Pff echt he wat een drama Queen.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Nu DBM weer met een dramatisch verhaal over het missen van de golden hour. Ze heeft “maar” 10 minuten op de borst mogen liggen na de geboorte. En daarom is ze onveilig gehecht.
Ik kan hier zo slecht tegen. Mijn kind heeft maar 2 minuten op mijn borst kunnen liggen en moest toen aan de beademing (prematuur). Er is hier geen sprake van een onveilige hechting.
Het was niet serieus bedoeld, zal er voortaan een niet serieuze emoji bijzetten.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:55 schreef Wiepje het volgende:
Sorry wist niet hoe ik een nieuwe moest openen! Maar blijf er bij dat je niet aan "kleuren" een mening kan hangen
Afgekeken van Mies en d’r schoothondje.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:00 schreef Henrike het volgende:
Jvp en Koen weekendje weg aan zee, ze gooien er ff een Frans liedje onder, met de titel love story .
Same hier, de inmiddels puber is veilig gehecht. Maar fijn voor DBM heeft ze weer een labeltje erbij. Hoeveel heeft ze er inmiddels alquote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Nu DBM weer met een dramatisch verhaal over het missen van de golden hour. Ze heeft “maar” 10 minuten op de borst mogen liggen na de geboorte. En daarom is ze onveilig gehecht.
Ik kan hier zo slecht tegen. Mijn kind heeft maar 2 minuten op mijn borst kunnen liggen en moest toen aan de beademing (prematuur). Er is hier geen sprake van een onveilige hechting.
Sowieso wordt er door flu flus vaak veel te dramatisch gedaan over alles rondom de bevalling, kraamtijd etc.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Je kan beter vragen welke labels ze nog niet heeftquote:Op zondag 29 maart 2026 21:18 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Same hier, de inmiddels puber is veilig gehecht. Maar fijn voor DBM heeft ze weer een labeltje erbij. Hoeveel heeft ze er inmiddels al
Sorry notitieboekje is vol dus heb niet alles kunnen noteren 🤣quote:Op zondag 29 maart 2026 21:18 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Same hier, de inmiddels puber is veilig gehecht. Maar fijn voor DBM heeft ze weer een labeltje erbij. Hoeveel heeft ze er inmiddels al
Ik heb vandaag een label maker bij Action gekocht, zal Dbm deze ook hebben zien liggen🫣😂quote:Op zondag 29 maart 2026 21:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je kan beter vragen welke labels ze nog niet heeft
Inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Onveilige hechting gaat over veel meer dan the golden hour. En gelukkig maar, anders zouden er wel erg veel kinderen al vanaf 10min na de geboorte een label en hechtingsproblematiek hebben.
Sorry, even off-topic, maar is het wat?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een label maker bij Action gekocht, zal Dbm deze ook hebben zien liggen🫣😂
DBM laat maar weer zien dat ze overal net niks vanaf weet. Hopelijk heeft haar kind geen onveilige hechting, maar als het wel zo is op deze leeftijd is de kans aanzienlijk dat dit door haarzelf + partner komt. En heel eerlijk.. dat is ook niet zo gek met een moeder die continu aandacht nodig heeft uit alle hoeken. En die je waarschijnlijk (deels) om die reden elke week weer meesleept naar de HAP. De kans op een onveilige hechting lijkt me helaas nogal reëel in dat gezin.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Pff echt hoor. Als Kyra al iets positiefs deelt is het ALTIJD met iets negatiefs erbij. Heeft ze een goede dag? Ho ho, het is "één stap vooruit, twee stappen achteruit" of "met een lach en een traan". Al was vandaag goed, ze moet benoemen dat het gisteren wel slecht was, en misschien morgen ook wel weer. Mensen zouden toch maar denken dat het even wel goed met je gaat...quote:Op zondag 29 maart 2026 21:20 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Sowieso wordt er door flu flus vaak veel te dramatisch gedaan over alles rondom de bevalling, kraamtijd etc.
Het is bij heel veel mensen klote, pittig, tegenvallers, misschien complicaties, huilbaby etc etc.
Maar daar nog jaren over doorgaan, alsjeblieft zeg. Kyra die moet ook alleen maar janken en bij elke post het er weer over hebben.
Ik heb mijn laatste kind de eerste 72 uur niet gezien omdat ik zelf kritiek lag... kan toch echt zeggen dat hij prima gehecht is (mijn man heeft het wel echt fantastisch opgevangen en was de perfecte vervang kraamvrouw... maar nu is het echt een mama's kindje hoor 😅🤣 en echt een hele leuke)quote:Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Lostit het volgende:
Ja voor het geld echt welquote:Op zondag 29 maart 2026 21:54 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Sorry, even off-topic, maar is het wat?
Kyra_elgersmaquote:Op zondag 29 maart 2026 22:41 schreef proud_mami het volgende:
Wat is de insta van Kyra ook alweer? Kan haar niet meer vinden.
Schoothondje 😂quote:Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Afgekeken van Mies en d’r schoothondje.
Heerlijk had ik ook wel zin in, helaas zit dat er voor mij niet in.quote:Op zondag 29 maart 2026 23:51 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies die terloops zet dat ze volgende week weer naar Spanje gaat (met Timmie denk ik). Tuurlijk jôh. 🤪
Die meid heeft geen rust in d'r lijf. Altijd op de vlucht.quote:Op zondag 29 maart 2026 23:51 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies die terloops zet dat ze volgende week weer naar Spanje gaat (met Timmie denk ik). Tuurlijk jôh. 🤪
T is niet een boerderij zoals een boerderij met dieren , alleen katten. Die zal de buurman wel verzorgen.quote:Op zondag 29 maart 2026 23:59 schreef lila01 het volgende:
[..]
Die meid heeft geen rust in d'r lijf. Altijd op de vlucht.
Het is gewoon absurd. En dat met een eigen bedrijf en zo' n grote boerderij.
Nou als ik aan het zonnetje in Spanje denk, de zee zie in Javea ( ben er vaak geweest) zat ik daar liever dan hier waar het met bakken uit de lucht komt.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:09 schreef lila01 het volgende:
Ja, het is allemaal maximaal geweldig, Henrike. Je hebt gelijk.
Daar heeft ze toch geen tijd voor met haar uit eten, borrels, 3x per dag seks, fotosessies, in het zwembad (op elkaar) hangen en op hakken de stad verkennen?quote:Op maandag 30 maart 2026 00:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
T is niet een boerderij zoals een boerderij met dieren , alleen katten. Die zal de buurman wel verzorgen.
Ze moet de zaken wel goed voor elkaar hebben, goede werknemers die het draaiend kunnen houden.
Voordeel van webshop is dat dat er veel online kan worden gewerkt/ geregeld.
Vind het wel een luxe positie dat ze dat zomaar kan
Hebben de kinderen al schoolvaksntie in Brabant?
Dat ze met z'n allen gaan?
Maar... misschien moet ze idd lekker aan zichzelf gaan werken en al die afspraken voor stickers voor die arme kinderen af zeggen 👌quote:Op maandag 30 maart 2026 07:07 schreef opwegnaar het volgende:
Dus DBM twijfelt op Threads of ze de (zoveelste) belangrijke afspraak voor vriendinnie moet afzeggen omdat ze zelf niet goed heeft geslapen...echt DBM, get yourself together en stel je niet zo aan
Ze slaapt niet goed doordat ze rommelt met dr inname van de melatonine volgens mij. Wordt ze snachts wakker neemt ze weer een tablet. Maar zo werkt het niet goed voor je eigen aanmaak daarvan.quote:Op maandag 30 maart 2026 07:07 schreef opwegnaar het volgende:
Dus DBM twijfelt op Threads of ze de (zoveelste) belangrijke afspraak voor vriendinnie moet afzeggen omdat ze zelf niet goed heeft geslapen...echt DBM, get yourself together en stel je niet zo aan
En dan vinden dat het een goede nacht was voor haar doen wel ja. Maar voor mijn kinderen toch echt een uur of 5 tekort op die leeftijd. En dan zijn ze allemaal uit bed om 6!!! uur en dan liggen ze bekaf op de bank te tabletten. Echt gooi ze terug in bed. En dat er veel ruzie is is dan ook een stuk logischer met al die korte lontjes van slaap tekort.quote:Op maandag 30 maart 2026 06:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Die kleinste van hvk heeft geslapen van 22 tot 5:30. Veel te weinig voor deze leeftijd. Zo zielig en dan overdag in die harde bakfiets slapen
Zou Kyra de psychologie achter huilen weten? Tranen zijn maar kort verdriet, daarna gaat het over in zelfmedelijden.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:20 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Sowieso wordt er door flu flus vaak veel te dramatisch gedaan over alles rondom de bevalling, kraamtijd etc.
Het is bij heel veel mensen klote, pittig, tegenvallers, misschien complicaties, huilbaby etc etc.
Maar daar nog jaren over doorgaan, alsjeblieft zeg. Kyra die moet ook alleen maar janken en bij elke post het er weer over hebben.
Ligt wel aan de situatie natuurlijk, verdriet kan best een tijd duren om te slijten (vooral rouw natuurlijk)quote:Op maandag 30 maart 2026 07:26 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Zou Kyra de psychologie achter huilen weten? Tranen zijn maar kort verdriet, daarna gaat het over in zelfmedelijden.
Aankomend weekend is een lang weekend i.v.m. Pasen. Als je voor 24 uur heen en weer vliegt kan een lang weekend ook.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
T is niet een boerderij zoals een boerderij met dieren , alleen katten. Die zal de buurman wel verzorgen.
Ze moet de zaken wel goed voor elkaar hebben, goede werknemers die het draaiend kunnen houden.
Voordeel van webshop is dat dat er veel online kan worden gewerkt/ geregeld.
Vind het wel een luxe positie dat ze dat zomaar kan
Hebben de kinderen al schoolvaksntie in Brabant?
Dat ze met z'n allen gaan?
Echt he.. wat zou die huisarts nou werkelijk denken. Hij verwijst wel steeds door, als we DBM mogen geloven en die kan je eigenlijk niet geloven.quote:Op maandag 30 maart 2026 07:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 iemand adviseert dbm om magnesium te gaan testen bij de huisarts.... 🤣 die huisarts word toch helemaal gek van die vrouw die steeds weer ergens op getest wilt worden...
Misschien iets minder red Bull..
Wat een tuthola inderdaad. Dat het in je opkomt überhaupt om zo'n afspraak af te zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2026 07:07 schreef opwegnaar het volgende:
Ze zegt nu zelf. In haar post dat ze veel telefoontjes moet plegen, in Parijs zat ze ook achter haar laptop. Tsja en verder boeit het mij echt niet hoe ze alles bekostigd, ze bedelt er niet om,het is niet mijn geld,en ze valt mij er niet mee lastig.Ze zal het allemaal wel kunnen regelen .quote:Op maandag 30 maart 2026 05:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch geen tijd voor met haar uit eten, borrels, 3x per dag seks, fotosessies, in het zwembad (op elkaar) hangen en op hakken de stad verkennen?
En het gaat niet om de dieren op de boerderij te verzorgen, wel om de kosten van de boerderij en de kosten van de vele escape-reisjes.
Gelukkig doet ze alles op karakter… 😅quote:Op maandag 30 maart 2026 08:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wat een tuthola inderdaad. Dat het in je opkomt überhaupt om zo'n afspraak af te zeggen.
Zeker. Als je meer zou willen weten is het de moeite waard om er eens in te duiken. (Emotie en cognitie.) Wanneer je brein weer mee gaat doen bij de aanvankelijke emotie. Met een gezonde portie zelfmedelijden of -compassie is ook helemaal niets mis. Mijn ene zin/post hiervoor is kort door de bocht geconcludeerd en doet rouw tekort. Dat realiseer ik me.quote:Op maandag 30 maart 2026 07:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ligt wel aan de situatie natuurlijk, verdriet kan best een tijd duren om te slijten (vooral rouw natuurlijk)
Kyra de oermoeder romatiseerde aan de ene kant helemaal de bevalling, golden hour etc. en zo is het niet gegaan en dat is niet leuk, snap ik.
Maar als je dat wel hebt gehad, dan is het verder ook niet iets waar je nog jaren steeds aan terugdenkt ofzo. Het is niet zo groot als wat het gemaakt wordt.
Ik heb 2 keer naar de podcast geluisterd maar vind het echt niet prettig om te volgen, idd erg druk, word er zenuwachtig van.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:00 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik heb de podcast van Mies en Co gisteren geluisterd (was de kasten aan het zomerklaar maken, en ik ging mij zo irriteren dat ik steeds sneller ging werken 😂).
Echt, wat een types, en dan met name Michelle.
Ze gaf wat uitleg over dat ze "spontaan" naar Parijs gingen en daar naar een restaurant gingen waar allemaal influencers zuur voor zich uit keken en zij en Tim hadden de slappe lach en het was zoooo gezellig!
Daarna nog een verhaal dat Iris hen ging bellen over dat er te veel geluidsoverlast van hun was in het hotel. Jaaaaaaa eigenlijk kan dit echt niet Hahahaha, nou vertel toch maar boeiend! Aldus Michelle.
Dat we dus allemaal wel even weten dat ze nog steeds 3 keer per dag in de lampen hangt met Tim.
Het lijkt wel een oversekste puber hoe die praat.
Ze is echt enorm aan het bewijzen hoe gelukkig ze is, lijkt wel.
Nou dan heeft ze het karakter van een amoebe.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:26 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Gelukkig doet ze alles op karakter… 😅
Zij snapt het echt nietquote:Op maandag 30 maart 2026 07:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 iemand adviseert dbm om magnesium te gaan testen bij de huisarts.... 🤣 die huisarts word toch helemaal gek van die vrouw die steeds weer ergens op getest wilt worden...
Misschien iets minder red Bull..
Daarom is en wordt het ook niet wat, slappe hap vind ik alles, altijd moe, altijd ziekquote:Op maandag 30 maart 2026 08:26 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Gelukkig doet ze alles op karakter… 😅
🤣🤣 ze wil graag alles op karakter doen, t lukt alleen niet!quote:Op maandag 30 maart 2026 08:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze het karakter van een amoebe.
Afzeggen omdat je zelf niet helemaal lekker geslapen hebt ook 🤣 ik zou het begrijpen als je afzegt omdat je kind geen oog heeft dicht gedaan ofzo...die moet de test uiteindelijk doenquote:Op maandag 30 maart 2026 08:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wat een tuthola inderdaad. Dat het in je opkomt überhaupt om zo'n afspraak af te zeggen.
Ja klopt, zie geen een dag zonder geklaag of gezeur, maar jaquote:Op maandag 30 maart 2026 08:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daarom is en wordt het ook niet wat, slappe hap vind ik alles, altijd moe, altijd ziek
Op treads zegt ze dit, en op insta zal ze wel weer een mooie post ervan maken die meidquote:Op maandag 30 maart 2026 08:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Afzeggen omdat je zelf niet helemaal lekker geslapen hebt ook 🤣 ik zou het begrijpen als je afzegt omdat je kind geen oog heeft dicht gedaan ofzo...die moet de test uiteindelijk doen
De klok verzetten is 1 van haar uitgemolken content onderwerpen wat ieder jaar weer in de overtreffende trap uitgemolken wordt.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:43 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
🤣🤣 ze wil graag alles op karakter doen, t lukt alleen niet!
Wat heeft eten met de klok te maken? En waarom alle 10 gelijk van het padje af? Er wonen er maar 6 thuis.. daarbij dat lot er een beetje last van heb snap ik nog wel. Maar de rest come on! Beetje op karakter Geertsen!
Dit ging over of Brigitta nog planworkshop geeft. Die van haar zijn wel nuttig. AM is het alleen vergeten na het stopzetten van de samenwerking (zoals met vele hobby’s).quote:Op zondag 29 maart 2026 20:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Eerder gebruikte AM de flow-agenda. Samen met Anne Maartje heeft ze een keer een planeorkshop en meet&groet gedaan.
Ja joh. Je kan de klok erop gelijk zetten.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:47 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
De klok verzetten is 1 van haar uitgemolken content onderwerpen wat ieder jaar weer in de overtreffende trap uitgemolken wordt.
Am is het toppunt van niet flexibel, overlegt ze wel met de klok! Voor haar planner?quote:Op maandag 30 maart 2026 08:47 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
De klok verzetten is 1 van haar uitgemolken content onderwerpen wat ieder jaar weer in de overtreffende trap uitgemolken wordt.
En ze zijn verder zooooooo flexibel die Geertsen 🤡 🤣
De klok heeft geen kortingscode!quote:Op maandag 30 maart 2026 08:55 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Am is het toppunt van niet flexibel, overlegt ze wel met de klok! Voor haar planner?
DBM en Debbie oa hebben vroeger geen fijne jeugd gehad en waarschijnlijk aandacht te kort gehad hebben. (Hebbenze zelf gedeeld), op deze manier, vaak via de kinderen proberen ze nu alsnog die aandacht te krijgen. Eigenlijk zouden ze hulp moeten zoeken voor hun verleden ipv aandacht zoeken op instagram.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik vind het tot op zekere hoogte wel sneu wat betreft dbm, ze doet op haar manier wel haar best of zo, ze is echt zoekende maar volgens mij weet ze zelf niet naar wat. Ja, als je het haar zou vragen, dan denkt ze waarschijnlijk een alles oplossende diagnose maar dat gaat haar niet helpen.
Wat ik wel heel erg vind en schadelijk is dat ze haar kinderen hier zo in meetrekt. En dat haar partner dat laat gebeuren vind ik ook schandalig. Het zijn ook zijn kinderen die nu (m.i.) fiks psychologisch beschadigd worden.
Wat zeurt AM nu over honger, er mag een uur eerder gegeten worden. Flauwekul.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:47 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Zou Ome Koen ooit nog opgedoken zijn?quote:Op maandag 30 maart 2026 08:27 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie blijft vragen over de vriend van Merel gewoon negeren. Zeg dan dat ze niet op hun socials willen, dan is dat duidelijk. Maar dan moet ze toegeven dat niet iedereen er op zit te wachten hun leven zoals zij doen op sm te gooien en dat gaat ze niet doen. Ze gooit vaker iets op de socials om vervolgens vragen erover te negeren. Vind het soort van minachting naar de volgers. De vlogs zijn ook vreselijk saai. Enige vermakelijke is haar kledingkeuze: blauwe badjasachtige geval, een leren broek en dure sneakers die me doen denken aan orthopedisch schoeisel van jaren geleden. Nog een jaren 80 kohllijntje onder de ogen en ze denkt helemaal trendy te zijn.
Ze doen er beter aan te stoppen met de vlogs of alleen af en toe. Maar het zal nog wel genoeg geld binnen brengen.
Zo belangrijk zal ze de afspraak dan niet vindenquote:Op maandag 30 maart 2026 08:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Afzeggen omdat je zelf niet helemaal lekker geslapen hebt ook 🤣 ik zou het begrijpen als je afzegt omdat je kind geen oog heeft dicht gedaan ofzo...die moet de test uiteindelijk doen
En in het weekend gaat iedereen altijd op dezelfde tijd naar bed? Wordt de wekker gezet op een vaste tijd?quote:Op maandag 30 maart 2026 09:19 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Wat zeurt AM nu over honger, er mag een uur eerder gegeten worden. Flauwekul.
ZIJ heeft genoeg gehad dit weekend en daarom krijgt de rest van de familie en al die vriendinnen die langskomen ook geen taart. Zelf een klein stukje nemen of niks, dan staat niet in de planner dus dat gebeurt niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:32 schreef AnnArt het volgende:
AM is morgen jarig. Ze trakteert niet op taart, want ze heeft genoeg gehad dit weekend.
Ik mag hopen dat dit een grap is? Anders is het het egoïsme ten top wat ze hier laat zien.
Echt weerzinwekkend deze vrouw.
Hulpverlening zou toch een melding hiervan moeten doen. Echt niet gezondquote:Op maandag 30 maart 2026 09:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
DBM en Debbie oa hebben vroeger geen fijne jeugd gehad en waarschijnlijk aandacht te kort gehad hebben. (Hebbenze zelf gedeeld), op deze manier, vaak via de kinderen proberen ze nu alsnog die aandacht te krijgen. Eigenlijk zouden ze hulp moeten zoeken voor hun verleden ipv aandacht zoeken op instagram.
Maar dit is werk hè? Zo’n vakantie levert ook weer geld op. Er moet namelijk ook nog reclame gemaakt worden voor andere spullen. Dekbedden, de buggy en er zal vast nog meer voorbij gaan komen.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:47 schreef Nieuwnestje het volgende:
Joost en Viora zijn net terug van hun lange reis en nu alweer gesponsord naar Gran Canaria. Ze zijn allemaal niet fit maar toch die auto huren en de bergen in met kinderen op de achterbank die aangeven dat het genoeg is.
Dat je zelf graag (betaald) op vakantie wilt, maar je kleine kinderen zo van hot naar her slepen...
En oh ja, gelukkig is de babyfoon mee zodat ze samen een drankje kunnen doen als de kinderen slapen.
Misschien moeten ze maar met z'n tweeen op vakantie want zoveel rekening (lees: elk slaapje overdag in de buggy) kunnen ze niet houden met hun kinderen lijkt het wel.
Spill the tea … wat was AM’s klacht? Heb ik gemist.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:47 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Eens het is idd wel een beetje sneu, maar vooral voor de kids idd. En voor haarzelf maar dat doet ze ook zelf.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik vind het tot op zekere hoogte wel sneu wat betreft dbm, ze doet op haar manier wel haar best of zo, ze is echt zoekende maar volgens mij weet ze zelf niet naar wat. Ja, als je het haar zou vragen, dan denkt ze waarschijnlijk een alles oplossende diagnose maar dat gaat haar niet helpen.
Wat ik wel heel erg vind en schadelijk is dat ze haar kinderen hier zo in meetrekt. En dat haar partner dat laat gebeuren vind ik ook schandalig. Het zijn ook zijn kinderen die nu (m.i.) fiks psychologisch beschadigd worden.
Welke vriendinnen? De kinderen komen Sam komt eten. That´s it.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
ZIJ heeft genoeg gehad dit weekend en daarom krijgt de rest van de familie en al die vriendinnen die langskomen ook geen taart. Zelf een klein stukje nemen of niks, dan staat niet in de planner dus dat gebeurt niet.
En dan dat gemekker weer over vlaggetjes/slingers die niet de juiste kleur zijn: wat een zure en inflexibele vrouw.
Ik hoop dat de buurt haar flink voor schut zet door een sara pop te makenquote:Op maandag 30 maart 2026 09:32 schreef AnnArt het volgende:
AM is morgen jarig. Ze trakteert niet op taart, want ze heeft genoeg gehad dit weekend.
Ik mag hopen dat dit een grap is? Anders is het het egoïsme ten top wat ze hier laat zien.
Echt weerzinwekkend deze vrouw.
Ik heb zelf ook een allesbehalve fijne jeugd gehad en daar op eigen initiatief therapie voor aangevraagd oa emdr en schematherapie. Lijkt me beter dan labels verzamelen maar ja. Duurde bij mij ook wel even hoor maar inmiddels door cursussen ook zelfreflectie gekweekt enzo.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
DBM en Debbie oa hebben vroeger geen fijne jeugd gehad en waarschijnlijk aandacht te kort gehad hebben. (Hebbenze zelf gedeeld), op deze manier, vaak via de kinderen proberen ze nu alsnog die aandacht te krijgen. Eigenlijk zouden ze hulp moeten zoeken voor hun verleden ipv aandacht zoeken op instagram.
Zou Maarten’s moeder mogen komen?quote:Op maandag 30 maart 2026 09:51 schreef Harper het volgende:
[..]
Welke vriendinnen? De kinderen komen Sam komt eten. That´s it.
In Dubai? Hence de aankopen daar?quote:Op maandag 30 maart 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou Ome Koen ooit nog opgedoken zijn?
Nope.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou Maarten’s moeder mogen komen?
En het werkt ook nog 🤦🏼♀quote:Op maandag 30 maart 2026 09:39 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Haha dat van Annemarie is gewoon ragebait volgens mij 😂 lekker reacties uitlokken met je onzin. Ja een uurtje is even wennen maar na een dag is vrijwel iedereen gewend
Ze haalt gewoon geen taart omdat er niemand komt misschien?quote:Op maandag 30 maart 2026 09:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
ZIJ heeft genoeg gehad dit weekend en daarom krijgt de rest van de familie en al die vriendinnen die langskomen ook geen taart. Zelf een klein stukje nemen of niks, dan staat niet in de planner dus dat gebeurt niet.
En dan dat gemekker weer over vlaggetjes/slingers die niet de juiste kleur zijn: wat een zure en inflexibele vrouw.
Ja, mee eens, maar dat doen ze dus niet... en dat vind ik niet oké. Verpest je eigen leven maar voor je kinderen moet je echt beter je best doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar haar verjaardag staat wel met 2 strepen er onder in de planner. En er zal morgen ongetwijfeld een post aan gewijd worden waarbij alle fans haar kunnen feliciteren.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:55 schreef AnnArt het volgende:
AM mag egoïstisch zijn, want het is háár dag leven. Alle 10 mensen passen zich maar aan, aan HAAR flu-leven.
Het was niet de eerste keer dat ome Koen een beetje aan zwendel deed. Maar gelukkig was hij van hen een lieve vriend en heeft hij hen niet opgelicht. Er is toen gespeculeerd dat hij naar Dubai of Turkije zou zijn gevlucht. Toen hij nog een lieve vriend was van de Nagelkerkjes deed hij dacht ik ook al in vastgoed in Dubai. Dus misschien zijn de luchtkastelen van Eline en Sofie en Jan via een ander alsnog door ome Koen geritseld.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou Ome Koen ooit nog opgedoken zijn?
En om een uur of 5 in de ochtend haar wakker maken met ronkende motoren, gillende keukenmeiden “ohhhh kijk daar is Jimmmmmmmm” of iets van die strekking. Ze vind het ook niet erg om de buren laat in de avond te storen.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de buurt haar flink voor schut zet door een sara pop te maken
Ik heb de stille hoop dat Debbie daar nu mee aan het werk is gegaan. Hoop het voor haar, dat ze iets stabieler wordt.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik gok dat Julia, en die andere 2 aanhangsels (de 'oppas' en moeke van Ijsland) iets regelen van een pop ofzo. En geen taart? Ach, er zijn vast nog zaadcrackers en cinnamonrolls.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:05 schreef Maretakje het volgende:
[..]
En om een uur of 5 in de ochtend haar wakker maken met ronkende motoren, gillende keukenmeiden “ohhhh kijk daar is Jimmmmmmmm” of iets van die strekking. Ze vind het ook niet erg om de buren laat in de avond te storen.
Dat hoop ik voor iedereen die hier besproken wordt. Ze zijn stuk voor stuk wanhopig op zoek naar aandacht die ze blijkbaar hebben gemist of nog steeds missen. En hun kinderen zijn daar de dupe van.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb de stille hoop dat Debbie daar nu mee aan het werk is gegaan. Hoop het voor haar, dat ze iets stabieler wordt.
(Twee)jaarlijkse klacht over het verzetten van de klok. Maakt niet uit welke kant op, de Geertsen (alle Geertsen!) hebben daar wekenlang last van.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Spill the tea … wat was AM’s klacht? Heb ik gemist.
Ze eten regelmatig taart of cake als toetje, bij de lunch of zomaar.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:18 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Oh ze wordt ook nog es vijftig die AM, ik was het oprecht vergeten. Hoe kan je nou geen taart halen bij zo'n kroonjaar als je het zelf al weken zo hypet?
Sommige mensen zijn zo raar.
Gelukkig zijn ze verder heel flexibel beweert ze 🤭quote:Op maandag 30 maart 2026 10:21 schreef Shuri het volgende:
[..]
(Twee)jaarlijkse klacht over het verzetten van de klok. Maakt niet uit welke kant op, de Geertsen (alle Geertsen!) hebben daar wekenlang last van.
Haar eigen gezin lust toch ook taart? Zeker nu ze zo hongerig zijn omdat de klok verzet is?!quote:Op maandag 30 maart 2026 09:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ze haalt gewoon geen taart omdat er niemand komt misschien?
Wat een onzin hequote:Op maandag 30 maart 2026 10:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Haar eigen gezin lust toch ook taart? Zeker nu ze zo hongerig zijn omdat de klok verzet is?!
Ze wil niks met haar verjaardag, maar wel (zelf?) vlaggetjes besteld en die ophangen. Ook bijzonder.
Maar haar favoriet heeft al taart gehad van het weekend op tourneequote:Op maandag 30 maart 2026 10:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Haar eigen gezin lust toch ook taart? Zeker nu ze zo hongerig zijn omdat de klok verzet is?!
Ze wil niks met haar verjaardag, maar wel (zelf?) vlaggetjes besteld en die ophangen. Ook bijzonder.
Het is alles of niets daar.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:21 schreef Shuri het volgende:
[..]
(Twee)jaarlijkse klacht over het verzetten van de klok. Maakt niet uit welke kant op, de Geertsen (alle Geertsen!) hebben daar wekenlang last van.
Misschien naar een slaapkliniek gaan. Daar heb ik haar nog niet over gehoord.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:51 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm en haar slaap problemen. Energiedranken/redbull achtig dingen zijn echt niet handig. Zou lekker daar eerst mee stoppen. Van dat spul krijg je ook een adrenaline kick waar ze dus al snel last van heeft schijnbaar.
Breng dr niet op een idee😂nog meer afspraken 🙈quote:Op maandag 30 maart 2026 11:18 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien naar een slaapkliniek gaan. Daar heb ik haar nog niet over gehoord.
Oh jee, je hebt haar op ideeën gebracht! Maar het eerste wat ze dan zullen zeggen stop met de energie drankjes! Dat ze dat zelf niet kan verzinnenquote:Op maandag 30 maart 2026 11:18 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien naar een slaapkliniek gaan. Daar heb ik haar nog niet over gehoord.
Dat moet dan weer op karakter enzo.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:20 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Breng dr niet op een idee😂nog meer afspraken 🙈
Wat zei de oude huisarts dan?quote:Op maandag 30 maart 2026 11:20 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Breng dr niet op een idee😂nog meer afspraken 🙈
Volgens mij had die 'oude huisarts' van DBM wel gelijk, maar goed, dat wilde het blije mamaatje natuurlijk niet horen..
Dat ze haar energie niet verspilt en daarom niet moe is 🤣 naja dat vind ik..als je niets doet wordt je ook niet moe en slaap je ook nietquote:
Hahaha, dat zou wat zijnquote:Op maandag 30 maart 2026 11:44 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Dat ze wat meer moest gaan doen, te dik was en teveel op dr luie reet op de bank zat😂
Ik zit, na een slechte nacht, maximaal op karakter op de bank en dat voelt prima 😂quote:Op maandag 30 maart 2026 11:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik doe dingen niet 'op karakter' of 'maximaal' of 'voelend'. Ik doe ze gewoon. Met of zonder slaapgebrek en wat al.
Tip voor de fluflu's ;-)
Alleen als je het eerst doorvoelt en er dan een insta-reel van maakt. Er zijn wel eisen he.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit, na een slechte nacht, maximaal op karakter op de bank en dat voelt prima 😂
Kan ik nu influencer worden?
Je huil mag er zijn🥰quote:Op maandag 30 maart 2026 12:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Alleen als je het eerst doorvoelt en er dan een insta-reel van maakt. Er zijn wel eisen he.
Maar dat is zo 20ste eeuw. Dat kan nu echt niet meer🤪quote:Op maandag 30 maart 2026 11:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik doe dingen niet 'op karakter' of 'maximaal' of 'voelend'. Ik doe ze gewoon. Met of zonder slaapgebrek en wat al.
Tip voor de fluflu's ;-)
Zit er ook een huil bij je vast?quote:Op maandag 30 maart 2026 12:01 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik ben heel actief maar heb ook slaapproblemen haha.. en rond volle maan nog erger, en slecht slapende kinderen
Daar houdt Mijan (lees JE MOEDER!!!!) niet van!quote:Op maandag 30 maart 2026 12:08 schreef Nieve het volgende:
En Sanneke is wederom in een winkel te vinden.
Op zich goed dat ze de deur vaker uitkomt, maar ze is alleen maar aan het kopen. Best knap voor iemand die een paar weken geleden nog zat te janken om een tikkie. Voor M is het toch ook veel leuker als ze met hem in een zandbak gaat zitten of diertjes gaat kijken?
Wat we al zeiden: het geeft een tijdelijke voldoening, dopamine. Ook speelt verveling een rol en in combinatie met de winkels dichtbij.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:08 schreef Nieve het volgende:
Op zich goed dat ze de deur vaker uitkomt, maar ze is alleen maar aan het kopen. Best knap voor iemand die een paar weken geleden nog zat te janken om een tikkie. Voor M is het toch ook veel leuker als ze met hem in een zandbak gaat zitten of diertjes gaat kijken?
Maar wel zeuren als ze wel wat doen. En ook zeuren als ze niks doenquote:Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind AM net een klein kind over haar verjaardag. Ze doet alsof ze niet in de belangstelling wil staan maar ondertussen is ze er al weken over bezig. Zodat niemand het vergeten kan.
Sommige mensen doen ook zo, terwijl ze juist heel graag willen dat iemand iets organiseert.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:47 schreef Missinglink24 het volgende:
De mate waarin AM nu post over haar verjaardag op een afwerende toon (nee geen taart, slingers hebben teveel kleuren, ik wil het op mijn eigen manier doen etc.) zegt mij dat ze echt in de rats zit dat haar gezinsleden een verrassing gepland hebben
Ze heeft de winkels gemist denk ik en dat geld dat blijft maar in die zakken branden, dat moet op. Ze hebben straks vooral nog meer uitzoekwerk, maar ze snappen allebei echt niet waar al die spullen toch vandaan komen. Ze moet natuurlijk ook nog nieuwe make up halen, omdat het oude weggegooid is. Waarschijnlijk zit het gewoon in een doos ergens, maar gezien hoe zij alles verhuisd hebben gaat ze dat natuurlijk nooit meer terugvinden, of ergens over een paar jaar als die kamer leeg moet.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:08 schreef Nieve het volgende:
Emotioneel gezien blijven bijna alle fluflu’s steken op de leeftijd van 5/6 jaar.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind AM net een klein kind over haar verjaardag. Ze doet alsof ze niet in de belangstelling wil staan maar ondertussen is ze er al weken over bezig. Zodat niemand het vergeten kan.
Zo duurt de belangstelling langer.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom pakt AM nu al de cadeautjes uit die voor haar verjaardag morgen zijn?
Valt dat ook onder ‘it’s my party and I cry if I want to?’
Ze doet me een beetje denken aan mijn middelste toen die ongeveer 6 was 🤣 altijd in aanloop van haar verjaardag kreeg ze intens veel stress en veranderde dan in een emotioneel hoopje drama 🤣 maar die ene verjaardag was het echt extreem omdat ze bedacht had dat ze de spanning zo erg vond dat ze het niet wilde vieren.. ze wilde geen cadeautje geen taart geen feestje niets! Maar daarvan werd ze ook extreem verdrietig want niemand vond haar lief want ze kreeg geen cadeautje en geen feestje en geen taart (dacht ze he... ze kreeg het gewoon wel)quote:Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Haha ik ookquote:Op maandag 30 maart 2026 11:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit, na een slechte nacht, maximaal op karakter op de bank en dat voelt prima 😂
Kan ik nu influencer worden?
Neh... die 2e wel! Die zit al in de pijplijn bij haar.. die blijft bezig met zeuren tot dion ok zegt of krijgt vanzelf een oepsie...quote:Op maandag 30 maart 2026 12:40 schreef proud_mami het volgende:
Oh jee, Sanneke kijkt naar meisjes kleding? Ze wil toch mss een tweede? Zie haar er voor aan om net zo lang ‘door te gaan’ totdat ze een meisje krijgen.
Zoveel plek hebben ze toch niet, ze hebben geen zolder.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:40 schreef proud_mami het volgende:
Oh jee, Sanneke kijkt naar meisjes kleding? Ze wil toch mss een tweede? Zie haar er voor aan om net zo lang ‘door te gaan’ totdat ze een meisje krijgen.
Voor sommige mensen, de Sannekes van deze wereld, is het heel goed dat ze geen zolder hebben. Hoewel Sanneke dan waarschijnlijk alle kamers vol gaat zetten met grote kasten en losse meuk. Maar vanaf april zou ze beter op haar uitgaven gaan letten. Er is dus nog hoop.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:51 schreef Dandelions het volgende:
[..]
Zoveel plek hebben ze toch niet, ze hebben geen zolder.
Die content rommelkamer kan ze dan ook niet meer gebruiken?
Wel fijn dat ze naar buiten gaat, ze woont vlakbij de winkels en de kinderboerderij. Zou leuk zijn als ze ook eens rondje gaat fietsen ofzo, het is een mooi plaatsje.
Ze heeft er alleen niet bij gezegd in welk jaar.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor sommige mensen, de Sannekes van deze wereld, is het heel goed dat ze geen zolder hebben. Hoewel Sanneke dan waarschijnlijk alle kamers vol gaat zetten met grote kasten en losse meuk. Maar vanaf april zou ze beter op haar uitgaven gaan letten. Er is dus nog hoop.
Nog 2 dagen maximaal uitgeven!!!quote:Op maandag 30 maart 2026 12:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor sommige mensen, de Sannekes van deze wereld, is het heel goed dat ze geen zolder hebben. Hoewel Sanneke dan waarschijnlijk alle kamers vol gaat zetten met grote kasten en losse meuk. Maar vanaf april zou ze beter op haar uitgaven gaan letten. Er is dus nog hoop.
Ja en het kan ook nog een 1 april grap zijn natuurlijk. De grap is dat ze nog meer meer meer gaat uitgeven.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen niet bij gezegd in welk jaar.
😂 "1 april!!" Kbs word dan ook gestort dus dat moet uitgegeven wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 12:59 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja en het kan ook nog een 1 april grap zijn natuurlijk. De grap is dat ze nog meer meer meer gaat uitgeven.
Of weer terugkeren naar dat ontwikkelingsniveau....ik-ik-ik, zien jullie mij wel?!quote:Op maandag 30 maart 2026 12:42 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Emotioneel gezien blijven bijna alle fluflu’s steken op de leeftijd van 5/6 jaar.
Scherp, wel koppelde ze het aan volgende week. Zou dus dit jaar moeten zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen niet bij gezegd in welk jaar.
Voor Maarten was het na 4 ook wel genoeg toch?quote:Op maandag 30 maart 2026 12:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Neh... die 2e wel! Die zit al in de pijplijn bij haar.. die blijft bezig met zeuren tot dion ok zegt of krijgt vanzelf een oepsie...
Maar dat gaat zo tegenvallen dat ze daarna wel klaar is! Hoewel bij Debbie daarna ook nog een 3e kwam terwijl ze de 2e al moeilijk vond en Roy echt geen 3e wilde 😂 dus 2e komt er zeker... en misschien een 3e... maar daarna is het wel op
Zelfs mijn karakter moet op karakter denk ik 😂😂quote:Op maandag 30 maart 2026 12:47 schreef Dandelions het volgende:
[..]
Haha ik ook
Heb de hond uitgelaten en de was aangezet, vind dat al heel wat voor nu.
Wordt weinig op karakter vandaag ben ik bang 😅
AM wilde niet eens kinderen en nu heeft ze weg 8. 🙈quote:Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
V
[..]
Voor Maarten was het na 4 ook wel genoeg toch?
Als je het echt niet wil neem je toch je voorzorgsmaatregelen ?
Ik had begrepen dat Maarten niet direct warm liep en dat er daarom een "gat" zit tussen julia en guus.. maar dat hij uiteindelijk dus wel groen licht heeft gegevenquote:Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vind de broeken van kiabi top! Mijn kinderen hebben geen kont en zijn smal dus veel broeken moeten oneindig kleiner getrokken worden behalve die van kiabi die zitten vaak direct goed 😂👍quote:Op maandag 30 maart 2026 13:36 schreef JeOmaJa het volgende:
Sanneke heeft me wel soort van half geinfluenced.
Naar aanleiding van haar (tenenkrommende) shoplog ben ik eens bij Kiabi gaan kijken voor zomerkleding.
Oh ja. Darn.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar dat is zo 20ste eeuw. Dat kan nu echt niet meer🤪
Als ik dichtbij zou wonen ging ik verkleed als Sara in haar tuin zitten😉quote:Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Iemand die wel bij haar in de buurt woont? En dan wel filmen hè? Maar dan is het natuurlijk weer haat en/of ergerquote:Op maandag 30 maart 2026 14:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als ik dichtbij zou wonen ging ik verkleed als Sara in haar tuin zitten😉
Ik woon redelijk in de buurt maar geen haar op mijn hoofd die bij haar in de buurt wil komenquote:Op maandag 30 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Iemand die wel bij haar in de buurt woont? En dan wel filmen hè? Maar dan is het natuurlijk weer haat en/of erger
Chips! Geen puber jeans helaas pindakaas, ik heb een skinny tiener maar skinny jeans veel te ruim in taille 😡quote:Op maandag 30 maart 2026 13:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind de broeken van kiabi top! Mijn kinderen hebben geen kont en zijn smal dus veel broeken moeten oneindig kleiner getrokken worden behalve die van kiabi die zitten vaak direct goed 😂👍
Jij denkt toch niet dat mannen als Maarten iets te willen hebben....?quote:Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Uit hun plaat gaan denk ikquote:Op maandag 30 maart 2026 14:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een Annemarie of een Judith zou reageren als iemand haar zomaar zou gaan filmen, zoals zij doen bij anderen...
Ik ontloopt haar altijd en daar ben ik een kei in geworden. Heel soms uit de verte spot ik haar.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Iemand die wel bij haar in de buurt woont? En dan wel filmen hè? Maar dan is het natuurlijk weer haat en/of erger
Je spot die Teletubbie op haar hoofd natuurlijk makkelijk vanuit de vertequote:Op maandag 30 maart 2026 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ontloopt haar altijd en daar ben ik een kei in geworden. Heel soms uit de verte spot ik haar.
De verhalen die ze vroeger uitbraakte gingen erover dat hun school kijkt naar het positieve en dat hun kinderen het daar goed op doen. Toen had ze blijkbaar niet helemaal in de gaten dat vrijwel iedere school zo werkt. Ik weet niet of ze zich inmiddels wel heeft ingelezen, of dat ze nog steeds zo dom kakelt?quote:Op maandag 30 maart 2026 14:25 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zanikt weer over het schoolsysteem en beweert weer dat alles vanzelf goed gaat komen. Snapt ze nu echt niet dat school ook een signaleringsfunctie heeft? Snapt ze nog steeds niet dat het echt niet altijd goed komt?
Nee is hetzelfde verhaal. Kijken naar het positieve, want daar gaat het om, niet om cijfertjes en scores. En dat hun school dat doet.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
De verhalen die ze vroeger uitbraakte gingen erover dat hun school kijkt naar het positieve en dat hun kinderen het daar goed op doen. Toen had ze blijkbaar niet helemaal in de gaten dat vrijwel iedere school zo werkt. Ik weet niet of ze zich inmiddels wel heeft ingelezen, of dat ze nog steeds zo dom kakelt?
Vind het echt zo aso, en het dan nog goedpraten. Ze was met mij niet klaar als ze mij zou filmen.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een Annemarie of een Judith zou reageren als iemand haar zomaar zou gaan filmen, zoals zij doen bij anderen...
Dat denk ik stiekem wel. AM is vrij bangelijk, zij voelt zich veilig in de ruimte die hij haar geeft. Als MG iets niet wil, gebeurt het niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat mannen als Maarten iets te willen hebben....?
Denk dat Am in het zelfde sprookje gelooft als hvk die denkt dat Zayn het redden zalquote:Op maandag 30 maart 2026 14:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
De verhalen die ze vroeger uitbraakte gingen erover dat hun school kijkt naar het positieve en dat hun kinderen het daar goed op doen. Toen had ze blijkbaar niet helemaal in de gaten dat vrijwel iedere school zo werkt. Ik weet niet of ze zich inmiddels wel heeft ingelezen, of dat ze nog steeds zo dom kakelt?
Omg, dat verhaal was ik helemaal vergeten 😆quote:Op maandag 30 maart 2026 12:26 schreef Mirp het volgende:
Ik moest van de week ineens aan Debbie denken. Ik zat zaterdag bij de spoed tandarts omdat ik me geen raad wist van de pijn na het trekken van een verstandskies. Blijkt er een fikse ontsteking in m’n kaak te zitten dus nu antibiotica en zo. En toen dus de gedachte aan Debbie; hoe ze met haar ‘dry socket’ zo lekker op haar wang aan het tikken was toen. 😆😆 Nou ik kan je vertellen, dat kan niet, ernaar kijken doet bij van spreken al teveel pijn. 😔
Dat heet verslavingquote:Op maandag 30 maart 2026 15:26 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom heeft AM de drang van minuut tot minuut te delen wat ze gaan doen?
“We gaan nu weg.”
“We eten fruit op het schoolplein.”
Oké?
Lijkt me toch echt vreselijk je dag van minuut tot minuut te moeten/willen delen met onbekenden?!?! Waarom?!
Even meepraten. Ik volg geen instagram van geen enkele influencer/familie, maar al jarenlang af en toe de vlogs op youtube van de familie Nagelkerke. En lees het commentaar eronder wel. Viel mij inderdaad op dat Sofie erg vaak reageerde op een manier dat ik dacht, zo, een viswijf is er niks bij, haha. Dus nu maar even alle reacties uitgezet onder de vlogs, heel verstandig van haar.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:27 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie blijft vragen over de vriend van Merel gewoon negeren. Zeg dan dat ze niet op hun socials willen, dan is dat duidelijk. Maar dan moet ze toegeven dat niet iedereen er op zit te wachten hun leven zoals zij doen op sm te gooien en dat gaat ze niet doen. Ze gooit vaker iets op de socials om vervolgens vragen erover te negeren. Vind het soort van minachting naar de volgers. De vlogs zijn ook vreselijk saai. Enige vermakelijke is haar kledingkeuze: blauwe badjasachtige geval, een leren broek en dure sneakers die me doen denken aan orthopedisch schoeisel van jaren geleden. Nog een jaren 80 kohllijntje onder de ogen en ze denkt helemaal trendy te zijn.
Ze doen er beter aan te stoppen met de vlogs of alleen af en toe. Maar het zal nog wel genoeg geld binnen brengen.
echt super grappig om dit zo op insta te gooien.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:14 schreef Lynnyl het volgende:
AM: 'wat ben jij slecht opgevoed zeg, grapje hoor Joost.' Zou ze zelf wel eens naar Lot kijken, en hoe die zich gedraagt? Ik ben blij dat MG vanochtend nog een extra knuffel aan Jet gaf, dat hoeft ze van haar moeder niet te verwachten.
Ik zie haar er meer voor aan om dat bij Mijan aan te trekken. Onder het mom van:quote:Op maandag 30 maart 2026 12:40 schreef proud_mami het volgende:
Ho ho ho. Mirjamvanijsland heeft daar hard voor gewerkt 🤣quote:Op maandag 30 maart 2026 16:34 schreef AnnArt het volgende:
Heeft zij van IJsland het voor elkaar? Past AM zomaar op het kind van een ander??? 😱
Annemarie is ook rijk geworden met haar zelfbenoemde dyslexie he? Komt goed hoor.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Als ik naar de spelling van negenjarige Jet kijk lijkt het me verstandig als AM en Maarten toch wat meer aandacht schenken aan school/cijfers. School hoeft niet alleen maar leuk en hiephoi te zijn. Ik vind het ook belangrijk dat ze zich fijn voelen maar uiteindelijk hebben ze ook andere vaardigheden nodig in het leven.
De Geertsen zijn allemaal slecht met taal. Van Maarten weet ik het niet, maar denk dat hij wel goed is met taalquote:Op maandag 30 maart 2026 17:05 schreef Snaky het volgende:
[..]
Annemarie is ook rijk geworden met haar zelfbenoemde dyslexie he? Komt goed hoor.
Juist daarom is ze vriendin van AM. Iemand die een beetje tegen haar in gaat, zoals echte vriendinnen kunnen doen, zal ze niet toelatenquote:Op maandag 30 maart 2026 16:46 schreef Snaky het volgende:
Mirjamvanijsland is wel een goede vriendin voor AM. Hoe ze afgelopen weekend als een zotje achter de CEO aanliep met haar rugzakje. Lekker volgzaam.
Ik vond de ‘jij bent verwend en wij genieten mee’ van Mirjam ook wel veelzeggend afgelopen weekend. Echt een ‘volgeling’ voor m’n gevoel…quote:Op maandag 30 maart 2026 17:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Juist daarom is ze vriendin van AM. Iemand die een beetje tegen haar in gaat, zoals echte vriendinnen kunnen doen, zal ze niet toelaten
Hoe weet je of hij een oorontsteking heeft als er nog geen arts naar heeft gekeken? Hij heeft geen pijn of koorts. Ze concludeert dit aan de hand van een loopoor?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:21 schreef opwegnaar het volgende:
Ach en nu heeft vriendje weer oorontsteking...die zal vanaf morgen de rest vd week wel weer thuisblijven. Heeft ze overigens zelf die diagnose gesteld? En ze moet persé speciale druppels van de KNO-arts hebben? 🙈
Dan morgen meteen buisjes erin! Ze krijgen vast voorrang 😋quote:Op maandag 30 maart 2026 18:26 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe weet je of hij een oorontsteking heeft als er nog geen arts naar heeft gekeken? Hij heeft geen pijn of koorts. Ze concludeert dit aan de hand van een loopoor?
Een dikke druppel voelt minder afgrijselijk???quote:Op maandag 30 maart 2026 18:21 schreef opwegnaar het volgende:
Ach en nu heeft vriendje weer oorontsteking...die zal vanaf morgen de rest vd week wel weer thuisblijven. Heeft ze overigens zelf die diagnose gesteld? En ze moet persé speciale druppels van de KNO-arts hebben? 🙈
Niemand wordt blij van oordruppels, maar dit is inderdaad wel tekenend voor hun leven. Moeders die alle vervelende dingen maar blijft bevestigen en altijd weg wil nemen. Deal eens een keer met wat je overkomt zeg! Pffff, suikerklontjes.. 😅quote:Op maandag 30 maart 2026 18:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Een dikke druppel voelt minder afgrijselijk???
Mijn hemel, wat een dramaqueen! Geen wonder dat die kinderen angsten ontwikkelen
Hahaha ja de mijne zijn gemiddeld denk ik, valt de lengte op maat of klein? Vond haar uitleg nou niet echt duidelijk met ‘het valt klein maar dit is veel te groot’ 🤣quote:Op maandag 30 maart 2026 13:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind de broeken van kiabi top! Mijn kinderen hebben geen kont en zijn smal dus veel broeken moeten oneindig kleiner getrokken worden behalve die van kiabi die zitten vaak direct goed 😂👍
Ik had een loopoor door een gaatje in me trommelvlies, dan heb je pijn hoor met druppels! Na de operatie ging ik gewoon weer over naar de huisarts, denk dat zij gewoon een abbo heeft in het ziekenhuisquote:Op maandag 30 maart 2026 18:35 schreef Dandelions het volgende:
Een loopoor heb je toch bij een oorontsteking en niet "zomaar" ?
Tenminste, volgensmij is een loopoor het gevolg van een oorontsteking.
Ik zou het alleen zelf even aankijken en niet gelijk kno bellen, maar weet natuurlijk niet wat het beleid is, het lijkt dat hij het vaker heeft als hij via kno druppels heeft.
Ik was laatst 5 avonden/dagen in Sneek en heb haar niet gezien 🤪quote:Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van oordruppels, maar dit is inderdaad wel tekenend voor hun leven. Moeders die alle vervelende dingen maar blijft bevestigen en altijd weg wil nemen. Deal eens een keer met wat je overkomt zeg! Pffff, suikerklontjes.. 😅
Ik mag zeer binnenkort naar een ziekenhuis in haar regio en als ze zo doorgaat dan is de kans best groot dat ik haar nog ga spotten ook. Pfff 😂
Oh wat balen zeg! 😂 En ik maar denken dat ze nu extra ‘shine’ heeft om nog meer op te vallen in het wild. Ik bedoel, als je je diagnose AuDHD vol trots tussen sterretjes in je bio hebt… Dan moet je toch van ver te zien zijn?! 🤣quote:Op maandag 30 maart 2026 19:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik was laatst 5 avonden/dagen in Sneek en heb haar niet gezien 🤪
Een appgroep waar MG ook in zit. En dat allemaal omdat ze geen aandacht voor haar verjaardag wil. Hoe sneu om printscreens te delen van dat geneuzel.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:09 schreef Moppie1982 het volgende:
Zucht.. nu was DBM bijna dood en moest haar dochter haar 5 uur missen, deze vrouw HeLP! Roept ze
En Am wilt laten zien dat ze wel vriendinnen heeft?
Am glibbert hoor van aandacht, welke volwassen vrouw is zo bezig met jarig zijn! Hoe harder je roept des te meer je wilt!quote:Op maandag 30 maart 2026 19:20 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Een appgroep waar MG ook in zit. En dat allemaal omdat ze geen aandacht voor haar verjaardag wil. Hoe sneu om printscreens te delen van dat geneuzel.
Prachtig hè, al die pure, onbewerkte beelden van momenten precies zoals ze zijn. Die rauwe beelden maakt het zo echt.. 🤮quote:Op maandag 30 maart 2026 15:26 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom heeft AM de drang van minuut tot minuut te delen wat ze gaan doen?
“We gaan nu weg.”
“We eten fruit op het schoolplein.”
Oké?
Lijkt me toch echt vreselijk je dag van minuut tot minuut te moeten/willen delen met onbekenden?!?! Waarom?!
Off topic. De dichtstbijzijnde Kiabi zit in België.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:45 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Hahaha ja de mijne zijn gemiddeld denk ik, valt de lengte op maat of klein? Vond haar uitleg nou niet echt duidelijk met ‘het valt klein maar dit is veel te groot’ 🤣
Een loopoor bij een oorontsteking is over het algemeen gunstig, want dan kan het vocht (en de troep) eruit.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:35 schreef Dandelions het volgende:
Een loopoor heb je toch bij een oorontsteking en niet "zomaar" ?
Tenminste, volgensmij is een loopoor het gevolg van een oorontsteking.
Ik zou het alleen zelf even aankijken en niet gelijk kno bellen, maar weet natuurlijk niet wat het beleid is, het lijkt dat hij het vaker heeft als hij via kno druppels heeft.
Zij kweekt watjes hoor, alsof een druppelquote:Op maandag 30 maart 2026 18:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Een dikke druppel voelt minder afgrijselijk???
Mijn hemel, wat een dramaqueen! Geen wonder dat die kinderen angsten ontwikkelen
Misschien heeft die verkoper wel ontdekt dat ze er meer voor gevraagd kan worden.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:32 schreef Jippiejappie het volgende:
Oke Sanneke, mensen proberen jou ook vaak wat uit te leggen.. en hoe reageer JIJ dan?
Altijd gelijk zo onvriendelijk en kattig als iets haar tegenzit
Ja kloptquote:Op maandag 30 maart 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een loopoor bij een oorontsteking is over het algemeen gunstig, want dan kan het vocht (en de troep) eruit.
Vervelender is het wanneer het niet open gaat, dan gaat het zitten broeien en gaat het ontsteken.
Als flipflap geen koorts heeft gehad is de kans niet groot dat het een ontsteking is geweest, maar is het waarschijnlijk opgelost nu aangezien hij een loopoor heeft.
Maar als het zo is opgelost klinkt dat een stuk minder spectaculair dan de kno arts bellenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een loopoor bij een oorontsteking is over het algemeen gunstig, want dan kan het vocht (en de troep) eruit.
Vervelender is het wanneer het niet open gaat, dan gaat het zitten broeien en gaat het ontsteken.
Als flipflap geen koorts heeft gehad is de kans niet groot dat het een ontsteking is geweest, maar is het waarschijnlijk opgelost nu aangezien hij een loopoor heeft.
Ze heeft de afgelopen weken alleen maar gekocht en geld uitgegeven. Meer niet he, M. heeft nog geen kinderboerderij of strand gezien. Alleen maar winkel in, winkel uit. En dan maakt ze zich er nog druk om ook, elke poepscheet op Vinted, wat een heerlijk leven heb je dan.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien heeft die verkoper wel ontdekt dat ze er meer voor gevraagd kan worden.
Ik vind het ‘willen hebben’ van Sanneke ook wel doorslaan. Ze verzint steeds iets nieuws om te kopen. Ze moet spullen met kersjes, ze moet lampen met roze kapjes, ze moet een ijsjes spiegel. Ze wil en moet nogal wat. Normale mensen werken voor alles wat ze willen.
Dat huis moet en zal gevuld wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien heeft die verkoper wel ontdekt dat ze er meer voor gevraagd kan worden.
Ik vind het ‘willen hebben’ van Sanneke ook wel doorslaan. Ze verzint steeds iets nieuws om te kopen. Ze moet spullen met kersjes, ze moet lampen met roze kapjes, ze moet een ijsjes spiegel. Ze wil en moet nogal wat. Normale mensen werken voor alles wat ze willen.
Sanneke laat Dion en haar volgers werkenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja. En dezelfde linkjes worden door anderen ook gedeeld. Mijn_geldzaken, Judith en Sanneke delen vaak dezelfde linkjes.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:03 schreef tulpje19 het volgende:
Hoe werkt dat nou met die linkjes van Sanneke? “Promoot” ze nou dingen die ze zelf niet heeft? Soort van reclamefolder ofzo?
What the F…quote:Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja. En dezelfde linkjes worden door anderen ook gedeeld. Mijn_geldzaken, Judith en Sanneke delen vaak dezelfde linkjes.
Gewoon een kwestie van kopiëren en plakken. De linkjes worden vast door nog meer fluflu’s gedeeld.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:19 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
What the F…
Hoe krijgen ze het verzonnen 🤣
Wie?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef Jippiejappie het volgende:
Zou ze meerdere persoonlijkheden hebben?
De ene middag nog in zak en as en half depressief, want iedereen is onaardig.
Na een lunch en een weekje goed inkopen te hebben gedaan is alles weer koek en ei en is ze vrolijk.
Maar hoe krijgen ze daar dan geld van?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van kopiëren en plakken. De linkjes worden vast door nog meer fluflu’s gedeeld.
😂 sorry voor de off topic.... maar ik vind ze wel echt op maat vallen in de lengte 👌 voor broeken ben ik iig fanquote:Op maandag 30 maart 2026 18:45 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Hahaha ja de mijne zijn gemiddeld denk ik, valt de lengte op maat of klein? Vond haar uitleg nou niet echt duidelijk met ‘het valt klein maar dit is veel te groot’ 🤣
En dan zelf zorgen dat je meerdere accounts hebt zodat je zelf op de linkjes van je andere accounts kan klikken zodat jij daar zelf geld voor krijgt🥳quote:Op maandag 30 maart 2026 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van kopiëren en plakken. De linkjes worden vast door nog meer fluflu’s gedeeld.
Deed Milou dat niet?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:30 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dan zelf zorgen dat je meerdere accounts hebt zodat je zelf op de linkjes van je andere accounts kan klikken zodat jij daar zelf geld voor krijgt🥳
Geen idee eigenlijk😬quote:Op maandag 30 maart 2026 20:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar hoe krijgen ze daar dan geld van?
Is het echt exact dezelfde link of zit er een affiliate code in?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk😬
Of zouden ze die linkjes aangeleverd krijgen door bijv. de Action?
Nee een flu kan zich aanmelden en dan krijg je persoonlijke aff linkjes die je kan delen... als jij bv Sanneke haar linkje gaat delen verdient Sanneke daar aan omdat de link aan haar profiel gekoppeld is.. en per klik is het echt maar 5 cent ofzo hoor.. geen goudmijnquote:Op maandag 30 maart 2026 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoor. Ik heb een normale baan😂quote:Op maandag 30 maart 2026 20:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Is het echt exact dezelfde link of zit er een affiliate code in?
Bij de Hema, Action en Zeeman zit een affiliate programma, dat zal bij meer (online) winkels zo zijn. Geen idee wat het oplevert trouwens, al dat geklik op linkjes.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk😬
Of zouden ze die linkjes aangeleverd krijgen door bijv. de Action?
Dank voor de uitleg. Maar die fluflu’s krijgen dus geen linkjes die bij ze passen. Heel ongeloofwaardig.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee een flu kan zich aanmelden en dan krijg je persoonlijke aff linkjes die je kan delen... als jij bv Sanneke haar linkje gaat delen verdient Sanneke daar aan omdat de link aan haar profiel gekoppeld is.. en per klik is het echt maar 5 cent ofzo hoor.. geen goudmijn
Ik lees net op de website van Zeeman dat je het promotiemateriaal kiest dat bij je past. Misschien dat Sanneke verkeerd geklikt heeft, meisje ipv jongenquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Maar die fluflu’s krijgen dus geen linkjes die bij ze passen. Heel ongeloofwaardig.
Elke view bij de Bellinga's zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef Johanna38 het volgende:
Ik kwam per ongeluk op de insta van de Bellinga’s terecht, maar wat is er met vati Bellinga gebeurd?? Is hij ziek, is het emotie-eten, stress door het uitbuiten van de kinderen, alcoholverslaafd, heeft ie een ventiel?
Nee of iets bij iemand past is totaal niet relevant bij het verspreiden van linkjes... enige waar het bedrijf op controleert (maar vaak ook niet hoor) is of je het minimaal aantal volgers hebtquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Maar die fluflu’s krijgen dus geen linkjes die bij ze passen. Heel ongeloofwaardig.
Je krijgt diverse linkjes en kan kiezen welke je wel deelt en niet ... dat is de kies wat bij je past.. maar hoe meer linkjes hoe groter de kans dat iemand klikt en iedere klik is een paar cent..quote:Op maandag 30 maart 2026 20:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik lees net op de website van Zeeman dat je het promotiemateriaal kiest dat bij je past. Misschien dat Sanneke verkeerd geklikt heeft, meisje ipv jongen
Denk niet dat we daar eerlijk antwoord op krijgen haha…quote:Op maandag 30 maart 2026 20:41 schreef Cyan het volgende:
Waar eerst kritische reacties over Iris werden achtergelaten onder de podcast op YouTube, krijgt Michelle nu steeds meer kritiek omdat ze Iris steeds onderbreekt en niet uit laat praten. En er is blijkbaar ook iemand de timeline kwijt want er wordt ook gevraagd sinds wanneer Michelle en Tim nu met elkaar gaan.
Bij andere reclames (bijv. de body’s en beha’s) geldt ook dat het niet bij iemand hoeft te passen. Maar daar moet je als fluflu tenminste nog wat moeite voor doen. Die linkjes delen vind ik zo sneu.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee of iets bij iemand past is totaal niet relevant bij het verspreiden van linkjes... enige waar het bedrijf op controleert (maar vaak ook niet hoor) is of je het minimaal aantal volgers hebt
Je krijgt gewoon iedere morgen een mail met linkjes
En dan die opmerking: klik op het linkje, het kost jou niets, maar ik krijg er een klein bedrag voor. Dus je helpt mij hiermee. Ga toch weg, ga een baan zoeken, ga werken voor je geld in plaats van dat gebedel. Ik weiger dus op linkjes te klikken. En als ik iets leuk vind, zoek ik wel met google lens naar het itemquote:Op maandag 30 maart 2026 20:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij andere reclames (bijv. de body’s en beha’s) geldt ook dat het niet bij iemand hoeft te passen. Maar daar moet je als fluflu tenminste nog wat moeite voor doen. Die linkjes delen vind ik zo sneu.
Ik ook en ik baal ook echt als ik er per ongeluk eentje aanklik 😅quote:Op maandag 30 maart 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan die opmerking: klik op het linkje, het kost jou niets, maar ik krijg er een klein bedrag voor. Dus je helpt mij hiermee. Ga toch weg, ga een baan zoeken, ga werken voor je geld in plaats van dat gebedel. Ik weiger dus op linkjes te klikken. En als ik iets leuk vind, zoek ik wel met google lens naar het item
Ik klik er ook niet op. Maar koop ook niks wat door fluflu’s wordt gepromoot.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan die opmerking: klik op het linkje, het kost jou niets, maar ik krijg er een klein bedrag voor. Dus je helpt mij hiermee. Ga toch weg, ga een baan zoeken, ga werken voor je geld in plaats van dat gebedel. Ik weiger dus op linkjes te klikken. En als ik iets leuk vind, zoek ik wel met google lens naar het item
Een loopoor krijg je meestal door een middenoorontsteking. Zodra deze begint te lopen, is vaak de druk eraf en doet het minder pijn. Helaas bekend met een kind wat al voor de 3e keer buisjes heeft in 3 jaar tijd. Ze zet er wel slim bij, na 2 dagen bel ik als dit nog is, eerder krijg je vaak ook geen druppels...quote:Op maandag 30 maart 2026 18:26 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe weet je of hij een oorontsteking heeft als er nog geen arts naar heeft gekeken? Hij heeft geen pijn of koorts. Ze concludeert dit aan de hand van een loopoor?
En je kunt op die plek maximaal chillen.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP en KB zijn ook nog steeds niet uitgepraat, kunnen ook uren lullen. Die heeft dus ook de podcast geluisterd.
Kinderachtig gedoe. Ze heeft het leven wat ze wilde, klaar nu.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En je kunt op die plek maximaal chillen.
Hij groeit met de dagquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef Johanna38 het volgende:
Ik kwam per ongeluk op de insta van de Bellinga’s terecht, maar wat is er met vati Bellinga gebeurd?? Is hij ziek, is het emotie-eten, stress door het uitbuiten van de kinderen, alcoholverslaafd, heeft ie een ventiel?
Jammer dat ze dat doet. Haar account is net wat normaler en minder maximaal dan MW, maar dit soort dingen mag ze achterwege laten.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:29 schreef lila01 het volgende:
Oei, Jacqueline schrijft: 'uren lullen en nog steeds niet uitgepraat'.
Als dat geen sneer naar MCW is...
Zo raak deze…quote:Op maandag 30 maart 2026 20:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM wil dat Jet gezien word op school, misschien kan ze dat thuis ook eens doen?
En afgekeken hoe je een camera neerzet en dan gezellig verliefd gaat zitten doenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP en KB zijn ook nog steeds niet uitgepraat, kunnen ook uren lullen. Die heeft dus ook de podcast geluisterd.
Vreselijk en niet nodig.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
En afgekeken hoe je een camera neerzet en dan gezellig verliefd gaat zitten doen
Ik vind het hem ook leuk staan, het is sowieso een leuk ventje, maar ik hou van jongetjes met wat langer haar dus ik vind het ook zondequote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat nieuwe kapsel staat Mijan leuk, ziet hij er meteen heel anders uit en verzorgder ook
Eens, hij heeft nu een fris koppie.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat nieuwe kapsel staat Mijan leuk, ziet hij er meteen heel anders uit en verzorgder ook
Ik heb het idee dat dat niet zo goed bij zijn haar past. En die pony was wel echt te lang vind ik.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vind het hem ook leuk staan, het is sowieso een leuk ventje, maar ik hou van jongetjes met wat langer haar dus ik vind het ook zonde
Echt zo jammer en niet nodigquote:Op maandag 30 maart 2026 21:58 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat doet. Haar account is net wat normaler en minder maximaal dan MW, maar dit soort dingen mag ze achterwege laten.
Dat ‘neer zetten eh dan spontaan doen wat nét toevallig werd gefilmd’ vind ik bij veel fluflus sneu en irritant.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
En afgekeken hoe je een camera neerzet en dan gezellig verliefd gaat zitten doen
Ik vind iets langer haar ook leuk, maar dan moet het wel goed bijgehouden wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vind het hem ook leuk staan, het is sowieso een leuk ventje, maar ik hou van jongetjes met wat langer haar dus ik vind het ook zonde
De Bellinga’s is het enige wat ik mijn kinderen ooit heb verboden te kijken.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:49 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Elke view bij de Bellinga's zou verboden moeten worden. Maar misschien doet Afrika ze toch niet zo goed...
Helemaal mee eens. Ook afgelopen week met uitgerekend een franstalig liedje onder een storie. Te opzichtig dat het geen toeval/per ongeluk meer kan zijn.quote:
Jan Nagelkerke doet dat exact hetzelfde. En ondertussen wordt er dus maximaal aandacht aan besteed.quote:Op maandag 30 maart 2026 23:06 schreef Sushirijst het volgende:
AM: mijn hemel. Ik heb nog nooit iemand die zo hard roept het absoluut niet te willen vieren, zoveel over haar eigen verjaardag horen/zien praten.
Ja.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat ‘neer zetten eh dan spontaan doen wat nét toevallig werd gefilmd’ vind ik bij veel fluflus sneu en irritant.
Ik denk dat er echt heel wat tussen hun 3 is voorgevallen. Lijkt mij dat als je goed uit elkaar gaat dat daar ook omgang met de bonus kids uit voortkomt.quote:Op maandag 30 maart 2026 23:08 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook afgelopen week met uitgerekend een franstalig liedje onder een storie. Te opzichtig dat het geen toeval/per ongeluk meer kan zijn.
Ik was gisteren op insta (kijk normaal alleen via Molly) en heb toen een heel stuk terug zitten scrollen in de posts van MCW (I know.. kon niet slapen) en ze is inderdaad een hele andere koers gaan varen op haar instagram. Opvallend idd dat het alleen nog maar Iris voor&na lijkt te zijn en ook geen enkele ode meer aan haar vader, vriendinnen (of hun newborns) of broer (ook niet op zn verjaaardag begin februari). Met therapieen en zichzelf vinden is ze al langer bezig (eind november 24/begin 2025) en het lijkt alsof de aflevering van hMMvdK voor een versnelling heeft gezorgd (uitgezonden maart 2025 maar waarschijnlijk al eerder opgenomen, heb 'm nog steeds niet gezien trouwens). Tot zover m'n ge-sherlock in het holst van de nacht.
Vandaag is Rogier van JvP jarig, vorig jaar wijdde MCW nog een hele post aan hem ("genetisch niet hetzelfde maar dat heeft geen invloed op hun band" en "het jongetje dat ik niet baarde maar dat me wel mama Mies noemt"). Het moet zo'n rare situatie voor alle betrokkenen zijn dat dat allemaal weg is. Compleet uitgegumd. Dat zou dan toch moeten voelen alsof je je eigen kind los moet laten, zo jong al. M'n hart breekt wel een beetje bij die gedachte, voor dat mannetje maar ook voor MCW.
Wat me nog het meest intrigeert; na alles waar je dan doorheen bent gegaan en nog gaat (zo'n dag als vandaag bv, de verjaardag van jouw tot-voor-kort bonuskind) dan kun je toch niet zeggen dat je nu gelukkig bent en straalt? Dat hele proces heeft toch tijd nodig om allemaal een plekje te vinden?
Ziet er zeker leuk uit! Maar minimaal ¤2000 voor een week, ik haak even af 😅quote:Op maandag 30 maart 2026 23:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind dat 'uren lullen en nog niet uitgepraat' en dat 'na 20jaar nog noet uitgepraat' weer zo maximaal overdreven van de ex poly. Mijn man en ik hebben soms gewoon ff niks te zeggen tegen elkaar en kunnen gewoon zonder ongemak in stilte samen zijn.
Ik vind overigens waar Jacqueline en Koen zitten er steeds wel heel leuk uit zien.
Idem... zelfs de sinterklaas films met die mensen er in...quote:Op maandag 30 maart 2026 22:53 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
De Bellinga’s is het enige wat ik mijn kinderen ooit heb verboden te kijken.
Er bestaan hele affiliatie bedrijven, waarbij je zelf de linkjes kunt kiezen. Veelal hebben een betaaldrempel van bijv ¤20,00. Maar je kiest echt zelf wat je deelt. Wel moet je je ervoor aanmelden en kijken ze per bedrijf of het bij je content past, maar dat past het al snel. Ben je een momfluencer, krijg je al snel goedkeuring bij bijv Kruidvat, Action, Terstal, zalando etc. Want tja die verkopen producten voor moeders. Ze zijn meestal niet zo moeilijk met akkoord geven. Maar ik als ex-blogger/“influencer” weet dat je heel veel linkjes moet laten klikken om überhaupt betaald te krijgen. Als mensen wat kopen via die link (en dat geldt door de cookies meestal ook nog 3 tot 5 dagen later), krijg je meer commissie. Kan soms wel oplopen tot 10% van de aankoopwaarde.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Je krijgt diverse linkjes en kan kiezen welke je wel deelt en niet ... dat is de kies wat bij je past.. maar hoe meer linkjes hoe groter de kans dat iemand klikt en iedere klik is een paar cent..
Dit lijkt mij heel ongebruikelijk. Een omgangsregeling met de vader en moeder is echt wel voldoende voor kinderen. Of bedoel je dat ze elkaar af en toe zien? Dat zou natuurlijk kunnen maar vergeet niet dat er bij jonge kinderen wel een ouder nodig is om ervoor te zorgen dat dit gebeurt.quote:Op maandag 30 maart 2026 23:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt heel wat tussen hun 3 is voorgevallen. Lijkt mij dat als je goed uit elkaar gaat dat daar ook omgang met de bonus kids uit voortkomt.
Ik weet eigenlijk ook niet hoe dat bij andere stellen zou gaan wanneer er bonus kinderen in het spel zijn.
Stel je gaat uit elkaar , zien de kinderen dan de bonus vader/moeder nog?
Want eigenlijk is er geen "familieband"( bedoel ik niet negatief) en heeft iemand geen omgangsrecht?
Als jvp zegt het gebeurt niet dat ze Mies zien dan denk ik dat ze daar niks tegen kan doen.
Ik weet het eigenlijk niet hoe dat dan gaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit lijkt mij heel ongebruikelijk. Een omgangsregeling met de vader en moeder is echt wel voldoende voor kinderen. Of bedoel je dat ze elkaar af en toe zien? Dat zou natuurlijk kunnen maar vergeet niet dat er bij jonge kinderen wel een ouder nodig is om ervoor te zorgen dat dit gebeurt.
Daarbij vraag ik mij ook echt af hoe diep en echt de liefde voor elkaars kinderen was. Het ging mij echt veel te snel. Maar dan ga ik ook uit van hoeveel tijd het hier heeft gekost.
Wat voor statistieken?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:35 schreef Donna het volgende:
Ik heb morgen weer statistieken voor jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |