Het zal echt niet advies zijn van artsen om te stoppen met behandelen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat de instanties en artsen , team wel kunnen bepalen en diagnosticeren wat het precies is.
Er staat ook dat een vriend zelfmoord heeft gepleegd en dat hij daar van ontdaan is, niet zo gek toch als iemand al kampt met ptss.
Ik denk dat de combinatie ptss en verslaving enorm complex is. Het is gewoon een heel verdrietige situatie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik hoop vooral voor Jeroen, Tamara en het gezin dat er een behandeling is die wel aanslaat en hij weer redelijk kan gaan functioneren.
Ook met ptss is dit natuurlijk een soort vluchtgedrag. Toen ik behandeling had voor mijn ptss wilde ik ook niks liever dan wegrennen, helemaal als er iets gebeurde wat de ptss nog meer triggerde.
Maar ik hoop dus vooral dat er iets komt wat hem helpt.
En als ik iemand beledig dan daarvoor mijn excuses dat is niet mijn bedoeling, zijn (of iemand anders) situatie is niet zoals die van mij was en daar ben ik me van bewust.
Haha echt he? Sinds half juni 2025. Ben benieuwd hoeveel topics we over 3 maanden hebben, na 1 jaar.quote:
Dat kan hier, we zijn allemaal lieve vrienden 🥰quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tja, we moeten al die jaloezie ergens kwijt 😉
Op ons roddelforum! 🥂 Maxine wil graag wat liefde en aandacht 🙃quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tja, we moeten al die jaloezie ergens kwijt 😉
Als Debbie terug komt zal het wel weer snel oplopen 😆 en als AM en MW zo door blijven gaan ookquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha echt he? Sinds half juni 2025. Ben benieuwd hoeveel topics we over 3 maanden hebben, na 1 jaar.
Er is geen goed of fout, ieder doet het op zijn eigen manier 🥰quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat kan hier, we zijn allemaal lieve vrienden 🥰
Lieve gerda's he!quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat kan hier, we zijn allemaal lieve vrienden 🥰
You do you!quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:23 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Er is geen goed of fout, ieder doet het op zijn eigen manier 🥰
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:24 schreef IlseMarije het volgende:
Dus de zoon van DBM heeft een hoog iq maar trage verwerkingssnelheid, kan DBM weer even genieten van een extra labeltje. De zoon weet het waarschijnlijk nog niet eens want meestal zijn jonge kinderen niet bij dit soort gesprekken aanwezig en moeders gooit het al op insta. Maar DBM is blij met een extra labeltje.
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:24 schreef Henrike het volgende:
En dan misschien nog even in het kader van mijn post van gisteren dat ik het hier soms zo ontzettend negatief vind.
Tamara doet het allemaal wel in haar eentje, haar man steunen waar ze kan, zodat hun kinderen contact met hem kunnen houden.
Iedere dag de zorg voor de kinderen, koken , ziekenhuisbezoekjes het huishouden.
Ik zie altijd leuke filmpjes , gezelligheid onder de kinderen, lekker smullen van een maaltijd.
Petje af voor haar ,ik weet niet of ik me zo goed staande zou houden.
Dit was ook wel mijn gedachte. Zo’n berg kinderen komt niet vanzelf.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
Wat het precies is, is allang gediagnosticeerd. Dat heeft Tamara uitgebreid gedeeld. Ik roep niets in het luchtledige ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat de instanties en artsen , team wel kunnen bepalen en diagnosticeren wat het precies is.
Er staat ook dat een vriend zelfmoord heeft gepleegd en dat hij daar van ontdaan is, niet zo gek toch als iemand al kampt met ptss.
Ik weet niet wat de situatie toen wasquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tsja is ook zo tegelijk heeft een een hele rits aan kinderen op de wereld gezet met een verslaafde man, dat is geen kleinigheidje.
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...
Gelukkig is hoog IQ niet direct HB... maar die sticker komt vast nog wel... maar ze knalt er nog een red bulletje in 👌
Ik manifesteer taart bij het jubileum!quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha echt he? Sinds half juni 2025. Ben benieuwd hoeveel topics we over 3 maanden hebben, na 1 jaar.
Ik weet niet bij welk stukje rits de verslaving begon/naar buiten kwam.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de situatie toen was
Niemand weet hoe het in je verdere toekomst gaat zodra je samen aan kinderen begint
Niet alles kun je vooraf weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Dat was allang aan de hand voordat die kinderen kwamen (edit; in ieder geval niet pas na de laatste ofzo)quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het in je verdere toekomst gaat zodra je samen aan kinderen begint
Dat denk ik ook, ik geloof helemaal nog van hoogbegaafdheid of een buitengewoon hoog IQ bij dat kind. Hij had toch ook nog verbale dispraxie, schreef ze op de pagina van iemand anders? De lijst met labeltjes wordt langer en langer zo..quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er gewoon gezegd dat hij best slim is maar het er nog niet uit komt in zijn schoolwerk... wat gemorft word in hoog IQ en trage verwerking...
Gelukkig is hoog IQ niet direct HB... maar die sticker komt vast nog wel... maar ze knalt er nog een red bulletje in 👌
Ik word altijd een beetje ziek van cafeïne, ik drink ook geen koffie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:44 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.
En al die medische afspraken, lichamelijk en psychisch voor beide kinderen én haarzelf, dat is toch wel echt heftig. Het lijkt me eerder meer worden dan minder.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.Nou, dit dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Niet alles, maar dat het leven met 10(!!) kinderen in deze huidige maatschappij moeilijk zou zijn, dat kun je vooraf geloof ik wel inschatten.Nou ja, ze had ook in een dorre vallei (a la de jelies) kunnen zitten verstoken van hulp en netwerk, gelukkig is dat niet het geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't help it, if I'm lucky
ja dat kind heeft genoeg crackers met zaden gegeten voor een heel mensenleven inmiddels hahaquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:00 schreef Lief17 het volgende:
Zit Lot nou gefrituurde meuk te eten voor de lunch?
Haha, het kan inderdaad nog ergerquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ja, ze had ook in een dorre vallei (a la de jelies) kunnen zitten verstoken van hulp en netwerk, gelukkig is dat niet het geval.
Zij moet eens beter kijken naar hoe en wat haar kinderen nodig hebben. Er is geen standaard methode die bij elk kind past.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:44 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij haar werkt, maar ik voel zelf na zo’n cafeïnestoot juist altijd veel meer prikkels, dan ben ik helemaal onrustig.
En al die medische afspraken, lichamelijk en psychisch voor beide kinderen én haarzelf, dat is toch wel echt heftig. Het lijkt me eerder meer worden dan minder.
In zijn algemeenheid: dit is natuurlijke de ultieme mantra om alles goed te lullen. Ik zal maar niet over politici beginnen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen die maar enigzins interesse had in een krabbel en aandacht van AM heeft die kans al gehad bij de vorige tour. Toen werden er ook beelden gedeeld van de rij, deze keer niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:13 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat niet meer op tournee naar Leeuwarden dit weekend. Er is al een beurs en dan wordt het samen met de enorme mensenmassa's die op AM haar signeersessies afkomen te druk voor het personeel... Ga toch heen, gelooft ze het zelf? Die hele tour van haar trek geen kip meer.
Heel lullig trouwens dat ze zo deelde dat de tweeling niet naar het schoolfeest durfde maar moest van haar. Die meiden zitten nog minstens 4 jaar op school, genoeg schoolfeesten nog. Maar ze zat zeker nog niet aan de 100 stories gister dus flikkert ze die meiden en hun onzekerheden maar weer ff online.
Met mayo! 😆quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:00 schreef Lief17 het volgende:
Zit Lot nou gefrituurde meuk te eten voor de lunch?
Omdat ze bij de denktank van het hulpje van de minister heeft geleerd hoe belangrijk de online privacy is. Van de volgmoekes dan, niet van haar kinderen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen die maar enigzins interesse had in een krabbel en aandacht van AM heeft die kans al gehad bij de vorige tour. Toen werden er ook beelden gedeeld van de rij, deze keer niet.
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat ze bij de denktank van het hulpje van de minister heeft geleerd hoe belangrijk de online privacy is. Van de volgmoekes dan, niet van haar kinderen.
😎quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉
Ik zeg niks.. 😎🤪quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Aha was het daarom. Dus het had niets te maken met dat er geen rij was om te filmen? 😉
Ik vind haar toch ook minder leuk worden. Ze geeft echt niet altijd goede adviezen. En het lijkt wel alsof ze steeds meer zichzelf zo bloot mogelijk weergeeft.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Vetfitmama viel een aantal maanden geleden terug in oude patronen maar dat mochten haar volgers niet weten. Nu ze maanden later weer on track is vertelt ze het ‘eerlijke’ verhaal zodat ze haar volgers goed advies kan geven. Je leeft toch niet voor de socials?!
Ik heb ze niks anders zien doen als rust nemen. En volgens mij is Dion ook enkele maanden bij haar geweest omdat het met hem ook niet lekker ging in het begin. 😅quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke (en Dion) twijfelen over een tweede. Eén van de dingen die ze dan anders zou willen doen in de eerste week/tijd is ‘meer rust pakken’.
Ik kan me niet herinneren dat ze het heel druk heeft gehad toen? Ze klaagde dat er vrijwel geen kraambezoek kwam, dus dat kan het ook niet geweest zijn?
Ik vind dat ook positief.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Oke, het is misschien niet hoe jullie je leven inrichten, maar laten we ook eventjes positief zijn dat Sanneke nu wel dagelijks buiten komt bij winkels (en dus met M de deur uit gaat) en vanmorgen ook op kraambezoek is geweest.
Dat vind ik al een hele vooruitgang! Heb het idee dat ze ook wat blijer kijkt.
Denk ik ook... dion staat nu niet op de achtergrond te mompelen maar eerder leek hij niet dol enthousiast over het idee van een 2e..quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik denk dat de tweede zeker komt bij Sanneke, sneller dan we denken
Ja Dion die ziet de bui al hangen natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Volgens mij zei Dion vorige week nog dat er geen 2e zou komen omdat Sanneke dat toch niet aan kon. Ik hoop dat ze daaraan blijven denken.
Nooit leuk gevonden. Heel ongezond bezig, en bij kritiek wordt ze serieus agressief. Geen aanrader.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:52 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik vind haar toch ook minder leuk worden. Ze geeft echt niet altijd goede adviezen. En het lijkt wel alsof ze steeds meer zichzelf zo bloot mogelijk weergeeft.
Dit is exact de reden waarom ik de gedachte aan nog een kind zorgelijk vind. Bij Sanneke heb ik het gevoel dat ze de verantwoordelijkheid voor haar eigen leven en gezondheid niet eens aankan. Laat staan voor een kind. Ze heeft er al één maar laat het daar dan ajb. bij of ga eerst met jezelf aan de slag.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:20 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben zo iemand die wel zegt als ik vind dat iemand niet aan (nog meer) kinderen moet beginnen.
Net zoals bij de Nagelkerkjes, die hadden er na 2 ook wel mee mogen ophouden. De rest is allemaal ballast waar opa en oma voor opdraaien.
AM vindt er ook niks meer aan bij die jonkies, pas geleden begon het gezeur al over de zwemlessen die nog moeten beginnen bij Lot. Dat zijn kleine dingen die je echt wel van te voren had kunnen bedenken.
En Sanneke: eigenlijk vind ik haar zelfs ongeschikt voor een hond, die moet je nl ook uitlaten en dingen mee ondernemen. Zelfs met 1 kind lukt het haar niet dus waarom nog een kind op de wereld zetten om daar naar te kijken vanaf de bank? Zet dan een film op met babies op de tv of zo.
Hardop gelachen hierom.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:20 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben zo iemand die wel zegt als ik vind dat iemand niet aan (nog meer) kinderen moet beginnen.
Net zoals bij de Nagelkerkjes, die hadden er na 2 ook wel mee mogen ophouden. De rest is allemaal ballast waar opa en oma voor opdraaien.
AM vindt er ook niks meer aan bij die jonkies, pas geleden begon het gezeur al over de zwemlessen die nog moeten beginnen bij Lot. Dat zijn kleine dingen die je echt wel van te voren had kunnen bedenken.
En Sanneke: eigenlijk vind ik haar zelfs ongeschikt voor een hond, die moet je nl ook uitlaten en dingen mee ondernemen. Zelfs met 1 kind lukt het haar niet dus waarom nog een kind op de wereld zetten om daar naar te kijken vanaf de bank? Zet dan een film op met babies op de tv of zo.
Had ze wel gekookt voor de kraamvrouw?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Oke, het is misschien niet hoe jullie je leven inrichten, maar laten we ook eventjes positief zijn dat Sanneke nu wel dagelijks buiten komt bij winkels (en dus met M de deur uit gaat) en vanmorgen ook op kraambezoek is geweest.
Ik hoop dat ze verstandig genoeg is om in te zien dat een tweede geen goed idee isquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke (en Dion) twijfelen over een tweede. Eén van de dingen die ze dan anders zou willen doen in de eerste week/tijd is ‘meer rust pakken’.
Ik kan me niet herinneren dat ze het heel druk heeft gehad toen? Ze klaagde dat er vrijwel geen kraambezoek kwam, dus dat kan het ook niet geweest zijn?
Dit ja. Ze heeft al moeite met 1 kind. Laat staan 2. Dat gaat zij echt mentaal niet trekken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze verstandig genoeg is om in te zien dat een tweede geen goed idee is
Maar heeft ze ook eten meegenomen voor het gezin waar ze op kraamvisite was? Dat moest toch van haar?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:21 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik denk dat de combinatie ptss en verslaving enorm complex is. Het is gewoon een heel verdrietige situatie.
Het zijn een hele hoop kinderen en enorm snel achter elkaar. Toch normaal om je verantwoordelijkheid daarin te nemen. Daarnaast heeft ze geen stress van moeten werken omdat de samenleving al haar keuzes vergoed.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je punt is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Het zijn een hele hoop kinderen en enorm snel achter elkaar. Toch normaal om je verantwoordelijkheid daarin te nemen. Daarnaast heeft ze geen stress van moeten werken omdat de samenleving al haar keuzes vergoed.
Dit idd. Het lijkt heel ruim met 3 slaapkamers maar er is volgens mij niet eens een vliering. Dus dat wordt creatief omgaan met de bestaande ruimtes. Of hun gaan zelf op de grootste kamer en maken daar een hoekje als content kamer in.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:27 schreef Missinglink24 het volgende:
Denk dat iedereen hier het er wel over eens is dat een 2e kind bij Sanneke niet perse aan te bevelen is.
Maar hoe ze er over praat, zou ik niet raar staan te kijken als er ergens volgend jaar een tweede onderweg is.
Kan ze weer klagen over te weinig ruimte, want geen zolder dus de content kamer moet opgeofferd dan 😅
Huh? Alweer de bank schrobben? Wat dóen die Gerdsen op zo'n bank joh? Of is het apparaat gewoon flut?quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM had gister eind van de middag haar bankschrobapparaat uitgedeeld aan de oppas en die moest ze vanochtend in vliegende vaart terugbrengen want er moest weer reclame gemaakt worden (want stond in de planner).
Of zijn het weer recycle filmpjes?
Denk niet dat ik wil weten wat er daar op de bank gebeurt. En volgens is het niet het meest praktische stofje met zo'n groot gezin. Meeste mensen hebben weliswaar minder kinderen maar reinigen misschien 1 x in de zoveel jaar hun bank. En dan denk ik dat er dan zelfs minder bagger vanaf komt🤔quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Huh? Alweer de bank schrobben? Wat dóen die Gerdsen op zo'n bank joh? Of is het apparaat gewoon flut?
Ze zitten met een man of 8/10 opgepropt voor de wekelijkse borrel waar alles op dat kleine tafeltje staat dus er zal wel flink geknoeid wordenquote:Op donderdag 26 maart 2026 15:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Huh? Alweer de bank schrobben? Wat dóen die Gerdsen op zo'n bank joh? Of is het apparaat gewoon flut?
Ja, ik woonde in een vergelijkbare woning ooit en de komst van de 2e was de reden om naar een woning met zolder en vaste trap te verhuizen. De 3e slaapkamer was ramvol met de droger, kledingkasten, wasrek, kerstspullen en weet ik wat voor meer dingen allemaal.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dit idd. Het lijkt heel ruim met 3 slaapkamers maar er is volgens mij niet eens een vliering. Dus dat wordt creatief omgaan met de bestaande ruimtes. Of hun gaan zelf op de grootste kamer en maken daar een hoekje als content kamer in.
Ze had toch scones gekocht voor het kraambezoekquote:Op donderdag 26 maart 2026 15:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar heeft ze ook eten meegenomen voor het gezin waar ze op kraamvisite was? Dat moest toch van haar?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Het zijn een hele hoop kinderen en enorm snel achter elkaar. Toch normaal om je verantwoordelijkheid daarin te nemen. Daarnaast heeft ze geen stress van moeten werken omdat de samenleving al haar keuzes vergoed.
Gisteren nog een post daarover, wat ze deed en dat ze nog oppas/de vader van hun kinderen heeft en dat dat niet meer nodig is als de jongste straks op de psz zit.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je punt is.
Volgens mij werkt ze tegenwoordig wel trouwens.
Want koken op de inductieplaat wil misschien nog niet zo lukken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had toch scones gekocht voor het kraambezoek
Sanneke's wil is wetquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Terwijl ik laatst nog dacht dat Dion goed inzicht had in de situatie door te zeggen dat Sanneke een tweede niet aan kan, schijnt hij nu al anders te redeneren. Sanneke heeft vreselijke herinneringen aan de 1e week na de geboorte van Mijan maar volgens Sanneke zegt Dion: ja maar dat gaat nu niet gebeuren. Hoe dan????
Voor mijn gevoel is de kogel al door de kerk wat betreft een tweede kind. Sanneke zal vast haar zin doorgedrukt hebben. En ook vind ik dat ze straalt met die baby op schoot. Ze lijkt al helemaal in de babymood.
Voor mij is een reclame dan juist minder overtuigend. Of de fluflu is enorm smerig of het apparaat werkt niet goed. Ik ga vooral van het laatste uit.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:22 schreef Harper het volgende:
Soms vraag ik me af hoe de influencers alles zo smerig krijgen.
De bank bij AM (al staat dat ding tegen de keuken aan dus logisch dat het vuil wordt) maar nu ook de oven van Bzzonder Jeanine. Die van de Geertsen ziet er ook altijd zo smerig uit. Hoe dan?
Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen zodat de reclame overtuigend is.
Je doet nu alsof ze dit al maanden doet. Ze is gewoon grotendeels nog steeds afhankelijk van inkomen, toeslagen en extra’s van anderen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gisteren nog een post daarover, wat ze deed en dat ze nog oppas/de vader van hun kinderen heeft en dat dat niet meer nodig is als de jongste straks op de psz zit.
Misschien kunnen HVK, S en DBM daar een voorbeeld aan nemen.
Huh? Iemand vraagt of ze nu (inderdaad) werkt en daar gaf ik antwoord op. Juist omdat ze er gisteren nog een post over maakte.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:36 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Je doet nu alsof ze dit al maanden doet. Ze is gewoon grotendeels nog steeds afhankelijk van inkomen, toeslagen en extra’s van anderen.
Ik denk dat Dion het sarcastisch bedoelde, omdat de gemene volgers dat over haar zeggen. Mijn idee blijft nog steeds dat ze al zwanger is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Terwijl ik laatst nog dacht dat Dion goed inzicht had in de situatie door te zeggen dat Sanneke een tweede niet aan kan, schijnt hij nu al anders te redeneren. Sanneke heeft vreselijke herinneringen aan de 1e week na de geboorte van Mijan maar volgens Sanneke zegt Dion: ja maar dat gaat nu niet gebeuren. Hoe dan????
Voor mijn gevoel is de kogel al door de kerk wat betreft een tweede kind. Sanneke zal vast haar zin doorgedrukt hebben. En ook vind ik dat ze straalt met die baby op schoot. Ze lijkt al helemaal in de babymood.
Ja, dat idee heb ik ook al een paar weken. Het zou me niet verbazen in ieder geval.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:43 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik denk dat Dion het sarcastisch bedoelde, omdat de gemene volgers dat over haar zeggen. Mijn idee blijft nog steeds dat ze al zwanger is.
Er zaten geen kussens op de bank aan de linkerkant. Ze heeft alleen die 2 schoongemaakt lijkt het.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bijzonder, je ziet Jim (en er staat een tweede bordje met taart en drinken) op de bank zitten en taart eten.
En een uur ofzo later: ‘de kussens zijn bijna droog. We hebben ze nu buiten gelegd’
Dus dan hebben ze dus op natte kussens gezeten met het koffie/limo/taartmoment?
Je snapt er echt niets van hè? Het moet allemaal live. En echt elke dag min of meer dezelfde content met een zooi reclame ertussen want dat is belangrijk! Dat hebben de trouwe volgers nodig. Zo’n groot voorbeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:50 schreef Donna het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom AM niet gewoon 1x per week content schiet, dat door de week heen plaatst en de rest van de week gewoon lekker zit te cashen.
Juist. L. moet nu ook nog even in beeld spelen met speelgoed van de overconsumerendemamas, daar moet vast ook vandaag of morgen weer reclame voor gemaakt worden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je snapt er echt niets van hè? Het moet allemaal live. En echt elke dag min of meer dezelfde content met een zooi reclame ertussen want dat is belangrijk! Dat hebben de trouwe volgers nodig. Zo’n groot voorbeeld.
Altijd op donderdag inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2026 17:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
Juist. L. moet nu ook nog even in beeld spelen met speelgoed van de overconsumerendemamas, daar moet vast ook vandaag of morgen weer reclame voor gemaakt worden.
Niet alleen vanwege zij verslavingsproblematiek vermoed ik, vooral vanwege triggers en herbelevingen mbt zijn PTSS en daar niet altijd adequaat mee om kunnen gaan. Ik denk dat de oplossing die ze nu hebben, het meeste rust geeft. Papa woont er niet, maar is er op bepaalde momenten wel voor de kinderen, hoe moeilijk hij het ook heeft. Verdrietig dat dan net een maatje suïcide pleegt tijdens zijn behandeling en dat waarschijnlijk weer een enorme trigger is geweest. In combinatie met verslaving gaat hij, als ik het zo lees, de vermijding in.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.
Voor de kinderen wel fijn dat ze hun vader kunnen zien. Maar lijkt mij wel verwarrend.
Probleem met verslaafden is dat er altijd wel een excuus is. In dit geval kan het te verklaren zijn door trauma’s.
Dat zou haar te veel vrije tijd geven, dan wil Maarten zijn vrijdag terugquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:50 schreef Donna het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom AM niet gewoon 1x per week content schiet, dat door de week heen plaatst en de rest van de week gewoon lekker zit te cashen.
Ik denk serieus dat AM dan niet weet wat ze moet doen als ze niet 100 filmpjes per dag live moet uploaden. Die krijgt een bore-out.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:09 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat zou haar te veel vrije tijd geven, dan wil Maarten zijn vrijdag terug
Nou, zou ze van de weeromstuit zo nog aan een 9e kind beginnen 😅quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat AM dan niet weet wat ze moet doen als ze niet 100 filmpjes per dag live moet uploaden. Die krijgt een bore-out.
En ze is verslaafd aan dat apparaat in haar knuist. Ze bekijkt haar hele leven door dat ding.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je snapt er echt niets van hè? Het moet allemaal live. En echt elke dag min of meer dezelfde content met een zooi reclame ertussen want dat is belangrijk! Dat hebben de trouwe volgers nodig. Zo’n groot voorbeeld.
Ze verwoord het misschien gek maar ik zie er echt geen probleem in om knutselspullen te kopen in Pasen thema en dat alvast op tafel te zetten voor als ze thuis komen. Dat doe ik ook. Dar stimuleert mijn dochter veel meer tot spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:13 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft weer knutselspullen gekocht zodat ze geen last heeft van de kinderen, de kinderen zijn toch op een leeftijd dat ze zichzelf wel kunnen vermaken? Ze zet altijd spullen klaar alsof er een peuterklas langskomt. Kinderen kunnen toch heel goed zelf een bak lego of knutselspullen pakken, kijk maar naar de kids bij hvk. Mijn kinderen zijn vroeger veel tekort gekomen, ik stuurde ze gewoon naar buiten maar meestal hoefde ik niet te sturen en zaten ze al bij de buurman. (Stiekem op de playstation 🫣)
Zo is het wel. Tamara is een topper vind ik. Doe het haar niet na. De kinderen krijgen daar in 1 dag meer lekker eten en soepjes dan die van hvk in een maand. Simpel bereid en prima geschikt voor kinderen. Dan nog overal heen met ze.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tamara klaagt tenminste nooit en de kinderen krijgen meer aandacht als in de bibliotheek van HVK 🤣. Ook altijd uitgebreid en lekker eten zelfs na een hele dag met zo’n stel kinderen en alle afspraken die daar bij horen.
Die zal misschien een keertje voor zijn eigen kinderen zorgen deze dagen? En later achterna vliegen voor de maximale content dat ze elkaar in de armen vliegenquote:Op donderdag 26 maart 2026 17:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Zie ik MCW nou zonder Timmie op het vliegveld?
Wil je dit soort insinuaties even lekker bij jezelf houden dank je wel? Hoe breng je roddels de wereld in zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze van instanties ook niet samenwonen ivm verslavingsproblematiek.
Voor de kinderen wel fijn dat ze hun vader kunnen zien. Maar lijkt mij wel verwarrend.
Probleem met verslaafden is dat er altijd wel een excuus is. In dit geval kan het te verklaren zijn door trauma’s.
Ik vraag me dan af waar hij ze ziet. Huurt hij een huisje in de buurt? Een hotelkamer?quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:20 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Die zal misschien een keertje voor zijn eigen kinderen zorgen deze dagen? En later achterna vliegen voor de maximale content dat ze elkaar in de armen vliegen
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik denk dat de tweede zeker komt bij Sanneke, sneller dan we denken
Ik vind dit nogal een aanname. Zullen we daar van wegblijven?quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Misschien bij zijn ouders ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waar hij ze ziet. Huurt hij een huisje in de buurt? Een hotelkamer?
Want zijn appartement in België hebben ze leeggehaald en hij woont nu toch bij MCW in?
Mijn hemelquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:13 schreef Juulia het volgende:
AM/ Chatgpt schrijft in een ontroerende post ter gelegenheid van hun 25-jarig huwelijksjubileum dat ze destijds gingen trouwen zodat in geval van het overlijden van één van hen de kinderen niet in handen van instanties zouden vallen.
Wat voor wereldbeeld heeft deze vrouw?
Oh wowquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:13 schreef Juulia het volgende:
AM/ Chatgpt schrijft in een ontroerende post ter gelegenheid van hun 25-jarig huwelijksjubileum dat ze destijds gingen trouwen zodat in geval van het overlijden van één van hen de kinderen niet in handen van instanties zouden vallen.
Ze is soms best een beetje dom.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:13 schreef Juulia het volgende:
Goeie! Misschien ook lekker op de boerderij? Die was toch al ingedeeld op 7 kinderen.. kamers zat dusquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waar hij ze ziet. Huurt hij een huisje in de buurt? Een hotelkamer?
Want zijn appartement in België hebben ze leeggehaald en hij woont nu toch bij MCW in?
Zij koopt elke week knutselspul om de kinderen bezig te houden, net als nu voor pasen is gewoon leuk maar elke week is toch ook niet nodig.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:46 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ze verwoord het misschien gek maar ik zie er echt geen probleem in om knutselspullen te kopen in Pasen thema en dat alvast op tafel te zetten voor als ze thuis komen. Dat doe ik ook. Dar stimuleert mijn dochter veel meer tot spelen.
Ik kan me toch echt niet herinneren dat we 25 jaar geleden allemaal 2 orchideeën op de vensterbank hadden. Sterker nog, die heb ik nog nooit in huis gehad. Of dat standaard mijn dekbed uit mijn slaapkamerraam hing. Chat had beter zijn best moeten doen. En eigenlijk best sneu toch dat hun trouwerij nul-komma-nul iets feestelijks had.quote:
Waarom sneu? Bij ons was het met alleen voor beiden een getuige. Precies zoals wij het wilden. Ik ken genoeg mensen die het zo hebben gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt niet herinneren dat we 25 jaar geleden allemaal 2 orchideeën op de vensterbank hadden. Sterker nog, die heb ik nog nooit in huis gehad. Of dat standaard mijn dekbed uit mijn slaapkamerraam hing. Chat had beter zijn best moeten doen. En eigenlijk best sneu toch dat hun trouwerij nul-komma-nul iets feestelijks had.
En ik vond de roze broek stiekem ook wel leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:35 schreef Utopica het volgende:
Ik vond Sanneke er vandaag fris en stralend uitzien? Haren netjes, gekleed. Doet haar goed
Een ochtendje in de week is natuurlijk een begin, maar verandert niets aan dat ze leeft op gemeenschapsgeld… psz wordt daar ook nog vergoed natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gisteren nog een post daarover, wat ze deed en dat ze nog oppas/de vader van hun kinderen heeft en dat dat niet meer nodig is als de jongste straks op de psz zit.
Misschien kunnen HVK, S en DBM daar een voorbeeld aan nemen.
Ik ook, maar die doen er daarna ook niets meer aan. Die gingen echt 'voor de handtekening'. Maar nu ze 25 jaar getrouwd zijn, moet het aandacht hebben, met een onzinnig chat-verhaal erbij.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarom sneu? Bij ons was het met alleen voor beiden een getuige. Precies zoals wij het wilden. Ik ken genoeg mensen die het zo hebben gedaan.
Hier ook... en gewoon een leuk feestje bij ons thuis met alle overige vrienden. Waren wel wat mensen in de familie gepikeerd omdat we de buurvrouw van vroeger en die oudtante die je 1x in je leven had gezien niet uit hadden genodigd 🤣 maar goed het was ons feestje daar hoeven echt niet 300 man die je zelden ziet bijquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarom sneu? Bij ons was het met alleen voor beiden een getuige. Precies zoals wij het wilden. Ik ken genoeg mensen die het zo hebben gedaan.
Wij gaan elk jaar op de datum uit eten. Het is toch weer een mijlpaalquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:00 schreef Lodelie het volgende:
Hebben ze nou helemaal niks gedaan aan hun trouwdag? Wat ontzettend ongezellig.
Had iets kleins gekocht, taart bij de koffie, uiteten, ergens lunchen.
Nee, alleen saaie verplichte taakjes komen voorbij. Maar niet even een leuk momentje samen.
Wij doen er ook niets aan. Nooit gedaan ook. Het heeft voor ons geen meerwaarde t.o.v. andere dagen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ook, maar die doen er daarna ook niets meer aan. Die gingen echt 'voor de handtekening'. Maar nu ze 25 jaar getrouwd zijn, moet het aandacht hebben, met een onzinnig chat-verhaal erbij.
Bij ons weet niet eens iedereen dat we getrouwd zijn😂quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier ook... en gewoon een leuk feestje bij ons thuis met alle overige vrienden. Waren wel wat mensen in de familie gepikeerd omdat we de buurvrouw van vroeger en die oudtante die je 1x in je leven had gezien niet uit hadden genodigd 🤣 maar goed het was ons feestje daar hoeven echt niet 300 man die je zelden ziet bij
Inderdaad, moet ze vaker doenquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:35 schreef Utopica het volgende:
Ik vond Sanneke er vandaag fris en stralend uitzien? Haren netjes, gekleed. Doet haar goed
Misschien een lekkere doorsmeerbeurt vanavond 🫣quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:00 schreef Lodelie het volgende:
Nee, alleen saaie verplichte taakjes komen voorbij. Maar niet even een leuk momentje samen.
Heb een zoon van inmiddels 2,5 en wij hebben besloten het hierbij te laten. Ik zou mijn zoon graag een broertje of zusje geven maar wij zijn het erover eens dat we dat mentaal niet aankunnen. Ik gun mijn kind liever de kans op een stabiele basis met stabiele ouders dan dat ik de gok neem met een tweede kind en wij er aan onderdoor gaan, wat geem stabiele basis oplevert. Somsnis die keuze best moeilijk: ik zie mensen die al klagen en huilen bij één kind aan een tweede beginnen en dan denk ik: ben ik nu zo streng voor mezelf? Of types zoals Sanneke waarbij ik ook zie dat één eigenlijk al teveel is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
Blij dat Sanneke goed na wilt denken over een eventuele 2e.
Persoonlijk denk ik dat in haar situatie gewoon het beste is dat ze het bij eentje houd.
Beter voor haar mentale welzijn en dit vind ze al lastig terwijl M een heel rustig kindje is. Voor hetzelfde geld krijgt ze volgende keer een huilbaby. Dat zou ze echt niet trekken.
Natuurlijk, dat doen genoeg mensen zo. Maar onderdeel van haar wereldbeeld is dat zij denkt dat zij werkelijk uniek is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:21 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze is soms best een beetje dom.
En ook dat de trouwambtenaar zogenaamd vroeg "of dit alles was". Zoveel mensen die met alleen de getuigen op de gratis ochtend trouwen.
Ons eerste kind was een huilbaby en de tweede had vanaf baby lichamelijke problemen waardoor ik veel met hem naar de fysio moest en later het kinderziekenhuis. Toen hebben wij besloten om onze wens voor een derde te “cancelen”. Als de 3e weer een huilbaby zou worden en dan in combinatie met een chronisch ziek kind dat konden we/wilden we niet. (Of nog een chronisch ziek kind) Uiteindelijk kreeg mijn oudste nachtangst en zaten we alsnog elke avond/nacht naast het bed van de oudste te wachten tot hij kalmeerde waardoor het alsnog heel moeilijk werd.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:07 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Heb een zoon van inmiddels 2,5 en wij hebben besloten het hierbij te laten. Ik zou mijn zoon graag een broertje of zusje geven maar wij zijn het erover eens dat we dat mentaal niet aankunnen. Ik gun mijn kind liever de kans op een stabiele basis met stabiele ouders dan dat ik de gok neem met een tweede kind en wij er aan onderdoor gaan, wat geem stabiele basis oplevert. Somsnis die keuze best moeilijk: ik zie mensen die al klagen en huilen bij één kind aan een tweede beginnen en dan denk ik: ben ik nu zo streng voor mezelf? Of types zoals Sanneke waarbij ik ook zie dat één eigenlijk al teveel is.
Het is stom maar dat veroorzaakt bij mij best een steek en een soort boosheid van: ben ik nu te verantwoordelijk of denken mensen er zo makkelijk over?
Het tekent de manier waarop ze met elkaar omgaan. Geen warmte, geen passie, geen tijd samen. Ik zou zo niet kunnen samenwonen, ik verlang veel meer van een relatie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:00 schreef Lodelie het volgende:
Toen was al duidelijk voor AM dat ze later met ze wilde breken! ❤️🔥quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:32 schreef Lostit het volgende:
De ouders van AM en Maarten waren niet bij het huwelijk. Ik snap echt dat je het niet groots aanpakt, ik ben zelf met 10 gasten getrouwd inclusief onze beider ouders. Maar onze ouders niet uitnodigen… dat kan ik me niet voorstellen.
💯💯quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:27 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het tekent de manier waarop ze met elkaar omgaan. Geen warmte, geen passie, geen tijd samen. Ik zou zo niet kunnen samenwonen, ik verlang veel meer van een relatie.
36 jaar geleden zijn wij getrouwd toen ik ruim 7 maanden zwanger was van onze tweede. We hadden toen een huis gekocht wat voor ons de enige reden was om te trouwen. 2 vrienden waren onze getuigen en meer waren er niet bij. Nooit spijt van gehad, maar onze relatie gaat zoveel dieper dan een feest of een ring, die toevallig ook allebei niet dragen. En onze wederzijdse ouders, die mochten later een stukje taart komen eten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:32 schreef Lostit het volgende:
De ouders van AM en Maarten waren niet bij het huwelijk. Ik snap echt dat je het niet groots aanpakt, ik ben zelf met 10 gasten getrouwd inclusief onze beider ouders. Maar onze ouders niet uitnodigen… dat kan ik me niet voorstellen.
En bij je eerste baby kan je in bed blijven na een slechte nacht als je baby dan nog even slaapt. Dat kan bij een 2e niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:19 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke lijkt totaal niet verder te kijken dan de "schattige baby" fase, ondanks dat ze nu een dreumes heeft. Beseft zij wel dat ze gewoonweg puur geluk hebben gehad dat Mijan zo'n zoete baby was? Ze lijkt ook niet te snappen dat kinderen meer uitdaging nodig hebben dan dagen thuis rond scharrelen en naar de supermarkt gaan. Van 1 naar 2 kinderen (laten we bidden dat ze geen meerling krijgt) kan écht heftig zijn. Ze kan de prikkels naar eigen zeggen nu al amper aan, bedenk even hoe dat gaat zijn met krijsende baby die je niet stil krijgt en een peuter die daar overstuur van wordt (been there, done that en was afschuwelijk)..
Precies! Bij mijn eerste bleef ik regelmatig nog even lekker in bed na de 1e ochtend voeding (tijdens mijn verlof en later vrije dag). Baby viel dan gelijk weer in slaap tot een uur of 9 a 10, heerlijk! 😁 Maar bij nr 2 is dat precies 0x gelukt hoor, die was ten eerste zelf klaarwakker en de peuter wilde ook aan de dag beginnen. Nr 2 deed daarnaast overdag enkel en alleen hazenslaapjes van max 45 minuten 🥲quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En bij je eerste baby kan je in bed blijven na een slechte nacht als je baby dan nog even slaapt. Dat kan bij een 2e niet.
Onze baby vindt t tussen 3 en 5 erg gezellig, geen idee waarom, slaapt dan vervolgens tot een uur of 9/half 10. Maar mijn wekker gaat gewoon om half 7 weer.
Ik denk dat Sanneke een 2e kind enorm onderschat.
🫂 Ik snap je laatste alinea heel erg goed. Hier een grote kinderwens, maar ik ben momenteel te ziek om eraan te beginnen en ik vind dit niet te verantwoorden aan een kind of mijn partner.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:07 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Heb een zoon van inmiddels 2,5 en wij hebben besloten het hierbij te laten. Ik zou mijn zoon graag een broertje of zusje geven maar wij zijn het erover eens dat we dat mentaal niet aankunnen. Ik gun mijn kind liever de kans op een stabiele basis met stabiele ouders dan dat ik de gok neem met een tweede kind en wij er aan onderdoor gaan, wat geem stabiele basis oplevert. Somsnis die keuze best moeilijk: ik zie mensen die al klagen en huilen bij één kind aan een tweede beginnen en dan denk ik: ben ik nu zo streng voor mezelf? Of types zoals Sanneke waarbij ik ook zie dat één eigenlijk al teveel is.
Het is stom maar dat veroorzaakt bij mij best een steek en een soort boosheid van: ben ik nu te verantwoordelijk of denken mensen er zo makkelijk over?
Volgens mij gaat ze naar Iris voor de opening van het nieuwe restaurant in Spanje. Ik snapte gisteren de "Pluk"-tag al niet in MCW's stories waarin ze zei dat de kinderen moesten huilen bij het afscheid nemen van Iris, maar MCW niet, want Pluk in Javea wordt deze week geopend. Ik vond het een vergezochte "oorzaak-gevolg" conclusie maar nu MCW op het vliegtuig stapt, begrijp ik denk ik wat ze bedoelde.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies (alweer) met vliegtuig? Heb ik iets gemist?
Ik had 25 jaar geleden wel meer orchideeën op de vensterbank. Ik werkte bij een orchideeën kweker en kon ze voor een prikkie kopen. In de winkel waren ze duur 🙈quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt niet herinneren dat we 25 jaar geleden allemaal 2 orchideeën op de vensterbank hadden. Sterker nog, die heb ik nog nooit in huis gehad. Of dat standaard mijn dekbed uit mijn slaapkamerraam hing. Chat had beter zijn best moeten doen. En eigenlijk best sneu toch dat hun trouwerij nul-komma-nul iets feestelijks had.
Zo dat was ook echt 9 maanden klagen. En ze kon niks meer, helemaal niets. Maar ze is helemaal gezond naar eigen zeggen. Misschien toch eerst even aan je eigen mentale en lichamelijke gezondheid werken, voor je je wellicht toekomstige baby ook in gevaar kan brengen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne heeft het over de eerste traumatische week na de bevalling? Is ze vergeten dat ze een zware zwangerschap heeft gehad? Om die reden zou ik dan 2 keer nadenken mbt een tweede.
Wat een rare conclusie?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:46 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Toen was al duidelijk voor AM dat ze later met ze wilde breken! ❤️🔥
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne heeft het over de eerste traumatische week na de bevalling? Is ze vergeten dat ze een zware zwangerschap heeft gehad? Om die reden zou ik dan 2 keer nadenken mbt een tweede.
Inmiddels is het bijna 16 mnd. na de bevalling en ze klaagt nog steeds.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:55 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zo dat was ook echt 9 maanden klagen. En ze kon niks meer, helemaal niets. Maar ze is helemaal gezond naar eigen zeggen. Misschien toch eerst even aan je eigen mentale en lichamelijke gezondheid werken, voor je je wellicht toekomstige baby ook in gevaar kan brengen.
Mijn twee jongens worden regelmatig als tweeling gezien (en schelen 1,5 jaar) en als je mijn kinderfoto’s ernaast houdt vraag je je af of mijn vriend überhaupt bij de verwekking aanwezig wasquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Ik had het idee dat ze ook dr adem iets inhield om zo dr sixpack beter te showen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het buikshow filmpje met het aantal kilo’s erbij van MCW. Eigenlijk niet zo kunnen in deze tijd. En dan ook nog erbij zetten dat meer aankomen niet haalbaar is nu. Daar spreek je een doelgroep mee aan die je niet wil aanspreken.
Ja, grappig! Ik vind het wel hele mooie kinderen trouwens. Onverzorgd, maar hele leuke koppen. En haar om jaloers op te worden!!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het zo verbazend dat alle kinderen Geerts op hun ouders én elkaar lijken! Ik heb er veel minder maar geen een die op mij of mijn man lijkt en ze lijken ook niet op elkaar (1 kind heeft mijn ogen, dat is het) 😜
Net als mijn schoonzusje "ja maar jij hebt een baby terwijl je dochter al in groep 2 zit, dat is makkelijker"quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze had het ook over eventueel een 2de als Mijan naar groep 1 gaat. Maar dan heb je idd okk halen en brengen net als bij honger en vieze luier. Dan nog de speel afspraakjes en zwemles of sport. Nee ze ziet het door een iets te roze bril ben ik bang.
Sanneke kan al een hoop dingen van dat lijstje wegstrepenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Ik vind de basisschooltijd een soort race tegen de klok iedere dag.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen
Nee? Waarom vind je dat? Nooit over nagedacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het buikshow filmpje met het aantal kilo’s erbij van MCW. Eigenlijk niet zo kunnen in deze tijd. En dan ook nog erbij zetten dat meer aankomen niet haalbaar is nu. Daar spreek je een doelgroep mee aan die je niet wil aanspreken.
58 is ook nog weinig lijkt me? Of is ze heel klein?quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:17 schreef lila01 het volgende:
Zo zeg, wat ziet Tim er uitgeput uit. Die jongen houdt dit leven echt niet vol.
En MCW weegt nog steeds 50 kg. Ze wil naar 58, maar dat is voorlopig niet haalbaar (geen idee waarom niet).
Ik denk dat dat best meevalt. Ik zit tussen de 58 en 59 en ben 1.71. Ik zie er niet heel dun uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:48 schreef proud_mami het volgende:
[..]
58 is ook nog weinig lijkt me? Of is ze heel klein?
Ik zocht het filmpje even op. Ik ben het met je eens dat ze daar een hele verkeerde doelgroep mee aanspreekt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik MW met haar sixpack zie showen lijkt me dat ze vooral met sporten aan wil komen. Lijkt me niet verstandig.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Sanneke kan al een hoop dingen van dat lijstje wegstrepen
De eerste twee dingen die jij noemt doet Sanneke niet en wat de andere dingen betreft is het nog maar de vraag of ze dat ooit gaat doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het bij Sanneke vooral verontrustend dat zij denkt dat als M naar de PSZ en school gaat het rustiger wordt en er meer ruimte komt.
Ja, letterlijk op die momenten heb je je handen vrij. Maar ze vergeet dat na school alle speelafspraken, hobby’s, zwemles, huiswerk, samen lezen, samen oefenen allemaal nog gedaan moet worden.
Werken, op vrije dagen huishouden, na school manager/taxi/begeleider/juf van de kinderen
Grappig! Hier hebben we beide een eigen kind (uiterlijk) en 1 duidelijke mix en alle kinderen zijn ook duidelijk broer en zusquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Niemand zegt dat ze geen 2e mag hè? Volgens mij deelt iedereen hier zijn eigen mening op basis van wat Sanneke zelf laat zien. En dat is niet dat ze het grote mensen leven incl. kind goed aankan. Ik vind het positief dat ik hier juist verhalen lees van mensen die zich wel bewust zijn van de verantwoordelijkheid voor en de impact van een kind op je leven. Een kind is geen accessoire.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:09 schreef Henrike het volgende:
Sanneke:
Ik volg haar niet echt ,kijk af en toe.
Maar misschien kan ze eerst toestemming vragen aan de Fok-jury of ze aan een tweede kindje mag beginnen.😉
Ik verbaas mij daar ook elke keer over. Mijn kinderen zijn qua uiterlijk en karakter zo verschillend dat veel mensen niet eens weten (of zich kunnen voorstellen) dat ze broers en zussen zijn. Voor zover ik kan zien lijken ze ook niet echt op man en mij. Bij de Geertsen lijken ze inderdaad allemaal op elkaar (en vooral heel erg op Maarten). Hele mooie kinderen ook allemaal met prachtig haar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Sanneke deelt zelf haar twijfels en overwegingen om aan een tweede te beginnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:09 schreef Henrike het volgende:
Sanneke:
Maar misschien kan ze eerst toestemming vragen aan de Fok-jury of ze aan een tweede kindje mag beginnen.😉
Kwa uiterlijk lijken ze enorm op elkaar. Maar kwa innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend (van wat wij zien), maar Am wilt dat ze ook daarin allemaal op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:47 schreef Shuri het volgende:
Hele bijzondere (domme) gedachtengang. Man en ik zijn nooit getrouwd, maar hebben wel alles geregeld en dat was niet veel werk (dat argument hoor ik ook nog weleens).quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Alleen maar jubelreacties onder de 25 jarig huwelijkspost, niemand die zegt dat kinderen niet ‘in handen van instanties zouden vallen 🙄 als een van hen zou overlijden’
Bijzonder. Of eigenlijk ook niet.
Dat klopt inderdaad. Ik bedoelde ook echt qua uiterlijk, n.a.v. de verkeringsfoto van M&A.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:19 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk lijken ze enorm op elkaar. Maar kwa innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend (van wat wij zien), maar Am wilt dat ze ook daarin allemaal op elkaar lijken.
Heel erg zonde.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:37 schreef Shuri het volgende:
[..]
Jammer dat ze haar kinderen verder zo in een malletje probeert te drukken ja. Ze heeft geen oog voor het individuele van elk kind.
Nou idd! Het was rennen en vliegen overal heen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind dat echt een rare uitspraak, net of er geen alleenstaande ouders zijn 🤦♀quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Alleen maar jubelreacties onder de 25 jarig huwelijkspost, niemand die zegt dat kinderen niet ‘in handen van instanties zouden vallen 🙄 als een van hen zou overlijden’
Bijzonder. Of eigenlijk ook niet.
Maar meneer de uil is papa 👌👍quote:
Doe jij dat ook even voor je comment? 😊quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:09 schreef Henrike het volgende:
Sanneke:
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een rare uitspraak, net of er geen alleenstaande ouders zijn 🤦♀
Want de ooievaar raaf bezorgt natuurlijk de kinderen daar! 😁quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar meneer de uil is papa 👌👍
Nou lieve kijkbuis kindjes... oogjes dicht en snaveltjes toe! Slaap lekker ......(het moment dat fictieve papa meneer de uil de opvoeding al beter deed)
Ze zei laatst toch ook dat ze nooit honger heeft en altijd vergeet te eten/ontbijten? 🤥🤡quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
De altijd blije mama op threads, “Ik heb echt een bizar grote eetlust voor een vrouw” 🫠 Ze is toch zo clean aan het eten en op de calorietjes letten? Nou moet ik zeggen dat die meuk voor in haar water en kwark me toch niet echt clean lijken (correct me if I’m wrong) 🙃 Weeg gewoon je voeding af, eet onbewerkt dan zal ze vast meer afvallen want in die tijd dat ik haar volg en ze aan het afvallen is zie ik geen verschil in lichaam
Gelukkig is AM niet voor één gat te vangen!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄
Ik heb een baby en kinderen bij de kleuters en groep 4.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:35 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Net als mijn schoonzusje "ja maar jij hebt een baby terwijl je dochter al in groep 2 zit, dat is makkelijker"
Nou nee, want wat denk je van dagelijks halen en brengen, sportclub, zwemles, speelafspraakjes... mensen onderschatten dat echt met een baby erbij.
Je moet veel plaatsen om zichtbaar te blijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:09 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze zei laatst toch ook dat ze nooit honger heeft en altijd vergeet te eten/ontbijten? 🤥🤡
Waarom plaatst zij overigens zo vaak opnieuw dezelfde post van eenpaar dagen geleden in haar stories? Niet genoeg aandacht?
Nee maar DBM valt niet af vanwege haar schildklier en ze is al wel zo ontzettend veel cm's kwijt, alleen geen gewicht.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
De altijd blije mama op threads, “Ik heb echt een bizar grote eetlust voor een vrouw” 🫠 Ze is toch zo clean aan het eten en op de calorietjes letten? Nou moet ik zeggen dat die meuk voor in haar water en kwark me toch niet echt clean lijken (correct me if I’m wrong) 🙃 Weeg gewoon je voeding af, eet onbewerkt dan zal ze vast meer afvallen want in die tijd dat ik haar volg en ze aan het afvallen is zie ik geen verschil in lichaam
Annemarie en Maarten waren tienerouders en extreem jong (niet echt, maar zo doet ze het altijd voorkomen), toen hun oudste geboren werd. Tja, als een van de ouders dan iets overkomt worden kinderen van dergelijk jonge ouders meteen uit huis geplaatst. Wisten jullie dan niet dan? Dan hebben we toch weer weer iets van Alwetende Annemarie geleerd vanmorgen 😄.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Al die kinderen zijn natuurlijk in de handen gevallen van de instanties, die ene ouder mag er slechts op passen onder het scherp toeziend oog van die instanties! 🤪🙄
Volgens mij vindt ze zelf van wel?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee maar DBM valt niet af vanwege haar schildklier en ze is al wel zo ontzettend veel cm's kwijt, alleen geen gewicht.
(En ja afvallen met een schildklier aandoening is lastiger, niet onmogelijk. Het begint bij een kcal tekort en dat heeft ze heel vaak niet)
Volgens mij denkt ze dat idd zelf wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze zelf van wel?
Daardoor heeft ze een jeugdtrauma, vandaar dat ze haar kinderen nu op jonge leeftijd het huis uit stuurt 😂quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:27 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Annemarie en Maarten waren tienerouders en extreem jong (niet echt, maar zo doet ze het altijd voorkomen), toen hun oudste geboren werd. Tja, als een van de ouders dan iets overkomt worden kinderen van dergelijk jonge ouders meteen uit huis geplaatst. Wisten jullie dan niet dan? Dan hebben we toch weer weer iets van Alwetende Annemarie geleerd vanmorgen 😄.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:27 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Annemarie en Maarten waren tienerouders en extreem jong (niet echt, maar zo doet ze het altijd voorkomen), toen hun oudste geboren werd. Tja, als een van de ouders dan iets overkomt worden kinderen van dergelijk jonge ouders meteen uit huis geplaatst. Wisten jullie dan niet dan? Dan hebben we toch weer weer iets van Alwetende Annemarie geleerd vanmorgen 😄.
Ik vind het pas wat rustiger worden nu ze einde basisschool zijn. Tussen vier jaar en acht jaar was het één grote drukte. Minder zorg, maar wel veel logistiek gedoe.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Afvallen met gewichtheffen/powerliften lijkt mij ook vrij lastig, dan moet je toch ook eens wat cardio doen: wandelen, fietsen, rennen, zwemmenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee maar DBM valt niet af vanwege haar schildklier en ze is al wel zo ontzettend veel cm's kwijt, alleen geen gewicht.
(En ja afvallen met een schildklier aandoening is lastiger, niet onmogelijk. Het begint bij een kcal tekort en dat heeft ze heel vaak niet heb ik t idee)
Klopt! Heb zelfs in de omgeving gehad dat moeder van kleuter overleed en uit huis geplaatst werd en er een strijd tussen de vader (die gewoon in huis bij moeder woonde terwijl ze een relatie hadden) en de oma (moeder van moeder) ontstond waar het kind terug mocht ... je kunt het wel gewoon vast laten leggen (erkennen + gezag of samenlevings contract of huwelijk)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:27 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En Dion is toch ook weleens thuis? Gisteren was hij nog mee op kraambezoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het ene ding dat Sanneke voor de verhuizing wel had weggegooid is ondertussen alweer vervangen 🙈
En ze heeft geen geld (en geen tijd?! Hoe dan) om naar de kapper te gaan, maar wel geld om te dure, in het kader van gezonder eten, snoepjes te kopen.
Hoe kan zij geen tijd hebben om naar de kapper te gaan? Ze is 7dagen per week thuis.
Gezond eten is nou eenmaal duur.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het ene ding dat Sanneke voor de verhuizing wel had weggegooid is ondertussen alweer vervangen 🙈
En ze heeft geen geld (en geen tijd?! Hoe dan) om naar de kapper te gaan, maar wel geld om te dure, in het kader van gezonder eten, snoepjes te kopen.
Hoe kan zij geen tijd hebben om naar de kapper te gaan? Ze is 7dagen per week thuis.
Nee hoor. Met een grotere spiermassa verbruik je in rust meer kcal. En als je dan in een tekort gaat zitten...quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:58 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Afvallen met gewichtheffen/powerliften lijkt mij ook vrij lastig, dan moet je toch ook eens wat cardio doen: wandelen, fietsen, rennen, zwemmen
Kopen doet haar goed 🤭quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:10 schreef Earring het volgende:
Ik wilde het net zeggen. Geen geld voor de kapper maar wel een dure melkopschuimer en snoep kopen.
Ik vind haar er wel ‘vrolijker’ uitzien nu dan in de keet. Hier wonen doet haar goed dus
Ieder z'n fetisj 😉quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:34 schreef poohenzo het volgende:
Am roept "wowwww" terwijl MG zich in een groene overal hijst hahahaha. Nou ja goed dat ze hem na 25 jaar nog altijd graag ziet zullen we dan maar zeggen.
Ze kan dan beter een netje manderijnen kopen. Echt belachelijk die prijs. Dat je dat eraan uit kan en wil geven. Maar geen geld hebben voor de kapper. Prioriteiten!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:37 schreef Utopica het volgende:
Gezonde snoepjes van ¤1,79 per 50 gram??? Ja, gek dat je steeds zoveel geld kwijt bent aan boodschappen
Belachelijk hoe duur het soms is en snoepen moet, met mate, gewoon kunnen natuurlijk. Ik had gewone snoep gekocht, vind dit altijd zo'n geldklopperij 🙈quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gezond eten is nou eenmaal duur.
Gezond snoepen blijkbaar nog duurder.
Dit soort dingen zijn vaak ook helemaal niet gezond omdat ze weer vol zitten met andere zooi.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Belachelijk hoe duur het soms is en snoepen moet, met mate, gewoon kunnen natuurlijk. Ik had gewone snoep gekocht, vind dit altijd zo'n geldklopperij 🙈
Ze wilt intelligent overkomenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Utopica het volgende:
Sanneke die aan het uitleggen wat "laxerend" betekentHoe laag schat je je kijkers in..
En als je al niet eens een zakje kan leeg eten vanwege laxerend effect.. koop dan gewone snoep in
Waarschijnlijk heeft ze net zelf een feestje op de wc gehad en wil ze een ander daarvoor behoeden.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Utopica het volgende:
Sanneke die aan het uitleggen wat "laxerend" betekentHoe laag schat je je kijkers in..
En als je al niet eens een zakje kan leeg eten vanwege laxerend effect.. koop dan gewone snoep in
Behoeden is wat anders dan ook uitleggen wat dat woord betekentquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze net zelf een feestje op de wc gehad en wil ze een ander daarvoor behoeden.
Dat bedoel ik. Kind erkennen en gezag regelen. Meer is er niet nodig. Trouwen kan, maar hoeft echt niet (hele utzonderlijke gevallen, zoals wonen in het buitenland, uitgezonderd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt! Heb zelfs in de omgeving gehad dat moeder van kleuter overleed en uit huis geplaatst werd en er een strijd tussen de vader (die gewoon in huis bij moeder woonde terwijl ze een relatie hadden) en de oma (moeder van moeder) ontstond waar het kind terug mocht ... je kunt het wel gewoon vast laten leggen (erkennen + gezag of samenlevings contract of huwelijk)
Dat jezelf verwennen zou ik dan weer niet met een gekleide aubergine doen 😄. Of heb ik iets gemist bij Annemarie? Misschien moet ze dat er nog even bij vermelden voor de volgers.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:48 schreef Lynnyl het volgende:
Dus als ik de box koop dan kan ik EN brood bakken EN aubergines kleien. En volgens AM is dat vooral om jezelf lekker te verwennen
Dat is waar. Maar wie weet kent zij het niveau van haar volgers😉quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:52 schreef Utopica het volgende:
[..]
Behoeden is wat anders dan ook uitleggen wat dat woord betekent![]()
Er is, denk ik, in het promofilmpje geknipt, en daardoor gaat ze over van de aubergine - knip - naar om jezelf lekker te verwennen. Ik zou dat ook niet met een aubergine en zeker niet met een desembrood doenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:55 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat jezelf verwennen zou ik dan weer niet met een gekleide aubergine doen 😄. Of heb ik iets gemist bij Annemarie? Misschien moet ze dat er nog even bij vermelden voor de volgers.
Dat wauuuuwwww.. is haar standaard ‘ik moet met goed fatsoen wat zeggen maar het interesseert me niet en ik moet kijken of ik wel het juiste film’quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:34 schreef poohenzo het volgende:
Am roept "wowwww" terwijl MG zich in een groene overal hijst hahahaha. Nou ja goed dat ze hem na 25 jaar nog altijd graag ziet zullen we dan maar zeggen.
"Wooooowwww" is een stopwoord van Annemarie. Een dag geen "Wow" gezegd is een dag niet geleefd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:34 schreef poohenzo het volgende:
Van 400 stappen naar 4000(ofzo) is natuurlijk ook een flinke stap ineensquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:59 schreef SophiaLoren het volgende:
Goed dat Sanne lekker wandelt met M. Ze is flink buiten adem. 😶
Ze raakt al buiten adem van praten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Van 400 stappen naar 4000(ofzo) is natuurlijk ook een flinke stap ineens
Zeker! 👍 nu volhoudenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze raakt al buiten adem van praten.
Maar wel goed om te zien dat ze in beweging is.
Ik heb geen geluid aan staan, maar de waaauuw is toch wel op lage nasale toon? Die hoor ik standaard als één van de kinderen weer een kunstje doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat wauuuuwwww.. is haar standaard ‘ik moet met goed fatsoen wat zeggen maar het interesseert me niet en ik moet kijken of ik wel het juiste film’
Doet ze ook vaak bij de kinderen. En je kunt het voor heel veel situaties gebruiken, van verontwaardiging tot erg mooi
Dit wilde ik ook niet wetenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:54 schreef Iris2.0 het volgende:
Haahah DBM die een everything shower heeft gehad. Zou ze weten wat Iris Z. haar betekenis daarvan is? 🤣🤣🤣
Mijn kind is iets ouder dan M. en vrij temperamentvol, wij zeggen nu al tegen elkaar (op de dagen dat ze naar het kdv moet): dit wordt wat als ze naar school gaatquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef LeSage het volgende:
Dat heb ik haar eerder al eens gezegd maar toen kreeg ik de wind van voren want dat was absoluut niet zo en dis hield ik daarna netjes mijn mond 🤪 Eerder plaatste ze wel filmpjes dat ze op avond aan het lopen was maar nu niet meer, maar misschien komt dat weer in het voorjaar/zomer.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:58 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Afvallen met gewichtheffen/powerliften lijkt mij ook vrij lastig, dan moet je toch ook eens wat cardio doen: wandelen, fietsen, rennen, zwemmen
Maar als ze dit elke dag blijft doen, zal het gauw beter gaan. Ik juich het toe 👍quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:59 schreef SophiaLoren het volgende:
Goed dat Sanne lekker wandelt met M. Ze is flink buiten adem. 😶
Ik weet het ook niet. Maar ik zit in een openbare gelegenheid dus durf niet te googelen 😜quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:54 schreef Iris2.0 het volgende:
Haahah DBM die een everything shower heeft gehad. Zou ze weten wat Iris Z. haar betekenis daarvan is? 🤣🤣🤣
En waarom zijn ze niet op school? 😅 (misschien heeft ze het gezegd, ik kijk 9 van de 10x zonder geluid).quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:05 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM kan niet met 2 kinderen (5 en 7?)boodschappen doen zonder dat ze moeten worden omgekocht met iets lekkers. Nee is ook een antwoord. Zo leren ze het nooit.
Volgens mij zijn ze 14u uit elke dag en voor die tijd had mw geen tijd want sporten. Volgens mij beweerde ze eerder dat ze op zondag de weekboodschappen deed?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En waarom zijn ze niet op school? 😅 (misschien heeft ze het gezegd, ik kijk 9 van de 10x zonder geluid).
Volgens mij is die school om 12 uur klaar op vrijdag 🤔 ze haalt ze vaker vrijdag om 12 uur... ik ken andere scholen die dit tot groep 4 doen 🤔 dus zou haar hoog intelligente flip nog in groep 3 zitten?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En waarom zijn ze niet op school? 😅 (misschien heeft ze het gezegd, ik kijk 9 van de 10x zonder geluid).
Ze zegt "het is 14:00 en ik heb alles weg gewerkt ...." dus om 2 uur had ze gewinkeld en alles opgeruimd... dus denk echt dat ze om 12 uur uit warenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:18 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze 14u uit elke dag en voor die tijd had mw geen tijd want sporten. Volgens mij beweerde ze eerder dat ze op zondag de weekboodschappen deed?
Ik denk dat je de gemiddelde volgmoeke onderschat..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:32 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid aan staan, maar de waaauuw is toch wel op lage nasale toon? Die hoor ik standaard als één van de kinderen weer een kunstje doet.
Lees ik het goed dat die Ijsland-vrouw mee gaat op tournee? Wie zit er in godsnaam te wachten op een totaal onbekend vrouwmens? En superlief van J, natuurlijk, maar die tekeningen van haar wil toch ook niemand. Ik weet uit goed fatsoen al niet waar ik met al die tekeningen van mijn eigen kinderen heen moet. Laat staan dat van een ander onbekend kind. AM leidt wel een beetje aan hoogmoed.
🤣 dit was mijn gedachte 🤣 ze kreeg het zelf ook bijna haar mond niet uit 🤣quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:25 schreef Earring het volgende:
DBM die weekboodschappen doet
De week die bij haar hooguit 2 dagen duurt want dan gaat ze weer
Voor haar doen kort dus zo goed als schoon 👌quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die vieze pillige trui van Judith 🫣 inmiddels alweer 3 dagen aan
🤢quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Voor haar doen kort dus zo goed als schoon 👌
Ik kijk nooit naar de tijd dat er gepost wordt maar 12u ook primaquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt "het is 14:00 en ik heb alles weg gewerkt ...." dus om 2 uur had ze gewinkeld en alles opgeruimd... dus denk echt dat ze om 12 uur uit waren
Voor een sociale huurwoning vind ik het een nette badkamer. Het is dat ze het zelf weer vol gooit en er zo'n zooi van maakt. Maar twee weken je was niet doen, hoe dan...quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden toch gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
En gelukkig ook weer iets te zeuren over de badkamer. Wat had ze verwacht? Inloopdouche, dubbele wastafel, tweede toilet (liefst apart) en een mooi badmeubel?
Ik ook niet.. maar dat typte ze erbij 🤣quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:45 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tijd dat er gepost wordt maar 12u ook prima
Het beeld van Mijans handje bij het doucheputje en de haren die hij dan meetrekt. Ik heb gegeten en gedronken voor de rest van het weekendquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
En gelukkig ook weer iets te zeuren over de badkamer. Wat had ze verwacht? Inloopdouche, dubbele wastafel, tweede toilet (liefst apart) en een mooi badmeubel?
Vind ik ook, het ziet er netjes uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Voor een sociale huurwoning vind ik het een nette badkamer. Het is dat ze het zelf weer vol gooit en er zo'n zooi van maakt. Maar twee weken je was niet doen, hoe dan...
Haha, niet gezien. Ook beter van niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Het beeld van Mijans handje bij het doucheputje en de haren die hij dan meetrekt. Ik heb gegeten en gedronken voor de rest van het weekend
Ze zijn het gewend, bij alles wat gebeuren moet een kadootje mogen uitzoeken. Zij is echt te zacht vind ik, die kinderen maken daar straks misbruik van.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:05 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM kan niet met 2 kinderen (5 en 7?)boodschappen doen zonder dat ze moeten worden omgekocht met iets lekkers. Nee is ook een antwoord. Zo leren ze het nooit.
Maar ze zijn doodziek, dus zielig he?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zijn het gewend, bij alles wat gebeuren moet een kadootje mogen uitzoeken. Zij is echt te zacht vind ik, die kinderen maken daar straks misbruik van.
Echt he, altijd wat vinden om te zeikenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft 2 weken niet kunnen wassen omdat er nog iemand moest komen om stopcontacten te plaatsen. Ze hadden gewoon even die wasmachine kunnen aansluiten op de trekschakelaar. En de kans dat wasmachine en droger tegelijk aangezet kunnen worden is vrij klein. Waarschijnlijk is het maar één groep. Stroomverdeler ertussen.
Kon ze niet een was draaien bij haar moeder? Haar schoonouders?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Voor een sociale huurwoning vind ik het een nette badkamer. Het is dat ze het zelf weer vol gooit en er zo'n zooi van maakt. Maar twee weken je was niet doen, hoe dan...
En dan zegt ze ‘je kan toch niet 2 uur van te voren weg gaan?’quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef Harper het volgende:
Onze plangoeroe is weer lekker op tijd he?
Ik snap niks van dat steeds zo krap van tevoren aankomen.
Huh, maar ze woont toch dicht bij haar moeder? Of vraag desnoods even aan je nieuwe buren? Die zouden dat toch ook wel begrijpen (of ik zou dat tenminste wel bij mijn buren doen...??)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze loopt toch altijd maar rond in gekreukelde zooi. Zal vast niet fris ruiken ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
In 2 minuten heb je het snoer van de wasmachine aan de trekschakelaar bevestigd. Ik zie het hele probleem niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef Utopica het volgende:
[..]
Huh, maar ze woont toch dicht bij haar moeder? Of vraag desnoods even aan je nieuwe buren? Die zouden dat toch ook wel begrijpen (of ik zou dat tenminste wel bij mijn buren doen...??)
Dag 3 van de rode trui vandaag. Het zal aan mij liggen maar ik houd daar niet van.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze loopt toch altijd maar rond in gekreukelde zooi. Zal vast niet fris ruiken ook.
Wauw! Je bent nu meer influencer dan je zelf wellicht doorhebt! Want wat ben jij een krachtig voorbeeld voor anderen! Dank dat je dit hier deelt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:07 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Nee, dat valt me niet op.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Henrike het volgende:
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
Dat laatste had gekund. Als ze er samen met Dion hard voor had gewerkt en beide hadden gewerkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Eens. Enige irritainment bij haar is voor mij altijd die vette haren. Dan denk ik wel: Vrouw, gun jezelf die shampoo.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Nav wat berichten hier heb ik eens gekeken bij Wiline. Ookal is het totaal niet mijn type, ik vind haar (tot nu toe) niet zo pretentieus en fake als veel influs. Ze lijkt zich niet een houding aan te meten, ik kan er naast zitten. Voor mij geen irritainment dus nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |