Ik denk dat de borg nog lang niet alle kosten dekt die de eigenaar van het chalet moet gaan maken om het verkoop-klaar te krijgen. Dus niet zo gek dat die borg niet teruggegeven is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja, de verhuurder had maar moeten snappen dat ze het moeilijk hadden. Dus daarom alsnog de borg moeten teruggeven?
Ik zet het geluid altijd harder als Dion meepraat zodat ik hem kan verstaan, hij zegt namelijk alle juice 😂 zoals dat hij S heeft moeten vragen vaker af te wassen en dat ze geen fluit heeft gedaan rondom de verhuizing.
Dan ben je samen toch gewoon een smerig stel ook. Dat je boos bent kan ik ergens nog inkomen, maar dat je dan 1,5 jaar maar niks meer in een huisje doet, terwijl je daar zelf nog wel woont en notabene een kind krijgt, nee, dan heb je ze niet allemaal op een rijtje.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb het nog een keer terug geluisterd. Als ik het goed heb begrepen was de verhuurder verantwoordelijk voor de relatieproblemen tussen Sanne en Dion? En express een woning laten verslonzen? Ongelooflijk.
Hopelijk scheelt dit Jet een ‘kutjeugd’.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jet heeft nu ineens een reserve Oma? Jet heeft toch al 2 Oma’s 🤦♀
Dat ze ruzie kregen snap ik wel. Die man werkt elke dag en treft elke dag een bende in zijn huis. Dan mag hij nog de beide weekenddagen op pad naar supermarkten, pakketpunten en andere troepwinkels. En hij mag thuis nog schoonmaken, de zooi opruimen en dan kruipt er nog een kind rond. Als ze dit zo voortzet, dan gaat het met die ruzies nog veel erger worden (ligt dan vast ook aan alles en iedereen). Dion zijn bankrekening komt elke maand tekort en madame blijft maar strooien, want ze 'zorgt ook voor wat geld'. Ze kan beter dat gat in haar hand dicht laten naaien en haar pinpas inleveren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja - Misschien had ze Dion de opdracht moeten geven reels te maken van hun echtelijke ruzies zodat de verhuurder meer begrip voor hen zou hebben. Want de ruzies was de schuld van de hutverhuurders.
Maar ondertussen zelf wel filmend en scheef zittend filmen op de fiets, J filmen terwijl die tegen haar praat en haar kant op kijkt. Gisteren/van de week nog met een weg / uitrit van rechts. En ja, het is een woonerf en ja, iemand komend van een uitrit moet je voorrang geven, maar toch. Ze let zelf ook niet goed op. Maar dat is niet eng, daar denkt ze niet vaak aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat gelul van AM over een kind dat is overleden na een aanrijding in hun wijk is dikkeduimcontent. Dat was in Delft.
Iemand moet de schuld hebben. En het is nooit Sanneke haar schuld en Dion afvallen kan ze niet maken. Dus dan moet het wel aan de verhuurder liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb het nog een keer terug geluisterd. Als ik het goed heb begrepen was de verhuurder verantwoordelijk voor de relatieproblemen tussen Sanne en Dion? En express een woning laten verslonzen? Ongelooflijk.
Echt, hoe krijgt ze het toch telkens weer voor elkaar om uit haar mond te krijgen? Haar ouders zullen echt niet perfect zijn, en fouten gemaakt hebben, maar het is gewoon onnodig om het telkens weer op te rakelenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:09 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Hopelijk scheelt dit Jet een ‘kutjeugd’.
Aandacht trekkerij, ze is vast weer een boek aan het lezen erover. Wel apart dat ze jaren geprofiteerd heeft van diezelfde ouders, daar waren ze wel goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgt ze het toch telkens weer voor elkaar om uit haar mond te krijgen? Haar ouders zullen echt niet perfect zijn, en fouten gemaakt hebben, maar het is gewoon onnodig om het telkens weer op te rakelen
Waren het zelfs bekenden van hun.. het zou mij ook niet verbazen dat ze al het gezeik over hun hebben gehoord of gezien van Sannekequote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:30 schreef papierentas het volgende:
Even bij Sanneke gekeken, deze keet gaat er niet beter op worden. Ze hebben een eethoek, wat ligt er op de stoelen, kleding? Tafel vol zooi, die kast van gister staat er nu ook naast, geen porum een kledingkast in je woonkamer. En verder 'moet nog worden ingedeeld', meid je woont er al een week, het staat al een week zo, je filmt het vanaf de bank. Maar nee iedereen ziet het verkeerd allemaal en ze doet zo haar best. De enige die ik daar iets zie doen is Dion, zij zit op een bank, stoel, autostoel, en/of geeft geld uit.
En dat dat gejammer over de verhuurders, kan zij ook bedenken hoe het voor die mensen is? Zij hebben in goed vertrouwen hun bezit verhuurd aan bekenden, ze hebben dit echt niet op voorbedachte raden zo gedaan. Ik krijg steeds het gevoel dat er iets is voorgevallen en die mensen besloten hebben Sanneke en Dion eruit te zetten. Hoe zij erover praat, is niet het hele verhaal.
Voor een recreatiewoning gelden andere regels. Sanneke wist alles, maar dat niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef brilduiker1973 het volgende:
Eruit zetten kan toch niet? Je hebt toch huurders bescherming?
Volgens mij heeft ze een keer verteld dat het buren waren uit haar vorige flat oid.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:39 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Waren het zelfs bekenden van hun.. het zou mij ook niet verbazen dat ze al het gezeik over hun hebben gehoord of gezien van Sanneke
Zoals al eerder is gezegd hier door iemand. You get what you give.
Niet op een vakantiepark.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef brilduiker1973 het volgende:
Eruit zetten kan toch niet? Je hebt toch huurders bescherming?
Idd!! Wat ik zie is een eethoek met een jas op een stoel, hang dat op!!, een broek over een andere stoel, een AH tas op de kleding kast ( moest deze niet naar boven?) Ik krijg een error van al die kasten in de ruimte. Zooi op de grond.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:30 schreef papierentas het volgende:
Even bij Sanneke gekeken, deze keet gaat er niet beter op worden. Ze hebben een eethoek, wat ligt er op de stoelen, kleding? Tafel vol zooi, die kast van gister staat er nu ook naast, geen porum een kledingkast in je woonkamer. En verder 'moet nog worden ingedeeld', meid je woont er al een week, het staat al een week zo, je filmt het vanaf de bank. Maar nee iedereen ziet het verkeerd allemaal en ze doet zo haar best. De enige die ik daar iets zie doen is Dion, zij zit op een bank, stoel, autostoel, en/of geeft geld uit.
En dat dat gejammer over de verhuurders, kan zij ook bedenken hoe het voor die mensen is? Zij hebben in goed vertrouwen hun bezit verhuurd aan bekenden, ze hebben dit echt niet op voorbedachte raden zo gedaan. Ik krijg steeds het gevoel dat er iets is voorgevallen en die mensen besloten hebben Sanneke en Dion eruit te zetten. Hoe zij erover praat, is niet het hele verhaal.
In die kledingkast komt al haar eten te staan. Die wilde ze eerst op de gang, want gekregen en is niet haar smaak. (Ondankbaar)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Idd!! Wat ik zie is een eethoek met een jas op een stoel, hang dat op!!, een broek over een andere stoel, een AH tas op de kleding kast ( moest deze niet naar boven?) Ik krijg een error van al die kasten in de ruimte. Zooi op de grond.
Zo ouderwets …quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:51 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willine gun ik trouwens echt een toner en een fles shampoo. 😩
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |