol mechanisme in. Zo gaat hij eerder stuk.
Ze miste een extra hand want moest filmen. En schreeuwen tegen haar kind.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:04 schreef Earring het volgende:
Sanneke met een klaagzang pfffff
En dat stofzuigen en de spullen gewoon laten staan ipv even opzij zetten en dan zuigen
Dat is heel wat dommer dan met een winkelwagentje in de weg staan!
Ze maakt ook nog reclame voor een robot dweil. Die zie ik haar wel kopen, dan hoeft ze het niet zelf te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze miste een extra hand want moest filmen. En schreeuwen tegen haar kind.
Ja, die workshops zijn altijd een compleet uit de lucht gegrepen bedrag. Meestal zitten er 2 workshops in de box, ja zo kom je wel aan 250 euro 'waarde'quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik kijk naar die aansmeerboxmetgebakkenlucht van AM. Met maar liefst een waarde van ¤255 terwijl die maar ¤50 kost. WOW!!!
Ze geven aan dat de waarde van de online workshop van AM met de zuurdesemdame ¤39,95 is. Stel dat die box 500 maal verkocht wordt dan is die workshop volgens hen dus ¤20.000 waard! Toppunt van creatief rekenen/boekhouden.
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er weer in gaan trappen dit keer
Hahaha plannen is anders dan uitvoeren he 🤣quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Sorry off-topic maar ik heb als adhd’er ook een vaardigheden cursus gevolgd waarbij de nadruk op plannen lag. Kan inmiddels plannen als een pro maar ja, de uitvoering he? Queen uitstellen hier
2 boeken? 1 en de andere is een online bestandje met 15 recepten die je overal kan vinden. Net zoals een desemstarter.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hmmm voor de eerste keer neig ik naar kopen want de twee boeken alleen al en de desemstarter zijn goedkoper in de box dan los.
Maar ik gun haar ook geen omzet dussssss lastig. Kan ik anders hier een tikkie plaatsen voor de losse dingen?
Truequote:Op woensdag 25 maart 2026 15:57 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
2 boeken? 1 en de andere is een online bestandje met 15 recepten die je overal kan vinden. Net zoals een desemstarter.
Ah joh je hebt dat boek echt niet nodig hoor vraag het gewoon aan chat gptquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hmmm voor de eerste keer neig ik naar kopen want de twee boeken alleen al en de desemstarter zijn goedkoper in de box dan los.
Maar ik gun haar ook geen omzet dussssss lastig. Kan ik anders hier een tikkie plaatsen voor de losse dingen?
Heb je dat sowieso niet met iedereen die een eerste echo laat zien? Ik unsubscribe per direct. Je krijgt jaren aan content wat wellicht nog leuk is voor de oma's maar verder... Ughquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:15 schreef Utopica het volgende:
[..]
Toen Sanneke zei dat ze zwanger was, was het eerste dat ik dacht van: “oh god, nu gaat alles om het kind draaien”.
Klopt ook, naast de linkjes. Maar vind haar zoekende naar wat haar ding is. Ze zal wel politiek en autisme zelf noemen, maar beide vind ik dat wel heel zwak qua content (en interesse, behalve dan dat ze met verkiezingen linkjes deelt). En dan is een kind ineens iets wat je kan laten zien aan de wereld.
Dit wordt off-label ook veel voorgeschreven aan mensen met ASS en/of ADHD, wel met ander doel en andere dosering dan bij psychose.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Toch wel interessant waarom de psychiater Risperdal (anti psychoticum) wilde voorschrijven aan DBM. Zou hij doorhebben dat deze vrouw alles enorm overdrijft/verzint/projecteert/aandikt?
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:12 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dit wordt off-label ook veel voorgeschreven aan mensen met ASS en/of ADHD, wel met ander doel en andere dosering dan bij psychose.
Een rondje op Insta en er gaat al een zuurdesemwereld voor je open. En er zijn zoveel filmpjes op youtube te vinden. Je eigen starter maken is veel leuker, en het zelf uitvogelen (soms met behulp van chat) dan komen je broodjes er echt niet als keiharde, platte pannenkoeken uit. Bespaar je het geld! (ik lijk Judith wel, maar van mij uit positief bedoeldquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ah joh je hebt dat boek echt niet nodig hoor vraag het gewoon aan chat gpt
AM maakt het allemaal wel heel spannend en ingewikkeld met haar sterke verhalen, als je bakken leuk vindt is het echt geen hogere wiskunde
ik snap het ook niet, wij geven ook workshops aan groepjes van minimaal 4 personen en max 8, dat kost dan wel 395 euro ex btw maar is inclusief drankjes en duurt 4 -5 uur. (horeca gerelateerd en als mensen willen kunnen ze daarna een geaccrediteerd certificaat halen) In mijn ervaring zijn al die hobbyisten workshops per definitie zonde van het geld, sta je dan met je droge starter en een pdf.... dat mag echt niks kosten en het doet ook te kort aan de mensen die wel op een gedegen manier workshops geven overigens.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, die workshops zijn altijd een compleet uit de lucht gegrepen bedrag. Meestal zitten er 2 workshops in de box, ja zo kom je wel aan 250 euro 'waarde'
Maar begreep ik nou goed dat de psychiater de combinatie van ASS en ADHD niet kende? Dat is nou juist het meest complexe. Ondanks alle bagger, drama en TMI wat ze online gooit, had ik haar wel een psychiater gegund die hier wel kennis van had. Want dat maakt de medicatiepuzzel extra ingewikkeld.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Het werkt ook angstremmend, wat DBM toch wel kan gebruiken lijkt mij.
Maargoed, ze gaat het niet doen, haar goed recht uiteraard.
Ja maar jij doet een echte workshop face to face.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:20 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, wij geven ook workshops aan groepjes van minimaal 4 personen en max 8, dat kost dan wel 395 euro ex btw maar is inclusief drankjes en duurt 4 -5 uur. (horeca gerelateerd en als mensen willen kunnen ze daarna een geaccrediteerd certificaat halen) In mijn ervaring zijn al die hobbyisten workshops per definitie zonde van het geld, sta je dan met je droge starter en een pdf.... dat mag echt niks kosten en het doet ook te kort aan de mensen die wel op een gedegen manier workshops geven overigens.
Ja dat zegt ze idd.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:23 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Maar begreep ik nou goed dat de psychiater de combinatie van ASS en ADHD niet kende? Dat is nou juist het meest complexe. Ondanks alle bagger, drama en TMF wat ze online gooit, had ik haar wel een psychiater gegund die hier wel kennis van had. Want dat maakt de medicatiepuzzel extra ingewikkeld.
Thanx, ik trek filmpjes kijken alleen echt niet, geen geduld voor want adhd 😂 ik heb ook geen tijdsbesef. Nee hoor, dat wel en ook nooit vergeten mijn kinderen op te halen. Ben juist altijd te vroeg.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Een rondje op Insta en er gaat al een zuurdesemwereld voor je open. En er zijn zoveel filmpjes op youtube te vinden. Je eigen starter maken is veel leuker, en het zelf uitvogelen (soms met behulp van chat) dan komen je broodjes er echt niet als keiharde, platte pannenkoeken uit. Bespaar je het geld! (ik lijk Judith wel, maar van mij uit positief bedoeld)
Een online workshop? Dan hoop je dat je starter actief is, maar dat weet je nog niet, want je werkt er voor het eerst mee. Dan heb je meer aan gratis filmpjes waarin je stap voor stap meegenomen wordt in wat wanneer te doen. Lekker cashen zo...quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:23 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja maar jij doet een echte workshop face to face.
Die van hun zijn online en kunnen wel 10000 mensen tegelijk meekijken als ze zouden willen. Dat is lekker geld verdienen en maakt het bedrag compleet fictief. Maar aan de andere kant zullen maar weinig mensen echt los 40 euro voor een online workshop betalen denk ik
En het boek van Pascalle Naessend is er eentje uit 2022 en is inmiddels echt wel voor een habbekrats te krijgen. Uitleg over zuurdesem...Youtube social media enz.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:57 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
2 boeken? 1 en de andere is een online bestandje met 15 recepten die je overal kan vinden. Net zoals een desemstarter.
Ja de workshops in die boxen zijn altijd onlinequote:Op woensdag 25 maart 2026 16:31 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Een online workshop? Dan hoop je dat je starter actief is, maar dat weet je nog niet, want je werkt er voor het eerst mee. Dan heb je meer aan gratis filmpjes waarin je stap voor stap meegenomen wordt in wat wanneer te doen. Lekker cashen zo...
Als je de posts had gelezen waar dit werd uitgelegd had je deze vraag niet hoeven stellen🙈 Mijn hemel zeg.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok wie heeft daar last van? Ik zeg letterlijk dat ze er niemand kwaad mee doen door verliefd door Paris te lopen,.Als ik van iedereen die verliefd door Parijs loopt last heb heb ik een zwaar leven.🤣😂
O ik heb dat wel gehad hoor toen ze nog echt klein waren.. van die bejaarde die dan over een voetje of een wangetje aaide... heb zelfs een keer een hoogbejaarde dame gehad die vroeg of ze even aan de haartjes mocht snuffelen 🤣 dat vond ze zo fijn... 🤷 ik maakte dan even snelle inschatting en bedacht me dat kind er niets van merkte en die vrouw haar dag misschien helemaal geweldig zou zijn daarna dus primaquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Behalve als ze hebben gedúrfd om de kraskaartenspullen niet bij elkaar te zetten 😁
En de 60+ ers zitten aan haar kind. 3x per supermarktronde. Ik zie dat nooit in de supermarkt gebeuren?
Ze zijn elkaars gelijke. Dit moest dan natuurlijk overlegd worden. Koekoek.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:15 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith "ik mag toch Netflixen". Alsof B de baas is thuis 🧐
Hier heb ik laatst een podcast over gehoord, maar dat waren mensen die helemaal iets anders deden qua Insta-doelgroep, maar wel een zwangerschapsannouncement deden en dan hun aantal volgers zagen kelderen. Terwijl ze dus niet specifiek momvlogger wilden worden, dus dat schijnt best een ding te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je dat sowieso niet met iedereen die een eerste echo laat zien? Ik unsubscribe per direct. Je krijgt jaren aan content wat wellicht nog leuk is voor de oma's maar verder... Ugh
"Ik hou van je tot aan de maan en terug!" en dat schrijven ze naar hun baby van 872 weken en 2 dagen plus 14 uur terwijl die net zn laatste melk over zichzelf aan het kotsen is.
Waarom doen moeders dat?? Je kind kan precies niks, laat staan zn insta app openen.
Lekker warme handen dus😉quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Als je de posts had gelezen waar dit werd uitgelegd had je deze vraag niet hoeven stellen🙈 Mijn hemel zeg.
Het is maar goed dat we hier geen kritiek op elkaar mogen hebben, maar hier moet ik echt op mn handen zitten.
Die Astley of hoe heet die man van mafs heeft zelfs een button gemaakt dat anderen niet aan de baby mochten komen. Ik denk dan alsof anderen continu aan een baby zitten en he hebt toch ook een mond om te zeggen liever niet aanraken. Ik zie dat probleem niet zo, al liep ik altijd heel snel door de supermarkt, oogkleppen op en gaan, dus niemand zag mij of kwam aan mijn baby 🤣quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
O ik heb dat wel gehad hoor toen ze nog echt klein waren.. van die bejaarde die dan over een voetje of een wangetje aaide... heb zelfs een keer een hoogbejaarde dame gehad die vroeg of ze even aan de haartjes mocht snuffelen 🤣 dat vond ze zo fijn... 🤷 ik maakte dan even snelle inschatting en bedacht me dat kind er niets van merkte en die vrouw haar dag misschien helemaal geweldig zou zijn daarna dus prima
Nooit echt drama van gemaakt
Nah opzich zijn ergernissen in de supermarkt wel echt een ding, zie ook het zeer langlopende topic aan de overkant 😅quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is wel duidelijk dat Sanneke teveel tijd heeft. Je druk maken om hoe iemand een winkelwagen neerzet is wel een dieptepunt in een leven.
Als ik haar was zou ik lekker thuis op de bank blijven zitten en Dion de boodschappen laten doen.
Ik denk dat ze gewoon teveel artsen bezoekt , teveel opzoekt op internet.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze idd.
Maar DBM is echt heel goed in dingen vedraaien, liegen, aandikken, overdrijven. Dus we zullen waarschijnlijk nooit weten wat er echt gezegd is.
Ze liegt regelmatig. Dat is wel wat anders dan teveel googelen (doet ze vast ook)quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon teveel artsen bezoekt , teveel opzoekt op internet.
Ze ziet door de bomen het bos niet meer.
Kies gewoon voor 1 arts , plaats niet alles op social media en kijk samen wat bij je past.
Ik heb daar geen tijd voor. Doe mijn boodschappen en binnen een half uur zit ik weer in de auto.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nah opzich zijn ergernissen in de supermarkt wel echt een ding, zie ook het zeer langlopende topic aan de overkant 😅
💯quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:24 schreef Loveischocolala het volgende:
Denk mies en tim al langer wat samen hebben dan wij denken
😂😂😂quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je dat sowieso niet met iedereen die een eerste echo laat zien? Ik unsubscribe per direct. Je krijgt jaren aan content wat wellicht nog leuk is voor de oma's maar verder... Ugh
"Ik hou van je tot aan de maan en terug!" en dat schrijven ze naar hun baby van 872 weken en 2 dagen plus 14 uur terwijl die net zn laatste melk over zichzelf aan het kotsen is.
Waarom doen moeders dat?? Je kind kan precies niks, laat staan zn insta app openen.
Wordt ook wel gebruikt bij autismequote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Toch wel interessant waarom de psychiater Risperdal (anti psychoticum) wilde voorschrijven aan DBM. Zou hij doorhebben dat deze vrouw alles enorm overdrijft/verzint/projecteert/aandikt?
We kunnen de bijnaam van pa Walk (The Godfather) inmiddels wel vergeten denk ik. Zijn invloed op en aanwezigheid in het leven van Mies lijkt minimaal te zijn geworden. Van maximaal naar minimaal. Benieuwd of dat ooit nog weer goedkomt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
De regels zijn versoepeld, bijnamen en kwetsende opmerkingen kun je melden via een tr maar word niet veel
Mee gedaan.
Moest vooral lachen omdat Sanneke een tijd terug nog liep te klagen dat mensen niet genoeg aandacht aan M gaven (als in: niet terug lachen of zwaaien naar hem). Het is gewoon nooit goed en altijd fout bij deze vrouw.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
O ik heb dat wel gehad hoor toen ze nog echt klein waren.. van die bejaarde die dan over een voetje of een wangetje aaide... heb zelfs een keer een hoogbejaarde dame gehad die vroeg of ze even aan de haartjes mocht snuffelen 🤣 dat vond ze zo fijn... 🤷 ik maakte dan even snelle inschatting en bedacht me dat kind er niets van merkte en die vrouw haar dag misschien helemaal geweldig zou zijn daarna dus prima
Nooit echt drama van gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |