abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220474485
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:28 schreef Nooomi het volgende:
Pa Walk toch weer in beeld.
Minimaal. Alleen voor de kinderen.
pi_220474583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Missinglink24 het volgende:
Oeh dapper van DBM, een witte stoffen bank 😅
Vind hem wel heel fris staan! Ze heeft een lekkere lichte woonkamer
  dinsdag 31 maart 2026 @ 15:01:58 #103
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220474585
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja is nog wel een stuk rijden ja. Zou ze met haar excelbestand hebben uitgerekend of de besparing opweegt tegen de reiskosten?
Al dat gedoe voor 20 liter! En hoe vaak tankt ze daar! Ik denk dat ze een meerjarenplan heeft. Verschrikkelijk vind ik het.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 15:06:04 #104
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220474612
Ik vermoed toch dat AM haar dag anders is gelopen dan ze wilde en ze bovendien haar middagdutje heeft moeten missen. Eén grote error!
pi_220474616
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja is nog wel een stuk rijden ja. Zou ze met haar excelbestand hebben uitgerekend of de besparing opweegt tegen de reiskosten?
Zelfs wanneer ze vanaf de Efteling door zou rijden is ze er niet binnen 5 min.
pi_220474639
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat die jerrycans ervoor gemaakt zijn snap ik. Ik ben niet achterlijk hè.
Judith woont niet echt in de buurt van de grens hè.
Zozo iets rustiger mag ook wel hoor jeetje. Nou in 1 seconde weer genezen van dit forum. Wat is het hier toch akelig de laatste tijd. Bah!
pi_220474674
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:01 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Vind hem wel heel fris staan! Ze heeft een lekkere lichte woonkamer
Ja is zeker fris, ik durf het zelf niet aan zo'n stofje met kinderen en een hond.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220474675
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:09 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Zozo iets rustiger mag ook wel hoor jeetje. Nou in 1 seconde weer genezen van dit forum. Wat is het hier toch akelig de laatste tijd. Bah!
Dat valt toch wel mee? Het is ook de toon die de muziek maakt. Ik las jouw opmerking dat jerrycans daar voor zijn als sneer. En tja, actie reactie.
pi_220474676
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ook vanaf de efteling is t best wel om, om eerst naar België en dan weer naar huis (of andersom) te gaan inderdaad.
Vraag me af wat ze er daadwerkelijk mee bespaard, ze doet net of de benzine in België gratis is 🙈
pi_220474682
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:01 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Al dat gedoe voor 20 liter! En hoe vaak tankt ze daar! Ik denk dat ze een meerjarenplan heeft. Verschrikkelijk vind ik het.
Tsja moet ze zelf weten
pi_220474695
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:16 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Dat valt toch wel mee? Het is ook de toon die de muziek maakt. Ik las jouw opmerking dat jerrycans daar voor zijn als sneer. En tja, actie reactie.
Het was sarcastisch bedoeld! Bedoel ja duh dat jerrycans voor benzine bedoeld zijn. Snapte oprecht niet de opmerking waarom er niet mee te willen rijden.
pi_220474700
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ongeveer 40... waar je zin in hebt 🤣😂 of puf voor of na de efteling... ik zou lekker mijn energie in dat park steken ipv zoeken naar een goedkope tank 😂🤣 want die 40 is enkele reis.. dus 1.5 uur op pad om je jerrycan te vullen 🤣 tank is al bijna weer leeg als je weer on route bent

Maar goed... ze had ook maanden niet door dat er extra geld van haar rekening ging... dus tot zover onze budget goeroe
pi_220474717
En wow een witte bank met 2 kleine kinderen die continu ziek zijn en volgens haar geregeld alles onder spugen 😬 ik heb dat niet en zou het al niet aan durven....
Kreeg ze er een gratis reinigings machine bij??
pi_220474728
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En wow een witte bank met 2 kleine kinderen die continu ziek zijn en volgens haar geregeld alles onder spugen 😬 ik heb dat niet en zou het al niet aan durven....
Ze hoopt op een samenwerking denk ik 🙈
pi_220474735
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Misschien valt het wel mee met dat constant ziek zijn en spugen van de kinderen 😉
pi_220474738
Yay! Bob gaat weer spijbelen 🥳 moeders moet weer op avontuur... laten we hopen dat leerplicht een keer aan de bel trekt
pi_220474747
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Misschien valt het wel mee met dat constant ziek zijn en spugen van de kinderen 😉
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat het wel mee zal vallen 🤣 maar zelfs zonder lichaamssappen vind ik wit voor een bank vooral iets voor mensen die die bank zelden gebruiken
pi_220474753
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:09 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Kijk ook even naar je eigen ‘he’
Daar reageer ik op.
pi_220474771
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Yay! Bob gaat weer spijbelen 🥳 moeders moet weer op avontuur... laten we hopen dat leerplicht een keer aan de bel trekt
Bizar als ze dit weer voor elkaar krijgt.
Ik ben heel benieuwd....
pi_220474791
Ooh ik ga naar de Efteling dinsdag denk ik. Kind is op schoolreis, ik ben thuis. Als ik opgeknapt ben ga ik dat serieus doen denk ik, wie weet kom ik Juud wel tegen! Waar zou ik moeten zoeken denken jullie? Een afprijsbak hebben ze niet, de rustruimte is meer voor andere flu’s.. Ik denk in het sprookjesbos, bij de rest van haar collega’s.
pi_220474822
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:22 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Het was sarcastisch bedoeld! Bedoel ja duh dat jerrycans voor benzine bedoeld zijn. Snapte oprecht niet de opmerking waarom er niet mee te willen rijden.
Zei ik dat ik er niet mee zou willen rijden? Nee. Ik zei dat ik het niet mee zou nemen.
pi_220474850
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat het wel mee zal vallen 🤣 maar zelfs zonder lichaamssappen vind ik wit voor een bank vooral iets voor mensen die die bank zelden gebruiken
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ze kan toch ook niet steeds haar ziekte in blijven zetten lijkt mij.

En wat een lichte bank betreft: is hier jaren prima gegaan. In een huis met kinderen en dieren. Wel geïmpregneerd en goed schoon te maken.
pi_220474853
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.
Heel gevaarlijk is dat (en ook vrekkig)
pi_220474924
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:

[..]
[..]
Maar wel weer minder betaald voor een liter benzine!
Veiligheid is van ondergeschikt belang.
pi_220474984
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
[..]
Ze kan toch ook niet steeds haar ziekte in blijven zetten lijkt mij.

En wat een lichte bank betreft: is hier jaren prima gegaan. In een huis met kinderen en dieren. Wel geïmpregneerd en goed schoon te maken.
Oh het kan natuurlijk prima.. maar ik zou het echt spannend vinden (nog nooit in 17 jaar ouderschap echt iets over de bank gegaan trouwens... zelfs als ze ziek waren deden ze dit super netjes 👌👍)
Maar dit is dbm... ik schat dat we binnen 2 weken een klaagzang krijgen over dat de bank vies is want niet geïmpregneerd en niet makkelijk schoon te maken enzovoort
pi_220475005
Het is wel een steriele kleur, die bank bij DBM. Dat is ze natuurlijk gewend van de huisarts en het ziekenhuis.
pi_220475062
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:31 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Judith aan ontharen doet 😅
Zou ze weleens een ‘everything shower’ doen 🫣
pi_220475074
"Even voor de duidelijkheid, ik ga niet speciaal naar België om te tanken he! We gaan naar de efteling en dan de grens even over om te tanken "

Of ze heeft geen idee waar de efteling is... of ze denkt dat ze het weet maar is in de war met een heel ander attractiepark??? De efteling is nou niet bepaald aan de grens ofzo 🤣🤦‍♂️
Vanaf haar huis is België dichterbij de efteling dan haar huis idd... maar "even de grens over" is toch anders in mijn beleving
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:18:20 #129
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220475075
Zou ze uberhaupt wel eens aan een shower doen
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220475077
Judith had een gesprek met de directrice, want ze heeft weer reisplannen? En maar klagen over geld
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:23:33 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220475118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:

[..]
[..]
Mwoah, met wat het momenteel scheelt vul ik toch echt een kleine jerrycan met Super 98 voor de motor van manlief hoor als wij gaan tanken in Bels.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:25:10 #132
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220475128
Wij wonen overigens wel aan de grens dus dat levert echt wel een voordeel op. Vanaf de Efteling naar België rijden is net alsof heel Brabant in België ligt ofzo.
pi_220475131
Je mag toch zoveel benzine meenemen als dat er in je eigen tank past? (legaal) Of heb ik dat verkeerd onthouden? Zoveel kan je dan niet meenemen om het rendabel te maken
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:27:09 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220475147
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Je mag toch zoveel benzine meenemen als dat er in je eigen tank past? (legaal) Of heb ik dat verkeerd onthouden? Zoveel kan je dan niet meenemen om het rendabel te maken
AI zegt:
Als particulier mag je in Nederland en de EU in totaal maximaal 240 liter benzine in jerrycans vervoeren, verdeeld over jerrycans van maximaal 60 liter per stuk. De brandstof moet voor eigen gebruik zijn en de jerrycans moeten stevig vaststaan en lekdicht zijn.
pi_220475155
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:37 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wij wonen vlakbij de grens dus zijn er zo maar ja mijn man rijd er dan ook voor naartoe. Die jerrycans zijn ervoor gemaakt he om benzine mee te nemen.
Dat jerrycans ervoor gemaakt zijn betekent niet dat je er veilig benzine mee in je auto kunt vervoeren. Er is gewoon geen veilige manier om benzine buiten de brandstoftank van je auto te vervoeren en je mag maar een kleine hoeveelheid brandstof thuis opslaan (zeg maar de hoeveelheid voor de grasmaaier of buitenboordmotor). Ik kan niet voor anderen spreken, maar zou voor die paar rotcenten nooit het risico nemen.
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 16:29:08 #136
184769 crew  Deisyy
pi_220475163
Je moet natuurlijk niet roken in de auto :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220475200
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij de Nagelkerkjes zijn ze ook niet hygiënisch. Eline filmt wat ze allemaal in de winkel hebben, pakt een stokbrood met blote handen op en gooit hem weer terug op de stapel voor de klanten
Ik kijk maar weinig mijnde Nagelkerkjes. Wat betreft de hygiëne wat ik mij kan herinneren is niet zo geweldig. Het feit dat junior ook aan het brood zit bijvoorbeeld.

Mijn bakker hier in het buitenland heeft ook geen handschoenen aan tijdens het werk, de verkoopster zet de broden zonder handschoenen in de schappen, ze dragen overigens geen sieraden en zullen hun handen wel gewassen hebben van tevoren. Mijn bakker houdt brood apart wat “verbrand” te donker is. En als iemand een wond heeft “in vingers gesneden” dan doe ze wel handschoenen aan.

Er is wel een verschil in hygiëne of hygiëne wanneer men op een zelfde manier werkt.
pi_220475209
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]
AI zegt:
Als particulier mag je in Nederland en de EU in totaal maximaal 240 liter benzine in jerrycans vervoeren, verdeeld over jerrycans van maximaal 60 liter per stuk. De brandstof moet voor eigen gebruik zijn en de jerrycans moeten stevig vaststaan en lekdicht zijn.
Waarover je officieel ook belasting moet betalen als je over de grens gaat (pakkans is vrijwel 0). Je mag in je schuurtje ook maximaal 25 liter opslaan.

Dit is off topic en dus ook het laatste wat ik er over zeg. De zuinigheid van Judith vind ik sowieso heel naar (en dat zeg ik als iemand die van nature zuinig is). Ik zou dus al niet eens naar de Efteling rijden, genoeg leuks wat dichterbij is, ik geloof niet dat mijn kinderen de Efteling gemist hebben in hun jeugd).
pi_220475271
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Wij wonen overigens wel aan de grens dus dat levert echt wel een voordeel op. Vanaf de Efteling naar België rijden is net alsof heel Brabant in België ligt ofzo.
Vergeleken met de efteling wonen wij bijna even ver van de grens 🤣 (niet in Brabant) geen haar op mijn hoofd die steeds naar België zou rijden 🤣 ook niet met achterbak vol jerrycans
pi_220475314
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]
AI zegt:
Je mag maar 25 liter thuis bewaren. Tenzij ze het ook bij anderen mag bewaren kan ze dus niet zoveel inslaan.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:46:38 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220475321
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vergeleken met de efteling wonen wij bijna even ver van de grens 🤣 (niet in Brabant) geen haar op mijn hoofd die steeds naar België zou rijden 🤣 ook niet met achterbak vol jerrycans
Het is ook echt dat het zo dichtbij is hoor :) toen we nog in de grotere stad boven ons huidige dorp woonden bedacht ik me dit ook niet om te doen.
pi_220475335
Is Am ontvoerd?
pi_220475344
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith had een gesprek met de directrice, want ze heeft weer reisplannen? En maar klagen over geld
Ja daarom moet ze ook per se buiten de schoolvakanties op vakantie. Kan ze verder gierig en knieperig doen. Ik hoop toch echt dat die directrice niet weer mee gaat in haar zielige verhaal, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat haar situatie niet heftig is. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen op oneigenlijke gronden alles voor elkaar krijgen wat een ander nooit voor elkaar zal krijgen. Ze zet haar gezondheid in als reden, terwijl het bij haar vooral geldgebonden lijkt te zijn. Want er komen straks weer genoeg stories waarin ze glimmend en glibberend van trots vertelt dat ze voor een prikkie op vakantie kan.
pi_220475356
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Hetzelfde als dat je in Groningen woont en iedereen denkt dat je dan tegen de Duitse grens woont.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:48:50 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220475364
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hetzelfde als dat je in Groningen woont en iedereen denkt dat je dan tegen de Duitse grens woont.
Haha ja dat idd!
pi_220475367
Leuk dat Am ook nog wat filmpjes met haar ouders erin plaatst. Ze laat geen kans onbenut.
pi_220475393
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Je moet natuurlijk niet roken in de auto :+
En wat te denken van een ongeluk? Met Judith, die nog weleens in slaap dreigt te vallen tijdens het rijden. Maar goed, Judith kijkt liever naar geld dan naar veiligheid.
pi_220475416
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:28 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat jerrycans ervoor gemaakt zijn betekent niet dat je er veilig benzine mee in je auto kunt vervoeren. Er is gewoon geen veilige manier om benzine buiten de brandstoftank van je auto te vervoeren en je mag maar een kleine hoeveelheid brandstof thuis opslaan (zeg maar de hoeveelheid voor de grasmaaier of buitenboordmotor). Ik kan niet voor anderen spreken, maar zou voor die paar rotcenten nooit het risico nemen.
Dit, het wordt afgeraden. Je brengt jezelf en anderen in gevaar.
pi_220475432
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja daarom moet ze ook per se buiten de schoolvakanties op vakantie. Kan ze verder gierig en knieperig doen. Ik hoop toch echt dat die directrice niet weer mee gaat in haar zielige verhaal, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat haar situatie niet heftig is. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen op oneigenlijke gronden alles voor elkaar krijgen wat een ander nooit voor elkaar zal krijgen. Ze zet haar gezondheid in als reden, terwijl het bij haar vooral geldgebonden lijkt te zijn. Want er komen straks weer genoeg stories waarin ze glimmend en glibberend van trots vertelt dat ze voor een prikkie op vakantie kan.
Dit! En zo nauw neemt ze het niet met haar gezondheid. Als ze het echt zou doen om herinneringen te maken met haar kind zou ze ook wel beter met haar medicatie omgaan.
pi_220475444
Sanneke plaatste vanmiddag een vragensticker. Die heeft ze later weer verwijderd. Ik heb het idee dat ze kritische vragen heeft gekregen en daar geen zin in heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')