Kan ze lenen van AM!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En wow een witte bank met 2 kleine kinderen die continu ziek zijn en volgens haar geregeld alles onder spugen 😬 ik heb dat niet en zou het al niet aan durven....
Kreeg ze er een gratis reinigings machine bij??
Klopt maar gisteren was het erg weinig voor haar doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gisteren nog een foto/filmpje van haar hond.
Haha, ik wilde net typen: jullie wonen vast niet in het grensgebied. Dat is hier in de omgeving gewoon heel normaal. Altijd tanken in België en jerrycans mee. Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wat is hier gek aan? Mijn man doet dat ook als hij gaat tanken in Duitsland.
Haha, van wat ik hier lees is het bij AM aan tafel ook niet echt gezellig. Maar inderdaad, ga met z’n drieën aan tafel zitten. Maar de tafel is daar misschien alleen bedoeld als opslagplaats.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
En zeker nu ze Mijan hebben. Ga lekker als gezin aan tafel eten. Neem een voorbeeld aan AM 😬
De maaltijd ziet er wel lekkerder uit dan vaak bij dbm het geval isquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de eettafel nog niet leeggeruimd hebben? Ik zie haar nu weer op de bank eten. Zou ze weten dat aan tafel eten beter is?
Ik woon vlakbij en ik heb een abonnement en ik ben vrij op dinsdag… zal ik? En nee ik heb mijn vriendentickets niet aangeboden aan onze Juud.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:39 schreef Mirp het volgende:
Ooh ik ga naar de Efteling dinsdag denk ik. Kind is op schoolreis, ik ben thuis. Als ik opgeknapt ben ga ik dat serieus doen denk ik, wie weet kom ik Juud wel tegen! Waar zou ik moeten zoeken denken jullie? Een afprijsbak hebben ze niet, de rustruimte is meer voor andere flu’s.. Ik denk in het sprookjesbos, bij de rest van haar collega’s.
Ik woon een kwartier van de Efteling en vanaf mij is het nog ongeveer 20 minuten tot België. Dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"Even voor de duidelijkheid, ik ga niet speciaal naar België om te tanken he! We gaan naar de efteling en dan de grens even over om te tanken "
Of ze heeft geen idee waar de efteling is... of ze denkt dat ze het weet maar is in de war met een heel ander attractiepark??? De efteling is nou niet bepaald aan de grens ofzo 🤣🤦♂️
Vanaf haar huis is België dichterbij de efteling dan haar huis idd... maar "even de grens over" is toch anders in mijn beleving
Ik kijk niet bij DBM. Geen idee hoe het eten er daar uitziet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De maaltijd ziet er wel lekkerder uit dan vaak bij dbm het geval is
Dat is ook niet echt moeilijk... denk dat ik daar thuis ook een lastige eter zou wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De maaltijd ziet er wel lekkerder uit dan vaak bij dbm het geval is
Misschien hebben ze haar telefoon wel afgepakt en is t niet geheel vrijwillig.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:56 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben aangenaam verrast. En nu hopen dat ze deze lijn voortzet.
Ik ben benieuwd of dat vrijwillig is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het positief dat Am niks post.
Al gaat ze dat achteraf waarschijnlijk ruimschoots compenseren.
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Moeten we AM onderhand niet als vermist opgeven?
Haha gaan we koffie drinken en op Instagram haar beetje volgen? 😆 Komen we haar vast toevallig tegen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:39 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij en ik heb een abonnement en ik ben vrij op dinsdag… zal ik? En nee ik heb mijn vriendentickets niet aangeboden aan onze Juud.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:16 schreef Mirp het volgende:
[..]
Haha gaan we koffie drinken en op Instagram haar beetje volgen? 😆 Komen we haar vast toevallig tegen.
Op zoek naar een smoezelige witte trui……quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:16 schreef Mirp het volgende:
[..]
Haha gaan we koffie drinken en op Instagram haar beetje volgen? 😆 Komen we haar vast toevallig tegen.
Dat ga ik dit weekend als doen als ik bij schoonouders ben, wonen op de grens. Kan wel een kannetje voor je meenemen?quote:
Ik hoop een shirt met de temperaturen die verwacht wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:49 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Op zoek naar een smoezelige witte trui……
Dat zou wel een geweldige stunt zijn! Maar dat durven ze echt niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze haar telefoon wel afgepakt en is t niet geheel vrijwillig.
Ik kwam speciaal hier naar toe om hetzelfde te vragen 🤣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
😂😂😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:26 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal hier naar toe om hetzelfde te vragen 🤣
Dan is er in elk geval iemand die het grappig vind 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het ene moment schat judith bob heeeeeeeeel intelligent in.. maar voor 1 april valt het toch tegen 🤔 of komt ze morgen dat hij direct door had dat er iets in zijn schoen zat want dat is toch gewoon te voorspellen?
Ze vind de voorpret iig mega grappig
Dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De kinderen van DBM zijn wervelwinden door de nieuwe bank?
Nu heb ik een kind dat werkelijk overal van van slag raakt. Maar van een nieuwe bank? Waarom zijn haar kinderen daar zo van onder de indruk?
Hoe is zij überhaupt “influencer” geworden?quote:Op woensdag 1 april 2026 00:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Doe story van Judith dat ze iets doet met een krant en schoenen lijkt ze wel echt een omaatje met dat vest en onder een kleedje.
Ik zit standaard 's avonds met een joggingpak onder een kleedje, maar vond t bij haar ff heel ouwelijk kijken
Ik heb het idee dat dat gierige steeds erger is geworden. Ik vond haar eerst wel leuk om te volgen denk ik haha, weet niet precies waarom en wanneer dat naar irritainment is omgeslagen 😅quote:Op woensdag 1 april 2026 00:13 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Hoe is zij überhaupt “influencer” geworden?
Ik vind eigenlijk elk beeld dat ze deelt van een bijzonder lage kwaliteit. Bij werkelijk niks kan ik me inbeelden dat het voor iemand aantrekkelijk is om te zien. Ze heeft ook niet echt leuke content om te luisteren.
Is ze al langer “influencer”, zoals Sanneke? En was ze dan vroeger wel leuk om te volgen ofzo?
Of is dit altijd al haar content geweest? In dat geval: is er dan niemand in haar omgeving die zegt: “doe maar niet.”?
Het was niet bepaald een flatterend beeld hoe ze erbij zat, maar vind haar sowieso ouwelijk en onverzorgd ogen. Wat meer uiterlijke verzorging zou al een heel verschil maken.quote:Op woensdag 1 april 2026 00:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Doe story van Judith dat ze iets doet met een krant en schoenen lijkt ze wel echt een omaatje met dat vest en onder een kleedje.
Ik zit standaard 's avonds met een joggingpak onder een kleedje, maar vond t bij haar ff heel ouwelijk kijken
Dat vraag ik me ook af van DBMquote:Op woensdag 1 april 2026 00:13 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Hoe is zij überhaupt “influencer” geworden?
Ik vind eigenlijk elk beeld dat ze deelt van een bijzonder lage kwaliteit. Bij werkelijk niks kan ik me inbeelden dat het voor iemand aantrekkelijk is om te zien. Ze heeft ook niet echt leuke content om te luisteren.
Is ze al langer “influencer”, zoals Sanneke? En was ze dan vroeger wel leuk om te volgen ofzo?
Of is dit altijd al haar content geweest? In dat geval: is er dan niemand in haar omgeving die zegt: “doe maar niet.”?
En de paashaas staat er gewoon naast 😵💫 Error 😄quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:00 schreef Moppie1982 het volgende:
Dbm mag wel even haar kerstspullen opruimen! Is al april bijna 🤣
Dat vind ik bij Sanneke ook, en bij Debbie ook. Dat thuis zitten doet hen geen goed.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:50 schreef Maremare het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een flatterend beeld hoe ze erbij zat, maar vind haar sowieso ouwelijk en onverzorgd ogen. Wat meer uiterlijke verzorging zou al een heel verschil maken.
Ze maakte mooie reizen, ik weet niet of ze toen ook al fluflu was? En is het (extreem) gierige niet gekomen toen ze ziek werd? Wist dat ze een pensioengat had, dat ze B goed achter wilde laten als ze overlijdt?quote:Op woensdag 1 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat gierige steeds erger is geworden. Ik vond haar eerst wel leuk om te volgen denk ik haha, weet niet precies waarom en wanneer dat naar irritainment is omgeslagen 😅
Die begreep ik ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nu heb ik een kind dat werkelijk overal van van slag raakt. Maar van een nieuwe bank? Waarom zijn haar kinderen daar zo van onder de indruk?
En ruim 10.000 stappen in huis? Daar geloof ik ook niks van. Heb gisteren ruim 1,5 uur gewandeld en alleen gezeten bij mijn koffiemoment. In huis heb ik geen stappenteller en ik kwam net aan de 12.000quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En bij Dbm ben ik de afgewassen kleurloze en gekreukte shirts ook wel beu, alles zo saai en kleurloos, ze halen nog net een kam door de haren in de ochtend volgens mij.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Sanneke ook, en bij Debbie ook. Dat thuis zitten doet hen geen goed.
Er zal straks wel weer een “Ik praat jullie zo even bij” volgen.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vind ik wel grappig.. AM heel de dag ineens MIA gisteren en vandaag enkel een goede morgen en het nieuws dat de verwarming het niet doet 🤣 ik weet het.... de 300 berichten over gisteren zullen vanzelf komen maar moest wel even lachen
🤣😂🤣 voor het suiker door te spoelen 🤣😂🤣😂quote:Op woensdag 1 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel apart dat ze bij Jet en Lot op school plaspillen krijgen voor het paasontbijt 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |