Ik vond eigenlijk gisteren wel het toppunt, waarbij ze ging klagen over de karige badkamer in haar sociale huurwoning. Te beroerd om te werken voor je luxe en dan maar verwachten dat anderen dat voor je doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:29 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik denk datDion vooral geinteresseerd is, en in principe kijken kan altijd.
Alleen persoonlijk vind ik wel dat Sanneke graag boven haar stand wil leven dmv handje hoog houden.
En ook alsof ze dit soort teksten en plaatjes nooit plaatste bij de poly. Toen moest ze ook steeds janken als ze haar 2 partners zag, #teamBWvdP, wij tienen tegen de rest.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:13 schreef Lynnyl het volgende:
MW: de oude Mies was niet de echte Mies. Ik vind dat nogal een uitspraak. Daarmee zeg je eigenlijk dat je altijd voor iedereen, voor je ouders, je familie, je (ex-)man, en je kinderen een toneelstuk hebt opgevoerd. En nu, met maximaal janken en lachen, en nog maximaler als rugjumper zien we de echte Mies die zichzelf durft te zijn. En toch, als ik er naar kijk, ik zie het niet. Ik zie een poging tot het 'perfecte plaatje'. Net iets te vaak roepen dat je zo gelukkig bent, dit de ware liefde is, blabla... Als dat zo was, dan hoefde ze zichzelf niet zo te verdedigen, dan zou het van de foto's afstralen zonder die 'ondertiteling.'
Ja daar zit, om in de woorden van Bonjoeri te blijven, mijn huil ook in vast als ik haar stories kijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:26 schreef LeSage het volgende:
[..]
En ook alsof ze dit soort teksten en plaatjes nooit plaatste bij de poly. Toen moest ze ook steeds janken als ze haar 2 partners zag, #teamBWvdP, wij tienen tegen de rest.
Krijg bij Lotte ook dezelfde gevoelens een beetje.
Precies. En je nagels vijlen kost ook niet achterlijk veel energie.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die nagels, ik word er bijna misselijk van. Wilvantien heeft dat ook een tijd gehad. Zo onverzorgd en lelijk. Je houdt ze kort of je laat ze wat langer groeien maar dan houd je ze netjes bij.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:28 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ja daar zit, om in de woorden van Bonjoeri te blijven, mijn huil ook in vast als ik haar stories kijk.
Wat een scherpe PR's allemaal en wat heeft ie vaak gewonnen. Had ze al gezegd dat ie allemaal PR's gehaald heeft? En dat ie gewonnen heeft?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kunnen we even een momentje stilte van verwondering inlassen voor de fantastische prestaties van bob? Geen idee of hij het leuk heeft gehad... of het gezellig was 🤷 maar hij heeft alles gewonnen en pr op pr verbroken 🥳 wooptiedoo!
De kinderbijslag is al uitgegeven😉quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Precies. En je nagels vijlen kost ook niet achterlijk veel energie.
Ze heeft overigens weer flink lopen shoppen. Geen geld tekort hoor. Lang leven de tikkies.
En toch wel alle losers gefilmd hè?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kunnen we even een momentje stilte van verwondering inlassen voor de fantastische prestaties van bob? Geen idee of hij het leuk heeft gehad... of het gezellig was 🤷 maar hij heeft alles gewonnen en pr op pr verbroken 🥳 wooptiedoo!
Wat ik begreep is dat ze een paar dingen voor dagelijks heeft en dat wat ze heeft weggegooid de dingen waren die ze gebruikte als ze wilde uitpakken met het dragen van make-up. Zoals de wenkbrauw serum om ze in vorm te houden?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:45 schreef IlseMarije het volgende:
Had Sanneke van de week geen makeup op toen ze op kraamvisite ging?
Ze gaf natuurlijk altijd al flink geld uit, ook toen ze nog in de caravan woonde.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De kinderbijslag is al uitgegeven😉
Maar heel even, ik heb het idee dat het gezonde leven Sanneke geen goed doet.
Maar ik blijf me verbazen over accounts die altijd leuk waren, totdat ze veel volgers krijgen en de eurootjes ruiken. Dan zit hun hele stories vol reclame. Ben je de hele dag bezig met content maken, view-aantallen bekijken. Miepen dat je je story of bericht te laat geplaatst hebt en dat dat iets doet voor je engagement. En of jij, lieve volger, alsjeblieft wil liken of reposten, want verdorie toch... dat algoritme. Neeee, je omzet, zeg dat dan eerlijk!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:45 schreef tulpje19 het volgende:
In mijn ogen leven al die fluflu’s in een enorme confirmation bias.
In de comments worden ze bejubeld over hoe leuk, lief, mooi ze wel niet zijn.
Hier op het forum wordt soms een goede reality check gegeven, maar dan heb je er weer een tussen die meent het voor een fluflu op te moeten nemen. Wat trouwens een enorme parasociale relatie is, maar dat terzijde.
Fluflu’s omringen zich met ja-knikkers en noemen dat “lieve mensen” of zelfs “besties”. En zodra een ja-knikker een nee-schudder wordt, wordt die vakkundig verbannen door de fluflu’s.
En zo, lieve mensen, blijft dat gedrag in stand en zal het nooit minder worden en wellicht alleen maar erger.
Wel een beetje het bewijs dat geld mensen niet per se leuker maakt. Wat een luchtkastelen overalquote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:11 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Maar ik blijf me verbazen over accounts die altijd leuk waren, totdat ze veel volgers krijgen en de eurootjes ruiken. Dan zit hun hele stories vol reclame. Ben je de hele dag bezig met content maken, view-aantallen bekijken. Miepen dat je je story of bericht te laat geplaatst hebt en dat dat iets doet voor je engagement. En of jij, lieve volger, alsjeblieft wil liken of reposten, want verdorie toch... dat algoritme. Neeee, je omzet, zeg dat dan eerlijk!
En zijn ze niet meer leuk. Het stopt pas als bedrijven weer andere manier van marketing/sponsoring in gaan zetten zonder fluflu's. Dan stort hun hele ja-knikkende, kijk mij eens fantastisch zijn, imperium in. Tot die tijd (als dat ooit komt) hebben we hier nog meer dan genoeg irritainment om te bespreken
Ja verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:08 schreef AnnArt het volgende:
AM: waar kunnen we hier lekker eten?
Pfff, dat geschooi om gratis is hemeltergend.
Dit!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb ook eindelijk die aflevering bekeken. En eigenlijk heb ik vooral medelijden met haar gekregen. Zo duidelijk dat ze heel veel issues heeft. En dat ze nog steeds enorm die bevestiging zoekt. Ik denk dat dat minder was toen ze net kinderen kreeg, want voor die kinderen ben jij de wereld, en kreeg ze bevestiging.
En wat ze haar toewensen aan het einde: tevreden zijn met wat je hebt, niet altijd meer willen, en meer rust, niet meer in de 6e versnelling leven. En nu? Moet het meer, meer, meer, en leeft ze in de 10e versnelling.
Maar zolang haar kernovertuiging is dat ze er niet toe doet zal ze op deze manier blijven leven en die aandacht blijven zoeken.
Ik zie niks geks?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:11 schreef MissBaksel het volgende:
Wat heeft die mevrouw Mirjamvanijsland toch een schattig handtasje bij zich. 🙈
Oooh, ik krijg er gewoon campingzin van!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Heerlijk zo'n camping seizoen plek van Milou. Groot gelijk. Stalling kost ook geld. Dit is voor de jongens ook heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |