quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Sanneke kan al een hoop dingen van dat lijstje wegstrepen
De eerste twee dingen die jij noemt doet Sanneke niet en wat de andere dingen betreft is het nog maar de vraag of ze dat ooit gaat doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen
Grappig! Hier hebben we beide een eigen kind (uiterlijk) en 1 duidelijke mix en alle kinderen zijn ook duidelijk broer en zusquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Niemand zegt dat ze geen 2e mag hè? Volgens mij deelt iedereen hier zijn eigen mening op basis van wat Sanneke zelf laat zien. En dat is niet dat ze het grote mensen leven incl. kind goed aankan. Ik vind het positief dat ik hier juist verhalen lees van mensen die zich wel bewust zijn van de verantwoordelijkheid voor en de impact van een kind op je leven. Een kind is geen accessoire.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:09 schreef Henrike het volgende:
Sanneke:
Ik volg haar niet echt ,kijk af en toe.
Maar misschien kan ze eerst toestemming vragen aan de Fok-jury of ze aan een tweede kindje mag beginnen.😉
Ik verbaas mij daar ook elke keer over. Mijn kinderen zijn qua uiterlijk en karakter zo verschillend dat veel mensen niet eens weten (of zich kunnen voorstellen) dat ze broers en zussen zijn. Voor zover ik kan zien lijken ze ook niet echt op man en mij. Bij de Geertsen lijken ze inderdaad allemaal op elkaar (en vooral heel erg op Maarten). Hele mooie kinderen ook allemaal met prachtig haar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Sanneke deelt zelf haar twijfels en overwegingen om aan een tweede te beginnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:09 schreef Henrike het volgende:
Sanneke:
Maar misschien kan ze eerst toestemming vragen aan de Fok-jury of ze aan een tweede kindje mag beginnen.😉
Kwa uiterlijk lijken ze enorm op elkaar. Maar kwa innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend (van wat wij zien), maar Am wilt dat ze ook daarin allemaal op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Hele bijzondere (domme) gedachtengang. Man en ik zijn nooit getrouwd, maar hebben wel alles geregeld en dat was niet veel werk (dat argument hoor ik ook nog weleens).quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Alleen maar jubelreacties onder de 25 jarig huwelijkspost, niemand die zegt dat kinderen niet ‘in handen van instanties zouden vallen 🙄 als een van hen zou overlijden’
Bijzonder. Of eigenlijk ook niet.
Dat klopt inderdaad. Ik bedoelde ook echt qua uiterlijk, n.a.v. de verkeringsfoto van M&A.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:19 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk lijken ze enorm op elkaar. Maar kwa innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend (van wat wij zien), maar Am wilt dat ze ook daarin allemaal op elkaar lijken.
Heel erg zonde.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:37 schreef Shuri het volgende:
[..]
Jammer dat ze haar kinderen verder zo in een malletje probeert te drukken ja. Ze heeft geen oog voor het individuele van elk kind.
Nou idd! Het was rennen en vliegen overal heen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen
Ik vind dat echt een rare uitspraak, net of er geen alleenstaande ouders zijn 🤦♀quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Alleen maar jubelreacties onder de 25 jarig huwelijkspost, niemand die zegt dat kinderen niet ‘in handen van instanties zouden vallen 🙄 als een van hen zou overlijden’
Bijzonder. Of eigenlijk ook niet.
Maar meneer de uil is papa 👌👍quote:
Doe jij dat ook even voor je comment? 😊quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:09 schreef Henrike het volgende:
Sanneke:
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een rare uitspraak, net of er geen alleenstaande ouders zijn 🤦♀
Want de ooievaar raaf bezorgt natuurlijk de kinderen daar! 😁quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar meneer de uil is papa 👌👍
Nou lieve kijkbuis kindjes... oogjes dicht en snaveltjes toe! Slaap lekker ......(het moment dat fictieve papa meneer de uil de opvoeding al beter deed)
Ze zei laatst toch ook dat ze nooit honger heeft en altijd vergeet te eten/ontbijten? 🤥🤡quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
De altijd blije mama op threads, “Ik heb echt een bizar grote eetlust voor een vrouw” 🫠 Ze is toch zo clean aan het eten en op de calorietjes letten? Nou moet ik zeggen dat die meuk voor in haar water en kwark me toch niet echt clean lijken (correct me if I’m wrong) 🙃 Weeg gewoon je voeding af, eet onbewerkt dan zal ze vast meer afvallen want in die tijd dat ik haar volg en ze aan het afvallen is zie ik geen verschil in lichaam
Gelukkig is AM niet voor één gat te vangen!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄
Ik heb een baby en kinderen bij de kleuters en groep 4.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:35 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Net als mijn schoonzusje "ja maar jij hebt een baby terwijl je dochter al in groep 2 zit, dat is makkelijker"
Nou nee, want wat denk je van dagelijks halen en brengen, sportclub, zwemles, speelafspraakjes... mensen onderschatten dat echt met een baby erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |