abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220435326
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 12:17:53 #2
382129 crew  Donna
pi_220435366
Deel 194 alweer. Jongens jongens.
pi_220435393
Ik hoop vooral voor Jeroen, Tamara en het gezin dat er een behandeling is die wel aanslaat en hij weer redelijk kan gaan functioneren.
Ook met ptss is dit natuurlijk een soort vluchtgedrag. Toen ik behandeling had voor mijn ptss wilde ik ook niks liever dan wegrennen, helemaal als er iets gebeurde wat de ptss nog meer triggerde.

Maar ik hoop dus vooral dat er iets komt wat hem helpt.
En als ik iemand beledig dan daarvoor mijn excuses dat is niet mijn bedoeling, zijn (of iemand anders) situatie is niet zoals die van mij was en daar ben ik me van bewust.
pi_220435394
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk dat de instanties en artsen , team wel kunnen bepalen en diagnosticeren wat het precies is.
Er staat ook dat een vriend zelfmoord heeft gepleegd en dat hij daar van ontdaan is, niet zo gek toch als iemand al kampt met ptss.
Het zal echt niet advies zijn van artsen om te stoppen met behandelen.
Verslaafden moeten alleen wel zelf echt willen anders is behandeling zinloos.
Wat niet wegneemt dat het heel verdrietig is wat daar gebeurd is.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220435402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:17 schreef Donna het volgende:
Tja, we moeten al die jaloezie ergens kwijt 😉
pi_220435420
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik hoop vooral voor Jeroen, Tamara en het gezin dat er een behandeling is die wel aanslaat en hij weer redelijk kan gaan functioneren.
Ook met ptss is dit natuurlijk een soort vluchtgedrag. Toen ik behandeling had voor mijn ptss wilde ik ook niks liever dan wegrennen, helemaal als er iets gebeurde wat de ptss nog meer triggerde.

Maar ik hoop dus vooral dat er iets komt wat hem helpt.
En als ik iemand beledig dan daarvoor mijn excuses dat is niet mijn bedoeling, zijn (of iemand anders) situatie is niet zoals die van mij was en daar ben ik me van bewust.
Ik denk dat de combinatie ptss en verslaving enorm complex is. Het is gewoon een heel verdrietige situatie.
pi_220435427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:17 schreef Donna het volgende:
Hoe dan 😆
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 12:22:12 #8
382129 crew  Donna
pi_220435441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoe dan 😆
Haha echt he? Sinds half juni 2025. Ben benieuwd hoeveel topics we over 3 maanden hebben, na 1 jaar.
pi_220435442
quote:

[..]
Dat kan hier, we zijn allemaal lieve vrienden 🥰
pi_220435445
quote:

[..]
Op ons roddelforum! 🥂 Maxine wil graag wat liefde en aandacht 🙃
pi_220435452
AM; Ah, J. mocht gisteravond nog even reclame maken voor mama en haar stempelbedrijf. Vanuit haar bed. Leuk voor J. een eigen stempel, maar wederom gewoon inzetten dat meisje voor reclame :+
pi_220435458
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha echt he? Sinds half juni 2025. Ben benieuwd hoeveel topics we over 3 maanden hebben, na 1 jaar.
Als Debbie terug komt zal het wel weer snel oplopen 😆 en als AM en MW zo door blijven gaan ook
pi_220435462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Er is geen goed of fout, ieder doet het op zijn eigen manier 🥰
pi_220435480
Dus de zoon van DBM heeft een hoog iq maar trage verwerkingssnelheid, kan DBM weer even genieten van een extra labeltje. De zoon weet het waarschijnlijk nog niet eens want meestal zijn jonge kinderen niet bij dit soort gesprekken aanwezig en moeders gooit het al op insta. Maar DBM is blij met een extra labeltje.
pi_220435481
En dan misschien nog even in het kader van mijn post van gisteren dat ik het hier soms zo ontzettend negatief vind.
Tamara doet het allemaal wel in haar eentje, haar man steunen waar ze kan, zodat hun kinderen contact met hem kunnen houden.
Iedere dag de zorg voor de kinderen, koken , ziekenhuisbezoekjes het huishouden.
Ik zie altijd leuke filmpjes , gezelligheid onder de kinderen, lekker smullen van een maaltijd.
Petje af voor haar ,ik weet niet of ik me zo goed staande zou houden.
pi_220435486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lieve gerda's he!
pi_220435518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:23 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Er is geen goed of fout, ieder doet het op zijn eigen manier 🥰
You do you!
I can't help it, if I'm lucky
pi_220435519
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:24 schreef IlseMarije het volgende:
Dus de zoon van DBM heeft een hoog iq maar trage verwerkingssnelheid, kan DBM weer even genieten van een extra labeltje. De zoon weet het waarschijnlijk nog niet eens want meestal zijn jonge kinderen niet bij dit soort gesprekken aanwezig en moeders gooit het al op insta. Maar DBM is blij met een extra labeltje.
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...
Gelukkig is hoog IQ niet direct HB... maar die sticker komt vast nog wel... maar ze knalt er nog een red bulletje in 👌
pi_220435528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:24 schreef Henrike het volgende:
En dan misschien nog even in het kader van mijn post van gisteren dat ik het hier soms zo ontzettend negatief vind.
Tamara doet het allemaal wel in haar eentje, haar man steunen waar ze kan, zodat hun kinderen contact met hem kunnen houden.
Iedere dag de zorg voor de kinderen, koken , ziekenhuisbezoekjes het huishouden.
Ik zie altijd leuke filmpjes , gezelligheid onder de kinderen, lekker smullen van een maaltijd.
Petje af voor haar ,ik weet niet of ik me zo goed staande zou houden.
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
pi_220435531
Judith eindelijk klaar met belasting aangifte 😵‍💫 heeft ze daar nou echt 2 maanden over gedaan?? Heftig
pi_220435608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
Dit was ook wel mijn gedachte. Zo’n berg kinderen komt niet vanzelf.
pi_220435617
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk dat de instanties en artsen , team wel kunnen bepalen en diagnosticeren wat het precies is.
Er staat ook dat een vriend zelfmoord heeft gepleegd en dat hij daar van ontdaan is, niet zo gek toch als iemand al kampt met ptss.
Wat het precies is, is allang gediagnosticeerd. Dat heeft Tamara uitgebreid gedeeld. Ik roep niets in het luchtledige ofzo.
De oplossing ligt uiteindelijk in hem zelf. Hij zit kennelijk nog niet diep genoeg om een behandeling door te zetten. Tuurlijk maakt ptss het extra gecompliceerd. Maar het vroegtijdig stoppen met elke behandeling is ‘typisch verslavingsgedrag’.
Ik zeg nergens dat het aan Tamara ligt he. Die moet dit ook maar ondergaan. En staat er bijna alleen voor met haar kinderen. Dit is ook verschrikkelijk voor haar.
pi_220435640
quote:

[..]
Ik weet niet wat de situatie toen was
Niemand weet hoe het in je verdere toekomst gaat zodra je samen aan kinderen begint
Niet alles kun je vooraf weten
pi_220435668
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...
Gelukkig is hoog IQ niet direct HB... maar die sticker komt vast nog wel... maar ze knalt er nog een red bulletje in 👌
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.

En al die medische afspraken, lichamelijk en psychisch voor beide kinderen én haarzelf, dat is toch wel echt heftig. Het lijkt me eerder meer worden dan minder.
pi_220435675
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik manifesteer taart bij het jubileum!

🎂🍰🥧🧁
pi_220435705
quote:

[..]
Ik weet niet bij welk stukje rits de verslaving begon/naar buiten kwam.
pi_220435714
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Niemand weet hoe het in je verdere toekomst gaat zodra je samen aan kinderen begint
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220435721
quote:

[..]
Dat was allang aan de hand voordat die kinderen kwamen (edit; in ieder geval niet pas na de laatste ofzo)

En verder heb ik niet zo'n zin om met jou te dimdammen hierover. Dus je mag het laatste woord hebben.
pi_220435723
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, ik geloof helemaal nog van hoogbegaafdheid of een buitengewoon hoog IQ bij dat kind. Hij had toch ook nog verbale dispraxie, schreef ze op de pagina van iemand anders? De lijst met labeltjes wordt langer en langer zo..
pi_220435740
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:44 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.

En al die medische afspraken, lichamelijk en psychisch voor beide kinderen én haarzelf, dat is toch wel echt heftig. Het lijkt me eerder meer worden dan minder.
Ik word altijd een beetje ziek van cafeïne, ik drink ook geen koffie.
Verder kan je niet uitgaan van wat DBM allemaal beweert. Ik hoop maar, dat in de werkelijkheid haar kinderen niet zo vaak ziek zijn.
pi_220435741
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dit dus!
pi_220435749
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef LeSage het volgende:

[..]

SPOILER
Nou ja, ze had ook in een dorre vallei (a la de jelies) kunnen zitten verstoken van hulp en netwerk, gelukkig is dat niet het geval.
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:56:18 #33
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220435771
Ik moet ineens denken aan een tijdje terug. We kregen visite van mensen die we nog niet heel goed kenden en toen we eenmaal even zaten vroeg ik langs mijn neus weg "vertel, wat voor labels hebben jullie?". Grote hilariteit 🤣
pi_220435791
Zit Lot nou gefrituurde meuk te eten voor de lunch?
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220435801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:00 schreef Lief17 het volgende:
ja dat kind heeft genoeg crackers met zaden gegeten voor een heel mensenleven inmiddels haha
pi_220435811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou ja, ze had ook in een dorre vallei (a la de jelies) kunnen zitten verstoken van hulp en netwerk, gelukkig is dat niet het geval.
Haha, het kan inderdaad nog erger :X
pi_220435812
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:44 schreef LeSage het volgende:

[..]

Zij moet eens beter kijken naar hoe en wat haar kinderen nodig hebben. Er is geen standaard methode die bij elk kind past.
Ik denk dat er weinig mis is met beide kinderen.
Maar door haar eigen issues weet ze niet hoe ze ze op kan voeden tot stabiele zelfstandige mensen.
En al die onderzoeken, wie zoekt zal altijd iets vinden denk ik dan.
Vind het echt wel sneu.
pi_220435831
quote:

[..]
In zijn algemeenheid: dit is natuurlijke de ultieme mantra om alles goed te lullen. Ik zal maar niet over politici beginnen.
pi_220435864
AM gaat niet meer op tournee naar Leeuwarden dit weekend. Er is al een beurs en dan wordt het samen met de enorme mensenmassa's die op AM haar signeersessies afkomen te druk voor het personeel... Ga toch heen, gelooft ze het zelf? Die hele tour van haar trek geen kip meer.
Heel lullig trouwens dat ze zo deelde dat de tweeling niet naar het schoolfeest durfde maar moest van haar. Die meiden zitten nog minstens 4 jaar op school, genoeg schoolfeesten nog. Maar ze zat zeker nog niet aan de 100 stories gister dus flikkert ze die meiden en hun onzekerheden maar weer ff online.
pi_220435919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:13 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat niet meer op tournee naar Leeuwarden dit weekend. Er is al een beurs en dan wordt het samen met de enorme mensenmassa's die op AM haar signeersessies afkomen te druk voor het personeel... Ga toch heen, gelooft ze het zelf? Die hele tour van haar trek geen kip meer.
Heel lullig trouwens dat ze zo deelde dat de tweeling niet naar het schoolfeest durfde maar moest van haar. Die meiden zitten nog minstens 4 jaar op school, genoeg schoolfeesten nog. Maar ze zat zeker nog niet aan de 100 stories gister dus flikkert ze die meiden en hun onzekerheden maar weer ff online.
Inderdaad. Iedereen die maar enigzins interesse had in een krabbel en aandacht van AM heeft die kans al gehad bij de vorige tour. Toen werden er ook beelden gedeeld van de rij, deze keer niet.
pi_220435926
Oke, het is misschien niet hoe jullie je leven inrichten, maar laten we ook eventjes positief zijn dat Sanneke nu wel dagelijks buiten komt bij winkels (en dus met M de deur uit gaat) en vanmorgen ook op kraambezoek is geweest.
Dat vind ik al een hele vooruitgang! Heb het idee dat ze ook wat blijer kijkt.
pi_220435932
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:00 schreef Lief17 het volgende:
Met mayo! 😆
pi_220435942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inderdaad. Iedereen die maar enigzins interesse had in een krabbel en aandacht van AM heeft die kans al gehad bij de vorige tour. Toen werden er ook beelden gedeeld van de rij, deze keer niet.
Omdat ze bij de denktank van het hulpje van de minister heeft geleerd hoe belangrijk de online privacy is. Van de volgmoekes dan, niet van haar kinderen.
pi_220435958
Waarom laat DBM al die onderzoeken doen eigenlijk?
Mijn dochter is net zo oud en die heeft deze onderzoeken achter de rug en start vandaag met therapie wegens o.a. trauma.
Maar deze onderzoeken hebben wij echt laten doen wegens flinke gedragsproblemen, nachtmerries etc.
En ik kom er bij DBM nog niet goed achter Waarom ze dit doet. Heb ik iets gemist?
pi_220435982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze bij de denktank van het hulpje van de minister heeft geleerd hoe belangrijk de online privacy is. Van de volgmoekes dan, niet van haar kinderen.
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉
pi_220435992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉
😎
pi_220436075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik zeg niks.. 😎🤪
pi_220436077
Vetfitmama viel een aantal maanden geleden terug in oude patronen maar dat mochten haar volgers niet weten. Nu ze maanden later weer on track is vertelt ze het ‘eerlijke’ verhaal zodat ze haar volgers goed advies kan geven. Je leeft toch niet voor de socials?!
pi_220436099
Sanneke (en Dion) twijfelen over een tweede. Eén van de dingen die ze dan anders zou willen doen in de eerste week/tijd is ‘meer rust pakken’.

Ik kan me niet herinneren dat ze het heel druk heeft gehad toen? Ze klaagde dat er vrijwel geen kraambezoek kwam, dus dat kan het ook niet geweest zijn?
pi_220436101
Blij dat Sanneke goed na wilt denken over een eventuele 2e.

Persoonlijk denk ik dat in haar situatie gewoon het beste is dat ze het bij eentje houd.
Beter voor haar mentale welzijn en dit vind ze al lastig terwijl M een heel rustig kindje is. Voor hetzelfde geld krijgt ze volgende keer een huilbaby. Dat zou ze echt niet trekken.
pi_220436121
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Vetfitmama viel een aantal maanden geleden terug in oude patronen maar dat mochten haar volgers niet weten. Nu ze maanden later weer on track is vertelt ze het ‘eerlijke’ verhaal zodat ze haar volgers goed advies kan geven. Je leeft toch niet voor de socials?!
Ik vind haar toch ook minder leuk worden. Ze geeft echt niet altijd goede adviezen. En het lijkt wel alsof ze steeds meer zichzelf zo bloot mogelijk weergeeft.
pi_220436123
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke (en Dion) twijfelen over een tweede. Eén van de dingen die ze dan anders zou willen doen in de eerste week/tijd is ‘meer rust pakken’.

Ik kan me niet herinneren dat ze het heel druk heeft gehad toen? Ze klaagde dat er vrijwel geen kraambezoek kwam, dus dat kan het ook niet geweest zijn?
Ik heb ze niks anders zien doen als rust nemen. En volgens mij is Dion ook enkele maanden bij haar geweest omdat het met hem ook niet lekker ging in het begin. 😅

Mij lijkt het in hun situatie echt niet verstandig.

Ik durf er geld op in te zetten dat ze dan beide thuis komen te zitten in de bijstand en helemaal niks meer doen.
pi_220436177
Ik denk dat de tweede zeker komt bij Sanneke, sneller dan we denken
pi_220436187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Oke, het is misschien niet hoe jullie je leven inrichten, maar laten we ook eventjes positief zijn dat Sanneke nu wel dagelijks buiten komt bij winkels (en dus met M de deur uit gaat) en vanmorgen ook op kraambezoek is geweest.
Ik vind dat ook positief.
Dat zij nadenken over een tweede vind ik twijfelachtig, zorgelijk zelfs. Ze benoemt één reden waarom ze het (nog) niet zou willen. Hopelijk denkt ze verder dan die ene week.
pi_220436205
Het is echt niks bijzonders dat Sanneke de kraamperiode niet fijn vond en dat ze mentaal even diep zat. Bijna iedereen die ik ken zat er zo bij, ikzelf ook bij de 1e. Zet jezelf er overheen. Boeie.
Bij de 2e had ik wel een roze wolk maar daar heb ik de jaren erna (2 jaar niet geslapen om maar even in de MW termen te blijven) vaak zat spijt van gehad 😅

Ik zie het haar ook niet doen maar ja als ze er toch voor gaan dan is dat hun goed recht he.
pi_220436241
Volgens mij zei Dion vorige week nog dat er geen 2e zou komen omdat Sanneke dat toch niet aan kon. Ik hoop dat ze daaraan blijven denken.
pi_220436248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Denk ik ook... dion staat nu niet op de achtergrond te mompelen maar eerder leek hij niet dol enthousiast over het idee van een 2e..
Ik zal nooit zeggen dat mensen geen kinderen moeten nemen ofzo.. maar als ze een vriendin was en zou zeggen "joh lou jij hebt er 3.. wat vind jij als wij een 2e willen?" Dan zou ik echt zeggen dat het in hun situatie misschien niet het beste idee zou zijn
Ik vond 1 ook super simpel... en 2 was flink meer geregel (en dan heb ik echt hele makkelijke kinderen)
pi_220436250
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Volgens mij zei Dion vorige week nog dat er geen 2e zou komen omdat Sanneke dat toch niet aan kon. Ik hoop dat ze daaraan blijven denken.
Ja Dion die ziet de bui al hangen natuurlijk
pi_220436289
Ik ben zo iemand die wel zegt als ik vind dat iemand niet aan (nog meer) kinderen moet beginnen.

Net zoals bij de Nagelkerkjes, die hadden er na 2 ook wel mee mogen ophouden. De rest is allemaal ballast waar opa en oma voor opdraaien.
AM vindt er ook niks meer aan bij die jonkies, pas geleden begon het gezeur al over de zwemlessen die nog moeten beginnen bij Lot. Dat zijn kleine dingen die je echt wel van te voren had kunnen bedenken.

En Sanneke: eigenlijk vind ik haar zelfs ongeschikt voor een hond, die moet je nl ook uitlaten en dingen mee ondernemen. Zelfs met 1 kind lukt het haar niet dus waarom nog een kind op de wereld zetten om daar naar te kijken vanaf de bank? Zet dan een film op met babies op de tv of zo.
pi_220436296
Soms vraag ik me af hoe de influencers alles zo smerig krijgen.
De bank bij AM (al staat dat ding tegen de keuken aan dus logisch dat het vuil wordt) maar nu ook de oven van Bzzonder Jeanine. Die van de Geertsen ziet er ook altijd zo smerig uit. Hoe dan?
Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen zodat de reclame overtuigend is.
pi_220436312
Sanneke wil meer rust in de 1ste periode maar ze heeft dan een kleuter rondlopen die ook aandacht wil. En als Dion dan op Mijan let heeft hij geen aandacht voor Sanneke en de baby. Denk niet dat ze dat leuk vindt
pi_220436327
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:52 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik vind haar toch ook minder leuk worden. Ze geeft echt niet altijd goede adviezen. En het lijkt wel alsof ze steeds meer zichzelf zo bloot mogelijk weergeeft.
Nooit leuk gevonden. Heel ongezond bezig, en bij kritiek wordt ze serieus agressief. Geen aanrader.
pi_220436414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:20 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben zo iemand die wel zegt als ik vind dat iemand niet aan (nog meer) kinderen moet beginnen.

Net zoals bij de Nagelkerkjes, die hadden er na 2 ook wel mee mogen ophouden. De rest is allemaal ballast waar opa en oma voor opdraaien.
AM vindt er ook niks meer aan bij die jonkies, pas geleden begon het gezeur al over de zwemlessen die nog moeten beginnen bij Lot. Dat zijn kleine dingen die je echt wel van te voren had kunnen bedenken.

En Sanneke: eigenlijk vind ik haar zelfs ongeschikt voor een hond, die moet je nl ook uitlaten en dingen mee ondernemen. Zelfs met 1 kind lukt het haar niet dus waarom nog een kind op de wereld zetten om daar naar te kijken vanaf de bank? Zet dan een film op met babies op de tv of zo.
Dit is exact de reden waarom ik de gedachte aan nog een kind zorgelijk vind. Bij Sanneke heb ik het gevoel dat ze de verantwoordelijkheid voor haar eigen leven en gezondheid niet eens aankan. Laat staan voor een kind. Ze heeft er al één maar laat het daar dan ajb. bij of ga eerst met jezelf aan de slag.
pi_220436461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:20 schreef poohenzo het volgende:

Hardop gelachen hierom.
En die tweede gaat er echt wel komen
pi_220436473
Zat er een filter over de post van S? Ik vond M er zo geel uit zien, en haar huid rustiger dan op een latere post.
pi_220436483
quote:
Had ze wel gekookt voor de kraamvrouw?
Wel fijn voor Mijan dat hij weg is uit die vieze caravan en nu wat vaker onder de mensen en buiten komt
pi_220436487
En AM had gister eind van de middag haar bankschrobapparaat uitgedeeld aan de oppas en die moest ze vanochtend in vliegende vaart terugbrengen want er moest weer reclame gemaakt worden (want stond in de planner).

Of zijn het weer recycle filmpjes?
pi_220436498
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik hoop dat ze verstandig genoeg is om in te zien dat een tweede geen goed idee is
pi_220436547
MW ook weer naar Spanje, naar de opening van de nieuwe Pluk van Iris 🫣
pi_220436653
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze verstandig genoeg is om in te zien dat een tweede geen goed idee is
Dit ja. Ze heeft al moeite met 1 kind. Laat staan 2. Dat gaat zij echt mentaal niet trekken.
pi_220436681
Denk dat iedereen hier het er wel over eens is dat een 2e kind bij Sanneke niet perse aan te bevelen is.
Maar hoe ze er over praat, zou ik niet raar staan te kijken als er ergens volgend jaar een tweede onderweg is.
Kan ze weer klagen over te weinig ruimte, want geen zolder dus de content kamer moet opgeofferd dan 😅
pi_220436699
quote:
Maar heeft ze ook eten meegenomen voor het gezin waar ze op kraamvisite was? Dat moest toch van haar?
pi_220436708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:21 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik denk dat de combinatie ptss en verslaving enorm complex is. Het is gewoon een heel verdrietige situatie.
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.

Voor de kinderen wel fijn dat ze hun vader kunnen zien. Maar lijkt mij wel verwarrend.

Probleem met verslaafden is dat er altijd wel een excuus is. In dit geval kan het te verklaren zijn door trauma’s.
pi_220436756
quote:

[..]
Het zijn een hele hoop kinderen en enorm snel achter elkaar. Toch normaal om je verantwoordelijkheid daarin te nemen. Daarnaast heeft ze geen stress van moeten werken omdat de samenleving al haar keuzes vergoed.
pi_220436770
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Het zijn een hele hoop kinderen en enorm snel achter elkaar. Toch normaal om je verantwoordelijkheid daarin te nemen. Daarnaast heeft ze geen stress van moeten werken omdat de samenleving al haar keuzes vergoed.
Ik snap niet helemaal wat je punt is.
Volgens mij werkt ze tegenwoordig wel trouwens.
pi_220436810
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:27 schreef Missinglink24 het volgende:
Denk dat iedereen hier het er wel over eens is dat een 2e kind bij Sanneke niet perse aan te bevelen is.
Maar hoe ze er over praat, zou ik niet raar staan te kijken als er ergens volgend jaar een tweede onderweg is.
Kan ze weer klagen over te weinig ruimte, want geen zolder dus de content kamer moet opgeofferd dan 😅
Dit idd. Het lijkt heel ruim met 3 slaapkamers maar er is volgens mij niet eens een vliering. Dus dat wordt creatief omgaan met de bestaande ruimtes. Of hun gaan zelf op de grootste kamer en maken daar een hoekje als content kamer in.
pi_220436842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM had gister eind van de middag haar bankschrobapparaat uitgedeeld aan de oppas en die moest ze vanochtend in vliegende vaart terugbrengen want er moest weer reclame gemaakt worden (want stond in de planner).

Of zijn het weer recycle filmpjes?
Huh? Alweer de bank schrobben? Wat dóen die Gerdsen op zo'n bank joh? Of is het apparaat gewoon flut?
pi_220436873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Huh? Alweer de bank schrobben? Wat dóen die Gerdsen op zo'n bank joh? Of is het apparaat gewoon flut?
Denk niet dat ik wil weten wat er daar op de bank gebeurt. En volgens is het niet het meest praktische stofje met zo'n groot gezin. Meeste mensen hebben weliswaar minder kinderen maar reinigen misschien 1 x in de zoveel jaar hun bank. En dan denk ik dat er dan zelfs minder bagger vanaf komt🤔
pi_220436877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze zitten met een man of 8/10 opgepropt voor de wekelijkse borrel waar alles op dat kleine tafeltje staat dus er zal wel flink geknoeid worden
pi_220436881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dit idd. Het lijkt heel ruim met 3 slaapkamers maar er is volgens mij niet eens een vliering. Dus dat wordt creatief omgaan met de bestaande ruimtes. Of hun gaan zelf op de grootste kamer en maken daar een hoekje als content kamer in.
Ja, ik woonde in een vergelijkbare woning ooit en de komst van de 2e was de reden om naar een woning met zolder en vaste trap te verhuizen. De 3e slaapkamer was ramvol met de droger, kledingkasten, wasrek, kerstspullen en weet ik wat voor meer dingen allemaal.
pi_220436896
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar heeft ze ook eten meegenomen voor het gezin waar ze op kraamvisite was? Dat moest toch van haar?
Ze had toch scones gekocht voor het kraambezoek
pi_220436917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.
pi_220436975
Ik heb Wiline eens even bekeken. Ik vind eigenlijk dat zij gewoon prima is.
Lief voor haar zoontje, huishouden op orde,tevreden met hun leven, gewoon een lieve meid eigenlijk.

Wel eentje die me niet het scherpste mes uit de la lijkt, maar daarom des te knapper hoe zij het redden met zn drietjes.
pi_220437000
Terwijl ik laatst nog dacht dat Dion goed inzicht had in de situatie door te zeggen dat Sanneke een tweede niet aan kan, schijnt hij nu al anders te redeneren. Sanneke heeft vreselijke herinneringen aan de 1e week na de geboorte van Mijan maar volgens Sanneke zegt Dion: ja maar dat gaat nu niet gebeuren. Hoe dan????
Voor mijn gevoel is de kogel al door de kerk wat betreft een tweede kind. Sanneke zal vast haar zin doorgedrukt hebben. En ook vind ik dat ze straalt met die baby op schoot. Ze lijkt al helemaal in de babymood.
pi_220437005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik snap niet helemaal wat je punt is.
Volgens mij werkt ze tegenwoordig wel trouwens.
Gisteren nog een post daarover, wat ze deed en dat ze nog oppas/de vader van hun kinderen heeft en dat dat niet meer nodig is als de jongste straks op de psz zit.

Misschien kunnen HVK, S en DBM daar een voorbeeld aan nemen.
pi_220437011
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze had toch scones gekocht voor het kraambezoek
Want koken op de inductieplaat wil misschien nog niet zo lukken.
pi_220437016
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Terwijl ik laatst nog dacht dat Dion goed inzicht had in de situatie door te zeggen dat Sanneke een tweede niet aan kan, schijnt hij nu al anders te redeneren. Sanneke heeft vreselijke herinneringen aan de 1e week na de geboorte van Mijan maar volgens Sanneke zegt Dion: ja maar dat gaat nu niet gebeuren. Hoe dan????
Voor mijn gevoel is de kogel al door de kerk wat betreft een tweede kind. Sanneke zal vast haar zin doorgedrukt hebben. En ook vind ik dat ze straalt met die baby op schoot. Ze lijkt al helemaal in de babymood.
Sanneke's wil is wet
pi_220437020
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:22 schreef Harper het volgende:
Soms vraag ik me af hoe de influencers alles zo smerig krijgen.
De bank bij AM (al staat dat ding tegen de keuken aan dus logisch dat het vuil wordt) maar nu ook de oven van Bzzonder Jeanine. Die van de Geertsen ziet er ook altijd zo smerig uit. Hoe dan?
Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen zodat de reclame overtuigend is.
Voor mij is een reclame dan juist minder overtuigend. Of de fluflu is enorm smerig of het apparaat werkt niet goed. Ik ga vooral van het laatste uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maretakje op 26-03-2026 16:44:49 (Typefout ) ]
pi_220437053
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gisteren nog een post daarover, wat ze deed en dat ze nog oppas/de vader van hun kinderen heeft en dat dat niet meer nodig is als de jongste straks op de psz zit.

Je doet nu alsof ze dit al maanden doet. Ze is gewoon grotendeels nog steeds afhankelijk van inkomen, toeslagen en extra’s van anderen.
pi_220437075
Tamara klaagt tenminste nooit en de kinderen krijgen meer aandacht als in de bibliotheek van HVK 🤣. Ook altijd uitgebreid en lekker eten zelfs na een hele dag met zo’n stel kinderen en alle afspraken die daar bij horen.
pi_220437079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:36 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Je doet nu alsof ze dit al maanden doet. Ze is gewoon grotendeels nog steeds afhankelijk van inkomen, toeslagen en extra’s van anderen.
Huh? Iemand vraagt of ze nu (inderdaad) werkt en daar gaf ik antwoord op. Juist omdat ze er gisteren nog een post over maakte.

En ik denk dat we maar weinig mensen zijn die niét afhankelijk zijn van een inkomen 😁
  donderdag 26 maart 2026 @ 16:43:21 #92
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220437084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Ik denk dat Dion het sarcastisch bedoelde, omdat de gemene volgers dat over haar zeggen. Mijn idee blijft nog steeds dat ze al zwanger is.
pi_220437103
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:43 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik denk dat Dion het sarcastisch bedoelde, omdat de gemene volgers dat over haar zeggen. Mijn idee blijft nog steeds dat ze al zwanger is.
Ja, dat idee heb ik ook al een paar weken. Het zou me niet verbazen in ieder geval.
pi_220437104
Bijzonder, je ziet Jim (en er staat een tweede bordje met taart en drinken) op de bank zitten en taart eten.

En een uur ofzo later: ‘de kussens zijn bijna droog. We hebben ze nu buiten gelegd’
Dus dan hebben ze dus op natte kussens gezeten met het koffie/limo/taartmoment?
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 16:50:35 #95
382129 crew  Donna
pi_220437128
Ik snap nog steeds niet waarom AM niet gewoon 1x per week content schiet, dat door de week heen plaatst en de rest van de week gewoon lekker zit te cashen.
pi_220437173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bijzonder, je ziet Jim (en er staat een tweede bordje met taart en drinken) op de bank zitten en taart eten.

En een uur ofzo later: ‘de kussens zijn bijna droog. We hebben ze nu buiten gelegd’
Dus dan hebben ze dus op natte kussens gezeten met het koffie/limo/taartmoment?
Er zaten geen kussens op de bank aan de linkerkant. Ze heeft alleen die 2 schoongemaakt lijkt het.
pi_220437184
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:50 schreef Donna het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom AM niet gewoon 1x per week content schiet, dat door de week heen plaatst en de rest van de week gewoon lekker zit te cashen.
Je snapt er echt niets van hè? Het moet allemaal live. En echt elke dag min of meer dezelfde content met een zooi reclame ertussen want dat is belangrijk! Dat hebben de trouwe volgers nodig. Zo’n groot voorbeeld.
pi_220437217
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Je snapt er echt niets van hè? Het moet allemaal live. En echt elke dag min of meer dezelfde content met een zooi reclame ertussen want dat is belangrijk! Dat hebben de trouwe volgers nodig. Zo’n groot voorbeeld.
Juist. L. moet nu ook nog even in beeld spelen met speelgoed van de overconsumerendemamas, daar moet vast ook vandaag of morgen weer reclame voor gemaakt worden.
pi_220437232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:03 schreef papierentas het volgende:

[..]
Juist. L. moet nu ook nog even in beeld spelen met speelgoed van de overconsumerendemamas, daar moet vast ook vandaag of morgen weer reclame voor gemaakt worden.
Altijd op donderdag inderdaad
pi_220437242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.

Voor de kinderen wel fijn dat ze hun vader kunnen zien. Maar lijkt mij wel verwarrend.

Probleem met verslaafden is dat er altijd wel een excuus is. In dit geval kan het te verklaren zijn door trauma’s.
Niet alleen vanwege zij verslavingsproblematiek vermoed ik, vooral vanwege triggers en herbelevingen mbt zijn PTSS en daar niet altijd adequaat mee om kunnen gaan. Ik denk dat de oplossing die ze nu hebben, het meeste rust geeft. Papa woont er niet, maar is er op bepaalde momenten wel voor de kinderen, hoe moeilijk hij het ook heeft. Verdrietig dat dan net een maatje suïcide pleegt tijdens zijn behandeling en dat waarschijnlijk weer een enorme trigger is geweest. In combinatie met verslaving gaat hij, als ik het zo lees, de vermijding in.
pi_220437249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:50 schreef Donna het volgende:
Dat zou haar te veel vrije tijd geven, dan wil Maarten zijn vrijdag terug _O-
pi_220437267
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:09 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat zou haar te veel vrije tijd geven, dan wil Maarten zijn vrijdag terug _O-
Ik denk serieus dat AM dan niet weet wat ze moet doen als ze niet 100 filmpjes per dag live moet uploaden. Die krijgt een bore-out.
pi_220437277
DBM heeft weer knutselspullen gekocht zodat ze geen last heeft van de kinderen, de kinderen zijn toch op een leeftijd dat ze zichzelf wel kunnen vermaken? Ze zet altijd spullen klaar alsof er een peuterklas langskomt. Kinderen kunnen toch heel goed zelf een bak lego of knutselspullen pakken, kijk maar naar de kids bij hvk. Mijn kinderen zijn vroeger veel tekort gekomen, ik stuurde ze gewoon naar buiten maar meestal hoefde ik niet te sturen en zaten ze al bij de buurman. (Stiekem op de playstation 🫣)
pi_220437281
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk serieus dat AM dan niet weet wat ze moet doen als ze niet 100 filmpjes per dag live moet uploaden. Die krijgt een bore-out.
Nou, zou ze van de weeromstuit zo nog aan een 9e kind beginnen 😅
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:31:23 #105
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220437372
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En ze is verslaafd aan dat apparaat in haar knuist. Ze bekijkt haar hele leven door dat ding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 26-03-2026 18:24:09 ]
pi_220437385
Zie ik MCW nou zonder Timmie op het vliegveld?
pi_220437430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:13 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft weer knutselspullen gekocht zodat ze geen last heeft van de kinderen, de kinderen zijn toch op een leeftijd dat ze zichzelf wel kunnen vermaken? Ze zet altijd spullen klaar alsof er een peuterklas langskomt. Kinderen kunnen toch heel goed zelf een bak lego of knutselspullen pakken, kijk maar naar de kids bij hvk. Mijn kinderen zijn vroeger veel tekort gekomen, ik stuurde ze gewoon naar buiten maar meestal hoefde ik niet te sturen en zaten ze al bij de buurman. (Stiekem op de playstation 🫣)
Ze verwoord het misschien gek maar ik zie er echt geen probleem in om knutselspullen te kopen in Pasen thema en dat alvast op tafel te zetten voor als ze thuis komen. Dat doe ik ook. Dar stimuleert mijn dochter veel meer tot spelen.
pi_220437543
Dat de Nagelkerkjes meer hebben en kunnen dan elk ander is wel bekend. Maar dat ze een koffer met derdewereldlanden hebben vind ik toch wel heel erg knap.
En in Oeganda hebben ze supermarkten!! Ze hadden gedacht in de wildernis terecht te komen daar. Onze globetrotters.
pi_220437631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tamara klaagt tenminste nooit en de kinderen krijgen meer aandacht als in de bibliotheek van HVK 🤣. Ook altijd uitgebreid en lekker eten zelfs na een hele dag met zo’n stel kinderen en alle afspraken die daar bij horen.
Zo is het wel. Tamara is een topper vind ik. Doe het haar niet na. De kinderen krijgen daar in 1 dag meer lekker eten en soepjes dan die van hvk in een maand. Simpel bereid en prima geschikt voor kinderen. Dan nog overal heen met ze.
pi_220437713
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Zie ik MCW nou zonder Timmie op het vliegveld?
Die zal misschien een keertje voor zijn eigen kinderen zorgen deze dagen? En later achterna vliegen voor de maximale content dat ze elkaar in de armen vliegen
pi_220437723
quote:

[..]

Wil je dit soort insinuaties even lekker bij jezelf houden dank je wel? Hoe breng je roddels de wereld in zeg.
pi_220437750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:20 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Die zal misschien een keertje voor zijn eigen kinderen zorgen deze dagen? En later achterna vliegen voor de maximale content dat ze elkaar in de armen vliegen
Ik vraag me dan af waar hij ze ziet. Huurt hij een huisje in de buurt? Een hotelkamer?

Want zijn appartement in België hebben ze leeggehaald en hij woont nu toch bij MCW in?
pi_220437821
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik ook
pi_220437954
quote:

[..]

Ik vind dit nogal een aanname. Zullen we daar van wegblijven?
pi_220438037
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vraag me dan af waar hij ze ziet. Huurt hij een huisje in de buurt? Een hotelkamer?

Want zijn appartement in België hebben ze leeggehaald en hij woont nu toch bij MCW in?
Misschien bij zijn ouders ofzo?
pi_220438085
AM/ Chatgpt schrijft in een ontroerende post ter gelegenheid van hun 25-jarig huwelijksjubileum dat ze destijds gingen trouwen zodat in geval van het overlijden van één van hen de kinderen niet in handen van instanties zouden vallen.

Wat voor wereldbeeld heeft deze vrouw?
pi_220438120
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:13 schreef Juulia het volgende:
AM/ Chatgpt schrijft in een ontroerende post ter gelegenheid van hun 25-jarig huwelijksjubileum dat ze destijds gingen trouwen zodat in geval van het overlijden van één van hen de kinderen niet in handen van instanties zouden vallen.

Mijn hemel
  donderdag 26 maart 2026 @ 19:18:46 #118
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220438134
quote:

Oh wow :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220438156
quote:

Ze is soms best een beetje dom.

En ook dat de trouwambtenaar zogenaamd vroeg "of dit alles was". Zoveel mensen die met alleen de getuigen op de gratis ochtend trouwen.
pi_220438199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Goeie! Misschien ook lekker op de boerderij? Die was toch al ingedeeld op 7 kinderen.. kamers zat dus
pi_220438242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:46 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ze verwoord het misschien gek maar ik zie er echt geen probleem in om knutselspullen te kopen in Pasen thema en dat alvast op tafel te zetten voor als ze thuis komen. Dat doe ik ook. Dar stimuleert mijn dochter veel meer tot spelen.
Zij koopt elke week knutselspul om de kinderen bezig te houden, net als nu voor pasen is gewoon leuk maar elke week is toch ook niet nodig.
pi_220438252
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Oh wow :{
Ik kan me toch echt niet herinneren dat we 25 jaar geleden allemaal 2 orchideeën op de vensterbank hadden. Sterker nog, die heb ik nog nooit in huis gehad. Of dat standaard mijn dekbed uit mijn slaapkamerraam hing. Chat had beter zijn best moeten doen. En eigenlijk best sneu toch dat hun trouwerij nul-komma-nul iets feestelijks had.
pi_220438295
De kinderen komen toch gewoon op de boerderij?
Olivia moest haar fiets toen delen
pi_220438299
Ik vond Sanneke er vandaag fris en stralend uitzien? Haren netjes, gekleed. Doet haar goed :)
pi_220438332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik kan me toch echt niet herinneren dat we 25 jaar geleden allemaal 2 orchideeën op de vensterbank hadden. Sterker nog, die heb ik nog nooit in huis gehad. Of dat standaard mijn dekbed uit mijn slaapkamerraam hing. Chat had beter zijn best moeten doen. En eigenlijk best sneu toch dat hun trouwerij nul-komma-nul iets feestelijks had.
Waarom sneu? Bij ons was het met alleen voor beiden een getuige. Precies zoals wij het wilden. Ik ken genoeg mensen die het zo hebben gedaan.
pi_220438433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:35 schreef Utopica het volgende:
Ik vond Sanneke er vandaag fris en stralend uitzien? Haren netjes, gekleed. Doet haar goed :)
En ik vond de roze broek stiekem ook wel leuk.
pi_220438434
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Een ochtendje in de week is natuurlijk een begin, maar verandert niets aan dat ze leeft op gemeenschapsgeld… psz wordt daar ook nog vergoed natuurlijk.
Neemt niet weg dat het goed is dat ze dat doet ipv alle dagen thuis zitten
pi_220438488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waarom sneu? Bij ons was het met alleen voor beiden een getuige. Precies zoals wij het wilden. Ik ken genoeg mensen die het zo hebben gedaan.
Ik ook, maar die doen er daarna ook niets meer aan. Die gingen echt 'voor de handtekening'. Maar nu ze 25 jaar getrouwd zijn, moet het aandacht hebben, met een onzinnig chat-verhaal erbij.
pi_220438571
Hebben ze nou helemaal niks gedaan aan hun trouwdag? Wat ontzettend ongezellig.

Had iets kleins gekocht, taart bij de koffie, uiteten, ergens lunchen.

Nee, alleen saaie verplichte taakjes komen voorbij. Maar niet even een leuk momentje samen.
pi_220438580
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier ook... en gewoon een leuk feestje bij ons thuis met alle overige vrienden. Waren wel wat mensen in de familie gepikeerd omdat we de buurvrouw van vroeger en die oudtante die je 1x in je leven had gezien niet uit hadden genodigd 🤣 maar goed het was ons feestje daar hoeven echt niet 300 man die je zelden ziet bij
pi_220438936
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:00 schreef Lodelie het volgende:

Nee, alleen saaie verplichte taakjes komen voorbij. Maar niet even een leuk momentje samen.
Wij gaan elk jaar op de datum uit eten. Het is toch weer een mijlpaal
pi_220438977
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:52 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik ook, maar die doen er daarna ook niets meer aan. Die gingen echt 'voor de handtekening'. Maar nu ze 25 jaar getrouwd zijn, moet het aandacht hebben, met een onzinnig chat-verhaal erbij.
Wij doen er ook niets aan. Nooit gedaan ook. Het heeft voor ons geen meerwaarde t.o.v. andere dagen.
pi_220438996
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier ook... en gewoon een leuk feestje bij ons thuis met alle overige vrienden. Waren wel wat mensen in de familie gepikeerd omdat we de buurvrouw van vroeger en die oudtante die je 1x in je leven had gezien niet uit hadden genodigd 🤣 maar goed het was ons feestje daar hoeven echt niet 300 man die je zelden ziet bij
Bij ons weet niet eens iedereen dat we getrouwd zijn😂
pi_220439165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:35 schreef Utopica het volgende:
Inderdaad, moet ze vaker doen
pi_220439170
quote:

Misschien een lekkere doorsmeerbeurt vanavond 🫣
pi_220439253
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
Blij dat Sanneke goed na wilt denken over een eventuele 2e.

Persoonlijk denk ik dat in haar situatie gewoon het beste is dat ze het bij eentje houd.
Beter voor haar mentale welzijn en dit vind ze al lastig terwijl M een heel rustig kindje is. Voor hetzelfde geld krijgt ze volgende keer een huilbaby. Dat zou ze echt niet trekken.
Heb een zoon van inmiddels 2,5 en wij hebben besloten het hierbij te laten. Ik zou mijn zoon graag een broertje of zusje geven maar wij zijn het erover eens dat we dat mentaal niet aankunnen. Ik gun mijn kind liever de kans op een stabiele basis met stabiele ouders dan dat ik de gok neem met een tweede kind en wij er aan onderdoor gaan, wat geem stabiele basis oplevert. Somsnis die keuze best moeilijk: ik zie mensen die al klagen en huilen bij één kind aan een tweede beginnen en dan denk ik: ben ik nu zo streng voor mezelf? Of types zoals Sanneke waarbij ik ook zie dat één eigenlijk al teveel is.

Het is stom maar dat veroorzaakt bij mij best een steek en een soort boosheid van: ben ik nu te verantwoordelijk of denken mensen er zo makkelijk over?
pi_220439277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze is soms best een beetje dom.

En ook dat de trouwambtenaar zogenaamd vroeg "of dit alles was". Zoveel mensen die met alleen de getuigen op de gratis ochtend trouwen.
Natuurlijk, dat doen genoeg mensen zo. Maar onderdeel van haar wereldbeeld is dat zij denkt dat zij werkelijk uniek is.
pi_220439331
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:07 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Heb een zoon van inmiddels 2,5 en wij hebben besloten het hierbij te laten. Ik zou mijn zoon graag een broertje of zusje geven maar wij zijn het erover eens dat we dat mentaal niet aankunnen. Ik gun mijn kind liever de kans op een stabiele basis met stabiele ouders dan dat ik de gok neem met een tweede kind en wij er aan onderdoor gaan, wat geem stabiele basis oplevert. Somsnis die keuze best moeilijk: ik zie mensen die al klagen en huilen bij één kind aan een tweede beginnen en dan denk ik: ben ik nu zo streng voor mezelf? Of types zoals Sanneke waarbij ik ook zie dat één eigenlijk al teveel is.

Het is stom maar dat veroorzaakt bij mij best een steek en een soort boosheid van: ben ik nu te verantwoordelijk of denken mensen er zo makkelijk over?
Ons eerste kind was een huilbaby en de tweede had vanaf baby lichamelijke problemen waardoor ik veel met hem naar de fysio moest en later het kinderziekenhuis. Toen hebben wij besloten om onze wens voor een derde te “cancelen”. Als de 3e weer een huilbaby zou worden en dan in combinatie met een chronisch ziek kind dat konden we/wilden we niet. (Of nog een chronisch ziek kind) Uiteindelijk kreeg mijn oudste nachtangst en zaten we alsnog elke avond/nacht naast het bed van de oudste te wachten tot hij kalmeerde waardoor het alsnog heel moeilijk werd.
  donderdag 26 maart 2026 @ 21:27:18 #139
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220439365
quote:

Het tekent de manier waarop ze met elkaar omgaan. Geen warmte, geen passie, geen tijd samen. Ik zou zo niet kunnen samenwonen, ik verlang veel meer van een relatie.
pi_220439378
Wij twijfelden ook lang over een tweede, gewoon omdat ik het ook lekker vond om maar met 1 kind rekening te houden. Uiteindelijk was onze situatie zo fijn en stabiel dat we toch heel graag een tweede wilden.
Dat werd een tweeling en ik werd chronisch ziek tijdens die zwangerschap. Heel heftig en we hebben het echt zwaar gehad en nog steeds, maar gelukkig hebben wij genoeg draagkracht en middelen.
Het leven loopt niet altijd zoals je dat bedenkt, dus alleen maar respect als dit soort keuzes weloverwogen gemaakt worden rekening houdend met verschillende scenario's. Ik hoop heel erg dat Sanneke dat ook doet...
pi_220439395
De ouders van AM en Maarten waren niet bij het huwelijk. Ik snap echt dat je het niet groots aanpakt, ik ben zelf met 10 gasten getrouwd inclusief onze beider ouders. Maar onze ouders niet uitnodigen… dat kan ik me niet voorstellen.
pi_220439461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:32 schreef Lostit het volgende:
De ouders van AM en Maarten waren niet bij het huwelijk. Ik snap echt dat je het niet groots aanpakt, ik ben zelf met 10 gasten getrouwd inclusief onze beider ouders. Maar onze ouders niet uitnodigen… dat kan ik me niet voorstellen.
Toen was al duidelijk voor AM dat ze later met ze wilde breken! ❤️‍🔥
pi_220439504
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:27 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het tekent de manier waarop ze met elkaar omgaan. Geen warmte, geen passie, geen tijd samen. Ik zou zo niet kunnen samenwonen, ik verlang veel meer van een relatie.
💯💯
pi_220439596
Mies (alweer) met vliegtuig? Heb ik iets gemist?

Timmie ziet er trouwens megamoe uit. Beetje zoals Koen indertijd 🤪
pi_220439643
Zo zeg, wat ziet Tim er uitgeput uit. Die jongen houdt dit leven echt niet vol.
En MCW weegt nog steeds 50 kg. Ze wil naar 58, maar dat is voorlopig niet haalbaar (geen idee waarom niet).
pi_220439763
Je moet ook nogal wat energie hebben om Michelle dr maximale vluchtgedrag levensstijl bij te kunnen houden.
pi_220439786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:32 schreef Lostit het volgende:
36 jaar geleden zijn wij getrouwd toen ik ruim 7 maanden zwanger was van onze tweede. We hadden toen een huis gekocht wat voor ons de enige reden was om te trouwen. 2 vrienden waren onze getuigen en meer waren er niet bij. Nooit spijt van gehad, maar onze relatie gaat zoveel dieper dan een feest of een ring, die toevallig ook allebei niet dragen. En onze wederzijdse ouders, die mochten later een stukje taart komen eten.
pi_220439905
Sanneke lijkt totaal niet verder te kijken dan de "schattige baby" fase, ondanks dat ze nu een dreumes heeft. Beseft zij wel dat ze gewoonweg puur geluk hebben gehad dat Mijan zo'n zoete baby was? Ze lijkt ook niet te snappen dat kinderen meer uitdaging nodig hebben dan dagen thuis rond scharrelen en naar de supermarkt gaan. Van 1 naar 2 kinderen (laten we bidden dat ze geen meerling krijgt) kan écht heftig zijn. Ze kan de prikkels naar eigen zeggen nu al amper aan, bedenk even hoe dat gaat zijn met krijsende baby die je niet stil krijgt en een peuter die daar overstuur van wordt (been there, done that en was afschuwelijk)..
pi_220439922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 23:19 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke lijkt totaal niet verder te kijken dan de "schattige baby" fase, ondanks dat ze nu een dreumes heeft. Beseft zij wel dat ze gewoonweg puur geluk hebben gehad dat Mijan zo'n zoete baby was? Ze lijkt ook niet te snappen dat kinderen meer uitdaging nodig hebben dan dagen thuis rond scharrelen en naar de supermarkt gaan. Van 1 naar 2 kinderen (laten we bidden dat ze geen meerling krijgt) kan écht heftig zijn. Ze kan de prikkels naar eigen zeggen nu al amper aan, bedenk even hoe dat gaat zijn met krijsende baby die je niet stil krijgt en een peuter die daar overstuur van wordt (been there, done that en was afschuwelijk)..
En bij je eerste baby kan je in bed blijven na een slechte nacht als je baby dan nog even slaapt. Dat kan bij een 2e niet.
Onze baby vindt t tussen 3 en 5 erg gezellig, geen idee waarom, slaapt dan vervolgens tot een uur of 9/half 10. Maar mijn wekker gaat gewoon om half 7 weer.
Ik denk dat Sanneke een 2e kind enorm onderschat.
pi_220439975
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 23:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En bij je eerste baby kan je in bed blijven na een slechte nacht als je baby dan nog even slaapt. Dat kan bij een 2e niet.
Onze baby vindt t tussen 3 en 5 erg gezellig, geen idee waarom, slaapt dan vervolgens tot een uur of 9/half 10. Maar mijn wekker gaat gewoon om half 7 weer.
Ik denk dat Sanneke een 2e kind enorm onderschat.
Precies! Bij mijn eerste bleef ik regelmatig nog even lekker in bed na de 1e ochtend voeding (tijdens mijn verlof en later vrije dag). Baby viel dan gelijk weer in slaap tot een uur of 9 a 10, heerlijk! 😁 Maar bij nr 2 is dat precies 0x gelukt hoor, die was ten eerste zelf klaarwakker en de peuter wilde ook aan de dag beginnen. Nr 2 deed daarnaast overdag enkel en alleen hazenslaapjes van max 45 minuten 🥲
pi_220440040
quote:

[..]

🫂 Ik snap je laatste alinea heel erg goed. Hier een grote kinderwens, maar ik ben momenteel te ziek om eraan te beginnen en ik vind dit niet te verantwoorden aan een kind of mijn partner.

Ik vind het ontzettend knap van je dat je het door jouw redenen bij 1 kind houd. Verstandig als jij op die manier de beste ouder kan zijn. Ik vind dit niet raar. Ik vind dit super verantwoord.
Zouden meer mensen maar eens nadenken over de consequenties ipv alleen maar een schattige baby.
Het is een verantwoordelijkheid voor het leven.

Ik kom uit een gezin met meerdere kinderen... Ik had het persoonlijk prima gevonden als ik enigskind was geweest. Ik vrees de dag dat er iets met mijn ouders gebeurd.
Laat ik het daar op houden.
Vooral omdat mijn ouders ook geen contact meer hebben met die broer/zus. Dat heeft zijn redenen.

Mijn man heeft altijd gezegd dat hij het prima heeft gevonden als enigskind en nooit iets heeft gemist.

Mijn man en ik hebben ook altijd gezegd dat mocht het zo ver komen, (hopelijk) maximaal 1 vanwege mijn gezondheid. En ik zou daar al ontzettend dankbaar mee zijn. Als het ons gegund is.

En ja. Ik gun Sanneke zeker een 2e, ik denk alleen echt niet dat het verstandig is in haar mentale situatie en lichamelijke. En dat dit niet te goede komt van haar, Dion, M en die eventuele 2e.
Ze trekt het nu al niet. Hoe dan? Ik vrees er echt voor wat er dan gebeurd. Dat trekt zij niet en Dion ook niet met alle verantwoordelijkheid die hij al draagt. Ze kan ook gewoon dankbaar zijn voor M en daar de beste moeder voor zijn die ze is.

Maar ja. HVK had na het 1e kind al niet meer verder moeten baren.

Daarbij zouden heel, heel veel mensen beter moeten nadenken voordat ze aan kinderen beginnen. Want niet iedereen is er voor geschikt. En daar lijd(en) vaak het/de kind(eren) onder.

We zien de emotionele verwaarlozing soms op ons beeldscherm verschijnen.
pi_220440077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 22:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies (alweer) met vliegtuig? Heb ik iets gemist?
Volgens mij gaat ze naar Iris voor de opening van het nieuwe restaurant in Spanje. Ik snapte gisteren de "Pluk"-tag al niet in MCW's stories waarin ze zei dat de kinderen moesten huilen bij het afscheid nemen van Iris, maar MCW niet, want Pluk in Javea wordt deze week geopend. Ik vond het een vergezochte "oorzaak-gevolg" conclusie maar nu MCW op het vliegtuig stapt, begrijp ik denk ik wat ze bedoelde.

Ik keek vandaag eerst op de JolieNoe site (krijg hun nieuwsbrief, heb er zelfs ooit wat besteld #geinfluenced) en viel me op dat er echt veel uitverkocht was. De boel lijkt goed te draaien dus, dat doet ze knap. Moest wel heel hard lachen om deze foto, daar lijkt ze net een thunderbird; https://jolienoe.nl/colle(...)ence-zonnebril-brown

Net ook even haar stories bekeken. Tim ziet er idd zeer geirriteerd uit (zoals MCW zelf zegt, was er vandaag ook wat irritatie). Misschien heeft-ie hier meegelezen en valt het kwartje dat hij een "JvPtje doet" (baan/vrienden/sport/leven weg, altijd achtervolgd door een camera met MCW als zijn centre of the universe) maar dan zonder poly-escape optie.
pi_220440087
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik had 25 jaar geleden wel meer orchideeën op de vensterbank. Ik werkte bij een orchideeën kweker en kon ze voor een prikkie kopen. In de winkel waren ze duur 🙈
pi_220440718
Sanne heeft het over de eerste traumatische week na de bevalling? Is ze vergeten dat ze een zware zwangerschap heeft gehad? Om die reden zou ik dan 2 keer nadenken mbt een tweede.
pi_220440777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 06:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne heeft het over de eerste traumatische week na de bevalling? Is ze vergeten dat ze een zware zwangerschap heeft gehad? Om die reden zou ik dan 2 keer nadenken mbt een tweede.
Zo dat was ook echt 9 maanden klagen. En ze kon niks meer, helemaal niets. Maar ze is helemaal gezond naar eigen zeggen. Misschien toch eerst even aan je eigen mentale en lichamelijke gezondheid werken, voor je je wellicht toekomstige baby ook in gevaar kan brengen.
pi_220440790
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:46 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Toen was al duidelijk voor AM dat ze later met ze wilde breken! ❤️‍🔥
Wat een rare conclusie?
pi_220440848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 06:38 schreef brilduiker1973 het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 06:55 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zo dat was ook echt 9 maanden klagen. En ze kon niks meer, helemaal niets. Maar ze is helemaal gezond naar eigen zeggen. Misschien toch eerst even aan je eigen mentale en lichamelijke gezondheid werken, voor je je wellicht toekomstige baby ook in gevaar kan brengen.
Inmiddels is het bijna 16 mnd. na de bevalling en ze klaagt nog steeds.
Dus nee, laten we hopen dat ze (Dion ook) heel hard aan zichzelf gaan werken voordat ze überhaupt aan een tweede denken. Maar ik vrees met grote vrezen.
pi_220440876
Die geweldige handcrème die wonderen doet voor je handen, heeft pinokkio zelf nog niet gebruikt, te zien aan die uitgedroogde knoesten waarmee ze random in haar boodschappen loopt te graaien. #verwenbox #AM
pi_220441039
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
pi_220441087
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen :')
pi_220441102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Mijn twee jongens worden regelmatig als tweeling gezien (en schelen 1,5 jaar) en als je mijn kinderfoto’s ernaast houdt vraag je je af of mijn vriend überhaupt bij de verwekking aanwezig was _O-
pi_220441119
Het wordt inderdaad alleen maar drukker, in plaats van minder. Want ze heeft haar handen wel vrij als M. naar de psz gaat, maar dat duurt maar een paar uurtjes. Het betekent ook brengen en halen en uiteraard net als je baby slaapt of honger heeft. Of als het waait en regent. Nog drukker als het kind naar school moet. Dat is elke dag en dan is de baby een dreumes. Ik denk niet dat Sanneke dit bedenkt.
pi_220441164
Ze had het ook over eventueel een 2de als Mijan naar groep 1 gaat. Maar dan heb je idd okk halen en brengen net als bij honger en vieze luier. Dan nog de speel afspraakjes en zwemles of sport. Nee ze ziet het door een iets te roze bril ben ik bang.
pi_220441177
Ik vind het buikshow filmpje met het aantal kilo’s erbij van MCW. Eigenlijk niet zo kunnen in deze tijd. En dan ook nog erbij zetten dat meer aankomen niet haalbaar is nu. Daar spreek je een doelgroep mee aan die je niet wil aanspreken.
pi_220441197
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het buikshow filmpje met het aantal kilo’s erbij van MCW. Eigenlijk niet zo kunnen in deze tijd. En dan ook nog erbij zetten dat meer aankomen niet haalbaar is nu. Daar spreek je een doelgroep mee aan die je niet wil aanspreken.
Ik had het idee dat ze ook dr adem iets inhield om zo dr sixpack beter te showen.
pi_220441251
De werkdag van AM begint....stempels en klompjes inpakken.

Sanneke heeft kunneksies met AM, heh? Speelafspraken...gewoon niet aan beginnen tot ze zelf kunnen fietsen. En andermans kinderen over de vloer....brrrr, moet je toch niet aan denken.
pi_220441304
quote:
Ja, grappig! Ik vind het wel hele mooie kinderen trouwens. Onverzorgd, maar hele leuke koppen. En haar om jaloers op te worden!!

Volgen jullie de huismama? Ik weet niet wat ik van haar vind. Ze doet niks geks, maar ik word altijd zo kriebelig van die weeige glimlach.
pi_220441316
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze had het ook over eventueel een 2de als Mijan naar groep 1 gaat. Maar dan heb je idd okk halen en brengen net als bij honger en vieze luier. Dan nog de speel afspraakjes en zwemles of sport. Nee ze ziet het door een iets te roze bril ben ik bang.
Net als mijn schoonzusje "ja maar jij hebt een baby terwijl je dochter al in groep 2 zit, dat is makkelijker"
Nou nee, want wat denk je van dagelijks halen en brengen, sportclub, zwemles, speelafspraakjes... mensen onderschatten dat echt met een baby erbij.
pi_220441320
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen :')
Sanneke kan al een hoop dingen van dat lijstje wegstrepen
pi_220441344
quote:
Nee? Waarom vind je dat? Nooit over nagedacht eigenlijk.

Ik heb zelf bijvoorbeeld geen moeite met vrouwen met overgewicht die hun lijf laten zien. Ondergewicht vind ik persoonlijk veel minder mooi om te zien, maar beide zijn natuurlijk schadelijk. Vind jij dat je beide eigenlijk niet zo moet laten zien?
pi_220441360
Ik vind de schoenen van L net sloffen? Van die (gesponsorde) dingen die AM ook regelmatig vergeetvuit te trekken als ze naar buiten gaat, en dan op haar sloffen buiten loopt, hihi?
pi_220441366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 22:17 schreef lila01 het volgende:
Zo zeg, wat ziet Tim er uitgeput uit. Die jongen houdt dit leven echt niet vol.
En MCW weegt nog steeds 50 kg. Ze wil naar 58, maar dat is voorlopig niet haalbaar (geen idee waarom niet).
58 is ook nog weinig lijkt me? Of is ze heel klein?
pi_220441385
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:48 schreef proud_mami het volgende:

[..]
58 is ook nog weinig lijkt me? Of is ze heel klein?
Ik denk dat dat best meevalt. Ik zit tussen de 58 en 59 en ben 1.71. Ik zie er niet heel dun uit.
pi_220441397
quote:
Ik zocht het filmpje even op. Ik ben het met je eens dat ze daar een hele verkeerde doelgroep mee aanspreekt.

SPOILER
Als ik MW met haar sixpack zie showen lijkt me dat ze vooral met sporten aan wil komen. Lijkt me niet verstandig.
pi_220441430
Alleen maar jubelreacties onder de 25 jarig huwelijkspost, niemand die zegt dat kinderen niet ‘in handen van instanties zouden vallen 🙄 als een van hen zou overlijden’

Bijzonder. Of eigenlijk ook niet.
pi_220441466
De altijd blije mama op threads, “Ik heb echt een bizar grote eetlust voor een vrouw” 🫠 Ze is toch zo clean aan het eten en op de calorietjes letten? Nou moet ik zeggen dat die meuk voor in haar water en kwark me toch niet echt clean lijken (correct me if I’m wrong) 🙃 Weeg gewoon je voeding af, eet onbewerkt dan zal ze vast meer afvallen want in die tijd dat ik haar volg en ze aan het afvallen is zie ik geen verschil in lichaam
pi_220441467
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Sanneke kan al een hoop dingen van dat lijstje wegstrepen
;( dat is wel waar.
pi_220441477
quote:
De eerste twee dingen die jij noemt doet Sanneke niet en wat de andere dingen betreft is het nog maar de vraag of ze dat ooit gaat doen.
pi_220441481
quote:
Grappig! Hier hebben we beide een eigen kind (uiterlijk) en 1 duidelijke mix en alle kinderen zijn ook duidelijk broer en zus
pi_220441484
Sanneke:
Ik volg haar niet echt ,kijk af en toe.
Maar misschien kan ze eerst toestemming vragen aan de Fok-jury of ze aan een tweede kindje mag beginnen.😉
pi_220441513
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:09 schreef Henrike het volgende:
Sanneke:
Maar misschien kan ze eerst toestemming vragen aan de Fok-jury of ze aan een tweede kindje mag beginnen.😉
Niemand zegt dat ze geen 2e mag hè? Volgens mij deelt iedereen hier zijn eigen mening op basis van wat Sanneke zelf laat zien. En dat is niet dat ze het grote mensen leven incl. kind goed aankan. Ik vind het positief dat ik hier juist verhalen lees van mensen die zich wel bewust zijn van de verantwoordelijkheid voor en de impact van een kind op je leven. Een kind is geen accessoire.
pi_220441525
quote:
Ik verbaas mij daar ook elke keer over. Mijn kinderen zijn qua uiterlijk en karakter zo verschillend dat veel mensen niet eens weten (of zich kunnen voorstellen) dat ze broers en zussen zijn. Voor zover ik kan zien lijken ze ook niet echt op man en mij. Bij de Geertsen lijken ze inderdaad allemaal op elkaar (en vooral heel erg op Maarten). Hele mooie kinderen ook allemaal met prachtig haar.
pi_220441528
quote:
Sanneke:
Sanneke deelt zelf haar twijfels en overwegingen om aan een tweede te beginnen.
pi_220441537
quote:
Kwa uiterlijk lijken ze enorm op elkaar. Maar kwa innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend (van wat wij zien), maar Am wilt dat ze ook daarin allemaal op elkaar lijken.
pi_220441632
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Alleen maar jubelreacties onder de 25 jarig huwelijkspost, niemand die zegt dat kinderen niet ‘in handen van instanties zouden vallen 🙄 als een van hen zou overlijden’

Hele bijzondere (domme) gedachtengang. Man en ik zijn nooit getrouwd, maar hebben wel alles geregeld en dat was niet veel werk (dat argument hoor ik ook nog weleens).

Ik begrijp deze box van Annemarie niet zo goed: vol met monsters en promotiemateriaal van verzorgingsproducten (het verwengedeelte) en dan die workshop en starter erbij. Als er iets is dat voor mij niet onder verwennen valt is het wel een starter verzorgen en brood bakken. Dat is gewoon ontzettend veel werk. Ik doe het daarom ook niet (geen tijd voor), helaas heb ik een kind dat nog weleens begint met een starter en het niet afmaakt en dan moet ik weer 10 keer vragen of die mislukte starter in de vensterbank een keer opgeruimd wordt.
pi_220441738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:19 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Kwa uiterlijk lijken ze enorm op elkaar. Maar kwa innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend (van wat wij zien), maar Am wilt dat ze ook daarin allemaal op elkaar lijken.
Dat klopt inderdaad. Ik bedoelde ook echt qua uiterlijk, n.a.v. de verkeringsfoto van M&A.

Jammer dat ze haar kinderen verder zo in een malletje probeert te drukken ja. Ze heeft geen oog voor het individuele van elk kind.
pi_220441920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:37 schreef Shuri het volgende:

[..]
Jammer dat ze haar kinderen verder zo in een malletje probeert te drukken ja. Ze heeft geen oog voor het individuele van elk kind.
Heel erg zonde.

Ik denk dat veel mensen het probleem misschien niet zo zien omdat er altijd eten op tafel staat, er is regelmatig gezelligheid, uitjes en vakanties.

Maar ondertussen mogen die kinderen zelf nauwelijks keuzes maken over hun hobby's/activiteiten, en gaat alles volgens de wil van Annemarie. Ik denk dat daar echt nog wel problemen achter weg gaan komen bij sommige kinderen. Helemaal in combinatie met de constante privacyschendingen.

Het kan altijd erger, maar heel eerlijk, ik vind haar geen goede moeder. Het belang van haar kinderen zou veel hoger op het lijstje moeten staan.
pi_220441983
quote:
Nou idd! Het was rennen en vliegen overal heen.
pi_220442012
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik vind dat echt een rare uitspraak, net of er geen alleenstaande ouders zijn 🤦♀
pi_220442093
Hvk staat weer bij de raaf 😂
pi_220442115
Hoe oud is die Wiline eigenlijk?
  vrijdag 27 maart 2026 @ 10:40:13 #192
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220442321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
28
pi_220442418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar meneer de uil is papa 👌👍
Nou lieve kijkbuis kindjes... oogjes dicht en snaveltjes toe! Slaap lekker ......(het moment dat fictieve papa meneer de uil de opvoeding al beter deed)
pi_220442426
quote:
Sanneke:
Doe jij dat ook even voor je comment? 😊
pi_220442459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind dat echt een rare uitspraak, net of er geen alleenstaande ouders zijn 🤦♀
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄
pi_220442467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar meneer de uil is papa 👌👍
Nou lieve kijkbuis kindjes... oogjes dicht en snaveltjes toe! Slaap lekker ......(het moment dat fictieve papa meneer de uil de opvoeding al beter deed)
Want de ooievaar raaf bezorgt natuurlijk de kinderen daar! 😁

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 27-03-2026 11:25:06 ]
pi_220442543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
De altijd blije mama op threads, “Ik heb echt een bizar grote eetlust voor een vrouw” 🫠 Ze is toch zo clean aan het eten en op de calorietjes letten? Nou moet ik zeggen dat die meuk voor in haar water en kwark me toch niet echt clean lijken (correct me if I’m wrong) 🙃 Weeg gewoon je voeding af, eet onbewerkt dan zal ze vast meer afvallen want in die tijd dat ik haar volg en ze aan het afvallen is zie ik geen verschil in lichaam
Ze zei laatst toch ook dat ze nooit honger heeft en altijd vergeet te eten/ontbijten? 🤥🤡

Waarom plaatst zij overigens zo vaak opnieuw dezelfde post van eenpaar dagen geleden in haar stories? Niet genoeg aandacht?
pi_220442589
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:40 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
28
Nee, echt?
pi_220442606
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄
Gelukkig is AM niet voor één gat te vangen!
pi_220442627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:35 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Net als mijn schoonzusje "ja maar jij hebt een baby terwijl je dochter al in groep 2 zit, dat is makkelijker"
Nou nee, want wat denk je van dagelijks halen en brengen, sportclub, zwemles, speelafspraakjes... mensen onderschatten dat echt met een baby erbij.
Ik heb een baby en kinderen bij de kleuters en groep 4.
Ik vind t fijn dat ik mijn handen vrij heb tot een uur of 2. Maar daarna, zwemlessen, sporten, speelafspraakjes. En die baby moet overal mee naar toe, poept tot zijn nek als je net moet vertrekken, moet eten als je net onderweg bent, moet overgelegd worden als ie net eindelijk slaapt.
Dus nee, per se makkelijker wordt het er niet op🙈
pi_220442635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:09 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ze zei laatst toch ook dat ze nooit honger heeft en altijd vergeet te eten/ontbijten? 🤥🤡

Waarom plaatst zij overigens zo vaak opnieuw dezelfde post van eenpaar dagen geleden in haar stories? Niet genoeg aandacht?
Je moet veel plaatsen om zichtbaar te blijven.

Dat gewichtheffen van DBM, oprecht knap ik doe het haar niet na, alleen ik vind het er zo ongezond uitzien? Het lijkt me heel slecht voor de knieën en rug? Het doet bijna pijn om te zien alleen al.
Het brengt haar kennelijk wel iets, dus dat is positief.
pi_220442662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
Nee maar DBM valt niet af vanwege haar schildklier en ze is al wel zo ontzettend veel cm's kwijt, alleen geen gewicht.

(En ja afvallen met een schildklier aandoening is lastiger, niet onmogelijk. Het begint bij een kcal tekort en dat heeft ze heel vaak niet heb ik t idee)

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 27-03-2026 11:28:05 ]
pi_220442722
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Annemarie en Maarten waren tienerouders en extreem jong (niet echt, maar zo doet ze het altijd voorkomen), toen hun oudste geboren werd. Tja, als een van de ouders dan iets overkomt worden kinderen van dergelijk jonge ouders meteen uit huis geplaatst. Wisten jullie dan niet dan? Dan hebben we toch weer weer iets van Alwetende Annemarie geleerd vanmorgen 😄.
pi_220442727
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee maar DBM valt niet af vanwege haar schildklier en ze is al wel zo ontzettend veel cm's kwijt, alleen geen gewicht.

(En ja afvallen met een schildklier aandoening is lastiger, niet onmogelijk. Het begint bij een kcal tekort en dat heeft ze heel vaak niet)
Volgens mij vindt ze zelf van wel?
pi_220442749
Die oven bij bzzonder 🤢 die kan wel een taaktober maandje gebruiken
pi_220442756
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij vindt ze zelf van wel?
Volgens mij denkt ze dat idd zelf wel.

Heb mijn eerste bericht ff aan gepast, want naar mijn idee heeft ze dat kcal tekort niet😅
pi_220442783
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:27 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Annemarie en Maarten waren tienerouders en extreem jong (niet echt, maar zo doet ze het altijd voorkomen), toen hun oudste geboren werd. Tja, als een van de ouders dan iets overkomt worden kinderen van dergelijk jonge ouders meteen uit huis geplaatst. Wisten jullie dan niet dan? Dan hebben we toch weer weer iets van Alwetende Annemarie geleerd vanmorgen 😄.
Daardoor heeft ze een jeugdtrauma, vandaar dat ze haar kinderen nu op jonge leeftijd het huis uit stuurt 😂
pi_220442792
Zooo Sanneke is weer op pad geweest en heeft 2 inimini zakjes snoep gekocht voor een belachelijke prijs.

En ze worden gelijk hoppa open gemaakt. Je kan ze niet eens meer nogmaal dicht doen op deze manier.
Tot zo ver vanaf april uitkijken met het boodschappen budget. Als ze het nu al niet kan...

Daarbij vind ik het heel raar als je geen geld hebt voor de kapper en geen tijd, je dan denkt dat je dat wel voor een 2e kindje hebt? Bizar hoor.
Ik heb geen geld en geen tijd voor de kapper.

Ik vind het heel wat anders als iemand zegt: Ik heb het geld niet over voor een kleuring bij de kapper. Of de tijd besteed ik liever met mijn zoon.
pi_220442856
quote:

[..]
Wat een onzin.
Toen hadden ze nog een beter netwerk met liefhebbende familieleden.
pi_220442875
Ik vind Jet en Julia er wel anders uitzien dan de anderen en minder op A en M lijken.
pi_220442877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:40 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
28
😱 echt? Wow, die zou ik zo 10 jaar erbij geven
pi_220442972
quote:
Ik vind het pas wat rustiger worden nu ze einde basisschool zijn. Tussen vier jaar en acht jaar was het één grote drukte. Minder zorg, maar wel veel logistiek gedoe.
pi_220442973
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

(En ja afvallen met een schildklier aandoening is lastiger, niet onmogelijk. Het begint bij een kcal tekort en dat heeft ze heel vaak niet heb ik t idee)
Afvallen met gewichtheffen/powerliften lijkt mij ook vrij lastig, dan moet je toch ook eens wat cardio doen: wandelen, fietsen, rennen, zwemmen
pi_220442980
quote:

[..]
Klopt! Heb zelfs in de omgeving gehad dat moeder van kleuter overleed en uit huis geplaatst werd en er een strijd tussen de vader (die gewoon in huis bij moeder woonde terwijl ze een relatie hadden) en de oma (moeder van moeder) ontstond waar het kind terug mocht ... je kunt het wel gewoon vast laten leggen (erkennen + gezag of samenlevings contract of huwelijk)
pi_220443007
Het ene ding dat Sanneke voor de verhuizing wel had weggegooid is ondertussen alweer vervangen 🙈

En ze heeft geen geld (en geen tijd?! Hoe dan) om naar de kapper te gaan, maar wel geld om te dure, in het kader van gezonder eten, snoepjes te kopen.

Hoe kan zij geen tijd hebben om naar de kapper te gaan? Ze is 7dagen per week thuis.
pi_220443054
Ik wilde het net zeggen. Geen geld voor de kapper maar wel een dure melkopschuimer en snoep kopen.
Ik vind haar er wel ‘vrolijker’ uitzien nu dan in de keet. Hier wonen doet haar goed dus
pi_220443086
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het ene ding dat Sanneke voor de verhuizing wel had weggegooid is ondertussen alweer vervangen 🙈

En ze heeft geen geld (en geen tijd?! Hoe dan) om naar de kapper te gaan, maar wel geld om te dure, in het kader van gezonder eten, snoepjes te kopen.

Hoe kan zij geen tijd hebben om naar de kapper te gaan? Ze is 7dagen per week thuis.
En Dion is toch ook weleens thuis? Gisteren was hij nog mee op kraambezoek.
pi_220443093
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Gezond eten is nou eenmaal duur.
Gezond snoepen blijkbaar nog duurder.
pi_220443214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:58 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Afvallen met gewichtheffen/powerliften lijkt mij ook vrij lastig, dan moet je toch ook eens wat cardio doen: wandelen, fietsen, rennen, zwemmen
Nee hoor. Met een grotere spiermassa verbruik je in rust meer kcal. En als je dan in een tekort gaat zitten...
pi_220443232
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:10 schreef Earring het volgende:
Ik wilde het net zeggen. Geen geld voor de kapper maar wel een dure melkopschuimer en snoep kopen.
Ik vind haar er wel ‘vrolijker’ uitzien nu dan in de keet. Hier wonen doet haar goed dus
Kopen doet haar goed 🤭
pi_220443277
Geen tijd om te klussen opruimen en uitpakken, want M plakt aan me.
Wel tijd om leunend op je aanrecht snoep te testen

En weer een apparaat in je grote lege keuken erbij
pi_220443292
Am roept "wowwww" terwijl MG zich in een groene overal hijst hahahaha. Nou ja goed dat ze hem na 25 jaar nog altijd graag ziet zullen we dan maar zeggen.
pi_220443301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:34 schreef poohenzo het volgende:
Am roept "wowwww" terwijl MG zich in een groene overal hijst hahahaha. Nou ja goed dat ze hem na 25 jaar nog altijd graag ziet zullen we dan maar zeggen.
Ieder z'n fetisj 😉
pi_220443323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:28 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Kopen doet haar goed 🤭
Gelukkig ook weer wat pakketjes kunnen ophalen!
pi_220443331
Gezonde snoepjes van ¤1,79 per 50 gram??? Ja, gek dat je steeds zoveel geld kwijt bent aan boodschappen :')
pi_220443350
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:37 schreef Utopica het volgende:
Gezonde snoepjes van ¤1,79 per 50 gram??? Ja, gek dat je steeds zoveel geld kwijt bent aan boodschappen :')
Ze kan dan beter een netje manderijnen kopen. Echt belachelijk die prijs. Dat je dat eraan uit kan en wil geven. Maar geen geld hebben voor de kapper. Prioriteiten!
pi_220443382
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gezond eten is nou eenmaal duur.
Gezond snoepen blijkbaar nog duurder.
Belachelijk hoe duur het soms is en snoepen moet, met mate, gewoon kunnen natuurlijk. Ik had gewone snoep gekocht, vind dit altijd zo'n geldklopperij 🙈
pi_220443433
Sanneke die aan het uitleggen wat "laxerend" betekent :') Hoe laag schat je je kijkers in..

En als je al niet eens een zakje kan leeg eten vanwege laxerend effect.. koop dan gewone snoep in :')
pi_220443451
Sanneke vraagt zich af hoe ze al die spullen moet halen als haar kind kan lopen.
Alsof haar kind dan opeens niet meer in de wandelwagen kan. En anders heeft ze toch nog zo’n ontzettend handige en destijds noodzakelijke bakfiets?
pi_220443465
Dus als ik de box koop dan kan ik EN brood bakken EN aubergines kleien. En volgens AM is dat vooral om jezelf lekker te verwennen _O-
pi_220443474
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Belachelijk hoe duur het soms is en snoepen moet, met mate, gewoon kunnen natuurlijk. Ik had gewone snoep gekocht, vind dit altijd zo'n geldklopperij 🙈
Dit soort dingen zijn vaak ook helemaal niet gezond omdat ze weer vol zitten met andere zooi.
pi_220443484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Utopica het volgende:
Sanneke die aan het uitleggen wat "laxerend" betekent :') Hoe laag schat je je kijkers in..

En als je al niet eens een zakje kan leeg eten vanwege laxerend effect.. koop dan gewone snoep in :')
Ze wilt intelligent overkomen
pi_220443503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Utopica het volgende:

Waarschijnlijk heeft ze net zelf een feestje op de wc gehad en wil ze een ander daarvoor behoeden.
pi_220443522
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heeft ze net zelf een feestje op de wc gehad en wil ze een ander daarvoor behoeden.
Behoeden is wat anders dan ook uitleggen wat dat woord betekent ;)
pi_220443525
Sorry maar ik vind haar echt steeds meer en meer een oplichter 🤭
Je hoeft echt niet te verantwoorden naar niemand toe, maar als jij doet alsof je elk dubbeltje moet omdraaien en schooit voor een bakfiets, meubels, kinder meubels en boodschappen. Om vervolgens trots te laten zien wat je dagelijks voor nuttige dingen scoort, want ik wil, ik wil.
En dan ook nog met zuurverdiende geld van je vent en alle toeslagen..

Iets niet goed in je paasei
pi_220443529
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klopt! Heb zelfs in de omgeving gehad dat moeder van kleuter overleed en uit huis geplaatst werd en er een strijd tussen de vader (die gewoon in huis bij moeder woonde terwijl ze een relatie hadden) en de oma (moeder van moeder) ontstond waar het kind terug mocht ... je kunt het wel gewoon vast laten leggen (erkennen + gezag of samenlevings contract of huwelijk)
Dat bedoel ik. Kind erkennen en gezag regelen. Meer is er niet nodig. Trouwen kan, maar hoeft echt niet (hele utzonderlijke gevallen, zoals wonen in het buitenland, uitgezonderd.
pi_220443544
Haahah DBM die een everything shower heeft gehad. Zou ze weten wat Iris Z. haar betekenis daarvan is? 🤣🤣🤣
pi_220443550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:48 schreef Lynnyl het volgende:
Dus als ik de box koop dan kan ik EN brood bakken EN aubergines kleien. En volgens AM is dat vooral om jezelf lekker te verwennen _O-
Dat jezelf verwennen zou ik dan weer niet met een gekleide aubergine doen 😄. Of heb ik iets gemist bij Annemarie? Misschien moet ze dat er nog even bij vermelden voor de volgers.
pi_220443555
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:52 schreef Utopica het volgende:

[..]
Behoeden is wat anders dan ook uitleggen wat dat woord betekent ;)
Dat is waar. Maar wie weet kent zij het niveau van haar volgers😉
pi_220443585
Goed dat Sanne lekker wandelt met M. Ze is flink buiten adem. 😶
pi_220443597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:55 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat jezelf verwennen zou ik dan weer niet met een gekleide aubergine doen 😄. Of heb ik iets gemist bij Annemarie? Misschien moet ze dat er nog even bij vermelden voor de volgers.
Er is, denk ik, in het promofilmpje geknipt, en daardoor gaat ze over van de aubergine - knip - naar om jezelf lekker te verwennen. Ik zou dat ook niet met een aubergine en zeker niet met een desembrood doen :)
pi_220443604
quote:
Dat wauuuuwwww.. is haar standaard ‘ik moet met goed fatsoen wat zeggen maar het interesseert me niet en ik moet kijken of ik wel het juiste film’

Doet ze ook vaak bij de kinderen. En je kunt het voor heel veel situaties gebruiken, van verontwaardiging tot erg mooi
pi_220443676
quote:
"Wooooowwww" is een stopwoord van Annemarie. Een dag geen "Wow" gezegd is een dag niet geleefd.
pi_220443782
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:59 schreef SophiaLoren het volgende:
Van 400 stappen naar 4000(ofzo) is natuurlijk ook een flinke stap ineens
pi_220443828
Het gezin van Esmee en Inez bestaat binnenkort uit 5 personen (kwam een post van Inez voorbij). Daarmee lijkt het er steeds meer op dat de oudste van Esmee op dit moment geen onderdeel uitmaakt van hun leven.
pi_220443858
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Van 400 stappen naar 4000(ofzo) is natuurlijk ook een flinke stap ineens
Ze raakt al buiten adem van praten.

Maar wel goed om te zien dat ze in beweging is.
pi_220443864
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze raakt al buiten adem van praten.

Maar wel goed om te zien dat ze in beweging is.
Zeker! 👍 nu volhouden
pi_220443872
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat wauuuuwwww.. is haar standaard ‘ik moet met goed fatsoen wat zeggen maar het interesseert me niet en ik moet kijken of ik wel het juiste film’

Doet ze ook vaak bij de kinderen. En je kunt het voor heel veel situaties gebruiken, van verontwaardiging tot erg mooi
Ik heb geen geluid aan staan, maar de waaauuw is toch wel op lage nasale toon? Die hoor ik standaard als één van de kinderen weer een kunstje doet.

Lees ik het goed dat die Ijsland-vrouw mee gaat op tournee? Wie zit er in godsnaam te wachten op een totaal onbekend vrouwmens? En superlief van Jet, natuurlijk, maar die tekeningen van haar toch ook niemand. Ik weet uit goed fatsoen al niet waar ik met al die tekeningen van mijn eigen kinderen heen moet. Laat staan dat van een ander onbekend kind. AM leidt wel een beetje aan hoogmoed.
pi_220443880
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:54 schreef Iris2.0 het volgende:
Haahah DBM die een everything shower heeft gehad. Zou ze weten wat Iris Z. haar betekenis daarvan is? 🤣🤣🤣
Dit wilde ik ook niet weten
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:51:05 #250
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220444004
quote:
Mijn kind is iets ouder dan M. en vrij temperamentvol, wij zeggen nu al tegen elkaar (op de dagen dat ze naar het kdv moet): dit wordt wat als ze naar school gaat _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220444040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:58 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat heb ik haar eerder al eens gezegd maar toen kreeg ik de wind van voren want dat was absoluut niet zo en dis hield ik daarna netjes mijn mond 🤪 Eerder plaatste ze wel filmpjes dat ze op avond aan het lopen was maar nu niet meer, maar misschien komt dat weer in het voorjaar/zomer.
pi_220444105
En DBM kan niet met 2 kinderen (5 en 7?)boodschappen doen zonder dat ze moeten worden omgekocht met iets lekkers. Nee is ook een antwoord. Zo leren ze het nooit.
pi_220444240
Annemarie beantwoordt in de auto maar weer even wat door haarzelf bedachte vragen 🤭.
pi_220444357
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:59 schreef SophiaLoren het volgende:
Maar als ze dit elke dag blijft doen, zal het gauw beter gaan. Ik juich het toe 👍

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:54 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik weet het ook niet. Maar ik zit in een openbare gelegenheid dus durf niet te googelen 😜
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:04:32 #255
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220444439
Foei rebelse MirjamvanIjsland heeft geen tuinbroek aan! "Dan mag je niet mee" blèrde haar "vriendin".
pi_220444501
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:05 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM kan niet met 2 kinderen (5 en 7?)boodschappen doen zonder dat ze moeten worden omgekocht met iets lekkers. Nee is ook een antwoord. Zo leren ze het nooit.
En waarom zijn ze niet op school? 😅 (misschien heeft ze het gezegd, ik kijk 9 van de 10x zonder geluid).
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:18:19 #257
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220444512
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En waarom zijn ze niet op school? 😅 (misschien heeft ze het gezegd, ik kijk 9 van de 10x zonder geluid).
Volgens mij zijn ze 14u uit elke dag en voor die tijd had mw geen tijd want sporten. Volgens mij beweerde ze eerder dat ze op zondag de weekboodschappen deed?
pi_220444523
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij is die school om 12 uur klaar op vrijdag 🤔 ze haalt ze vaker vrijdag om 12 uur... ik ken andere scholen die dit tot groep 4 doen 🤔 dus zou haar hoog intelligente flip nog in groep 3 zitten?
pi_220444528
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:18 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Volgens mij zijn ze 14u uit elke dag en voor die tijd had mw geen tijd want sporten. Volgens mij beweerde ze eerder dat ze op zondag de weekboodschappen deed?
Ze zegt "het is 14:00 en ik heb alles weg gewerkt ...." dus om 2 uur had ze gewinkeld en alles opgeruimd... dus denk echt dat ze om 12 uur uit waren
pi_220444541
DBM die weekboodschappen doet
De week die bij haar hooguit 2 dagen duurt want dan gaat ze weer
pi_220444548
Judith gaat bij haar zusje logeren... zou ze haar medicijnen weer vergeten zijn? "We hebben een sportief weekend" 🤔 nee bob heeft een overload aan sportieve activiteiten... als ik naar een voetbal wedstrijd ga kijken van mijn kind zeg ik niet "we hebben lekker gevoetbald "
pi_220444551
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:32 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Ik heb geen geluid aan staan, maar de waaauuw is toch wel op lage nasale toon? Die hoor ik standaard als één van de kinderen weer een kunstje doet.

Lees ik het goed dat die Ijsland-vrouw mee gaat op tournee? Wie zit er in godsnaam te wachten op een totaal onbekend vrouwmens? En superlief van J, natuurlijk, maar die tekeningen van haar wil toch ook niemand. Ik weet uit goed fatsoen al niet waar ik met al die tekeningen van mijn eigen kinderen heen moet. Laat staan dat van een ander onbekend kind. AM leidt wel een beetje aan hoogmoed.
Ik denk dat je de gemiddelde volgmoeke onderschat..
die nemen ook cadeautjes mee voor die ‘onbekende’ kinderen die ze via de telefoon van hun moeder zien opgroeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 27-03-2026 15:32:43 ]
pi_220444553
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:25 schreef Earring het volgende:
DBM die weekboodschappen doet
De week die bij haar hooguit 2 dagen duurt want dan gaat ze weer
🤣 dit was mijn gedachte 🤣 ze kreeg het zelf ook bijna haar mond niet uit 🤣
pi_220444595
Die vieze pillige trui van Judith 🫣 inmiddels alweer 3 dagen aan
pi_220444623
Judith doet verbaasd over 100 euro voor een tank die nog niet vol is. Alsof zij de enige is die deze bedragen aftikt.
pi_220444625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die vieze pillige trui van Judith 🫣 inmiddels alweer 3 dagen aan
Voor haar doen kort dus zo goed als schoon 👌
pi_220444654
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Voor haar doen kort dus zo goed als schoon 👌
🤢
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:45:10 #268
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220444695
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze zegt "het is 14:00 en ik heb alles weg gewerkt ...." dus om 2 uur had ze gewinkeld en alles opgeruimd... dus denk echt dat ze om 12 uur uit waren
Ik kijk nooit naar de tijd dat er gepost wordt maar 12u ook prima
pi_220444757
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
En gelukkig ook weer iets te zeuren over de badkamer. Wat had ze verwacht? Inloopdouche, dubbele wastafel, tweede toilet (liefst apart) en een mooi badmeubel?
pi_220444762
Ik zit met verbazing (en eigenlijk ook weer niet) naar de antwoorden van AM te kijken. Daaruit blijkt wel dat ze, ondanks dat ze potjes vol starters had in het begin, geen idee heeft. Die hobbybakker moet echt haar best gaan doen om iets van die workshop te maken. En meteen duidelijk dat dit niet voor de 'gevorderde' bakker is.
pi_220444783
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden toch gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
En gelukkig ook weer iets te zeuren over de badkamer. Wat had ze verwacht? Inloopdouche, dubbele wastafel, tweede toilet (liefst apart) en een mooi badmeubel?
Voor een sociale huurwoning vind ik het een nette badkamer. Het is dat ze het zelf weer vol gooit en er zo'n zooi van maakt. Maar twee weken je was niet doen, hoe dan...
pi_220444784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:45 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik kijk nooit naar de tijd dat er gepost wordt maar 12u ook prima
Ik ook niet.. maar dat typte ze erbij 🤣
pi_220444786
Onze plangoeroe is weer lekker op tijd he?
Ik snap niks van dat steeds zo krap van tevoren aankomen.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat het leuk is om een keer een vriendin mee te nemen. Maar waarom Julia dan ook weer mee gaat? Zou AM niet alleen (zonder Maarten of Julie) met Mirjam durven?
pi_220444787
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
Het beeld van Mijans handje bij het doucheputje en de haren die hij dan meetrekt. Ik heb gegeten en gedronken voor de rest van het weekend
pi_220444802
Heeft die tuinbroekloze vriendin geen leven? Dat ze mee gaat met dat gezellige Geerts-duo?
pi_220444808
Op threads is de boze mama boos dat ze maar weinig reacties krijgt.. 🤔 tja als ik zou reageren word ik geblokt 🤷 wat wilt ze nou.... ze gaat wel alvast avond eten... en dan vanavond nog een keer 👌👍 tot zover haar afvalplan
pi_220444814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Voor een sociale huurwoning vind ik het een nette badkamer. Het is dat ze het zelf weer vol gooit en er zo'n zooi van maakt. Maar twee weken je was niet doen, hoe dan...
Vind ik ook, het ziet er netjes uit.
pi_220444825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Het beeld van Mijans handje bij het doucheputje en de haren die hij dan meetrekt. Ik heb gegeten en gedronken voor de rest van het weekend
Haha, niet gezien. Ook beter van niet.
pi_220444849
- verwijderd -

[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 27-03-2026 16:04:27 (pot verwijt de ketel) ]
pi_220444867
- verwijderd -

[ Bericht 94% gewijzigd door Deisyy op 27-03-2026 16:07:50 ]
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 16:08:09 #281
184769 crew  Deisyy
pi_220444888
Kappuh nah!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220444926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:05 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze zijn het gewend, bij alles wat gebeuren moet een kadootje mogen uitzoeken. Zij is echt te zacht vind ik, die kinderen maken daar straks misbruik van.
pi_220444957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zijn het gewend, bij alles wat gebeuren moet een kadootje mogen uitzoeken. Zij is echt te zacht vind ik, die kinderen maken daar straks misbruik van.
Maar ze zijn doodziek, dus zielig he?
pi_220444958
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Kappuh nah!
Excuses, je had gelijk.
pi_220444964
quote:
Echt he, altijd wat vinden om te zeiken
pi_220444968
AM: die boekhandel zit wel in een prachtig pand. Daarin word ik dan wel geinfluenced, want ik ben gek op boekenwinkels.
pi_220444970
quote:

[..]
Kon ze niet een was draaien bij haar moeder? Haar schoonouders?

Gelukkig hebben ze kleding genoeg. Het zit misschien nog in een doos/zak, maar een mooie gelegenheid om het uit te pakken.
pi_220444989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef Harper het volgende:
Onze plangoeroe is weer lekker op tijd he?
Ik snap niks van dat steeds zo krap van tevoren aankomen.
En dan zegt ze ‘je kan toch niet 2 uur van te voren weg gaan?’

Jahoor, dat kan prima. Als je verwacht dat er mensen op je wachten, dan zorg je dat je op tijd bent om je spullen uit te pakken en je stempeldoos neer te zetten. En als er geen file staat neem je ergens iets te drinken of ga je wél even bij Dille en Kamille naar binnen.
pi_220445386
quote:
Huh, maar ze woont toch dicht bij haar moeder? Of vraag desnoods even aan je nieuwe buren? Die zouden dat toch ook wel begrijpen (of ik zou dat tenminste wel bij mijn buren doen...??)
pi_220445395
quote:

[..]
Ze loopt toch altijd maar rond in gekreukelde zooi. Zal vast niet fris ruiken ook.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220445405
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef Utopica het volgende:

[..]
Huh, maar ze woont toch dicht bij haar moeder? Of vraag desnoods even aan je nieuwe buren? Die zouden dat toch ook wel begrijpen (of ik zou dat tenminste wel bij mijn buren doen...??)
In 2 minuten heb je het snoer van de wasmachine aan de trekschakelaar bevestigd. Ik zie het hele probleem niet.
pi_220445411
Nav wat berichten hier heb ik eens gekeken bij Wiline. Ookal is het totaal niet mijn type, ik vind haar (tot nu toe) niet zo pretentieus en fake als veel influs. Ze lijkt zich niet een houding aan te meten, ik kan er naast zitten. Voor mij geen irritainment dus nog.
pi_220445414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze loopt toch altijd maar rond in gekreukelde zooi. Zal vast niet fris ruiken ook.
Dag 3 van de rode trui vandaag. Het zal aan mij liggen maar ik houd daar niet van.
pi_220446027
quote:

[..]

Wauw! Je bent nu meer influencer dan je zelf wellicht doorhebt! Want wat ben jij een krachtig voorbeeld voor anderen! Dank dat je dit hier deelt.
pi_220446064
Vooruitblik voor uitzending van komende maandag bij de Jelies. Janneke die op Carolien inpraat wat ze wil worden en dat ze dan wel langer naar school moet. Dat dat misschien wel te lastig is in Spanje...ze rekent alleen bij zichzelf en de oudste meiden. 🙈
Carolien ziet gelukkig het probleem niet waarom dat moeilijker zou zijn in Spanje.
pi_220446080
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
pi_220446344
MB plaatst: we deden stom tegen elkaar want veel te druk en veel van alles dus maximaal afreageren.
Oei, trouble in paradise?
En druk? Met wat dan? Lekker een paar dagen naar Parijs?
pi_220446530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Henrike het volgende:
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
Nee, dat valt me niet op.
pi_220446584
quote:
Dat laatste had gekund. Als ze er samen met Dion hard voor had gewerkt en beide hadden gewerkt.
pi_220446632
Toch snap ik Sanneke wel met de douche. Een gordijnrails of een scherm is veel handiger en logischer.
pi_220446679
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Nav wat berichten hier heb ik eens gekeken bij Wiline. Ookal is het totaal niet mijn type, ik vind haar (tot nu toe) niet zo pretentieus en fake als veel influs. Ze lijkt zich niet een houding aan te meten, ik kan er naast zitten. Voor mij geen irritainment dus nog.
Eens. Enige irritainment bij haar is voor mij altijd die vette haren. Dan denk ik wel: Vrouw, gun jezelf die shampoo.
En haar kleding vind ik echt ontzettend ouderwets.

Maar volgens mij is het een ontzettende lieve vrouw die genoegen neemt met wat ze heeft. Leven ook net als Sanneke van 1 inkomen maar zeurt hier niet over en is vooral erg dankbaar met wat ze wel allemaal kan. Zie daar ook niet dagelijks pakketjes binnen komen en/of zeuren over wat ze allemaal niet kan. Dus ja. Dat kan ik wel waarderen. Dankbaar zijn met wat je hebt en roeien met de riemen die je hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')