abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220390652
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220390740
Kan ook dat ze zich hier beter gelukkiger voelt waardoor je ook zin hebt na buiten te gaan.
pi_220390839
Judith vraagt om compensatie..... Denk dat ze vergeten is dat ze meerdere studies heeft gedaan en weinige echte arbeidsjaren heeft gemaakt...... Ze heeft haar hele werkende leven een paar maanden gewerkt en is daarna weer op reis gegaan.....
Het is natuurlijk vreselijk dat ze nu zo ziek is waardoor ze niet kan werken, maar ze heeft zelf amper pensioen opgebouwd.
pi_220390845
En louay die in slaap valt als hij stil zit.... Dat heet oververmoeid zijn!
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 18:12:24 #5
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220390906
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef WildeTuinen het volgende:
Judith vraagt om compensatie..... Denk dat ze vergeten is dat ze meerdere studies heeft gedaan en weinige echte arbeidsjaren heeft gemaakt...... Ze heeft haar hele werkende leven een paar maanden gewerkt en is daarna weer op reis gegaan.....
Het is natuurlijk vreselijk dat ze nu zo ziek is waardoor ze niet kan werken, maar ze heeft zelf amper pensioen opgebouwd.
Maar dat is niet haar klacht toch? Het gaat om de overbrugging tussen wanneer haar AOV stopt en wanneer ze AOW krijgt. Desalniettemin vind geef ik haar nog steeds geen gelijk :P

Het is toch niet iets van de laatste jaren dat de pensioenleeftijd flexibel is, en steeds veranderd? Waarschijnlijk kon je voor 2 euro per maand extra ook afdekken als de pensioenleeftijd zou stijgen, en vond ze het dat niet waard. Ja, dat is inderdaad knap lullig voor haar nu, maar vind het geen overheidskwestie? Misschien wel dat voor ZZP'ers een AOV verplicht zou moeten zijn, maar die hád ze.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220390916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:12 schreef Meke het volgende:

[..]
Maar dat is niet haar klacht toch? Het gaat om de overbrugging tussen wanneer haar AOV stopt en wanneer ze AOW krijgt. Desalniettemin vind geef ik haar nog steeds geen gelijk :P

Het is toch niet iets van de laatste jaren dat de pensioenleeftijd flexibel is, en steeds veranderd? Waarschijnlijk kon je voor 2 euro per maand extra ook afdekken als de pensioenleeftijd zou stijgen, en vond ze het dat niet waard. Ja, dat is inderdaad knap lullig voor haar nu, maar vind het geen overheidskwestie? Misschien wel dat voor ZZP'ers een AOV verplicht zou moeten zijn, maar die hád ze.
Maar als ze meer werkjaren had dan had ze toch ook meer pensioen?
Toevoeging: ik heb hier geen kaas van gegeten haha, klopt kennelijk niet helemaal wat ik zeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door WildeTuinen op 20-03-2026 18:16:30 (Toevoeging ) ]
pi_220390923
AM vindt het zóherkenbaar dat iemand in podcast zegt ‘dat mensen niet goed tegen sprankelende mensen kunnen’

Zeg heeft het toch niet over haarzelf? Ik vind er weinig sprankelend aan bij haar, al jaren..
  vrijdag 20 maart 2026 @ 18:28:32 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220391047
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:13 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Toevoeging: ik heb hier geen kaas van gegeten haha, klopt kennelijk niet helemaal wat ik zeg.
Het gaat niet over pensioen. Maar haar aov dat is iets heel anders.
pi_220391100
Dion is bezig en Sanneke filmt hem weer vanaf de bank 🫣

Gossie, dat kleintje bij hvk, valt gewoon etend in slaap 😣
pi_220391115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM vindt het zóherkenbaar dat iemand in podcast zegt ‘dat mensen niet goed tegen sprankelende mensen kunnen’

Zeg heeft het toch niet over haarzelf? Ik vind er weinig sprankelend aan bij haar, al jaren..
Inderdaad, niks sprankelends aan haar 🫣
pi_220391133
Wat een content bij Sanneke vandaag weer.. Glunderend praten over de winkels waar ze gaat winkelen want ze had meer gespaard als dat nodig was (en dan eerst lekker bedelen overal, dus van het geld van haar volgers) dus er kunnen weer wat centen stuk gesmeten worden zodat het een nog grotere chaos in dat huis wordt. En dan nog de hele dag inbreuk maken op de privacy van haar gezin stories plaatsen hoe anderen in het gezin hun leven leiden terwijl zij zelf maar op de bank vast geplakt blijft zitten. Ongelooflijk gewoon.
En dan zie je Dion na het huis verder opgeknapt te hebben helemaal bezweet M voorlezen. Waarschijnlijk gaat hij straks ook nog koken en M op bed leggen. Echt respect voor die man.
pi_220391158
Het hotel was te duur voor Judith, dus slaapt ze in de berghut 🫣
pi_220391188
En weer n wasmand naar binnen gesleept 🤪
pi_220391209
Een kast in elkaar zetten beneden die dus naar boven moet?
Huhh dat is toch gek? Dion snapt niet dat er boven een kast nodig is als ik hem beluister nu.
Die weet nog niet wat ze dagelijks naar binnen shopt denk ik
pi_220391222
Sanneke gedraagt zich echt alsof ze van kop tot kont in het gips zit. Zelden zo'n aartslui type gezien. Echt een dikke vinger ook naar Peppie die zich uit de naad werkt en vervolgens thuis ook nog alles kan doen.
pi_220391270
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:21 schreef Lief17 het volgende:

[..]
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.
Van de aldi naar de struytse hoeck lopen is 900 meter ze zit dichter bij de aldi dan de winkels maar ik denk echt nog geen 10 minuten lopen...
Ik denk niet dat ze het lang vol houd dat geloop.. maar morgen gaat ze iig weer... tot de bodem van de geldpot bereikt is
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 18:55:51 #17
184769 crew  Deisyy
pi_220391276
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Van de aldi naar de struytse hoeck lopen is 900 meter ze zit dichter bij de aldi dan de winkels maar ik denk echt nog geen 10 minuten lopen...
Ik denk niet dat ze het lang vol houd dat geloop.. maar morgen gaat ze iig weer... tot de bodem van de geldpot bereikt is
Kan ze meteen een rondje over de markt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 19:04:48 #18
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220391344
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:13 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Nee als ik het goed begrijp heeft ze toen ze ging starten met werken als ZZP'er deze verzekering afgesloten om haar inkomen op te vangen als je door ziekte niet meer kan werken, wat in haar geval dus aan de hand is. Tot haar pensioenleeftijd betalen zij dan (een deel) van wat ze zou verdienen.

Ik denk dat dat een beetje werkt als een overlijdensrisicoverzekering met een huis, als je hem jong afsluit terwijl je gezond bent betaal je dus weinig premie omdat de kans vrij groot is dat je hem nooit nodig hebt, dus denk dat werkjaren hier juist weinig invloed op hebben inderdaad, zolang je maar maandelijks je premie betaalt (en wellicht is wat je uitgekeerd krijgt dan wel weer gebaseerd op hoeveel je de afgelopen maanden/jaren hebt verdiend? of je spreekt een vast bedrag af). Maar werkhistorie heeft hier dus niet zoveel mee te maken, als ze meer had gewerkt was haar afgesproken einddatum nog steeds haar 65e verjaardag, en krijgt ze pas vanaf drie jaar later weer geld vanuit de AOW
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_220391345
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef Maremare het volgende:
Sanneke gedraagt zich echt alsof ze van kop tot kont in het gips zit. Zelden zo'n aartslui type gezien. Echt een dikke vinger ook naar Peppie die zich uit de naad werkt en vervolgens thuis ook nog alles kan doen.
Ze IS gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die, op welke manier dan ook, heeft geholpen. Geld vragen en nu zeggen dat ze genoeg gespaard hadden, niet even langs gegaan toen mensen aan het klussen waren, op de verhuisdag met haar moeder op pad, het is duidelijk dat ze tegen Dion heeft gezegd dat ze de gekregen kast niet mooi vindt (Dion is alleen niet zo snugger om dat voor zich te houden). Ze heeft werkelijk niks gedaan om de verhuizing goed te laten verlopen want janken dat dat niet lukt met een kind. En deze week heeft ze geshopt en ervoor gezorgd dat de bank niet afkoelt.
pi_220391360
Ik vind die Willine echt zo suf en bekrompen. Gaat ze elke keer haar outfit laten zien, ze ziet eruit alsof ze jaren terug leefde. En hoe zij leeft...pff moet er niet aan denken.
pi_220391361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

Of iets herkennen mbt overleden tweeling door infectie. Hoe dan?
pi_220391397
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze IS gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die, op welke manier dan ook, heeft geholpen. Geld vragen en nu zeggen dat ze genoeg gespaard hadden, niet even langs gegaan toen mensen aan het klussen waren, op de verhuisdag met haar moeder op pad, het is duidelijk dat ze tegen Dion heeft gezegd dat ze de gekregen kast niet mooi vindt (Dion is alleen niet zo snugger om dat voor zich te houden). Ze heeft werkelijk niks gedaan om de verhuizing goed te laten verlopen want janken dat dat niet lukt met een kind. En deze week heeft ze geshopt en ervoor gezorgd dat de bank niet afkoelt.
En wel alles posten en zeuren als dingen die niet goed gaan. Werknemers van ziggo of kpn afsnauwen. Je eigen vent afsnauwen, mensen die niet komen helpen of op kraamvisite kwamen afsnauwen.
Maar een bedankje. Letterlijk dankjewel naar alle mensen die wel hebben geholpen of gegeven, geen 1 keer gezien of gehoord. Of verkapt in een zin met een negatieve twist
pi_220391402
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Wat ze nu wel vergeet er bij te vertellen is dat haar verzekeraar destijds (toen ze nog werkte) aan haar heeft gevraagd of ze meer premie wilde betalen zodat de uitkering langer zou doorlopen dan de 65 jaar wat ze nu heeft. Ze heeft destijds dus wel aanbod gehad maar zelf afgewezen. Weet het niet meer zeker maar volgens mij heeft ze dat destijds niet gedaan omdat ze dan de premie te hoog vindt. Dat was natuurlijk allemaal voordat ze zo ernstig ziek werd.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 19:11:58 #24
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220391410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:11 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Wat ze nu wel vergeet er bij te vertellen is dat haar verzekeraar destijds (toen ze nog werkte) aan haar heeft gevraagd of ze meer premie wilde betalen zodat de uitkering langer zou doorlopen dan de 65 jaar wat ze nu heeft. Ze heeft destijds dus wel aanbod gehad maar zelf afgewezen. Weet het niet meer zeker maar volgens mij heeft ze dat destijds niet gedaan omdat ze dan de premie te hoog vindt. Dat was natuurlijk allemaal voordat ze zo ernstig ziek werd.
Ja, zie, zo'n vermoeden had ik dus al. Dan snap ik niet zo goed waarom zij daarvoor gecompenseerd moet worden door de overheid.
pi_220391476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:11 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Buiten dat, er zijn wel meer mensen die op een gegeven moment hun huis moeten verkopen om te kunnen leven. Kan zij toch ook doen?
pi_220391508
Oh Judith, wat is ze toch een gier. Ze heeft heus wel geld voor het hotel maar wil het gewoon niet uitgeven. Echt bij alles merk je dat ze echt heel knieperig is. Ik denk ook niet dat ze een cent heeft bijgedragen aan de lunch
pi_220391624
Hvk weer wormen hoe dan
pi_220391657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:31 schreef Loveischocolala het volgende:
Hvk weer wormen hoe dan
Tja.. likken aan een kunststof ijsje wat buiten staat bijvoorbeeld?
En wat is de toegevoegde waarde van het op insta zetten?
pi_220391665
quote:
Hvk weer wormen hoe dan
Ja precies, nu heb ik “maar” 2 kinderen maar die hebben nooit wormen gehad, net als luizen trouwens.
pi_220391696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Buiten dat, er zijn wel meer mensen die op een gegeven moment hun huis moeten verkopen om te kunnen leven. Kan zij toch ook doen?
En waar moet ze dan wonen? De huurhuizen liggen ook niet voor het oprapen.
pi_220391754
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Precies dit ja! Anderzijds kan ik mij ook wel voorstellen dat ze daar graag wil blijven wonen. Aangezien ze ook verwacht dat B dan nog thuis woont en studeert. Maar goed, sommige keuzes uit het verleden kunnen je later opbreken. Ze heeft destijds gegokt en zoals het nu naar uit ziet, verloren.
pi_220391865
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:22 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Oh Judith, wat is ze toch een gier. Ze heeft heus wel geld voor het hotel maar wil het gewoon niet uitgeven. Echt bij alles merk je dat ze echt heel knieperig is. Ik denk ook niet dat ze een cent heeft bijgedragen aan de lunch
Eerlijk gezegd ook gênant dat alle gasten in het hotel slapen en zij als enige bij het personeel.
pi_220391881
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En waar moet ze dan wonen? De huurhuizen liggen ook niet voor het oprapen.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze zich in elk geval heeft ingeschreven voor een huurwoning. En het is ook niet zo dat ze morgen 65 wordt. En ingeschreven staan voor een huurwoning is gewoon handig want je weet maar nooit.
pi_220391914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:47 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Precies dit ja! Anderzijds kan ik mij ook wel voorstellen dat ze daar graag wil blijven wonen. Aangezien ze ook verwacht dat B dan nog thuis woont en studeert. Maar goed, sommige keuzes uit het verleden kunnen je later opbreken. Ze heeft destijds gegokt en zoals het nu naar uit ziet, verloren.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog thuis woont. Zo autonoom als hij is verwacht ik eerder dat hij voor z’n 18e al uit huis is.
pi_220391983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:07 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik vind die Willine echt zo suf en bekrompen. Gaat ze elke keer haar outfit laten zien, ze ziet eruit alsof ze jaren terug leefde. En hoe zij leeft...pff moet er niet aan denken.
Heb je haar maaltijden weleens gezien 🫣
pi_220391997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:02 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd ook gênant dat alle gasten in het hotel slapen en zij als enige bij het personeel.
Misschien had ze gehoopt dat de bruid dan maar zou aanbieden om voor haar het hotel te betalen
pi_220392339
MCW ‘from paris with love’. En dan alleen foto’s van Tim en Mies delen :')
Die vrouw is ook enorm vol van zichzelf.
pi_220392406
AM doet ‘een beetje’ bronzer op haar wangen. Die vrouw heeft bijna haar hele wang ingekleurd. Ze heeft Vera zo vaak gezien en nooit eens gevraagd hoe ze dat nu moet aanbrengen?
pi_220392425
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ‘from paris with love’. En dan alleen foto’s van Tim en Mies delen :')
Die vrouw is ook enorm vol van zichzelf.
En waarom moet ze altijd op die man z’n rug klimmen?
pi_220392444
Judith gaf aan eigenlijk nooit alcohol te drinken ivm haar medicatie.
Maar ook zonder medicatie is het met haar aandoening aanbevolen om max 1 glas per dag te drinken iom je arts.
Judith neemt het weer erg nauw dus met haar gezondheid... ze zal het vast niet zelf hoeven te betalen.
pi_220392458
Misschien had Judith ook beter een kleiner huis of appartement kunnen kopen. Scheelt toch in alle kosten die bij een eigen huis komen en dat geld kan dan weer in het potje dat ze heeft om het gat tot dr aow op te vullen. Een tuin is idd erg fijn met Bob maar het onderhoud kan ze zelf bijna niet en ze wil er geen euro aan uitgeven. Is toch een lastige combinatie.
pi_220392548
Hoe 'spontaan' is dat tripje Parijs van Mies en Tim?
Met zo'n koffer kan ik emigreren!
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 21:40:02 #43
184769 crew  Deisyy
pi_220392565
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:36 schreef Sstt1993 het volgende:
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.
pi_220392567
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:37 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ja precies, nu heb ik “maar” 2 kinderen maar die hebben nooit wormen gehad, net als luizen trouwens.
Wil je nu een sticker? Het is echt niet raar dat kinderen een keer luizen of wormen krijgen. Je besmet elkaar natuurlijk snel in een groot gezin. Maar het is zo opgelopen op school of door in de zandbak te spelen.
pi_220392573
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.
😂😂
pi_220392584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:36 schreef Sstt1993 het volgende:
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
pi_220392622
quote:

[..]
Maar natuurlijk! Je zal maar wakker worden en geen croissants in huis hebben. Dan moet je direct in de auto kunnen stappen om croissants te gaan eten in Parijs.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 21:49:59 #48
184769 crew  Deisyy
pi_220392630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar natuurlijk! Je zal maar wakker worden en geen croissants in huis hebben. Dan moet je direct in de auto kunnen stappen om croissants te gaan eten in Parijs.
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.
pi_220392663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:14 schreef Giddie het volgende: [..] Ja, ik volg haar en ik dacht precies hetzelfde..ik schrok ervan dat ze weer was bevallen. heb zelf 2 kids met autisme, ‘gewone’ dagelijkse dingen vragen veel meer van ze en ook voor ons als ouders. Ik denk niet dat zo’n groot gezin bevorderlijk zou zijn voor mijn kinderen. Zoveel veranderingen, prikkels. Waarschijnlijk weinig rust daar in huis. Weinig individuele aandacht mogelijk lijkt me. Ik vraag me ook af of ze wel allemaal een eigen kamer hebben. Ik denk dat vooral de moeder verslaafd is aan baby’s?
Ze heeft weleens aangegeven dat haar man ook autisme heeft en slecht tegen drukte kan. Snap werkelijk waar niet dat je hier dan nog aan begint. Denk dat zij inderdaad geen afscheid kan nemen van de babyfase en "verslaafd" is aan zwanger zijn.
pi_220392665
Judith die na het eten nog lopend terug moet naar de berghut. In haar eentje???
pi_220392666
quote:

[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
pi_220392686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.

Andere vraag. Hoe vaak springen jullie gemiddeld op de rug van je partner?
pi_220392694
Michelle doet alsof ze iedere week in Parijs komen en alsof het allemaal zo spontaan besloten is. Ik ben benieuwd hoe Koen en Jacqueline naar deze content kijken want ik denk dat zij een hele andere versie van Michelle kennen dan dat ze nu pretendeert te zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220392697
AM: was het altijd dat haar kinderen op hun 21e het huis uit moesten zijn, is dat al aangepast naar op hun 21e gaan zoeken. Hoe oud is Julia nu? Nog altijd 21? En woningnood of niet, je gaat eruit, dan maar ik een krot. Daar word je groot en sterk van. Dat je elke dag thuis komt eten, dat maakt dan weer niets uit. Wat is dan de meerwaarde van op jezelf wonen? Behalve dat het veel geld kost aan huur etc. en je niet kan sparen?
pi_220392703
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.

Als ik dan ook nog kaasjes haal voor de Nagelkerkjes, dan heb ik helemaal een gratis ritje want dan kan ik alles declareren en aftrekken van de Belastingdienst. Mijn leven wordt steeds leuker zo!
pi_220392707
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?
pi_220392741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En waarom moet ze altijd op die man z’n rug klimmen?
Dat is super spontaan.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 22:10:59 #58
184769 crew  Deisyy
pi_220392763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?
Gelukkig is het maar een heel kleintje :X
pi_220392766
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat is super spontaan.
Net als die camera ergens neerzetten, waarschijnlijk 3 keer checken of ze goed in het frame staan en dan die sprong op zijn rug.
pi_220392790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Gelukkig is het maar een heel kleintje :X
Zelfs als je helemaal inzoomt is ie nauwelijks waar te nemen. Het lijkt ook niet echt een strakke lijn te zijn.
pi_220392806
1 van de zoons van MCW droeg altijd een bril. Dat ging regelmatig stuk. Destijds duurde het ook steeds maanden voordat ze het lieten maken. Ergens vorig jaar ging de bril ook stuk en sindsdien geen bril meer gezien. Er is natuurlijk een klein kansje dat hij het niet meer nodig heeft. Maar ergens vraag ik mij af of dat wel het geval is..
pi_220392857
Sofie heeft veel lieve privéberichtjes gehad. Die zullen wel gesmeekt hebben om te blijven vloggen en dagverslag schrijven. Dit was waar ze met haar jankverhaal gister natuurlijk al naar viste. De lieve vrienden konden niet met ze uit eten. Die woonden paar dagen nog geleden in Laren en nu blijkbaar in Blaricum. Dat we maar even weten waar hun lieve vrienden wonen. Lieve vrienden die in de Bijlmer wonen tast natuurlijk hun status behoorlijk aan. Kaasjes in de vorm van hartjes: willen de klanten dat of vindt Sofie zoiets énig? Vraag me af of dat kaasgebeuren wel zo goed loopt. Wel flink ingekocht dus dat wordt weer geregeld samen een kaasplankje eten denk ik.
pi_220392921
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog thuis woont. Zo autonoom als hij is verwacht ik eerder dat hij voor z’n 18e al uit huis is.
Tegen die tijd heeft ie allang een carrière als topsporter natuurlijk.
pi_220392971
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
pi_220393033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
Daarom wil ze waarschijnlijk ook al die diagnoses
pi_220393076
quote:

[..]

Maximaal de liefde vieren.
Ik kan me de laatste keer dat ik op zijn rug sprong niet herinneren, als het al eens gebeurd is 😂.
pi_220393088
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.

Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
pi_220393107
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:00 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Als ik dan ook nog kaasjes haal voor de Nagelkerkjes, dan heb ik helemaal een gratis ritje want dan kan ik alles declareren en aftrekken van de Belastingdienst. Mijn leven wordt steeds leuker zo!
Misschien krijg je als dank nog een zak worstenbroodjes!
pi_220393108
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Daarintegen moet ik eerlijk zeggen dat de croissants van picnic echt heel erg lekker zijn. 🫣
pi_220393110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
En om 23.00 u pas eten.
'Wij zijn altijd late eters', aldus MCW.
Wat een leven...
Dat houdt die Tim toch nooit vol?
pi_220393113
quote:

[..]
Duh... je moet toch minstens 3x per dag van outfit kunnen wisselen?
pi_220393125
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:53 schreef lila01 het volgende:

[..]
En om 23.00 u pas eten.
'Wij zijn altijd late eters', aldus MCW.
Wat een leven...
Dat houdt die Tim toch nooit vol?
"altijd late eters"
Dan geeft ze haar kinderen eten, ligt ze ze in bed. Dan draait ze nog een heel programma af en dan gaat ze om 23:00 een keer eten als ze thuis is? Sure
pi_220393130
quote:

[..]

Gemiddeld? Ff denken, ff rekenen...

Zo'n nul keer per jaar.

Mocht ik het wel doen dan is de kans 100% dat het niet gefilmd is en niet op social media gepost wordt dus dan telt het sowieso niet.
pi_220393137
Ach die Am is zo'n enorme sprankelende persoonlijkheid 🤣🤣

Ze ontwijkt elke vorm van sociale contacten, dus wat er nou precies herkenbaar is voor haar in die podcast?!

Ik verdenk haar ervan, met zoals bij de boeken die ze leest om zomaar dingen te posten zonder ze zelf te lezen/luisteren.
pi_220393228
MCW - ik woon soort van bij Parijs om de hoek, maar ik heb geen koffer in de auto liggen om daar naartoe te gaan als ik een rot dag heb gehad. Ik ga daarentegen wel lekker de natuur in, een berg beklimmen mijn hoofd leeg maken in de rust.

De Nagelkerkjes - kaas in hartjes vormen? Ik woon toch al een tijdje tussen de Franse kaasjes, ben er nog nooit 1 in hartjes vorm tegengekomen. Misschien woon ik te landelijk en kom ik te weinig in Parijs.

Ik begin mij ontheemd in eigen land te voelen 🙈. Ik ga nu toch die koffer in de auto leggen en mijn ogen open houden voor hartjes kaas.
pi_220393374
Ik blijf het toch apart vinden dat MCW maar met geld blijft strooien. De boerderij is eigenlijk te duur, haar bedrijf is financieel niet wat het moet zijn. En daar zit mevrouw weer met haar derrière in een duur hotel, dineren in een duur restaurant en voor honderden euro's aan benzine er doorheen gejaagd. HOE DAN?!
pi_220393395
quote:

[..]
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!
pi_220393463
Michelle hou toch op joh. Zo ongepland door gereden naar Parijs en eten om 23:00 want ze zijn late eters. Wat een bullshit. Eigenlijk wilden ze roomservice want ze zijn zo moe met weer die kleine oogjes zoals iedere dag maar nee, ze rijden door naar Parijs en gaan om 23:00 nog uiteten. Want deze bijzondere liefde moet gevierd worden natuurlijk!
Mens, ga gewoon eens normaal je nest in. Je eigen nest, in je eigen huis. Zonder dat vriendje erbij waar je zogenaamd 3x per dag mee ligt te naaien volgens je podcast. Ga slapen als je zo moe bent en zulke kleine oogjes hebt.
pi_220393475
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
1 van de zoons van MCW droeg altijd een bril. Dat ging regelmatig stuk. Destijds duurde het ook steeds maanden voordat ze het lieten maken. Ergens vorig jaar ging de bril ook stuk en sindsdien geen bril meer gezien. Er is natuurlijk een klein kansje dat hij het niet meer nodig heeft. Maar ergens vraag ik mij af of dat wel het geval is..
Nu je het zegt👓
pi_220393476
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:09 schreef Weerikier het volgende:
Michelle hou toch op joh. Zo ongepland door gereden naar Parijs en eten om 23:00 want ze zijn late eters. Wat een bullshit. Eigenlijk wilden ze roomservice want ze zijn zo moe met weer die kleine oogjes zoals iedere dag maar nee, ze rijden door naar Parijs en gaan om 23:00 nog uiteten. Want deze bijzondere liefde moet gevierd worden natuurlijk!
Mens, ga gewoon eens normaal je nest in. Je eigen nest, in je eigen huis. Zonder dat vriendje erbij waar je zogenaamd 3x per dag mee ligt te naaien volgens je podcast. Ga slapen als je zo moe bent en zulke kleine oogjes hebt.
En ook nog de club in daarna. Jaja .... binnenkort weer even opladen aan het infuus.
pi_220393481
Weer met verbazing naar Juud gekeken. Verkeerde zuinigheid als je het mij vraagt met dat hotel. Nu moet ze ergens naar een goedkope hut door de sneeuw lopen met al haar bagage en een dekbed. Ook die alcohol in combinatie met haar hartklachten en dure medicatie vind ik bijzonder. En eigenlijk ook een dikke vinger naar haar artsen plus alle andere patiënten die nog niet die medicatie kunnen krijgen. Ben benieuwd hoeveel van die drankjes zij betaald heeft. Voor iemand die klaagt dat ze nergens geld voor heeft maakt ze wel bijzondere keuzes.
pi_220393484
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
Ik vind dat ook raar. En ik geloof er ook niet in dat JvP dingen voor zichzelf deed en dat buiten insta liet. Misschien dat een vriendin niet op beeld wil maar dan nog zou JvP iets hebben gepost: onderweg naar avond met vriendin o.i.d.
Nee hoor, die heeft gewoon wat mensen uit het stof gehaald toen bleek dat er buiten de besties van MCW niemand meer was.
pi_220393489
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:20 schreef Maremare het volgende:
Weer met verbazing naar Juud gekeken. Verkeerde zuinigheid als je het mij vraagt met dat hotel. Nu moet ze ergens naar een goedkope hut door de sneeuw lopen met al haar bagage en een dekbed. Ook die alcohol in combinatie met haar hartklachten en dure medicatie vind ik bijzonder. En eigenlijk ook een dikke vinger naar haar artsen plus alle andere patiënten die nog niet die medicatie kunnen krijgen. Ben benieuwd hoeveel van die drankjes zij betaald heeft. Voor iemand die klaagt dat ze nergens geld voor heeft maakt ze wel bijzondere keuzes.
Zij lijkt mij echt zo’n persoon die naar huis gaat, in dit geval de berghut, op het moment dat zij aan de beurt is om een rondje te geven. Of naar de wc, of net even zin in een drankje. En het hotel duur of niet, ik was echt never nooit in een berghut gaan zitten met vreemden.
pi_220393490
Ik spring gemiddeld nooit achterop de rug van mijn man. Dan geef ik hem een hernia denk ik 😂 dus beter maar niet.

Judith die nog trots een filmpje maakt van de slaapzaal waar ze slaapt (gelukkig in haar eentje). Tja, leuk als je backpackt op je 21e, maar vind het gewoon zielig als je een jaar of 50 bent.
Helemaal eens idd met wat hierboven werd geschreven: ze had echt beter een appartement kunnen kopen. Wellicht had ze dan ook in de buurt van haar ouders kunnen blijven wonen.
Een huis valt qua onderhoud echt tegen. En daarbij wil ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Nu ook weer met die tuin.... Huur een leuke hovenier in en laat het even goed aanleggen zodat je er verder weinig werk aan hebt.
Ik snap niet dat haar familie etc iedere keer komt opdraven om al die kut klusjes te doen. Vind ook niet dat ze dit aan haar ouders kan vragen. Haar vader is al 80!
pi_220393497
Sanneke vertelde dat haar zoon al de hele week tot 9.00 uur slaapt. Ik zie hem nu toch echt over de overloop kruipen en het is nog geen 7.30 uur. Ik verdenk haar ervan dat zij hem gewoon niet eerder uit bed haalt. En nu is Dion thuis dus kan die het mooi doen.
pi_220393505
AM herkent zich erg in dat andere mensen niet van sprankelende mensen houden.. Zou zij nou echt denken dat zij zelf "sprankelt" ? AM doet veel maar "sprankelen" is daar geen onderdeel van.
Heel veel kinderen maken en die vervolgens op hun 21e het huis uit gooien wel. Ook al is de huizen markt vreselijk en moet je op een kamertje gaan wonen en met 10 man een wc delen. Dat is goed voor je opvoeding vindt AM. Misschien had je wat minder kinderen moeten nemen Annemarie. Zodat je ook na hun 21e voor ze kan zorgen. En ze niet op straat hoeft te flikkeren.
Maar nee, mevrouw was verslaafd aan zwanger zijn en de aandacht die daarbij kwam kijken dus moesten er 8 kinderen komen. Of daar nou plaats en tijd en geld voor was maakte niet uit. En nu heeft madame een andere kick gevonden; het influencer spelen. Nu krijgt ze online haar aandacht. Hoeft ze alleen maar de privacy van haar gezin voor te verkwanselen. Maar zij heeft haar aandacht en hartjes en likes. Dus komt allemaal goed.
pi_220393528
DBM haar nieuwste post.. die leest hier mee
100% kan niet anders.

Benieuwd hoeveel verjaardagen ze dit weekend heeft en wie er maandag ziek is
pi_220393563
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik heb zoiets meegemaakt met een vriendin. Verliefdheid doet echt hele rare dingen met een mens. Vriendschap bekoelde heel erg. Tot de roze bril afging en ze zelf inzag hoe puberaal ze zich had gedragen. En eigenlijk is onze vriendschap alleen maar veel sterker geworden.
Maar ja, als je je hele leven op insta gooit valt het niet alleen je naasten op, maar ook duizenden mensen extra.
Ik kijk niet meer bij AM, maar beweert zij van zichzelf dat ze sprankelend is? Hilarisch 😂.
pi_220393667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:05 schreef WildeTuinen het volgende:
En louay die in slaap valt als hij stil zit.... Dat heet oververmoeid zijn!
Zij is echt niet de slimste...
Ging stuk om die ooievaar die ze een raaf noemt
pi_220393673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:55 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar nieuwste post.. die leest hier mee
100% kan niet anders.

Benieuwd hoeveel verjaardagen ze dit weekend heeft en wie er maandag ziek is
Ik heb weer eens even anoniem gekeken, maar die vorige post ook over haarzelf. Of is dat ook manifesteren. Schrijven hoe je hoopt dat je ooit zal worden?
Maar wat ze schrijft over haar dochter; sinds we een tijd terug via pb even hebben “gekletst” neem ik alles met een enorm vat zout. Ze sprak zichzelf toen ook zo tegen, en beweerde dingen die niet klopten. Ze wist alleen niet dat ik er wel kennis van had. En toen ik haar daar op wees werd ik geblokkeerd en online beticht van pesten.
pi_220393676
Ahg de middelste van minibelle is ook al te goed voor de kunstacademie , daar zien de docenten ook al niet hoe (natuurlijk hoogbegaafd) zeldzaam creatief ze is🥲
pi_220393683
Milou hofmeester heeft een nieuwe caravan, dus kan ze weer losgaan op spullen kopen. Van de week kwam ze ook thuis met een mand vol met kringloop zooi.
pi_220393684
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:40 schreef Titatoet het volgende:
Ahg de middelste van minibelle is ook al te goed voor de kunstacademie , daar zien de docenten ook al niet hoe (natuurlijk hoogbegaafd) zeldzaam creatief ze is🥲
Vreselijk mens.
Ik vermoed dat de geknutselde vleesetende plant haar moeder moet voorstellen.
pi_220393687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 05:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!
En anders wil Ellen (zonder Koen) daar vast wel bij helpen!
pi_220393690
quote:
Zullen gewoon de zorgkosten aftrek zijn.
🤪 Zo bijzonder is dat niet. Stel je je verbruikt meer was dan gebruikelijk of extra beddengoed. Parkeerkosten en km kosten. Bepaald dieet staat er een vast bedrag voor ivm medische aandoening. Etc.
pi_220393695
Die verjaardag aftel kalender bij AM zal wel weer een samenwerking zijn. Welk kind dat 9 jaar wordt gaat nou nog op een kalender de dagen aftellen en stickertjes plakken weken vantevoren totdat ze jarig zijn. Je ziet ook gewoon dat Jet het ongemakkelijk vindt, die moeder met die telefoon in de ene hand en die kalender in de andere. Hup Jet, stickertje plakken!
Vind het wel echt iets voor Sanneke trouwens, misschien kan ze AM vragen hoe en wat met die kalender. Lekker volgend jaar zo'n kalender ophangen in haar nieuwe huis en afstrepen tot haar super belangrijke 38ste verjaardag 🤣
pi_220393700
quote:
Hvk weer wormen hoe dan
Als je je kinderen aan hekjes glijbanen enz laat likken, meiden die continu hun onderbroek uit de billen moeten plukken dan lukt dat wel lijkt me. Ze kan ze mooi aankleden maar als ik die zooi in die keuken op dat aanrecht zie denk ik dat de hygiëne daar minimaal is.
pi_220393716
Wel fijn voor Michelle dat het weer zo goed gaat met haar knie dat ze door Parijs kan flaneren op haar hakjes!
pi_220393723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:43 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Zullen gewoon de zorgkosten aftrek zijn.
🤪 Zo bijzonder is dat niet. Stel je je verbruikt meer was dan gebruikelijk of extra beddengoed. Parkeerkosten en km kosten. Bepaald dieet staat er een vast bedrag voor ivm medische aandoening. Etc.
Zou DBM daarom de kleding met een stiftvlek in de was gooien. En maar roepen dat ze zoveel was heeft. En de andere kosten, tja. Zal ze weten dat er een drempelbedrag is?
pi_220393724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:42 schreef QuintyQ het volgende:
Milou hofmeester heeft een nieuwe caravan, dus kan ze weer losgaan op spullen kopen. Van de week kwam ze ook thuis met een mand vol met kringloop zooi.
Eerlijk sinds ik weet hoe hard haar man werkt, heb ik er bij Milou toch echt minder moeite mee.. zij kopen zelf een caravan, schooit er niet om
pi_220393727
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:39 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik heb weer eens even anoniem gekeken, maar die vorige post ook over haarzelf. Of is dat ook manifesteren. Schrijven hoe je hoopt dat je ooit zal worden?
Maar wat ze schrijft over haar dochter; sinds we een tijd terug via pb even hebben “gekletst” neem ik alles met een enorm vat zout. Ze sprak zichzelf toen ook zo tegen, en beweerde dingen die niet klopten. Ze wist alleen niet dat ik er wel kennis van had. En toen ik haar daar op wees werd ik geblokkeerd en online beticht van pesten.
Ze haalt alles van Google heb ik het idee. Geloof echt idd weinig wat zij zegt!
Ik denk dat ze soms niet meer weet wat ze zegt, en alles is pesten.. maar zelf doet ze het net zo hard als ze weer berichten en mensen exposed
pi_220393736
quote:

[..]
Sorry maar ik vind dat woord broertje echt flauw, die man is gewoon niet groot en heeft een jeugdig uiterlijk.
Iets waar hij niets aan kan veranderen toch.
Iemand op zijn uiterlijk /bouw beoordelen vind ik not done.
pi_220393739
Junior is jarig. Een hele waslijst van Sofie met al zijn kwaliteiten en hoe geweldig hij is. Veel hiervan zie ik niet in de vlogs terug. Waar hij weinig aan kan doen maar komt door gebrek aan opvoeding en altijd afwezige ouders. Gelukkig wel al veel felicitaties op FB wat Sofie vast vertaald in dat er dus veel volgers zijn die hun verhaaltjes graag lezen en ze ondanks de zure reacties toch blijft posten.
pi_220393744
quote:

[..]
Ik zou alleen richting Schiphol rijden dan
pi_220393762
quote:
En die weggetjes om het te krijgen weten ze vaak heel goed.
pi_220393790
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:40 schreef Titatoet het volgende:
Die leeft ook in een droomwereld.sneu voor de kids
pi_220393810
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:47 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Eerlijk sinds ik weet hoe hard haar man werkt, heb ik er bij Milou toch echt minder moeite mee.. zij kopen zelf een caravan, schooit er niet om
Daar gaat het met ook niet om. Dik verdiend natuurlijk. Maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid zooi die daar het huis in komt.
pi_220393833
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Daar gaat het met ook niet om. Dik verdiend natuurlijk. Maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid zooi die daar het huis in komt.
Niet normaal wat voor spullen zij heeft. Alleen al die keukenapparaten 🤯
pi_220393840
Die reacties bij Michelle ook.
Je straalt!
Zo happy!
Zo fijn je weer gelukkig te zien!

Ik zie dat niet hoor. Ik zie haar en haar vriendje totaal vermoeid, zoals ze zelf zegt; hele kleine oogjes. Zijzelf zo mager als een lat en zogenaamd de hele tijd eten. Nu ook weer een stop filmen onderweg naar Parijs met eten en dan allemaal eten filmen in dat decadente restaurant. Morgen krijgen we natuurlijk weer een uitgebreid ontbijtbuffet te zien in dat ontzettend dure hotel waar ze verblijven. En dan uiteraard ergens een lunch in een sjieke tent.
Dat ze zo afgevallen is kwam toch door de ellende van (het einde van) de poly zei ze. Nu is ze zo enorm gelukkig, stalen en alles. Maar eten doet ze nog steeds niet. Ze heeft een verknipte relatie met eten, ik hoop dat ze daar ook hulp bij heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 21-03-2026 09:24:14 ]
pi_220393893
MCW
1 van de kinderen(dacht met bril) heeft jaren terug eens een ingreep gehad aan z’n ogen daar wilde ze verder niet op ingaan ivm zijn privacy waarom een ingreep nodig was..(dan is er wel ineens privacy) maar misschien daarna de bril niet meer nodig?

Verder is dit spontane tripje toch totaal niet geloofwaardig, altijd laat eten als je pas om 23.00uur eet snap ik dat je halverwege de nacht de kasten nog opruimt want dan kun je nog niet slapen.
Misschien dat ze daarom pas noemde:zien eten doet eten, ze hadden de late eters gewoon nog niet zien eten..

Betreft Sjaak en vrienden,lijkt wel een trend bij de liefdes van MCW die verliezen hun hele eigen identiteit dat zie je nu met timmie ook weer die heeft ook niks voor zichzelf en hobbelt maar achter haar aan en zit er gezellig bij als MCW met vriendinnen afspreekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Babbelaertje op 21-03-2026 09:18:04 (Typefout ) ]
pi_220393962
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Clavis het volgende:

[..]
Niet normaal wat voor spullen zij heeft. Alleen al die keukenapparaten 🤯
Hahaha, nou dan kun je beter hier ook niet in de keuken kijken. Moet wel zeggen dat hier alle apparaten gebruikt worden. Ik houd van koken en bakken. Heb vanmorgen al een appeltaart gebakken voor iemand die morgen jarig is. Daarnaast alvast een sausje voor over de cheesecake (die ik gisteren heb gemaakt).
pi_220394000
Ik snap weinig van de laatste post van DBM? Waar heeft of krijgt ze last van bij het opnieuw in slaap willen vallen?
pi_220394085
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Weerikier het volgende:
Je straalt!
Zo happy!

Ik zie dat niet hoor. Ik zie haar en haar vriendje totaal vermoeid, zoals ze zelf zegt; hele kleine oogjes. Zijzelf zo mager als een lat en zogenaamd de hele tijd eten. Nu ook weer een stop filmen onderweg naar Parijs met eten en dan allemaal eten filmen in dat decadente restaurant. Morgen krijgen we natuurlijk weer een uitgebreid ontbijtbuffet te zien in dat ontzettend dure hotel waar ze verblijven. En dan uiteraard ergens een lunch in een sjieke tent.
Dat ze zo afgevallen is kwam toch door de ellende van (het einde van) de poly zei ze. Nu is ze zo enorm gelukkig, stalen en alles. Maar eten doet ze nog steeds niet. Ze heeft een verknipte relatie met eten, ik hoop dat ze daar ook hulp bij heeft.
het gevaar van insta.
Niets is wat het lijkt , ik zou het niet kunnen om zo'n mooi plaatje te laten zien als de werkelijkheid anders is.
pi_220394120
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap weinig van de laatste post van DBM? Waar heeft of krijgt ze last van bij het opnieuw in slaap willen vallen?
Ach die moet overal een naam aangeven.
Ik noem dat gewoon niet meer in slaap kunnen komen
pi_220394234
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Nee ik snap je hoor, soms zie ik haar keuken dan denk ik meid eet eerst lekker alles op. Maar stoor me minder erg bij haar nu
pi_220394251
quote:
DBM heeft vooral last van haarzelf denk ik
pi_220394288
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nu je het zegt👓
Moeders first vermoed ik.
pi_220394304
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind dat ook raar. En ik geloof er ook niet in dat JvP dingen voor zichzelf deed en dat buiten insta liet. Misschien dat een vriendin niet op beeld wil maar dan nog zou JvP iets hebben gepost: onderweg naar avond met vriendin o.i.d.
Nee hoor, die heeft gewoon wat mensen uit het stof gehaald toen bleek dat er buiten de besties van MCW niemand meer was.
Of ze heeft ze verwaarloosd. Net als MCW nu doet met haar besties.
pi_220394322
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:25 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik spring gemiddeld nooit achterop de rug van mijn man. Dan geef ik hem een hernia denk ik 😂 dus beter maar niet.

Judith die nog trots een filmpje maakt van de slaapzaal waar ze slaapt (gelukkig in haar eentje). Tja, leuk als je backpackt op je 21e, maar vind het gewoon zielig als je een jaar of 50 bent.
Helemaal eens idd met wat hierboven werd geschreven: ze had echt beter een appartement kunnen kopen. Wellicht had ze dan ook in de buurt van haar ouders kunnen blijven wonen.
Een huis valt qua onderhoud echt tegen. En daarbij wil ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Nu ook weer met die tuin.... Huur een leuke hovenier in en laat het even goed aanleggen zodat je er verder weinig werk aan hebt.
Ik snap niet dat haar familie etc iedere keer komt opdraven om al die kut klusjes te doen. Vind ook niet dat ze dit aan haar ouders kan vragen. Haar vader is al 80!
Ik denk dat haar ouders/familie/kennissen haar met liefde helpen omdat ze daadwerkelijk ernstig ziek is. Ongeacht haar keuzes mbt financiën.
pi_220394359
HVK, jeetje wat een ellende daar. Dat jochie dat gewoon zittend tijdens het eten in slaap valt met allemaal etensresten op zn gezichtje.
En dan even de wormen tabletjes in beeld, zodat we allemaal weten dat de kinderen in huis wormpjes hebben. Goed idee ook dan allemaal met de handen aan tafel in het "ontbijt" te graaien. Ontbijt tussen aanhalingstekens, is namelijk afbakstokbrood met kruidenboter. En de jongste van 1 jaar mag nog even het mes aflikken, kan gewoon.
pi_220394372
Stokbrood met kruidenboter als ontbijt bij hvk?
pi_220394379
DBM, als zóveel mensen zeggen dat je onzin uitkraamt, zou daar dan niet een kern van waarheid inzitten? Is dat dan niet eens een moment om eens kritisch naar jezelf te kijken?

En in de hashtags #mamasavonturen...welke avonturen? 😂😂😂Die meid heeft zo'n saai leven...
pi_220394387
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:46 schreef Weerikier het volgende:
HVK, jeetje wat een ellende daar. Dat jochie dat gewoon zittend tijdens het eten in slaap valt met allemaal etensresten op zn gezichtje.
En dan even de wormen tabletjes in beeld, zodat we allemaal weten dat de kinderen in huis wormpjes hebben. Goed idee ook dan allemaal met de handen aan tafel in het "ontbijt" te graaien. Ontbijt tussen aanhalingstekens, is namelijk afbakstokbrood met kruidenboter. En de jongste van 1 jaar mag nog even het mes aflikken, kan gewoon.
Echt hè, zo onaantrekkelijk die maaltijden daar. Smeer ze gewoon een lekker boterhammetje en leg dat op een bordje
pi_220394390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Voorafje voor het gourmetten 🤪
pi_220394398
quote:
Ik zie er werkelijk nooit iets gezonds.
Als ze dan zo slecht warm eten dan compenseer je dat toch bij ontbijt en lunch?
Paar aardbeitjes/ omeletje/ tomaatjes.
Nuks
pi_220394474
quote:
Yess, en as we speak zie ik dat jongste jochie van nog geen 2 jaar oud weer meerdere keren een mes ver in zn mond steken. En moeder zit erbij en filmt.
En daarnaast die arme jongen met een verstandelijke beperking die daar moet opgroeien in dit gezin met al die broertjes en zussen en allemaal verschillende vaders en dan zo een moeder die ook nog even alles het internet op gooit. Inclusief of je wormpjes hebt en nog in je broek plast. Maar hey, die kinderen zitten wel 5x per week in de bibliotheek bij een voorleesuurtje en dragen leuke beige kleding die op elkaar afgestemd is. Dus komt ook vast goed. 😖
pi_220394490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:32 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
DBM heeft vooral last van haarzelf denk ik
Overal moet een labeltje op. Je zou maar ‘gewoon’ eens een keertje vroeg wakker zijn en niet meer in slaap kunnen vallen. Heel vervelend. Hebben we allemaal wel eens. Ik heb nog nooit naar een diagnose gezocht om dat te verklaren.

HVK: zo moeilijk is het niet. Zet om 16.00 uur een bordje op tafel met wat rauwe wortelen, komkommer en ach dan mag er op vrijdag bij mij ook echt wel een chipje bij. Win-win want de kinderen krijgen daardoor alvast wat groenten/fruit
binnen. En er ligt niet zoveel zwaarte op het avondeten. Je bent hooguit 5 minuten bezig
Graag verwijderen
pi_220394557
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Of ze heeft ze verwaarloosd. Net als MCW nu doet met haar besties.
Als ik zo verwaarloosd zou zijn door één van mijn vriendinnen zou ik er geen tattoo mee nemen. Maar als ik zo verwaarloosd zou zijn dan mij ook niet bellen als ik weer goed genoeg ben.
pi_220394691
quote:
Ik ken het alleen bij wakker worden.. dat je uit het niets of ergens van wakker schiet en het gevoel hebt wat voelt als een jumpscare
Maar wat ze zegt dat het daarna niet weg gaat is verkeerd begrepen bij het googlen.. want na rustig worden en paar keer diep ademhalen en je ogen dicht doen..
Het is echt weer een dbm verhaal
pi_220394695
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:50 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Voorafje voor het gourmetten 🤪
😆 en dan weer klagen over de troep
pi_220394706
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat haar ouders/familie/kennissen haar met liefde helpen omdat ze daadwerkelijk ernstig ziek is. Ongeacht haar keuzes mbt financiën.
Dat zij ziek is, dat is vreselijk voor haar en voor haar omgeving. Maar ik denk echt dat het leven een stukje makkelijker gaat zijn als ze andere financiële keuzes gaat maken. Mij zou het een heel vervelend gevoel geven als ik mijn ouders van bijna 80 moet vragen om zand te gaan kruien, terwijl ik het geld heb om de tuin te laten doen door een hovenier. Dat is wat mij betreft hele verkeerde zuinigheid.
pi_220394716
Die slaapzaal bij Judith, wat een skere bedoeling. Die houten stapelbedden 😆
pi_220394733
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik zo verwaarloosd zou zijn door één van mijn vriendinnen zou ik er geen tattoo mee nemen. Maar als ik zo verwaarloosd zou zijn dan mij ook niet bellen als ik weer goed genoeg ben.
Toch ben ik blij dat mijn vriendin dat wel heeft gedaan. Dat ze inzag hoe ze zich mee had laten slepen, en daar oprecht spijt van had. En eigenlijk heeft het uiteindelijk onze vriendschap misschien juist verder verdiept. Mensen maken nou eenmaal fouten.
pi_220394915
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik weet van vrouwen die geïsoleerd worden dat dit gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat JVP geïsoleerd werd door MW en KB.

Ik vind dat ze nog verre van haarzelf is JVP, nog steeds geen eigen persoonlijkheid. En die relatie met KB vind ik ook zo gemaakt, net als MW de hele tijd je “liefde” showen. Weet uit eigen ervaring hoe meer je showt hoe nepper het is.

Net als met trauma’s en diagnoses, echt flu flu’s willen zo graag schreeuwen en ondertussen is chat gtp hun bestie
pi_220394946
Dbm post 4 uur terug een bericht dat ze een ijsje gaat eten met haar kleuter die een halve dag naar school is geweest vandaag 🤔👍
Haar kind zit in groep 3 😂🤣 soms laat ze horen hoe het meisje praat en laat ze dingen zien die ze doet.. en als dit het niveau van groep 3 is op die school zou ik toch twijfelen of dit de juiste school is (geen sneer naar kind.. die zit prima op niveau qua leeftijd)
pi_220394950
Heeft DBM nu naar eigen zeggen twee bovengemiddelde kinderen? Zoon werd toch ook getest op IQ? Nu loopt dochter ook ineens een volledig schooljaar voor? Ik geloof daar wederom weer niks van 😅 Nooit maar 1 woord erover gehoord dat ze bv al leest, schrijft of rekensommen maakt. Daarnaast gaat kind gewoonweg niet vaak genoeg naar school om daar een goed beeld over te vormen toch? Mijn eigen kleuter loopt ook behoorlijk voor. Krijgt extra werkboekjes, leest AVI E3 en beginnend M4, zit al in de plusklas en mag sommige dingen met groep 3 meedoen. Ben ik er blij mee? Niet bepaald want het is écht lastig af en toe! DBM lijkt het allemaal weer van de daken te schreeuwen omdat het zo fantastisch leuk is, dat is het echt niet..
pi_220394986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:15 schreef Jenn1806 het volgende:
Heeft DBM nu naar eigen zeggen twee bovengemiddelde kinderen? Zoon werd toch ook getest op IQ? Nu loopt dochter ook ineens een volledig schooljaar voor? Ik geloof daar wederom weer niks van 😅 Nooit maar 1 woord erover gehoord dat ze bv al leest, schrijft of rekensommen maakt. Daarnaast gaat kind gewoonweg niet vaak genoeg naar school om daar een goed beeld over te vormen toch? Mijn eigen kleuter loopt ook behoorlijk voor. Krijgt extra werkboekjes, leest AVI E3 en beginnend M4, zit al in de plusklas en mag sommige dingen met groep 3 meedoen. Ben ik er blij mee? Niet bepaald want het is écht lastig af en toe! DBM lijkt het allemaal weer van de daken te schreeuwen omdat het zo fantastisch leuk is, dat is het echt niet..
Hier heeft mijn dochter zichzelf leren schrijven, was 3 dat het begon.. net wat je zegt alles behalve leuk.. ze schrijft nog steeds niet vast en is 14.. puur omdat ze dit haar zelf heeft aangeleerd. Gelukkig was de basisschool begripvol en mocht ze los schrijven. Maar kinderen die HB zijn kan je vaak ook niet leren zwemmen en fietsen. Want het gaat niet in 1x perfect en dan balen ze. En frustratie uiten dus geloof er ook geen bal van bij DBM of DVM de verzin moeder
pi_220395028
Maarten loopt ook weer rond met zijn seksloze nep uggs 🫣
pi_220395093
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Weerikier het volgende:
Je straalt!
Zo happy!

Precies, ik krijg soms het gevoel alsof ze maar doet alsof ze zo ontzettend veel kan eten en eet, maar daar ondertussen weinig van waar is.

Of ze heeft gewoon een snel metabolisme waardoor ze niet (snel) aankomt.

Dat stralen zie ik overigens ook niet. Ik zie een vermoeide vrouw die heel erg haar best doet om over te komen alsof ze straalt.
Ik geloof best dat ze gelukkig is met Tim, ik zou niet weten waarom je dat bij een nieuwe liefde (ook) zou moeten faken.
Maar dat zij straalt, nee ik zie het niet.
pi_220395122
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten loopt ook weer rond met zijn seksloze nep uggs 🫣
Past wel bij de seksloze tuinbroeken, seksloze klompen en seksloze 'knot' van AM.

Zou AM overigens echt niet doorhebben dat ze zichzelf tegenspreekt. Iedereen moet met 21 jaar uit huis. Of nee rond hun 21e. Of nee toch met 21, Julia ook.

Is Julia niet al 21?
Heeft ze Jim er niet gewoon uitgeschopt omdat zij met de zwangerschapshormonen zijn recalcitrante gedrag niet aan kon (wat ik best kan begrijpen, als zwangere ben je niet altijd even rationeel).

Waar ik het dan wel weer mee eens ben (en dat ben ik niet gauw met AM) is dat ze tegen een volger zegt dat zowel Jim als Sam het goed doen.
Jim doorloopt misschien niet de standaard schoolcarrière, maar dat betekent niet dat ie t niet goed doet. Ook als je 20+ bent kan je het op je eigen tempo en eigen manier doen.
pi_220395212
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hier heeft mijn dochter zichzelf leren schrijven, was 3 dat het begon.. net wat je zegt alles behalve leuk.. ze schrijft nog steeds niet vast en is 14.. puur omdat ze dit haar zelf heeft aangeleerd. Gelukkig was de basisschool begripvol en mocht ze los schrijven. Maar kinderen die HB zijn kan je vaak ook niet leren zwemmen en fietsen. Want het gaat niet in 1x perfect en dan balen ze. En frustratie uiten dus geloof er ook geen bal van bij DBM of DVM de verzin moeder
Dit had ik kunnen typen 🤣😂 maar dan zoon.. die deed in groep 2 eigenlijk groep 3 kon dus direct door naar 4 kon met 3 jaar al redelijk lezen en las in groep 1&2 zijn klasgenoten voor.
Kon toen alle tafels al enzovoort... maar zwemmen of fietsen was niets voor hem.. zie werkelijk niets aan het kind (flip of flap)dat boven gemiddeld is (en dat is prima)
pi_220395215
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm post 4 uur terug een bericht dat ze een ijsje gaat eten met haar kleuter die een halve dag naar school is geweest vandaag 🤔👍
Haar kind zit in groep 3 😂🤣 soms laat ze horen hoe het meisje praat en laat ze dingen zien die ze doet.. en als dit het niveau van groep 3 is op die school zou ik toch twijfelen of dit de juiste school is (geen sneer naar kind.. die zit prima op niveau qua leeftijd)
Haar dochter zit toch “nog maar” in groep 2? Maar liep afgelopen zomer natuurlijk al heel ver voor 🤪
pi_220395311
Mijn oudste keerde lezen in groep 1, heeft na de basisschool vmbo kader gedaan (uiteindelijk bleek dag hij dyslexie had en niet kon rekenen en later zn voorsprong snel kwijt was). Mijn jongste was iets later, in groep 2 dat hij leerde lezen maar was/is een dwarse Fries ;) dus is naar een sbo school gegaan en heeft later praktijkonderwijs gedaan, vroeg lezen en voorlopen in de kleuterklas zegt helemaal niks. Al is dag bij influencers natuurlijk heel anders 🤪
pi_220395507
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit had ik kunnen typen 🤣😂 maar dan zoon.. die deed in groep 2 eigenlijk groep 3 kon dus direct door naar 4 kon met 3 jaar al redelijk lezen en las in groep 1&2 zijn klasgenoten voor.
Kon toen alle tafels al enzovoort... maar zwemmen of fietsen was niets voor hem.. zie werkelijk niets aan het kind (flip of flap)dat boven gemiddeld is (en dat is prima)
Haha nou en hoe voelde dit? Frustratie toch ook voor ons als moeder, dus dat zij daar nooit wat over schrijft is bizar!!! Omdat ze alles deelt!

Dus hierin geloof ik haar absoluut niet, en denk ik dat ze weer een labeltje wilt!
pi_220395730
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ha, de zoon van Judith is dan vast HB.
pi_220396013
Am die het geen probleem vindt om aangesproken te worden met “bro” … sinds wanneer zijn haar kinderen halve street wise kids ? En wtf mag ook maar niet door Lot . Hou op met me , eerste kind dat me aanspreekt met Bro krijgt meteen straf, net zolang totdat er enige vorm van respect terug komt .
pi_220396034
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ha, de zoon van Judith is dan vast HB.
Minimaal, misschien zelfs HB++ (geintje)
pi_220396056
Die Lot Keckeis is ook zo maximaal overdreven altijd.
Babyshower voor de juf (wel heel leuk), met alle ouders een loopfiets ingezameld en dan een jurkje van haar collectie, de tas uitgebreid op beeld.
Nu weer een taart voor de kapper omdat er op het laatste moment nog plek was.
Snap ergens ook niet waar zij altijd de energie vandaan haalt 😅
pi_220396267
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:15 schreef poohenzo het volgende:
Am die het geen probleem vindt om aangesproken te worden met “bro” … sinds wanneer zijn haar kinderen halve street wise kids ? En wtf mag ook maar niet door Lot . Hou op met me , eerste kind dat me aanspreekt met Bro krijgt meteen straf, net zolang totdat er enige vorm van respect terug komt .
Mijn oudste zei laatst 'bro' tegen mij. 'Heb toch niet met je geknikkerd of wel dan.'
Ik denk niet dat hij ooit weer bro tegen mij gaat zeggen.

De kinderen van Priscilla zeggen 'u' tegen haar, dat vind ik ook wel weer zo wat.

Maar AM is natuurlijk een coole moeder en een total baddie.

[ Bericht 5% gewijzigd door ZombieQueen op 21-03-2026 13:44:43 ]
pi_220396344
Zo te horen heeft Sanne de borg niet teruggekregen. Ze geeft ook zelf toe dat ze de boel hebben laten verslonzen. Dan is dat toch alleen maar logisch?
pi_220396346
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:11 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik weet van vrouwen die geïsoleerd worden dat dit gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat JVP geïsoleerd werd door MW en KB.

Ik vind dat ze nog verre van haarzelf is JVP, nog steeds geen eigen persoonlijkheid. En die relatie met KB vind ik ook zo gemaakt, net als MW de hele tijd je “liefde” showen. Weet uit eigen ervaring hoe meer je showt hoe nepper het is.

Net als met trauma’s en diagnoses, echt flu flu’s willen zo graag schreeuwen en ondertussen is chat gtp hun bestie
Ik zat laatst te denken. Dan ben je gescheiden en was je ex-man (uiteraard) bij je laatste bevalling samen met zijn (nieuwe) vriendin, wat ook je ex is. Leg fay later maar eens uit aan je kleinkinderen 🤣
pi_220396442
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik zat laatst te denken. Dan ben je gescheiden en was je ex-man (uiteraard) bij je laatste bevalling samen met zijn (nieuwe) vriendin, wat ook je ex is. Leg fay later maar eens uit aan je kleinkinderen 🤣
Teveel om over na te denken 🤣🤣🤣
pi_220396446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Clavis het volgende:
Zo te horen heeft Sanne de borg niet teruggekregen. Ze geeft ook zelf toe dat ze de boel hebben laten verslonzen. Dan is dat toch alleen maar logisch?
Als dat zo is vind ik dat stiekem net goed, misschien leert ze ervan. En dan kan ze weer zeuren vanaf de bank
pi_220396450
Jep Sanneke en nu? Tikkies voor de borg zodat jij kan shoppen! Ook al voelt het niet als thuis, je gaat toch niet in een smerig huis leven?
pi_220396543
Och och Sanneke het eeuwige slachtoffer weer hoor.
pi_220396548
Maar gelukkig weet Sanneke waar rijkdom in zit!

Ik zou als verhuurder echt pissig zijn, goed dat ze borg hebben gevraagd
pi_220396555
Ja maar wij weten niet hoe het voelt als je het bericht krijgt dat je daar niet kan blijven.. volgens mij was vanaf het begin duidelijk dat ze er echt niet uit zouden worden gegooid. Ik vind het schandalig dat je dan alles maar laat gaan en niks meer netjes houdt/opknapt.
pi_220396585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef Clavis het volgende:
Ja maar wij weten niet hoe het voelt als je het bericht krijgt dat je daar niet kan blijven.. volgens mij was vanaf het begin duidelijk dat ze er echt niet uit zouden worden gegooid. Ik vind het schandalig dat je dan alles maar laat gaan en niks meer netjes houdt/opknapt.
En niemand die het haar heeft verteld :+
pi_220396610
0,0 zelfreflectie die Sanneke. Ja, we hebben het laten verslonzen omdat het niet meer als een huis voelde. Wat is dat voor redenatie?
Je bent gewoon lui en egoïstisch punt.
pi_220396626
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:12 schreef proud_mami het volgende:
0,0 zelfreflectie die Sanneke. Ja, we hebben het laten verslonzen omdat het niet meer als een huis voelde. Wat is dat voor redenatie?
Je bent gewoon lui en egoïstisch punt.
dat ze toen toegaf nooit te dweilen 🤮 vooral met een kruipend kind
pi_220396726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
dat ze toen toegaf nooit te dweilen 🤮 vooral met een kruipend kind
Ja want dat gaat niet vanaf de bank hè? Enige beweging komt alleen voor als iets kan kopen. Maar ze koopt niet om het kopen hoor.
pi_220396864
Ze zouden Sanneke van mij zelfs nog wel extra mogen beboeten met hoe smerig zij het heeft achtergelaten. Ranzig mens.
pi_220397012
Dus Am pakt eerst haar telefoon, en loopt dan naar ze toe om de deur dicht te doen? Waarom?
pi_220397071
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am pakt eerst haar telefoon, en loopt dan naar ze toe om de deur dicht te doen? Waarom?
Omdat ze verslaafd is geraakt aan de overtuiging dat anderen dit willen zien, sterker nog; Dat anderen dit nodig hebben. Ik doe er toe, ik ben nodigs
pi_220397079
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef Moppie1982 het volgende:
Omdat haar volgers zo een inkijkje krijgen in haar gezin/ bv. En om aan 100 stories per dag te komen. Want dit heeft ze nog niet eerder laten zien🤪
pi_220397238
Dus omdat Sanneke stress had en druk op haar relatie, vindt zij zichzelf zielig en daarom vindt ze dat ze recht heeft op haar borg terug.. logica..

Daarnaast is zij er niet uitgezet ofzo, want ze heeft als huurder gewoon recht. En als dat wellicht anders geldt voor een campinghuisje, dan had zij dat toch allemaal van te voren kunnen uitzoeken, want daar is ze toch zo goed in?

Overigens lijkt het niet alsof ze niks doet. Ze doet ook niks. Als je vent 40 uur werkt en voor het geld zorgt, dan hoor je de afwas te doen en zorgen dat er eten op tafel staat als die thuis komt. Net zoals dat de koelkast al gevuld is, zodat hij lekker van zijn weekend kan genieten.
pi_220397321
Ze is hartstikke zwakbegaafd en dat is bijzonder zorgelijk daar ze 24 uur voor een kind zorgt. Dan die zgn andere "influencer" Huisvolkids. Je bent gewoon naar probleemwijken aan het kijken. Natuurlijk is het de schuld van de Rabobank.
Go hard or go home
pi_220397351
Gelukkig had Sanneke meer gespaard, geld kan ze wel missen
pi_220397360
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Noek het volgende:
Ze is hartstikke zwakbegaafd en dat is bijzonder zorgelijk daar ze 24 uur voor een kind zorgt. Dan die zgn andere "influencer" Huisvolkids. Je bent gewoon naar probleemwijken aan het kijken. Natuurlijk is het de schuld van de Rabobank.
Bedoel je Sanneke?
pi_220397379
Wat een bende, al dat speelgoed op de grond bij Sanneke, raap het lekker op als Mijan zijn slaapje doet. Maar nee, ze moet Peppie weer vanaf de bank filmen.
pi_220397392
Een paar maanden geleden moest Peppie aan haar vragen of ze vaker af wilde gaan wassen? Bizar, ze is de hele dag thuis, waarom moet hij dat vragen? Bevestigd meteen weer dat Sanneke het liefst zo min mogelijk doet
pi_220397456
Je zou nu maar tot het besef komen dat je geld hebt gegeven aan Sanneke en ze niet eens haar huis schoon achter kan laten en je dus daar je geld aan uit hebt gegeven. Omdat zij te lui is een vinger uit te steken. Als ze krap bij kas zitten, zet je toch alles op alles om die borg terug te krijgen. Zijn vast geen twee tientjes. Bizar!
pi_220397600
Na een lange pauze van zowel FOK als de fluflu’s, heb ik vandaag weer eens een kijkje genomen bij:

Sanneke: ik zag iemand reageren op een story met dat het huis nu al gezellig is. Ik zie alleen maar een ontzettende bende. En dan niet een bende van verhuizing maar gewoon zooi wat ze niet opruimt.
En ze zit inderdaad niet alleen maar op de bank; soms zit ze ook in de auto.

MCW: ik raak compleet gestrest van haar leven/drang naar het perfecte plaatje voor de gram

Wat is er trouwens met Debbie gebeurd?

En voor alle Gerda’s hier: ik ben niet nieuw, gewoon de inloggegevens kwijt van m’n vorige account dus calm down.
pi_220397677
Wat is precies het verhaal van Sanne en dat tijdelijke huisje? En wat een reden om je huis niet bij te houden zeg, walgelijk..
pi_220397902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat is precies het verhaal van Sanne en dat tijdelijke huisje? En wat een reden om je huis niet bij te houden zeg, walgelijk..
Dat ze medelijden wilt
pi_220397998
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef WildeTuinen het volgende:
Dat tijdelijke huisje waarvan ze dachten daar heel lang te mogen wonen. Totdat bleek dat de verhuurders het gingen verkopen. Toen deugde er helemaal niks meer van en hebben ze dus alles laten verslonsen. Ik begrijp uit haar verhaal dat het ze nu aardig wat geld gekost heeft. Begrijpelijk ook.
pi_220398006
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij is echt niet de slimste...
Ging stuk om die ooievaar die ze een raaf noemt
Ik schrok vooral van de manier waarop ze het zei. Het kwam er, communicatief gezien, niet heel sterk en vaardig uit zal ik maar zeggen.
pi_220398130
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:20 schreef Maremare het volgende:
Za l ze wel o p haar geld pagina vertellen , ik denk niet dat ze veel drankjes betaald heeft
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220398177
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:06 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar gelukkig weet Sanneke waar rijkdom in zit!

Ik zou als verhuurder echt pissig zijn, goed dat ze borg hebben gevraagd
Ze doet ook net alsof die mensen het huis net zolang moeten aanhouden puur zodat sanneke een kind kan krijgen, sanneke lekker kan wonen, sanneke kan chillen op de bank. Want verkopen is schandalig. Het is die mensen hun eigendom maar ze doet alsof die mensen leven om sanneke te pleasen en haar gelukkig te maken :') Echt schandalige monoloog loopt ze te houden. En altijd maar zo overtuigd van haar eigen gelijk - dat is nog het ergste.

Als dion ooit eindelijk tot inzicht komt eindigt ze echt als halve dakloze.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220398216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze doet ook net alsof die mensen het huis net zolang moeten aanhouden puur zodat sanneke een kind kan krijgen, sanneke lekker kan wonen, sanneke kan chillen op de bank. Want verkopen is schandalig. Het is die mensen hun eigendom maar ze doet alsof die mensen leven om sanneke te pleasen en haar gelukkig te maken :') Echt schandalige monoloog loopt ze te houden. En altijd maar zo overtuigd van haar eigen gelijk - dat is nog het ergste.

Als dion ooit eindelijk tot inzicht komt eindigt ze echt als halve dakloze.
Ze vond het ook belachelijk, want de huurder zocht mensen die er lang in zouden willen wonen. Puntje bij paaltje wilden ze het toch verkopen. (is hun goed recht!)

Wel een beetje koekje van eigen deeg Sanneke, jij licht mensen op door te zeggen geen geld te hebben om vervolgens te schooien om geld en alle huisraad
pi_220398242
Ik snap de stories ook niet waar ze zogenaamd zelfspot heeft over haar en de bank.
Je ziet in dr ogen dat het haar echt raakt dat mensen daar blijkbaar over hebben. En dat ze zoekt naar bevestiging van Dion dat ze meer doet.

Ik vraag me alleen of wie ze zo graag wilt overtuigen dat ze meer doet dan alleen zitten?
Je houdt toch alleen jezelf voor de gek.
pi_220398264
Ik heb in de verkeringstijd lang geleden een keer op de rug van mijn man gesprongen , daarna is hij gevallen en heeft zijn enkelband gescheurd 😂 daarna maar nooit weer gedaan 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220398344
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik heb in de verkeringstijd lang geleden een keer op de rug van mijn man gesprongen , daarna is hij gevallen en heeft zijn enkelband gescheurd 😂 daarna maar nooit weer gedaan 😂
😂😂😂
pi_220398384
Toen Sanneke vorige week de tuin filmde had ik al mijn twijfels over de borg. En van het huis waar ze nu wonen verwacht ik ook dat het in no-time een gore bende zal zijn.
Dat Dion haar maanden terug heeft gevraagd om meer af te wassen zegt genoeg. Luier dan Sanneke ga je ze niet vinden hoor.
pi_220398431
Dat jochie bij deviervankim op die motor met blote armen… pffff 😅 Ik snap dat het z’n hobby is, maar doe ‘m alsjeblieft wel even volledige bescherming aan 😱
pi_220398449
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:09 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik snap de stories ook niet waar ze zogenaamd zelfspot heeft over haar en de bank.
Je ziet in dr ogen dat het haar echt raakt dat mensen daar blijkbaar over hebben. En dat ze zoekt naar bevestiging van Dion dat ze meer doet.

Ik vraag me alleen of wie ze zo graag wilt overtuigen dat ze meer doet dan alleen zitten?
Zij doet echt niks hoor. Dion zegt dat het speelgoed er nog ligt van gisteren, zij zegt van niet.
pi_220398477
Ik had stiekem al zoiets verwacht. Dion heeft lopen schoonmaken in de keet. Ja niet genoeg dus. Maar dat kan ook niet als het niet bijgehouden is. Die tuin zag er ook niet uit. Nee dat was niet in een paar uur te herstellen.
pi_220398502
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:04 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ze vond het ook belachelijk, want de huurder zocht mensen die er lang in zouden willen wonen. Puntje bij paaltje wilden ze het toch verkopen. (is hun goed recht!)

Wel een beetje koekje van eigen deeg Sanneke, jij licht mensen op door te zeggen geen geld te hebben om vervolgens te schooien om geld en alle huisraad
Maar geluk zit niet in geld hoor!
Waarom dan bedelen om geld? Blijkbaar hadden ze de verhuizing ook kunnen betalen van hun spaargeld en geld van de ouders.
pi_220398532
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:09 schreef Jippiejappie het volgende:

Ik denk dat zij er in haar hoofd van overtuigd is dat zij veel doet dagelijks en druk is. Wat ik ergens treurig vind. De hele dag met M., broodje regelen, tussendoortje regelen, blokje om. Dat is haar dag en ik heb het gevoel dat dus heel ‘zwaar’ voelt voor haar en ook de reden is dat er verder weinig tot niks uit haar handen komt.

Dion mag dan ook niet het scherpste mes uit de la zijn, hij is wel een aanpakker. Weken bikkelen in dat huis en vervolgens dat chalet ook nog poetsen.
Graag verwijderen
pi_220398544
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Noek het volgende:
Is ze ook. Mijn broer is LVB, ik herken zoveel! Met dat verschil dat mijn broer geen kinderen heeft, wél werkt en begeleiding krijgt. Op zijn manier en naar zijn kunnen draait hij mee in de maatschappij.
pi_220398648
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik had stiekem al zoiets verwacht. Dion heeft lopen schoonmaken in de keet. Ja niet genoeg dus. Maar dat kan ook niet als het niet bijgehouden is. Die tuin zag er ook niet uit. Nee dat was niet in een paar uur te herstellen.
Ja, daar verbaasde ik me ook al over.
En vorige week heeft ze het geld van de borg al 3x uitgegeven, want ze kregen het deze week terug. En tegelijkertijd zegt ze ‘dat het niet meer als een thuis voelde (..) toen ze hoorden dat het verkocht zou worden en dat ze toen het huis en de tuin hebben laten verslonzen.

En dat hebben ze 1,5 jaar (!!) geleden gehoord. Dus al die tijd een smerig huis en een een verwaarloosde tuin gehad, waar ze lekker met kind in had kunnen zitten.

Hoe kan je in die puinhoop en gorigheid leven? Ik heb verre van smetvrees, maar dat gaat wel heel ver.

En dan ook nog in de overtuiging zijn dat je je borg wel terug krijgt.
En toen ze het niet terug kregen lag het aan die Verschrikkelijke Verhuurder.

Koekoek.
pi_220398710
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar geluk zit niet in geld hoor!
Waarom dan bedelen om geld? Blijkbaar hadden ze de verhuizing ook kunnen betalen van hun spaargeld en geld van de ouders.
Gekkie! Daar moest een eierschaal, een wiebelige giraffenlamp en glazen met kersjes er op voor worden gekocht. Onder andere.
pi_220398741
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:57 schreef Jippiejappie het volgende:
Gelukkig had Sanneke meer gespaard, geld kan ze wel missen
Ja dat zegt ze maar ze vindt het zuur en oneerlijk!
pi_220398755
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef tulpje19 het volgende:
Na een lange pauze van zowel FOK als de fluflu’s, heb ik vandaag weer eens een kijkje genomen bij:

En voor alle Gerda’s hier: ik ben niet nieuw, gewoon de inloggegevens kwijt van m’n vorige account dus calm down.
Nou nou ..
ik heb in mijn lidmaatschap hier nog niemand gelezen die tekeer ging tegen een nieuw lid/meeschrijver vanwege het zijn van een nieuw lid?
pi_220398815
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gekkie! Daar moest een eierschaal, een wiebelige giraffenlamp en glazen met kersjes er op voor worden gekocht. Onder andere.
En gelukkig heeft ze haar felbegeerde ijsjesspiegel ook nog kunnen kopen.
pi_220398878
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is ze ook. Mijn broer is LVB, ik herken zoveel! Met dat verschil dat mijn broer geen kinderen heeft, wél werkt en begeleiding krijgt. Op zijn manier en naar zijn kunnen draait hij mee in de maatschappij.
Fijn voor je broer dat het hem lukt! Goede begeleiding kan echt een verschil maken
pi_220398898
Ik was eerlijk gezegd in shock toen ik hoorde dat ze op een park vlakbij het strand woonde. Dan ga je toch, in ieder geval wekelijks of met enige regelmaat lekker naar het strand? Of met de kinderwagen door de duinen lopen....
Ik heb eerlijk gezegd te doen met Dion. Ik zie hem echt wel hard werken, en zij zit alleen op haar zuignap orders uit te delen.
Echt, wat een type.
pi_220398905
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Kan hier echt om gieren 😂. Dit zou mij ook overkomen hahaha
pi_220398949
Dbm heeft weer keukenprinsesje gespeeld hoor 🫣 weer zo’n goed uitziende maaltijd 🤢
pi_220398967
Sofie Nagelkerke proost met een glas champagne. Even dikke middelvinger naar de critici over haar drankgebruik. Maar ze heeft hier niet de volgers mee. Alleen zichzelf want haar huid en haar laten de sporen van te veel alcohol al zien. En als ze te veel alcohol op heeft komt er in de vlog ook niet echt iets zinnigs uit. Sterker nog: dingen die ze beter helemaal niet zou zeggen. Maar ze begrijpt er sowieso niets van. Want stoppen met vloggen om de vele kritiek? Nee ze zou moeten stoppen om haar kinderen hun privacy te gunnen. Leuk joh als je 15 bent en er staat op YT een vlog waarin staat dat je op 7 jarige leeftijd een stoel eronder gepoept hebt.
pi_220398981
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Fijn voor je broer dat het hem lukt! Goede begeleiding kan echt een verschil maken
Zit ook een heel groot deel in de opvoeding.
pi_220399182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:59 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik was eerlijk gezegd in shock toen ik hoorde dat ze op een park vlakbij het strand woonde. Dan ga je toch, in ieder geval wekelijks of met enige regelmaat lekker naar het strand? Of met de kinderwagen door de duinen lopen....
Ik heb eerlijk gezegd te doen met Dion. Ik zie hem echt wel hard werken, en zij zit alleen op haar zuignap orders uit te delen.
Echt, wat een type.
En maar zeggen dat ze in het moment is als ze iets onderneemt en daarom niet haar telefoon pakt. Dat is ook iets wat ze zelf heel erg blijft geloven…
pi_220399226
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zit ook een heel groot deel in de opvoeding.
❤ dan hulde aan je ouders!
pi_220399281
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft weer keukenprinsesje gespeeld hoor 🫣 weer zo’n goed uitziende maaltijd 🤢
Gelukkig zit er ook prei in! Echt, waar dan?😂
  zaterdag 21 maart 2026 @ 18:36:06 #205
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220399303
Dat gelul van AM over een kind dat is overleden na een aanrijding in hun wijk is dikkeduimcontent. Dat was in Delft.
pi_220399336
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat gelul van AM over een kind dat is overleden na een aanrijding in hun wijk is dikkeduimcontent. Dat was in Delft.
Haar wereld is zo groot…
pi_220399347
quote:
Ja ik dacht huh in de buurt, echt niet!
pi_220399416
Ik vind het ook wel apart dat M. constant zo claimerig rond zijn moeder hangt, ben bang dat het kind echte aandacht tekort komt en het op deze manier zoekt. Of gewoon prikkelzoekend is omdat hem zo weinig geboden wordt.
Er 24/7 zijn maar vanaf je zuignap een beetje schreeuwen tegen hem en hooguit een rondje winkels is geen kwalitatieve aandacht.
pi_220399430
quote:
En een vreselijk schaamteloze ‘kijk hoe enorm betrokken ik ben’ poging, terwijl iedereen weet dat zij dat totaal niet is. Alles voor de content!
pi_220399459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:16 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En maar zeggen dat ze in het moment is als ze iets onderneemt en daarom niet haar telefoon pakt. Dat is ook iets wat ze zelf heel erg blijft geloven…
Ze leeft in haar eigen waanzin
pi_220399504
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:51 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En een vreselijk schaamteloze ‘kijk hoe enorm betrokken ik ben’ poging, terwijl iedereen weet dat zij dat totaal niet is. Alles voor de content!
Ja en dan te bedenken dat ze elk jaar rond deze tijd weer over dit onderwerp begint.
pi_220399633
Sanneke heeft weer een mental breakdown.
Ik heb het idee als mensen niet met haar eens zijn en dit uitspreken ze opeens weer is ingestort.
Nog meer het slachtoffertje spelen.

Mensen hebben het niet over vooroordelen Sanneke. Het zijn waarheden die jou niet zint.

[ Bericht 21% gewijzigd door Jippiejappie op 21-03-2026 19:31:11 ]
pi_220399675
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:00 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Ja en dan te bedenken dat ze elk jaar rond deze tijd weer over dit onderwerp begint.
Ze kan heel veel per jaar. Op nieuw gebruiken
pi_220399677
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Gelukkig zit er ook prei in! Echt, waar dan?😂
Echt hoor, waar dan 🫣
pi_220399687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:48 schreef Nieve het volgende:
Ik vind het ook wel apart dat M. constant zo claimerig rond zijn moeder hangt, ben bang dat het kind echte aandacht tekort komt en het op deze manier zoekt. Of gewoon prikkelzoekend is omdat hem zo weinig geboden wordt.
Er 24/7 zijn maar vanaf je zuignap een beetje schreeuwen tegen hem en hooguit een rondje winkels is geen kwalitatieve aandacht.
Ik haar nog krijsen ‘JE MOEDER’
pi_220399769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nou dat was ook echt erg.
Dat lachje steeds van haar vind ik ook zo irritant
pi_220399783
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Pff samen met die blik in haar ogen 😖
pi_220399889
Ik heb de stories van Sanneke gekeken en geluisterd en ik zit hier met mijn oren te klapperen. Hoort ze zelf wel wat ze zegt?

Ik wil op niemand een etiket plakken, maar dit is geen normaal gedrag en geen normale gedachtengang.

Zij hebben het huis en tuin laten verslonzen, ze hebben het niet zo opgeleverd als de afspraak was en het enige wat ze doet is verwijten maken naar de verhuurder en verdrinken in zelfmedelijden.

Ik hoop heel erg dat zij hulp en/of begeleiding gaan krijgen.
pi_220399997
Ik heb het nog een keer terug geluisterd. Als ik het goed heb begrepen was de verhuurder verantwoordelijk voor de relatieproblemen tussen Sanne en Dion? En express een woning laten verslonzen? Ongelooflijk.
pi_220400024
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:16 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke heeft weer een mental breakdown.
Ik heb het idee als mensen niet met haar eens zijn en dit uitspreken ze opeens weer is ingestort.
Nog meer het slachtoffertje spelen.

Mensen hebben het niet over vooroordelen Sanneke. Het zijn waarheden die jou niet zint.

Ik vermoed dat ze hier mee leest.
pi_220400027
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb het nog een keer terug geluisterd. Als ik het goed heb begrepen was de verhuurder verantwoordelijk voor de relatieproblemen tussen Sanne en Dion? En express een woning laten verslonzen? Ongelooflijk.
Ja - zo gaat het met alles in haar leven. Schuld van de hele wereld, de rabobank, maar nooit van haarzelf. In werkelijkheid ligt het meer op 95% sanneke, 5% Rabobank.
pi_220400028
Ja, de verhuurder had maar moeten snappen dat ze het moeilijk hadden. Dus daarom alsnog de borg moeten teruggeven?

Ik zet het geluid altijd harder als Dion meepraat zodat ik hem kan verstaan, hij zegt namelijk alle juice 😂 zoals dat hij S heeft moeten vragen vaker af te wassen en dat ze geen fluit heeft gedaan rondom de verhuizing.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220400031
Jet heeft nu ineens een reserve Oma? Jet heeft toch al 2 Oma’s 🤦♀
pi_220400043
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja, de verhuurder had maar moeten snappen dat ze het moeilijk hadden. Dus daarom alsnog de borg moeten teruggeven?

Ik zet het geluid altijd harder als Dion meepraat zodat ik hem kan verstaan, hij zegt namelijk alle juice 😂 zoals dat hij S heeft moeten vragen vaker af te wassen en dat ze geen fluit heeft gedaan rondom de verhuizing.
Top tip!
pi_220400049
quote:

Ja - Misschien had ze Dion de opdracht moeten geven reels te maken van hun echtelijke ruzies zodat de verhuurder meer begrip voor hen zou hebben. Want de ruzies was de schuld van de hutverhuurders.
pi_220400098
quote:

Ik denk dat de borg nog lang niet alle kosten dekt die de eigenaar van het chalet moet gaan maken om het verkoop-klaar te krijgen. Dus niet zo gek dat die borg niet teruggegeven is.
pi_220400099
quote:
Dan ben je samen toch gewoon een smerig stel ook. Dat je boos bent kan ik ergens nog inkomen, maar dat je dan 1,5 jaar maar niks meer in een huisje doet, terwijl je daar zelf nog wel woont en notabene een kind krijgt, nee, dan heb je ze niet allemaal op een rijtje.
Maarja, ik zei het gister nog, de borg is al uitgegeven, want onze prinses moet elk hoekje van de de nieuwe keet volladen. Ze leert er ook niet van, dat is duidelijk. Snel de bakfiets verkopen, dan heeft ze weer meer geld.
pi_220400108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jet heeft nu ineens een reserve Oma? Jet heeft toch al 2 Oma’s 🤦♀
Hopelijk scheelt dit Jet een ‘kutjeugd’. |:(
pi_220400162
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
❤ dan hulde aan je ouders!
pi_220400163
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja - Misschien had ze Dion de opdracht moeten geven reels te maken van hun echtelijke ruzies zodat de verhuurder meer begrip voor hen zou hebben. Want de ruzies was de schuld van de hutverhuurders.
Dat ze ruzie kregen snap ik wel. Die man werkt elke dag en treft elke dag een bende in zijn huis. Dan mag hij nog de beide weekenddagen op pad naar supermarkten, pakketpunten en andere troepwinkels. En hij mag thuis nog schoonmaken, de zooi opruimen en dan kruipt er nog een kind rond. Als ze dit zo voortzet, dan gaat het met die ruzies nog veel erger worden (ligt dan vast ook aan alles en iedereen). Dion zijn bankrekening komt elke maand tekort en madame blijft maar strooien, want ze 'zorgt ook voor wat geld'. Ze kan beter dat gat in haar hand dicht laten naaien en haar pinpas inleveren.
pi_220400178
quote:
Maar ondertussen zelf wel filmend en scheef zittend filmen op de fiets, J filmen terwijl die tegen haar praat en haar kant op kijkt. Gisteren/van de week nog met een weg / uitrit van rechts. En ja, het is een woonerf en ja, iemand komend van een uitrit moet je voorrang geven, maar toch. Ze let zelf ook niet goed op. Maar dat is niet eng, daar denkt ze niet vaak aan?
pi_220400189
quote:
Iemand moet de schuld hebben. En het is nooit Sanneke haar schuld en Dion afvallen kan ze niet maken. Dus dan moet het wel aan de verhuurder liggen.
pi_220400222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:09 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Hopelijk scheelt dit Jet een ‘kutjeugd’. |:(
Echt, hoe krijgt ze het toch telkens weer voor elkaar om uit haar mond te krijgen? Haar ouders zullen echt niet perfect zijn, en fouten gemaakt hebben, maar het is gewoon onnodig om het telkens weer op te rakelen
pi_220400266
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt, hoe krijgt ze het toch telkens weer voor elkaar om uit haar mond te krijgen? Haar ouders zullen echt niet perfect zijn, en fouten gemaakt hebben, maar het is gewoon onnodig om het telkens weer op te rakelen
Aandacht trekkerij, ze is vast weer een boek aan het lezen erover. Wel apart dat ze jaren geprofiteerd heeft van diezelfde ouders, daar waren ze wel goed genoeg voor.
pi_220400312
Even bij Sanneke gekeken, deze keet gaat er niet beter op worden. Ze hebben een eethoek, wat ligt er op de stoelen, kleding? Tafel vol zooi, die kast van gister staat er nu ook naast, geen porum een kledingkast in je woonkamer. En verder 'moet nog worden ingedeeld', meid je woont er al een week, het staat al een week zo, je filmt het vanaf de bank. Maar nee iedereen ziet het verkeerd allemaal en ze doet zo haar best. De enige die ik daar iets zie doen is Dion, zij zit op een bank, stoel, autostoel, en/of geeft geld uit.

En dat dat gejammer over de verhuurders, kan zij ook bedenken hoe het voor die mensen is? Zij hebben in goed vertrouwen hun bezit verhuurd aan bekenden, ze hebben dit echt niet op voorbedachte raden zo gedaan. Ik krijg steeds het gevoel dat er iets is voorgevallen en die mensen besloten hebben Sanneke en Dion eruit te zetten. Hoe zij erover praat, is niet het hele verhaal.
pi_220400325
Ach wat is ze toch zielig. Arme Sanneke. Het is iedereen en zijn moeders schuld behalve die van haar, boehoe!

Echt zelfreflectie heeft ze niet. Ik ben bang dat M. snel zijn moeder overstijgt qua intelligente zowel emotioneel als intellectueel. Ik heb echt met dat kleine ventje te doen. :'(

Overigens ben ik echt benieuwd na de kant van de verhurende partij. Ik zou zeggen als ze meelezen: slide in de DM. 👀
pi_220400371
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:30 schreef papierentas het volgende:
Even bij Sanneke gekeken, deze keet gaat er niet beter op worden. Ze hebben een eethoek, wat ligt er op de stoelen, kleding? Tafel vol zooi, die kast van gister staat er nu ook naast, geen porum een kledingkast in je woonkamer. En verder 'moet nog worden ingedeeld', meid je woont er al een week, het staat al een week zo, je filmt het vanaf de bank. Maar nee iedereen ziet het verkeerd allemaal en ze doet zo haar best. De enige die ik daar iets zie doen is Dion, zij zit op een bank, stoel, autostoel, en/of geeft geld uit.

En dat dat gejammer over de verhuurders, kan zij ook bedenken hoe het voor die mensen is? Zij hebben in goed vertrouwen hun bezit verhuurd aan bekenden, ze hebben dit echt niet op voorbedachte raden zo gedaan. Ik krijg steeds het gevoel dat er iets is voorgevallen en die mensen besloten hebben Sanneke en Dion eruit te zetten. Hoe zij erover praat, is niet het hele verhaal.
Waren het zelfs bekenden van hun.. het zou mij ook niet verbazen dat ze al het gezeik over hun hebben gehoord of gezien van Sanneke

Zoals al eerder is gezegd hier door iemand. You get what you give.
pi_220400395
Eruit zetten kan toch niet? Je hebt toch huurders bescherming?
pi_220400435
Waarschijnlijk hebben ze eerst voor een bepaalde tijd getekend.

Ik kijk de vlogs niet van de nagelkerkjes. Bewerkt ze de foto’s zo erg? Want ik zie niet echt schade hoor… behalve wallen en rimpels maar dat past wel bij de leeftijd toch?
pi_220400439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef brilduiker1973 het volgende:
Voor een recreatiewoning gelden andere regels. Sanneke wist alles, maar dat niet.
pi_220400455
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:39 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Waren het zelfs bekenden van hun.. het zou mij ook niet verbazen dat ze al het gezeik over hun hebben gehoord of gezien van Sanneke

Zoals al eerder is gezegd hier door iemand. You get what you give.
Volgens mij heeft ze een keer verteld dat het buren waren uit haar vorige flat oid.
pi_220400463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef brilduiker1973 het volgende:
Niet op een vakantiepark.
En ze zijn er niet zomaar uitgezet, de verhuurder heeft laten weten dat het verkocht is of dat hij/zij het wil gaan verkopen.
pi_220400464
Sanneke snapt niet dat mensen dingen over haar zeggen terwijl ze haar helemaal niet kennen. Nou Sanneke, je laat genoeg van jezelf zien om daar een mening over te hebben. En anders moet je misschien eens iets anders laten zien dan wat je tot nu toe hebt laten zien. Bewijs het tegendeel zou ik zeggen.
pi_220400483
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:30 schreef papierentas het volgende:

Idd!! Wat ik zie is een eethoek met een jas op een stoel, hang dat op!!, een broek over een andere stoel, een AH tas op de kleding kast ( moest deze niet naar boven?) Ik krijg een error van al die kasten in de ruimte. Zooi op de grond.
pi_220400485
Voor iemand die snel overprikkeld is, is het toch echt wel een grote bende bij Sanneke.
Ik ben ook vrij snel overprikkeld, helemaal na een volle dag met alle kinderen thuis.
Maar dan vind ik het het fijnste moment van de dag als alle zooi weer is opgeruimd.
pi_220400505
Willine gun ik trouwens echt een toner en een fles shampoo. 😩
pi_220400522
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:49 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Idd!! Wat ik zie is een eethoek met een jas op een stoel, hang dat op!!, een broek over een andere stoel, een AH tas op de kleding kast ( moest deze niet naar boven?) Ik krijg een error van al die kasten in de ruimte. Zooi op de grond.
In die kledingkast komt al haar eten te staan. Die wilde ze eerst op de gang, want gekregen en is niet haar smaak. (Ondankbaar)
Maar Dion heeft het toch voor elkaar gekregen om het daar te plaatsen, vlak naast de koelkast.
pi_220400574
En wat ik nog het ergste vind: die zielige plant op de kast.
pi_220400665
Als ik de staat zie van het huis van Sanneke na een kleine week wonen. Hou ik me vast hoe het over een jaar uitziet. Als ze iedere dag 5 a 10 minuutjes inplant om kleine spulletjes op te ruimen of de stofzuiger in de hand te nemen is het heel makkelijk bij te houden. Daarnaast ergerde ik me aan het filmpje waar de kast liet zien waar de plank verkeerd gemonteerd was. Als Dion en andere niet gebuffeld had te afgelopen weken, had je nu in een geheel onaf huis gezetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lonneke1983 op 21-03-2026 22:50:29 ]
pi_220400668
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:51 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willine gun ik trouwens echt een toner en een fles shampoo. 😩
Zo ouderwets …
pi_220400676
Sanneke zou beter voor dichte meubels kunnen kiezen …
pi_220400698
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:00 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Staat in haar planner!
pi_220400803
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:09 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke zou beter voor dichte meubels kunnen kiezen …
Een ouderwetse kastenwand is misschien een goed idee. Zo’n donkerbruin wandmeubel met tig deurtjes en lades en een ruimte voor je tv. Kan lekker veel achter de deuren!
pi_220400992
En echt al die mensen die reageren op de ik ben zo zielig story van Sanneke. :')

Dat verdien je niet je doet zo je best ook met je instagram stories.

:') ...dat is natuurlijk ook echt je best doen!

En je bent een pracht vrouw en je bent goed bezig!!!

Bezig waarmee precies? Dat huis nog meer volstoppen, nog minder doen en een nieuwe zitkuil maken in de bank terwijl je vent alles zit te doen?

Soms vraag ik mezelf af of deze mensen ogen hebben?
pi_220401001
Als ik iets lelijk vind, dan neem ik het niet aan. Ondankbaar dit, Sanneke is gewoon een verwende kleuter soms. Als ze nou een baan zoekt kan ze kopen wat ze wilt!

En doe dan die kast in de gang, dan kijk je er niet de hele dag vanaf je bank naar..

En gelukkig heeft ze de dag positief afgesloten met een etentje!
pi_220401047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Als ik iets lelijk vind, dan neem ik het niet aan. Ondankbaar dit, Sanneke is gewoon een verwende kleuter soms. Als ze nou een baan zoekt kan ze kopen wat ze wilt!

En doe dan die kast in de gang, dan kijk je er niet de hele dag vanaf je bank naar..

Zo’n kast zet je toch niet in de woonkamer/keuken? Sorry, dat ziet er niet uit.
pi_220401065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Moppie1982 het volgende:

Zou ze haar schoonouders getrakteerd hebben voor al hun hulp? 🤔
pi_220401071
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja ik zat even terug te kijken maar dit ziet er inderdaad niet uit... Ik snap niet dat je dan zoiets aanpakt en het zo in je woonkamer neerzet.

Daarintegen ziet dat hele huis er nu al niet meer uit. Overal een zooi. En daar heeft Dion dan zoveel energie in gestoken.

Vraag mezelf af hoe vaak Sanneke in dit huis gaat dweilen. Smeerlap.
pi_220401091
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Denk eerder dat hun schoonouders hun hebben meegenomen. Zou mezelf kapot schamen.
pi_220401107
quote:

[..]
Ik vraag me vooral af wat die schoonouders nou van Sanneke vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij vinden dat ze een leuke schoondochter hebben, een leuke vriendin voor hun zoon. Of ze zijn gewoon heel blij dat Dion onder de pannen is.
pi_220401131
Waarom dat filmen in bed?
pi_220401135
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja ik zat even terug te kijken maar dit ziet er inderdaad niet uit... Ik snap niet dat je dan zoiets aanpakt en het zo in je woonkamer neerzet.

Daarintegen ziet dat hele huis er nu al niet meer uit. Overal een zooi. En daar heeft Dion dan zoveel energie in gestoken.

Vraag mezelf af hoe vaak Sanneke in dit huis gaat dweilen. Smeerlap.
Ik zit er echt met verbazing naar te kijken. En ik weet dat ik echt heel opgeruimd en schoon ben maar je huis binnen een week zo’n bende laten worden? Onvoorstelbaar.

En de elektrische dweil hebben we nog niet gezien dus nee, daar is nog niet gedweild. Heb het idee dat ze zo in dat huis getrokken zijn.
pi_220401141
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom dat filmen in bed?
Zodat we zien dat ze niet alleen maar op de bank zit.
pi_220401157
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vraag me vooral af wat die schoonouders nou van Sanneke vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij vinden dat ze een leuke schoondochter hebben, een leuke vriendin voor hun zoon. Of ze zijn gewoon heel blij dat Dion onder de pannen is.
Ik vraag mezelf dit ook af. Maar ja, als je iets van Sanneke gaat zeggen tegen Dion kan je hem ook van je afstoten als ouder zijnde. Ik zou liever willen als ik een kind zou hebben, dat mijn kind alleen is en gelukkig dan dit. Je kan mij veel vertellen maar als ik op Dion zijn IG profiel kijk kan je mij niet vertellen dat zij goed bij elkaar passen qua bezigheden. Dion is best wel actief en Sanneke is de meest passieve persoon die ik ooit heb gezien.

Sanneke lijkt voor Dion een grote blinde vlek te zijn. En ik denk dat zijn ouders graag een beetje de vinger aan de pols houden. Het is niet alleen hun zoon, maar ook hun kleinkind dat in deze situatie zit.
pi_220401158
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hopen dat hun zoon het een keer inziet en het op een rennen zet
pi_220401198
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:53 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Hopen dat hun zoon het een keer inziet en het op een rennen zet
Sanneke kan niet rennen dus dat lijkt me een prima plan!
pi_220401278
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:56 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Sanneke kan niet rennen dus dat lijkt me een prima plan!
😂😂
pi_220401288
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee ze hadden hem gewoon boven moeten zetten, ipv een content kamer een kasten kamer maken veel beter!

Het content dat ik van haar zie is toch niet boeiend, en ik zou als bedrijf ook niet met zo iemand samenwerken.

Een mooie kast in je woonkamer is niets mis mee, maar zo een bakbeest nee. Maar denk gewoon dat ze geen zin hebben hem naar boven te sjouwen.. snap sowieso niet dat je hem niet boven monteert
pi_220401290
quote:

[..]
Denk eerder andersom
pi_220401294
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:52 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vraag mezelf dit ook af. Maar ja, als je iets van Sanneke gaat zeggen tegen Dion kan je hem ook van je afstoten als ouder zijnde. Ik zou liever willen als ik een kind zou hebben, dat mijn kind alleen is en gelukkig dan dit. Je kan mij veel vertellen maar als ik op Dion zijn IG profiel kijk kan je mij niet vertellen dat zij goed bij elkaar passen qua bezigheden. Dion is best wel actief en Sanneke is de meest passieve persoon die ik ooit heb gezien.

Sanneke lijkt voor Dion een grote blinde vlek te zijn. En ik denk dat zijn ouders graag een beetje de vinger aan de pols houden. Het is niet alleen hun zoon, maar ook hun kleinkind dat in deze situatie zit.
Dat ze niks zeggen snap ik hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat ze van haar vinden.

Dion z’n account heb ik kortgeleden eens bekeken. Ik snap er niks van dat zij een stel zijn.
pi_220401330
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee ze hadden hem gewoon boven moeten zetten, ipv een content kamer een kasten kamer maken veel beter!

Het content dat ik van haar zie is toch niet boeiend, en ik zou als bedrijf ook niet met zo iemand samenwerken.

Een mooie kast in je woonkamer is niets mis mee, maar zo een bakbeest nee. Maar denk gewoon dat ze geen zin hebben hem naar boven te sjouwen.. snap sowieso niet dat je hem niet boven monteert
Een kastenkamer lijkt me ook geen aanrader. Kasten moeten ook gevuld worden. Ik heb lege lades in de keuken, lege planken in de kasten. Dat zou bij Sanneke ondenkbaar zijn.
pi_220401366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Dion z’n account heb ik kortgeleden eens bekeken. Ik snap er niks van dat zij een stel zijn.
Gewoon allebei heel lang alleen. Allebei super desperate. Toen Sanneke zwanger was dacht ze vast, mooi nu kan ik lekker op de bank blijven plakken. Hoef ik niet meer mijn best te doen voor Dion.
pi_220401422
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
En echt al die mensen die reageren op de ik ben zo zielig story van Sanneke. :')

Dat verdien je niet je doet zo je best ook met je instagram stories.

:') ...dat is natuurlijk ook echt je best doen!

En je bent een pracht vrouw en je bent goed bezig!!!

Bezig waarmee precies? Dat huis nog meer volstoppen, nog minder doen en een nieuwe zitkuil maken in de bank terwijl je vent alles zit te doen?

Soms vraag ik mezelf af of deze mensen ogen hebben?
Waar zie jij die reacties op haar story dan? Ik zie namelijk nergens reacties
pi_220401452
Heel soms denk ik, dit kan toch niet waar zijn.
Is Sanneke echt geen ragebait??
pi_220401539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Ze is er wel heel goed in. Hierin wel.
pi_220401545
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:22 schreef Bubu2012 het volgende:

[..]
Waar zie jij die reacties op haar story dan? Ik zie namelijk nergens reacties
Onderaan. Altijd dezelfde 3/4 slijmjurken die reageren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Danny huurt haar in om dit topic levend te houden ;)
pi_220401632
[quote]0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:39 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ik kan die reacties dus helemaal niet zien, apart. Geen idee waar dat aan ligt
pi_220401646
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ik snap dat jij dat snapt. 😄

Maar stiekem zou ik toch best inderdaad willen weten wat er door hun hoofd gaat, ik bedoel Sanneke kunnen ze volgen op haar openbare account met desnoods een fake account. Dan zien ze dagelijks hoe het er daar aan toe gaat.

En stiekem had ik best een vlieg op de muur willen zijn toen Sanneke en Dion de caravan moesten opleveren. En zou ik werkelijk willen weten hoe die verhuurders over haar denken, of ze overlast van hen hebben gehad en hoe het er eerst uitzag en nu.
pi_220401653
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:39 schreef RipCity het volgende:

[..]
[..]
Danny huurt haar in om dit topic levend te houden ;)

Ik zie soms ook wat andere, maar het zijn wel altijd dezelfde. Heel bizar vind ik dat. Zijn die dan ook zo ontzettend lui en laagbelastbaar?
pi_220401659
Mb: wie maakt nou die foto's die ze post? Vraagt ze dat aan een voorbijganger, gaan ze dan op commando heel klef en blij doen voor een foto? Ik vraag me dat echt af.

Verder vindt ik dat zij veel veel prikkels van buitenaf nodig heeft om bij een gelukkig te zijn.
Als je echt heel verliefd bent dan heb je niks nodig, alleen elkaar.
pi_220401744
Even iets positiefs : ik vind dat AM met de tweeling leuke versieringen heeft aangebracht voor Jet’s verjaardag .
pi_220401757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:56 schreef Lodelie het volgende:
Mb: wie maakt nou die foto's die ze post? Vraagt ze dat aan een voorbijganger, gaan ze dan op commando heel klef en blij doen voor een foto? Ik vraag me dat echt af.

Verder vindt ik dat zij veel veel prikkels van buitenaf nodig heeft om bij een gelukkig te zijn.
Als je echt heel verliefd bent dan heb je niks nodig, alleen elkaar.
Ik vind dat ook altijd zo ontzettend ongemakkelijk.
Ik heb zelf altijd het idee dat hoe meer en vaker mensen iets etaleren zoals bijvoorbeeld een relatie en helemaal op de manier zoals MW het doet, hoe faker het is.

Prima om eens een keer samen een foto te delen, maar zij is daarin erg waanzinnig.
pi_220401805
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:54 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik snap dat jij dat snapt. 😄

Maar stiekem zou ik toch best inderdaad willen weten wat er door hun hoofd gaat, ik bedoel Sanneke kunnen ze volgen op haar openbare account met desnoods een fake account. Dan zien ze dagelijks hoe het er daar aan toe gaat.

En stiekem had ik best een vlieg op de muur willen zijn toen Sanneke en Dion de caravan moesten opleveren. En zou ik werkelijk willen weten hoe die verhuurders over haar denken, of ze overlast van hen hebben gehad en hoe het er eerst uitzag en nu.
Ik zou best de kant van de verhuurders willen horen
pi_220402013
Alleen al de tuin fatsoeneren en de tegels netjes maken is al een hoop werk. Laat staan dat je alles ook nog in de keet moet doen. Dion kan nooit in zn eentje in een halve? middag die hele keet van top tot teen hebben uitgesopt. En dan de betekenis dat je de boel al 1,5 jaar verwaarloosd. Nee niet gek dat je de borg niet terug krijgt.
pi_220402014
Ik snap vooral Sanneke haar redenatie niet. Ze geeft zelf toe dat ze het huis en de tuin hebben laten verslonzen en dat het niet meer in dezelfde staat is als toen ze erin trokken. Dat is toch precies waarom verhuurders borg vragen?

Het lijkt alsof zij verwacht had dat de verhuurders zouden zeggen van nou het huisje ziet er niet best uit, maar omdat het zo vervelend voor jullie was dat jullie eruit moesten dat jullie toch de borg gewoon terug krijgen.

En ik snap dat het heel kut is om tijdens je zwangerschap te horen dat je verhuurder je er eigenlijk uit wil hebben, maar uiteindelijk hebben ze er sindsdien nog anderhalf (?) jaar kunnen wonen. Dus het is ook weer niet zo dat die verhuurders ze een ultimatum hebben gesteld ofzo, die lijken puur te hebben aangegeven van joh we willen verkopen dus zouden jullie wat nieuws kunnen zoeken. Ondanks dat het kut voor Sanneke was is dat hen natuurlijk goed recht. En ja als dat huisje dan in slechte staat is en verkoopklaar gemaakt moet worden lijkt het me niet meer dan logisch dat je daar dan de borg voor inhoudt. Ik snap gewoon echt niet hoe ze dat niet heeft kunnen zien aankomen en wat een bovenmenselijke coulance ze dan verwacht had.
pi_220402104
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 23:08 schreef poohenzo het volgende:
Even iets positiefs : ik vind dat AM met de tweeling leuke versieringen heeft aangebracht voor Jet’s verjaardag .
Die Tika ook schattig gedaan met ballon en hoedje op. Heel leuk gedaan.🎊🎈
pi_220402401
AM gaat op dinsdag met Rens op pad, donderdag zijn ze 30jaar getrouwd... 🤔🤭
pi_220402604
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 01:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM gaat op dinsdag met Rens op pad, donderdag zijn ze 30jaar getrouwd... 🤔🤭
Dinsdag gaat ze op een gesponsord uitje naar een messenmakerij, en daar mag Rens de Kok natuurlijk weer het een en ander uitzoeken.
Misschién zet ze er zelfs ‘betaald partnerschap’ bij.

En M&A zijn 25 jaar getrouwd , niet 30.
pi_220402689
J is jarig, 🥳🥳, leuke versiering voor haar.

Zou ze nu wel de taart krijgen die ze wil, of wordt het weer een appeltaart van de HEMA?
pi_220402705
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 04:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dinsdag gaat ze op een gesponsord uitje naar een messenmakerij, en daar mag Rens de Kok natuurlijk weer het een en ander uitzoeken.
Misschién zet ze er zelfs ‘betaald partnerschap’ bij.

En M&A zijn 25 jaar getrouwd , niet 30.
Verkeerd onthouden, ik dacht dat ik 30 gelezen had.
Maar ik vond het er staan alsof ze 25jaar getrouwd was met Rens, omdat ze het als 1 zin schreef. Daar moest ik om grinniken.
pi_220402781
Ik heb te doen met de eigenaren van de caravan. Er zal flink wat geld in moeten worden gestoken om de keet weer netjes/verkoopklaar te krijgen, ik vind het oprecht shockerend hoe de staat is van hun eigendom. De tuin alleen al.. Dat gaat meer kosten dan de borg hoor.
Het is ontzettend coulant geweest dat ze Sanneke 1,5(!!)jaar nog hebben laten zitten. Ze hadden ook kunnen zeggen je hebt 3 maanden, ze had geen rechten. En dan nog weet ze te klagen dat het oneerlijk is. 😅
pi_220402882
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 23:50 schreef Moondance het volgende:
Ik snap vooral Sanneke haar redenatie niet. Ze geeft zelf toe dat ze het huis en de tuin hebben laten verslonzen en dat het niet meer in dezelfde staat is als toen ze erin trokken. Dat is toch precies waarom verhuurders borg vragen?

Het lijkt alsof zij verwacht had dat de verhuurders zouden zeggen van nou het huisje ziet er niet best uit, maar omdat het zo vervelend voor jullie was dat jullie eruit moesten dat jullie toch de borg gewoon terug krijgen.

En ik snap dat het heel kut is om tijdens je zwangerschap te horen dat je verhuurder je er eigenlijk uit wil hebben, maar uiteindelijk hebben ze er sindsdien nog anderhalf (?) jaar kunnen wonen. Dus het is ook weer niet zo dat die verhuurders ze een ultimatum hebben gesteld ofzo, die lijken puur te hebben aangegeven van joh we willen verkopen dus zouden jullie wat nieuws kunnen zoeken. Ondanks dat het kut voor Sanneke was is dat hen natuurlijk goed recht. En ja als dat huisje dan in slechte staat is en verkoopklaar gemaakt moet worden lijkt het me niet meer dan logisch dat je daar dan de borg voor inhoudt. Ik snap gewoon echt niet hoe ze dat niet heeft kunnen zien aankomen en wat een bovenmenselijke coulance ze dan verwacht had.
Dat is dan wrsch wel haar autisme. Zij kan zich niet verplaatsen in anderen. Dat zie je heel vaak bij haar terug.
pi_220402905
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:42 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat is dan wrsch wel haar autisme. Zij kan zich niet verplaatsen in anderen. Dat zie je heel vaak bij haar terug.
Misschien kan ze leren omgaan met haar autisme i.p.v. het als reden voor haar gedrag te misbruiken.
pi_220402908
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien kan ze leren omgaan met haar autisme i.p.v. het als reden voor haar gedrag te misbruiken.
Dat sowieso
pi_220402923
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:53 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat sowieso
Dat ze zelf zo wil leven snap ik al niet maar dat ze zo wil leven met en voor haar kind vind ik onacceptabel.
pi_220402960
Wat ik echt niet snap, is dat ze die plank die verkeerd om in de kast zit niet omdraaien. Als je dat ziet, dan ruim je die kast toch niet in, maar haalt hem nog een keer uit elkaar en plaats die plank goed. Zoveel werk is dat toch niet.Ik zou daar complete error van krijgen. En dan zeggen dat het bij de kast in de badkamer precies hetzelfde is. Als je dit een keer fout doet, let je de tweede keer toch extra goed op.
pi_220402967
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:42 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat inleven in de ander niet bij elke autist vanzelfsprekend is (sowieso hebben veel mensen daar moeite mee) betekent niet dat zij dat niet kan leren als ze erop gewezen wordt. Ze had dit op haar 37e allang kunnen weten, autisme of geen autisme.
pi_220402971
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Wat ik echt niet snap, is dat ze die plank die verkeerd om in de kast zit niet omdraaien. Als je dat ziet, dan ruim je die kast toch niet in, maar haalt hem nog een keer uit elkaar en plaats die plank goed. Zoveel werk is dat toch niet.Ik zou daar complete error van krijgen. En dan zeggen dat het bij de kast in de badkamer precies hetzelfde is. Als je dit een keer fout doet, let je de tweede keer toch extra goed op.
Ja ik zou dat ook echt heel storend vinden, ze wacht waarschijnlijk op Dion om het op te lossen.
pi_220402977
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 05:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Verkeerd onthouden, ik dacht dat ik 30 gelezen had.
Maar ik vond het er staan alsof ze 25jaar getrouwd was met Rens, omdat ze het als 1 zin schreef. Daar moest ik om grinniken.
Ja ze heeft wel vaker van die kromme zinnen. Of zou het een freudiaanse verspreking zijn 😉
pi_220402981
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Dit gaat één van de ‘dat doen we nog wel een keer’ klusjes worden. Zo’n klusje waarvan iedereen weet dat het niet gaat gebeuren als je het niet direct doet. En als de plank zo blijft zitten heeft Sanneke nog jaren de kans om te pas en te onpas te zeggen dat Dion een fout heeft gemaakt.

En dit is hoe het met alles gaat. Opruimen, schoonmaken etc., alles vooruit schuiven. En zo wordt ook dit huis vanzelf een onoverzichtelijke vieze bende.
Het enige waarvoor Sanneke direct in actie komt is kopen. Geld uitgeven aan zooi is haar wel toevertrouwd.
pi_220402990
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 23:50 schreef Lalaland79 het volgende:
Alleen al de tuin fatsoeneren en de tegels netjes maken is al een hoop werk. Laat staan dat je alles ook nog in de keet moet doen. Dion kan nooit in zn eentje in een halve? middag die hele keet van top tot teen hebben uitgesopt. En dan de betekenis dat je de boel al 1,5 jaar verwaarloosd. Nee niet gek dat je de borg niet terug krijgt.
Zouden ze tussendoor niet eens zijn aangesproken op de tuin door de verhuurder? Wat ik begreep wonen de eigenaren zelf ook op het park, zij moeten dat dan gezien hebben toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')