😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:34 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Bij Judith moet ik altijd denken aan de Bulstronk van de Matilda film (de 90s kids zullen dit weten)
En dan iets zeggen over een hyperfocusquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:33 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Bij haar denk ik alleen maar: ga iets nuttigs met je leven doen.
Die story ook over die snoeppotten. Meid je zal er maar een dagtaak aan hebben. Kansloze vrouw.
Hahaha maar echt 😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:34 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Bij Judith moet ik altijd denken aan de Bulstronk van de Matilda film (de 90s kids zullen dit weten)
Ja dat is wat ik gisteren bedoelde, geef die kinderen eens rust of ga met z'n tweeën weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:22 schreef JaNeeDan het volgende:
J&V zijn ook deze keer op het vliegtuig gestapt met een ziek kind. Het is wat wanneer je als kind onderdeel bent van het werk van je ouders🙄
Niet als je fluflu bent/ wil zijn/ wil worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:46 schreef LeSage het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over een hyperfocus![]()
Je bent een pot snoep aan het bijvullen en de beschuiten moeten nog in een pot. Dat is toch letterlijk 2 minuten werk?
Heeft ze al paastakken staan?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:29 schreef papierentas het volgende:
[..]
Of weer de kant en klare gevulde eieren van AH. Ben heel benieuwd naar de schaal dit weekend!
Nog niet gezien. Ze kon niet wachten om het huis te decoreren, want nu kon dat eindelijk. Geen idee waarom het in de keet niet kon, maar ze zal er een reden voor hebben. Maar nu een paastak ergens neerzetten tussen alle troep is het ook niet echt, maar wie weet komt hij nog.quote:
Maar dat kan dus niet als kinderen onderdeel van je werk zijn geworden. Die leveren geld op🤑quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:07 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik gisteren bedoelde, geef die kinderen eens rust of ga met z'n tweeën weg.
En bedankt, ik ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou dat ook idd haha, maar ineens vielen de wenkbrauwen me op en nu kan ik nergens anders meer naar kijken 😂
Haha, ik sta er niet van te kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith gaat het echt doen: jerrycans met benzine vullen.
Ik hoop het niet, het is helemaal niet meer leuk om haar te bespreken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:32 schreef Nieve het volgende:
Morgen alweer 1 april.. Wat denken jullie, zou Debbie als een feniks uit haar as herrijzen?
Ze had zelf een aantal maanden in haar hoofd om offline te zijn, dat is nu 3 maanden geleden of zo?
Het zou mij niet verbazen iig.
Wat is hier gek aan? Mijn man doet dat ook als hij gaat tanken in Duitsland.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith gaat het echt doen: jerrycans met benzine vullen.
Ik denk niet dat Judith aan ontharen doet 😅quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ga dan niet naar de efteling als je zoveel te zeiken hebt 🤷♀️.
Kan ze daar straks ook weer gaan zeuren over hoe duur de horeca in de efteling is, hoe duur het parkeren is.
Maar nog wel ff in België tanken, misschien koopt ze zelfs nog wat jerrycans🙈.
Het viel me vandaag ineens op hoe onverzorgd Judith haar wenkbrauwen zijn, ik ben zelf absoluut geen mode pop, maar aan die wenkbrauwen had ik toch wat gedaan 😅;
Zo te zien heeft ze er speciaal twee jerrycans voor gekocht. Met 1 x jerrycans vullen heeft ze dus nog niks bespaard.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha, ik sta er niet van te kijken
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wat is hier gek aan? Mijn man doet dat ook als hij gaat tanken in Duitsland.
Wij wonen vlakbij de grens dus zijn er zo maar ja mijn man rijd er dan ook voor naartoe. Die jerrycans zijn ervoor gemaakt he om benzine mee te nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.
Wel eens de filmpjes gezien waarin Jan weer een baksel proeft? Bv soort worstenbroodje waar hij boven de plaat met nog meer worstenbrood een hap neemt. Vallen stukken uit zijn mond op die plaat, hij spettert nogal vaak: brrr. Om nog maar te zwijgen over de rouwranden onder zijn nagels, handschoenen gebruiken ze ook niet. Ik bedank vriendelijk voor de spullen van deze luxe banketbakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij de Nagelkerkjes zijn ze ook niet hygiënisch. Eline filmt wat ze allemaal in de winkel hebben, pakt een stokbrood met blote handen op en gooit hem weer terug op de stapel voor de klanten
Dat die jerrycans ervoor gemaakt zijn snap ik. Ik ben niet achterlijk hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:37 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wij wonen vlakbij de grens dus zijn er zo maar ja mijn man rijd er dan ook voor naartoe. Die jerrycans zijn ervoor gemaakt he om benzine mee te nemen.
Gatverquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:40 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Wel eens de filmpjes gezien waarin Jan weer een baksel proeft? Bv soort worstenbroodje waar hij boven de plaat met nog meer worstenbrood een hap neemt. Vallen stukken uit zijn mond op die plaat, hij spettert nogal vaak: brrr. Om nog maar te zwijgen over de rouwranden onder zijn nagels, handschoenen gebruiken ze ook niet. Ik bedank vriendelijk voor de spullen van deze luxe banketbakker.
Ja is nog wel een stuk rijden ja. Zou ze met haar excelbestand hebben uitgerekend of de besparing opweegt tegen de reiskosten?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat die jerrycans ervoor gemaakt zijn snap ik. Ik ben niet achterlijk hè.
Judith woont niet echt in de buurt van de grens hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |