abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220480255
Wat ik dan weer gek vind….. AM heeft paasdecoratie ingevuld op de lijst voor de paasviering, want lekker makkelijk.. Ze heeft het zó druk ook, maar die zuurdesem is toch haar leven momenteel, waarom geen zuurdesem haantjes voor de klas van Lot en Jet??? 🐓
pi_220480266
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:53 schreef Mallorcameisje het volgende:
Wat ik dan weer gek vind….. AM heeft paasdecoratie ingevuld op de lijst voor de paasviering, want lekker makkelijk.. Ze heeft het zó druk ook, maar die zuurdesem is toch haar leven momenteel, waarom geen zuurdesem haantjes voor de klas van Lot en Jet??? 🐓
Omdat moeite voor een ander doen niet eens in haar opkomt.
pi_220480278
Nou ze gaat even opruimen en ons daarna bijpraten. Kan niet wachten!!!
pi_220480285
Judith: ik doe een poll of mensen een terugblik willen over de fietstocht.
Meerderheid; nee.

Judith: ik deel toch een terugblik 🫶
pi_220480287
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:58 schreef proud_mami het volgende:
Hoeveel piemels aubergines zullen er voorbij komen hihaho?
pi_220480291
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:55 schreef Juulia het volgende:

[..]
Omdat moeite voor een ander doen niet eens in haar opkomt.
Dit, ze doet nooit wat voor een ander. Op school helpt ze verder ook nooit volgens mij
pi_220480292
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:58 schreef proud_mami het volgende:
Ik pak mijn ontbijtje er even bij en ga klaar zitten! Wel benieuwd of ze gisteren iets gepost heeft voor de betalende volgers.. (die zijn hier toch ook??)
pi_220480295
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Meerderheid; nee.

Ik skip gewoon door
pi_220480300
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Meerderheid; nee.

Ja maar ze zei al dat ze er af en toe 1 zou delen... en toen waren er 2 a 3 mensen die het leuk vonden dus deelt ze gewoon weer alles 👍
pi_220480302
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
En bij Dbm ben ik de afgewassen kleurloze en gekreukte shirts ook wel beu, alles zo saai en kleurloos, ze halen nog net een kam door de haren in de ochtend volgens mij.
Bij haar kijk ik niet. Echt heel zelden als hier iets geschreven wordt wat mij nieuwsgierig maakt. Ik vind ze allemaal wat viezig.
pi_220480320
Milou geeft dus blijkbaar alle praktijklessen verkeer op de school van haar kinderen. Dát vind ik nou leuk als thuisblijfmoeder. Je extra inzetten omdat je er de tijd voor hebt.
Kan AM wat van leren inderdaad. Ze heeft nu maar ‘gewoon’ 2 kinderen op de basisschool zitten, dus zoveel werk is het niet om iets te maken voor een paasontbijt.
Laat dan de makkelijke taak van versiering over aan een alleenstaande ouder die veel buiten de deur moet werken of zo.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220480328
Even geheel offtopic een ego bericht.

Bij de weddenschap over de verhuisdatum van Sanneke, had ik gezegd eerder dan dat wij een huis hebben gevonden.
Wij hebben gisteren een huis gekocht!

Am heeft zoveel tijd en is te beroerd om iets leuks te doen voor de paasbrunch op school. Nu zitten alle kinderen de hele dag op de wc met die plaspillen...
pi_220480330
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel apart dat ze bij Jet en Lot op school plaspillen krijgen voor het paasontbijt 😂
Zo ongeďnteresseerd plaatst ze haar content. Er moeten 100 posts geplaatst worden, boeien wat er bij staat.
pi_220480339
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:

Bij de weddenschap over de verhuisdatum van Sanneke, had ik gezegd eerder dan dat wij een huis hebben gevonden.

Am heeft zoveel tijd en is te beroerd om iets leuks te doen voor de paasbrunch op school. Nu zitten alle kinderen de hele dag op de wc met die plaspillen...
Gefeliciteerd!!! 🎉
pi_220480354
Wilvantien deelt dat één van haar kinderen al 2,5 jaar problemen heeft met zijn gezondheid maar deelt niet wat er is. Terecht trouwens.
Maar waarom dan benoemen dat dat speelt?

Ik vind haar trouwens ook heel nep en steeds nepper worden. Dat overdreven lachen met Tienvanwil enzo.
pi_220480375
quote:

Gefeliciteerd met jullie aankoop!
pi_220480419
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:07 schreef LeSage het volgende:
Milou geeft dus blijkbaar alle praktijklessen verkeer op de school van haar kinderen. Dát vind ik nou leuk als thuisblijfmoeder. Je extra inzetten omdat je er de tijd voor hebt.
Kan AM wat van leren inderdaad. Ze heeft nu maar ‘gewoon’ 2 kinderen op de basisschool zitten, dus zoveel werk is het niet om iets te maken voor een paasontbijt.
Laat dan de makkelijke taak van versiering over aan een alleenstaande ouder die veel buiten de deur moet werken of zo.
Dit soort dingen doet Milou altijd leuk vind ik, en ze doet ook veel met de kinderen
pi_220480420
quote:

Gefeliciteerd!!! 🏡🔑
pi_220480421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Wilvantien deelt dat één van haar kinderen al 2,5 jaar problemen heeft met zijn gezondheid maar deelt niet wat er is. Terecht trouwens.
Maar waarom dan benoemen dat dat speelt?

Ik vind haar trouwens ook heel nep en steeds nepper worden. Dat overdreven lachen met Tienvanwil enzo.
Vroeger vond ik hun leuk, maar al een hele tijd niet meer.

Ik vind die tien sinds de scheiding heel extreem...
pi_220480439
AM is niet heel vrolijk geloof ik 😅
I can't help it, if I'm lucky
  woensdag 1 april 2026 @ 09:31:14 #271
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220480445
Hoe durft MG 40 vissen in HAAR vriezer te gooien! Lefgozer!
  woensdag 1 april 2026 @ 09:33:50 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220480467
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:25 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Vroeger vond ik hun leuk, maar al een hele tijd niet meer.

Ik vind die tien sinds de scheiding heel extreem...
Haar manier van praten heeft me altijd al gestoord, zo'n aardappel in haar keel, krijg daar echt rode vlekken van haha
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220480468
De lades van Am zijn zo vol omdat Maarten het gore lef had om 40 vissen in HAAR vriezer te leggen.

Dus nu liggen de diepvries spullen in die overvolle lades?
pi_220480490
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:07 schreef LeSage het volgende:
Ja Milou is soms vervelend met linkjes en gejatte reels, maar ze doet veel voor school ook altijd helpen met sportdag, zit in de oudercommissie etc
En altijd met de jongens op pad..lekkere bordjes eten

Vind haar gewoon zo een moeke haha
pi_220480507
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Hoe durft MG 40 vissen in HAAR vriezer te gooien! Lefgozer!
🤣😂 en ergens snap ik de frustratie... ik ben ook degene die het menu bepaald en dus de inhoud van vriezer en koelkast onder controle houdt 😂 mijn man heeft een keer de vriezer vol gegooid met diepvries pizza's 😵‍💫 de dag erna kwam mijn vlees bestelling binnen en kon ik dat niet kwijt 😂🤣 toen heb ik hem ook even boos aangekeken hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')