Vind het ook opvallend hoeveel zij met die hond wandelt. Lijkt me niet de bedoeling in haar toestand.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:17 schreef Miepje77 het volgende:
Als je denkt dat het niet erger kan... Pascalle ziet er zo vermagerd uit :-(
Hoe kan ze zich vervelen als er in dat huis nog zoveel te doen is?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:27 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Pure verveling. Wat ik helemaal snap, want ik raak al verveeld van haar story’s. Het zal je leven zijn…
Ik kan wel betere dingen bedenken als ik me zou vervelen om te gaan doen, die geen of minder geld kosten en waarbij je toch even buiten de deur bent en waarmee ik niet mijn hele huis vol zou stampen met nog meer zooi. Maar het geeft vast een kortstondig gevoel van blijdschap ofzo. Iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:27 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Pure verveling. Wat ik helemaal snap, want ik raak al verveeld van haar story’s. Het zal je leven zijn…
Die raken die ingepakte dozen nooit meer aan. En dat schilderij kan Dion shaken, mag vast ook in de content kamer, waar je je kont niet kan keren. Dus nee gaat niet gebeuren allemaalquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe kan ze zich vervelen als er in dat huis nog zoveel te doen is?
Ze zou het schilderij van Dion bijvoorbeeld kunnen ophangen. In de woonkamer is vast nog wel een stuk vrij.
Content kamer of 2e baby kamer? Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Die raken die ingepakte dozen nooit meer aan. En dat schilderij kan Dion shaken, mag vast ook in de content kamer, waar je je kont niet kan keren. Dus nee gaat niet gebeuren allemaal
Ze hebben geruild van stoel met andere passagier,quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Dus MCW vond Iris per ongeluk op het vliegveld en in het vliegtuig zaten ze heel toevallig naast elkaar? Dat die vrouw zichzelf gelooft is tot daar aan toe maar haar volgers zijn toch niet achterlijk?
👀quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:43 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
De vriendinnen van Debbie zijn een weekendje weg. Naar Epe. Niet heel ver van Barneveld. Zullen ze proberen hun vroegere vriendinnetje te spotten? 😂 (onder andere Miniliefde en Sharonsenna zijn op pad).
Tsja, ieder heeft zo zn talenten zullen we maar zeggen 🤣quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe kan ze zich vervelen als er in dat huis nog zoveel te doen is?
Ze zou het schilderij van Dion bijvoorbeeld kunnen ophangen. In de woonkamer is vast nog wel een stuk vrij.
Dat heb ik gemist. Maar ook dan geloof ik het niet. MCW kwam al zwaaiend aanlopend, ze wist dus heel goed dat Iris en zij dezelfde vlucht hadden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze hebben geruild van stoel met andere passagier,
Dat schilderij is niet per ongeluk weggegooid?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Die raken die ingepakte dozen nooit meer aan. En dat schilderij kan Dion shaken, mag vast ook in de content kamer, waar je je kont niet kan keren. Dus nee gaat niet gebeuren allemaal
Tuurlijk wisten ze dat. Er gaan op donderdag ook vluchten vanaf Eindhoven naar Alicante.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Maar ook dan geloof ik het niet. MCW kwam al zwaaiend aanlopend, ze wist dus heel goed dat Iris en zij dezelfde vlucht hadden.
Zij zijn toch bff's? Bellen elkaar meerdere keren per dag enorm vaak?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Maar ook dan geloof ik het niet. MCW kwam al zwaaiend aanlopend, ze wist dus heel goed dat Iris en zij dezelfde vlucht hadden.
Maar dit is de echte Michelle! Dat moeten we niet vergeten. 🤪 De echte Michelle vindt het blijkbaar voor haar content beter om dingen hier en daar wat te verdraaien en aan te dikken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij zijn toch bff's? Bellen elkaar meerdere keren per dag enorm vaak?
Dan hadden ze idd gewoon geweten dat ze op dezelfde vlucht zaten.
Maximaal overdrijven weer
Daarom. In de podcast van vorige week vertelde MCW nog dat ze naar de opening zou gaan. En MCW wist natuurlijk ook dat Iris in NL was en terug zou vliegen. Maar haar verhalen moeten altijd beter, leuker en interessanter overkomen dan ze zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij zijn toch bff's? Bellen elkaar meerdere keren per dag enorm vaak?
Dan hadden ze idd gewoon geweten dat ze op dezelfde vlucht zaten.
Maximaal overdrijven weer
Het schilderij is in elk geval meeverhuisd. Het stond in de woonkamer tussen de speelhoek en de kast.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat schilderij is niet per ongeluk weggegooid?
En ik denk dat dozen uitpakken voorlopig niet gaat gebeuren. Als Sanneke er geen zin in heeft kan ze dat erg goed negeren
Nee, daarom elke dag naar de winkels, haha de berg neemt alleen nog maar toe. De drempel om iets te gaan opruimen ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat schilderij is niet per ongeluk weggegooid?
En ik denk dat dozen uitpakken voorlopig niet gaat gebeuren. Als Sanneke er geen zin in heeft kan ze dat erg goed negeren
Ik vraag mij soms af of MCW net zo close is met de kinderen van Tim, zoals Timmie zo close is met die van haar...quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Ik weet dat sommige van jullie JvP (en Koen) saai vinden, maar lieve help, dat lege bestaan van Mies. Normale dingen zijn maximaal en maximale dingen zijn normaal. Tig foto's van korte momenten, altijd plamuur, outfitwissels, megahaar dat er echt niet uitziet, nagels weer bijgewerkt. Handjes vasthouden met Timmie (hij mag niks meer alleen), kinderen maximaal optreden voor de camera alsof het circusaapjes zijn. Personeel dat het werk doet, Timmie die de kinderen naar bed brengt, ma Walk die altijd staande bij is. Maar gelukkig is Mies nu zichzelf. Compleet hysterisch, selfabsorbed en energie vretend van haar omgeving.
Vind ik ook...ze zegt dat ze zo goed voor zichzelf zorgt en er alles aan doet, stop dan eens met het wandelen met die hond de godganse dag....quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Vind het ook opvallend hoeveel zij met die hond wandelt. Lijkt me niet de bedoeling in haar toestand.
Ik vraag me af of Tim echt zo close is met haar kinderen. Iets laten zien voor de buitenwereld zegt niet zoveel. Hier ging er in elk geval veel tijd overheen. Heel veel tijd en geduld. Maar wij woonden ook niet direct samen en zagen elkaar lange tijd alleen zonder kinderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:18 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of MCW net zo close is met de kinderen van Tim, zoals Timmie zo close is met die van haar...
Oei daar schrik ik ook vanquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Vind het ook opvallend hoeveel zij met die hond wandelt. Lijkt me niet de bedoeling in haar toestand.
Hij is volgens mij niet eens zo close met zijn eigen kids…quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:18 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of MCW net zo close is met de kinderen van Tim, zoals Timmie zo close is met die van haar...
Vraag me ook af wat haar nieuwe schoonouders van haar vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:18 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |