abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220448377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Er is toch niks mis met taxi busje wat dan hem komt ophalen om na school te gaan?
Dat kwam niet uit want ze moest ook de tweeling en hun zus naar school brengen om die tijd.
pi_220448381
Weten jullie om welk account ik ook altijd moet lachen op Instagram? @_howcanimakethisaboutme_ :')
pi_220448385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Toch snap ik Sanneke wel met de douche. Een gordijnrails of een scherm is veel handiger en logischer.
Dan wordt de klacht dat het douchegordijn tegen haar aan komt/waait.
pi_220448406
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:27 schreef Henrike het volgende:
En als hvk haar kind naar een psz had gedaan dan waren ze er daar ook achter gekomen dat hij een achterstand heeft( of misschien hadden ze hem daar nog bij kunnen spijkeren)
Maar nee , mevrouw is tegen het schoolsysteem.
Ze heeft al een dochter met problematiek en Zayn is de vierde , dan ben je toch alert?
En eerlijk, hij wordt thuis ook niet uitgedaagd en gestimuleerd, altijd die tablet voor zijn neus.
Enige educatie is de bieb
Zayn is haar 5e kind
Ze was al zo laks met hem überhaupt laten onderzoeken, allemaal moeilijk lastig. Kind gaat idd met sprongen vooruit nu hij eindelijk beetje gestimuleerd wordt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220448640
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]

Is die al gesignaleerd in Hellevoetsluis?
You don't look like you're s picky eater😂😂
pi_220448648
Michelle schiet weer overal van vol en is maximaal dankbaar.
Ik zal wel een harteloze troela zijn, maar waarom schiet je vol van je kinderen aan de touredos aan de salontafel?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:57:25 #57
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220449179
AM hosseklost met haar klompen op de stalen trap, leuk voor de andere hotelgasten, vervolgens gaat ze fluisterend praten 🤣. Die beelden van haar signeertour, ja dat waren echte diehardvolgmoekes!
pi_220449205
Sofie over de buikpijn van Madelief. Het meisje is 12 zou ze geen idee hebben dat ze tegen menstrueren aan zit? En dat je moeder dat dan nodig vindt in het dagverslag te typen. Fijn joh die privacy!En die lunch: 2 keer 45 minuten rijden en 1 uur lunch? Als je op je werkdag zo een kleine 3 uur er tussen uit kunt heb je niet echt een drukke baan denk ik.
pi_220449214
Er was tussen de signeersessie en de lezing van AM geen tijd om te eten?
Geweldige planning :wtf:
En met zn drieën verblijven in een kamer met open douche.
Hoe verzinnen ze het.
pi_220449258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:04 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie over de buikpijn van Madelief. Het meisje is 12 zou ze geen idee hebben dat ze tegen menstrueren aan zit? En dat je moeder dat dan nodig vindt in het dagverslag te typen. Fijn joh die privacy!En die lunch: 2 keer 45 minuten rijden en 1 uur lunch? Als je op je werkdag zo een kleine 3 uur er tussen uit kunt heb je niet echt een drukke baan denk ik.
Zij is totaal geen moeder. Kon ook de buurvrouw zijn. Koud mens.
pi_220449269
Ik vind Wiline een leuk mens. Anders dan andere influencers maar ik vind er niets mis mee. Zij is wel liefdevol. Kun je niet van iedereen zeggen.

Maar nu is dat jongetje jarig en vertelt ze dat ie net kan lopen aan hand sinds gisteren, is dat niet vreemd met 2?
pi_220449292
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle schiet weer overal van vol en is maximaal dankbaar.
Ik zal wel een harteloze troela zijn, maar waarom schiet je vol van je kinderen aan de touredos aan de salontafel?
Ik zou wel vol schieten als die kom jus over mijn lichte vloerkleed zou gaan.
pi_220449325
MCW heeft een dm gekregen van iemand die haar niet meer volgt omdat ze niet meer echt is. MCW zegt juist dat ze nu is wie ze is.
Daarmee geeft ze dus toe dat de poly een groot toneelstuk was? JvP die tijdens de poly een compleet ander persoon was, MCW die nu pas is wie ze is. Gezellige boel zeg. En dat allemaal voor de aandacht. Triest bestaan.
Ik zie trouwens weinig verschil tussen MCW nu en eerder. Het was en is de grote MCW show. Uit de tijd dat haar twee oudsten klein waren ken ik haar niet.
pi_220449390
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:05 schreef Harper het volgende:
Hoe verzinnen ze het.
Gratis kamer, dus niks te kiezen denk ik.

Die opmerking ook met excuses voor de rij die ontstond🤣. Er zaten een halve man en een paardenkop in de zaal, en de helft was zelfbenoemd influencer of familie van een zelfbenoemde influencer.Maar het was heel cool. Tuurlijk AM, tuurlijk🙈🙈

Wat een wereld!

Ik had het account van AM even in de kast gezet, maar nu met het voorjaar weer even gelucht. Helaas nog altijd dezelfde bullshit. Mag definitief naar de kringloop .
pi_220449410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Gratis kamer, dus niks te kiezen denk ik.

Die opmerking ook met excuses voor de rij die ontstond🤣. Er zaten een halve man en een paardenkop in de zaal, en de helft was zelfbenoemd influencer of familie van een zelfbenoemde influencer.Maar het was heel cool. Tuurlijk AM, tuurlijk🙈🙈

Wat een wereld!
Ik vond er nog aardig wat man vrouw zitten. Blijkbaar hebben ze er geld voor over.
pi_220449415
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW heeft een dm gekregen van iemand die haar niet meer volgt omdat ze niet meer echt is. MCW zegt juist dat ze nu is wie ze is.
Daarmee geeft ze dus toe dat de poly een groot toneelstuk was? JvP die tijdens de poly een compleet ander persoon was, MCW die nu pas is wie ze is. Gezellige boel zeg. En dat allemaal voor de aandacht. Triest bestaan.
Ik zie trouwens weinig verschil tussen MCW nu en eerder. Het was en is de grote MCW show. Uit de tijd dat haar twee oudsten klein waren ken ik haar niet.
Inderdaad het probleem is dat ze zelf niet weet wie ze is … soort kameleon en zo onzeker
pi_220449426
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vond er nog aardig wat man vrouw zitten. Blijkbaar hebben ze er geld voor over.
Het verbaasde me inderdaad dat er iemand zat, naast de mede
" influencers". Gelukkig was Miirjam van IJsland ook mee als vulling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 28-03-2026 07:57:33 ]
pi_220449457
Was er ook iemand van hier geweest?
En is de box al uitverkocht? 🎁
pi_220449490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:54 schreef Johanna38 het volgende:
Was er ook iemand van hier geweest?
En is de box al uitverkocht? 🎁
Ik doe vaak dingen buiten mn comfortzone, maar daar tussen de fens gaan zitten om naar het gezwets van een vrouw in een tuinbroek te luisteren? Dat is voor mij toch een brug te ver.
pi_220449512
Ik heb de reclame met snoepjes van Frisia bovenaan mn pagina, een blije gorilla met snoepjes in z’n mond. Moest gelijk aan Sanneke denken, op basis van jullie reacties want ik heb de beelden niet gezien. En ik ga niet kijken ook, wil dat doucheputje niet tegenkomen 🤮.
pi_220449546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:20 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind Wiline een leuk mens. Anders dan andere influencers maar ik vind er niets mis mee. Zij is wel liefdevol. Kun je niet van iedereen zeggen.

Maar nu is dat jongetje jarig en vertelt ze dat ie net kan lopen aan hand sinds gisteren, is dat niet vreemd met 2?
Ze is zeker liefdevol. Ik denk dat als ze een bril met een ander model en een sprekender kleurtje heeft ze er veel energieker uitziet. Ze komt nu heel "mat" over.
pi_220449550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat kwam niet uit want ze moest ook de tweeling en hun zus naar school brengen om die tijd.
En heel eerlijk ik denk dat daar het probleem zit. Zij kreeg destijds het advies al om Zayn naar een mkd te doen, wou ze niet en ze hield hem thuis.
Daarna is ze gestart met de opvang voor 3 ochtenden.
Wat ik in haar post lees is dat dit geen officieel onderwijs/ opvang is.
Als zij alle adviezen die ze haar hebben gegeven voor Zayn heeft genegeerd moet ze nu niet verwachten dat ze alles alsnog voor haar gaan regelen.
Ze is inmiddels een paar jaar verder terwijl al heel vroeg duidelijk was dat Zayn een achterstand had.
Ze heeft hem tekort gedaan door het steeds te negeren( en ik snap dat accepteren niet makkelijk is)
Daarbij is ze duidelijk tegen het schoolsysteem, dat kan maar ze had eerder naar de adviezen moeten luisteren en niet nu het te laat is gaan lopen klagen.
Ineens werd er vaart gezet achter onderzoeken voor Zayn om hem op so te krijgen.
pi_220449552
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:05 schreef Harper het volgende:
Hoe verzinnen ze het.
De Geersten gaan toch op een bepaalde leeftijd naar de sauna met pa of ma? Dus een open douche zou geen probleem moeten zijn
pi_220449560
En MCW die even heel subtiel moet laten zien dat mama Walk en Timmie helemaal oké zijn.
Als ik Tim zo tussen die kinderen zie zitten vraag ik me af hoe lang hij het nog volhoudt.
pi_220449564
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:09 schreef Geertje_G het volgende:
O wacht, wat? Hii zit niet op een MKD?
Hoe oud is hij?
Ze geeft in haar post op een reactie aan dat waar hij nu zit geen officieel onderwijs is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')