Vind hem wel heel fris staan! Ze heeft een lekkere lichte woonkamerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Missinglink24 het volgende:
Oeh dapper van DBM, een witte stoffen bank 😅
Al dat gedoe voor 20 liter! En hoe vaak tankt ze daar! Ik denk dat ze een meerjarenplan heeft. Verschrikkelijk vind ik het.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:55 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja is nog wel een stuk rijden ja. Zou ze met haar excelbestand hebben uitgerekend of de besparing opweegt tegen de reiskosten?
Zelfs wanneer ze vanaf de Efteling door zou rijden is ze er niet binnen 5 min.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:55 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja is nog wel een stuk rijden ja. Zou ze met haar excelbestand hebben uitgerekend of de besparing opweegt tegen de reiskosten?
Zozo iets rustiger mag ook wel hoor jeetje. Nou in 1 seconde weer genezen van dit forum. Wat is het hier toch akelig de laatste tijd. Bah!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat die jerrycans ervoor gemaakt zijn snap ik. Ik ben niet achterlijk hè.
Judith woont niet echt in de buurt van de grens hè.
Ja is zeker fris, ik durf het zelf niet aan zo'n stofje met kinderen en een hond.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:01 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Vind hem wel heel fris staan! Ze heeft een lekkere lichte woonkamer
Dat valt toch wel mee? Het is ook de toon die de muziek maakt. Ik las jouw opmerking dat jerrycans daar voor zijn als sneer. En tja, actie reactie.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:09 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Zozo iets rustiger mag ook wel hoor jeetje. Nou in 1 seconde weer genezen van dit forum. Wat is het hier toch akelig de laatste tijd. Bah!
Ook vanaf de efteling is t best wel om, om eerst naar België en dan weer naar huis (of andersom) te gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ze vanaf de Efteling door zou rijden is ze er niet binnen 5 min.
Tsja moet ze zelf wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:01 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Al dat gedoe voor 20 liter! En hoe vaak tankt ze daar! Ik denk dat ze een meerjarenplan heeft. Verschrikkelijk vind ik het.
Het was sarcastisch bedoeld! Bedoel ja duh dat jerrycans voor benzine bedoeld zijn. Snapte oprecht niet de opmerking waarom er niet mee te willen rijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het is ook de toon die de muziek maakt. Ik las jouw opmerking dat jerrycans daar voor zijn als sneer. En tja, actie reactie.
Ongeveer 40... waar je zin in hebt 🤣😂 of puf voor of na de efteling... ik zou lekker mijn energie in dat park steken ipv zoeken naar een goedkope tank 😂🤣 want die 40 is enkele reis.. dus 1.5 uur op pad om je jerrycan te vullen 🤣 tank is al bijna weer leeg als je weer on route bentquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ze vanaf de Efteling door zou rijden is ze er niet binnen 5 min.
Ze hoopt op een samenwerking denk ik 🙈quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En wow een witte bank met 2 kleine kinderen die continu ziek zijn en volgens haar geregeld alles onder spugen 😬 ik heb dat niet en zou het al niet aan durven....
Kreeg ze er een gratis reinigings machine bij??
Misschien valt het wel mee met dat constant ziek zijn en spugen van de kinderen 😉quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En wow een witte bank met 2 kleine kinderen die continu ziek zijn en volgens haar geregeld alles onder spugen 😬 ik heb dat niet en zou het al niet aan durven....
Kreeg ze er een gratis reinigings machine bij??
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat het wel mee zal vallen 🤣 maar zelfs zonder lichaamssappen vind ik wit voor een bank vooral iets voor mensen die die bank zelden gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Misschien valt het wel mee met dat constant ziek zijn en spugen van de kinderen 😉
Kijk ook even naar je eigen ‘he’quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:09 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Zozo iets rustiger mag ook wel hoor jeetje. Nou in 1 seconde weer genezen van dit forum. Wat is het hier toch akelig de laatste tijd. Bah!
Bizar als ze dit weer voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Yay! Bob gaat weer spijbelen 🥳 moeders moet weer op avontuur... laten we hopen dat leerplicht een keer aan de bel trekt
Zei ik dat ik er niet mee zou willen rijden? Nee. Ik zei dat ik het niet mee zou nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:22 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld! Bedoel ja duh dat jerrycans voor benzine bedoeld zijn. Snapte oprecht niet de opmerking waarom er niet mee te willen rijden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat het wel mee zal vallen 🤣 maar zelfs zonder lichaamssappen vind ik wit voor een bank vooral iets voor mensen die die bank zelden gebruiken
Ze kan toch ook niet steeds haar ziekte in blijven zetten lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Yay! Bob gaat weer spijbelen 🥳 moeders moet weer op avontuur... laten we hopen dat leerplicht een keer aan de bel trekt
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.
Heel gevaarlijk is dat (en ook vrekkig)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.
Maar wel weer minder betaald voor een liter benzine!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
[..]
Heel gevaarlijk is dat (en ook vrekkig)
Oh het kan natuurlijk prima.. maar ik zou het echt spannend vinden (nog nooit in 17 jaar ouderschap echt iets over de bank gegaan trouwens... zelfs als ze ziek waren deden ze dit super netjes 👌👍)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
[..]
Ze kan toch ook niet steeds haar ziekte in blijven zetten lijkt mij.
En wat een lichte bank betreft: is hier jaren prima gegaan. In een huis met kinderen en dieren. Wel geïmpregneerd en goed schoon te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |