Ze heeft de afgelopen weken alleen maar gekocht en geld uitgegeven. Meer niet he, M. heeft nog geen kinderboerderij of strand gezien. Alleen maar winkel in, winkel uit. En dan maakt ze zich er nog druk om ook, elke poepscheet op Vinted, wat een heerlijk leven heb je dan.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien heeft die verkoper wel ontdekt dat ze er meer voor gevraagd kan worden.
Ik vind het ‘willen hebben’ van Sanneke ook wel doorslaan. Ze verzint steeds iets nieuws om te kopen. Ze moet spullen met kersjes, ze moet lampen met roze kapjes, ze moet een ijsjes spiegel. Ze wil en moet nogal wat. Normale mensen werken voor alles wat ze willen.
Dat huis moet en zal gevuld wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien heeft die verkoper wel ontdekt dat ze er meer voor gevraagd kan worden.
Ik vind het ‘willen hebben’ van Sanneke ook wel doorslaan. Ze verzint steeds iets nieuws om te kopen. Ze moet spullen met kersjes, ze moet lampen met roze kapjes, ze moet een ijsjes spiegel. Ze wil en moet nogal wat. Normale mensen werken voor alles wat ze willen.
Sanneke laat Dion en haar volgers werkenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja. En dezelfde linkjes worden door anderen ook gedeeld. Mijn_geldzaken, Judith en Sanneke delen vaak dezelfde linkjes.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:03 schreef tulpje19 het volgende:
Hoe werkt dat nou met die linkjes van Sanneke? “Promoot” ze nou dingen die ze zelf niet heeft? Soort van reclamefolder ofzo?
What the F…quote:Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja. En dezelfde linkjes worden door anderen ook gedeeld. Mijn_geldzaken, Judith en Sanneke delen vaak dezelfde linkjes.
Gewoon een kwestie van kopiėren en plakken. De linkjes worden vast door nog meer fluflu’s gedeeld.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:19 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
What the F…
Hoe krijgen ze het verzonnen 🤣
Wie?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef Jippiejappie het volgende:
Zou ze meerdere persoonlijkheden hebben?
De ene middag nog in zak en as en half depressief, want iedereen is onaardig.
Na een lunch en een weekje goed inkopen te hebben gedaan is alles weer koek en ei en is ze vrolijk.
Maar hoe krijgen ze daar dan geld van?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van kopiėren en plakken. De linkjes worden vast door nog meer fluflu’s gedeeld.
😂 sorry voor de off topic.... maar ik vind ze wel echt op maat vallen in de lengte 👌 voor broeken ben ik iig fanquote:Op maandag 30 maart 2026 18:45 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Hahaha ja de mijne zijn gemiddeld denk ik, valt de lengte op maat of klein? Vond haar uitleg nou niet echt duidelijk met ‘het valt klein maar dit is veel te groot’ 🤣
En dan zelf zorgen dat je meerdere accounts hebt zodat je zelf op de linkjes van je andere accounts kan klikken zodat jij daar zelf geld voor krijgt🥳quote:Op maandag 30 maart 2026 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van kopiėren en plakken. De linkjes worden vast door nog meer fluflu’s gedeeld.
Deed Milou dat niet?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:30 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dan zelf zorgen dat je meerdere accounts hebt zodat je zelf op de linkjes van je andere accounts kan klikken zodat jij daar zelf geld voor krijgt🥳
Geen idee eigenlijk😬quote:Op maandag 30 maart 2026 20:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar hoe krijgen ze daar dan geld van?
Is het echt exact dezelfde link of zit er een affiliate code in?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk😬
Of zouden ze die linkjes aangeleverd krijgen door bijv. de Action?
Nee een flu kan zich aanmelden en dan krijg je persoonlijke aff linkjes die je kan delen... als jij bv Sanneke haar linkje gaat delen verdient Sanneke daar aan omdat de link aan haar profiel gekoppeld is.. en per klik is het echt maar 5 cent ofzo hoor.. geen goudmijnquote:Op maandag 30 maart 2026 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoor. Ik heb een normale baan😂quote:Op maandag 30 maart 2026 20:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Is het echt exact dezelfde link of zit er een affiliate code in?
Bij de Hema, Action en Zeeman zit een affiliate programma, dat zal bij meer (online) winkels zo zijn. Geen idee wat het oplevert trouwens, al dat geklik op linkjes.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk😬
Of zouden ze die linkjes aangeleverd krijgen door bijv. de Action?
Dank voor de uitleg. Maar die fluflu’s krijgen dus geen linkjes die bij ze passen. Heel ongeloofwaardig.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee een flu kan zich aanmelden en dan krijg je persoonlijke aff linkjes die je kan delen... als jij bv Sanneke haar linkje gaat delen verdient Sanneke daar aan omdat de link aan haar profiel gekoppeld is.. en per klik is het echt maar 5 cent ofzo hoor.. geen goudmijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |