Ik vind dit zo vies klinken 🫣😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:04 schreef FluVo67 het volgende:
Al de tweede keer in korte tijd dat Junior een afspreekt maakt met mama iets te doen. Hoe triest is het dat een kind op afspraak tijd samen met zijn moeder moet regelen. En nog triester dat je dit als moeder blijkbaar normaal vindt. Zal Jan ook een afspraak moeten maken voor samen een kaasplankje knagen, speciaal knuffelen etc?
Echt he? Nog minder reden om het te kopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith is zo goed met geld dat ze niet door had dat er een beleggingsfonds was dat 3x van haar rekening af boekte per maand ipv 1x... ze vond het geld er al zo snel uit vliegen steeds 🤔 maar als je iedere maand je grafieken in zit te vullen zie je dit toch al na 1 maand? Nou mensen snel haar(vaders) bestandje kopen!! Dan zie je schijnbaar ook niet meer waar je geld naartoe vliegt 🤦♂️
Ik ben ook erg benieuwd naar wanneer- en hoe ze gaat herrijzen. Helemaal herboren en genezen of op dezelfde voet verder? Ik hoop echt dat ze psychische hulp gezocht heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:32 schreef Nieve het volgende:
Morgen alweer 1 april.. Wat denken jullie, zou Debbie als een feniks uit haar as herrijzen?
Ze had zelf een aantal maanden in haar hoofd om offline te zijn, dat is nu 3 maanden geleden of zo?
Het zou mij niet verbazen iig.
En ga dan niet naar de efteling als je zoveel te zeiken hebt 🤷♀️.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt he? Nog minder reden om het te kopen.
En weer zeiken over de benzine prijzen, mens, als je de auto nodig hebt, dan oak je hem gewoon, zeiken over prijzen heeft gewoon echt geen nut
Als het zo simpel was, dan had niemand overgewicht.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:23 schreef Clavis het volgende:
Sanne heb ik nou al vaker horen zeggen dat ze echt gezonder moet gaan eten. Ehh doe dan gewoon? Het klinkt bij haar alsof ze zich daarop moet voorbereiden met een aanlooptijd. Je kan dat toch gewoon per direct beslissen? Ik weet niet of haar huid zo slecht is door vlees, ik zou in haar geval ook eens naar suikers kijken.
Maar als je dan ook bedenkt hoe enorm ze om gaat rijden om in België te tanken 🤦♂️ en idd parkeren kost geld... en eten... benieuwd of ze weer iemand anders daarvoor mee neemt om "te trakteren op lunch" enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ga dan niet naar de efteling als je zoveel te zeiken hebt 🤷♀️.
Kan ze daar straks ook weer gaan zeuren over hoe duur de horeca in de efteling is, hoe duur het parkeren is.
Maar nog wel ff in België tanken, misschien koopt ze zelfs nog wat jerrycans🙈.
Het viel me vandaag ineens op hoe onverzorgd Judith haar wenkbrauwen zijn, ik ben zelf absoluut geen mode pop, maar aan die wenkbrauwen had ik toch wat gedaan 😅
Er wordt toch niks gezegd over haar gewicht? En Sanneke heeft het al tijden over gezonder gaan eten en leven zonder ook maar enige actie te ondernemen. En om welke reden ze het dan ook zou gaan doen, begin er gewoon eens mee. Maar nu komt Pasen er weer aan en zal ze dat wel weer als excuus zien om het nog voor zich uit te schuiven.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:37 schreef LALAA het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, dan had niemand overgewicht.
Ze had ook gratis met de trein kunnen gaan. Daar heeft ze zo haar manieren voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt he? Nog minder reden om het te kopen.
En weer zeiken over de benzine prijzen, mens, als je de auto nodig hebt, dan oak je hem gewoon, zeiken over prijzen heeft gewoon echt geen nut
De grote chocolade paaseieren moeten op haar nieuwe schaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er wordt toch niks gezegd over haar gewicht? En Sanneke heeft het al tijden over gezonder gaan eten en leven zonder ook maar enige actie te ondernemen. En om welke reden ze het dan ook zou gaan doen, begin er gewoon eens mee. Maar nu komt Pasen er weer aan zal ze dat wel weer als excuus zien om het nog voor zich uit te schuiven.
DBM logica? De meid heeft gelukkig een master in dr eigen DBMkunde. Vanuit deze DBM wetenschap kan ze ook diagnoses doen, wonderbaarlijke opstandingen binnen 1 dag realiseren enz.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heel monoloog over haar niet snoepende kinderen en dat het allemaal blijft liggen...
dus help a girl out here... mijn vragenlijst...
Je weet snoep is niet gezond.. soms een snoepje is lekker... maar haar kinderen zijn ook non stop ziek... dus snoep is niet echt een veelvoud optie... nu eten haar kinderen ook weinig snoep 👌👍 dus dikke prima! Ze krijgen regelmatig traktaties dus er is geregeld al wel snoep wat met moeite op gaat...
Dus waarom als je weet dat je kinderen het niet opeten laat je ze snoep uitzoeken in de winkel? Kies een lekker broodje of een klein chipje op koekje 🤷 nu heeft ze 2 potten 1 pot voor verpakt snoep en een pot voor los snoep en daarnaast een mand met snoep... en niemand eet dus snoep?
WHY????? mik het in de kliko en vervang voor iets dat wel gegeten word 🤦♂️ los snoep dat al zo lang ligt dat het knetterhard is? Kan toch weg???? Waarom heb je dit???
Hopelijk kan ze die nog terugvinden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De grote chocolade paaseieren moeten op haar nieuwe schaal.
Ik vind Judith sowieso onverzorgd 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ga dan niet naar de efteling als je zoveel te zeiken hebt 🤷♀️.
Kan ze daar straks ook weer gaan zeuren over hoe duur de horeca in de efteling is, hoe duur het parkeren is.
Maar nog wel ff in België tanken, misschien koopt ze zelfs nog wat jerrycans🙈.
Het viel me vandaag ineens op hoe onverzorgd Judith haar wenkbrauwen zijn, ik ben zelf absoluut geen mode pop, maar aan die wenkbrauwen had ik toch wat gedaan 😅
Dat was per ongeluk hoor 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:57 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze had ook gratis met de trein kunnen gaan. Daar heeft ze zo haar manieren voor.
Nou dat ook idd haha, maar ineens vielen de wenkbrauwen me op en nu kan ik nergens anders meer naar kijken 😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Judith sowieso onverzorgd 🫣
Of weer de kant en klare gevulde eieren van AH. Ben heel benieuwd naar de schaal dit weekend!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De grote chocolade paaseieren moeten op haar nieuwe schaal.
Daarom moet die 3e keer per ongeluk ook lukken... desnoods geeft ze bob de schuldquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
2x heel perongeluk, ze snapte er niks van!
Bij haar denk ik alleen maar: ga iets nuttigs met je leven doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM loopt op Threads te janken dat ze 5¤ per maand eigen bijdrage moet betalen voor de anticonceptiepil...maar wel meerdere dagen per week zooi halen bij de action...🙈
Bij Judith moet ik altijd denken aan de Bulstronk van de Matilda film (de 90s kids zullen dit weten)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Judith sowieso onverzorgd 🫣
Ah ja, dat is het inderdaad. Een aanloopje nemen naar ‘gezonder eten’. Gooi gewoon wat meer groente op tafel, daar kun je iedere dag voor kiezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:23 schreef Clavis het volgende:
Sanne heb ik nou al vaker horen zeggen dat ze echt gezonder moet gaan eten. Ehh doe dan gewoon? Het klinkt bij haar alsof ze zich daarop moet voorbereiden met een aanlooptijd. Je kan dat toch gewoon per direct beslissen? Ik weet niet of haar huid zo slecht is door vlees, ik zou in haar geval ook eens naar suikers kijken.
Ze slikt de pil omdat ze 'door een hormonale aandoening niet normaal kan functioneren'. Echt dat ze uberhaupt nog leeft met al die aandoeningen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo... een kind is duurder
Daarnaast vergeet ze dat ze om iedere nies of scheet die raar ruikt bij de huisarts zit.. dat moet ook ergens van betaald worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |