Zou ze weleens een ‘everything shower’ doen 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Judith aan ontharen doet 😅
Mwoah, met wat het momenteel scheelt vul ik toch echt een kleine jerrycan met Super 98 voor de motor van manlief hoor als wij gaan tanken in Bels.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
[..]
Heel gevaarlijk is dat (en ook vrekkig)
AI zegt:quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Je mag toch zoveel benzine meenemen als dat er in je eigen tank past? (legaal) Of heb ik dat verkeerd onthouden? Zoveel kan je dan niet meenemen om het rendabel te maken
Dat jerrycans ervoor gemaakt zijn betekent niet dat je er veilig benzine mee in je auto kunt vervoeren. Er is gewoon geen veilige manier om benzine buiten de brandstoftank van je auto te vervoeren en je mag maar een kleine hoeveelheid brandstof thuis opslaan (zeg maar de hoeveelheid voor de grasmaaier of buitenboordmotor). Ik kan niet voor anderen spreken, maar zou voor die paar rotcenten nooit het risico nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:37 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wij wonen vlakbij de grens dus zijn er zo maar ja mijn man rijd er dan ook voor naartoe. Die jerrycans zijn ervoor gemaakt he om benzine mee te nemen.
Ik kijk maar weinig mijnde Nagelkerkjes. Wat betreft de hygiëne wat ik mij kan herinneren is niet zo geweldig. Het feit dat junior ook aan het brood zit bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij de Nagelkerkjes zijn ze ook niet hygiënisch. Eline filmt wat ze allemaal in de winkel hebben, pakt een stokbrood met blote handen op en gooit hem weer terug op de stapel voor de klanten
Waarover je officieel ook belasting moet betalen als je over de grens gaat (pakkans is vrijwel 0). Je mag in je schuurtje ook maximaal 25 liter opslaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
AI zegt:
Als particulier mag je in Nederland en de EU in totaal maximaal 240 liter benzine in jerrycans vervoeren, verdeeld over jerrycans van maximaal 60 liter per stuk. De brandstof moet voor eigen gebruik zijn en de jerrycans moeten stevig vaststaan en lekdicht zijn.
Vergeleken met de efteling wonen wij bijna even ver van de grens 🤣 (niet in Brabant) geen haar op mijn hoofd die steeds naar België zou rijden 🤣 ook niet met achterbak vol jerrycansquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Wij wonen overigens wel aan de grens dus dat levert echt wel een voordeel op. Vanaf de Efteling naar België rijden is net alsof heel Brabant in België ligt ofzo.
Je mag maar 25 liter thuis bewaren. Tenzij ze het ook bij anderen mag bewaren kan ze dus niet zoveel inslaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
AI zegt:
Als particulier mag je in Nederland en de EU in totaal maximaal 240 liter benzine in jerrycans vervoeren, verdeeld over jerrycans van maximaal 60 liter per stuk. De brandstof moet voor eigen gebruik zijn en de jerrycans moeten stevig vaststaan en lekdicht zijn.
Het is ook echt dat het zo dichtbij is hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vergeleken met de efteling wonen wij bijna even ver van de grens 🤣 (niet in Brabant) geen haar op mijn hoofd die steeds naar België zou rijden 🤣 ook niet met achterbak vol jerrycans
Ja daarom moet ze ook per se buiten de schoolvakanties op vakantie. Kan ze verder gierig en knieperig doen. Ik hoop toch echt dat die directrice niet weer mee gaat in haar zielige verhaal, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat haar situatie niet heftig is. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen op oneigenlijke gronden alles voor elkaar krijgen wat een ander nooit voor elkaar zal krijgen. Ze zet haar gezondheid in als reden, terwijl het bij haar vooral geldgebonden lijkt te zijn. Want er komen straks weer genoeg stories waarin ze glimmend en glibberend van trots vertelt dat ze voor een prikkie op vakantie kan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith had een gesprek met de directrice, want ze heeft weer reisplannen? En maar klagen over geld
Hetzelfde als dat je in Groningen woont en iedereen denkt dat je dan tegen de Duitse grens woont.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Wij wonen overigens wel aan de grens dus dat levert echt wel een voordeel op. Vanaf de Efteling naar België rijden is net alsof heel Brabant in België ligt ofzo.
Haha ja dat idd!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat je in Groningen woont en iedereen denkt dat je dan tegen de Duitse grens woont.
En wat te denken van een ongeluk? Met Judith, die nog weleens in slaap dreigt te vallen tijdens het rijden. Maar goed, Judith kijkt liever naar geld dan naar veiligheid.quote:
Dit, het wordt afgeraden. Je brengt jezelf en anderen in gevaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:28 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat jerrycans ervoor gemaakt zijn betekent niet dat je er veilig benzine mee in je auto kunt vervoeren. Er is gewoon geen veilige manier om benzine buiten de brandstoftank van je auto te vervoeren en je mag maar een kleine hoeveelheid brandstof thuis opslaan (zeg maar de hoeveelheid voor de grasmaaier of buitenboordmotor). Ik kan niet voor anderen spreken, maar zou voor die paar rotcenten nooit het risico nemen.
Dit! En zo nauw neemt ze het niet met haar gezondheid. Als ze het echt zou doen om herinneringen te maken met haar kind zou ze ook wel beter met haar medicatie omgaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja daarom moet ze ook per se buiten de schoolvakanties op vakantie. Kan ze verder gierig en knieperig doen. Ik hoop toch echt dat die directrice niet weer mee gaat in haar zielige verhaal, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat haar situatie niet heftig is. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen op oneigenlijke gronden alles voor elkaar krijgen wat een ander nooit voor elkaar zal krijgen. Ze zet haar gezondheid in als reden, terwijl het bij haar vooral geldgebonden lijkt te zijn. Want er komen straks weer genoeg stories waarin ze glimmend en glibberend van trots vertelt dat ze voor een prikkie op vakantie kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |