Wat we al zeiden: het geeft een tijdelijke voldoening, dopamine. Ook speelt verveling een rol en in combinatie met de winkels dichtbij.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:08 schreef Nieve het volgende:
En Sanneke is wederom in een winkel te vinden.
Op zich goed dat ze de deur vaker uitkomt, maar ze is alleen maar aan het kopen. Best knap voor iemand die een paar weken geleden nog zat te janken om een tikkie. Voor M is het toch ook veel leuker als ze met hem in een zandbak gaat zitten of diertjes gaat kijken?
Maar wel zeuren als ze wel wat doen. En ook zeuren als ze niks doenquote:Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind AM net een klein kind over haar verjaardag. Ze doet alsof ze niet in de belangstelling wil staan maar ondertussen is ze er al weken over bezig. Zodat niemand het vergeten kan.
Sommige mensen doen ook zo, terwijl ze juist heel graag willen dat iemand iets organiseert.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:47 schreef Missinglink24 het volgende:
De mate waarin AM nu post over haar verjaardag op een afwerende toon (nee geen taart, slingers hebben teveel kleuren, ik wil het op mijn eigen manier doen etc.) zegt mij dat ze echt in de rats zit dat haar gezinsleden een verrassing gepland hebben
Ze heeft de winkels gemist denk ik en dat geld dat blijft maar in die zakken branden, dat moet op. Ze hebben straks vooral nog meer uitzoekwerk, maar ze snappen allebei echt niet waar al die spullen toch vandaan komen. Ze moet natuurlijk ook nog nieuwe make up halen, omdat het oude weggegooid is. Waarschijnlijk zit het gewoon in een doos ergens, maar gezien hoe zij alles verhuisd hebben gaat ze dat natuurlijk nooit meer terugvinden, of ergens over een paar jaar als die kamer leeg moet.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:08 schreef Nieve het volgende:
En Sanneke is wederom in een winkel te vinden.
Op zich goed dat ze de deur vaker uitkomt, maar ze is alleen maar aan het kopen. Best knap voor iemand die een paar weken geleden nog zat te janken om een tikkie. Voor M is het toch ook veel leuker als ze met hem in een zandbak gaat zitten of diertjes gaat kijken?
Emotioneel gezien blijven bijna alle fluflu’s steken op de leeftijd van 5/6 jaar.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind AM net een klein kind over haar verjaardag. Ze doet alsof ze niet in de belangstelling wil staan maar ondertussen is ze er al weken over bezig. Zodat niemand het vergeten kan.
Zo duurt de belangstelling langer.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom pakt AM nu al de cadeautjes uit die voor haar verjaardag morgen zijn?
Valt dat ook onder ‘it’s my party and I cry if I want to?’
Ze doet me een beetje denken aan mijn middelste toen die ongeveer 6 was 🤣 altijd in aanloop van haar verjaardag kreeg ze intens veel stress en veranderde dan in een emotioneel hoopje drama 🤣 maar die ene verjaardag was het echt extreem omdat ze bedacht had dat ze de spanning zo erg vond dat ze het niet wilde vieren.. ze wilde geen cadeautje geen taart geen feestje niets! Maar daarvan werd ze ook extreem verdrietig want niemand vond haar lief want ze kreeg geen cadeautje en geen feestje en geen taart (dacht ze he... ze kreeg het gewoon wel)quote:Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Haha ik ookquote:Op maandag 30 maart 2026 11:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit, na een slechte nacht, maximaal op karakter op de bank en dat voelt prima 😂
Kan ik nu influencer worden?
Neh... die 2e wel! Die zit al in de pijplijn bij haar.. die blijft bezig met zeuren tot dion ok zegt of krijgt vanzelf een oepsie...quote:Op maandag 30 maart 2026 12:40 schreef proud_mami het volgende:
Oh jee, Sanneke kijkt naar meisjes kleding? Ze wil toch mss een tweede? Zie haar er voor aan om net zo lang ‘door te gaan’ totdat ze een meisje krijgen.
Zoveel plek hebben ze toch niet, ze hebben geen zolder.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:40 schreef proud_mami het volgende:
Oh jee, Sanneke kijkt naar meisjes kleding? Ze wil toch mss een tweede? Zie haar er voor aan om net zo lang ‘door te gaan’ totdat ze een meisje krijgen.
Voor sommige mensen, de Sannekes van deze wereld, is het heel goed dat ze geen zolder hebben. Hoewel Sanneke dan waarschijnlijk alle kamers vol gaat zetten met grote kasten en losse meuk. Maar vanaf april zou ze beter op haar uitgaven gaan letten. Er is dus nog hoop.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:51 schreef Dandelions het volgende:
[..]
Zoveel plek hebben ze toch niet, ze hebben geen zolder.
Die content rommelkamer kan ze dan ook niet meer gebruiken?
Wel fijn dat ze naar buiten gaat, ze woont vlakbij de winkels en de kinderboerderij. Zou leuk zijn als ze ook eens rondje gaat fietsen ofzo, het is een mooi plaatsje.
Ze heeft er alleen niet bij gezegd in welk jaar.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor sommige mensen, de Sannekes van deze wereld, is het heel goed dat ze geen zolder hebben. Hoewel Sanneke dan waarschijnlijk alle kamers vol gaat zetten met grote kasten en losse meuk. Maar vanaf april zou ze beter op haar uitgaven gaan letten. Er is dus nog hoop.
Nog 2 dagen maximaal uitgeven!!!quote:Op maandag 30 maart 2026 12:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor sommige mensen, de Sannekes van deze wereld, is het heel goed dat ze geen zolder hebben. Hoewel Sanneke dan waarschijnlijk alle kamers vol gaat zetten met grote kasten en losse meuk. Maar vanaf april zou ze beter op haar uitgaven gaan letten. Er is dus nog hoop.
Ja en het kan ook nog een 1 april grap zijn natuurlijk. De grap is dat ze nog meer meer meer gaat uitgeven.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen niet bij gezegd in welk jaar.
😂 "1 april!!" Kbs word dan ook gestort dus dat moet uitgegeven wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 12:59 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja en het kan ook nog een 1 april grap zijn natuurlijk. De grap is dat ze nog meer meer meer gaat uitgeven.
Of weer terugkeren naar dat ontwikkelingsniveau....ik-ik-ik, zien jullie mij wel?!quote:Op maandag 30 maart 2026 12:42 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Emotioneel gezien blijven bijna alle fluflu’s steken op de leeftijd van 5/6 jaar.
Scherp, wel koppelde ze het aan volgende week. Zou dus dit jaar moeten zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen niet bij gezegd in welk jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |