abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220441466
De altijd blije mama op threads, “Ik heb echt een bizar grote eetlust voor een vrouw” 🫠 Ze is toch zo clean aan het eten en op de calorietjes letten? Nou moet ik zeggen dat die meuk voor in haar water en kwark me toch niet echt clean lijken (correct me if I’m wrong) 🙃 Weeg gewoon je voeding af, eet onbewerkt dan zal ze vast meer afvallen want in die tijd dat ik haar volg en ze aan het afvallen is zie ik geen verschil in lichaam
pi_220441467
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Sanneke kan al een hoop dingen van dat lijstje wegstrepen
;( dat is wel waar.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220441477
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen :')
De eerste twee dingen die jij noemt doet Sanneke niet en wat de andere dingen betreft is het nog maar de vraag of ze dat ooit gaat doen.
pi_220441481
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Grappig! Hier hebben we beide een eigen kind (uiterlijk) en 1 duidelijke mix en alle kinderen zijn ook duidelijk broer en zus
pi_220441484
Sanneke:
Ik volg haar niet echt ,kijk af en toe.
Maar misschien kan ze eerst toestemming vragen aan de Fok-jury of ze aan een tweede kindje mag beginnen.😉
pi_220441513
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:09 schreef Henrike het volgende:
Sanneke:
Maar misschien kan ze eerst toestemming vragen aan de Fok-jury of ze aan een tweede kindje mag beginnen.😉
Niemand zegt dat ze geen 2e mag hè? Volgens mij deelt iedereen hier zijn eigen mening op basis van wat Sanneke zelf laat zien. En dat is niet dat ze het grote mensen leven incl. kind goed aankan. Ik vind het positief dat ik hier juist verhalen lees van mensen die zich wel bewust zijn van de verantwoordelijkheid voor en de impact van een kind op je leven. Een kind is geen accessoire.
pi_220441525
quote:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Ik verbaas mij daar ook elke keer over. Mijn kinderen zijn qua uiterlijk en karakter zo verschillend dat veel mensen niet eens weten (of zich kunnen voorstellen) dat ze broers en zussen zijn. Voor zover ik kan zien lijken ze ook niet echt op man en mij. Bij de Geertsen lijken ze inderdaad allemaal op elkaar (en vooral heel erg op Maarten). Hele mooie kinderen ook allemaal met prachtig haar.
pi_220441528
quote:
Sanneke:
Sanneke deelt zelf haar twijfels en overwegingen om aan een tweede te beginnen.
pi_220441537
quote:
Kwa uiterlijk lijken ze enorm op elkaar. Maar kwa innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend (van wat wij zien), maar Am wilt dat ze ook daarin allemaal op elkaar lijken.
pi_220441632
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Alleen maar jubelreacties onder de 25 jarig huwelijkspost, niemand die zegt dat kinderen niet ‘in handen van instanties zouden vallen 🙄 als een van hen zou overlijden’

Bijzonder. Of eigenlijk ook niet.
Hele bijzondere (domme) gedachtengang. Man en ik zijn nooit getrouwd, maar hebben wel alles geregeld en dat was niet veel werk (dat argument hoor ik ook nog weleens).

Ik begrijp deze box van Annemarie niet zo goed: vol met monsters en promotiemateriaal van verzorgingsproducten (het verwengedeelte) en dan die workshop en starter erbij. Als er iets is dat voor mij niet onder verwennen valt is het wel een starter verzorgen en brood bakken. Dat is gewoon ontzettend veel werk. Ik doe het daarom ook niet (geen tijd voor), helaas heb ik een kind dat nog weleens begint met een starter en het niet afmaakt en dan moet ik weer 10 keer vragen of die mislukte starter in de vensterbank een keer opgeruimd wordt.
pi_220441738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:19 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Kwa uiterlijk lijken ze enorm op elkaar. Maar kwa innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend (van wat wij zien), maar Am wilt dat ze ook daarin allemaal op elkaar lijken.
Dat klopt inderdaad. Ik bedoelde ook echt qua uiterlijk, n.a.v. de verkeringsfoto van M&A.

Jammer dat ze haar kinderen verder zo in een malletje probeert te drukken ja. Ze heeft geen oog voor het individuele van elk kind.
pi_220441920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:37 schreef Shuri het volgende:

[..]
Jammer dat ze haar kinderen verder zo in een malletje probeert te drukken ja. Ze heeft geen oog voor het individuele van elk kind.
Heel erg zonde.

Ik denk dat veel mensen het probleem misschien niet zo zien omdat er altijd eten op tafel staat, er is regelmatig gezelligheid, uitjes en vakanties.

Maar ondertussen mogen die kinderen zelf nauwelijks keuzes maken over hun hobby's/activiteiten, en gaat alles volgens de wil van Annemarie. Ik denk dat daar echt nog wel problemen achter weg gaan komen bij sommige kinderen. Helemaal in combinatie met de constante privacyschendingen.

Het kan altijd erger, maar heel eerlijk, ik vind haar geen goede moeder. Het belang van haar kinderen zou veel hoger op het lijstje moeten staan.
pi_220441983
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen :')
Nou idd! Het was rennen en vliegen overal heen.
pi_220442012
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Alleen maar jubelreacties onder de 25 jarig huwelijkspost, niemand die zegt dat kinderen niet ‘in handen van instanties zouden vallen 🙄 als een van hen zou overlijden’

Bijzonder. Of eigenlijk ook niet.
Ik vind dat echt een rare uitspraak, net of er geen alleenstaande ouders zijn 🤦♀
pi_220442093
Hvk staat weer bij de raaf 😂
pi_220442115
Hoe oud is die Wiline eigenlijk?
  vrijdag 27 maart 2026 @ 10:40:13 #192
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220442321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
28
pi_220442418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar meneer de uil is papa 👌👍
Nou lieve kijkbuis kindjes... oogjes dicht en snaveltjes toe! Slaap lekker ......(het moment dat fictieve papa meneer de uil de opvoeding al beter deed)
pi_220442426
quote:
Sanneke:
Doe jij dat ook even voor je comment? 😊
pi_220442459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind dat echt een rare uitspraak, net of er geen alleenstaande ouders zijn 🤦♀
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄
pi_220442467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar meneer de uil is papa 👌👍
Nou lieve kijkbuis kindjes... oogjes dicht en snaveltjes toe! Slaap lekker ......(het moment dat fictieve papa meneer de uil de opvoeding al beter deed)
Want de ooievaar raaf bezorgt natuurlijk de kinderen daar! 😁

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 27-03-2026 11:25:06 ]
pi_220442543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
De altijd blije mama op threads, “Ik heb echt een bizar grote eetlust voor een vrouw” 🫠 Ze is toch zo clean aan het eten en op de calorietjes letten? Nou moet ik zeggen dat die meuk voor in haar water en kwark me toch niet echt clean lijken (correct me if I’m wrong) 🙃 Weeg gewoon je voeding af, eet onbewerkt dan zal ze vast meer afvallen want in die tijd dat ik haar volg en ze aan het afvallen is zie ik geen verschil in lichaam
Ze zei laatst toch ook dat ze nooit honger heeft en altijd vergeet te eten/ontbijten? 🤥🤡

Waarom plaatst zij overigens zo vaak opnieuw dezelfde post van eenpaar dagen geleden in haar stories? Niet genoeg aandacht?
pi_220442589
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:40 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
28
Nee, echt?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220442606
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄
Gelukkig is AM niet voor één gat te vangen!
I can't help it, if I'm lucky
pi_220442627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:35 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Net als mijn schoonzusje "ja maar jij hebt een baby terwijl je dochter al in groep 2 zit, dat is makkelijker"
Nou nee, want wat denk je van dagelijks halen en brengen, sportclub, zwemles, speelafspraakjes... mensen onderschatten dat echt met een baby erbij.
Ik heb een baby en kinderen bij de kleuters en groep 4.
Ik vind t fijn dat ik mijn handen vrij heb tot een uur of 2. Maar daarna, zwemlessen, sporten, speelafspraakjes. En die baby moet overal mee naar toe, poept tot zijn nek als je net moet vertrekken, moet eten als je net onderweg bent, moet overgelegd worden als ie net eindelijk slaapt.
Dus nee, per se makkelijker wordt het er niet op🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')