Eens. Zo overdreven. En ook steeds dat benadrukken van: je mag er zijn etc. We weten het wel. Volgens mij is zij inmiddels ook al ruim een jaar uit elkaar met haar man. Maakt er, net als Lotte, een verdienmodel van.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:25 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hun leuk, maar al een hele tijd niet meer.
Ik vind die tien sinds de scheiding heel extreem...
Kater?quote:Op woensdag 1 april 2026 09:29 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is niet heel vrolijk geloof ik 😅
Wat super fijn voor jullie!! Gefeliciteerd 🥳🥳quote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Even geheel offtopic een ego bericht.
Bij de weddenschap over de verhuisdatum van Sanneke, had ik gezegd eerder dan dat wij een huis hebben gevonden.
Wij hebben gisteren een huis gekocht!
Am heeft zoveel tijd en is te beroerd om iets leuks te doen voor de paasbrunch op school. Nu zitten alle kinderen de hele dag op de wc met die plaspillen...
Ze heeft zelf gepost / gezien / gehoord dat ze met 40 vissen thuiskwamen na het verjaardagsfeestje van J ‘en dat ze thuis in de vriezer gingen’quote:Op woensdag 1 april 2026 09:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Hoe durft MG 40 vissen in HAAR vriezer te gooien! Lefgozer!
Inderdaad, dat suggereert ze m.i: melancholisch muziekje onder dat filmpje uit AM’s kindertijd waarbij haar ouders in beeld zijn én ze wil er niet over praten.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 Waarom denk ik ineens dat AM haar ouders voor de deur hebben gestaan?
🥂 Gefeliciteerd!! 🥳quote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Bij de weddenschap over de verhuisdatum van Sanneke, had ik gezegd eerder dan dat wij een huis hebben gevonden.
Am heeft zoveel tijd en is te beroerd om iets leuks te doen voor de paasbrunch op school. Nu zitten alle kinderen de hele dag op de wc met die plaspillen...
Hij word nog dapper 🫣quote:Op woensdag 1 april 2026 09:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Hoe durft MG 40 vissen in HAAR vriezer te gooien! Lefgozer!
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 1 april 2026 09:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
In dit geval hebben Annemarie en Maarten samen bepaald dat hun 9-jarige een dag gesponsord vissen als verjaarsdagscadeau kreeg, waarbij je dus weet dat je de komende maanden forel eet. Dus waarom Annemarie dn weer lekker stoer gaat posten dat ze boos is op Maarten is mij een raadsel (nou ja, eigenlijk geen raadsel, ze vindt het stoer om boos te klinken, je had dit natuurlijk ook kunnen weten toen je je boodschappen bestelde :-j.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂 en ergens snap ik de frustratie... ik ben ook degene die het menu bepaald en dus de inhoud van vriezer en koelkast onder controle houdt 😂 mijn man heeft een keer de vriezer vol gegooid met diepvries pizza's 😵💫 de dag erna kwam mijn vlees bestelling binnen en kon ik dat niet kwijt 😂🤣 toen heb ik hem ook even boos aangekeken hoor!
Zou er wel vis op t weekmenu staan?quote:Op woensdag 1 april 2026 09:52 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
In dit geval hebben Annemarie en Maarten samen bepaald dat hun 9-jarige een dag gesponsord vissen als verjaarsdagscadeau kreeg, waarbij je dus weet dat je de komende maanden forel eet. Dus waarom Annemarie dn weer lekker stoer gaat posten dat ze boos is op Maarten is mij een raadsel (nou ja, eigenlijk geen raadsel, ze vindt het stoer om boos te klinken, je had dit natuurlijk ook kunnen weten toen je je boodschappen bestelde :-j.
Gefeliciteerd @Lodelie wat fijn nieuwsquote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Nou daar wil je geen tips voor hoor. Tenzij je chaos en bende wil.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat super fijn voor jullie!! Gefeliciteerd 🥳🥳
Misschien heeft Sanneke nog wat ongevraagde tips voor de verhuizing 🙈
Ja, ze kan ze toch in the hot tube doen? Zijn ze gelijk gerookt!quote:Op woensdag 1 april 2026 09:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze heeft zelf gepost / gezien / gehoord dat ze met 40 vissen thuiskwamen na het verjaardagsfeestje van J ‘en dat ze thuis in de vriezer gingen’
Wat verwacht ze nu, dat ze uit de vriezer in het zwembad de hottub terecht zouden zijn gekomen ofzo?
Ik hoop voor AM niet dat haar ouders onverwacht voor de deur hebben gestaan, hoe raar ik ook vind dat t gegaan is, zij heeft een grens aangegeven en die wordt niet gerespecteerd dan.quote:
Moet ze nog inplannen denk ik onze plangoeroequote:Op woensdag 1 april 2026 09:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zou er wel vis op t weekmenu staan?
Daar had ik nog niet over nagedacht. Zou het?quote:Op woensdag 1 april 2026 09:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Julia zei dat ze zich om moest kleden en haar haren moest kammen. Misschien wist zij meer?quote:Op woensdag 1 april 2026 09:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik hoop voor AM niet dat haar ouders onverwacht voor de deur hebben gestaan, hoe raar ik ook vind dat t gegaan is, zij heeft een grens aangegeven en die wordt niet gerespecteerd dan.
Hoe lang gaat ze het 'ik wil t niet delen'volhouden denken we?
Misschien schrijft ze nog wel een opstel erover.
Nou, ik hoop dat ze het niet deelt eerlijk gezegd. Niemand buiten haar familie heeft hier iets mee te maken en volgers die boze berichtjes sturen snap ik ook niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik hoop voor AM niet dat haar ouders onverwacht voor de deur hebben gestaan, hoe raar ik ook vind dat t gegaan is, zij heeft een grens aangegeven en die wordt niet gerespecteerd dan.
Hoe lang gaat ze het 'ik wil t niet delen'volhouden denken we?
Misschien schrijft ze nog wel een opstel erover.
Gesponsord zal mee valen aangezien Maarten zijn broer het geregeld had.. of cadeautjes van familie tellen nu ook als gesponsorde samenwerking 🤔 anders is het gewoon een leuk cadeautje (mij niet bellen... maar als iemand het wel leuk vind helemaal priem)quote:Op woensdag 1 april 2026 09:52 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
In dit geval hebben Annemarie en Maarten samen bepaald dat hun 9-jarige een dag gesponsord vissen als verjaarsdagscadeau kreeg, waarbij je dus weet dat je de komende maanden forel eet. Dus waarom Annemarie dn weer lekker stoer gaat posten dat ze boos is op Maarten is mij een raadsel (nou ja, eigenlijk geen raadsel, ze vindt het stoer om boos te klinken, je had dit natuurlijk ook kunnen weten toen je je boodschappen bestelde :-j.
Een heel stel volgmoekes heeft gisteren zitten trillen in een hoekje door de afkickverschijnselen denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:59 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze het niet deelt eerlijk gezegd. Niemand buiten haar familie heeft hier iets mee te maken en volgers die boze berichtjes sturen snap ik ook niet.
Verder maar weer: Annemarie haar lades zitten helemaal vol met eten. Wat een wereldprobleem...
Moet zeggen dat ze wel beetje die vibes afgeeft nu... dat ze even met neus op de feiten is gedrukt dat men haar leven opeist.. even niets delen is boze volgers (hoe triest ben je dan als je boos word als een flu een dagje onverwacht vrij heeft)quote:Op woensdag 1 april 2026 09:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht. Zou het?
Want het niet willen delen van de hihihaha Geertsen humor is inderdaad best wat gek. Zelfs als ze het niet leuk heeft gevonden.
En boze berichtjes dat ze offline was raar vinden. Tja, dat is toch wat ze wil? Volgers die niet zonder haar kunnen? Die verzot zijn op de dagelijkse beelden van Lotje?
Misschien is dit een goede aanleiding om na te denken of het echt nog wel oké is zo.
Dit geeft wel heel goed de krankzinnige dynamiek weer. Alles delen en doen alsof je vriendin bent met wildvreemde mensen, maar dan wel beledigd zijn als je boze berichten krijgt. Ik snap de boze berichten ook niet, maar die boze berichten heeft Annemarie natuurlijk grotendeels aan zichzelf te danken. Deze mensen zorgen er wel voor dat haar lades weer vol met plaspillen zitten. En ik zou van de gemiddelde volger ook niet verwachten dat ze weten wanneer ze hun waffel moeten houden. Annemarie had het ook even kunnen posten, dat ze haar redenen had voor haar afwezigheid.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht. Zou het?
Want het niet willen delen van de hihihaha Geertsen humor is inderdaad best wat gek. Zelfs als ze het niet leuk heeft gevonden.
En boze berichtjes dat ze offline was raar vinden. Tja, dat is toch wat ze wil? Volgers die niet zonder haar kunnen? Die verzot zijn op de dagelijkse beelden van Lotje?
Misschien is dit een goede aanleiding om na te denken of het echt nog wel oké is zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |