Maar dat is niet haar klacht toch? Het gaat om de overbrugging tussen wanneer haar AOV stopt en wanneer ze AOW krijgt. Desalniettemin vind geef ik haar nog steeds geen gelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef WildeTuinen het volgende:
Judith vraagt om compensatie..... Denk dat ze vergeten is dat ze meerdere studies heeft gedaan en weinige echte arbeidsjaren heeft gemaakt...... Ze heeft haar hele werkende leven een paar maanden gewerkt en is daarna weer op reis gegaan.....
Het is natuurlijk vreselijk dat ze nu zo ziek is waardoor ze niet kan werken, maar ze heeft zelf amper pensioen opgebouwd.
Maar als ze meer werkjaren had dan had ze toch ook meer pensioen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dat is niet haar klacht toch? Het gaat om de overbrugging tussen wanneer haar AOV stopt en wanneer ze AOW krijgt. Desalniettemin vind geef ik haar nog steeds geen gelijk![]()
Het is toch niet iets van de laatste jaren dat de pensioenleeftijd flexibel is, en steeds veranderd? Waarschijnlijk kon je voor 2 euro per maand extra ook afdekken als de pensioenleeftijd zou stijgen, en vond ze het dat niet waard. Ja, dat is inderdaad knap lullig voor haar nu, maar vind het geen overheidskwestie? Misschien wel dat voor ZZP'ers een AOV verplicht zou moeten zijn, maar die hád ze.
Het gaat niet over pensioen. Maar haar aov dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:13 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Maar als ze meer werkjaren had dan had ze toch ook meer pensioen?
Toevoeging: ik heb hier geen kaas van gegeten haha, klopt kennelijk niet helemaal wat ik zeg.
Inderdaad, niks sprankelends aan haar 🫣quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM vindt het zóherkenbaar dat iemand in podcast zegt ‘dat mensen niet goed tegen sprankelende mensen kunnen’
Zeg heeft het toch niet over haarzelf? Ik vind er weinig sprankelend aan bij haar, al jaren..
Van de aldi naar de struytse hoeck lopen is 900 meter ze zit dichter bij de aldi dan de winkels maar ik denk echt nog geen 10 minuten lopen...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:21 schreef Lief17 het volgende:
[..]
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.
Kan ze meteen een rondje over de markt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Van de aldi naar de struytse hoeck lopen is 900 meter ze zit dichter bij de aldi dan de winkels maar ik denk echt nog geen 10 minuten lopen...
Ik denk niet dat ze het lang vol houd dat geloop.. maar morgen gaat ze iig weer... tot de bodem van de geldpot bereikt is
Nee als ik het goed begrijp heeft ze toen ze ging starten met werken als ZZP'er deze verzekering afgesloten om haar inkomen op te vangen als je door ziekte niet meer kan werken, wat in haar geval dus aan de hand is. Tot haar pensioenleeftijd betalen zij dan (een deel) van wat ze zou verdienen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:13 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Maar als ze meer werkjaren had dan had ze toch ook meer pensioen?
Toevoeging: ik heb hier geen kaas van gegeten haha, klopt kennelijk niet helemaal wat ik zeg.
Ze IS gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die, op welke manier dan ook, heeft geholpen. Geld vragen en nu zeggen dat ze genoeg gespaard hadden, niet even langs gegaan toen mensen aan het klussen waren, op de verhuisdag met haar moeder op pad, het is duidelijk dat ze tegen Dion heeft gezegd dat ze de gekregen kast niet mooi vindt (Dion is alleen niet zo snugger om dat voor zich te houden). Ze heeft werkelijk niks gedaan om de verhuizing goed te laten verlopen want janken dat dat niet lukt met een kind. En deze week heeft ze geshopt en ervoor gezorgd dat de bank niet afkoelt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef Maremare het volgende:
Sanneke gedraagt zich echt alsof ze van kop tot kont in het gips zit. Zelden zo'n aartslui type gezien. Echt een dikke vinger ook naar Peppie die zich uit de naad werkt en vervolgens thuis ook nog alles kan doen.
Of iets herkennen mbt overleden tweeling door infectie. Hoe dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM vindt het zóherkenbaar dat iemand in podcast zegt ‘dat mensen niet goed tegen sprankelende mensen kunnen’
Zeg heeft het toch niet over haarzelf? Ik vind er weinig sprankelend aan bij haar, al jaren..
En wel alles posten en zeuren als dingen die niet goed gaan. Werknemers van ziggo of kpn afsnauwen. Je eigen vent afsnauwen, mensen die niet komen helpen of op kraamvisite kwamen afsnauwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze IS gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die, op welke manier dan ook, heeft geholpen. Geld vragen en nu zeggen dat ze genoeg gespaard hadden, niet even langs gegaan toen mensen aan het klussen waren, op de verhuisdag met haar moeder op pad, het is duidelijk dat ze tegen Dion heeft gezegd dat ze de gekregen kast niet mooi vindt (Dion is alleen niet zo snugger om dat voor zich te houden). Ze heeft werkelijk niks gedaan om de verhuizing goed te laten verlopen want janken dat dat niet lukt met een kind. En deze week heeft ze geshopt en ervoor gezorgd dat de bank niet afkoelt.
Wat ze nu wel vergeet er bij te vertellen is dat haar verzekeraar destijds (toen ze nog werkte) aan haar heeft gevraagd of ze meer premie wilde betalen zodat de uitkering langer zou doorlopen dan de 65 jaar wat ze nu heeft. Ze heeft destijds dus wel aanbod gehad maar zelf afgewezen. Weet het niet meer zeker maar volgens mij heeft ze dat destijds niet gedaan omdat ze dan de premie te hoog vindt. Dat was natuurlijk allemaal voordat ze zo ernstig ziek werd.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dat is niet haar klacht toch? Het gaat om de overbrugging tussen wanneer haar AOV stopt en wanneer ze AOW krijgt. Desalniettemin vind geef ik haar nog steeds geen gelijk![]()
Het is toch niet iets van de laatste jaren dat de pensioenleeftijd flexibel is, en steeds veranderd? Waarschijnlijk kon je voor 2 euro per maand extra ook afdekken als de pensioenleeftijd zou stijgen, en vond ze het dat niet waard. Ja, dat is inderdaad knap lullig voor haar nu, maar vind het geen overheidskwestie? Misschien wel dat voor ZZP'ers een AOV verplicht zou moeten zijn, maar die hád ze.
Ja, zie, zo'n vermoeden had ik dus al. Dan snap ik niet zo goed waarom zij daarvoor gecompenseerd moet worden door de overheid.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:11 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Wat ze nu wel vergeet er bij te vertellen is dat haar verzekeraar destijds (toen ze nog werkte) aan haar heeft gevraagd of ze meer premie wilde betalen zodat de uitkering langer zou doorlopen dan de 65 jaar wat ze nu heeft. Ze heeft destijds dus wel aanbod gehad maar zelf afgewezen. Weet het niet meer zeker maar volgens mij heeft ze dat destijds niet gedaan omdat ze dan de premie te hoog vindt. Dat was natuurlijk allemaal voordat ze zo ernstig ziek werd.
Buiten dat, er zijn wel meer mensen die op een gegeven moment hun huis moeten verkopen om te kunnen leven. Kan zij toch ook doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:11 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Wat ze nu wel vergeet er bij te vertellen is dat haar verzekeraar destijds (toen ze nog werkte) aan haar heeft gevraagd of ze meer premie wilde betalen zodat de uitkering langer zou doorlopen dan de 65 jaar wat ze nu heeft. Ze heeft destijds dus wel aanbod gehad maar zelf afgewezen. Weet het niet meer zeker maar volgens mij heeft ze dat destijds niet gedaan omdat ze dan de premie te hoog vindt. Dat was natuurlijk allemaal voordat ze zo ernstig ziek werd.
Tja.. likken aan een kunststof ijsje wat buiten staat bijvoorbeeld?quote:
Ja precies, nu heb ik “maar” 2 kinderen maar die hebben nooit wormen gehad, net als luizen trouwens.quote:
En waar moet ze dan wonen? De huurhuizen liggen ook niet voor het oprapen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Buiten dat, er zijn wel meer mensen die op een gegeven moment hun huis moeten verkopen om te kunnen leven. Kan zij toch ook doen?
Precies dit ja! Anderzijds kan ik mij ook wel voorstellen dat ze daar graag wil blijven wonen. Aangezien ze ook verwacht dat B dan nog thuis woont en studeert. Maar goed, sommige keuzes uit het verleden kunnen je later opbreken. Ze heeft destijds gegokt en zoals het nu naar uit ziet, verloren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Buiten dat, er zijn wel meer mensen die op een gegeven moment hun huis moeten verkopen om te kunnen leven. Kan zij toch ook doen?
Eerlijk gezegd ook gênant dat alle gasten in het hotel slapen en zij als enige bij het personeel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:22 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Oh Judith, wat is ze toch een gier. Ze heeft heus wel geld voor het hotel maar wil het gewoon niet uitgeven. Echt bij alles merk je dat ze echt heel knieperig is. Ik denk ook niet dat ze een cent heeft bijgedragen aan de lunch
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze zich in elk geval heeft ingeschreven voor een huurwoning. En het is ook niet zo dat ze morgen 65 wordt. En ingeschreven staan voor een huurwoning is gewoon handig want je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En waar moet ze dan wonen? De huurhuizen liggen ook niet voor het oprapen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog thuis woont. Zo autonoom als hij is verwacht ik eerder dat hij voor z’n 18e al uit huis is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:47 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Precies dit ja! Anderzijds kan ik mij ook wel voorstellen dat ze daar graag wil blijven wonen. Aangezien ze ook verwacht dat B dan nog thuis woont en studeert. Maar goed, sommige keuzes uit het verleden kunnen je later opbreken. Ze heeft destijds gegokt en zoals het nu naar uit ziet, verloren.
Heb je haar maaltijden weleens gezien 🫣quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:07 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik vind die Willine echt zo suf en bekrompen. Gaat ze elke keer haar outfit laten zien, ze ziet eruit alsof ze jaren terug leefde. En hoe zij leeft...pff moet er niet aan denken.
Misschien had ze gehoopt dat de bruid dan maar zou aanbieden om voor haar het hotel te betalenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:02 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ook gênant dat alle gasten in het hotel slapen en zij als enige bij het personeel.
En waarom moet ze altijd op die man z’n rug klimmen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ‘from paris with love’. En dan alleen foto’s van Tim en Mies delen![]()
Die vrouw is ook enorm vol van zichzelf.
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:36 schreef Sstt1993 het volgende:
Hoe 'spontaan' is dat tripje Parijs van Mies en Tim?
Met zo'n koffer kan ik emigreren!
Wil je nu een sticker? Het is echt niet raar dat kinderen een keer luizen of wormen krijgen. Je besmet elkaar natuurlijk snel in een groot gezin. Maar het is zo opgelopen op school of door in de zandbak te spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ja precies, nu heb ik “maar” 2 kinderen maar die hebben nooit wormen gehad, net als luizen trouwens.
😂😂quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:36 schreef Sstt1993 het volgende:
Hoe 'spontaan' is dat tripje Parijs van Mies en Tim?
Met zo'n koffer kan ik emigreren!
Maar natuurlijk! Je zal maar wakker worden en geen croissants in huis hebben. Dan moet je direct in de auto kunnen stappen om croissants te gaan eten in Parijs.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Je zal maar wakker worden en geen croissants in huis hebben. Dan moet je direct in de auto kunnen stappen om croissants te gaan eten in Parijs.
Ze heeft weleens aangegeven dat haar man ook autisme heeft en slecht tegen drukte kan. Snap werkelijk waar niet dat je hier dan nog aan begint. Denk dat zij inderdaad geen afscheid kan nemen van de babyfase en "verslaafd" is aan zwanger zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:14 schreef Giddie het volgende: [..] Ja, ik volg haar en ik dacht precies hetzelfde..ik schrok ervan dat ze weer was bevallen. heb zelf 2 kids met autisme, ‘gewone’ dagelijkse dingen vragen veel meer van ze en ook voor ons als ouders. Ik denk niet dat zo’n groot gezin bevorderlijk zou zijn voor mijn kinderen. Zoveel veranderingen, prikkels. Waarschijnlijk weinig rust daar in huis. Weinig individuele aandacht mogelijk lijkt me. Ik vraag me ook af of ze wel allemaal een eigen kamer hebben. Ik denk dat vooral de moeder verslaafd is aan baby’s?
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
Als ik dan ook nog kaasjes haal voor de Nagelkerkjes, dan heb ik helemaal een gratis ritje want dan kan ik alles declareren en aftrekken van de Belastingdienst. Mijn leven wordt steeds leuker zo!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.
Andere vraag. Hoe vaak springen jullie gemiddeld op de rug van je partner?
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.
Dat is super spontaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En waarom moet ze altijd op die man z’n rug klimmen?
Gelukkig is het maar een heel kleintjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?
Net als die camera ergens neerzetten, waarschijnlijk 3 keer checken of ze goed in het frame staan en dan die sprong op zijn rug.quote:
Zelfs als je helemaal inzoomt is ie nauwelijks waar te nemen. Het lijkt ook niet echt een strakke lijn te zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een heel kleintje
Tegen die tijd heeft ie allang een carrière als topsporter natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog thuis woont. Zo autonoom als hij is verwacht ik eerder dat hij voor z’n 18e al uit huis is.
Daarom wil ze waarschijnlijk ook al die diagnosesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
Maximaal de liefde vieren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?
Misschien krijg je als dank nog een zak worstenbroodjes!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:00 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog kaasjes haal voor de Nagelkerkjes, dan heb ik helemaal een gratis ritje want dan kan ik alles declareren en aftrekken van de Belastingdienst. Mijn leven wordt steeds leuker zo!
Daarintegen moet ik eerlijk zeggen dat de croissants van picnic echt heel erg lekker zijn. 🫣quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.
En om 23.00 u pas eten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
Duh... je moet toch minstens 3x per dag van outfit kunnen wisselen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
"altijd late eters"quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:53 schreef lila01 het volgende:
[..]
En om 23.00 u pas eten.
'Wij zijn altijd late eters', aldus MCW.
Wat een leven...
Dat houdt die Tim toch nooit vol?
Gemiddeld? Ff denken, ff rekenen...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
Nu je het zegt👓quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
1 van de zoons van MCW droeg altijd een bril. Dat ging regelmatig stuk. Destijds duurde het ook steeds maanden voordat ze het lieten maken. Ergens vorig jaar ging de bril ook stuk en sindsdien geen bril meer gezien. Er is natuurlijk een klein kansje dat hij het niet meer nodig heeft. Maar ergens vraag ik mij af of dat wel het geval is..
En ook nog de club in daarna. Jaja .... binnenkort weer even opladen aan het infuus.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:09 schreef Weerikier het volgende:
Michelle hou toch op joh. Zo ongepland door gereden naar Parijs en eten om 23:00 want ze zijn late eters. Wat een bullshit. Eigenlijk wilden ze roomservice want ze zijn zo moe met weer die kleine oogjes zoals iedere dag maar nee, ze rijden door naar Parijs en gaan om 23:00 nog uiteten. Want deze bijzondere liefde moet gevierd worden natuurlijk!
Mens, ga gewoon eens normaal je nest in. Je eigen nest, in je eigen huis. Zonder dat vriendje erbij waar je zogenaamd 3x per dag mee ligt te naaien volgens je podcast. Ga slapen als je zo moe bent en zulke kleine oogjes hebt.
Ik vind dat ook raar. En ik geloof er ook niet in dat JvP dingen voor zichzelf deed en dat buiten insta liet. Misschien dat een vriendin niet op beeld wil maar dan nog zou JvP iets hebben gepost: onderweg naar avond met vriendin o.i.d.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.
Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
Zij lijkt mij echt zo’n persoon die naar huis gaat, in dit geval de berghut, op het moment dat zij aan de beurt is om een rondje te geven. Of naar de wc, of net even zin in een drankje. En het hotel duur of niet, ik was echt never nooit in een berghut gaan zitten met vreemden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:20 schreef Maremare het volgende:
Weer met verbazing naar Juud gekeken. Verkeerde zuinigheid als je het mij vraagt met dat hotel. Nu moet ze ergens naar een goedkope hut door de sneeuw lopen met al haar bagage en een dekbed. Ook die alcohol in combinatie met haar hartklachten en dure medicatie vind ik bijzonder. En eigenlijk ook een dikke vinger naar haar artsen plus alle andere patiënten die nog niet die medicatie kunnen krijgen. Ben benieuwd hoeveel van die drankjes zij betaald heeft. Voor iemand die klaagt dat ze nergens geld voor heeft maakt ze wel bijzondere keuzes.
Ik heb zoiets meegemaakt met een vriendin. Verliefdheid doet echt hele rare dingen met een mens. Vriendschap bekoelde heel erg. Tot de roze bril afging en ze zelf inzag hoe puberaal ze zich had gedragen. En eigenlijk is onze vriendschap alleen maar veel sterker geworden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.
Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
Zij is echt niet de slimste...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:05 schreef WildeTuinen het volgende:
En louay die in slaap valt als hij stil zit.... Dat heet oververmoeid zijn!
Ik heb weer eens even anoniem gekeken, maar die vorige post ook over haarzelf. Of is dat ook manifesteren. Schrijven hoe je hoopt dat je ooit zal worden?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:55 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar nieuwste post.. die leest hier mee
100% kan niet anders.
Benieuwd hoeveel verjaardagen ze dit weekend heeft en wie er maandag ziek is
Vreselijk mens.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:40 schreef Titatoet het volgende:
Ahg de middelste van minibelle is ook al te goed voor de kunstacademie , daar zien de docenten ook al niet hoe (natuurlijk hoogbegaafd) zeldzaam creatief ze is🥲
En anders wil Ellen (zonder Koen) daar vast wel bij helpen!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 05:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!
Zullen gewoon de zorgkosten aftrek zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
Als je je kinderen aan hekjes glijbanen enz laat likken, meiden die continu hun onderbroek uit de billen moeten plukken dan lukt dat wel lijkt me. Ze kan ze mooi aankleden maar als ik die zooi in die keuken op dat aanrecht zie denk ik dat de hygiëne daar minimaal is.quote:
Zou DBM daarom de kleding met een stiftvlek in de was gooien. En maar roepen dat ze zoveel was heeft. En de andere kosten, tja. Zal ze weten dat er een drempelbedrag is?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Zullen gewoon de zorgkosten aftrek zijn.
🤪 Zo bijzonder is dat niet. Stel je je verbruikt meer was dan gebruikelijk of extra beddengoed. Parkeerkosten en km kosten. Bepaald dieet staat er een vast bedrag voor ivm medische aandoening. Etc.
Eerlijk sinds ik weet hoe hard haar man werkt, heb ik er bij Milou toch echt minder moeite mee.. zij kopen zelf een caravan, schooit er niet omquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:42 schreef QuintyQ het volgende:
Milou hofmeester heeft een nieuwe caravan, dus kan ze weer losgaan op spullen kopen. Van de week kwam ze ook thuis met een mand vol met kringloop zooi.
Ze haalt alles van Google heb ik het idee. Geloof echt idd weinig wat zij zegt!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb weer eens even anoniem gekeken, maar die vorige post ook over haarzelf. Of is dat ook manifesteren. Schrijven hoe je hoopt dat je ooit zal worden?
Maar wat ze schrijft over haar dochter; sinds we een tijd terug via pb even hebben “gekletst” neem ik alles met een enorm vat zout. Ze sprak zichzelf toen ook zo tegen, en beweerde dingen die niet klopten. Ze wist alleen niet dat ik er wel kennis van had. En toen ik haar daar op wees werd ik geblokkeerd en online beticht van pesten.
Sorry maar ik vind dat woord broertje echt flauw, die man is gewoon niet groot en heeft een jeugdig uiterlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ik zou alleen richting Schiphol rijden danquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En die weggetjes om het te krijgen weten ze vaak heel goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
Die leeft ook in een droomwereld.sneu voor de kidsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:40 schreef Titatoet het volgende:
Ahg de middelste van minibelle is ook al te goed voor de kunstacademie , daar zien de docenten ook al niet hoe (natuurlijk hoogbegaafd) zeldzaam creatief ze is🥲
Daar gaat het met ook niet om. Dik verdiend natuurlijk. Maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid zooi die daar het huis in komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:47 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Eerlijk sinds ik weet hoe hard haar man werkt, heb ik er bij Milou toch echt minder moeite mee.. zij kopen zelf een caravan, schooit er niet om
Niet normaal wat voor spullen zij heeft. Alleen al die keukenapparaten 🤯quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Daar gaat het met ook niet om. Dik verdiend natuurlijk. Maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid zooi die daar het huis in komt.
Hahaha, nou dan kun je beter hier ook niet in de keuken kijken. Moet wel zeggen dat hier alle apparaten gebruikt worden. Ik houd van koken en bakken. Heb vanmorgen al een appeltaart gebakken voor iemand die morgen jarig is. Daarnaast alvast een sausje voor over de cheesecake (die ik gisteren heb gemaakt).quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Clavis het volgende:
[..]
Niet normaal wat voor spullen zij heeft. Alleen al die keukenapparaten 🤯
het gevaar van insta.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Weerikier het volgende:
Die reacties bij Michelle ook.
Je straalt!
Zo happy!
Zo fijn je weer gelukkig te zien!
Ik zie dat niet hoor. Ik zie haar en haar vriendje totaal vermoeid, zoals ze zelf zegt; hele kleine oogjes. Zijzelf zo mager als een lat en zogenaamd de hele tijd eten. Nu ook weer een stop filmen onderweg naar Parijs met eten en dan allemaal eten filmen in dat decadente restaurant. Morgen krijgen we natuurlijk weer een uitgebreid ontbijtbuffet te zien in dat ontzettend dure hotel waar ze verblijven. En dan uiteraard ergens een lunch in een sjieke tent.
Dat ze zo afgevallen is kwam toch door de ellende van (het einde van) de poly zei ze. Nu is ze zo enorm gelukkig, stalen en alles. Maar eten doet ze nog steeds niet. Ze heeft een verknipte relatie met eten, ik hoop dat ze daar ook hulp bij heeft.
Ach die moet overal een naam aangeven.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap weinig van de laatste post van DBM? Waar heeft of krijgt ze last van bij het opnieuw in slaap willen vallen?
Nee ik snap je hoor, soms zie ik haar keuken dan denk ik meid eet eerst lekker alles op. Maar stoor me minder erg bij haar nuquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Daar gaat het met ook niet om. Dik verdiend natuurlijk. Maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid zooi die daar het huis in komt.
DBM heeft vooral last van haarzelf denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap weinig van de laatste post van DBM? Waar heeft of krijgt ze last van bij het opnieuw in slaap willen vallen?
Of ze heeft ze verwaarloosd. Net als MCW nu doet met haar besties.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar. En ik geloof er ook niet in dat JvP dingen voor zichzelf deed en dat buiten insta liet. Misschien dat een vriendin niet op beeld wil maar dan nog zou JvP iets hebben gepost: onderweg naar avond met vriendin o.i.d.
Nee hoor, die heeft gewoon wat mensen uit het stof gehaald toen bleek dat er buiten de besties van MCW niemand meer was.
Ik denk dat haar ouders/familie/kennissen haar met liefde helpen omdat ze daadwerkelijk ernstig ziek is. Ongeacht haar keuzes mbt financiën.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:25 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik spring gemiddeld nooit achterop de rug van mijn man. Dan geef ik hem een hernia denk ik 😂 dus beter maar niet.
Judith die nog trots een filmpje maakt van de slaapzaal waar ze slaapt (gelukkig in haar eentje). Tja, leuk als je backpackt op je 21e, maar vind het gewoon zielig als je een jaar of 50 bent.
Helemaal eens idd met wat hierboven werd geschreven: ze had echt beter een appartement kunnen kopen. Wellicht had ze dan ook in de buurt van haar ouders kunnen blijven wonen.
Een huis valt qua onderhoud echt tegen. En daarbij wil ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Nu ook weer met die tuin.... Huur een leuke hovenier in en laat het even goed aanleggen zodat je er verder weinig werk aan hebt.
Ik snap niet dat haar familie etc iedere keer komt opdraven om al die kut klusjes te doen. Vind ook niet dat ze dit aan haar ouders kan vragen. Haar vader is al 80!
Echt hè, zo onaantrekkelijk die maaltijden daar. Smeer ze gewoon een lekker boterhammetje en leg dat op een bordjequote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:46 schreef Weerikier het volgende:
HVK, jeetje wat een ellende daar. Dat jochie dat gewoon zittend tijdens het eten in slaap valt met allemaal etensresten op zn gezichtje.
En dan even de wormen tabletjes in beeld, zodat we allemaal weten dat de kinderen in huis wormpjes hebben. Goed idee ook dan allemaal met de handen aan tafel in het "ontbijt" te graaien. Ontbijt tussen aanhalingstekens, is namelijk afbakstokbrood met kruidenboter. En de jongste van 1 jaar mag nog even het mes aflikken, kan gewoon.
Voorafje voor het gourmetten 🤪quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Stokbrood met kruidenboter als ontbijt bij hvk?
Ik zie er werkelijk nooit iets gezonds.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Yess, en as we speak zie ik dat jongste jochie van nog geen 2 jaar oud weer meerdere keren een mes ver in zn mond steken. En moeder zit erbij en filmt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Overal moet een labeltje op. Je zou maar ‘gewoon’ eens een keertje vroeg wakker zijn en niet meer in slaap kunnen vallen. Heel vervelend. Hebben we allemaal wel eens. Ik heb nog nooit naar een diagnose gezocht om dat te verklaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:32 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
DBM heeft vooral last van haarzelf denk ik
Als ik zo verwaarloosd zou zijn door één van mijn vriendinnen zou ik er geen tattoo mee nemen. Maar als ik zo verwaarloosd zou zijn dan mij ook niet bellen als ik weer goed genoeg ben.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Of ze heeft ze verwaarloosd. Net als MCW nu doet met haar besties.
Ik ken het alleen bij wakker worden.. dat je uit het niets of ergens van wakker schiet en het gevoel hebt wat voelt als een jumpscarequote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat zij ziek is, dat is vreselijk voor haar en voor haar omgeving. Maar ik denk echt dat het leven een stukje makkelijker gaat zijn als ze andere financiële keuzes gaat maken. Mij zou het een heel vervelend gevoel geven als ik mijn ouders van bijna 80 moet vragen om zand te gaan kruien, terwijl ik het geld heb om de tuin te laten doen door een hovenier. Dat is wat mij betreft hele verkeerde zuinigheid.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat haar ouders/familie/kennissen haar met liefde helpen omdat ze daadwerkelijk ernstig ziek is. Ongeacht haar keuzes mbt financiën.
Toch ben ik blij dat mijn vriendin dat wel heeft gedaan. Dat ze inzag hoe ze zich mee had laten slepen, en daar oprecht spijt van had. En eigenlijk heeft het uiteindelijk onze vriendschap misschien juist verder verdiept. Mensen maken nou eenmaal fouten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik zo verwaarloosd zou zijn door één van mijn vriendinnen zou ik er geen tattoo mee nemen. Maar als ik zo verwaarloosd zou zijn dan mij ook niet bellen als ik weer goed genoeg ben.
Ik weet van vrouwen die geïsoleerd worden dat dit gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat JVP geïsoleerd werd door MW en KB.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik zo verwaarloosd zou zijn door één van mijn vriendinnen zou ik er geen tattoo mee nemen. Maar als ik zo verwaarloosd zou zijn dan mij ook niet bellen als ik weer goed genoeg ben.
Hier heeft mijn dochter zichzelf leren schrijven, was 3 dat het begon.. net wat je zegt alles behalve leuk.. ze schrijft nog steeds niet vast en is 14.. puur omdat ze dit haar zelf heeft aangeleerd. Gelukkig was de basisschool begripvol en mocht ze los schrijven. Maar kinderen die HB zijn kan je vaak ook niet leren zwemmen en fietsen. Want het gaat niet in 1x perfect en dan balen ze. En frustratie uiten dus geloof er ook geen bal van bij DBM of DVM de verzin moederquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:15 schreef Jenn1806 het volgende:
Heeft DBM nu naar eigen zeggen twee bovengemiddelde kinderen? Zoon werd toch ook getest op IQ? Nu loopt dochter ook ineens een volledig schooljaar voor? Ik geloof daar wederom weer niks van 😅 Nooit maar 1 woord erover gehoord dat ze bv al leest, schrijft of rekensommen maakt. Daarnaast gaat kind gewoonweg niet vaak genoeg naar school om daar een goed beeld over te vormen toch? Mijn eigen kleuter loopt ook behoorlijk voor. Krijgt extra werkboekjes, leest AVI E3 en beginnend M4, zit al in de plusklas en mag sommige dingen met groep 3 meedoen. Ben ik er blij mee? Niet bepaald want het is écht lastig af en toe! DBM lijkt het allemaal weer van de daken te schreeuwen omdat het zo fantastisch leuk is, dat is het echt niet..
Precies, ik krijg soms het gevoel alsof ze maar doet alsof ze zo ontzettend veel kan eten en eet, maar daar ondertussen weinig van waar is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Weerikier het volgende:
Die reacties bij Michelle ook.
Je straalt!
Zo happy!
Zo fijn je weer gelukkig te zien!
Ik zie dat niet hoor. Ik zie haar en haar vriendje totaal vermoeid, zoals ze zelf zegt; hele kleine oogjes. Zijzelf zo mager als een lat en zogenaamd de hele tijd eten. Nu ook weer een stop filmen onderweg naar Parijs met eten en dan allemaal eten filmen in dat decadente restaurant. Morgen krijgen we natuurlijk weer een uitgebreid ontbijtbuffet te zien in dat ontzettend dure hotel waar ze verblijven. En dan uiteraard ergens een lunch in een sjieke tent.
Dat ze zo afgevallen is kwam toch door de ellende van (het einde van) de poly zei ze. Nu is ze zo enorm gelukkig, stalen en alles. Maar eten doet ze nog steeds niet. Ze heeft een verknipte relatie met eten, ik hoop dat ze daar ook hulp bij heeft.
Past wel bij de seksloze tuinbroeken, seksloze klompen en seksloze 'knot' van AM.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten loopt ook weer rond met zijn seksloze nep uggs 🫣
Dit had ik kunnen typen 🤣😂 maar dan zoon.. die deed in groep 2 eigenlijk groep 3 kon dus direct door naar 4 kon met 3 jaar al redelijk lezen en las in groep 1&2 zijn klasgenoten voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hier heeft mijn dochter zichzelf leren schrijven, was 3 dat het begon.. net wat je zegt alles behalve leuk.. ze schrijft nog steeds niet vast en is 14.. puur omdat ze dit haar zelf heeft aangeleerd. Gelukkig was de basisschool begripvol en mocht ze los schrijven. Maar kinderen die HB zijn kan je vaak ook niet leren zwemmen en fietsen. Want het gaat niet in 1x perfect en dan balen ze. En frustratie uiten dus geloof er ook geen bal van bij DBM of DVM de verzin moeder
Haar dochter zit toch “nog maar” in groep 2? Maar liep afgelopen zomer natuurlijk al heel ver voor 🤪quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm post 4 uur terug een bericht dat ze een ijsje gaat eten met haar kleuter die een halve dag naar school is geweest vandaag 🤔👍
Haar kind zit in groep 3 😂🤣 soms laat ze horen hoe het meisje praat en laat ze dingen zien die ze doet.. en als dit het niveau van groep 3 is op die school zou ik toch twijfelen of dit de juiste school is (geen sneer naar kind.. die zit prima op niveau qua leeftijd)
Haha nou en hoe voelde dit? Frustratie toch ook voor ons als moeder, dus dat zij daar nooit wat over schrijft is bizar!!! Omdat ze alles deelt!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit had ik kunnen typen 🤣😂 maar dan zoon.. die deed in groep 2 eigenlijk groep 3 kon dus direct door naar 4 kon met 3 jaar al redelijk lezen en las in groep 1&2 zijn klasgenoten voor.
Kon toen alle tafels al enzovoort... maar zwemmen of fietsen was niets voor hem.. zie werkelijk niets aan het kind (flip of flap)dat boven gemiddeld is (en dat is prima)
Ha, de zoon van Judith is dan vast HB.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hier heeft mijn dochter zichzelf leren schrijven, was 3 dat het begon.. net wat je zegt alles behalve leuk.. ze schrijft nog steeds niet vast en is 14.. puur omdat ze dit haar zelf heeft aangeleerd. Gelukkig was de basisschool begripvol en mocht ze los schrijven. Maar kinderen die HB zijn kan je vaak ook niet leren zwemmen en fietsen. Want het gaat niet in 1x perfect en dan balen ze. En frustratie uiten dus geloof er ook geen bal van bij DBM of DVM de verzin moeder
Minimaal, misschien zelfs HB++ (geintje)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ha, de zoon van Judith is dan vast HB.
Mijn oudste zei laatst 'bro' tegen mij. 'Heb toch niet met je geknikkerd of wel dan.'quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:15 schreef poohenzo het volgende:
Am die het geen probleem vindt om aangesproken te worden met “bro” … sinds wanneer zijn haar kinderen halve street wise kids ? En wtf mag ook maar niet door Lot . Hou op met me , eerste kind dat me aanspreekt met Bro krijgt meteen straf, net zolang totdat er enige vorm van respect terug komt .
Ik zat laatst te denken. Dan ben je gescheiden en was je ex-man (uiteraard) bij je laatste bevalling samen met zijn (nieuwe) vriendin, wat ook je ex is. Leg fay later maar eens uit aan je kleinkinderen 🤣quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:11 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik weet van vrouwen die geïsoleerd worden dat dit gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat JVP geïsoleerd werd door MW en KB.
Ik vind dat ze nog verre van haarzelf is JVP, nog steeds geen eigen persoonlijkheid. En die relatie met KB vind ik ook zo gemaakt, net als MW de hele tijd je “liefde” showen. Weet uit eigen ervaring hoe meer je showt hoe nepper het is.
Net als met trauma’s en diagnoses, echt flu flu’s willen zo graag schreeuwen en ondertussen is chat gtp hun bestie
Teveel om over na te denken 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken. Dan ben je gescheiden en was je ex-man (uiteraard) bij je laatste bevalling samen met zijn (nieuwe) vriendin, wat ook je ex is. Leg fay later maar eens uit aan je kleinkinderen 🤣
Als dat zo is vind ik dat stiekem net goed, misschien leert ze ervan. En dan kan ze weer zeuren vanaf de bankquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Clavis het volgende:
Zo te horen heeft Sanne de borg niet teruggekregen. Ze geeft ook zelf toe dat ze de boel hebben laten verslonzen. Dan is dat toch alleen maar logisch?
En niemand die het haar heeft verteldquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef Clavis het volgende:
Ja maar wij weten niet hoe het voelt als je het bericht krijgt dat je daar niet kan blijven.. volgens mij was vanaf het begin duidelijk dat ze er echt niet uit zouden worden gegooid. Ik vind het schandalig dat je dan alles maar laat gaan en niks meer netjes houdt/opknapt.
dat ze toen toegaf nooit te dweilen 🤮 vooral met een kruipend kindquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:12 schreef proud_mami het volgende:
0,0 zelfreflectie die Sanneke. Ja, we hebben het laten verslonzen omdat het niet meer als een huis voelde. Wat is dat voor redenatie?
Je bent gewoon lui en egoïstisch punt.
Ja want dat gaat niet vanaf de bank hè? Enige beweging komt alleen voor als iets kan kopen. Maar ze koopt niet om het kopen hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
dat ze toen toegaf nooit te dweilen 🤮 vooral met een kruipend kind
Omdat ze verslaafd is geraakt aan de overtuiging dat anderen dit willen zien, sterker nog; Dat anderen dit nodig hebben. Ik doe er toe, ik ben nodigsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am pakt eerst haar telefoon, en loopt dan naar ze toe om de deur dicht te doen? Waarom?
Omdat haar volgers zo een inkijkje krijgen in haar gezin/ bv. En om aan 100 stories per dag te komen. Want dit heeft ze nog niet eerder laten zien🤪quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am pakt eerst haar telefoon, en loopt dan naar ze toe om de deur dicht te doen? Waarom?
Bedoel je Sanneke?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Noek het volgende:
Ze is hartstikke zwakbegaafd en dat is bijzonder zorgelijk daar ze 24 uur voor een kind zorgt. Dan die zgn andere "influencer" Huisvolkids. Je bent gewoon naar probleemwijken aan het kijken. Natuurlijk is het de schuld van de Rabobank.
Dat ze medelijden wiltquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat is precies het verhaal van Sanne en dat tijdelijke huisje? En wat een reden om je huis niet bij te houden zeg, walgelijk..
Dat tijdelijke huisje waarvan ze dachten daar heel lang te mogen wonen. Totdat bleek dat de verhuurders het gingen verkopen. Toen deugde er helemaal niks meer van en hebben ze dus alles laten verslonsen. Ik begrijp uit haar verhaal dat het ze nu aardig wat geld gekost heeft. Begrijpelijk ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat is precies het verhaal van Sanne en dat tijdelijke huisje? En wat een reden om je huis niet bij te houden zeg, walgelijk..
Ik schrok vooral van de manier waarop ze het zei. Het kwam er, communicatief gezien, niet heel sterk en vaardig uit zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zij is echt niet de slimste...
Ging stuk om die ooievaar die ze een raaf noemt
Za l ze wel o p haar geld pagina vertellen , ik denk niet dat ze veel drankjes betaald heeftquote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:20 schreef Maremare het volgende:
Weer met verbazing naar Juud gekeken. Verkeerde zuinigheid als je het mij vraagt met dat hotel. Nu moet ze ergens naar een goedkope hut door de sneeuw lopen met al haar bagage en een dekbed. Ook die alcohol in combinatie met haar hartklachten en dure medicatie vind ik bijzonder. En eigenlijk ook een dikke vinger naar haar artsen plus alle andere patiënten die nog niet die medicatie kunnen krijgen. Ben benieuwd hoeveel van die drankjes zij betaald heeft. Voor iemand die klaagt dat ze nergens geld voor heeft maakt ze wel bijzondere keuzes.
Ze doet ook net alsof die mensen het huis net zolang moeten aanhouden puur zodat sanneke een kind kan krijgen, sanneke lekker kan wonen, sanneke kan chillen op de bank. Want verkopen is schandalig. Het is die mensen hun eigendom maar ze doet alsof die mensen leven om sanneke te pleasen en haar gelukkig te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:06 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar gelukkig weet Sanneke waar rijkdom in zit!
Ik zou als verhuurder echt pissig zijn, goed dat ze borg hebben gevraagd
Ze vond het ook belachelijk, want de huurder zocht mensen die er lang in zouden willen wonen. Puntje bij paaltje wilden ze het toch verkopen. (is hun goed recht!)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze doet ook net alsof die mensen het huis net zolang moeten aanhouden puur zodat sanneke een kind kan krijgen, sanneke lekker kan wonen, sanneke kan chillen op de bank. Want verkopen is schandalig. Het is die mensen hun eigendom maar ze doet alsof die mensen leven om sanneke te pleasen en haar gelukkig te makenEcht schandalige monoloog loopt ze te houden. En altijd maar zo overtuigd van haar eigen gelijk - dat is nog het ergste.
Als dion ooit eindelijk tot inzicht komt eindigt ze echt als halve dakloze.
😂😂😂quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik heb in de verkeringstijd lang geleden een keer op de rug van mijn man gesprongen , daarna is hij gevallen en heeft zijn enkelband gescheurd 😂 daarna maar nooit weer gedaan 😂
Zij doet echt niks hoor. Dion zegt dat het speelgoed er nog ligt van gisteren, zij zegt van niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:09 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik snap de stories ook niet waar ze zogenaamd zelfspot heeft over haar en de bank.
Je ziet in dr ogen dat het haar echt raakt dat mensen daar blijkbaar over hebben. En dat ze zoekt naar bevestiging van Dion dat ze meer doet.
Ik vraag me alleen of wie ze zo graag wilt overtuigen dat ze meer doet dan alleen zitten?
Je houdt toch alleen jezelf voor de gek.
Maar geluk zit niet in geld hoor!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:04 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ze vond het ook belachelijk, want de huurder zocht mensen die er lang in zouden willen wonen. Puntje bij paaltje wilden ze het toch verkopen. (is hun goed recht!)
Wel een beetje koekje van eigen deeg Sanneke, jij licht mensen op door te zeggen geen geld te hebben om vervolgens te schooien om geld en alle huisraad
Ik denk dat zij er in haar hoofd van overtuigd is dat zij veel doet dagelijks en druk is. Wat ik ergens treurig vind. De hele dag met M., broodje regelen, tussendoortje regelen, blokje om. Dat is haar dag en ik heb het gevoel dat dus heel ‘zwaar’ voelt voor haar en ook de reden is dat er verder weinig tot niks uit haar handen komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:09 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik snap de stories ook niet waar ze zogenaamd zelfspot heeft over haar en de bank.
Je ziet in dr ogen dat het haar echt raakt dat mensen daar blijkbaar over hebben. En dat ze zoekt naar bevestiging van Dion dat ze meer doet.
Ik vraag me alleen of wie ze zo graag wilt overtuigen dat ze meer doet dan alleen zitten?
Je houdt toch alleen jezelf voor de gek.
Is ze ook. Mijn broer is LVB, ik herken zoveel! Met dat verschil dat mijn broer geen kinderen heeft, wél werkt en begeleiding krijgt. Op zijn manier en naar zijn kunnen draait hij mee in de maatschappij.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Noek het volgende:
Ze is hartstikke zwakbegaafd en dat is bijzonder zorgelijk daar ze 24 uur voor een kind zorgt. Dan die zgn andere "influencer" Huisvolkids. Je bent gewoon naar probleemwijken aan het kijken. Natuurlijk is het de schuld van de Rabobank.
Ja, daar verbaasde ik me ook al over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik had stiekem al zoiets verwacht. Dion heeft lopen schoonmaken in de keet. Ja niet genoeg dus. Maar dat kan ook niet als het niet bijgehouden is. Die tuin zag er ook niet uit. Nee dat was niet in een paar uur te herstellen.
Gekkie! Daar moest een eierschaal, een wiebelige giraffenlamp en glazen met kersjes er op voor worden gekocht. Onder andere.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar geluk zit niet in geld hoor!
Waarom dan bedelen om geld? Blijkbaar hadden ze de verhuizing ook kunnen betalen van hun spaargeld en geld van de ouders.
Ja dat zegt ze maar ze vindt het zuur en oneerlijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:57 schreef Jippiejappie het volgende:
Gelukkig had Sanneke meer gespaard, geld kan ze wel missen
Nou nou ..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef tulpje19 het volgende:
Na een lange pauze van zowel FOK als de fluflu’s, heb ik vandaag weer eens een kijkje genomen bij:
En voor alle Gerda’s hier: ik ben niet nieuw, gewoon de inloggegevens kwijt van m’n vorige account dus calm down.
En gelukkig heeft ze haar felbegeerde ijsjesspiegel ook nog kunnen kopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gekkie! Daar moest een eierschaal, een wiebelige giraffenlamp en glazen met kersjes er op voor worden gekocht. Onder andere.
Fijn voor je broer dat het hem lukt! Goede begeleiding kan echt een verschil makenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is ze ook. Mijn broer is LVB, ik herken zoveel! Met dat verschil dat mijn broer geen kinderen heeft, wél werkt en begeleiding krijgt. Op zijn manier en naar zijn kunnen draait hij mee in de maatschappij.
Kan hier echt om gieren 😂. Dit zou mij ook overkomen hahahaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik heb in de verkeringstijd lang geleden een keer op de rug van mijn man gesprongen , daarna is hij gevallen en heeft zijn enkelband gescheurd 😂 daarna maar nooit weer gedaan 😂
Zit ook een heel groot deel in de opvoeding.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Fijn voor je broer dat het hem lukt! Goede begeleiding kan echt een verschil maken
En maar zeggen dat ze in het moment is als ze iets onderneemt en daarom niet haar telefoon pakt. Dat is ook iets wat ze zelf heel erg blijft geloven…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:59 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik was eerlijk gezegd in shock toen ik hoorde dat ze op een park vlakbij het strand woonde. Dan ga je toch, in ieder geval wekelijks of met enige regelmaat lekker naar het strand? Of met de kinderwagen door de duinen lopen....
Ik heb eerlijk gezegd te doen met Dion. Ik zie hem echt wel hard werken, en zij zit alleen op haar zuignap orders uit te delen.
Echt, wat een type.
❤ dan hulde aan je ouders!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zit ook een heel groot deel in de opvoeding.
Gelukkig zit er ook prei in! Echt, waar dan?😂quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft weer keukenprinsesje gespeeld hoor 🫣 weer zo’n goed uitziende maaltijd 🤢
Haar wereld is zo groot…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat gelul van AM over een kind dat is overleden na een aanrijding in hun wijk is dikkeduimcontent. Dat was in Delft.
Ja ik dacht huh in de buurt, echt niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat gelul van AM over een kind dat is overleden na een aanrijding in hun wijk is dikkeduimcontent. Dat was in Delft.
En een vreselijk schaamteloze ‘kijk hoe enorm betrokken ik ben’ poging, terwijl iedereen weet dat zij dat totaal niet is. Alles voor de content!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Ze leeft in haar eigen waanzinquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:16 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ze in het moment is als ze iets onderneemt en daarom niet haar telefoon pakt. Dat is ook iets wat ze zelf heel erg blijft geloven…
Ja en dan te bedenken dat ze elk jaar rond deze tijd weer over dit onderwerp begint.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:51 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En een vreselijk schaamteloze ‘kijk hoe enorm betrokken ik ben’ poging, terwijl iedereen weet dat zij dat totaal niet is. Alles voor de content!
Ze kan heel veel per jaar. Op nieuw gebruikenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:00 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat ze elk jaar rond deze tijd weer over dit onderwerp begint.
Echt hoor, waar dan 🫣quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ook prei in! Echt, waar dan?😂
Ik haar nog krijsen ‘JE MOEDER’quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:48 schreef Nieve het volgende:
Ik vind het ook wel apart dat M. constant zo claimerig rond zijn moeder hangt, ben bang dat het kind echte aandacht tekort komt en het op deze manier zoekt. Of gewoon prikkelzoekend is omdat hem zo weinig geboden wordt.
Er 24/7 zijn maar vanaf je zuignap een beetje schreeuwen tegen hem en hooguit een rondje winkels is geen kwalitatieve aandacht.
Nou dat was ook echt erg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik haar nog krijsen ‘JE MOEDER’
Pff samen met die blik in haar ogen 😖quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik haar nog krijsen ‘JE MOEDER’
Ik vermoed dat ze hier mee leest.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:16 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke heeft weer een mental breakdown.
Ik heb het idee als mensen niet met haar eens zijn en dit uitspreken ze opeens weer is ingestort.
Nog meer het slachtoffertje spelen.
Mensen hebben het niet over vooroordelen Sanneke. Het zijn waarheden die jou niet zint.
Ja - zo gaat het met alles in haar leven. Schuld van de hele wereld, de rabobank, maar nooit van haarzelf. In werkelijkheid ligt het meer op 95% sanneke, 5% Rabobank.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb het nog een keer terug geluisterd. Als ik het goed heb begrepen was de verhuurder verantwoordelijk voor de relatieproblemen tussen Sanne en Dion? En express een woning laten verslonzen? Ongelooflijk.
Top tip!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja, de verhuurder had maar moeten snappen dat ze het moeilijk hadden. Dus daarom alsnog de borg moeten teruggeven?
Ik zet het geluid altijd harder als Dion meepraat zodat ik hem kan verstaan, hij zegt namelijk alle juice 😂 zoals dat hij S heeft moeten vragen vaker af te wassen en dat ze geen fluit heeft gedaan rondom de verhuizing.
Ja - Misschien had ze Dion de opdracht moeten geven reels te maken van hun echtelijke ruzies zodat de verhuurder meer begrip voor hen zou hebben. Want de ruzies was de schuld van de hutverhuurders.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja, de verhuurder had maar moeten snappen dat ze het moeilijk hadden. Dus daarom alsnog de borg moeten teruggeven?
Ik denk dat de borg nog lang niet alle kosten dekt die de eigenaar van het chalet moet gaan maken om het verkoop-klaar te krijgen. Dus niet zo gek dat die borg niet teruggegeven is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik zet het geluid altijd harder als Dion meepraat zodat ik hem kan verstaan, hij zegt namelijk alle juice 😂 zoals dat hij S heeft moeten vragen vaker af te wassen en dat ze geen fluit heeft gedaan rondom de verhuizing.
Dan ben je samen toch gewoon een smerig stel ook. Dat je boos bent kan ik ergens nog inkomen, maar dat je dan 1,5 jaar maar niks meer in een huisje doet, terwijl je daar zelf nog wel woont en notabene een kind krijgt, nee, dan heb je ze niet allemaal op een rijtje.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb het nog een keer terug geluisterd. Als ik het goed heb begrepen was de verhuurder verantwoordelijk voor de relatieproblemen tussen Sanne en Dion? En express een woning laten verslonzen? Ongelooflijk.
Hopelijk scheelt dit Jet een ‘kutjeugd’.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jet heeft nu ineens een reserve Oma? Jet heeft toch al 2 Oma’s 🤦♀
Dat ze ruzie kregen snap ik wel. Die man werkt elke dag en treft elke dag een bende in zijn huis. Dan mag hij nog de beide weekenddagen op pad naar supermarkten, pakketpunten en andere troepwinkels. En hij mag thuis nog schoonmaken, de zooi opruimen en dan kruipt er nog een kind rond. Als ze dit zo voortzet, dan gaat het met die ruzies nog veel erger worden (ligt dan vast ook aan alles en iedereen). Dion zijn bankrekening komt elke maand tekort en madame blijft maar strooien, want ze 'zorgt ook voor wat geld'. Ze kan beter dat gat in haar hand dicht laten naaien en haar pinpas inleveren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja - Misschien had ze Dion de opdracht moeten geven reels te maken van hun echtelijke ruzies zodat de verhuurder meer begrip voor hen zou hebben. Want de ruzies was de schuld van de hutverhuurders.
Maar ondertussen zelf wel filmend en scheef zittend filmen op de fiets, J filmen terwijl die tegen haar praat en haar kant op kijkt. Gisteren/van de week nog met een weg / uitrit van rechts. En ja, het is een woonerf en ja, iemand komend van een uitrit moet je voorrang geven, maar toch. Ze let zelf ook niet goed op. Maar dat is niet eng, daar denkt ze niet vaak aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Iemand moet de schuld hebben. En het is nooit Sanneke haar schuld en Dion afvallen kan ze niet maken. Dus dan moet het wel aan de verhuurder liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Echt, hoe krijgt ze het toch telkens weer voor elkaar om uit haar mond te krijgen? Haar ouders zullen echt niet perfect zijn, en fouten gemaakt hebben, maar het is gewoon onnodig om het telkens weer op te rakelenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:09 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Hopelijk scheelt dit Jet een ‘kutjeugd’.
Aandacht trekkerij, ze is vast weer een boek aan het lezen erover. Wel apart dat ze jaren geprofiteerd heeft van diezelfde ouders, daar waren ze wel goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgt ze het toch telkens weer voor elkaar om uit haar mond te krijgen? Haar ouders zullen echt niet perfect zijn, en fouten gemaakt hebben, maar het is gewoon onnodig om het telkens weer op te rakelen
Waren het zelfs bekenden van hun.. het zou mij ook niet verbazen dat ze al het gezeik over hun hebben gehoord of gezien van Sannekequote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:30 schreef papierentas het volgende:
Even bij Sanneke gekeken, deze keet gaat er niet beter op worden. Ze hebben een eethoek, wat ligt er op de stoelen, kleding? Tafel vol zooi, die kast van gister staat er nu ook naast, geen porum een kledingkast in je woonkamer. En verder 'moet nog worden ingedeeld', meid je woont er al een week, het staat al een week zo, je filmt het vanaf de bank. Maar nee iedereen ziet het verkeerd allemaal en ze doet zo haar best. De enige die ik daar iets zie doen is Dion, zij zit op een bank, stoel, autostoel, en/of geeft geld uit.
En dat dat gejammer over de verhuurders, kan zij ook bedenken hoe het voor die mensen is? Zij hebben in goed vertrouwen hun bezit verhuurd aan bekenden, ze hebben dit echt niet op voorbedachte raden zo gedaan. Ik krijg steeds het gevoel dat er iets is voorgevallen en die mensen besloten hebben Sanneke en Dion eruit te zetten. Hoe zij erover praat, is niet het hele verhaal.
Voor een recreatiewoning gelden andere regels. Sanneke wist alles, maar dat niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef brilduiker1973 het volgende:
Eruit zetten kan toch niet? Je hebt toch huurders bescherming?
Volgens mij heeft ze een keer verteld dat het buren waren uit haar vorige flat oid.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:39 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Waren het zelfs bekenden van hun.. het zou mij ook niet verbazen dat ze al het gezeik over hun hebben gehoord of gezien van Sanneke
Zoals al eerder is gezegd hier door iemand. You get what you give.
Niet op een vakantiepark.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef brilduiker1973 het volgende:
Eruit zetten kan toch niet? Je hebt toch huurders bescherming?
Idd!! Wat ik zie is een eethoek met een jas op een stoel, hang dat op!!, een broek over een andere stoel, een AH tas op de kleding kast ( moest deze niet naar boven?) Ik krijg een error van al die kasten in de ruimte. Zooi op de grond.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:30 schreef papierentas het volgende:
Even bij Sanneke gekeken, deze keet gaat er niet beter op worden. Ze hebben een eethoek, wat ligt er op de stoelen, kleding? Tafel vol zooi, die kast van gister staat er nu ook naast, geen porum een kledingkast in je woonkamer. En verder 'moet nog worden ingedeeld', meid je woont er al een week, het staat al een week zo, je filmt het vanaf de bank. Maar nee iedereen ziet het verkeerd allemaal en ze doet zo haar best. De enige die ik daar iets zie doen is Dion, zij zit op een bank, stoel, autostoel, en/of geeft geld uit.
En dat dat gejammer over de verhuurders, kan zij ook bedenken hoe het voor die mensen is? Zij hebben in goed vertrouwen hun bezit verhuurd aan bekenden, ze hebben dit echt niet op voorbedachte raden zo gedaan. Ik krijg steeds het gevoel dat er iets is voorgevallen en die mensen besloten hebben Sanneke en Dion eruit te zetten. Hoe zij erover praat, is niet het hele verhaal.
In die kledingkast komt al haar eten te staan. Die wilde ze eerst op de gang, want gekregen en is niet haar smaak. (Ondankbaar)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Idd!! Wat ik zie is een eethoek met een jas op een stoel, hang dat op!!, een broek over een andere stoel, een AH tas op de kleding kast ( moest deze niet naar boven?) Ik krijg een error van al die kasten in de ruimte. Zooi op de grond.
Zo ouderwets …quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:51 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willine gun ik trouwens echt een toner en een fles shampoo. 😩
Staat in haar planner!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:00 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat ze elk jaar rond deze tijd weer over dit onderwerp begint.
Een ouderwetse kastenwand is misschien een goed idee. Zo’n donkerbruin wandmeubel met tig deurtjes en lades en een ruimte voor je tv. Kan lekker veel achter de deuren!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:09 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke zou beter voor dichte meubels kunnen kiezen …
Zo’n kast zet je toch niet in de woonkamer/keuken? Sorry, dat ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Als ik iets lelijk vind, dan neem ik het niet aan. Ondankbaar dit, Sanneke is gewoon een verwende kleuter soms. Als ze nou een baan zoekt kan ze kopen wat ze wilt!
En doe dan die kast in de gang, dan kijk je er niet de hele dag vanaf je bank naar..
En gelukkig heeft ze de dag positief afgesloten met een etentje!
Zou ze haar schoonouders getrakteerd hebben voor al hun hulp? 🤔quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Als ik iets lelijk vind, dan neem ik het niet aan. Ondankbaar dit, Sanneke is gewoon een verwende kleuter soms. Als ze nou een baan zoekt kan ze kopen wat ze wilt!
En doe dan die kast in de gang, dan kijk je er niet de hele dag vanaf je bank naar..
En gelukkig heeft ze de dag positief afgesloten met een etentje!
Ja ik zat even terug te kijken maar dit ziet er inderdaad niet uit... Ik snap niet dat je dan zoiets aanpakt en het zo in je woonkamer neerzet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo’n kast zet je toch niet in de woonkamer/keuken? Sorry, dat ziet er niet uit.
Denk eerder dat hun schoonouders hun hebben meegenomen. Zou mezelf kapot schamen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zou ze haar schoonouders getrakteerd hebben voor al hun hulp? 🤔
Ik vraag me vooral af wat die schoonouders nou van Sanneke vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij vinden dat ze een leuke schoondochter hebben, een leuke vriendin voor hun zoon. Of ze zijn gewoon heel blij dat Dion onder de pannen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik zit er echt met verbazing naar te kijken. En ik weet dat ik echt heel opgeruimd en schoon ben maar je huis binnen een week zo’n bende laten worden? Onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja ik zat even terug te kijken maar dit ziet er inderdaad niet uit... Ik snap niet dat je dan zoiets aanpakt en het zo in je woonkamer neerzet.
Daarintegen ziet dat hele huis er nu al niet meer uit. Overal een zooi. En daar heeft Dion dan zoveel energie in gestoken.
Vraag mezelf af hoe vaak Sanneke in dit huis gaat dweilen. Smeerlap.
Ik vraag mezelf dit ook af. Maar ja, als je iets van Sanneke gaat zeggen tegen Dion kan je hem ook van je afstoten als ouder zijnde. Ik zou liever willen als ik een kind zou hebben, dat mijn kind alleen is en gelukkig dan dit. Je kan mij veel vertellen maar als ik op Dion zijn IG profiel kijk kan je mij niet vertellen dat zij goed bij elkaar passen qua bezigheden. Dion is best wel actief en Sanneke is de meest passieve persoon die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat die schoonouders nou van Sanneke vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij vinden dat ze een leuke schoondochter hebben, een leuke vriendin voor hun zoon. Of ze zijn gewoon heel blij dat Dion onder de pannen is.
Hopen dat hun zoon het een keer inziet en het op een rennen zetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat die schoonouders nou van Sanneke vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij vinden dat ze een leuke schoondochter hebben, een leuke vriendin voor hun zoon. Of ze zijn gewoon heel blij dat Dion onder de pannen is.
Sanneke kan niet rennen dus dat lijkt me een prima plan!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:53 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Hopen dat hun zoon het een keer inziet en het op een rennen zet
😂😂quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:56 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Sanneke kan niet rennen dus dat lijkt me een prima plan!
Nee ze hadden hem gewoon boven moeten zetten, ipv een content kamer een kasten kamer maken veel beter!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo’n kast zet je toch niet in de woonkamer/keuken? Sorry, dat ziet er niet uit.
Denk eerder andersomquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Dat ze niks zeggen snap ik hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat ze van haar vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf dit ook af. Maar ja, als je iets van Sanneke gaat zeggen tegen Dion kan je hem ook van je afstoten als ouder zijnde. Ik zou liever willen als ik een kind zou hebben, dat mijn kind alleen is en gelukkig dan dit. Je kan mij veel vertellen maar als ik op Dion zijn IG profiel kijk kan je mij niet vertellen dat zij goed bij elkaar passen qua bezigheden. Dion is best wel actief en Sanneke is de meest passieve persoon die ik ooit heb gezien.
Sanneke lijkt voor Dion een grote blinde vlek te zijn. En ik denk dat zijn ouders graag een beetje de vinger aan de pols houden. Het is niet alleen hun zoon, maar ook hun kleinkind dat in deze situatie zit.
Een kastenkamer lijkt me ook geen aanrader. Kasten moeten ook gevuld worden. Ik heb lege lades in de keuken, lege planken in de kasten. Dat zou bij Sanneke ondenkbaar zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee ze hadden hem gewoon boven moeten zetten, ipv een content kamer een kasten kamer maken veel beter!
Het content dat ik van haar zie is toch niet boeiend, en ik zou als bedrijf ook niet met zo iemand samenwerken.
Een mooie kast in je woonkamer is niets mis mee, maar zo een bakbeest nee. Maar denk gewoon dat ze geen zin hebben hem naar boven te sjouwen.. snap sowieso niet dat je hem niet boven monteert
Gewoon allebei heel lang alleen. Allebei super desperate. Toen Sanneke zwanger was dacht ze vast, mooi nu kan ik lekker op de bank blijven plakken. Hoef ik niet meer mijn best te doen voor Dion.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat ze niks zeggen snap ik hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat ze van haar vinden.
Dion z’n account heb ik kortgeleden eens bekeken. Ik snap er niks van dat zij een stel zijn.
Waar zie jij die reacties op haar story dan? Ik zie namelijk nergens reactiesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
En echt al die mensen die reageren op de ik ben zo zielig story van Sanneke.
Dat verdien je niet je doet zo je best ook met je instagram stories....dat is natuurlijk ook echt je best doen!
En je bent een pracht vrouw en je bent goed bezig!!!
Bezig waarmee precies? Dat huis nog meer volstoppen, nog minder doen en een nieuwe zitkuil maken in de bank terwijl je vent alles zit te doen?
Soms vraag ik mezelf af of deze mensen ogen hebben?
Ze is er wel heel goed in. Hierin wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Heel soms denk ik, dit kan toch niet waar zijn.
Is Sanneke echt geen ragebait??
Onderaan. Altijd dezelfde 3/4 slijmjurken die reageren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:22 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Waar zie jij die reacties op haar story dan? Ik zie namelijk nergens reacties
Danny huurt haar in om dit topic levend te houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Heel soms denk ik, dit kan toch niet waar zijn.
Is Sanneke echt geen ragebait??
Op zaterdag 21 maart 2026 22:39 schreef RipCity het volgende:
Ik snap dat jij dat snapt. 😄quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat ze niks zeggen snap ik hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat ze van haar vinden.
Dion z’n account heb ik kortgeleden eens bekeken. Ik snap er niks van dat zij een stel zijn.
Ik zie soms ook wat andere, maar het zijn wel altijd dezelfde. Heel bizar vind ik dat. Zijn die dan ook zo ontzettend lui en laagbelastbaar?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Onderaan. Altijd dezelfde 3/4 slijmjurken die reageren.
[..]
Danny huurt haar in om dit topic levend te houden
Ik vind dat ook altijd zo ontzettend ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:56 schreef Lodelie het volgende:
Mb: wie maakt nou die foto's die ze post? Vraagt ze dat aan een voorbijganger, gaan ze dan op commando heel klef en blij doen voor een foto? Ik vraag me dat echt af.
Verder vindt ik dat zij veel veel prikkels van buitenaf nodig heeft om bij een gelukkig te zijn.
Als je echt heel verliefd bent dan heb je niks nodig, alleen elkaar.
Ik zou best de kant van de verhuurders willen horenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat snapt. 😄
Maar stiekem zou ik toch best inderdaad willen weten wat er door hun hoofd gaat, ik bedoel Sanneke kunnen ze volgen op haar openbare account met desnoods een fake account. Dan zien ze dagelijks hoe het er daar aan toe gaat.
En stiekem had ik best een vlieg op de muur willen zijn toen Sanneke en Dion de caravan moesten opleveren. En zou ik werkelijk willen weten hoe die verhuurders over haar denken, of ze overlast van hen hebben gehad en hoe het er eerst uitzag en nu.
Die Tika ook schattig gedaan met ballon en hoedje op. Heel leuk gedaan.🎊🎈quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:08 schreef poohenzo het volgende:
Even iets positiefs : ik vind dat AM met de tweeling leuke versieringen heeft aangebracht voor Jet’s verjaardag .
Dinsdag gaat ze op een gesponsord uitje naar een messenmakerij, en daar mag Rens de Kok natuurlijk weer het een en ander uitzoeken.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM gaat op dinsdag met Rens op pad, donderdag zijn ze 30jaar getrouwd... 🤔🤭
Verkeerd onthouden, ik dacht dat ik 30 gelezen had.quote:Op zondag 22 maart 2026 04:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dinsdag gaat ze op een gesponsord uitje naar een messenmakerij, en daar mag Rens de Kok natuurlijk weer het een en ander uitzoeken.
Misschién zet ze er zelfs ‘betaald partnerschap’ bij.
En M&A zijn 25 jaar getrouwd , niet 30.
Dat is dan wrsch wel haar autisme. Zij kan zich niet verplaatsen in anderen. Dat zie je heel vaak bij haar terug.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:50 schreef Moondance het volgende:
Ik snap vooral Sanneke haar redenatie niet. Ze geeft zelf toe dat ze het huis en de tuin hebben laten verslonzen en dat het niet meer in dezelfde staat is als toen ze erin trokken. Dat is toch precies waarom verhuurders borg vragen?
Het lijkt alsof zij verwacht had dat de verhuurders zouden zeggen van nou het huisje ziet er niet best uit, maar omdat het zo vervelend voor jullie was dat jullie eruit moesten dat jullie toch de borg gewoon terug krijgen.
En ik snap dat het heel kut is om tijdens je zwangerschap te horen dat je verhuurder je er eigenlijk uit wil hebben, maar uiteindelijk hebben ze er sindsdien nog anderhalf (?) jaar kunnen wonen. Dus het is ook weer niet zo dat die verhuurders ze een ultimatum hebben gesteld ofzo, die lijken puur te hebben aangegeven van joh we willen verkopen dus zouden jullie wat nieuws kunnen zoeken. Ondanks dat het kut voor Sanneke was is dat hen natuurlijk goed recht. En ja als dat huisje dan in slechte staat is en verkoopklaar gemaakt moet worden lijkt het me niet meer dan logisch dat je daar dan de borg voor inhoudt. Ik snap gewoon echt niet hoe ze dat niet heeft kunnen zien aankomen en wat een bovenmenselijke coulance ze dan verwacht had.
Misschien kan ze leren omgaan met haar autisme i.p.v. het als reden voor haar gedrag te misbruiken.quote:Op zondag 22 maart 2026 07:42 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat is dan wrsch wel haar autisme. Zij kan zich niet verplaatsen in anderen. Dat zie je heel vaak bij haar terug.
Dat sowiesoquote:Op zondag 22 maart 2026 07:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien kan ze leren omgaan met haar autisme i.p.v. het als reden voor haar gedrag te misbruiken.
Dat ze zelf zo wil leven snap ik al niet maar dat ze zo wil leven met en voor haar kind vind ik onacceptabel.quote:
Dat inleven in de ander niet bij elke autist vanzelfsprekend is (sowieso hebben veel mensen daar moeite mee) betekent niet dat zij dat niet kan leren als ze erop gewezen wordt. Ze had dit op haar 37e allang kunnen weten, autisme of geen autisme.quote:Op zondag 22 maart 2026 07:42 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat is dan wrsch wel haar autisme. Zij kan zich niet verplaatsen in anderen. Dat zie je heel vaak bij haar terug.
Ja ik zou dat ook echt heel storend vinden, ze wacht waarschijnlijk op Dion om het op te lossen.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Wat ik echt niet snap, is dat ze die plank die verkeerd om in de kast zit niet omdraaien. Als je dat ziet, dan ruim je die kast toch niet in, maar haalt hem nog een keer uit elkaar en plaats die plank goed. Zoveel werk is dat toch niet.Ik zou daar complete error van krijgen. En dan zeggen dat het bij de kast in de badkamer precies hetzelfde is. Als je dit een keer fout doet, let je de tweede keer toch extra goed op.
Ja ze heeft wel vaker van die kromme zinnen. Of zou het een freudiaanse verspreking zijn 😉quote:Op zondag 22 maart 2026 05:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Verkeerd onthouden, ik dacht dat ik 30 gelezen had.
Maar ik vond het er staan alsof ze 25jaar getrouwd was met Rens, omdat ze het als 1 zin schreef. Daar moest ik om grinniken.
Dit gaat één van de ‘dat doen we nog wel een keer’ klusjes worden. Zo’n klusje waarvan iedereen weet dat het niet gaat gebeuren als je het niet direct doet. En als de plank zo blijft zitten heeft Sanneke nog jaren de kans om te pas en te onpas te zeggen dat Dion een fout heeft gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Wat ik echt niet snap, is dat ze die plank die verkeerd om in de kast zit niet omdraaien. Als je dat ziet, dan ruim je die kast toch niet in, maar haalt hem nog een keer uit elkaar en plaats die plank goed. Zoveel werk is dat toch niet.Ik zou daar complete error van krijgen. En dan zeggen dat het bij de kast in de badkamer precies hetzelfde is. Als je dit een keer fout doet, let je de tweede keer toch extra goed op.
Zouden ze tussendoor niet eens zijn aangesproken op de tuin door de verhuurder? Wat ik begreep wonen de eigenaren zelf ook op het park, zij moeten dat dan gezien hebben toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:50 schreef Lalaland79 het volgende:
Alleen al de tuin fatsoeneren en de tegels netjes maken is al een hoop werk. Laat staan dat je alles ook nog in de keet moet doen. Dion kan nooit in zn eentje in een halve? middag die hele keet van top tot teen hebben uitgesopt. En dan de betekenis dat je de boel al 1,5 jaar verwaarloosd. Nee niet gek dat je de borg niet terug krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |