Dat denk ik stiekem wel. AM is vrij bangelijk, zij voelt zich veilig in de ruimte die hij haar geeft. Als MG iets niet wil, gebeurt het niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat mannen als Maarten iets te willen hebben....?
Denk dat Am in het zelfde sprookje gelooft als hvk die denkt dat Zayn het redden zalquote:Op maandag 30 maart 2026 14:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
De verhalen die ze vroeger uitbraakte gingen erover dat hun school kijkt naar het positieve en dat hun kinderen het daar goed op doen. Toen had ze blijkbaar niet helemaal in de gaten dat vrijwel iedere school zo werkt. Ik weet niet of ze zich inmiddels wel heeft ingelezen, of dat ze nog steeds zo dom kakelt?
Omg, dat verhaal was ik helemaal vergeten 😆quote:Op maandag 30 maart 2026 12:26 schreef Mirp het volgende:
Ik moest van de week ineens aan Debbie denken. Ik zat zaterdag bij de spoed tandarts omdat ik me geen raad wist van de pijn na het trekken van een verstandskies. Blijkt er een fikse ontsteking in m’n kaak te zitten dus nu antibiotica en zo. En toen dus de gedachte aan Debbie; hoe ze met haar ‘dry socket’ zo lekker op haar wang aan het tikken was toen. 😆😆 Nou ik kan je vertellen, dat kan niet, ernaar kijken doet bij van spreken al teveel pijn. 😔
Dat heet verslavingquote:Op maandag 30 maart 2026 15:26 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom heeft AM de drang van minuut tot minuut te delen wat ze gaan doen?
“We gaan nu weg.”
“We eten fruit op het schoolplein.”
Oké?
Lijkt me toch echt vreselijk je dag van minuut tot minuut te moeten/willen delen met onbekenden?!?! Waarom?!
Even meepraten. Ik volg geen instagram van geen enkele influencer/familie, maar al jarenlang af en toe de vlogs op youtube van de familie Nagelkerke. En lees het commentaar eronder wel. Viel mij inderdaad op dat Sofie erg vaak reageerde op een manier dat ik dacht, zo, een viswijf is er niks bij, haha. Dus nu maar even alle reacties uitgezet onder de vlogs, heel verstandig van haar.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:27 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie blijft vragen over de vriend van Merel gewoon negeren. Zeg dan dat ze niet op hun socials willen, dan is dat duidelijk. Maar dan moet ze toegeven dat niet iedereen er op zit te wachten hun leven zoals zij doen op sm te gooien en dat gaat ze niet doen. Ze gooit vaker iets op de socials om vervolgens vragen erover te negeren. Vind het soort van minachting naar de volgers. De vlogs zijn ook vreselijk saai. Enige vermakelijke is haar kledingkeuze: blauwe badjasachtige geval, een leren broek en dure sneakers die me doen denken aan orthopedisch schoeisel van jaren geleden. Nog een jaren 80 kohllijntje onder de ogen en ze denkt helemaal trendy te zijn.
Ze doen er beter aan te stoppen met de vlogs of alleen af en toe. Maar het zal nog wel genoeg geld binnen brengen.
echt super grappig om dit zo op insta te gooien.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:14 schreef Lynnyl het volgende:
AM: 'wat ben jij slecht opgevoed zeg, grapje hoor Joost.' Zou ze zelf wel eens naar Lot kijken, en hoe die zich gedraagt? Ik ben blij dat MG vanochtend nog een extra knuffel aan Jet gaf, dat hoeft ze van haar moeder niet te verwachten.
Ik zie haar er meer voor aan om dat bij Mijan aan te trekken. Onder het mom van:quote:Op maandag 30 maart 2026 12:40 schreef proud_mami het volgende:
Oh jee, Sanneke kijkt naar meisjes kleding? Ze wil toch mss een tweede? Zie haar er voor aan om net zo lang ‘door te gaan’ totdat ze een meisje krijgen.
Ho ho ho. Mirjamvanijsland heeft daar hard voor gewerkt 🤣quote:Op maandag 30 maart 2026 16:34 schreef AnnArt het volgende:
Heeft zij van IJsland het voor elkaar? Past AM zomaar op het kind van een ander??? 😱
Annemarie is ook rijk geworden met haar zelfbenoemde dyslexie he? Komt goed hoor.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Als ik naar de spelling van negenjarige Jet kijk lijkt het me verstandig als AM en Maarten toch wat meer aandacht schenken aan school/cijfers. School hoeft niet alleen maar leuk en hiephoi te zijn. Ik vind het ook belangrijk dat ze zich fijn voelen maar uiteindelijk hebben ze ook andere vaardigheden nodig in het leven.
De Geertsen zijn allemaal slecht met taal. Van Maarten weet ik het niet, maar denk dat hij wel goed is met taalquote:Op maandag 30 maart 2026 17:05 schreef Snaky het volgende:
[..]
Annemarie is ook rijk geworden met haar zelfbenoemde dyslexie he? Komt goed hoor.
Juist daarom is ze vriendin van AM. Iemand die een beetje tegen haar in gaat, zoals echte vriendinnen kunnen doen, zal ze niet toelatenquote:Op maandag 30 maart 2026 16:46 schreef Snaky het volgende:
Mirjamvanijsland is wel een goede vriendin voor AM. Hoe ze afgelopen weekend als een zotje achter de CEO aanliep met haar rugzakje. Lekker volgzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |