Dat tijdelijke huisje waarvan ze dachten daar heel lang te mogen wonen. Totdat bleek dat de verhuurders het gingen verkopen. Toen deugde er helemaal niks meer van en hebben ze dus alles laten verslonsen. Ik begrijp uit haar verhaal dat het ze nu aardig wat geld gekost heeft. Begrijpelijk ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat is precies het verhaal van Sanne en dat tijdelijke huisje? En wat een reden om je huis niet bij te houden zeg, walgelijk..
Ik schrok vooral van de manier waarop ze het zei. Het kwam er, communicatief gezien, niet heel sterk en vaardig uit zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zij is echt niet de slimste...
Ging stuk om die ooievaar die ze een raaf noemt
Za l ze wel o p haar geld pagina vertellen , ik denk niet dat ze veel drankjes betaald heeftquote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:20 schreef Maremare het volgende:
Weer met verbazing naar Juud gekeken. Verkeerde zuinigheid als je het mij vraagt met dat hotel. Nu moet ze ergens naar een goedkope hut door de sneeuw lopen met al haar bagage en een dekbed. Ook die alcohol in combinatie met haar hartklachten en dure medicatie vind ik bijzonder. En eigenlijk ook een dikke vinger naar haar artsen plus alle andere patiënten die nog niet die medicatie kunnen krijgen. Ben benieuwd hoeveel van die drankjes zij betaald heeft. Voor iemand die klaagt dat ze nergens geld voor heeft maakt ze wel bijzondere keuzes.
Ze doet ook net alsof die mensen het huis net zolang moeten aanhouden puur zodat sanneke een kind kan krijgen, sanneke lekker kan wonen, sanneke kan chillen op de bank. Want verkopen is schandalig. Het is die mensen hun eigendom maar ze doet alsof die mensen leven om sanneke te pleasen en haar gelukkig te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:06 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar gelukkig weet Sanneke waar rijkdom in zit!
Ik zou als verhuurder echt pissig zijn, goed dat ze borg hebben gevraagd
Ze vond het ook belachelijk, want de huurder zocht mensen die er lang in zouden willen wonen. Puntje bij paaltje wilden ze het toch verkopen. (is hun goed recht!)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze doet ook net alsof die mensen het huis net zolang moeten aanhouden puur zodat sanneke een kind kan krijgen, sanneke lekker kan wonen, sanneke kan chillen op de bank. Want verkopen is schandalig. Het is die mensen hun eigendom maar ze doet alsof die mensen leven om sanneke te pleasen en haar gelukkig te makenEcht schandalige monoloog loopt ze te houden. En altijd maar zo overtuigd van haar eigen gelijk - dat is nog het ergste.
Als dion ooit eindelijk tot inzicht komt eindigt ze echt als halve dakloze.
😂😂😂quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik heb in de verkeringstijd lang geleden een keer op de rug van mijn man gesprongen , daarna is hij gevallen en heeft zijn enkelband gescheurd 😂 daarna maar nooit weer gedaan 😂
Zij doet echt niks hoor. Dion zegt dat het speelgoed er nog ligt van gisteren, zij zegt van niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:09 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik snap de stories ook niet waar ze zogenaamd zelfspot heeft over haar en de bank.
Je ziet in dr ogen dat het haar echt raakt dat mensen daar blijkbaar over hebben. En dat ze zoekt naar bevestiging van Dion dat ze meer doet.
Ik vraag me alleen of wie ze zo graag wilt overtuigen dat ze meer doet dan alleen zitten?
Je houdt toch alleen jezelf voor de gek.
Maar geluk zit niet in geld hoor!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:04 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ze vond het ook belachelijk, want de huurder zocht mensen die er lang in zouden willen wonen. Puntje bij paaltje wilden ze het toch verkopen. (is hun goed recht!)
Wel een beetje koekje van eigen deeg Sanneke, jij licht mensen op door te zeggen geen geld te hebben om vervolgens te schooien om geld en alle huisraad
Ik denk dat zij er in haar hoofd van overtuigd is dat zij veel doet dagelijks en druk is. Wat ik ergens treurig vind. De hele dag met M., broodje regelen, tussendoortje regelen, blokje om. Dat is haar dag en ik heb het gevoel dat dus heel ‘zwaar’ voelt voor haar en ook de reden is dat er verder weinig tot niks uit haar handen komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:09 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik snap de stories ook niet waar ze zogenaamd zelfspot heeft over haar en de bank.
Je ziet in dr ogen dat het haar echt raakt dat mensen daar blijkbaar over hebben. En dat ze zoekt naar bevestiging van Dion dat ze meer doet.
Ik vraag me alleen of wie ze zo graag wilt overtuigen dat ze meer doet dan alleen zitten?
Je houdt toch alleen jezelf voor de gek.
Is ze ook. Mijn broer is LVB, ik herken zoveel! Met dat verschil dat mijn broer geen kinderen heeft, wél werkt en begeleiding krijgt. Op zijn manier en naar zijn kunnen draait hij mee in de maatschappij.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Noek het volgende:
Ze is hartstikke zwakbegaafd en dat is bijzonder zorgelijk daar ze 24 uur voor een kind zorgt. Dan die zgn andere "influencer" Huisvolkids. Je bent gewoon naar probleemwijken aan het kijken. Natuurlijk is het de schuld van de Rabobank.
Ja, daar verbaasde ik me ook al over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik had stiekem al zoiets verwacht. Dion heeft lopen schoonmaken in de keet. Ja niet genoeg dus. Maar dat kan ook niet als het niet bijgehouden is. Die tuin zag er ook niet uit. Nee dat was niet in een paar uur te herstellen.
Gekkie! Daar moest een eierschaal, een wiebelige giraffenlamp en glazen met kersjes er op voor worden gekocht. Onder andere.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar geluk zit niet in geld hoor!
Waarom dan bedelen om geld? Blijkbaar hadden ze de verhuizing ook kunnen betalen van hun spaargeld en geld van de ouders.
Ja dat zegt ze maar ze vindt het zuur en oneerlijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:57 schreef Jippiejappie het volgende:
Gelukkig had Sanneke meer gespaard, geld kan ze wel missen
Nou nou ..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef tulpje19 het volgende:
Na een lange pauze van zowel FOK als de fluflu’s, heb ik vandaag weer eens een kijkje genomen bij:
En voor alle Gerda’s hier: ik ben niet nieuw, gewoon de inloggegevens kwijt van m’n vorige account dus calm down.
En gelukkig heeft ze haar felbegeerde ijsjesspiegel ook nog kunnen kopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gekkie! Daar moest een eierschaal, een wiebelige giraffenlamp en glazen met kersjes er op voor worden gekocht. Onder andere.
Fijn voor je broer dat het hem lukt! Goede begeleiding kan echt een verschil makenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is ze ook. Mijn broer is LVB, ik herken zoveel! Met dat verschil dat mijn broer geen kinderen heeft, wél werkt en begeleiding krijgt. Op zijn manier en naar zijn kunnen draait hij mee in de maatschappij.
Kan hier echt om gieren 😂. Dit zou mij ook overkomen hahahaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik heb in de verkeringstijd lang geleden een keer op de rug van mijn man gesprongen , daarna is hij gevallen en heeft zijn enkelband gescheurd 😂 daarna maar nooit weer gedaan 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |