David heeft zijn enkel gebroken, een dag voor de opening.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:39 schreef lila01 het volgende:
Zegt MCW nou dat ze haar enkel heeft gebroken?
En wandelt later gewoon weer uit het vliegtuig?
Maximaal overdrijven weer.
Ze is er nu ook maar 1 dag, wat een onzin.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:23 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Zeker geen gordel om! Maar hoeveel keer is ze nu in Moraira geweest? Altijd zo gruwelijk blij om er te zijn, alsof ze er iedere week is. Gevalletje maximaal overdrijven.
Ik dacht gisterochtend even dat ze echt zomaar buiten liep, maar toen kwam ze weer met zakken vol thuis. Ik denk echt dat zij niet weet hoe ze buiten moet zijn zonder te winkelen. Of dat ze misschien denkt dat iedereen altijd winkelt of zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:31 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik kan wel betere dingen bedenken als ik me zou vervelen om te gaan doen, die geen of minder geld kosten en waarbij je toch even buiten de deur bent en waarmee ik niet mijn hele huis vol zou stampen met nog meer zooi. Maar het geeft vast een kortstondig gevoel van blijdschap ofzo. Iets anders kan ik niet bedenken.
Maar geld voor de kapper heeft ze niet. Ach ja, prioriteiten.
Michelle die naar eigen zeggen dag en nacht in contact staat met bestie Iris vliegt nu notabene naar Iris toe en weet niet dat zij samen in het vliegtuig zitten? Daar hebben ze niet over gesproken deze week, of geappt?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze hebben geruild van stoel met andere passagier,
Zo jammer, ik had echt graag geweten wat daar is voorgevallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:41 schreef lila01 het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat haar nieuwe schoonouders van haar vinden.
Vriendinnen zie je ook echt niet meer, hè?
En maar doen alsof ze zo happy is.
Michelle vloog in die periode na de scheiding met haar kinderen naar Curacao. Daar zag ik al dat er tussen haar en ' haar rots'quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zo jammer, ik had echt graag geweten wat daar is voorgevallen.
We zagen ze een hele tijd niet, toen nog 1 keertje bij VVAL, maar daar waren de kaartjes natuurlijk al heel lang geleden voor gekocht. Daarna heb ik volgens mij geen enkele ‘mijn forever besties van de hele wereld familie kun je niet kiezen maar ik koos ze toevallig wel zelfde bloedgroep kan nog geen minuut zonder ze in de armen vallen in Mallorca vriendinnen’ meer gezien.
Ik had echt graag het afgelopen jaar daar eens een tijdje willen rondhangen. Wat er in die hele poly speelde, met haar ouders, haar vriendinnen. Er zit volgens mij zoveel meer drama onder die tranen die ze af en toe laat zien.
Gelukkig hebben ze hun bff-tattoo nog als aandenkenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
Michelle vloog in die periode na de scheiding met haar kinderen naar Curacao. Daar zag ik al dat er tussen haar en ' haar rots'
Marieke iets niet goed zat. Marieke en gezin kwam aan, Michelle bij haar op schoot, liep nog met Marieke' s zus ( voelt als mijn eigen zus' ) de zee in en daarna zijn ze niet meer samen gezien.
Mijn vermoeden is dat ze Michelle hebben opgevangen tijdens de scheiding en er op een gegeven moment erachter zijn gekomen dat het verhaal anders in elkaar zat. Sinds Tim is de boel namelijk opvallend bekoeld.
Volgens mij waren ze daar heel vaak samen. Uit eten, strand. MCW plaatste teksten alsof ze alleen met haar kinderen was maar had daar een compleet netwerk om zich heen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
Michelle vloog in die periode na de scheiding met haar kinderen naar Curacao. Daar zag ik al dat er tussen haar en ' haar rots'
Marieke iets niet goed zat. Marieke en gezin kwam aan, Michelle bij haar op schoot, liep nog met Marieke' s zus ( voelt als mijn eigen zus' ) de zee in en daarna zijn ze niet meer samen gezien.
Mijn vermoeden is dat ze Michelle hebben opgevangen tijdens de scheiding en er op een gegeven moment achter zijn gekomen dat het verhaal anders in elkaar zat. Sinds Tim is de boel namelijk opvallend bekoeld.
Alsof ze ook niet 1001 foto's op dr telefoon heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze is er nu ook maar 1 dag, wat een onzin.
En dan foto’s van Tim en haar kinderen mee, want sentimenteel.
Ik zie dan echt voor me dat ze die gisteren thuis zag liggen en dacht: ‘oeeeeh, goeie content dit, meenemen!’
Vergeet ook niet dat ze altijd zo zat te beweren dat ze al jaren vegan was... tot ze het ineens niet meer was. Precies zo is zij met tweedehands kleding. Zogenaamd zo goed voor het mileu is ze bezig want vrijwel alleen 2e hands kleding en altijd vegan eten. Echt. Van de eerste leugen is zij nog niet gebarsten. Daarom geloof ik echt niet dat zij dagelijks gezond eet, altijd te weinig eet (quote:Op zaterdag 28 maart 2026 23:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke die er weer een eurootje of 90 tegenaan klapt voor nieuwe kleding. Oh wat is ze toch voorstander van tweedehands! Hoeveel procent van Mijan zijn kleding was ook alweer tweedehands volgens haar? 🤔 Dat percentage wordt in ieder geval met de dag minder. Zij moet zich echt kapot schamen met haar koopgedrag. En straks weer janken dat ze Mijan niet het leven kan geven die ze hem zo gunt want geldgebrek 😭😭 Of we weer even met z'n allen haar bankrekening willen spekken 🤑🤮
Ik hoop het niet. Ze hebben net 3min verkering. Ik zou daar als moeder een stokje voor proberen te steken, maar ik vrees met grote vrezen. Mies duikt vast met maximale liefde bovenop die kinderen, maar we hebben ook gezien hoe snel er nooit meer over ze gerept wordt zodra de verkering over is. Lekker stabiel voor die kiddo’s.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:18 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of MCW net zo close is met de kinderen van Tim, zoals Timmie zo close is met die van haar...
Wat is er gaandequote:Op zondag 29 maart 2026 03:29 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ai, ga het forum wel missen zèg! Tot later! P
Ja, ze glibberde de boekhandel binnen toen ze dat bord buiten zag.quote:Op zondag 29 maart 2026 06:54 schreef Rimboequeen het volgende:
AM klinkt helemaal hyper in haar laatste stories gisteravond en als ik dat stukje hoor van haar kletspraatje krullen mijn tenen spontaan 🙈🤣🤪
Sanneke en goed voor het milieu? Ik heb die webshop die ze noemde eens opgezocht, niks duurzaams aan. Zelfde geldt voor haar salontafel en kast. Het kost allemaal niks maar het is ook niks en dan haar uitspraak over de stoffen eetstoelen: als ze vies zijn kopen we wel nieuwe. Sanneke maakt zich net zo schuldig aan overconsumptie als de andere fluflu’s. En pakketjes laten bezorgen is ook niet echt duurzaam.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 23:53 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat ze altijd zo zat te beweren dat ze al jaren vegan was... tot ze het ineens niet meer was. Precies zo is zij met tweedehands kleding. Zogenaamd zo goed voor het mileu is ze bezig want vrijwel alleen 2e hands kleding en altijd vegan eten. Echt. Van de eerste leugen is zij nog niet gebarsten. Daarom geloof ik echt niet dat zij dagelijks gezond eet, altijd te weinig eet () en ook steeds meer niet dat ze weinig op de bank heeft. Anders blijf je niet zo als een idioot kopen.
En ik geloof er ook niks van dat toen ze nog in de caravan woonde, ze dagelijks met M wandelde. Allemaal onzin en uit haar dikke duim gezogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |