abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220442635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:09 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ze zei laatst toch ook dat ze nooit honger heeft en altijd vergeet te eten/ontbijten? 🤥🤡

Waarom plaatst zij overigens zo vaak opnieuw dezelfde post van eenpaar dagen geleden in haar stories? Niet genoeg aandacht?
Je moet veel plaatsen om zichtbaar te blijven.

Dat gewichtheffen van DBM, oprecht knap ik doe het haar niet na, alleen ik vind het er zo ongezond uitzien? Het lijkt me heel slecht voor de knieën en rug? Het doet bijna pijn om te zien alleen al.
Het brengt haar kennelijk wel iets, dus dat is positief.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220442662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
De altijd blije mama op threads, “Ik heb echt een bizar grote eetlust voor een vrouw” 🫠 Ze is toch zo clean aan het eten en op de calorietjes letten? Nou moet ik zeggen dat die meuk voor in haar water en kwark me toch niet echt clean lijken (correct me if I’m wrong) 🙃 Weeg gewoon je voeding af, eet onbewerkt dan zal ze vast meer afvallen want in die tijd dat ik haar volg en ze aan het afvallen is zie ik geen verschil in lichaam
Nee maar DBM valt niet af vanwege haar schildklier en ze is al wel zo ontzettend veel cm's kwijt, alleen geen gewicht.

(En ja afvallen met een schildklier aandoening is lastiger, niet onmogelijk. Het begint bij een kcal tekort en dat heeft ze heel vaak niet heb ik t idee)

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 27-03-2026 11:28:05 ]
pi_220442722
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄
Annemarie en Maarten waren tienerouders en extreem jong (niet echt, maar zo doet ze het altijd voorkomen), toen hun oudste geboren werd. Tja, als een van de ouders dan iets overkomt worden kinderen van dergelijk jonge ouders meteen uit huis geplaatst. Wisten jullie dan niet dan? Dan hebben we toch weer weer iets van Alwetende Annemarie geleerd vanmorgen 😄.
pi_220442727
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee maar DBM valt niet af vanwege haar schildklier en ze is al wel zo ontzettend veel cm's kwijt, alleen geen gewicht.

(En ja afvallen met een schildklier aandoening is lastiger, niet onmogelijk. Het begint bij een kcal tekort en dat heeft ze heel vaak niet)
Volgens mij vindt ze zelf van wel?
pi_220442749
Die oven bij bzzonder 🤢 die kan wel een taaktober maandje gebruiken
pi_220442756
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij vindt ze zelf van wel?
Volgens mij denkt ze dat idd zelf wel.

Heb mijn eerste bericht ff aan gepast, want naar mijn idee heeft ze dat kcal tekort niet😅
pi_220442783
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:27 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Annemarie en Maarten waren tienerouders en extreem jong (niet echt, maar zo doet ze het altijd voorkomen), toen hun oudste geboren werd. Tja, als een van de ouders dan iets overkomt worden kinderen van dergelijk jonge ouders meteen uit huis geplaatst. Wisten jullie dan niet dan? Dan hebben we toch weer weer iets van Alwetende Annemarie geleerd vanmorgen 😄.
Daardoor heeft ze een jeugdtrauma, vandaar dat ze haar kinderen nu op jonge leeftijd het huis uit stuurt 😂
pi_220442792
Zooo Sanneke is weer op pad geweest en heeft 2 inimini zakjes snoep gekocht voor een belachelijke prijs.

En ze worden gelijk hoppa open gemaakt. Je kan ze niet eens meer nogmaal dicht doen op deze manier.
Tot zo ver vanaf april uitkijken met het boodschappen budget. Als ze het nu al niet kan...

Daarbij vind ik het heel raar als je geen geld hebt voor de kapper en geen tijd, je dan denkt dat je dat wel voor een 2e kindje hebt? Bizar hoor.
Ik heb geen geld en geen tijd voor de kapper.

Ik vind het heel wat anders als iemand zegt: Ik heb het geld niet over voor een kleuring bij de kapper. Of de tijd besteed ik liever met mijn zoon.
pi_220442856
quote:

[..]
Wat een onzin.
Toen hadden ze nog een beter netwerk met liefhebbende familieleden.
pi_220442875
Ik vind Jet en Julia er wel anders uitzien dan de anderen en minder op A en M lijken.
pi_220442877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:40 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
28
😱 echt? Wow, die zou ik zo 10 jaar erbij geven
pi_220442972
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen :')
Ik vind het pas wat rustiger worden nu ze einde basisschool zijn. Tussen vier jaar en acht jaar was het één grote drukte. Minder zorg, maar wel veel logistiek gedoe.
pi_220442973
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

(En ja afvallen met een schildklier aandoening is lastiger, niet onmogelijk. Het begint bij een kcal tekort en dat heeft ze heel vaak niet heb ik t idee)
Afvallen met gewichtheffen/powerliften lijkt mij ook vrij lastig, dan moet je toch ook eens wat cardio doen: wandelen, fietsen, rennen, zwemmen
pi_220442980
quote:

[..]
Klopt! Heb zelfs in de omgeving gehad dat moeder van kleuter overleed en uit huis geplaatst werd en er een strijd tussen de vader (die gewoon in huis bij moeder woonde terwijl ze een relatie hadden) en de oma (moeder van moeder) ontstond waar het kind terug mocht ... je kunt het wel gewoon vast laten leggen (erkennen + gezag of samenlevings contract of huwelijk)
pi_220443007
Het ene ding dat Sanneke voor de verhuizing wel had weggegooid is ondertussen alweer vervangen 🙈

En ze heeft geen geld (en geen tijd?! Hoe dan) om naar de kapper te gaan, maar wel geld om te dure, in het kader van gezonder eten, snoepjes te kopen.

Hoe kan zij geen tijd hebben om naar de kapper te gaan? Ze is 7dagen per week thuis.
pi_220443054
Ik wilde het net zeggen. Geen geld voor de kapper maar wel een dure melkopschuimer en snoep kopen.
Ik vind haar er wel ‘vrolijker’ uitzien nu dan in de keet. Hier wonen doet haar goed dus
pi_220443086
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het ene ding dat Sanneke voor de verhuizing wel had weggegooid is ondertussen alweer vervangen 🙈

En ze heeft geen geld (en geen tijd?! Hoe dan) om naar de kapper te gaan, maar wel geld om te dure, in het kader van gezonder eten, snoepjes te kopen.

Hoe kan zij geen tijd hebben om naar de kapper te gaan? Ze is 7dagen per week thuis.
En Dion is toch ook weleens thuis? Gisteren was hij nog mee op kraambezoek.
pi_220443093
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Gezond eten is nou eenmaal duur.
Gezond snoepen blijkbaar nog duurder.
pi_220443214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:58 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Afvallen met gewichtheffen/powerliften lijkt mij ook vrij lastig, dan moet je toch ook eens wat cardio doen: wandelen, fietsen, rennen, zwemmen
Nee hoor. Met een grotere spiermassa verbruik je in rust meer kcal. En als je dan in een tekort gaat zitten...
pi_220443232
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:10 schreef Earring het volgende:
Ik wilde het net zeggen. Geen geld voor de kapper maar wel een dure melkopschuimer en snoep kopen.
Ik vind haar er wel ‘vrolijker’ uitzien nu dan in de keet. Hier wonen doet haar goed dus
Kopen doet haar goed 🤭
pi_220443277
Geen tijd om te klussen opruimen en uitpakken, want M plakt aan me.
Wel tijd om leunend op je aanrecht snoep te testen

En weer een apparaat in je grote lege keuken erbij
pi_220443292
Am roept "wowwww" terwijl MG zich in een groene overal hijst hahahaha. Nou ja goed dat ze hem na 25 jaar nog altijd graag ziet zullen we dan maar zeggen.
pi_220443301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:34 schreef poohenzo het volgende:
Am roept "wowwww" terwijl MG zich in een groene overal hijst hahahaha. Nou ja goed dat ze hem na 25 jaar nog altijd graag ziet zullen we dan maar zeggen.
Ieder z'n fetisj 😉
pi_220443323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:28 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Kopen doet haar goed 🤭
Gelukkig ook weer wat pakketjes kunnen ophalen!
pi_220443331
Gezonde snoepjes van ¤1,79 per 50 gram??? Ja, gek dat je steeds zoveel geld kwijt bent aan boodschappen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')