abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220469703
Hoe werkt dat nou met die linkjes van Sanneke? “Promoot” ze nou dingen die ze zelf niet heeft? Soort van reclamefolder ofzo?
pi_220469718
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien heeft die verkoper wel ontdekt dat ze er meer voor gevraagd kan worden.
Ik vind het ‘willen hebben’ van Sanneke ook wel doorslaan. Ze verzint steeds iets nieuws om te kopen. Ze moet spullen met kersjes, ze moet lampen met roze kapjes, ze moet een ijsjes spiegel. Ze wil en moet nogal wat. Normale mensen werken voor alles wat ze willen.
Ze heeft de afgelopen weken alleen maar gekocht en geld uitgegeven. Meer niet he, M. heeft nog geen kinderboerderij of strand gezien. Alleen maar winkel in, winkel uit. En dan maakt ze zich er nog druk om ook, elke poepscheet op Vinted, wat een heerlijk leven heb je dan.
pi_220469765
Ik gok erop dat Am zelf haar "verrassingen" op haar verjaardag heeft geregistreerd en dat Julia ze mag uitvoeren.

Am begint met uitgebreid te vertellen dat ze het niet wilt vieren, geen taart enz. En dan morgen kan ze hinnikend, zuchtend en giebelend filmen wat haar hilarische vriendinnen (lees dochter, oppas, moeder van school en wannabe psycholoog/samenwerking) voor haar hebben bedacht.
pi_220469768
quote:

[..]
Misschien heeft die verkoper wel ontdekt dat ze er meer voor gevraagd kan worden.
Ik vind het ‘willen hebben’ van Sanneke ook wel doorslaan. Ze verzint steeds iets nieuws om te kopen. Ze moet spullen met kersjes, ze moet lampen met roze kapjes, ze moet een ijsjes spiegel. Ze wil en moet nogal wat. Normale mensen werken voor alles wat ze willen.
Dat huis moet en zal gevuld worden
pi_220469813
quote:

[..]
Sanneke laat Dion en haar volgers werken
pi_220469817
AM wil dat Jet gezien word op school, misschien kan ze dat thuis ook eens doen?
pi_220469837
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:03 schreef tulpje19 het volgende:
Hoe werkt dat nou met die linkjes van Sanneke? “Promoot” ze nou dingen die ze zelf niet heeft? Soort van reclamefolder ofzo?
Ja. En dezelfde linkjes worden door anderen ook gedeeld. Mijn_geldzaken, Judith en Sanneke delen vaak dezelfde linkjes.
pi_220469839
Zou ze meerdere persoonlijkheden hebben?
De ene middag nog in zak en as en half depressief, want iedereen is onaardig.
Na een lunch en een weekje goed inkopen te hebben gedaan is alles weer koek en ei en is ze vrolijk.
pi_220469876
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja. En dezelfde linkjes worden door anderen ook gedeeld. Mijn_geldzaken, Judith en Sanneke delen vaak dezelfde linkjes.
What the F…
Hoe krijgen ze het verzonnen 🤣
pi_220469904
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:19 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
What the F…
Hoe krijgen ze het verzonnen 🤣
Gewoon een kwestie van kopiėren en plakken. De linkjes worden vast door nog meer fluflu’s gedeeld.
pi_220469912
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef Jippiejappie het volgende:
Zou ze meerdere persoonlijkheden hebben?
De ene middag nog in zak en as en half depressief, want iedereen is onaardig.
Na een lunch en een weekje goed inkopen te hebben gedaan is alles weer koek en ei en is ze vrolijk.
Wie?
pi_220469917
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gewoon een kwestie van kopiėren en plakken. De linkjes worden vast door nog meer fluflu’s gedeeld.
Maar hoe krijgen ze daar dan geld van?
pi_220469922
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wie?
Sanneke
pi_220469953
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:45 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Hahaha ja de mijne zijn gemiddeld denk ik, valt de lengte op maat of klein? Vond haar uitleg nou niet echt duidelijk met ‘het valt klein maar dit is veel te groot’ 🤣
😂 sorry voor de off topic.... maar ik vind ze wel echt op maat vallen in de lengte 👌 voor broeken ben ik iig fan
pi_220469969
quote:

[..]
En dan zelf zorgen dat je meerdere accounts hebt zodat je zelf op de linkjes van je andere accounts kan klikken zodat jij daar zelf geld voor krijgt🥳
pi_220470023
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dan zelf zorgen dat je meerdere accounts hebt zodat je zelf op de linkjes van je andere accounts kan klikken zodat jij daar zelf geld voor krijgt🥳
Deed Milou dat niet?
pi_220470029
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:24 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar hoe krijgen ze daar dan geld van?
Geen idee eigenlijk😬
Of zouden ze die linkjes aangeleverd krijgen door bijv. de Action?
pi_220470042
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:25 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Sanneke
Die heeft veel. Vooral kooplust.
pi_220470055
Waar eerst kritische reacties over Iris werden achtergelaten onder de podcast op YouTube, krijgt Michelle nu steeds meer kritiek omdat ze Iris steeds onderbreekt en niet uit laat praten. En er is blijkbaar ook iemand de timeline kwijt want er wordt ook gevraagd sinds wanneer Michelle en Tim nu met elkaar gaan.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator / Colorchick maandag 30 maart 2026 @ 20:42:43 #245
382129 crew  Donna
pi_220470066
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk😬
Is het echt exact dezelfde link of zit er een affiliate code in?
pi_220470075
quote:

[..]
Nee een flu kan zich aanmelden en dan krijg je persoonlijke aff linkjes die je kan delen... als jij bv Sanneke haar linkje gaat delen verdient Sanneke daar aan omdat de link aan haar profiel gekoppeld is.. en per klik is het echt maar 5 cent ofzo hoor.. geen goudmijn
pi_220470084
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Is het echt exact dezelfde link of zit er een affiliate code in?
Ik heb geen idee hoor. Ik heb een normale baan😂
pi_220470087
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk😬
Bij de Hema, Action en Zeeman zit een affiliate programma, dat zal bij meer (online) winkels zo zijn. Geen idee wat het oplevert trouwens, al dat geklik op linkjes.
pi_220470096
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee een flu kan zich aanmelden en dan krijg je persoonlijke aff linkjes die je kan delen... als jij bv Sanneke haar linkje gaat delen verdient Sanneke daar aan omdat de link aan haar profiel gekoppeld is.. en per klik is het echt maar 5 cent ofzo hoor.. geen goudmijn
Dank voor de uitleg. Maar die fluflu’s krijgen dus geen linkjes die bij ze passen. Heel ongeloofwaardig.
pi_220470098
Ik kwam per ongeluk op de insta van de Bellinga’s terecht, maar wat is er met vati Bellinga gebeurd?? Is hij ziek, is het emotie-eten, stress door het uitbuiten van de kinderen, alcoholverslaafd, heeft ie een ventiel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')