😂 ja het is verdacht stilquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Zou AM een interventie hebben gekregen voor haar verjaardag?
Tim van Boos! kwam haar confronteren feliciteren?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Mijn vriend moest ooit voor werk in Groningen zijn, en stelde voor dat ik wel mee kon rijden, dan kon ik even op en neer naar mijn ouders in Twente terwijl hij aan het werk was, 2u enkele reis met de trein vanaf Groningenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat je in Groningen woont en iedereen denkt dat je dan tegen de Duitse grens woont.
Dat denk ik ook. En dat vind ik dan zo irritant, dan die knieperd overal maar mee wegkomt door te liegenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja daarom moet ze ook per se buiten de schoolvakanties op vakantie. Kan ze verder gierig en knieperig doen. Ik hoop toch echt dat die directrice niet weer mee gaat in haar zielige verhaal, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat haar situatie niet heftig is. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen op oneigenlijke gronden alles voor elkaar krijgen wat een ander nooit voor elkaar zal krijgen. Ze zet haar gezondheid in als reden, terwijl het bij haar vooral geldgebonden lijkt te zijn. Want er komen straks weer genoeg stories waarin ze glimmend en glibberend van trots vertelt dat ze voor een prikkie op vakantie kan.
Wat voor vragensticker?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke plaatste vanmiddag een vragensticker. Die heeft ze later weer verwijderd. Ik heb het idee dat ze kritische vragen heeft gekregen en daar geen zin in heeft.
Judith, de glibberende gier. Als ze een halve euro kan besparen is ze al blijquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:10 schreef Maretakje het volgende:
Wij halen ook wel benzine in jerrycans voor de grasmaaier. Dat zijn 2 x 10 ltr jerrycans. Al is het maar 8 km wat ik er mee moet rijden en kom hooguit 5 auto’s tegen. Ik ben altijd blij als ik ze veilig thuis heb.
Dat Judith van België naar Dronten wil rijden met een aantal volle jerrycans, na een vermoeiende dag in de Efteling snap ik totaal niet. Zoveel besparing levert het haar niet op. Maar ja, Judith is Judith.
Ook al heeft geen kip interesse in die ouwe meuk van de fietstocht, ze gaat het toch opnieuw delen omdat die ene haan het wel wilde zien.
Zo’n ding weer in stories. Stel me een vraag. En dan kan je daar op klikken en een vraag stellen.quote:
🤣Pinokkio wou dagje vrij, ze vallen inquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:39 schreef Mirp het volgende:
Ooh ik ga naar de Efteling dinsdag denk ik. Kind is op schoolreis, ik ben thuis. Als ik opgeknapt ben ga ik dat serieus doen denk ik, wie weet kom ik Juud wel tegen! Waar zou ik moeten zoeken denken jullie? Een afprijsbak hebben ze niet, de rustruimte is meer voor andere flu’s.. Ik denk in het sprookjesbos, bij de rest van haar collega’s.
Ik moest me inhouden om geen kritische felicitatie te plaatsen, zal nu even duren voor die verwijderd wordt 😎.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Zit ze er in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En wat te denken van een ongeluk? Met Judith, die nog weleens in slaap dreigt te vallen tijdens het rijden. Maar goed, Judith kijkt liever naar geld dan naar veiligheid.
Ze is niet alleen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:55 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zit ze er in ieder geval
Een keer warmpjes bij, houd ze van
Die trilt 🤣🤣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze al afkickverschijnselen hebben?
Mijn man doet dit ook, wel met metalen jerrycans. Niet van die plastic troep. Mijn ouders wonen een kwartiertje van de belgische grens en als wij naar mijn ouders gaan, tanken we direct. Ik zie hier zelf geen problemen mee. Wel als je het in van die plastic rotzooi doet. Die kunnen letterlijk wegsmelten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wat is hier gek aan? Mijn man doet dat ook als hij gaat tanken in Duitsland.
Nee meer van wat voor vraag had ze dan gesteld. 🤣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo’n ding weer in stories. Stel me een vraag. En dan kan je daar op klikken en een vraag stellen.
Jan Nagelkerke vertelt in een vlog met de vingers door toiletpapier te drukken bij het afvegen. Sorry maar dan hoef ik niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:34 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik kijk maar weinig mijnde Nagelkerkjes. Wat betreft de hygiëne wat ik mij kan herinneren is niet zo geweldig. Het feit dat junior ook aan het brood zit bijvoorbeeld.
Mijn bakker hier in het buitenland heeft ook geen handschoenen aan tijdens het werk, de verkoopster zet de broden zonder handschoenen in de schappen, ze dragen overigens geen sieraden en zullen hun handen wel gewassen hebben van tevoren. Mijn bakker houdt brood apart wat “verbrand” te donker is. En als iemand een wond heeft “in vingers gesneden” dan doe ze wel handschoenen aan.
Er is wel een verschil in hygiëne of hygiëne wanneer men op een zelfde manier werkt.
Op zich is tanken waar het voordelig is niet gek. Ook die plastic jerrycans zijn niet gek, die zijn speciaal voor benzine. Het is de combinatie van jerrycans kopen, 60 km omrijden voor 20 liter, Judith.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Mijn man doet dit ook, wel met metalen jerrycans. Niet van die plastic troep. Mijn ouders wonen een kwartiertje van de belgische grens en als wij naar mijn ouders gaan, tanken we direct. Ik zie hier zelf geen problemen mee. Wel als je het in van die plastic rotzooi doet. Die kunnen letterlijk wegsmelten.
En vanaf de Efteling rijden, dan komt ze net over de grens en kan ze in de wachtrij aan te sluiten. Niet te doen om daar te gaan tanken. Veel ergernis ook bij onze zuiderburen. Ik denk dat ze geen idee heeft hoeveel tijd haar dit gaat kosten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"Even voor de duidelijkheid, ik ga niet speciaal naar België om te tanken he! We gaan naar de efteling en dan de grens even over om te tanken "
Of ze heeft geen idee waar de efteling is... of ze denkt dat ze het weet maar is in de war met een heel ander attractiepark??? De efteling is nou niet bepaald aan de grens ofzo 🤣🤦♂️
Vanaf haar huis is België dichterbij de efteling dan haar huis idd... maar "even de grens over" is toch anders in mijn beleving
Q en A was hetquote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee meer van wat voor vraag had ze dan gesteld. 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |