Ik weet niet bij welk stukje rits de verslaving begon/naar buiten kwam.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de situatie toen was
Niemand weet hoe het in je verdere toekomst gaat zodra je samen aan kinderen begint
Niet alles kun je vooraf weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Dat was allang aan de hand voordat die kinderen kwamen (edit; in ieder geval niet pas na de laatste ofzo)quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het in je verdere toekomst gaat zodra je samen aan kinderen begint
Dat denk ik ook, ik geloof helemaal nog van hoogbegaafdheid of een buitengewoon hoog IQ bij dat kind. Hij had toch ook nog verbale dispraxie, schreef ze op de pagina van iemand anders? De lijst met labeltjes wordt langer en langer zo..quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...
Gelukkig is hoog IQ niet direct HB... maar die sticker komt vast nog wel... maar ze knalt er nog een red bulletje in 👌
Ik word altijd een beetje ziek van cafeïne, ik drink ook geen koffie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:44 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.
En al die medische afspraken, lichamelijk en psychisch voor beide kinderen én haarzelf, dat is toch wel echt heftig. Het lijkt me eerder meer worden dan minder.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.Nou, dit dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.Nou ja, ze had ook in een dorre vallei (a la de jelies) kunnen zitten verstoken van hulp en netwerk, gelukkig is dat niet het geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't help it, if I'm lucky
ja dat kind heeft genoeg crackers met zaden gegeten voor een heel mensenleven inmiddels hahaquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:00 schreef Lief17 het volgende:
Zit Lot nou gefrituurde meuk te eten voor de lunch?
Haha, het kan inderdaad nog ergerquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ja, ze had ook in een dorre vallei (a la de jelies) kunnen zitten verstoken van hulp en netwerk, gelukkig is dat niet het geval.
Zij moet eens beter kijken naar hoe en wat haar kinderen nodig hebben. Er is geen standaard methode die bij elk kind past.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:44 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.
En al die medische afspraken, lichamelijk en psychisch voor beide kinderen én haarzelf, dat is toch wel echt heftig. Het lijkt me eerder meer worden dan minder.
In zijn algemeenheid: dit is natuurlijke de ultieme mantra om alles goed te lullen. Ik zal maar niet over politici beginnen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen die maar enigzins interesse had in een krabbel en aandacht van AM heeft die kans al gehad bij de vorige tour. Toen werden er ook beelden gedeeld van de rij, deze keer niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:13 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat niet meer op tournee naar Leeuwarden dit weekend. Er is al een beurs en dan wordt het samen met de enorme mensenmassa's die op AM haar signeersessies afkomen te druk voor het personeel... Ga toch heen, gelooft ze het zelf? Die hele tour van haar trek geen kip meer.
Heel lullig trouwens dat ze zo deelde dat de tweeling niet naar het schoolfeest durfde maar moest van haar. Die meiden zitten nog minstens 4 jaar op school, genoeg schoolfeesten nog. Maar ze zat zeker nog niet aan de 100 stories gister dus flikkert ze die meiden en hun onzekerheden maar weer ff online.
Met mayo! 😆quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:00 schreef Lief17 het volgende:
Zit Lot nou gefrituurde meuk te eten voor de lunch?
Omdat ze bij de denktank van het hulpje van de minister heeft geleerd hoe belangrijk de online privacy is. Van de volgmoekes dan, niet van haar kinderen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen die maar enigzins interesse had in een krabbel en aandacht van AM heeft die kans al gehad bij de vorige tour. Toen werden er ook beelden gedeeld van de rij, deze keer niet.
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat ze bij de denktank van het hulpje van de minister heeft geleerd hoe belangrijk de online privacy is. Van de volgmoekes dan, niet van haar kinderen.
😎quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉
Ik zeg niks.. 😎🤪quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |