abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220435705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
Ik weet niet bij welk stukje rits de verslaving begon/naar buiten kwam.
pi_220435714
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik weet niet wat de situatie toen was
Niemand weet hoe het in je verdere toekomst gaat zodra je samen aan kinderen begint
Niet alles kun je vooraf weten
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220435721
quote:

[..]
Niemand weet hoe het in je verdere toekomst gaat zodra je samen aan kinderen begint
Dat was allang aan de hand voordat die kinderen kwamen (edit; in ieder geval niet pas na de laatste ofzo)

En verder heb ik niet zo'n zin om met jou te dimdammen hierover. Dus je mag het laatste woord hebben.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220435723
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...
Gelukkig is hoog IQ niet direct HB... maar die sticker komt vast nog wel... maar ze knalt er nog een red bulletje in 👌
Dat denk ik ook, ik geloof helemaal nog van hoogbegaafdheid of een buitengewoon hoog IQ bij dat kind. Hij had toch ook nog verbale dispraxie, schreef ze op de pagina van iemand anders? De lijst met labeltjes wordt langer en langer zo..
pi_220435740
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:44 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.

En al die medische afspraken, lichamelijk en psychisch voor beide kinderen én haarzelf, dat is toch wel echt heftig. Het lijkt me eerder meer worden dan minder.
Ik word altijd een beetje ziek van cafeïne, ik drink ook geen koffie.
Verder kan je niet uitgaan van wat DBM allemaal beweert. Ik hoop maar, dat in de werkelijkheid haar kinderen niet zo vaak ziek zijn.
pi_220435741
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dit dus!
pi_220435749
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef LeSage het volgende:

[..]

SPOILER
Nou ja, ze had ook in een dorre vallei (a la de jelies) kunnen zitten verstoken van hulp en netwerk, gelukkig is dat niet het geval.
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:56:18 #33
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220435771
Ik moet ineens denken aan een tijdje terug. We kregen visite van mensen die we nog niet heel goed kenden en toen we eenmaal even zaten vroeg ik langs mijn neus weg "vertel, wat voor labels hebben jullie?". Grote hilariteit 🤣
pi_220435791
Zit Lot nou gefrituurde meuk te eten voor de lunch?
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220435801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:00 schreef Lief17 het volgende:
ja dat kind heeft genoeg crackers met zaden gegeten voor een heel mensenleven inmiddels haha
pi_220435811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou ja, ze had ook in een dorre vallei (a la de jelies) kunnen zitten verstoken van hulp en netwerk, gelukkig is dat niet het geval.
Haha, het kan inderdaad nog erger :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220435812
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:44 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.

En al die medische afspraken, lichamelijk en psychisch voor beide kinderen én haarzelf, dat is toch wel echt heftig. Het lijkt me eerder meer worden dan minder.
Zij moet eens beter kijken naar hoe en wat haar kinderen nodig hebben. Er is geen standaard methode die bij elk kind past.
Ik denk dat er weinig mis is met beide kinderen.
Maar door haar eigen issues weet ze niet hoe ze ze op kan voeden tot stabiele zelfstandige mensen.
En al die onderzoeken, wie zoekt zal altijd iets vinden denk ik dan.
Vind het echt wel sneu.
pi_220435831
quote:

[..]
In zijn algemeenheid: dit is natuurlijke de ultieme mantra om alles goed te lullen. Ik zal maar niet over politici beginnen.
pi_220435864
AM gaat niet meer op tournee naar Leeuwarden dit weekend. Er is al een beurs en dan wordt het samen met de enorme mensenmassa's die op AM haar signeersessies afkomen te druk voor het personeel... Ga toch heen, gelooft ze het zelf? Die hele tour van haar trek geen kip meer.
Heel lullig trouwens dat ze zo deelde dat de tweeling niet naar het schoolfeest durfde maar moest van haar. Die meiden zitten nog minstens 4 jaar op school, genoeg schoolfeesten nog. Maar ze zat zeker nog niet aan de 100 stories gister dus flikkert ze die meiden en hun onzekerheden maar weer ff online.
pi_220435919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:13 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat niet meer op tournee naar Leeuwarden dit weekend. Er is al een beurs en dan wordt het samen met de enorme mensenmassa's die op AM haar signeersessies afkomen te druk voor het personeel... Ga toch heen, gelooft ze het zelf? Die hele tour van haar trek geen kip meer.
Heel lullig trouwens dat ze zo deelde dat de tweeling niet naar het schoolfeest durfde maar moest van haar. Die meiden zitten nog minstens 4 jaar op school, genoeg schoolfeesten nog. Maar ze zat zeker nog niet aan de 100 stories gister dus flikkert ze die meiden en hun onzekerheden maar weer ff online.
Inderdaad. Iedereen die maar enigzins interesse had in een krabbel en aandacht van AM heeft die kans al gehad bij de vorige tour. Toen werden er ook beelden gedeeld van de rij, deze keer niet.
pi_220435926
Oke, het is misschien niet hoe jullie je leven inrichten, maar laten we ook eventjes positief zijn dat Sanneke nu wel dagelijks buiten komt bij winkels (en dus met M de deur uit gaat) en vanmorgen ook op kraambezoek is geweest.
Dat vind ik al een hele vooruitgang! Heb het idee dat ze ook wat blijer kijkt.
pi_220435932
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:00 schreef Lief17 het volgende:
Met mayo! 😆
pi_220435942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inderdaad. Iedereen die maar enigzins interesse had in een krabbel en aandacht van AM heeft die kans al gehad bij de vorige tour. Toen werden er ook beelden gedeeld van de rij, deze keer niet.
Omdat ze bij de denktank van het hulpje van de minister heeft geleerd hoe belangrijk de online privacy is. Van de volgmoekes dan, niet van haar kinderen.
pi_220435958
Waarom laat DBM al die onderzoeken doen eigenlijk?
Mijn dochter is net zo oud en die heeft deze onderzoeken achter de rug en start vandaag met therapie wegens o.a. trauma.
Maar deze onderzoeken hebben wij echt laten doen wegens flinke gedragsproblemen, nachtmerries etc.
En ik kom er bij DBM nog niet goed achter Waarom ze dit doet. Heb ik iets gemist?
pi_220435982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze bij de denktank van het hulpje van de minister heeft geleerd hoe belangrijk de online privacy is. Van de volgmoekes dan, niet van haar kinderen.
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉
pi_220435992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉
😎
pi_220436075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik zeg niks.. 😎🤪
pi_220436077
Vetfitmama viel een aantal maanden geleden terug in oude patronen maar dat mochten haar volgers niet weten. Nu ze maanden later weer on track is vertelt ze het ‘eerlijke’ verhaal zodat ze haar volgers goed advies kan geven. Je leeft toch niet voor de socials?!
pi_220436099
Sanneke (en Dion) twijfelen over een tweede. Eén van de dingen die ze dan anders zou willen doen in de eerste week/tijd is ‘meer rust pakken’.

Ik kan me niet herinneren dat ze het heel druk heeft gehad toen? Ze klaagde dat er vrijwel geen kraambezoek kwam, dus dat kan het ook niet geweest zijn?
pi_220436101
Blij dat Sanneke goed na wilt denken over een eventuele 2e.

Persoonlijk denk ik dat in haar situatie gewoon het beste is dat ze het bij eentje houd.
Beter voor haar mentale welzijn en dit vind ze al lastig terwijl M een heel rustig kindje is. Voor hetzelfde geld krijgt ze volgende keer een huilbaby. Dat zou ze echt niet trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')