Zit ook een heel groot deel in de opvoeding.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Fijn voor je broer dat het hem lukt! Goede begeleiding kan echt een verschil maken
En maar zeggen dat ze in het moment is als ze iets onderneemt en daarom niet haar telefoon pakt. Dat is ook iets wat ze zelf heel erg blijft geloven…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:59 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik was eerlijk gezegd in shock toen ik hoorde dat ze op een park vlakbij het strand woonde. Dan ga je toch, in ieder geval wekelijks of met enige regelmaat lekker naar het strand? Of met de kinderwagen door de duinen lopen....
Ik heb eerlijk gezegd te doen met Dion. Ik zie hem echt wel hard werken, en zij zit alleen op haar zuignap orders uit te delen.
Echt, wat een type.
❤ dan hulde aan je ouders!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zit ook een heel groot deel in de opvoeding.
Gelukkig zit er ook prei in! Echt, waar dan?😂quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft weer keukenprinsesje gespeeld hoor 🫣 weer zo’n goed uitziende maaltijd 🤢
Haar wereld is zo groot…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat gelul van AM over een kind dat is overleden na een aanrijding in hun wijk is dikkeduimcontent. Dat was in Delft.
Ja ik dacht huh in de buurt, echt niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat gelul van AM over een kind dat is overleden na een aanrijding in hun wijk is dikkeduimcontent. Dat was in Delft.
En een vreselijk schaamteloze ‘kijk hoe enorm betrokken ik ben’ poging, terwijl iedereen weet dat zij dat totaal niet is. Alles voor de content!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Ze leeft in haar eigen waanzinquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:16 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ze in het moment is als ze iets onderneemt en daarom niet haar telefoon pakt. Dat is ook iets wat ze zelf heel erg blijft geloven…
Ja en dan te bedenken dat ze elk jaar rond deze tijd weer over dit onderwerp begint.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:51 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En een vreselijk schaamteloze ‘kijk hoe enorm betrokken ik ben’ poging, terwijl iedereen weet dat zij dat totaal niet is. Alles voor de content!
Ze kan heel veel per jaar. Op nieuw gebruikenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:00 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat ze elk jaar rond deze tijd weer over dit onderwerp begint.
Echt hoor, waar dan 🫣quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ook prei in! Echt, waar dan?😂
Ik haar nog krijsen ‘JE MOEDER’quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:48 schreef Nieve het volgende:
Ik vind het ook wel apart dat M. constant zo claimerig rond zijn moeder hangt, ben bang dat het kind echte aandacht tekort komt en het op deze manier zoekt. Of gewoon prikkelzoekend is omdat hem zo weinig geboden wordt.
Er 24/7 zijn maar vanaf je zuignap een beetje schreeuwen tegen hem en hooguit een rondje winkels is geen kwalitatieve aandacht.
Nou dat was ook echt erg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik haar nog krijsen ‘JE MOEDER’
Pff samen met die blik in haar ogen 😖quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik haar nog krijsen ‘JE MOEDER’
Ik vermoed dat ze hier mee leest.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:16 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke heeft weer een mental breakdown.
Ik heb het idee als mensen niet met haar eens zijn en dit uitspreken ze opeens weer is ingestort.
Nog meer het slachtoffertje spelen.
Mensen hebben het niet over vooroordelen Sanneke. Het zijn waarheden die jou niet zint.
Ja - zo gaat het met alles in haar leven. Schuld van de hele wereld, de rabobank, maar nooit van haarzelf. In werkelijkheid ligt het meer op 95% sanneke, 5% Rabobank.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb het nog een keer terug geluisterd. Als ik het goed heb begrepen was de verhuurder verantwoordelijk voor de relatieproblemen tussen Sanne en Dion? En express een woning laten verslonzen? Ongelooflijk.
Top tip!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja, de verhuurder had maar moeten snappen dat ze het moeilijk hadden. Dus daarom alsnog de borg moeten teruggeven?
Ik zet het geluid altijd harder als Dion meepraat zodat ik hem kan verstaan, hij zegt namelijk alle juice 😂 zoals dat hij S heeft moeten vragen vaker af te wassen en dat ze geen fluit heeft gedaan rondom de verhuizing.
Ja - Misschien had ze Dion de opdracht moeten geven reels te maken van hun echtelijke ruzies zodat de verhuurder meer begrip voor hen zou hebben. Want de ruzies was de schuld van de hutverhuurders.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja, de verhuurder had maar moeten snappen dat ze het moeilijk hadden. Dus daarom alsnog de borg moeten teruggeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |